06 – 12 octombrie 2016 – Saptamana in Social Media
social media, Zelist Research Comments Off on 06 – 12 octombrie 2016 – Saptamana in Social MediaVa prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (06 – 12 octombrie 2016).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR promoveaza Sally Hansen Romania
- Adrenallina Sports PR & more: Sports Marketing in Romania, la prima editie: cum putem comunica mai bine sportul?
- Caracteristic PR:
- Zilele Office Shoes aduc reduceri de pana la 20% la incaltamintea din noua colectie
- F64 anunta Black Friday Pro cu reduceri de pana la 65%
- FashionUP devine distribuitorul oficial al companiei La Redoute
- Adservio, platforma educationala care ii ajuta pe elevi sa obtina rezultate mai bune la invatatura
- PC Garage estimeaza afaceri de peste 45 milioane euro pentru 2016
- Chelgate Public Affairs te invita sa urmaresti dezbaterea “Podul Calafat – Vidin la trei ani de la inaugurare: Bulgaria si Romania in contextul Cooperarii teritoriale europene” (Parlamentul European, Biroul de Informare in Romania)
- Conan PR promoveaza Capitala Tineretului din Romania
- Confident.Communications:Credit Value Investments, companie poloneza de private debt, a intrat pe piata romaneasca incepand cu luna octombrie, intentionand sa atinga un nivel de finantare pentru IMM-urile locale in valoare de 100 milioane de euro
- Daescu Bortun Olteanu: Cladirea Universul va gazdui de luna viitoare un nou teatru, Apollo111. Bogdan Dumitrache si Catalin Rusu au vorbit la conferinta de presa despre noutatea pe care o aduce teatrul si piesele care vor fi puse in scena aici
- DC Communication prezinta Barometrul mediului de afaceri romanesc – editia de toamna 2016
- Free Communication promoveaza La Fantana
- Galeriu & Partners PR: Tildrakizumab (Sun Pharma) are potentialul de a deveni un nou tratament pentru pacientii cu psoriazis in placi, moderat spre sever. Agentia prezinta informatii despre Caravana Descopera-ti frumusetea by Henkel, o campanie de educare desfasurata cu sprijin din partea Asociatiei Impreuna pentru viitor Constanta
- Garajul de PR se numara printre partenerii evenimentului “CEE Entrepreneurship Summit 2016”
- GMP PR, impreuna cu Asociatia Salvati Parintii, vor organiza evenimentul ”Parinti cu Aripi, Copii cu Zbor”. Acest eveniment este sustinut de ”Protejam Copilaria”, prin psihologi si psihoterapeuti avizati, si isi propune sa trateze cu parintii din zilele noastre aspectele cu care acestia se confrunta in gestionarea relatiei de cuplu si, mai ales, in relatia copil-parinte
- Primele case HUF HAUS din Romania, lansate printr-un eveniment secret garden organizat de Golin in Dumbrava Vlasiei. ZIZIN si MullenLowe au gasit remediul impotriva nostalgiei dupa vacanta
- Graffiti PR: Ketchum este Service Partner in procesul de integrare Workplace by Facebook in companii
- Grayling Public Relations: Astra Romania anunta rezultatele studiului “Indicele de consum TV in Romania – TVCI Romania” care arata modul in care romanii consuma programe si servicii de televiziune
- Image PR: Am fost intr-un media trip la Zimnicea, intr-o comunitate de mici fermieri. Am anuntat a doua etapa din proiectul socio-economic ”O sansa pentru familia ta”, sustinut de Danone
- Infinit PR & Events promoveaza evenimentul “Vreau sa fiu informata“
- McCann PR: Schimba fontul – campanie de promovare a pachetului Microsoft Office 2007. Agentia te invita sa iti iei prietenii si sa dezlegi secretele celui mai cunoscut brand din lume in primul Escape Room Coca-Cola, lansat in premiera in Bucuresti
- Mirrors PR: Pasionatii de jocuri pot participa pe 22 octombrie, in Bucuresti, la un eveniment inedit: Decatlonul de board games, organizat in beneficiul HOSPICE Casa Sperantei
- More Than Pub prezinta avantajele retetelor cu peste din bucataria spaniola (conservele Eva), dar si statistici interesante despre relatia romanului cu pestele (conservele Eva)
- MSLGROUP The Practice primeste feedback pozitiv pentru noul proiect Avon. Casa di Peroni, dulcea trandavie de peste vara, pe plaja din Mamaia
- Naked PR este mentionata in cadrul articolului “Cum si unde te „scolesti“ in moda?“
- Natural Public Relations recomanda articolul “9 reguli de cautare a informatiilor in Google, despre care nu stiu 96% dintre utilizatori”
- OMA Vision: Oana Marinescu in dialog cu Oprea Catalina, redactor sef la revista Femeia
- Oxygen PR recomanda interviul acordat de Ufuk Tandogan (Garanti Bank Romania) pentru Business Review
- PI 2 PR: O pauza de cateva minute e numai buna ca sa aruncam un ochi pe o carte funny, care explica de ce „Tipul din filme nu exista”. Nu doar ca ne este un client drag, dar la Diverta gasim cele mai noi produse in materie de carti
- Plus Communication anunta ca cincizeci de copii romani proveniti din familii defavorizate, care au fost diagnosticati la nastere cu malformatii grave ale inimii, vor fi operati din fondurile stranse in cadrul campaniei internationale “Save a Heart“. Agentia desfasoara campanii umanitare, pentru Agnesia si pentru Marinela. Si, de asemenea, coordoneaza relatiile cu presa pentru Fundatia “Solidaritatea Culturala Romana Ars XXI”, Federatia Coalitia pentru Educatie si Asociatia Romana de Hipnoza
- PR Beta recomanda articolul “What Would Happen if Your Brand Didn’t Utilize Social Media Marketing?”
- Premium PR: Xerox lanseaza la Internet & Mobile World 2016 solutia ECM DocuShare 7.0. Agentia anunta ca reincepe #ScoalaFlanco – cu teme noi, profesori unul si unul si o invitata super speciala la MasterClass: Loredana
- PRSteps: Robotul IQ MATT te asteapta la Internet&Mobile World la standul Rinf Tech. Creatie 100% romaneasca, IQ MATT este deja o atractie pentru vizitatorii expozitiei de tehnologie. Agentia scrie si despre Atelierul de croitorie Made to Measure Sir Ludovic si despre Avangate
- RanEvents Comm promoveaza filmul “Doctor Strange“. Agentia anunta ca TATI, brandul de moda francez recunoscut pentru preturile reduse, deschide primul magazin din Europa de Est, la Bucuresti, pe 27 octombrie.
- Rogalski Damaschin Public Relations mentioneaza RB Careers Romania
- Russenart Communications: Invata sa pregatesti un dosar de presa
- Smart Point Consulting: Turneul International de Bowling din Romania IBIBO 2016 asteapta 100 de jucatori straini in competitie
- The House PR Agency prezinta imagini de la un eveniment-trademark: Arval Romania aniverseaza 10 ani pe piata locala
- Thinker Media anunta ca saptamana aceasta au fost lansate noile telefoane #ASUS #ZenFone3
- Total Public Relations mentioneaza Brewtiful.Cafe
- Travel Communication scrie ca Eturia isi extinde business-ul in zona de vest a tarii. Agentia a organizat evenimente private pentru Air France KLM, Affidea Romania si Philip Morris
- United recomanda lista cu 17 carti citite de cativa dintre cei mai importanti CEO
- Vitrina Advertising gazduieste conferinta Advertising and Marketing Independent Network – AMIN, retea cu peste 50 de agenii independente din intreaga lume. Timp de trei zile, invitatii de pe trei continente dezbat noutatile din industrie, oportunitatile de dezvoltare pentru clientii internationali si valorificarea potentialului retelei
- Forbes: Anularea taxei radio-TV retransforma serviciile publice de media in servicii politice
Statistici, topuri, trenduri:
- Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna septembrie 2016
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 03 – 07 octombrie 2016?
- Designul interior (39%), suprafata totala sau impartirea spatiului (38%) si mobilierul (35%) sunt principalele lucruri pe care populatia online din 22 de tari si-ar dori cel mai mult sa le imbunatateasca in propriile locuinte, conform unui recent studiu realizat de GfK
Interviuri, opinii:
- Cosmina Balaban: Vorba lui Jack “Everyday we make it, we’ll make it the best we can” este la fel de valabila azi, cum era si acum 150 de ani
- Cum rezolvi problemele datelor in B2B? Un interviu recomandat de Marketing Focus cu Rares Balen, de la Dexion Storage
- Petre Barbu: Cine a castigat si cine a pierdut cote de piata in publicitatea TV, in primele 9 luni ale acestui an
- Petre Barbu: O suta de lei
- Irina Becher: In industria aceasta, suntem privilegiati. Este o industrie a experimentului
- Joaquin Bonilla: La finalul zilei, consumatorii vor trece intotdeauna de partea brandurilor active
- Alina Damaschin: TV-ul s-a mutat pe YouTube pentru o buna parte din noii consumatori
- Institutul de Marketing recomanda un interviu consistent despre date de marketing cu Cosmin Nastasa de la 2Performant
- Catalina Rousseau: Communication as Art: A Vision For the Next 10 Years
Evenimente, conferinte:
- Premiera GPeC: o zi de E-Commerce si Online Marketing cu Bryan Eisenberg – Guru in User Experience, Digital Marketing si Optimizarea Conversiilor, 16 – 17 noiembrie 2016, Bucuresti
- Markday – sesiune de workshop-uri dedicate specialistilor in marketing, la TeCOMM, 25 – 26 octombrie 2016, Cluj-Napoca
- PR and the WEB, 26 octombrie 2016 , Hotel Intercontinental, Bucuresti
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.
Cele mai vizibile branduri din categoria Servicii Online in online si pe Facebook in luna septembrie 2016
social media, Zelist Research 1 Comment »IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile branduri din categoria Servicii Online in online si pe Facebook, in luna septembrie 2016.
Metodologie si indicatori:
- Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
- Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
- Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara. De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
- Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.
- In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Cele mai vizibile Magazine Online in online si pe Facebook in luna septembrie 2016
social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Magazine Online in online si pe Facebook in luna septembrie 2016IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Magazine Online in online si pe Facebook, in luna septembrie 2016.
Metodologie si indicatori:
- Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
- Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
- Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara. De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
- Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.
- In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Cele mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook in luna septembrie 2016
social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook in luna septembrie 2016IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook, in luna septembrie 2016.
Metodologie si indicatori:
- Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
- Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
- Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara. De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
- Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.
- In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna septembrie 2016
social media, Zelist Research Comments Off on Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna septembrie 2016IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook, in luna septembrie 2016.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna septembrie 2016
social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna septembrie 2016IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna septembrie 2016.
Metodologie si indicatori:
- Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
- Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
- Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara. De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
- Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.
- In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna septembrie 2016.
Overview-ul pentru luna august 2016 poate fi gasit aici.
Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 03 – 07 octombrie 2016?
social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 03 – 07 octombrie 2016?Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 03 – 07 octombrie 2016.
Blog
Economic
Femei
1. | In Italia se considera ca, la 40 de ani, viata femeii abia incepe – femeide10.ro 33286 Facebook interactions 5 Twitter trackbacks 3197 Twitter followers |
2. | Cand Dumnezeu vorbeste… – kudika.ro 24222 Facebook interactions 6 Twitter trackbacks 5702 Twitter followers |
3. | Cand simti ca nu mai poti si vrei sa renunti – kudika.ro 11106 Facebook interactions 4 Twitter trackbacks 12546 Twitter followers |
4. | Oana Moraru: “Copiii care citesc mult invata sa ruleze nu numai imagini, ci si emotii, opinii si valori” – totuldespremame.ro 10514 Facebook interactions 2 Twitter trackbacks 150 Twitter followers |
5. | Cele mai frumoase modele de manichiura pentru unghii scurte – kudika.ro 7385 Facebook interactions 1 Twitter trackback 574 Twitter followers |
6. | 45 de lectii de viata profunde pe care ar fi trebuit sa le fi invatat de mult timp – kudika.ro 7288 Facebook interactions 3 Twitter trackbacks 8695 Twitter followers |
7. | Trebuie sa le vezi: 16 dintre cele mai frumoase Buchete si Aranjamente Florale de Toamna! – garbo.ro 6965 Facebook interactions |
8. | Buna de te lingi pe degete! Asa faci cea mai usoara placinta de cartofi! – kfetele.ro 6944 Facebook interactions 1 Twitter trackback 63 Twitter followers |
9. | La doar doi anisori, David sufera de cancer. Sa-l ajutam impreuna! – unica.md 5487 Facebook interactions 1 Twitter trackback 105 Twitter followers |
10. | Cele mai frumoase modele de manichiura pentru toamna – kudika.ro 4353 Facebook interactions 2 Twitter trackbacks 8535 Twitter followers |
Politic / Social
IT&C
1. | Harta aceasta iti prezinta parolele pentru retelele WiFi de pe aeroporturi din intreaga lume – playtech.ro 2517 Facebook interactions 2 Twitter trackbacks 1296 Twitter followers |
2. | BeoPlay A9 – imagazin.ro 1551 Facebook interactions 1 Twitter trackback 113 Twitter followers |
3. | UMi Max – smartphone cu procesor octa-core, display FullHD si 3 GB de RAM, disponibil la 899 de lei – ithot.ro 1381 Facebook interactions |
4. | Lentila camerei iPhone 7 este din safir sau nu? – imagazin.ro 720 Facebook interactions 1 Twitter trackback 113 Twitter followers |
5. | Aplicatia saptamanii: IMPOSSIBLE ROAD – imagazin.ro 663 Facebook interactions 1 Twitter trackback 113 Twitter followers |
6. | Cinci ani de la moartea lui Steve Jobs – imagazin.ro 570 Facebook interactions 1 Twitter trackback 113 Twitter followers |
7. | Apple Music e pe primul loc in preferintele clientilor – imagazin.ro 549 Facebook interactions 1 Twitter trackback 113 Twitter followers |
8. | Facebook a lansat propriul sau sistem de anunturi de vanzare: Marketplace – imagazin.ro 485 Facebook interactions 1 Twitter trackback 113 Twitter followers |
9. | Apple investeste 45 de milioane de dolari intr-un centru de cercetare-dezvoltare in China – imagazin.ro 393 Facebook interactions |
10. | Cum va revolutiona Apple Watch serviciile din restaurantele new-yorkeze – imagazin.ro 386 Facebook interactions |
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
1. | Baba care a luat 3 ani pentru o paine: “Multumesc lui Dumnezeu ca nu am furat cat Cocos, ca luam 3 ani si 4 luni!” – kmkz.ro 20470 Facebook interactions 14 Twitter trackbacks 9132 Twitter followers |
2. | Au aparut aurolacii vegani, care inhaleaza dintr-o punga cu menta sau coriandru – timesnewroman.ro 12759 Facebook interactions 9 Twitter trackbacks 9320 Twitter followers |
3. | Eficienta maxima la emisiunea lui Badea si Gadea. Tyson a iesit din Antena 3 cu curul complet alb – timesnewroman.ro 9728 Facebook interactions 7 Twitter trackbacks 5424 Twitter followers |
4. | Si-a legat bicicleta de gardul bisericii si a gasit un bilet cu “Multumim pentru donatie, fiule!” – timesnewroman.ro 6351 Facebook interactions 10 Twitter trackbacks 8454 Twitter followers |
5. | Atac la familia traditionala! Doi parinti nu-si bat copilul si nu il invata sa voteze cu PSD – timesnewroman.ro 6225 Facebook interactions 11 Twitter trackbacks 5881 Twitter followers |
6. | Poltergeist in Drumul Taberei! In tunelul sapat in cartier se aude noaptea zgomot de metrou – timesnewroman.ro 6064 Facebook interactions 10 Twitter trackbacks 9077 Twitter followers |
7. | Mike Tyson, asaltat de senatori: “Toti mi-au cerut sfaturi despre cum sa se descurce la parnaie” – timesnewroman.ro 5647 Facebook interactions 14 Twitter trackbacks 8957 Twitter followers |
8. | Incidente la aducerea avioanelor F16. A venit cineva de la PSD sa ceara comisionul– timesnewroman.ro 5074 Facebook interactions 6 Twitter trackbacks 5493 Twitter followers |
9. | Daniel Barbu, batut de Mike Tyson in Senat in semn de respect pentru meseria sa periculoasa – kmkz.ro 4601 Facebook interactions 5 Twitter trackbacks 219 Twitter followers |
10. | Demonstratie de forta: 50 de fani ai Antenei 3 au strans impreuna 7 dinti – kmkz.ro 4504 Facebook interactions 3 Twitter trackbacks 6323 Twitter followers |
Premiera GPeC: o zi de E-Commerce si Online Marketing cu Bryan Eisenberg – Guru in User Experience, Digital Marketing si Optimizarea Conversiilor
Comunicate de presa 1 Comment »
GPeC aduce pentru prima data in piata de e-commerce din Romania conceptul “All Day Special Guest Event”, dedicand o zi de eveniment exclusiv lui Bryan Eisenberg, “Guru in User Experience” asa cum a fost numit de eConsultancy – cea mai importanta comunitate de marketeri si specialisti in e-commerce la nivel global. Aflata la a 11-a editie anuala, GPeC este cea mai importanta conferinta de E-Commerce & Digital Marketing din Europa Centrala si de Est.
Pe 16-17 noiembrie 2016 are loc, la Bucuresti, GPeC Summit & Gala Premiilor eCommerce – evenimentul de referinta in comertul online.
Ziua de 16 noiembrie ii este dedicata exclusiv invitatului special Bryan Eisenberg, autoritate recunoscuta la nivel international in marketing online, optimizarea ratei de conversie, user experience, persuasiune si personalizarea continutului.
Pe tot parcursul zilei, Bryan va dezvalui cele mai bune strategii pentru cresterea vanzarilor, tactici de promovare online, tehnici de persuasiune, secretele content marketing-ului de succes, modurile in care poti asigura cea mai buna experienta utilizatorilor site-ului tau, cum sa testezi si, mai ales, ce sa faci cu rezultatele pentru a optimiza conversiile si pentru a vinde mai mult.
Nu va lipsi nici sesiunea de de intrebari si raspunsuri “Ask Bryan Anything” pe care niciun jucator care activeaza in piata de e-commerce si marketing online nu ar trebui sa o rateze fiind o sansa unica de a adresa intrebari celui care a contribuit la cresterea vanzarilor gigantului Amazon. Bryan Eisenberg este autorul best-seller- urilor editate de prestigioasele publicatii Wall-Street Journal, Business Week, USA Today si New York Times: “Call to Action”, “Waiting For Your Cat to Bark?” si “Always Be Testing”, fiind si co-fondator si Chairman Emeritus al Digital Analytics Association – cea mai importanta asociatie de web analytics la nivel global.
Bryan este recunoscut drept o autoritate in marketing online si optimizarea conversiilor, de aceea articolele si cartile lui au fost citate de cele mai prestigioase publicatii internationale. Mai mult, el este unul dintre cei mai apreciati speakeri la nivel international, fiind invitatul special al celor mai importante conferinte de e-commerce si marketing online din lume, organizate de: Gultaggen, Shop.org, Direct Marketing Association, DreamForce, eConsultancy, Emerce sau Canadian Marketing Association.
Pe 16 noiembrie 2016, Bryan Eisenberg va sustine in exclusivitate evenimentul “GPeC Special: All Day Bryan Eisenberg” #GPeC_AllDayBryan #GPeC_ADB din cadrul GPeC Summit – aducand in Romania nu mai putin de 6 ore de continut premium pentru oricine activeaza in E-Commerce si Digital Marketing.
“GPeC Special: All Day Bryan Eisenberg” este primul eveniment de acest fel din piata romaneasca de e-commerce, desfasurandu-se la Bucuresti pe data de 16 Noiembrie 2016, in deschiderea GPeC Summit. Potrivit organizatorilor, surprizele nu se opresc aici: pe 17 Noiembrie vor urca pe scena GPeC Summit alte nume sonore are industriei de profil atat din tara, cat si din strainatate. Tot pe 17 Noiembrie are loc si GPeC E-Commerce Expo (expozitie B2B intre furnizorii de servicii e-commerce si magazinele online), iar seara se va incheia cu a XI-a editie anuala a Galei Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic din Romania.
“In zilele de 16 si 17 noiembrie aducem un adevarat festin de continut e-commerce premium de la expertii de top la nivel international. Bryan Eisenberg este considerat worldwide drept parintele optimizarii conversiilor si un specialist de mana intai in ceea ce priveste online marketing-ul, user experience si personalizarea continutului, asadar suntem mai mult decat entuziasmati sa livram industriei de profil primul eveniment dedicat unui adevarat Guru – adica 6 ore de continut la superlativ. Este o premiera de care suntem mandri.”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
“Sa nu credeti ca surprizele se opresc aici pentru ca pe 17 noiembrie ne vom intalni cu unii dintre cei mai buni specialisti autohtoni si de peste hotare, iar intreaga zi va fi un adevarat maraton de e- commerce care va culmina cu rasplatirea performantelor magazinelor online si a celor mai buni jucatori din piata in cadrul Festivitatii de Premiere Gala Premiilor eCommerce”, adauga Radu.
Inscrierile la GPeC Summit, 16-17 Noiembrie, sunt in plina desfasurare si se pot face pe website- ul evenimentului la www.gpec.ro. Pana pe 27 octombrie, doritorii pot achizitiona biletele de acces la un pret semnificativ redus prin oferta early-bird, adica vor plati doar 79 EUR + TVA/persoana pentru cele doua zile de eveniment, in loc de 119 EUR cat va fi pretul standard in perioada 28 octombrie – 11 noiembrie.