04 – 10 iunie – Saptamana in Social Media
social media, Zelist Research Comments Off on 04 – 10 iunie – Saptamana in Social MediaNe bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile.
Lansari, campanii, stiri:
- Revista Biz: Aneta despre Kit
- 2activePR scrie despre expozitia “Fractura”, Monsanto Romania si Art Safari Bucharest 2015
- BDR Associates: Superbrands Romania anunta Top 15 branduri lider pentru 2015
- Comitetul Olimpic are o noua identitate vizuala, semnata de agentia Brandient
- Chapter 4 prezinta Ericsson Mobility Report. Agentia promoveaza Farmec si campaniaPlanificaNeprevazutul.ro
- Daescu Bortun Olteanu a dezvoltat si implementat actiunile de PR din campania de lansareMega Mall
- Fundatia Friends For Friends: Castigatorii Burselor Superscrieri/Avon, editia a doua
- GMP PR comunica lansarea gamei BIO de la Napolact, bloggerstrip-ul Holcim #bloggerbeton si lansarea CERC. Agentia a fost premiata la Gala Investeste in Educatie Business Hall of Fame
- Golin scrie despre History, despre Coalitia pentru Dezvoltarea Romaniei si Fundatia Orange
- Graffiti PR promoveaza Ambi Pur
- Grayling comunica pentru Discovery Channel si Visa Europe. Agentia prezinta infograficul “Cum sunt adoptate legile in Europa Centrala si de Est“
- Image PR a sustinut evenimentul 10 ani de Tango. Agentia comunica pentru ARPIM
- McCann Worldgroup Romania este cel mai premiat grup de comunicare din Romania in cadrul Premiilor Effie Romania
- McCann PR promoveaza Eco-Rom Ambalaje
- Media Pozitiv recomanda articolul “The Evolution of Public Relations Through Content Marketing“
- More Than Pub comunica pentru Margaritar
- MSLGROUP The Practice promoveaza telefoanele Samsung si Billa Romania
- RanEvents Comm recomanda filmul “Woman in Gold“
- Smartpoint comunica pentru Cisco
- The Public Advisors comunica pentru Ploiesti Shopping City, Villa Romana Ristorante, Centrul de Studii despre Bere Sanatate si Nutritie, Up Romania, Centrele Ares
- Total PR scrie despre Zitec, EuroGsm, SAP, NETOPIA mobilPay
- Boardul Scolii IAA i-a oferit lui Daniel Cioanca prima bursa de studiu la Modulul Digital
Statistici, topuri, trenduri:
- Analiza Zelist: Overview social media in .ro – mai 2015
- Investitie de 250.000 de euro pentru compania din spatele 2Parale
- Sfaturi pentru magazinele online
Interviuri, opinii:
- Bogdana Butnar: La o saptamana si ceva dupa #pitch2015, cred ca ne e, tuturor, putin mai simplu sa intelegem ce s-a intamplat
- Cristian China Birta: Din calculele mele, exista pana in 50 de bloggeri in Romania care traiesc din blogging
- Fred Cook: The agency of the future offers integrated, relevant and fast pieces of communication
- Denisuca: Orice am face, orice am zice, mereu evitam “sa facem reclama”
- Laetitia Gruwel: In criza trebuie sa comunicati, chiar daca nu spuneti nimic
- Makavelis: Am primit cereri absurde gen sa scriu pe gratis, ca “ne intelegem noi”
- Razvan Matasel: Nu exista om care sa poata gandi inovativ si sa nu fi inregistrat mai multe esecuri in cariera
- Cum sa devii un client mai bun – ne spune Ioana Mucenic la Brand Managers Summit
- Cristian Pantazi: Strica, strica repede, prinde-te ce nu merge, invata, strica din nou pana iese!
- Catalin Patrasescu: Inovatia este normalitate si o componenta la baza modului de functionare a afacerilor din zilele noastre
- Cristina Petcu: Creativ? Definitiv. Laudativ… imperativ!
- Ruxandra Predescu: Consumatorul nu e o masa la cheremul brandurilor. Daca ii servesti porcarii, o sa arunce cu ele in tine la un moment dat
- Catalina Rousseau: Autenticitate si integritate in discursul liderilor. Rolul consultantului de PR
- Andreea Ursu-Listeveanu: Ma enerveaza cand bloggerii se vand pentru un sort de bucatarie
Evenimente, conferinte:
- Brand Managers Summit 2015, 16 iunie
- In data de 17 iunie, Revista Biz organizeaza cea de-a sasea editie Management360
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Peste 500 de experti IT se reunesc la DevTalks
Comunicate de presa Comments Off on Peste 500 de experti IT se reunesc la DevTalksPeste 500 de experti IT, speakeri internationali din 8 tari si 16 companii multinationale care investesc in dezvoltarea comunitatii IT din Romania, vor fi prezenti joi la Romexpo, pentru a participa la DevTalks.
In ultimii ani, industria IT a cunoscut o dezvoltare notabila, Romania fiind recunoscuta drept una dintre cele mai bune destinatii pentru companiile IT, in principal datorita numarului mare de profesionisti in domeniu. Dezvoltarea comunitatii IT, promovarea expertilor si a domeniului IT dincolo de granitele Romaniei sunt obiectivele evenimentului DevTalks.
Editia DevTalks 2015 este structurata in 4 arii in cadrul carora vor fi abordate subiecte din zonele Mobile & IoT, Web, Cloud Computing si Big Data. In cadrul evenimentului vor fi prezentate noile tendinte si solutii IT, situatii practice si cazuri concrete. Lista speakerilor poate fi consultata aici.
Tehnologii si gadgeturi de ultima ora pot fi testate in zona fun din cadrul DevTalks. Printre device-urile si gadgeturile care vor putea fi testate se numara si imprimanta 3D, care va crea obiecte strat cu strat pornind de la un model 3D stocat in memoria calculatorului.
Interactiunea dintre participanti este o modalitate de dezvoltare profesionala la DeVTalks. Discutiile fata in fata sunt facilitate de aplicatia MyCONNECTOR. MyCONNECTOR este o aplicatie care permite discutii la nivel one-to-one intre toti participantii DevTalks. Astfel cei prezenti pot intra in contact unii cu ceilalti si pot stabili intalniri cu profesionisti din zona lor de interes, cu reprezentantii companiilor prezente sau cu speakerii evenimentului. .
16 companii multinationale investesc in dezvoltarea comunitatii IT din Romania. In cadrul evenimentului DevTalks va exista o zona expozitionala unde vor fi prezentate inovatiile tehnologice, dispozitivele, aplicatiile si proiectele software si hardware la care lucreaza sau pe care le au in plan de dezvoltare companiile prezente. Evenimentul DevTalks Bucuresti este realizat cu sprijinul partenerilor: IBM, Endava, Accenture Technology, Deutsche Bank Technology Centre, eMAG, Teamnet International, Ymens, Ubisoft, Stefanini Romania, Luxoft Romania, Stefanini Romania, StarStorage, Ciklum, ING Bank, AdsWizz, 1&1 Internet Development si Brainspotting.
Mai multe detalii si agenda evenimentului pot fi accesate pe www.devtalks.ro sau la sectiunea dedicata proiectului pe www.hipo.ro.
Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna mai 2015.
Overview-ul pentru luna aprilie poate fi gasit aici.
28 mai – 3 iunie 2015 – Saptamana in Social Media
social media Comments Off on 28 mai – 3 iunie 2015 – Saptamana in Social MediaNe bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile.
Lansari, campanii, stiri:
- 2active PR a coordonat activitatile de comunicare ale targului de arta contemporana Art Safari 2015
- Chapter 4, cea mai buna agentie de PR in Serbia
- DC Communication de la prora la pupa, cu o oprire la hublou
- Foodwise Marketing cauta om cu “aluat” de client service
- Protein World le vorbeste si feministelor grase din New York
- GMP PR: 60% dintre companii nu aloca bugete pentru evaluarea comunicarii. Agentia a fost premiata la Gala “Investește în Educație – Business Hall of Fame” pentru gazduirea liceenilor din Bucuresti, participanti in programul Job Shadow Day
- GMP PR a comunicat pentru CITR, Noriel, Gliss, Klorane si Syoss
- Grayling: Google a pus intr-un singur loc toate setarile de securitate si confidentialitate
- IMAGE PR si CreArt, alaturi de Iuliana Tudor, au lansat campania “Esti roman cu numele”. S-au alaturat initativei Maria Buza, Floarea Calota, Calin Goia si Mircea Radu
- MakeSense PR: Ingineri in comunicare, cautam profesori de golf. Asiguram crosele.
- McCann PR apreciaza initiativa lui Klaus Iohannis de a felicita Organizatia Salvati Copiii pentru 25 de ani de activitate
- MSLGROUP The Practice: Ultimele locuri la cursurile de PR de la DallesGo
- Hotnews.ro: Povestea licitatiei Carrefour care a adus dramele publicitatii romanesti in atentia publicului larg
- Prais Communication: Competitia „Best Moving Generation Flashmob 2015” isi celebreaza castigatorii
- The Public Advisors recomanda un articol despre pozitia Adidas, Coca Cola si Visa vizavi de Cupa Mondiala de fotbal 2022 din Qatar. Agentia face trimitere si catre un articol despretrendurile in social media in Q2 2015
- More Than Pub comunica pentru Koliba
- Fundatia Orange lanseaza campania “Integrare prin comunicare“. Strategia campaniei (creatie si productie) a fost dezvoltata cu sprijinul Publicis, iar strategia de PR este realizata impreuna cu Golin Romania.
- Travel Communication a organizat conferinta de presa a Organizatiei Germane pentru Turism
- Golin: programul de anti-internship continua
- Mercury 360 a dat startul celei de-a saptea serii de practica pentru studentii FJSC si SNSPA. Pe afara, cladirea lor pare cuminte, dar inauntru ai face bine sa ai grija
- ROTLD lanseaza domeniile cu diacritice
- RanEvents Communication promoveaza filmul “Femeia de Aur”
- LIDL lanseaza programul national de reciclare pet-uri “Competitia pentru un viitor mai bun”
- Windows 10 va fi disponibil gratuit din 29 iulie
- SAP, cel mai valoros brand din Europa
- CohnandJansen JWT castiga marele trofeu Effie 2015. Lista castigatorilor e aici
- Digital Star, singura agentie de digital premiata la Effie 2015
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte în presa online și pe bloguri? (W22 2015)
- Fabricadenet.ro propune un infografic marca Business Insider care releva imaginea demografica a celor care utilizeaza retelele de socializare
- Markataing.com: Pinterest, un game changer pe piata de e-commerce
- Media Fact Book. Piata de Media, din nou in crestere
- Robert Katai: Un infografic despre marimea ad-urilor in social media
Interviuri, opinii:
- [Brand romanesc] Aura Carabiber: Un moment important din evolutia brandului Triumf a fost extinderea gamei cu produse destinate curateniei in bucatarie, pornind de la notorietatea solutiei de curatat aragazul
- [Brand romanesc] Aura Carabiber (Farmec): Formula originala a produsului-motor, Doina Clasic, nu a suferit modificari majore in decursul timpului, orice tentative de modernizare nefiind bine primite de catre consumatorii fideli
- [Brand romanesc] Gina Miu (Orkla Foods Romania): Unirea a fost in 2014 brandul nr.1 al Orkla Foods cand vine vorba de contributia la volumele vandute de companie
- [Brand romanesc] Monica Martin: Daca ar fi sa trasam niste coordonate, am spune ca brandul Farmec se adreseaza femeilor din mediul urban si rural, cu varsta peste 30 de ani, cu venituri mici si medii
- Catalina Rousseau, CEO si founder BDR Associates: Managementul reputatiei va deveni o preocupare dominanta
- Semida Duriga: 84 de agentii intra in sufrageria unui hotel si descopera un ditamai elefant. Trei zile mai tarziu, inocentii inca se intreaba din cate miscari au bagat aia elefantul acolo
- Tereza Tranakas, Oxygen: Adesea, PR-ul este vazut doar ca suport pentru campaniile de publicitate
- Cristian Manafu: Ce castigi daca inchizi Facebook-ul pentru o zi?
- Ionut Oprea, IAB Romania: Ca industrie, principalul nostru obiectiv trebuie sa fie cresterea calitatii publicitatii online
- Sorin Psatta: Apreciez nivelul calitativ al lucrarilor jurizate de mine la Effie drept mediu superior
- Bogdan Naumovici, despre Effie: Cred ca o mare greseala a procesului de jurizare a fost dintotdeauna interdictia ca juratii sa discute cazurile intre ei
- Alexandru Pomana: Buna ziua, va invitam la pitch!
- Alexandra Olteanu, Initiative: Tinerii folosesc telefonul de 400 de ori pe zi. Din pacate, companiile nu investesc pe masura
- Romaniancopywriter.ro: relatia dintre specialist SEO si programator
Evenimente, conferinte:
- Roxana Firoiu, PR Manager la Daescu Bortun Olteanu, discuta cu studentii de la SNSPA despre relatiile publice in mediul international, pe 5 iunie
- Noaptea studiourilor foto, editia a II-a, 20 iunie 2015
- Ultimele zile de inscrieri la ICEE Fest
- S-a lansat aparatul foto Canon EOS 5DS. Lansarea a avut loc in sala expozitionala a magazinului F64
- F64, cel mai mare magazin foto-video din Europa de Sud-Est, gazduieste pe 4 iunie, incepand cu ora 19.00, lansarea de carte “Foto Splendid/ Colectia Costica Acsinte. Viata sociala“.
- Iasi Business Days, pe 12 iulie. Printre sponsori se numara si Rogalski Damaschin
- Food Bloggers Conference, pe 16 iunie la Bucuresti
- Techsylvania are loc intre 6 si 9 iunie la Cluj
- DevTalks se desfasoara pe 11 iunie la Bucuresti
Peste 30 de speakeri internationali si locali vin la DevTalks!
Comunicate de presa Comments Off on Peste 30 de speakeri internationali si locali vin la DevTalks!Peste 2 saptamani, Bucurestiul gazduieste cel mai important eveniment adresat profesionistilor IT.
Profesionisti din domeniul IT vor fi prezenti la cea de-a doua editie DevTalks Bucuresti. Editia din acest an va avea loc pe 11 iunie la Romexpo, C1 si vor fi prezenti peste 500 de profesionisti IT, specialisti BI/Big Data, IoT, Mobile & Web developeri, persoane interesate de evolutia tehnologica si pasionate de domeniul IT. Evenimentul DevTalks va fi structurat in 4 sesiuni in cadrul carora vor fi abordate subiecte din zonele Mobile & IoT, Web, Cloud Computing si Big Data.
Anul acesta este al doilea an consecutiv in care este organizat DevTalks Bucuresti. Evenimentul isi propune sa aduca in atentia comunitatii IT din Romania o serie de sesiuni si discutii informale despre noile tendinte si solutii IT, situatii practice si cazuri concrete. La editia din acest an vor participa peste 30 de speakeri locali si internationali. USA, Anglia, Suedia, Spania, Elevetia, Austria, Rusia si Ucraina sunt cateva dintre tarile de provenienta ale speakerilor internationali prezenti pe 11 iunie la Romexpo. DevTalks este un eveniment orientat catre dezvoltarea profesionistilor si a celor pasionati de domeniul IT, o conferinta cu si despre developeri ce cuprinde o serie de sesiuni axate pe notiuni concrete din industria IT.
DevTalks le ofera dezvoltatorilor, profesionistilor IT si arhiectilor de solutii software ocazia sa obtina o perspectiva noua asupra zonelor de interes pentru ei, tehnicilor si instrumentelor adaptate la evolutia tehnologica.
Pentru 2015, agenda DevTalks Bucuresti este structurata in 4 zone, fiecare continand informatii si oportunitati de dezvoltare profesionala pentru expertii din domeniul IT.
Vor exista 4 scene denumite in functie de temele abordate: The Future Web, Mobile & IoT, Cloud Computing si BI/Big Data. De asemenea, va exista o zona expozitionala, in care participantii vor avea acces la o serie de inovatii tehnologice, dispozitive portabile, aplicatii si multe alte solutii software si hardware prezentate de partenerii evenimentului, dar si o zona de networking, destinata interactiunii dintre participanti. Nu in ultimul rand, DevTalks va avea si o zona de fun, dedicata celor care vor sa experimenteze cele mai noi tehnologii. Zona de fun va fi sustinuta de compania eMAG care va expune device-uri si gadgeturi care incorporeaza tehnologii de ultima ora: roboti, simulatoare si multe altele.
Mai multe informatii despre eveniment, pe http://devtalks.ro/.
21 – 27 mai 2015 – Saptamana in Social Media
social media Comments Off on 21 – 27 mai 2015 – Saptamana in Social MediaNe bucuram sa iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile.
- 2activepr: John Saunders, Fleishman-Hillard: Top 3 tendinte in comunicare in anul 2015
- BDR Associatesc comunica pentru Pirelli. Agentia anunta ca Boeing si Project HOPE sustin in continuare Maternitatea Brasov. Eli Laslean a fost ambasador al bunului gust romanesc la Sposa Italia 2015
- Brandient prezinta proiectul de branding Idea Bank & Idea Leasing. Agentia este nominalizata la German Design Award 2016
- Caracteristic anunta castigatorii Innovation Labs 2015
- Centrade: Radu Florescu: Initiativa de astazi ne-a creat momentumul introducerii ghidului de pitch in industrie
- Cohn & Jansen JWT: Andrei deschide maine “SMEs How To 2015“, cu o prezentare despre cum cresti un produs si un nume si il transformi intr-un brand si un lovemark
- Conan PR a participat la Sales Performance Summit 2015, eveniment Trend Consult Group
- Agentia Confident.Communications a fost prezenta la Conferinta Societatea Europeana a Reciclarii alaturi de Intersemat si Asociatia Planeta Verde
- Faina intrarea agentiei Daescu Bortun Olteanu pe Instagram
- DC Communication recomanda “Barometrul antreprenoriatului romanesc 2015“. Agentia semnaleaza informatii utile pentru parinti, despre investitii in proiecte educationale Certinvest
- EnTourage Communications promoveaza Fitness Education School
- ERKA a organizat deschiderea magazinului #Decathlon din Targu-Mures
- Frank Group scrie despre #AperolSpritz
- Free Communication promoveaza Boomerang. Brandtailors investeste 60.000 de euro intr-o divizie de branding pentru start-up-uri si IMM-uri
- Fundatia Friends for Friends prezinta “Atelier de Gandire Vizuala by Creative Fitness Studio”
- GMP PR a organizat PR Measurement, prima conferinta dedicata masurarii si evaluarii in PR si a facut un studiu asupra impactului pe care il au campaniile de PR in business. Agentia a mai comunicat pentru Noriel
- Golin promoveaza brandurilor Lipton, AFIPalace, Electrolux
- Greyling promoveaza Discovery
- Image PR este finalista la IPRA Golden Awards. Agentia comunica pentru Danone si promoveaza un studiu despre tinerele femei din Romania
- MakeSense PR recomanda “Holacracy: tendinta organizationala a anului 2015“
- More Than Pub promoveaza Margaritar si Tabara Coolturala BookLand
- KFC Romania si McCann Bucuresti lanseaza un nou produs: American Bites, pe muzica lui CRBL
- Media Pozitiv recomanda “How to measure the PR value and business impact of social good“
- MSLGROUP The Practice scrie despre Unilever Sustainable Living Plan
- Naked: „Fara maniere si stil, niciun Super-Erou nu ar fi schimbat lumea” Marius Pancu la NAkids
- Oxygen Public Relations mentioneaza #Affligem, Nestle Fitness, Skoda Green Challenge. Agentia are un nou Director de Strategie si Dezoltare in persoana Ruxandrei Marin
- Pi2 mentioneaza Polisano si Premier Estate Management
- Plus Communication promoveaza ReCreation Life – ReCreeaza Viata, Helen Doron, KIKUS Romania, proiectul “Instalart/ Obiect/ 003. Inspired by BASF“, 100 for Children Ultra Marathon, Restaurant Integra
- Point Public Affairs mentioneaza ThinkCity-Forumul National al Oraselor
- Prais Corporate Communications: 86 de lectii deschise pentru 6.122 de elevi, animate de 90 de voluntari SETS
- Presage PR recomanda articolul “Satul de Thassos si Creta? Insule paradisiatice si necunoscute din Grecia in care turismul de masa nu a ajuns”
- prSTEPS promoveaza Avangate BV
- Premium Communication: Aproximativ 85% din tranzactiile cu proprietati imobiliare de anul trecut din Cluj-Napoca au fost finantate din surse proprii
- RanEventsComm promoveaza filmele “Femeia in Aur” si “Tomorrowland“, dar si Recolamp
- Self Trust Academy a realizat impreuna cu Rogalski Damaschin Public Relationsun studiu despre romani si public speaking. Agentia anunta succesul campaniei “Opreste barbaria, salveaza ciocarlia“
- Smartpoint: Cei mai buni studenti la informatica din Romania s-au intalnit in acest weekend la Iasi in finala ONIS 2015
- The Public Advisors comunica pentru Ploiesti Shopping City, Skanska Romania, Centrele de Excelenta ARES. Agentia recomanda articolul: “3 tips for writing unforgettable PR messages“
- Total PR promoveaza Atos SE, Paravion si EuroGsm
- Travel Communication a organizat conferinta de presa a Oficiului National de Turism al Germaniei
- Tuio: Check out this case-study for the Sephora Beauty Jackpot, our entry for Cannes Lions 2015. *proud*
- ABSOLUT s-a asociat cu festivalul Untold si-a iesit o platforma de aventuri
- Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
- Lowe&Partners si ZIZIN dau cu pace si-n vacanta
- BT sustine Clujul la titlul “Capitala Culturala Europeana 2021”
- Craft Interactive si Asociatia MaiMultVerde ajuta la reimpadurirea Romaniei
- F64 l-a angajat pe actorul Dragos Bucur pentru tutoriale pe Youtube
- A fost stabilit juriul care va alege cele mai eficiente campanii de comunicare din Romania
- Cei care ii conving pe oameni sa-si doneze evenimentele importante din viata
- Alex Galmeanu isi expune pana la sfarsitul saptamanii portretele video in cadrul World Press Photo Romania
- Meet the FASHIONTEAM la Targul de Design Romanesc
- Circa 56% dintre tinerii din mediul urban ies cel putin lunar in baruri, pub-uri, cafenele sau cluburi
- Peste 90% dintre romanii care cumpara online prefera sa achite in numerar, la primirea comenzii
- Cum a evoluat publicitatea indoor in ultimii 10 ani in Romania. Perspectiva Elevate
- Doi fosti corporatisti au devenit antreprenori si tintesc venituri de doua milioane de euro din banii colegilor
- Ce s-a discutat la Conferinta PR Measurement, organizata de GMP PR
- Cum poate influenta Facebook viitorul jurnalismului
- Prima colectie de papusi cu dizabilitati – rezultat al campanie pe Facebook, #ToyLikeMe
- Adi Hadean a pornit campania #EatThis impotriva fumatului in restaurante
- Lavinia Barbu: Mountain Dew e unul din putinele branduri care stiu ce este un “park rat”, ce inseamna “a da Ollie” sau “a filma o linie”
- Diana Duca: La un interviu de angajare, blogul a fost un diferentiator
- Aura Dumitru: Va fi din ce in ce mai valorizata viteza cat mai scurta de reactie la contentul generat de consumator
- Stefan Iordache: Un pitch deschis in care inviti mai mult de 50 de agentii nu te aduce in zona in care preturile sunt cele mai mici
- Cristian Manafu: Cum va evolua blogosfera?
- Scrisoarea Emei Prisca, Presedinte ADC Romania, adresata domnului Jean-Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania, ca raspuns la initiativa Carrefour Romania de a invita 85 de agentii la o licitatie de strategie si creativitate publicitara
- Interviu cu George Rosu, desenator de pisici
- Aura Sorescu-Alboiu si Raluca Berceanu despre Campania Oamenilor Invizibili
- Felix Tataru: Daca nu reusim sa cream conversatie, ne luam banii degeaba
- Hub Talks on Scaling Social Innovation, 2 iunie
- ICEEfest 2015: facts, figures and the final agenda. 11-12 iunie
Energy Forum 2015. Tot ce se intampla in sectorul energetic
Comunicate de presa Comments Off on Energy Forum 2015. Tot ce se intampla in sectorul energeticPe 28 mai 2015, la hotelul Raddison Blu din Bucuresti, va avea loc Energy Forum 2015, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate sectorului energetic.
Conferinta constituie un prilej de analiza si dezbatere a sectorului energetic, reunind reprezentanti ai managementului celor mai importante companii energetice prezente pe piata romaneasca, ai autoritatilor si ai asociatiilor din energie.
Forumul va dezbate teme legate de:
- proiecte, investitii si perspective de dezvoltare ale sectorului energetic in Romania
- fonduri structurale pentru 2014-2020 in domeniul energiei
- stadiul adoptarii noului cadru privind redeventele petroliere
- dezvoltarea infrastructurii de transport, distributie si depozitare
- piata energiei electrice
- noua platforma de echilibrare, mecanisme de reforma a pietei de gaze naturale
- tendinte in distributie, solutii smart
- aspecte privind energia nucleara
- noutati privind energia termica si eficienta energetica
- principii privind modificarile schemei de sprijin pentru cogenerarea de inalta eficienta
- noul cadru de promovare pentru electricitatea din biomasa
- pretul energiei, finantarea proiectelor energetice
- aspecte juridice si fiscale specifice industriei
Printre specialistii care vor discuta aceste aspecte se numara:
- Ovidiu Demetrescu, Director General, Hidro Tarnita
- Ion Lungu, Presedinte, Asociatia Furnizorilor de Energie Electrica din Romania – AFEER
- Dr. ing. Silvia Vlasceanu, Director Executiv, Federatia Patronala a Asociatiilor Companiilor de Utilitati din Energie – ACUE
- Valeriu Binig, Partner, Advisory, EY Romania
- Vasile Muntenita, Presedinte, Cogen Romania
- George Guran, Șef Serviciu, Organismul Intermediar pentru Energie, Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici și Mijlocii și Mediului de Afaceri
- Mihai Petre, Senior Manager, Custom & Global Trade, Deloitte Romania
Energy Forum 2015 este organizat de Business Mark, cu sprijinul AFEER si al Asociatiei Companiilor de Utilitati din Energie.
14 – 20 mai 2015 – Saptamana in Social Media
social media, Zelist Research Comments Off on 14 – 20 mai 2015 – Saptamana in Social Media- Enel a lansat platforma „Factura pe intelesul tuturor”, prin care ofera clientilor sai explicatii despre modul in care este compusa factura de energie electrica
- 2activePR comunica pentru Preda Publishing, Art Safari si Rimmel
- BDR Associates comunica pentru Pirelli si P&G. Agentia mentioneaza prezenta la Bucuresti a lui Linor Abargil, cu prilejul proiectiei filmului “Brave Miss World”
- Brandient: Fluid Perfection. See our branding case for Klarwin
- Caracteristic: Today’s, agentie de marketing online, explica avantajele pe care companiile le au cand aleg LinkedIn ca platforma de promovare
- Centrade remarca prezenta brandurilor Milka si Enel Sharing Romania in Top Social Brands 2015
- Chapter4 promoveaza Conferinta de Educatie Timpurie cu titlul ”Ai grija cum vorbesti daca vrei sa cresc sanatos!”
- Chelgate Public Affairs & Public Relations a fost la PR&Ad Fair
- Cronica de la CohnandJansen JWT & atelieru.ro: Radem, glumim, dar doar pe dinauntru
- Conan PR: Noi am facut deja dino selfie @ Dino Parc Rasnov
- Confident.Communications: The KPI Institute, in parteneriat cu Acumen Integrat, a desfasurat un studiu de piata
- DC Communication: Ne luptam pentru un loc in zona de integrare strategica
- Daescu Bortun Olteanu a castigat Gold Sabre la categoria „Retailers”, cu o campanie pentru Media Galaxy Craiova
- Erka scrie despre Decathlon, Domo si despre Muzeul Postmodernism
- Fantazia PR Boutique: Ne mandrim cu clientii nostri, Heidi Chocolate si Calif, care se afla in primele 50 #topsocialbrands anul acesta!
- Free Communication: Mazda Playground a provocat 3 bloggerite la shopping cu stil
- Fundatia Friends for Friends: 12.000 de euro la Superscrieri/BRD pentru jurnalistii talentati
- Garajul de PR prezinta fotografii de la evenimentul Antreprenor cu Zambet
- GMP PR comunica pentru Holcim Romania, Napolact, Cemacon, Caravana “Rabla pentru periuta ta”, Palette Intensive Color Crème si Eau Thermale Avène
- Golin prezinta inovatia de la Pizza Hut si noul serial difuzat pe History. Golin plateste tinerii sa nu vina la birou in cadrul programului de anti-internship: The Unternship
- Graffiti PR: Nestlé vine în sprijinul Organizatiei SOS Satele Copiilor Romania
- Grayling: Zece ani de YouTube: cele mai populare video-uri in Romania de la inceput si pana in prezent
- Image PR promoveaza competitia ”Orasul Reciclarii” si campania “Esti Roman!”. Agentia aminteste si de campania Real Strength pentru Dove Men+Care
- Infinit PR mentioneaza Wolf Theiss Bucharest
- MakeSense: Ponderas deschide prima “Banca de KM“
- Media Pozitiv recomanda “How Corporate Responsibility is Returning Public Relations to Its Original Meaning“
- MSLGROUP The Practice urca de doua ori pe scena EMEA Sabre Awards 2015. Agentia promoveaza telefoanele Samsung
- More Than Pub comunica pentru Tefal, Koliba. Agentia aduce noi informatii despre “Tabara Coolturală BookLand“
- Oma Vision: We launched today Alex Gavan’s “Joy for Nepal” fund-raising campaign, to bring a contribution to the reconstruction of Nepal.
- Un montagne russe de gif-uri care o ia prin Frank, Oxygen PR si MSPS
- Oxygen PR: Expo Milano 2015 Iohannis: Sunt placut impresionat de pavilionul Romaniei; el impresioneaza prin concept
- Plus Communication a organizat “”Calatorie intre Cer si Pamant powered by DIGI 2015“. Agentia coordoneaza relatiile cu presa pentru Centrul Helen Doron English, pentru campania “Hello My World si pentru Maria Verdi. Agentia anunta incheierea cu succes a campaniei umanitare “David Prisacariu” si desfasurarea unei noi campanii umanitareSofia-Maria
- Point Public Affairs promoveaza ThinkCity – Forumul National al Oraselor
- PR & More scrie despre TIFF2015 si despre engagement
- PRbeta: In cadrul Conferintei PRbeta 2015, Zambete@Danone a anuntat lansarea paharului de iaurt KISS
- Presage PR scrie despre Crama Liliac
- prSTEPS recomanda articolul “How to Create A Content Marketing Strategy: A Walkthrough“
- Ranevents Comm a organizat evenimentul de inaugurare a cinematograului CinemaCity
- Rogalski Damaschin gestioneaza comunicarea online pentru Piraeus Bank Romania. Agentia recomanda articolul “Ce vor, de fapt, antreprenorii?”
- Salt PR promoveaza Pravalia Mica
- The Public Advisors comunica pentru Dent Estet si pentru Ploiesti Shopping City
- Total PR scrie despre SAP, EuroGsm, Sanex, Teamshare si foodpanda
- Travel Communication comunica pentru producatorul de vinuri Serve
- White PR recomanda articolul “Content creation vs. content sharing“
- Ogilvy Romania pune accent pe valoare alaturi de Piraeus Bank
- Intr-o noua campanie de promovare pentru Pate Bucegi, Scandia Food si Lowe&Partners dovedesc ca „Gustul Bun Se Recunoaste!”
- F64 sustine impreuna cu Sony evenimentul “Zilele Sony“
- Ziua Internationala a Dorului by Vunk. O idee din Orasul Minunilor
- Exista solidaritate in industria asta? Hai s-o aratam sprijinind-o pe Raluca Tonciu. #RalucaLupta
- Revolutia trafaleturilor intr-un spital. Voluntarii care au dat o lectie clasei politice
- Orlando Nicoara deschide, alaturi de fosti angajati ai Mediafax, ziarul profit.ro. Despre ICEEfest si WeLoveDigital
- Analiza Zelist Monitor: 120 de zile in 120 de cifre. Cum a fost social media pana acum in 2015
- Analiza Zelist Monitor: Overview social media in .ro – aprilie 2015
- Biz a lansat topul celor mai vizibile branduri in social media din Romania in 2015
- De la o aventura de-un status la o relatie cu publicul prin content marketing
- The PR Journal: Agentie, companie sau freelancing?
- Cristian Manafu: Ce salvam mai intai: Twitter sau hashtag-ul?
- Secretele unui videoclip viral pe YouTube. Cum sa devii urmatorul Psy
- Internetul inteles gresit. Care trebuie sa fie limitele postarilor pe Facebook si unde se trage linia cand e vorba de viata privata
- Iulian Barbulescu: Tu ce crezi, Radu, de ce dau oamenii share unui viral?
- Adela Dan: Responsabilitatea consumatorului nu ar trebui sa aiba limita, iar cea a advertiserului ar trebui sa se trezeasca atunci cand vorbeste cu minori
- Bogdan Enoiu: Mizam pe o crestere de 3-5% in 2015. Speram ca se va simti ca nu este an electoral
- Moshe Greidinge: Pregatim investitii de peste 100 mil. euro”, dar si cum 2015 va fi unul dintre cei mai buni ani de pana acum pentru industria cinematografiei
- Cristian Lupsa: Cred ca prin jurnalism poti vedea orice lume iti doresti. E unul dintre privilegiile acestei meserii
- Katie Paine: PR Measurement needs more in-house PR activists to start a conversation with their bosses on what best defines the PR success
- Matei Psatta: Intelegerea consumatorului se refera la valorile si comportamentul lui in viata de zi cu zi, nu doar la cum iti foloseste produsul
- Crenguta Rosu: Care e cea mai mare problema in comunicare? Imi pare ca intrebarea se poate traduce prin imaginea unui ghem cu multe ite
- Ruxandra Serban: Un client francez a vrut ca eu sa verific totul, ca un chef care gusta din fiecare mancare inainte sa fie servita
- Victor Teiosanu despre Ciucas, de la epoca cerbului Cornel pana la ritualul relaxarii din Poiana Ciucas
- PR Measurement, prima conferinta dedicata exclusiv evaluarii in PR, 25 mai
- Anuarul Directorilor de Marketing se lanseaza la Best Marketing, 26 mai
- Conferinta “Maximizing Social Media For Professionals and Business” cu Neal Schaffer, 28 mai
- JSCamp Romania, eveniment dedicat web developerilor locali si internationali are loc intre 1-3 iunie
- Autorii unor productii si campanii online spectaculoase vin la Bucuresti, la ICEEfest, 11 – 12 iunie
- Dev Talks Bucuresti, 11 iunie
- Innovation Summit 2015, 26 mai
- IAB Romania: Gabriel Patru, VP al IAB Romania va invita la o discutie despre comunitati
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.