Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe canalele online din Romania in luna decembrie 2024.
Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 30 decembrie 2024 – 05 ianuarie 2025
Uncategorized No Comments »Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 25 noiembrie 30 decembrie 2024 – 05 ianuarie 2025.
Blog
1. | LA MULTI ANI! PR. JUSTIN SI OBSTILE – atitudini.com 1459 Facebook interactions |
2. | BOTEZUL SI REFACEREA PRIMULUI ADAM SF. GRIGORIE TEOLOGUL – atitudini.com 1279 Facebook interactions |
3. | 3 de pica dupa 16 ani de inima neagra – valeriupanoiu.blogspot.com 1262 Facebook interactions |
4. | Schimbarea apare cand modific atitudinea – niculinagheorghita.ro 1258 Facebook interactions |
5. | Bilbao – adevarata fata a poporului basc – prietenimereu4u.blogspot.com 1067 Facebook interactions |
6. | SF. SERAFIM DE SAROV FILM DOCUMENTAR – atitudini.com 1037 Facebook interactions |
7. | UCENICA SFANTULUI PAISIE DESPRE SF. PAISIE – atitudini.com 966 Facebook interactions |
8. | Trei veneratii care inalta fiinta umana – niculinagheorghita.ro 907 Facebook interactions |
9. | PACATUL MINCIUNII PR. JUSTIN PARVU – atitudini.com 803 Facebook interactions |
10. | Luna noua in Capricorn 31 decembrie 2024. “Privesc in urma cu blandete. Privesc inainte cu determinare.” – https://astropovesti.ro 789 Facebook interactions |
Economic
Femei
Politic / Social
IT&C
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 02 – 08 decembrie 2024
Uncategorized Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 02 – 08 decembrie 2024Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 25 noiembrie 02 – 08 decembrie 2024.
Blog
Economic
Femei
Politic / Social
IT&C
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
Overview Social Media in .ro – noiembrie 2024
Uncategorized Comments Off on Overview Social Media in .ro – noiembrie 2024Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe canalele online din Romania in luna noiembrie 2024.
Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 25 noiembrie – 01 decembrie 2024
social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 25 noiembrie – 01 decembrie 2024Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 25 noiembrie 2024 – 01 decembrie 2024.
Blog
Economic
Femei
Politic / Social
IT&C
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
Campania umanitară: DĂRUIEȘTE PENTRU A PUTEA PRIMI!
Comunicate de presa Comments Off on Campania umanitară: DĂRUIEȘTE PENTRU A PUTEA PRIMI!Crăciunul! Bucuria celor mici, dar și a celor mari! Goana după cadouri și consumerismul excesiv domină Sărbătoarea nașterii Domnului din ultimii ani.Haideți să facem ceva diferit anul acesta! Vrem să învățăm copii că pentru a putea primi trebuie mai întâi să dăruiești!
Astfel am creat grupul “Copii pentru Copii”: https://www.facebook.com/groups/9323100634385178
Pentru că fiecare are cu siguranță lucruri pe care nu le mai folosește, care ar putea să fie cadoul mult dorit de alții, vă propunem să scoateți la licitație orice considerați că ar putea aduce o bucurie altor persoane din grup, iar fondurile strânse sunt donate integral burselor educaționale a 100 de copii cu boli grave sprijiniți de Asociația Păsări.
Ce putem licita?
Obiecte de îmbrăcăminte/încălțăminte în stare foarte bună
Cărți /jocuri pentru copii/jocuri de societate
Obiecte electrocasnice
Necesar nou născut
Obiecte de artă
Servicii/Cursuri /Ateliere
Perioada campaniei?
09.12.2024- 16.12.2024
Cum procedez?
Postezi o poză cu ceea ce dorești să licitezi la care adaugi o scurtă descriere și suma de la care dorești să se înceapă licitația și condițiile de livrare (prin Curier/Posta Română și cine v-a achita transportul).
Dacă dorești să cumperi un produs posta de alt membru trebuie doar să lași un comentariu cu suma pe care dorești să o licitezi.
La finalul campaniei?
Fiecare părinte v-a menționa în comentariu la propria postare câștigătorul. În termen de 7 zile trebuie să trimită pachetul, iar câștigătorul v-a face dovada donației către Asociația Păsări.
Dacă ai prieteni care nu sunt în grup și doresc să se implice în susținerea educației copiilor cu boli grave de la Asociația Păsări o pot face pe link-ul www.asociatiapasari.ro
Cont:RO26BTRLRONCRT0678775701, Banca Transilvania
Te poți implica și prin compania la care activezi prin intermediul unui contract de sponsorizare cu 20% din impozitul anual pentru profit https://asociatiapasari.ro/doneaza/ sau prin virarea a 3,5% din impozitul pe venit din ianuarie-mai 2025.
Doar împreună putem face o schimbare!
Asociația Păsări este organizație non-profit înființată în octombrie 2023 cu scopul de a ajuta educația copiilor cu boli grave din România. Misiunea noastră este de a sprijini copii cu boli grave ca după perioadele lungi de spitalizare să nu abandoneze școală, ci să reușească să se reintegreze în sistemul de învățământ. Prin bursele oferite dorim să-i ajutăm să-și deschidă aripile și să țintească cât mai sus spre visurile lor și spre un viitor mai bun.
Asociația Păsări își propune să sprijine educația copiilor diagnosticați cu o boală gravă. Lunar oferă 100 de burse, în valoare totală de 10.000 de euro lunar, familiilor acestor copii pentru orele suplimentare, ședințelor de terapie și materialelor didactice, fără de care acești copii nu ar putea să își atingă potențialul. O șansă la educație și pentru copii care datorită spitalizărilor îndelungate, au fost nevoiți să întrerupă o perioada procesul școlar.
Anual, sunt înregistrate între 400 și 420 cazuri noi de cancer pediatric, arată statisticile din Registrul Național al Cancerului la Copil (RNCCR). În prezent, unul din 54 de copii sunt în spectrul autist, iar dacă acest ritm se va menține, în 2050 vor ajunge să fie unul din doi copii care vor primi acest diagnostic.
Aproape 4.500 de elevi de clasa a VIII-a au abandonat școala în 2023, echivalentul a 178 de clase cu câte 25 de copii. În ultimul an de gimnaziu au rămas corigenți peste 7.800 de elevi. Visele atâtor copii de a devenii bucătari, medici sau artiști au fost întrerupte de o boală nemiloasă. Dar micuții luptători au prins curaj și nu au renunțat, așa că noi ce motiv am avea să o facem?
Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 18 – 22 noiembrie 2024
social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 18 – 22 noiembrie 2024Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 18 – 22 noiembrie 2024.
Blog
1. | Circuit in Islanda Haideti cu mine in Iulie 2025! – razvanpascu.ro 2847 Facebook interactions |
2. | Ce mananca un nutritionist in post – totuldespreslabit.ro 2200 Facebook interactions |
3. | Fundatia Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea Romaniei cauta idei si premiaza inovatia la Gala Studentilor 2024 – fudv.ro/blog 1568 Facebook interactions |
4. | Azi chiar este o zi istorica – mihaivasilescublog.ro 953 Facebook interactions |
5. | CLATITE PANE UMPLUTE CU CARNE DE PUI – retete-haplea.ro 858 Facebook interactions |
6. | SOFER DE TIR SALVAT DE MAICA DOMNULUI IN ACCIDENT – atitudini.com 777 Facebook interactions |
7. | HAI, MAI, LA BISERICA! PR. IULIAN PRODROMITUL – atitudini.com 691 Facebook interactions |
8. | SCRISOAREA PR. IOANICHIE CATRE PR. CALCIU INEDIT – atitudini.com 631 Facebook interactions |
9. | MOUSSE DE NUTELLA CU OREO – retete-haplea.ro 627 Facebook interactions |
10. | Gladiatorul II ce dezamagire – mihaivasilescublog.ro 590 Facebook interactions |
Economic
Femei
Politic / Social
IT&C
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
Overview Social Media in .ro – octombrie 2024
social media, Zelist Research Comments Off on Overview Social Media in .ro – octombrie 2024Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe canalele online din Romania in luna octombrie 2024.
Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 11 – 15 noiembrie 2024
social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 11 – 15 noiembrie 2024Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 11 – 15 noiembrie 2024.
Blog
1. | Elevii unei scoli clujene l-au avut in mijlocul lor pe indragitul actor Florin Piersic – liviualexa.ro 5756 Facebook interactions |
2. | Postul si dezlegarea de gandurile rele – laviniabratu.ro 3320 Facebook interactions |
3. | Savarine – reteteangela.com 2441 Facebook interactions |
4. | NEGRESA DE POST CU GEM DE PRUNE – hapleablog.wordpress.com 1978 Facebook interactions |
5. | Postul nu este lasat sa omoare omul – laviniabratu.ro 1295 Facebook interactions |
6. | RENATA CELOR 1000 DE PROCESE – sindicatulcmd.blogspot.com 1025 Facebook interactions |
7. | DE CE NU NE IMPARTASIM MAI DES SF. TEODOR STUDITUL – atitudini.com 891 Facebook interactions |
8. | POST BINECUVANTAT SFATURILE PR. JUSTIN – atitudini.com 872 Facebook interactions |
9. | Luna plina in Taur 15 noiembrie 2024. “Am puterea sa ma desprind de ce nu imi face bine.” – https://astropovesti.ro 813 Facebook interactions |
10. | MAICA ECATERINA FERMO 2 ANI DE LA ADORMIRE – atitudini.com 755 Facebook interactions |
Economic
Femei
Politic / Social
IT&C
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
Construiește noi strategii de comunicare la Brand Power Summit 2024!
Comunicate de presa Comments Off on Construiește noi strategii de comunicare la Brand Power Summit 2024!Consumatorii devin din ce în ce mai atenți la valorile pe care le transmit brandurile și felul în care acestea aleg să comunice cu publicul larg. Astfel, adaptarea la schimbările din industria comunicării și la preferințele publicului țintă este esențială pentru succesul unei strategii de promovare eficiente.
La Brand Power Summit 2024, pe 19 noiembrie, la Hotel JW Marriott, reluăm conversațiile despre cum adaptarea la aceste schimbări este esențială și aflăm cum să creăm strategii de comunicare și marketing inovatoare, care să atragă și să fidelizeze consumatorii. Vom explora cele mai recente tendințe din industrie și vom învăța de la experți în comunicare care au obținut succesul prin abordări de campanii creative și eficiente.
Evenimentul va oferi participanților oportunitatea de a se conecta cu profesioniști din diverse domenii și de a împărtăși idei și experiențe pentru a îmbunătăți strategiile lor de comunicare responsabilă și leadership. De asemenea, vor fi prezentate studii de caz relevante și soluții practice pentru a inspira participanții să își dezvolte abilitățile și cunoștințele în domeniul comunicării.
Printre vorbitorii invițati se numără Maria Mihai (Head of Corporate Communication & CSR, LIDL România), Anca Ungureanu (Head of Identity & Communication, UniCredit Bank), Laura Mihăilă (Director of Marketing, Communication And CX, Raiffeisen Bank România), Cătălina Roman (Identity & Strategic Communication Director, CEC Bank), Raluca Vidrașcu (Team Lead Manager, YOXO), Adrian Păsărică (Head Of Marketing, Orkla Foods România), Claudia Bodnar (Social Media Manager, KFC, Pizza Hut & Taco Bell), (Cristina Butunoi (Executive Director, Golin), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock), Liliana Tincu (Research Excellence Director, iSense Solutions), Sorin Psatta (Experienced Advertising Professional), Ioana Manoiu (Managing Partner, GMP&U), Laura Ionescu (Creative Director, v8), Ștefan Chirițescu (Global Marketing Director, Purcari Wineries Group), Monica Jitariuc (Communication Consultant & Trainer), Gabriel Pătru (Marketing Consultant & Trainer), Ștefan Szakal (Founder & CEO, Boon) și Laura Nedelschi (Creative Director, GRF+).
In plus, anul acesta conferința aduce o noutate, o sesiune specială în care 7 oameni de strategie, creație, digital, marketing, comunicare și PR aduc în prim-plan 7 idei proaspete, pe care le dezbat apoi timp de 60 de minute. Asftel, într-un format inedit, vom avea ocazia să descoperim perspective variate și inovatoare din partea specialiștilor, care ne vor inspira pentru viitoare proiecte.
Brand Power Summit 2024 este un eveniment organizat de Evensys in parteneriat cu Lidl Romania si cu sprijinul UniCredit Bank, YOXO, AQUA Carpatica si Asociatia V3.