Overview social media in .ro – august si septembrie 2014

Zelist Research 1 Comment »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in lunile august si septembrie 2014.

Overview-ul pentru luna iulie poate fi gasit aici.

Facebook (august/septembrie)
– total users: 7,200,000 / 7,200,000
– total pagini: 39,857 / 39,867
– pagini active: 22,765 / 23,217
– total postari: 1,637,253 / 1,547,903
– total comentarii: 2,869,796 / 2,772,283
– total likeuri: 755,406,325 / 768,343,665

Youtube (august/septembrie)
– total useri ro: 751,566 / 758,694
– useri activi (cel putin un video sau comment): 40,060 / 38,378
– video: 107,668 / 111,468
– comentarii 186,070 / 168,162

Instagram (august/septembrie)
– total useri: 140,272 / 160,853
– useri activi (au publicat media si comentariu): 41,443 /40,603
– foto: 711,977 /724,199
– video: 25,127 /23,945
– comentarii: 849,573 /1,091,036

Twitter (august/septembrie)
– total useri: 203,740 /215,724
– useri activi: 25,966 /25,981
– tweets: 1,475,004 /1,601,061

Forumuri (august/septembrie)
– total surse: 68 / 73
– postari: 371,986 / 343,281

Bloguri (august/septembrie)
– total bloguri: 85,688 / 85,932
– bloguri active: 12,224 / 12,637
– postari: 233,882 / 239,197
– comentarii: 129,071 / 132,114

Linkedin (august/septembrie)
– grupuri: 1,174 / 1,174
– profile active (cei care au postat sau comentat intr-un grup public romanesc): 1,168 / 1,427
– postari: 2,444 / 3,005
– comentarii 940 / 612

Presa (august/septembrie)
– total surse: 2,429 / 2,512
– articole: 463,174 / 514,941
– comentarii: 165,915 / 229,255

Foursquare (august/septembrie)
– useri: 92,503 / 92,655
– locatii: 184,965 / 187,617
– total checkins: 2,233,400 / 2,855,161

Infografic: Instagram in Romania (sept. 2014)

social media, Zelist Research Comments Off on Infografic: Instagram in Romania (sept. 2014)

Va prezentam  situatia Instagram in Romania, infografic realizat de Instagramology si ZeList.

INSTAGRAM-SEPTEMBRIE-ROMANIA-2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sursa: Refresh.ro

Infografic: Social Media in Romania in luna octombrie 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Infografic: Social Media in Romania in luna octombrie 2014

Cristian Manafu a publicat situatia din Romania a retelelor sociale si a blogurilor in luna octombrie 2014.

Social-Media-in-Romania-Octombrie-2014-600x682

Sursa: Manafu.ro via Refresh.ro

 

Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna septembrie 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna septembrie 2014

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul pe luna septembrie acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.
Datele sunt prezentate in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator al categoriilor monitorizate.

Apa – 2014/09

Top Aparitii Surse Viewership
1. AQUA Carpatica 263 158 1,584,043
2. Perla Harghitei 301 76 184,708
3. Dorna 83 55 160,842
4. Perla Covasnei 37 13 117,220
5. Bucovina (apa) 56 48 96,519
6. Biborteni 42 38 63,535

 

Asigurari – 2014/09

Top Aparitii Surse Viewership
1. Astra Asigurari 619 246 764,421
2. Carpatica Asigurari 368 156 636,917
3. ASIROM 188 96 380,416
4. Groupama Asigurari 241 134 362,121
5. Euroins 151 96 361,720
6. Allianz Tiriac Asigurari 252 126 340,160
7. ING Asigurari de Viata 119 70 218,300
8. AEGON 91 62 164,551
9. AXA Life Insurance 188 106 149,358
10. Uniqa Asigurari 65 53 141,373
11. BCR Asigurari de Viata VIG 51 37 112,247
12. Eureko Asigurari 50 37 69,810
13. RCA Ieftin 26 15 54,342
14. Credit Europe Asigurari 22 20 28,014
15. Generali Asigurari 10 10 16,475
16. Alico Asigurari 2 2 6,363

 

Banci – 2014/09

Top Aparitii Surse Viewership
1. BCR 3,511 950 6,923,890
2. Banca Transilvania 2,159 702 4,027,916
3. BRD Groupe Societe Generale 2,497 747 3,843,832
4. ING 2,182 876 3,179,599
5. Raiffeisen Bank 1,583 621 2,608,396
6. CEC BANK 1,812 577 2,416,897
7. UniCreditTiriacBank 1,193 421 2,301,064
8. Piraeus Bank 514 209 1,023,907
9. Bancpost 467 224 884,685
10. Millennium Bank 199 110 455,331
11. Garanti Bank 335 159 448,977
12. Intesa Sanpaolo Bank 162 101 374,818
13. Citibank 79 57 329,651
14. Credit Agricole Bank 100 76 231,022
15. Raiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL) 10 8 7,019

 

Benzina & Petrochimie – 2014/09

Top Aparitii Surse Viewership
1. Petrom 4,564 1,094 8,346,894
2. OMV 3,147 896 5,398,287
3. Rompetrol 1,579 509 2,580,539
4. Lukoil 1,087 388 1,865,048
5. MOL 211 132 389,877
6. Agip 167 123 254,327

 

Bere – 2014/09

Top Aparitii Surse Viewership
1. Ursus 561 284 1,726,046
2. Heineken 680 376 1,033,958
3. Bergenbier 234 137 1,026,776
4. Tuborg 101 62 489,448
5. Peroni 210 126 375,578
6. Redd’s 61 28 370,807
7. Timişoreana (bere) 142 91 333,113
8. Beck’s 123 46 319,741
9. Silva 52 43 289,276
10. Carlsberg 71 32 272,183
11. Ciuc Radler 75 50 179,863
12. Ciuc Premium 121 67 156,389
13. Staropramen 146 81 140,863
14. Stella Artois 24 15 76,198
15. Skol 60 38 76,163
16. Golden Brau 45 38 72,497
17. Stejar 39 33 68,178

 

Bookstores – 2014/09

Top Aparitii Surse Viewership
1. Carturesti 1,371 566 2,274,368
2. Libraria Humanitas 1,179 478 1,570,391
3. Diverta 759 297 1,245,227
4. Libraria Bastilia 217 131 253,348
5. Libraria Bizantina 120 39 252,646
6. BookLand Targ Si Librarie 196 75 203,329
7. Libraria Mihai Eminescu 90 53 127,418
8. Anthony Frost English Bookshop 13 6 24,125

 

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati IQads.ro.

10 – 16 octombrie 2014 – Saptamana in Social Media

Zelist Research Comments Off on 10 – 16 octombrie 2014 – Saptamana in Social Media
Perioada 10 – 16 octombrie 2014
Lansari, campanii, stiri: 
  • KLM a lansat o noua campanie, #HappytoHelp‬ in cadrul careia o echipa va acorda asistenta via Social Media pasagerilor din intreaga lume
  • Lidl te intreaba ce asculti pentru a-ti recomanda vinul perfect
  • SUBWAY lanseaza afacereasubway.ro, o platforma de business pentru antreprenorii care doresc sa deschida o franciza
  • Gatim din Suflet”, o invitatie Mixtopia.ro & Coca-Cola de a face bine alaturi de prieteni si de familie
  • Fundatia eMAG reia cursurile in centrele de pregatire pentru elevii pasionati de fizica, matematica si informatica
  • #LeoReloaded: O noua pozitionare, un nou director de creatie, o noua era: post-advertising. Despre toate astea au discutat Andreea Boaca, Lorand Balint si Razvan Capanescu pe pagina deFacebook Leo Burnett
  • Noua initiativa Romania Green Building Council care se desfasoara si in social media
  • RICAP demareaza o noua editie pentru 15 noi companii selectate sa intre in program si sa se pregateasca sa comercializeze pe plan global. Aneta Bogdan este speaker la acest eveniment

Statistici, topuri:

Interviuri, opinii:

  • Fetele cu dumele de la Kubis Interactive au luat locul III la Beat the Drum for Change 2014. Si-am vorbit cu ele
  • Andreia Cucu, GSK Romania: ‘Out of the box’ in CSR inseamna pentru noi, mai mult decat orice altceva, rezultatele concrete care schimba vieti
  • Miruna Meirosu, Curtea Veche: Imi place sa cred ca promovand lectura schimb ceva in jurul meu
  • Predu [despre tinerii din agentii]: Toti cei de varsta mea vor povesti de nopti si weekend-uri bagate pana ne dadea sangele pe nas. La ei nu mai e cazul.
  • Marius Rosu [despre tinerii din agentii]: Dincolo de o generatie de parasutisti conturata in anii ’90, nu cred ca publicitatea locala a dat vreo generatie
  • Schimbari in business-ul de creatie: Stefania Harabagiu si Codin Caradimu

Evenimente, prezentari, conferinte, cursuri:

Tendinte in tehnologie, dezvoltarea de jocuri, product management & investitii de tip angel la How to Web 2014

Comunicate de presa Comments Off on Tendinte in tehnologie, dezvoltarea de jocuri, product management & investitii de tip angel la How to Web 2014

124

How to Web, cel mai important eveniment dedicat inovatiei, tehnologiei si antreprenoriatului din Europa de Sud-Est, va avea loc pe 20 si 21 noiembrie in Bucuresti. Ajunsa la editia internationala cu numarul 5, conferinta are in acest an un format mai complex si va aduce in discutie pe scena principala teme precum antreprenoriatul si tendinte in tehnologie, in timp ce track-urile specializate vor oferi audientei oportunitatea de a invata mai multe despre dezvoltarea de produse tech, crearea de jocuri, sau bune practici pentru investitorii de tip angel. Biletele very early bird sunt disponibile pe site-ul evenimentului pana miercuri, 22 octombrie.

Cea de a cincea editie internationala a How to Web reprezinta un nou inceput pentru conferinta: evenimentul se maturizeaza si propune audientei un format mai complex care trateaza in profunzime subiecte specifice.

Pe scena principala a evenimentului vor fi abordate subiecte precum dezvoltarea de produse tech cu potential disruptiv, tendintele care vor avea un impact semnificativ asupra industriei la nivel global, obtinerea de investitii sau antreprenoriatul in tehnologie.

Speakeri consacrati la nivel international

How to Web Conference 2014 aduce in fata audientei lideri in tehnologie si profesionisti consacrati la nivel mondial care isi vor impartasi experienta si cunostintele acumulate de-a lungul timpului. Printre invitatii care au confirmat pana in prezent participarea la eveniment se numara: Manuel Heilmann (Co-Fondator & CEO Coinzone, startup care permite utilizatorilor sa efectueze tranzactii cu monede digitale precum Bitcoin), Ze Pinto Ferreira (Co-Fondator si CEO FNV Labs, companie care produce Mellow, prima masina de gatit sous-vide controlata prin smartphone, care a avut o campanie de crowdfunding suprafinantata cu 300%), Florian Meissner (CEO & Co-Fondator EyeEm, Germania, comunitate a pasionatilor de fotografie care inregistreaza o crestere rapida, avand in prezent peste 10 milioane de utilizatori), Paul Papadimitrou (Innovation Strategist, UK, analist cunoscut la nivel international care a vorbit la evenimente precum LeWeb – Paris, Londra; SXW – SUA sau Social and Digital Marketing Conference – New York, Singapore, London), Michael Ni (Senior VP Marketing & Products Avangate, US, companie care a fost achizitionata anul trecut de fondul de investitii Francisco Partners) sau Dennis Cox (Chief Product Officer IXIA, US, antreprenor a carui companie a fost cumparata de IXIA in 2012 pentru 160 milioane USD).

In paralel vor fi organizate trei track-uri specializate despre product management, dezvoltarea de jocuri si investitiile de tip angel, care vor oferi unor categorii specifice de audienta sansa de a acumula cunostinte si competente relevante pentru domeniile lor de interes, precum si oportunitatea de a interactiona cu profesionisti de top din industrie.

Product track

Astfel, PRODUCT TRACK, dezvoltat in colaborare cu Mozaic Works, va aduce in discutie subiecte precum product management, prioritizarea etapelor de dezvoltare a produsului si coordonarea activitatilor pentru o executie impecabila. Ragnar Saas (Co-Fondator PipeDrive) sau Mark Tolmacs (Product Manager Ustream) se numara printre specialistii care vor vorbi despre product management la cele mai inalte standarde si vor impartasi bune practici si povesti de succes.

Game development track

Dezvoltatorii de jocuri vor avea la randul lor oportunitatea de a invata din experienta unora dintre cele mai importante companii de gaming din regiune participand la GAME DEVELOPMENT TRACK, organizat in colaborare cu Romanian Game Developers Association (RGDA) cu sprijinul King si Mobility Games. Profesionisti cunoscuti din industrie precum Vlad Micu (Head of Studio, Critical Force Entertainment) sau Mathieu Muller (Field Engineer, Unity Technologies) vor oferi exemple practice si studii de caz care vor ajuta participantii sa inteleaga cum functioneaza industria si care sunt mecanismele din spatele unor titluri de succes.

Angel investment track

Organizat in colaborare cu Angelsbootcamp cu sprijinul Trento Rise, ANGEL INVESTMENT TRACK este un eveniment adresat investitorilor de tip angel si aduce in discutie bunele practici in domeniu. Jonathan Bixby (Director Executiv GrowLab, care a ridicat cea mai mare runda de finantare de tip business angel din istoria Canadei), Rune Theill (Co-Fondator & Program Director Rockstart Accelerator), Simon Jenner (investitor si Co-Fondator Oxygen Accelerator), Adrian Gheara (investitor de tip angel care a finantat 123ContactForm), Malin Stefanescu (investitor de tip angel care a sustinut Green Horse Games), Lyuben Belov (investitor de tip angel si Managing Director LauncHub) si alti investitori si reprezentanti ai programelor de accelerare din intreaga lume vor vorbi despre modalitatea in care poti incheia cele mai bune runde de investitii, aspectele legale sau posibile modalitati de colaborare pentru a identifica si investi in startup-uri cu potential.

Startup Spotlight

Startup-urile early stage din Europa Centrala si de Est care dezvolta produse inovatoare in domeniul tehnologiei pot aplica la cea de a treia editie Startup Spotlight, competitie si program de mentorat adresat celor mai performante 32 de echipe din regiune care va avea loc in paralel cu How to Web Conference 2014. Finalistii care vor fi acceptati in program vor intra astfel in cursa pentru premiile in valoare totala de 20.000 USD oferite de IXIA, partener principal Startup Spotlight, si vor participa la sesiuni de mentorat si workshop-uri dedicate. Aplicatiile la Startup Spotlight sunt deschise pana pe 20 octombrie si se realizeaza online pe site-ul programului.

Despre How To Web

How to Web este cel mai important eveniment dedicat inovatiei, tehnologiei si antreprenoriatului din Europa de Sud-Est. Conferinta se adreseaza inovatorilor in tehnologie, antreprenorilor web, dezvoltatorilor de produse tech, companiilor de outsourcing interesate de inovatie, investitorilor si tuturor celor interesati de tehnologie. Mai multe detalii despre eveniment si lista vorbitorilor confirmati pentru editia de anul acesta sunt disponibile online pe site-ul conferintei.

03 – 09 octombrie 2014 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 03 – 09 octombrie 2014 – Saptamana in Social Media
Perioada 03 -09 octombrie 2014
Lansari, campanii, stiri: 

Statistici, topuri:

Interviuri, opinii:

  • Sorana Savu: Ultimii cinci ani au fost o ilustrare perfecta a proverbului american “when the going gets tough, the tough get going”
  • Catalina Rousseau: Uniformizarea cerintelor de servicii ar fi sfarsitul erei comunicarii creative
  • Vlad Popovici: Toate agentiile stau la aceeasi masa inca din faza de briefing
  • Andrei Georgescu, White Image: Viitorul email marketingului este legat de datele comportamentale, automatizari si mesaje livrate in timp real
  • Razvan Popescu-Mirceni, directorul general al Oceanic Club din Constanta despre cum se imbina biologia cu relatiile publice
  • Andrew Evans, „nomadul digital”, care a inclus Bucurestiul pe lista celor zece oraşe inteligente din lume

Evenimente, conferinte, cursuri:

The Practice, Golin si GMP PR, cele mai vizibile agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (septembrie 2014)

social media, Zelist Research Comments Off on The Practice, Golin si GMP PR, cele mai vizibile agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (septembrie 2014)

Refresh.ro a publicat topul vizibilitatii in social media a agentiilor de PR din Romania in luna septembrie 2014. Topul este realizat impreuna cu Zelist Monitor, in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale. Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

1. The Practice – 289 | 163 | 351,453
2. Golin – 65 | 32 | 116,476
3. GMP PR – 46 | 24 | 112,025
4. Oxygen PR – 29 | 23 | 102,110
5. McCann PR – 38 | 26 | 86,064
6. BDR Associates – 59 | 35 | 82,798
7. Echipa de PR – 21 | 21 | 55,537
8. Graffiti PR – 16 | 14 | 55,530
9. Free Communication – 22 | 14 | 50,441
10. Media Pozitiv – 14 | 12 | 45,454

Pentru a consulta intreaga analiza, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Haideti la IM World! Avem invitatii pentru voi

social media, Zelist Monitor Comments Off on Haideti la IM World! Avem invitatii pentru voi

Zelist Monitor participa la IMWorld!

Daca vrei sa stii cum functioneaza platforma noastra sau daca vrei sa vorbim despre monitorizarea social media, ne gasesti la cel mai mare eveniment “business to business” din digital, Internet and Mobile World, care se desfasoara intre 8 si 9 octombrie la Romexpo.

Te asteptam la standul cu numarul 84 (vezi harta), unde ti-am pregatit si cateva surprize.

Harta Internet & Mobile World 2014 (1)

Nu ti-ai luat inca bilet la IM World? Nu e problema! Avem de dat 15 invitatii de tip Networker, asa ca asteptam sa ne soliciti una la support@zelist.ro.

O saptamana productiva,
Echipa Zelist

unnamed (4)

 

Da startul transformarii digitale la IMWorld!

Comunicate de presa Comments Off on Da startul transformarii digitale la IMWorld!

650

Internet & Mobile World (IMWorld), cel mai important  eveniment “business to business” din digital, mobile si software, se va desfasura intre 8 si 9 octombrie la Romexpo Bucuresti. La evenimentul din acest an sunt asteptati 120 de speakeri internationali si peste 6500 de participanti, cu 30% mai multi decat in 2013. Capul de afis al IMWorld 2014 va fi lansarea MyConnector, o premiera in Romania in ce priveste aplicatiile de networking.

“Solutiile de business ce vor fi lansate la cea de-a treia editie a IMWorld, noutatile pe care le vor prezenta companiile si cei 30 de experti internationali care si-au anuntat deja participarea, demonstreaza, inca o data, ca acesta este locul ideal pentru oamenii de afaceri conectati la ultimele inovatii din business“, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.

IMWorld va avea o noua structura in 2014

Agenda evenimentului are o structura noua. Pe scena principala, speakerii internationali vor prezenta studii de caz si vor vorbi despre solutiile de business care pot fi aplicate in diverse domenii din industrie, cu focus pe retail, FMCG, automotive, banking si sanatate. Vor exista si scene mai mici, care vor aduce in prim-plan discursuri si prezentari de produse innovative.

De asemenea, va fi creata zona “Future Corner”, unde toate gadgeturile prezentate la eveniment, precum si alte noutati tehnologice vor fi disponibile pentru testare.

O noutate pentru IMWorld 2014 o reprezinta si salile de workshop-uri. Aici, vor fi sustinute sesiuni interactive, in care vor fi antrenati si participantii. Dezvoltatorii se concentreaza pe aplicatii si solutii noi de business, destinate tururor celor care au o afacere. Vor fi prezentate diferite programe si aplicatii pentru plati online, noutati in comunicarea <<machine to machine>>, dar si sectorul <<cloud computing>>“, a adaugat Cristian Hossu.

Internet & Mobile World este construit anul acesta in jurul conceptului de “Digital Transformer” si se adreseaza profesionistilor care au inteles ca viitorul este digital si ca fiecare dintre noi are un rol crucial de jucat in transformarea digitala a companiilor noastre. Mai multe companii si-au programat deja importante lansari de produse si servicii la IMWorld 2014.

MyConnector, in premiera in Romania

MyCONNECTOR, exponentul noului trend pentru aplicatiile de networking, va fi special lansat aici. Este vorba de o aplicatie special construita pentru facilitarea interactiunii intre cei peste 6.500 de participanti, prima din Romania, care permite conectarea la nivel one-to-one, intre toti cei prezenti la un eveniment. Specialistii din domeniu spun despre ea ca poate fi incadrata cu succes in top 10 aplicatii de networking, la nivel global.

Ulterior, aplicatia va permite utilizatorului sa o poata folosi la toate evenimentele din piata. Dintr-un singur punct de comanda, poate gasi centralizat toate intalnirile la care a fost vreodata, la care vrea sa mearga in viitor, cu agenda, speakeri, prezentarile si inregistrarile video, alaturi de notitele pe care si le-a luat, lista participantilor, inclusiv toate mesajele schimbate cu acestia si isi va putea gestiona si inregistrarile de participare platita.

De asemenea, permite utilizatorilor sa-si creioneze propria agenda si sa-si stabileasca intalniri cu toti speakerii prezenti la eveniment si de a le oferi in timp real acestora feed-back referitor la sesiunile pe care ei le sustin.

Accesul la IMWorld 2014 se face pe baza de inregistrare prealabila, iar biletele pot fi cumparate online pana la data de 7 octombrie 2014, pe www.imworld.ro