Jan 14
Ne bucuram sa iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (07 – 13 ianuarie 2016).
Lansari, campanii, stiri:
- Alina Chirvase si Adnan Vasile au lansat Onomatopy, o noua agentie specializata in servicii de naming, branding si digital
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
- Elena Badea: Cinci tendinte in marketing si comunicare in 2016
- Despre pionierat si antreprenoriat in comunicarea strategica. De vorba cu Catalina Rousseau, BDR Associates
- Tereza Tranakas: Cinci tendinte in PR pentru 2016
- Simina Zidaru: Stiu de la prietenii mei care n-au nicio legatura cu lumea asta ca suntem priviti cu usoara invidie. Ceea ce-i de bine
Evenimente, conferinte:
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Jan 13
Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 04 – 10 ianuarie 2016.
Blog
Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.
Jan 12
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.
Topul pe luna decembrie ’15 acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.
Apa – 2015/12
Asigurari – 2015/12
Banci – 2015/12
Benzina & Petrochimie – 2015/12
Bere – 2015/12
Bookstores – 2015/12
Bricolaj/Mobila – 2015/12
Cafea – 2015/12
Carne&Mezeluri – 2015/12
Dulciuri – 2015/12
Electro Retail – 2015/12
Fashion – Multibrand stores – 2015/12
Hipermarket & Supermarket – 2015/12
Home Care – 2015/12
Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2015/12
IT&C – 2015/12
Lactate & Branzeturi – 2015/12
Masini – 2015/12
Racoritoare – 2015/12
Sanatate – 2015/12
Snacks – 2015/12
Telecommunication – 2015/12
Vin – 2015/12
Whisky & Vodka – 2015/12
Jan 12
Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna decembrie 2015.
Overview-ul pentru luna noiembrie poate fi gasit aici.

Jan 07
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (01 – 06 ianuarie 2016).
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
- Mihaela Ganciu: Voia sa fie jurnalista, dar a fondat un business in comunicare. Afla povestea agentiei Caracteristic
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Jan 06
Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 28 decembrie 2015 – 3 ianuarie 2016.
Blog
Dec 17
Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna noiembrie 2015.
Overview-ul pentru luna octombrie poate fi gasit aici.

Dec 11
Zelist Monitor va prezinta in cele ce urmeaza analiza vizibilitatii in social media a principalilor producatori de vinuri, in perioada 01 ianuarie – 10 decembrie 2015.
Vinurile din Social Media in 01 ianuarie – 10 decembrie 2015, in functie de numarul de mentionari
In fruntarea clasamentul se afla Cotnari, care in perioada de studiu a fost mentionat de 2.340 de ori. Pe pozitia a doua in topul vizibilitatii se situeaza cramele Recas, cu 1.415 mentionari, iar locul al treilea este ocupat de crama Girboiu, care a acumulat peste 1.200 de aparitii in social media.

34% dintre mentionarile Cortnari au aparut in presa oniline, 29% in paginile Facebook, 22% in agregatoare, 5% pe bloguri, 2% pe Twitter.

In perioada 01 ianuarie – 10 decembrie 2015, despre vinurile Cotnari au discutat mai mult barbatii (87% dintre mentionarile cu date socio-demografice) decat au facut-o femeile (13%). Segmentul de varsta in care brandul Cotnari a fost cel mai vizibil este 25 – 35 ani (66% dintre mentionaril cu date socio -demografice). Aproape jumatate dintre mentionarile Cotnari (49%) din aceasta perioada provin din conturi din Bucuresti.
Din puctul de vedere al audientei, in topul celor mai vizibile vinuri in social media, in perioada 01 ianuarie – 10 decembrie 2015 se afla Cotnari cu 3.841.665 de impresii, urmat de Recas cu 2.012.772 de impresii si Samburesti cu 1.516.187 de afisari.

Dec 10
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (03 – 09 decembrie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR promoveaza Biodermogeneza, Monsanto, campania “Mousse si suc 100%! aici sunt vitaminele istete” si Preda Publishing
- BDR Associates si Festivalul CineMAiubit, un parteneriat de lung metraj. Agentia anunta ca la Chisinau s-a deschis al 12-lea centru de informare al Uniunii Europene
- Caracteristic PR comunica pentru F64, Florariile Magnolia, Wise Finance Solutions si Today’s
- Chapter4: Ericsson prezinta top 10 tendinte de consum in 2016: Early adopters nu vor mai fi la fel de importanti
- Clara Ilie PR Agency mentioneaza Cacharel Romania, Mineli Boutique si Global Wellness System
- Conan PR anunta lasarea siteului www.conanpr.ro
- Confident.Communications: Mai avem cateva locuri disponibile in cadrul workshop-ului Intermedicas Worldwide, de maine
- Daescu Bortun Olteanu comunica pentru Adidas si Fortinet. Agentia a dezvoltat impreuna cu Rusu+Bortun Brand Growers o campanie umanitara de strangere de fonduri pentru dotarea sectiei de Hematologie de la Spitalul Fundeni din Bucuresti cu injectomate si infuzomate
- DC Communication promoveaza campania “crestem in comunitate” si Certinvest. Doamna Crenguta Rosu a raspuns unui set de intrebari privind necesarele reactii atunci cand se produc crize
- EnTourage Communications: Twitter: Cele mai urmarite personalitati si branduri n 2015
- Golin comunica pentru Lidl
- Graffiti PR: La 25 de ani de Ana Pan dam startul unui nou concept de magazin prin relansarea shop-ului din bulevardul Dimitrie Pompeiu
- Grayling Public Relations scrie despre SES si Youtube. Agentia prezinta 8 tendinte in comunicarepentru 2016
- Headsome Communication: FILB aduce la Bucuresti spectacolul cu „cele mai antrenante lecturi”, Literary Death Match
- Image PR sustine comunitatea Wunderkraft
- Infinit PR recomanda articolul “Six essential communications skills for PR people“
- McCann PR mentioneaza UPC
- SPI International/FilmBox angajeaza agentia Media Pozitiv pentru PR in Romania
- More Than Pub mentioneaza Galeria Artmark Deichmann si Tefal
- MSLGROUP The Practice: Mai aveti 10 zile sa vizitati Casa di Peroni. Faceti rezervare la pop up restaurant. Este minunat!
- #CeVrajiMaiFacBloggerii Victor Kapra o arde cu workshop-uri Naked PR 3.0
- Ogilvy PR: Advertiserii romani ignora potentialul trendului de multiscreening in comunicare: MEC prezinta rezultatele studiului regional MEC Multiscreen Study
- Oxygen PR promoveaza Heineken si Grand Entertainment
- Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru Qdays Educational Holidays, Centrul Gifted Education si pentru psiholog Iuliana Fűlas. Agentia anunta succesul campaniei umanitare Dragos Szabo
- Premium PR: Am comentat in Business Review despre modul in care putem ajuta, ca profesionisti, in situatii de criza
- PRSteps mentioneaza Anis Romania, Avangate si Vector Watch
- RanEvents Comm promoveaza Holiday Boutique, Starbucks si filmele “Star Wars” si “Spectre“
- Rogalski Damaschin Public Relations: Eliza a fost nominalizata pentru “Speakerul Anului” la Business Days, ii tinem pumnii
- Russenart Communications: 12 reguli pentru un comunicat eficient
- Smart Point Consulting: Jocurile Uncharted 4, Hob si Golem vor fi disponibile pe PlayStation 4 din 2016
- SunShine Digital organizeaza impreuna cu Mol Romania concursul Multibonus
- The House PR Agency mentioneaza RawBite Romania, All Boutique si Complete Training
- The Public Advisors comunica pentru UP Romania si pentru Sofiaman
- Total Public Relations: 4 dintre clientii nostri sunt in top 20 companii din IT pentru care merita sa lucrezi
- Travel Communication anunta organizarea unui Targ de Craciun in Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti
- White PR recomanda articolul “Facebook updates news feed algorithm to further reduce spread of hoax stories“
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
- T.O. Bobe: Cum altii traiesc de pe o zi pe alta, am trait si eu de pe o carte pe alta
- Oana Boca Stanescu: De cand a explodat si in Romania zona de social media, au inceput sa apara campanii de promovare care vor sa fie cool cu orice pret
- Petrisor Obae: Gasirea celui mai bun model de business preocupa in prezent toate redactiile online, de la noi si nu numai
- Adrian Preda da pumni miturilor de Craciun
- Marius Rosu: Nu cliseele Craciunului sunt problema, ci cliseele publicitati
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Dec 09
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.
Topul pe luna noiembrie ’15 acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.
Apa – 2015/11
Asigurari – 2015/11
Banci – 2015/11
Benzina & Petrochimie – 2015/11
Bere – 2015/11
Bookstores – 2015/11
Bricolaj/Mobila – 2015/11
Cafea – 2015/11
Carne&Mezeluri – 2015/11
Dulciuri – 2015/11
Electro Retail – 2015/11
Fashion – Multibrand stores – 2015/11
Hipermarket & Supermarket – 2015/11
Home Care – 2015/11
Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2015/11
IT&C – 2015/11
Lactate & Branzeturi – 2015/11
Masini – 2015/11
Racoritoare – 2015/11
Sanatate – 2015/11
Snacks – 2015/11
Telecommunication – 2015/11
Vin – 2015/11
Whisky & Vodka – 2015/11