Au mai ramas doar 10 zile pana la cel mai mare eveniment de JavaScript din Romania!

Comunicate de presa 1 Comment »

JS

JSCamp Romania, eveniment dedicat web developerilor locali si internationali are loc anul acesta intre 1-3 iunie 2015, la Radisson Blu Hotel, Bucuresti.

Evenimentul aduce nou in acest an un workshop interactiv „Mastering Broswer Devtools”, desfasurat in cursul a doua zile (1 iunie si 3 iunie). Workshop-ul este sustinut de  Remy Sharp, fondatorul si promoterul Full Frontal. Locurile in cadrul primului workshop au fost epuizate si la cererea participantilor Remy Sharp va sustine al doilea workshop pe 3 iunie.

Cea de-a doua zi a evenimentului (2iunie) va cupride patru sesiuni de conferinte intensive cu studii de caz, experiente internationale, web development, web audio si tehnologii open-web.

JSCamp Romania se adreseaza front-end developerilor, web designerilor si web anteprenorilor care vor sa aprofundeze cel mai popular limbaj de programare, JavaScript. Participantii vor descoperi ultimele tendinte in mobile front-end development, HTML5, aplicatii mobile si vor avea ocazia sa-i intalneasca pe cei mai buni specialaisti din domeniu.

Evenimentul se bucura de prezenta unor specialisti internationali recunoscuti in domeniul Java Script, iar printre vorbitorii acestei editii se numara: Charlie Robbins (Nodejitsu), Krasimir Tsonev, Kenneth Auchenberg (Citrix), Felix Palmer (www.piste.io), Jan Krutisch (jan.krutisch.de), Remy Sharp (Founder of Full Frontal), Sebastiano Armeli (Spotify ), Sébastien Cevey (Guardian).

Mai multe informatii privind subiectele abordate, vorbitori si inscriere puteti gasi pe: http://www.jscamp.ro/

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 11-17 mai 2015?

social media, Zelist Research 1 Comment »

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 11-17 mai 2015.

Blog

1. La o adica, de ce sa nu-i verificam si pe alesi la buzunare? – biziday.ro
2565 shares 596 comments 11739 likes 16 tw. trackbacks 2230 tw. followers
2. Draga scoala – blog.asa-si-asa.ro
3059 shares 573 comments 8187 likes
3. In cat timp devii mai sanatos dupa ce ai renuntat la fumat – oanacuzino.ro
1920 shares 677 comments 6137 likes 5 tw. trackbacks 1047 tw. followers
4. Se misca Moldova! Si nimeni nu o poate opri! – biziday.ro
1304 shares 434 comments 7489 likes 19 tw. trackbacks 137912 tw. followers
5. A3 Comarnic – Brasov, autostrada care nu ne trebuie – biziday.ro
1377 shares 672 comments 6272 likes 14 tw. trackbacks 20383 tw. followers
6. Banii nu ne strang in brate – andreearaicu.ro
1011 shares 306 comments 7700 likes 1 tw. trackback 4015 tw. followers
7. Austriecii de la Schweighofer ameninta cu retragerea din Romania – radu-tudor.ro
820 shares 1575 comments 4537 likes
8. Mircea Diaconu: Sarmizegetusa a fost scanata… Ai un Acropole romanesc acolo si nu dai pamantul la o parte, ca prioritate zero?!? E de neinteles! – adevaruldespredaci.ro
1442 shares 242 comments 5502 likes 5 tw. trackbacks 260 tw. followers
9. Dresorii constiintei nationale – biziday.ro
1084 shares 343 comments 5134 likes 16 tw. trackbacks 8712 tw. followers 1 blog trackback
10. Razboiul rece s-a mutat in Romania. Prima batalie pe interesele austriece din industria lemnului – gandeste.org
1567 shares 312 comments 3211 likes 4 tw. trackbacks 360 tw. followers

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refres.ro.

120 de zile in 120 de cifre. Cum a fost social media pana acum in 2015

Analizele Zelist 1 Comment »

Cum a evoluat social media .ro in perioada ianuarie – aprilie 2015.

Top Social Brands 2015

social media Comments Off on Top Social Brands 2015

Vineri, 15 mai, revista Biz a anuntat, in cadrul conferintei Top Social Brands 2015, clasamentul celor mai vizibile branduri in social media din Romania. Mai multe detalii, aici.

Layout 1

GPeC Summit 2015. Concluzii si cifre

Comunicate de presa Comments Off on GPeC Summit 2015. Concluzii si cifre

gpec-summit-850-participanti

GPeC Summit, cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, a avut loc in zilele de 11-12-13 Mai 2015, la Bucuresti. Evenimentul a reunit peste 850 de participanti si unii dintre cei mai buni speakeri internationali si romani, invitatul special al evenimentului fiind geniul in marketing online, Neil Patel.

In cadrul Conferintei din ziua de 11 Mai, pe scena GPeC Summit au urcat nu mai putin de 8 speakeri internationali de top. Potrivit lui Matt Komorowski (PayPal), 25% din tranzactiile online din Romania sunt facute de pe device-uri mobile, procent care depaseste usor media tarilor din jur precum Polonia, Bulgaria sau Ungaria, dar este inca departe de piata din UK unde acesta se situeaza la 65%.

Miercurea si joia se cumpara cel mai mult in online

Matt Komorowski a vorbit si despre serviciul PayPal Refunded Returns, un serviciu menit sa incurajeze magazinele online romanesti sa vanda international, prin intermediul caruia PayPal asigura o buna parte din costurile de livrare, in cazul retururilor de produse.

Potrivit lui Dorin Boerescu, CEO 2Parale, zilele saptamanii in care au loc cele mai multe tranzactii online sunt miercurea si joia. Valoarea medie a unei tranzactii in IT&C este de 700 lei, 140 de lei in fashion, 200 de lei pentru produsele destinate copiilor si 220 de lei pentru produsele home & deco.

Craig Sullivan, unul dintre cei mai buni specialisti internationali in optimizarea conversiilor, a vorbit despre importanta testelor A/B, punctand greselile pe care le fac magazinele online. “Customer Journey is in your head – drumul pe care il vrei tu, nu este si cel real, de aceea este important sa testezi intotdeauna si sa nu gandesti tu in locul clientului”, a spus Sullivan in cadrul GPeC Summit.

Matthew Woodward, expert in SEO si marketing afiliat, a oferit audientei exemple concrete despre cum poate ajuta blogul la cresterea vanzarilor in e-commerce, de ce este important si cum sa creezi continut care sa te faca relevant si sa atraga noi potentiali clienti. Sfat practic pentru magazinele online: “Never sell on your eCommerce blog. Use your blog only for engage your future clients” – Matthew Woodward.

Datele au o mare importanta pentru magazinele online

Invitatul special al GPeC Summit, Neil Patel, a dezvaluit 6 metode mai putin ortodoxe prin care magazinele online isi pot optimiza conversiile si, astfel, dubla vanzarile. “E-Commerce este la fel ca dating-ul: cand nu cunosti bine persoana de langa tine, nu esti dispus sa ii acorzi incredere. Asa se intampla si in cazul magazinelor online – daca utilizatorii nu te cunosc, nu vor cumpara de la tine”, a concluzionat Patel.

Autorul best seller-ului international “You should test that!”, Chris Goward (WiderFunnel), invitat pentru a doua oara la GPeC Summit, recomanda magazinelor online sa nu creada in spusele “expertilor” care nu au testat ipotezele pe care le sustin. De aceea este bine intotdeauna sa testezi orice modificare facuta pe site, pentru ca ecuatia de succes a optimizarii conversiilor este “Marketing + Stiinta”, conform spuselor lui Goward.

Yauhen Khutarniuk (SEO PowerSuite) a vorbit despre cateva tehnici de optimizare SEO pentru anul 2015, oferind exemple concrete pe care magazinele online le pot aplica imediat, in asa fel incat sa fie cat mai bine optimizate pentru motoarele de cautare.

Simo Ahava, Senior Data Advocate la Reaktor, a intrat in detalii tehnice despre Enhanced E-Commerce pentru Google Analytics si Google Tag Manager, aratand ca datele sunt extrem de importante pentru magazinele online, ajutandu-le enorm in strategia de business si in campaniile de marketing.

Ivan Mazour (CEO & Founder Ometria) a explicat de ce marketingul traditional a incetat sa existe si a oferit cateva strategii automatizate care pot creste engagement-ul utilizatorilor si, evident, vanzarile magazinelor online.

Ziua de 11 Mai din cadrul GPeC Summit s-a incheiat cu o sesiune extraordinara, pentru prima oara in Romania, in cadrul careia Neil Patel, Chris Goward, Craig Sullivan, Simo Ahava si Ivan Mazour au fost pe aceeasi scena si au raspuns intrebarilor moderatoarei Raluca Georgescu (Co-Organizer GPeC), precum si celor adresate din partea publicului.

Urmatoarele doua zile de GPeC Summit au fost dedicate workshopurilor specializate – nu mai putin de 13 workshopuri in paralel in care s-au dezbatut subiecte precum: optimizarea conversiilor, cresterea vanzarilor prin Facebook, inbound marketing, strategii de business, tool-uri e-commerce, m-commerce, PPC etc.

GPeC Summit a atins deja un nou nivel: peste 850 de participanti (parte din ei din Bulgaria, Ungaria, Polonia, Austria si Germania), unii dintre cei mai buni speakeri internationali pentru prima oara in Romania, 3 zile de continut e-commerce premium. Le multumesc tuturor celor care ne-au fost alaturi la editia care marcheaza primii 10 ani de GPeC!”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC

Overview social media in .ro – aprilie 2015

social media 2 Comments »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna aprilie 2015.

Overview-ul pentru luna martie poate fi gasit aici.

infographic_piramida_aprilie_2015

Mai jos gasiti cateva informatii privind evolutia .roBlogsIndex, .roTwitterIndex, .roFacebookIndex si .roOnlinePressIndex.

roblog rofb ropress rotw

 

 

7 – 13 mai 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Uncategorized, Zelist Research Comments Off on 7 – 13 mai 2015 – Saptamana in Social Media
Va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (7 – 13 mai 2015).
Lansari, campanii, stiri:
  • Momentul tau cinstit – de la Napolact
  • Codrul verde de la Nestea
  • Vodafone Romania lanseaza YOU, primul produs dedicat exclusiv adolescentilor
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • Andrei Balan: Fara continut viral, internetul s-ar consuma ca un almanah multimedia pe care ti-e interzis sa-l imprumuti
  • Cabral: Cand vine vorba de televiziune, romanii sunt unii dintre cei mai pretentiosi privitori pe care i-ai putea avea
  • Fred Cook: Most organizations look for skills instead of bravery
  • Raluca Ene: Am ajuns a doua tara ca venituri in cadrul retelei
  • Andi Moisescu: Dincolo de apropo si talent
  • Adrian Preda: Sunt de acord cu Jim Jefferies care zicea ca Biblia ar trebui sa aiba o singura pagina pe care sa scrie: “Try not to be a cunt”
  • Dragos Stanca: E un eveniment care are o agenda si speakeri mult mai interesanti decat evenimente similare din regiune si din aceasta parte de lume. Si am fost la multe, stiu ce vorbesc
Evenimente, conferinte:
  • Pe 26 mai, Revista Biz organizeaza conferinta dedicata noului marketing, Best Marketing
  • Participantii la ICEEfest (11 si 12 iunie) vor putea ajunge la festival gratuit, cu Uber

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Marketingul viitorului incepe acum

social media, Uncategorized, Zelist Research Comments Off on Marketingul viitorului incepe acum

bestmarketing

Cei mai vizibili sefi de agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (aprilie 2015)

social media, Zelist Research Comments Off on Cei mai vizibili sefi de agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (aprilie 2015)

Refresh.ro impreuna cu Zelist Monitor si fbMonitor prezinta topul vizibilitatii sefilor de agentii de PR in presa online, bloguri, forumuri si retele sociale, in luna aprilie 2015.

Clasamentul a fost intocmit in funcție de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale.

1. Razvan Pascu (Travel Communication Romania)
2. Monica Jitariuc (MSLGROUP The Practice)
3. Oana Bulexa (MSLGROUP The Practice)
4. Eliza Rogalski (Rogalski Damaschin Public Relations)
5. Ioana Manoiu (GMP PR)

Pentru informatii suplimentare, va invitam sa vizitati Refresh.ro

Top 30 cele mai vizibile agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (apr.2015)

social media, Zelist Research Comments Off on Top 30 cele mai vizibile agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (apr.2015)

Refresh.ro impreuna cu Zelist Monitor si fbMonitor publica topul celor mai vizibile agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale, in luna aprilie 2015.

Clasamentul este intocmit in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale. Cifrele de mai jos reprezintă numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

1. Travel Communication – 38 | 24 | 348,976
2. Golin – 142 | 75 | 269,780
3. The Practice – 137 | 106 | 206,765
4. Rogalski Damaschin Public Relations – 58 | 40 | 103,318
5. Oxygen PR – 49 | 41 | 92,484
6. GMP PR – 30 | 23 | 64,256
7. McCann PR – 35 | 25 | 45,556
8. The Public Advisors – 41 | 16 | 42,673
9. DC Communications – 20 | 14 | 38,677
10. BDR Associates – 35 | 21 | 38,076

Mai multe informatii puteti afla din Refresh.ro