Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe canalele online din Romania in luna iunie 2020.
Overview-ul pentru luna mai 2020 poate fi gasit aici.
Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe canalele online din Romania in luna iunie 2020.
Overview-ul pentru luna mai 2020 poate fi gasit aici.
Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (02 – 08 iulie 2020).
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
Evenimente, conferinte:
Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 29 iunie – 05 iulie 2020.
Blog
Economic
Femei
Politic / Social
IT&C
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.
Topul pe luna iunie 2020 acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.
Apa – 2020/06
Asigurari – 2020/06
Banci – 2020/06
Benzina & Petrochimie – 2020/06
Bere – 2020/06
Bookstores – 2020/06
Bricolaj/Mobila – 2020/06
Cafea – 2020/06
Carne&Mezeluri – 2020/06
Companii aeriene – 2020/06
Dulciuri – 2020/06
Electrice & Electrocasnice – 2020/06
Electro Retail – 2020/06
Fashion – Multibrand stores – 2020/06
Hipermarket & Supermarket – 2020/06
Home Care – 2020/06
Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2020/06
IT&C – 2020/06
Lactate & Branzeturi – 2020/06
Magazine Online – 2020/06
Masini – 2020/06
Racoritoare – 2020/06
Sanatate – 2020/06
Servicii Online – 2020/06
Snacks – 2020/06
Telecommunication – 2020/06
Turism – 2020/06
Vin – 2020/06
Whisky & Vodka – 2020/06
Cele mai utilizate hashtag-uri in luna iunie 2020 au fost: #romania (10917 aparitii), #respect (10.073 aparitii), #covid19 ( 4201 aparitii), #coronavirus (3504 aparitii), #bucuresti (3103 aparitii), #pnl (2887 aparitii), #blacklivesmatter (2882 aparitii), #bts (2824 aparitii), #stiri (2813 aparitii), #trebuiesarepornimbusinessul ( 2559 aparitii).
Printre cele mai folosite hashtag-uri in presa online au fost: #blacklivesmatter (242 aparitii), #psd ( 241 aparitii), #fitsonline (155 aparitii).
In blogosfera, in luna iunie, cele mai utilizate hashtag-uri au fost: #rezist (46 aparitii), #stamacasa (36 aparitii), #bloakclivesmatter (29 aparitii).
In top hashtag-uri din Youtube s-au aflat: #respect (8948 aparitii), #trending (480 aparitii), #live (415 aparitii), dar si #elsafanacutiilor (310 aparitii), #fratiimosor (190 aparitii), #minecraft (175 aparitii).
Pe Facebook, cele mai utilizate hashtag-uri au fost: #romania (4326 mentionari), #pnl (2121 mentionari), #bucuresti (1975 mentionari), dar si #1iunie (1125 aparitii) si #summer (1121 aparitii).
Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii de Recrutare in online si pe Facebook, in luna iunie 2020.
Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).
In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile ( 25 iunie – 01 iulie 2020).
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
In ultimul an, despre costumul de baie s-au scris 29.156 de mentionari in social media romaneasca.
Interesul pentru costumele de baie incepe sa creasca considerabil incepand cu luna iunie si atinge maximul de vizibilitate in lunile iulie si august. O prima observatie care se impune este faptul ca, spre deosebire de luna iunie 2019, in iunie 2020 numarul mentionarilor a scazut cu 42,5%, fapt care se inregistreaza cel mai probabil din cauza restrictiilor impuse de pandemia COVID.
Facebook este principalul canal social media care a inregistrat peste jumatate dintre mentionarile “costumului de baie” (51%). Si in presa online au aparut articole si stiri avand mentionari ale costumului de baie (25%).
Tagcloud-ul urmator prezinta topul celor mai folosite cuvinte impreuna cu costumulde baie: arata, fotografie, grecia, Instagram, litoral, maldive, mamaia, marea neagra, minuscul, plaja, sexy, silueta, vacanta, vara, vedeta.
Spre deosebire de alte produse cu caracter sezonier, costumul de baie este asociat vedetelor, fiind un subiect des intalnit in presa tabloid. Printre vedetele despre care s-au scris articole cu referire la costumele de baie se afla: Andreea Raicu, Andreea Balan, Andreea Mantea.
Cele mai nominalizate branduri au fost: Intimitis, top-lenjerie.ro.
Cine a scris despre costumul de baie in ultimul an? Va prezentam Top Influencers pentru fiecare canal saocial media.
Top Influncers Bloguri: andreearaicu.ro, blog.bzi.ro, oltenia-numberone.blogspot.com
Top Influencers Presa online: libertatea.ro, cancan.ro, click.ro
Top Influencers Instagram: intimitis.ro, Elia Swimwear & Lingerie, Manzara.ro
Top Influencers Facebook: Costume de baie: www.plaja.biz, Lenjerie Intima Sexy & Costume De Baie, ProTv
Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 22 – 28 iuniei 2020.
Blog
1. | Amenzi de pana la 30.000 de lei, daca produci miros de mancare pe scara blocului – blog.bzi.ro 21407 Facebook interactions |
2. | Drum lin, Ionut Popa – acspoli.ro 15639 Facebook interactions |
3. | Rares Bogdan petrecere in interior cu 100 de invitati. Pentru ca legile sunt pentru voi, fraierilor! – cronicipebune.ro 14271 Facebook interactions |
4. | La 70 de ani – adriannastase.ro 13005 Facebook interactions |
5. | Cele mai tari oferte din magazinele patriei. (225) – cronicipebune.ro 12152 Facebook interactions |
6. | Rac (again) – aurablupu.com 8034 Facebook interactions |
7. | Visez la ziua in care vom primi amenzi pentru nesimtire. – cronicipebune.ro 6515 Facebook interactions |
8. | VIDEO / Driblinguri si goluri Hagi, Dobrin, Balaci, Raducanu, Mutu, Ilie si Dumitrache – ultimafaza.ro/category/blog 6467 Facebook interactions |
9. | Lichior de menta reteta de casa – pofta-buna.com 6349 Facebook interactions |
10. | Eclere rapide cremoase, reteta de eclere false fara coacere – adygio.com 6296 Facebook interactions |
Economic
Femei
Politic / Social
IT&C
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
Cand vine vorba despre vara si vreme frumoasa, romanii apeleaza la bunul lor prieten, gratarul.
Analizam in continuare cum se reflecta in social media discutiile despre gratare, in ultimul an.
Fie ca este vorba despre dispozitivele de preparare a carnii, despre retete in sine (pui la gratar), despre evenimente (iesirile la gratar), romanii au mentionat gratarul de 93.773 de ori in social media, in ultimul an.
In ceea ce priveste evolutia mentionarilor de-a lungul acestei perioade, graficul alaturat ne lamureste foarte usor ca exista un singur “varf” al vizibilitatii, substantial si concludent, inregistrat intre 27 aprilie – 3 mai.
Canalul social media unde romanii au discutat cel mai mult despre gratar a fost Facebook (49%). Un numar mare de mentionari s-au inregistrat si in presa online, in cadrul stirilor (23%).
Tagcloud-ul oferit de Zelist Monitor in cadrul platformei de monitorizare social media ofera informatii despre topic-urile principale in care romanii au utilizat gratarul in conversatiile din social media.
Se observa ca, alaturi de gratar s-au mai aflat si: cartofi, ciorba, cuptor, garnitura, legume, mici, pui, porc, salata, sos, vita. Acasa, curte, gradina, iarba verde, pescuit, picnic sunt alte cuvinte care au insotit mentionarea gratarului in ultimul an.
Printre cele mai des folosite cuvinte impreuna cu gratarul au fost si brandurile Emag si profitshare.
Cine sunt inflencerii care au scris in ultimul an despre gratar?
Top influenceri din blogosfera: blog-womantoday.com, doar-promotii.blogspot.com, bzi.ro.
Top Influencers Presa online: stiri.press, bucatarescu.ro, dcnews.ro.
Top Influencers Instagram: Kripton Club Pub_Grill, Cherhana Victorita Pescarita, Statia “romBeer”.
Top Influencers Facebook: Acces Direct, Sayfood Roman -restaurant & catering, Digi24