23 – 29 aprilie 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments
Va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (23 – 29 aprilie 2015).
Zelist sustine HHC Romania la Bucharest Half Marathon. Pentru a afla mai multe despre initiativele pentru care se va alerga pe 17 mai, te invitam sa vizitezi articolul dedicat.

Lansari, campanii, stiri:

  • Brukenthal, first Romanian museum to be visited by mobile app
  • Esti Roman! – o campanile TVR de sustinere a valorilor traditionale romanesti
  • Cei care au nevoie de un transplant de organe nu au timp sa astepte. Poti semna aici petitia prin care ii poti sustine. O campanie Observator

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Cristiana Andrei: Brandul a reactionat defensiv si agresiv, de parca era intr-un razboi cu proprii consumatori, adica exact cu principalii aliati
  • Alina Balan: Imi place sa aflu povestile unor oameni pentru care zona de confort nu a fost niciodata o optiune
  • Calin Buzea despre noile reguli pentru continut si interactiune
  • Ana-Maria Diceanu: Orice controversa duce pe moment la cresterea vanzarilor, fiindca ii va activa atat pe adepti, cat si pe cei care “urasc” brandul
  • Stefan Iarca: Nu de putine ori, companiile definesc KPIs doar de marketing si vanzari pentru comunitatile de brand, iar rezultatele sunt in general mult sub asteptari
  • Raluca Mihalachioiu: Consider ca Protein World a avut abordarea corecta, dovedind coerenta in comunicare, mesaj unitar si verticalitate in exprimarea opiniilor
  • Madalin Nitis: Admir oamenii de marketing care sunt si etici
  • Ioana Sigarteu: Consider surse de inspiratie seniorii din IAA Romania, dar si colegii mei de lucru sau din asociatie
  • Adrian Stefanescu: Comunitatea de pe retelele de socializare este cu atat mai relevanta cu cat fanii paginii sunt acolo pentru produs si nu pentru concursuri
  • Raluca Teodorescu: Ar fi nevoie de ceva mai mult decat simple declaratii pentru a indrepta imaginea sifonata a brandului
  • Valeria Tudor: In lumea in care imaginea unei companii poate atarna de un fir de ata, comunicatorii devin un fel de vraci

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.