08 – 14 octombrie 2015 – Saptamana in Social Media

social media Add comments
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (08 – 14 octombrie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
Mareste impactul comunicarii agentiei tale cu serviciile IQads & SMARK

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:
  • Andreea Nemens (director executiv, GMP Advertising): Si frustrarile si dezamagirile fac parte din cultura oricarei agentii. Iar cine spune ca totul e roz, se amageste
  • Charlie Coney (Head of Creative, EMEA, Golin): Directorul de Creatie inca e o specie relativ rara in industria de PR
  • Razvan Mihai (Creative Director, Infinit Solutions): CD-ul are drept de viata si moarte asupra ideilor. Si asta e nasol, nu e misto, cum crezi cand esti mic. Nu are intotdeauna un somn linistit
  • Mihai Fetcu (Creative Director, Geometry Global): Nu am avut nicio retinere, desi dupa intalnirea in care am fost anuntat CD, cineva mi-a soptit la ureche: “iti dau maxim 3 luni”
  • Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group): Creativul genial pus in top management ajunge sa reduca un departament intreg la o echipa mica de tovarasi, care ii canta in struna si care pot rezolva un brief pe an
  • Tereza Munteanu ( Managing Partner, Wunderman): Fiecare este responsabil in totalitate de clientul sau. In felul acesta, tinem lucrurile sub control, dar incercam sa nu fim extrem de formali
  • Sorin Tranca (Managing Partner si Creative Director, FRIENDS TBWA): Mostenirea unui nume ca “Friends” te obliga un pic mai mult decat altele
  • Cristina Purcarea (managing partner CAP): “Departament” nu e un cuvant prea intalnit la noi, ne spunem pe nume
  • Diana Minea (Client Service Director, ICON Advertising): In 2008 am simtit inceputul crizei din plin, doar lucram pe auto, primul sector care a “cazut”. Din 2009, am diversificat portofoliul de clienti
  • Luca Bulacu (Creative Partner, Weapons of Public Attraction): Daca ajungi sa te inchizi in propria-ti bula si incepi sa te crezi crema din croissant-ul lui Dumnezeu, mai bine te duci acasa
  • Ruxandra Vasilescu (Senior Consultant, McCann PR): #mediciionline și transformarea modelului de business din industria farmaceutică spre iRep
Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Comments are closed.