Vizibilitatea Bitcoin in social media romeneasca in ultimul an
social media, Zelist Research 1 Comment »In perioada 29 ianuarie 2014 – 28 ianuarie 2015, bitcoin a fost mentionat de 15.791 de ori in social media si a acumulat un viewership de 12.919.000 de impresii.
Jumatate dintre aparitiile bitcoin (50.3%) s-au inregistrat pe Twitter, 11% in presa online si in agregatoare, 10% in paginile oficiale Facebook.
Canalul cu cel mai mare impact al aparitiilor a fost presa online (35% din viewershipul total), urmat de Facebook (28% din viewershipul total) si Twitter (24% din viewershipul total).
Perioadele de maxima vizibilitate pentru bitcoin pe Twitter au fost 24 februarie – 02 martie 2014 si 15 – 21 decembrie 2014.
Cine a discutat mai mult despre bitcoin?
Din analiza datelor socio demografice se observa ca barbatii (89%) a fost mai interesati de subiectul bitcoin decat femeile (11%).
42% dintre cei care au mentionat bitcoin in ultimul an au varsta cuprinsa intre 35 – 39 de ani.
72% dintre aparitiile bitcoin provin de la conturile de Twitter si blogurile din Bucuresti.
Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 19 – 25 ianuarie 2015?
social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 19 – 25 ianuarie 2015?Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 19 – 25 ianuarie 2015.
1. | Scrisoare de la un profesor bun la un parinte bun – contributors.ro 7126 shares 1166 comments 17078 likes 25 tw. trackbacks 19554 tw. followers |
2. | O sa las si eu aici, pe internet, acest textulet – simonatache.ro 5241 shares 2197 comments 12536 likes 24 tw. trackbacks 20078 tw. followers |
3. | Patriarhia Romana va gira casatoriile dintre homosexuali si hirotonia femeilor, joi, 22 ian. 2015, orele 17 – apologeticum.wordpress.com 115 shares 12054 comments 123 likes 1 tw. trackback 138 tw. followers 2 blogs trackbacks |
4. | Sfecla rosie, un aliment-medicament pentru mame si copii – oanacuzino.ro 1961 shares 257 comments 10615 likes 3 tw. trackbacks 31 tw. followers |
5. | Drapel de 150 de metri, purtat pe strazile din Sfantu Gheorghe de Ziua Unirii Principatelor VIDEO – dantanasa.ro 1310 shares 541 comments 10103 likes 9 tw. trackbacks 1408 tw. followers |
6. | Crema de ARDEI IUTE te scapa in 15 de minute de DURERILE de SPATE – frunza-verde.ro 2072 shares 251 comments 4281 likes 3 tw. trackbacks 13781 tw. followers |
7. | Liana Stanciu va conduce ASOCIATIA PARINTILOR ROMANI care doresc ora de religie in scoli – familiaortodoxa.ro 909 shares 412 comments 6300 likes 2 tw. trackbacks 861 tw. followers |
8. | Gradinita in Danemarca – ionouka.blogspot.com 1019 shares 505 comments 3547 likes 2 tw. trackbacks 1175 tw. followers |
9. | Rasfoind vechiul jurnal… – irinab.com 671 shares 134 comments 4708 likes |
10. | Singurul lucru pe care stie sa-l faca femeia mai complet decat sa iubeasca. – avonspaceblog.ro 727 shares 160 comments 4206 likes 1 tw. trackback 23 tw. followers 1 blog trackback |
Analiza completa poate fi consultata pe Refresh.ro.
Criza francului elvetian – Vizibilitatea in social media romaneasca
social media, Zelist Research 1 Comment »In ultima luna (24 decembrie 2014 – 23 ianuarie 2015) francul elvetian a fost mentionat de 1.727 de ori in social media, acumuland un viewership de 4.495.000 de impresii.
56% dintre mentionari s-au inregistrat in presa online, 25% in agregatoare, 10% in paginile oficiale Facebook.
Zilele cu vizibilitate maxima au fost 16 ianuarie (348 de aparitii), 19 ianuarie (283 de aparitii) si 21 ianuarie (248 de aparitii).
Din analiza datelor socio demografice se observa ca barbatii (85%) sunt cei care au discutat despre criza francului elvetian mai mult decat femeile (15%).
Aprecierea francului elvetian a fost mai discutata in segmentele de varsta: 50 – 54 ani (26%), 30 – 34 ani (21%) si 25 – 29 ani (21%).
Despre acest subiect au discutat cel mai mult bucurestenii (70%) si transilvanenii (10%).
Ne bucuram sa iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (15 – 21 ianuarie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- PR Romania: Labirinturile relatiei PR-Procurement. Partea I: Perceptii si realitati
- @SAATCHI.RO devine @CENTRADE.RO
- Graffiti BBDO: Porcusorul ANTREFRIG si-a pierdut vocea
- IAA recomanda “10 Great TV Spots Directed by David Fincher“
- Internship de PR si comunicare la ARRP Romania
- PR Forum desfasoara o cercetare despre provocarile si subiectele anului 2015
- Brandient si Ubernuts sunt pe coperta revistei chineze Package Design
- 2activePR comunica pentru Help Net si pentru Lenovo Romania
- Centrade te invita la cea mai cool promotie pe www.gasestediferenta.ro
- Chapter4 publica 2 comunicate pentru Ericsson
- Chelgate recomanda articolul “Supravietuirea muzeelor prin PR. Mit sau realitate?“
- Confident.Communications scrie despre noua identitate si viziune de business Trainart
- EnTourage Communications despre audientele Radio-urilor din Romania
- Frank Group recomanda articolul “20 Facebook, Twitter, LinkedIn & Pinterest Features You Didn’t Know Existed“
- Fundatia Friends for Friends despre Creative Writing Sundays
- Golin: BASF caută “Eroii Viitorului” printre liceeni
- Grayling: Discovery Channel comemorează 70 de ani de la Holocaust cu programul special “O zi la Auschwitz“
- Marks a sarbatorit 17 ani de FAN Courier
- Important PR recomanda “Why PR is embracing the PESO model“
- Media Pozitiv recomanda “Who needs lobbyists? See what big business spends to win American minds“
- McCann PR: Amazon plans to release 12 movies a year in theaters and on Prime
- MSLGROUP The Practice: Hochland lanseaza noi sortimente de Cascaval
- NAKED recomanda “5 tips for maintaining relationships with journalists“
- Natural Public Relations: Vino la lectia introductiva gratuita de tango
- OMA Vision: Festivalul Enescu: Abonamentele la Ateneu, epuizate în 10 secunde; la Sala Palatului, în 10 minute
- People PR Agency: The Valentino beautiful scenery in The Grand Ad Campaign 2014
- Plus Communication anunta o noua campanie umanitara Agentia coordoneaza relatiile cu presa pentru Global Training, Bebe Mihaescu, Asociatia pentru Psihoterapie Integrativa siCentrul de Psihoterapie si Consiliere Familiala CUORE
- PRbeta mentioneaza un articol despre povestile lui Creanga, reinventate pe iPad de X3
- PR & More asculta playlistul ELECTRIC CITY 2015
- PRoud PR scrie despre Mineralium Dead Sea si Einer Bags
- Cele mai vizibile proiecte RanEvents din aceasta saptamana: bijuteriile Pandora, avanpremieraBig Hero 6 la IMAX 3D si Mica Elvetie
- Rogalski Damaschin recomanda unul dintre cele mai ample studii despre ce e “what’s hot and what’s not” in marketing pe anul acesta
- Russenart Communications continua programul de educatie culinara “50 de saptamani in bucatariile lumii”
- Storience recomanda articolul Proxy: Venture capital meets branding
- The Public Advisors comunica pentru Centrele de Excelenta ARES
- Thinker Media: #ASUS UX303LN – probabil cel mai bun #ultrabook al anului – potrivit lui nwradu.ro blog
- Total PR scrie despre Tips&Tricks EuroGsm si QuickMobile
- Travel Communication Romania a preluat activitatea de comunicare si evenimente B2B pentru agentia de turism Eturia
- Tribal Worldwide: Trendul de video content din 2015 explicat intr-un infografic util
- White PR recomanda articolul “Top 10 Fatal Facebook Mistakes That Might Be Killing Your Page“
- The Power of Storytelling recomanda podcastul Invisibilia
- Prima tema din acest an la Creative Mornings Bucharest este “Ugly“
- Infinit Solutions lanseaza The MasterPlan Agency
- Webdigital: care e asemanarea dintre Pay Per Click Marketing si Tiramisu
Statistici, topuri, trenduri
- Analiza Zelist: Situatie Instagram Decembrie 2014
- Analiza Zelist: Overview social media in .ro – decembrie 2014
- Analiza IQads: Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna decembrie 2014
- IAB: 376 de pagini cu date, statistici si informatii utile despre internet la nivel global, in 2015
- BRAT anunta lansarea celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA) FOCUS
- Socul Facebook: companiile folosesc reteaua mai mult decat YouTube
- Economia in epoca Facebook – miliarde de dolari in economie si peste 4 milioane de locuri de munca
- #Xfiles2015 – hashtagul bucuriei fanilor Dosarele X. Serialul va reveni la tv.
- Cristian China Birta: O excelenta campanie impotriva social media la volan
- Raportul Forrester Research, schimbarile Facebook si opinia lui Neal Schaffer
- 10 hashtaguri care au schimbat lumea in 2014
- Postarile care pierd teren in News Feed-ul Facebook
- Gusturile copiilor fidelizate cu ajutorul jocurilor online branduite
Interviuri, opinii
- Anca Apolozan: Cazusem si eu in capcana de a crede ca PR inseamna sa redactezi comunicate de presa
- Alex Borsan: Cliseele nu sunt ceva rau in sine. Mai ales ca poti intoarce un cliseu iar rezultatul poate fi foarte tare
- Elena Bululete: Majoritatea clientilor nostri fac parte din categoria business-urilor antreprenoriale
- Andrada Busuioc: Tabloidizarea presei este un fenomen in care companiile sunt “victime colaterale”
- Alina Buzatu: La noi, la strategie, se lasa cu insight-uri de consumator sufocate de “insight-uri cliseu”
- Alexandru Cernatescu: Un focus mare al grupului Infinit va fi cresterea zonelor de performance marketing, media digitala si de e-commerce
- Emanuel Clonda: Ponderea serviciilor de creatie a crescut pana la 60% din cifra de afaceri, restul fiind media si productie
- Stefan Chiritescu despre cliseele societatii moderne fata in fata cu realitatea romaneasca
- Tudor Daescu: Ne uitam tot mai mult spre comunicarea in game si cautam sa intelegem cat mai bine publicul de gaming
- Ioana Dimitriu credea ca “PR-ul este 90% glam si 10% munca”
- Laurentiu Dumitrescu: Vom incerca sa atragem clienti noi din domeniile Auto, Telecom si FMCG
- Andreea Grigorean: Am apucat sa vand cateva fuste pana sa-mi vina ideea sa schimb soarta omenirii
- Simona Firtat: Sunt putini cei care imbatranesc, frumos, in presa
- Ana Jitarita: Uneori, din greseala sau obisnuinta, le spun si clientilor ca sunt la redactie
- Andreea Lupu: La Adevarul m-am angajat printr-un SMS
- Florin Maxim: Pentru sanatatea business-ului, intotdeauna ne-am dorit sa nu avem un client care sa reprezinte peste 20% din CA
- Yvette Mihai: Credeam ca trebuie timp pentru a dezvolta produse valoroase, nu doar graba de a mai bifa un facelift
- Raluca Mihalachioiu: In prezent, 55% dintre clientii nostri sunt companii care deruleaza pentru prima data campanii de relatii publice
- Andreea Nemens: Pentru ca piata o cere, ne-am dezvoltat competente de digital atat in departamentul de creatie, cat si in client service
- Bogdan Nitu: 2014 e anul in care mobile-ul a devenit un standard in tot ceea ce facem
- Maria Novolan: Retelele sociale credibile sunt o platforma incredibila de CRM
- Alexandru Paius: In 2014 am reusit sa mentinem fee income-ul la un nivel de peste 500 mii de euro
- Cristian Pantazi: Umorul nu trebuie sa aiba limita
- Adrian Pavelescu: 2014 a fost pentru noi un an de investitii – in capabilitati, sisteme si, mai ales, echipa
- Rares Petrisor: Schimbarea modelului traditional – dominant – de PR e presanta
- Crenguta Rosu: Stiu ce inseamna sa stai cu pagina “in cap” fara sa stii daca poti sa publici, pana la inchidere, informatia
- Marius Rosu: Cel mai mare si mai intalnit cliseu e fericirea excesiva si nefireasca a oamenilor prezenti in comunicarea brandurilor
- Patricia Terzea: Mergeam pe premisa ca orice persoana suficient de sociabila si creativa poate sa faca PR
- Bogdan Tomoiaga: Zona de sponsorship/ sports management ar putea fi interesanta si ar avea un potential de crestere deosebit
- Raluca Zamfir: Antreprenoriatul e o problema imensa de matematica fara o rezolvare finala, ci mai multe faze intermediare
- Imola Zoltan: Rebranding MCCANN PR si afaceri de 3,4 Mil. euro, cu 200.000 euro profit in 2014
Evenimente, cursuri, workshopuri
- Revista Biz organizeaza Social Media Summit Bucuresti 2015 pe 18 februarie la Hotel Howard Johnson
- The Alternative School for Creative Thinking anunta inceperea inscrierilor pentru Semestrul Cannes 2015
- Inscrieri pentru programele educationale De-a arhitectura, anul scolar 2015-2016
- Institutul de Marketing organizeaza seara deschisa pe 10 februarie 2015
- Clujlife Community Conference, Cladirea Casino, 7 Februarie, 16:00
- Asociatia Work at Home Moms organizeaza un curs de marketing online, 24 – 25 ianuarie
- Victor Kapra te trimite la cea mai noua scoala din Bucuresti – grow.ratlabs.ro
In decembrie 2014, numarul conturilor de Instagram din Romania a trecut de 180.000, ajungand la 186.761. Dintre acestea, doar 43.187 de conturi au fost active in ultima luna din 2014.
Mai jos gasiti si alte detalii despre activitatea pe Instagram in luna decembrie 2014.
Imagini postate: 863943
Video postate: 30944
Comentarii postate: 1284852
Like-uri la imagini: 36087805
Like-uri la video: 1221618
Conturi cu peste 100 media: 397
Conturi cu peste 50 media: 2115
Conturi cu peste 10 media: 26266
Conturi cu peste 10000 followeri: 211
Conturi cu peste 5000 < 10000 followeri: 244
Conturi cu peste 1000 < 5000 followeri: 3431
Conturi cu peste 500 < 1000 followeri: 9147
Top hashtag-uri utilizate:
1 |
love |
32000 |
2 |
christmas |
29149 |
3 |
winter |
21146 |
4 |
happy |
15760 |
5 |
instagood |
12172 |
6 |
romania |
10999 |
7 |
snow |
10755 |
8 |
vscocam |
10167 |
9 |
photooftheday |
10149 |
10 |
friends |
9751 |
Top cel mai like-uite imagini:
|
User |
Media |
Likes |
Thumb |
1 |
21065 |
|||
2 |
19013 |
|||
3 |
10683 |
|||
4 |
7785 |
|||
5 |
6705 |
|||
6 |
6676 |
|||
7 |
6190 |
|||
8 |
5590 |
|||
9 |
5328 |
|||
10 |
5206 |
|
Top cele mai like-uite video*:
|
Media |
Likes |
Thumb |
|
1 |
12684 |
|||
2 |
6542 |
|||
3 |
5879 |
|||
4 |
4044 |
|||
5 |
3523 |
|||
6 |
3304 |
|||
7 |
3061 |
|||
8 |
2797 |
|||
9 |
2615 |
|||
10 |
2400 |
|
Top 10 cele mai Instagram-uite locatii din Romania. Au fost eliminate din top locatii generaliste: orase.
1 |
217 |
|
2 |
180 |
|
3 |
172 |
|
4 |
153 |
|
5 |
145 |
|
6 |
111 |
|
7 |
107 |
|
8 |
106 |
|
9 |
103 |
|
1o |
98 |
Situatie Instagram Noiembrie 2014
social media, Zelist Research Comments Off on Situatie Instagram Noiembrie 2014In noiembrie 2014, numarul conturilor de Instagram din Romania a ajuns la 179.190. Dintre acestea, doar 43.374 de conturi au fost active in penultima luna a anului trecut.
Mai jos gasiti si alte detalii despre activitatea pe Instagram in luna noiembrie 2014.
Imagini postate: 807971
Video postate: 25431
Comentarii postate: 1239518
Like-uri la imagini: 34014148
Like-uri la video: 950567
Conturi cu peste 100 media: 330
Conturi cu peste 50 media: 1791
Conturi cu peste 10 media: 24365
Conturi cu peste 10000 followeri: 246
Conturi cu peste 5000 < 10000 followeri: 263
Conturi cu peste 1000 < 5000 followeri: 3823
Conturi cu peste 500 < 1000 followeri: 9422
Top hashtag-uri utilizate:
1 |
love |
28647 |
2 |
happy |
12044 |
3 |
instagood |
10976 |
4 |
beautiful |
9712 |
5 |
vscocam |
9661 |
6 |
fashion |
9385 |
7 |
photooftheday |
9370 |
8 |
me |
9176 |
9 |
followme |
8872 |
10 |
friends |
8863 |
Top cel mai like-uite imagini:
|
Media |
Like |
Thumb |
|
1 |
22149 |
|||
2 |
16400 |
|||
3 |
11599 |
|||
4 |
6496 |
|||
5 |
6333 |
|||
6 |
5404 |
|||
7 |
5383 |
|||
8 |
5172 |
|||
9 |
5020 |
|||
10 |
4910 |
Top cele mai like-uite video*:
|
Media |
Likes |
Thumb |
|
1 |
9149 |
|||
2 |
6494 |
|||
3 |
3303 |
|||
4 |
2454 |
|||
5 |
2188 |
|||
6 |
2176 |
|||
7 |
2054 |
|||
8 |
1984 |
|||
9 |
1895 |
|||
10 |
1891 |
Top 10 cele mai Instagram-uite locatii din Romania. Au fost eliminate din top locatii generaliste: orase.
1 |
196 |
|
2 |
156 |
|
3 |
145 |
|
4 |
131 |
|
5 |
129 |
|
6 |
Starbucks Iulius Mall Cluj |
97 |
7 |
83 |
|
8 |
Centrul Vechi Bucuresti |
83 |
9 |
81 |
|
10 |
78 |
Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna decembrie 2014.
Overview-ul pentru luna noiembrie poate fi gasit aici.
Facebook
– total users 7,400,000
– total pagini 40,036
– pagini active 23,304
– total postari 1,475,860
– total comentarii 3,491,271
– total likeuri 828,646,409
Youtube
– total useri ro 782,215
– useri activi (cel putin un video sau comment) 45,247
– video 139,451
– comentarii 179,992
Instagram
– total useri 186,761
– useri activi (au publicat media si comentariu) 43,187
– foto 863,943
– video 30,944
– comentarii 1,284,852
Twitter
– total useri 279,613
– useri activi 28,801
– tweets 1,810,958
Forumuri
– total surse 94
– postari 371,994
Bloguri
– total bloguri 86,566
– bloguri active 12,558
– postari 219,982
– comentarii 115,879
Linkedin
– grupuri 1,174
– profile active (cei care au postat sau comentat intr-un grup public romanesc) 1,334
– postari 2,971
– comentarii 791
Presa
– total surse 2,706
– articole 467,614
– comentarii 236,745
Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna decembrie 2014
social media, Uncategorized, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna decembrie 2014Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.
Topul pe luna decembrie acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.
Datele sunt prezentate in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator al categoriilor monitorizate.
Apa:
Asigurari:
Banci:
Benzina & Petrochimie:
Bere:
Bookstores:
Bricolaj/Mobila:
Cafea:
Carne &Mezeluri:
Dulciuri:
Electro Retail:
Fashion – Multibrand stores:
Hipermarket & Supermarket:
Home Care:
Ingrijire Corporala & Cosmetice:
IT&C:
Lactate & Branzeturi:
Masini:
Racoritoare:
Sanatate:
Snacks:
Telecommunication:
Vin:
Whisky & Vodka:
Pentru mai multe informatii va invitam sa vizitati IqAds.ro
Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 12-18 ianuarie 2015?
social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 12-18 ianuarie 2015?Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 12-18 ianuarie 2015.
1. | DNA-ul, voi ce ati pazit? – biziday.ro 4600 shares 889 comments 14621 likes 47 tw. trackbacks 100389 tw. followers 2 blogs trackbacks |
2. | EXCLUSIV. APEL la mobilizare! Drapelul Romaniei de 150 de metri, pe 24 ianuarie la Sfantu Gheorghe – dantanasa.ro 2871 shares 1896 comments 17711 likes 10 tw. trackbacks 2073 tw. followers |
3. | Prostia are intotdeauna un pret. Acum, in franci elvetieni – biziday.ro 1204 shares 1222 comments 7586 likes 19 tw. trackbacks 97673 tw. followers 2 blogs trackbacks |
4. | Companiile austriece “macelaresc” padurile romanesti, politia aresteaza doar tarani cu o caruta de lemne – gandeste.org 2304 shares 511 comments 3970 likes 8 tw. trackbacks 4235 tw. followers |
5. | In armonie cu lumea sau liber? – irinab.com 1376 shares 289 comments 5151 likes 1 tw. trackback 7 tw. followers |
6. | De ce nu pastrez lucruri pentru ocazii speciale – irinab.com 912 shares 225 comments 6129 likes 2 tw. trackbacks 97 tw. followers |
7. | Comisia Europeana: imigrantii tin Europa in viata! – capitalismpepaine.com 1118 shares 111 comments 2819 likes 5 tw. trackbacks 2081 tw. followers |
8. | Bravo, Victore! Ai umor. – biziday.ro 451 shares 221 comments 4784 likes 5 tw. trackbacks 86817 tw. followers |
9. | BIZIDAY: Joi, 15 ianuarie 2015 – biziday.ro 286 shares 368 comments 2837 likes 5 tw. trackbacks 693 tw. followers |
10. | Untul din nuci – cremos si delicios – oanacuzino.ro 475 shares 27 comments 2504 likes 1 tw. trackback 15 tw. followers |
Analiza completa poate fi consultata pe Refresh.ro.