10 pentru marketing afiliat la Cluj

Stiri Comments Off on 10 pentru marketing afiliat la Cluj

Workshop-ul de marketing afiliat organizat de prietenii nostri de la 2Parale va fi organizat saptamana viitoare in data de 13.10.2011 la Cluj Napoca, dupa ce editiile anterioare au fost organizate la Iasi, Brasov si Constanta.

Evenimentul bazat pe interactivitatea participanti-speakeri, constituie o buna ocazie de a invata diferite metode de promovare utilizate de advertiseri cat si de alti afiliati din Cluj.

Programul evenimentului este:

1) Dorin Boerescu – Cum castigi din marketing afiliat,

2) Cristian Ignat – 10 pentru Marketing Afiliat,

3) Gabriel Curcudel aka Krumel – Metode SEO in afiliere,

4) Sesiune de Intrebari si raspunsuri.

5 motive pentru care ar trebui sa participi:

a) Vei afla care sunt produsele care se cauta si cum alegi o nisa cu potential, plus campaniile potrivite pentru tine.
b) Afli cum iti poti promova site-ul, cum iti poti analiza performantele si mai ales cum le poti imbunatati. Bonus, primesti cateva idei de tool-uri si sugestii care iti pot eficientiza munca.
c) Inveti practic cum poti dezvolta un proiect de afiliere si ai ocazia de a afla exact ce te intereseaza.
d) Ai acces gratuit la know-how dobandit in aproape 20 de ani de experienta in publicitate si marketing online.
e) Este o oportunitate de networking nemaipomenita, in care poti face schimb de experienta cu alti afiliati din 2Parale sau poti indentifica noi oportunitati de a face bani din online.

Participarea la eveniment este gratuita, cu inscriere in prealabil pe blogul 2Parale. Consumatia va fi achitata de catre  fiecare participant in parte.

Evenimentul va avea loc Zorki Photo Café, pe Ion Ratiu, nr. 10, Cluj-Napoca, incepand cu ora 18.30. Detalii despre locatie gasiti aici.

Ramai cu bine, Steve Jobs!

Stiri Comments Off on Ramai cu bine, Steve Jobs!

Sunt zile in care au loc evenimente ce ne fac sa credem ca nimic nu este irealizabil. Steve Jobs a dovedit acest lucru nu doar o data, ci de nenumarate ori prin fiecare creatie a sa. A revolutionat tehnologia comunicatiilor si perceptia oamenilor cu privire la modul in care se pot folosi de aceasta.

Fondatorul Apple a incetat ieri din viata dupa o lupta lunga cu boala cumplita ce i-a afectat ultimii ani din viata. El spunea ca esecul nu inseamna un sfarsit, ci reprezinta un inceput. Fiecare trebuie sa lupte mai mult si cu mai multa vehementa pentru a schimba lucrurile in bine, iar faptele sale au dovedit ca orice este posibil atunci cand exista vointa si pasiune.

Vestea mortii lui Steve Jobs a fost pe atat de neasteptata pe cat de trista pentru fanii sai. Fondatorul Apple a incetat din viata la varsta de 56 de ani, lasand in urma sa o serie regrete in randul oamenilor care l-au apreciat si iubit.

In Romania, vestea mortii sale a fost primita cu tristete, iar fanii sai si-au exprimat durerea prin nenumaratele articole, tweet-uri, statusuri si comentarii pe care le-au scris despre el. Steve Jobs nu a fost doar un creator, a fost un luptator si un revolutionar. Iar oamenii l-au iubit nu doar pentru ceea ce a lasat in urma sa, ci pentru ceea ce a lasat in sufletele lor.

 

La revedere, Steve Jobs!

Twitter are 200 de milioane de utilizatori inregistrati

social media Comments Off on Twitter are 200 de milioane de utilizatori inregistrati

Twitter a fot lansat in vara anului 2006 in cadrul seminarului SXSW. La inceput Twitter parea a fi o simpla retea sociala in care iti puteai exprima gandurile in maxim 140 de caractere. Multi au considerat numarul mic de caractere un impediment in procesul de comunicare: Cum poti sa transmiti o informatie in atat de putine cuvinte?

Cu toate acestea, Twitter si-a atins obiectivul si a devenit in scurt timp una dintre cele mai populare retele de microblogging.

In iunie 2009 s-a inregistrat primul record in ceea ce priveste numarul de tweet-uri date pe secunda. Decesului lui Michael Jackson a fost tweet-uit de 456 de ori pe secunda.

In mai 2011, vestea mortii lui Osama bin Laden a generat 3.440 de tweet-uri pe secunda intre orele 22:45 si 00:30.

Cel mai recent record a fost atins in august 2011 atunci cand Beyonce a declarat ca este insarcinata in cadrul VMA. Stirea a declansat 8.868 de tweet-uri pe secunda.

Twitter a fost lansat in 15 iulie 2006. In martie 2008 erau deja inregistrati 1.3 milioane de utilizatori. Dupa doar un an, numarul utilizatorilor inregistrati ajunge la 6 milioane. Numarul conturilor de Twitter continua sa creasca in fiecare an. In semptembrie 2011 Twitter are 200 de milioane de utilizatori inregistrati, 100 de milioane de utilizatori activi, care se logheaza o data pe luna si 50 de milioane de utilizatori activi care intra in fiecare zi.

Lady Gaga are cel mai urmarit cont de pe Twitter. Contul cantaretei are 13.877.916 followers. Justin Bieber este pe locul doi in topul celor mai urmarite conturi de Twitter. Contul sau este urmarit de 12.877.909 persoane. Pe locul trei se claseaza contul lui Barack Obama, care are 10.243.297 followers.

81% din utilizatorii Twitter urmaresc mai putin de 100 de persoane.

61.8% din tweet-uri sunt redactate in limba engleza.

42.3% dintre persoanele care au conturi pe Twitter au varste cuprinse intre 30 si 49 de ani. 47%  dintre utilizatori au copii.

5% din utilizatorii Twitter creaza 75% din continut.

Este cel mai probabil ca barbatii sa foloseasca Twitter in scopuri legate de job sau pentru a cauta stiri in timp ce femeile utilieaza Twitter pentru a pastra legatura cu prietenii si pentru a posta statusuri noi.

Voi cat timp petreceti pe Twitter si cat de des postati statusuri noi?

Sursa

Cum inscrii un blog in topul Zelist?

Cum functioneaza Comments Off on Cum inscrii un blog in topul Zelist?

Pentru a-ti inscrie blogul in topul Zelist trebuie sa urmezi 2 pasi simpli:

Pasul 1: Accesezi pagina https://www.zelist.ro/bloguri.html iar deasupra coloanei din dreapta vei gasi desenata o cutie pe care scrie Adauga blog.

Click pe cutie iar in fereastra care apare introduci adresa blogului tau si apoi dai click pe butonul Adauga.

Pasul 2: Completezi cu datele tale chestionarul afisat. Iti alegi din coloana din stanga ce widget doresti sa adaugi pe blog (daca doresti) si dai click pe Trimite.

Blogul a fost adaugat in baza noastra. El va aparea in clasament la urmatoarea actualizare a topului care are loc in ziua de joi a saptamana urmatoare dupa data inscrierii.

De exemplu, adaugi astazi, 5.10.2011, blogul. El va fi afisat la urmatoarea actualizare a topului din data de 13.10.2011

Pana la actualizarea topului cu rank-ul lui, in dreptul blogului vor fi afisate: Blogul urmeaza sa fie aprobat (pana cand este aprobat)

si New Entry – dupa ce a fost aprobat si pana la momentul actualizarii topului.

Participa la Big Build 2011

Stiri Comments Off on Participa la Big Build 2011

Habitat for Humanity organizeaza  in perioada 3 – 7 octombrie 2011 pentru al treilea an consecutiv evenimentul Big Build, eveniment in care vor fi construite 10 adaposturi simple, sanatoase si decente pentru 10 familii sarace din Baltesti, judetul Prahova.

La eveniment vor participa aproximativ 250 de voluntari din Irlanda de Nord (150) si din Romania sau alte nationalitati (100).

De ce Big Build?

Nicaieri ciclul saraciei nu este mai vizibil decat in miile de comunitati suburbane si rurale, nedezvoltate. Lipsa conditiilor decente de trai, a salubritatii si a infrastructurii, conduc la boli constante, la lipsa accesului la servicii de sanatate, la marginalizare si lipsa educatiei.

Astfel, viitorul urmatoarei generatii este compromis inca de la inceput. Ignoranta societatii condamna la marginalizarea sociala si fizica chiar si cele mai muncitoare familii. Cercul vicios al saraciei este puternic. Chiar si familiile care muncesc din greu nu au scapare.

Va invitam sa luati parte la provocarea lansata de Habitat for Humanity atat prin donatii cat si/sau prin participarea in calitate de voluntar.

Cei care participa in calitate de voluntar sunt rugati sa ne trimita cate o poza pentru a o adauga acestui articol.

Hai la Noaptea Bibliotecilor

Stiri 2 Comments »

In noaptea de 1-2 octombrie 2011, va avea loc evenimentul “Noaptea Bibiliotecilor” organizat de Asociatia Excedo in parteneriat cu ANBPR si Asociatia Marketer Club.

Proiectul isi propune crearea unei atitudini pozitive fata de cititul in biblioteci precum si incercarea de a determina o schimbare in comportamentul celor care citesc carti pe iPad sau Kindle si renunta sa mai mearga in biblioteci.

Evenimentul va avea loc in peste 45 de biblioteci din Romania, intre orele 18:00 si 04:00.

Sunteti asteptati in biblioteci, unde veti putea participa la concerte, conferinte, mese rotunde, expozitii precum si la alte activitati. Informatii despre activitatile desfasurate si programul evenimentului le puteti citi pe site-ul Noaptea Bibliotecilor.

In cazul in care sunteti din Bucuresti si doriti sa participati la eveniment, iata un scurt ghid in care veti regasi doar intamplarile culturale care va pot atrage intr-o biblioteca sau alta. Programul bibliotecilor din tara participante la eveniment poate fi gasit aici.

Va invitam sa retraiti experienta salilor de lectura iar in cazul in care va decideti sa participati, va asteptam cu un comentariu.

Nu uitati, bibliotecile va asteapta!

Cum a fost la Webstock 2011

social media 1 Comment »

Pe 23 septembrie a avut loc unul dintre cele mai asteptate evenimente din social media romaneasca: Webstock 2011.

Programul evenimentului a cuprins trei sesiuni de discursuri: New Trends in Social Media si Tehnologie, Inspired to inspire, Social Media Professionals si o gala dedicata decernarii premiilor Webstock.

Discursul despre ambitie si despre puterea de lupta pentru obiectivele propuse al cvadruplului laureat cu aur la Jocurile Olimpice de vara, Ivan Patzaichin, a reprezentat un moment inaltator pentru toti cei prezenti, fiind ovationat minute bune de catre cei din sala.

Echipa Zelist a participat la Webstock alaturi de 4 dintre cei 5 bloggeri oficiali Zelist. Va invitam sa cititi detalii despre eveniment pe blogurile lor.

Blogatu a mentionat  intr-o maniera subiectiva partile pozitive si negative ale evenimentului. Puteti citi articolul sau aici.

Alexandra a scris despre oamenii pe care i-a cunoscut in cadrul evenimentului, precum si despre ce a invatat din discursurile invitatilor.

Haotik a fost prezent la Webstock in calitate de blogger oficial Zelist, dar si in calitate de speaker. Ce a scris despre eveniment si despre cum s-a simtit in calitate de vorbitor puteti citi aici.

In calitate de Event Ambassador, Sabina Cornovac, a facut live blogging. Puteti citi aici postul ei in care detaliaza desfasurarea evenimentului.

Pe site-ul Webstock sunt disponibile inregistrarile celor 4 sesiuni si a Galei de Premiere.

Update: Tabele de contingenta in Zelist Monitor

Zelist Monitor Comments Off on Update: Tabele de contingenta in Zelist Monitor

Noi credem in dictonul “Information is beautiful” iar pentru cei care cred in acest lucru si sunt interesati de cat mai multe insight-uri despre brandurile/expresiile monitorizate in social media, am introdus in aceasta toamna in analiza generata de Zelist Monitor tabele de contingenta pentru principalele variabile masurate, tabele denumite si crosstab-uri.

Principalul scop pentru care am ales sa includem in analizele ZeList Monitor si aceste tabele de contingenta este acela de a va oferi posibilitatea de a observa care este distrubutia de frecvente a unei variabile in cadrul altei variabile (in cadrul categoriilor celei de–a doua variabile, mai exact). In plan secundar, daca se doreste testarea relatiei de asociere dintre cele doua variabile, acest lucru se poate realiza preluand datele oferite de Zelist Monitor si prelucrandu-le cu un program special de statistica.

In fiecare astfel de tabel, dispunerea variabilelor este urmatoarea: valorile unei variabile sunt mentionate pe randuri, iar valorile celeilalte variabile sunt mentionate pe coloane. Acestea reprezinta frecventele absolute. La final sunt calculate sumele acestora, atat pe randuri, cat si pe coloane, denumite si totaluri marginale/frecvente marginale.  Pentru ca in multe din cazuri, folosirea tabelelor de contingenta cu frecevente absolute nu este suficienta pentru a evidentia legaturile dintre variabile, va oferim si frecventele relative, adica proportiile fiecarei categorii ale variabilei din totalul de pe randuri si de pe coloane.

Variabilele pe care Zelist Monitor le masoara sunt:

1. Variabila “sex”, variabila nominala, masoara aparteneta de gen pentru emitentii care in perioada de analiza au mentionat expresia monitorizata. Referindu-ne la tipul de sursa (canal social media monitorizat), variabila “sex” se masoara doar in cazul blogurilor si al conturilor de Twitter.

2. Variabila “varsta”, variabila de tip ordinal masoara varsta emitentilor care in perioada de analiza au mentionat expresia monitorizata. Ca si in cazul variabilei “sex”, variabila “varsta” se masoara doar in cazul blogurilor si al conturilor de Twitter.

3. Variabila “regiune”, variabila de tip nominal, reprezinta regiunea din care emitentul face parte. Spre deosebire de variabilele prezentate mai sus, in cazul variabilei “regiune” datele sunt prelevate de la urmatoarele categorii de surse (canale): bloguri, conturi de Twitter, dar si presa online.

4. Variabila “sentiment”, variabila de tip ordinal reprezenta gradul de favorabilitate fata de expresia monitorizata in cadrul articolului/postului/ tweet-ului etc. Aceasta variabila este masurata pe o sclala de tip Likert cu 5 trepte: “foarte nefavorabil”, “nefavorabil”, “nici nefavorabil, nici favorabil”, “favorabil”, “foarte favorabil”.

5. Variabila “subiect”, variabila categoriala exprimata prin valori de tip string, arata care este principalul subiect/context in care este prezentata expersia monitorizata.

In mod practic, cu aceste tabele de contingenta putem vedea daca, de exemplu, pentru expresia monitorizata, femeile o mentioneaza mai degraba in context pozitiv (foarte favorabil si favorabil) iar barbatii in mod negativ (foarte nefavorabil si nefavorabil). Desigur, sunt cazuri in care nu exista diferente intre grupuri (femei – barbati), ceea ce poate reprezenta ca ambele categorii prezinta expresia monitorizata in context fie neutru, fie pozitiv, fie negativ.

Referindu-ne la tabelul de contingent dintre variabila “varsta” si variabila “sentiment”, in unele cazuri se poate observa ca tinerii cu varsta pana in 24 de ani prezinta expresia monitorizata in cadru pozitiv, iar adultii cu varsta peste 40 de ani vorbesc despre brand (expresia monitorizata) in mod negativ.

Din tabelul de contingenta ce cuprinde variabilele “regiune” si “sentiment” se poate observa daca emitentii dintr-o anumita regiune prezinta expresia monitorizata in mod pozitiv, in vreme ce emitentii din alta regiune o prezinta in mod negative sau neutru.

In cazurile in care folosim variabila “sentiment” cu 5 categorii, iar perioada de monitorizare este relativ scurta, asta va conduce la existenta unui numar mare de frecvente relative egale cu 0 si in multe cazuri, va insemna totaluri pe coloane egale cu 0, ceea ce va reprezenta frecvente asteptate egale cu 0. Frecventele asteptate sunt frecvente pur teoretice care se asteapta sa se obtina in situatia in care nu ar exista nici o asociere intre cele doua variabile. Se calculeaza prin raportarea produsului dintre totalul pe coloana  si totalul pe rand la numarul total de inregistrari.  Pentru a evita situatiile care favorizeaza aparitia frecventelor astepatate egala cu 0, se recomanda tranformarea variabilei “sentiment” cu 5 categorii in aceeasi variabila, insa cu doar 3 categorii (negativ, neutru, pozitiv). Practic, categoria negativ cumuleaza aparitiile foarte nefavorabile si pe cele nefavorabile, categoria pozitiv cumuleaza aparitiile favorabile si pe cele foarte favorabile, iar categoria neutru reda intocmai aparitiile din categoria “nici nefavorabil, nici favorabil”.

In cele ce urmeaza va prezentam un exemplu practic, un case-study pentru un important furnizaor de servicii B2C din Romania, perioada de monitorizare fiind cuprinsa intre 1 aprilie si 15 septembrie 2011.

Din tabelele de mai sus rezulta ca, dintre emitentii de gen feminin 80.8% au mentionat brandul monitorizat in context neutru. In cazul emitentilor de sex masculin, 88.3% au mentionat brandul furnizorului in mod neutru. Putem concluziona ca, la nivel general,  atat barbatii cat si femeile au scris mai degraba pe un ton neutru la adresa brandului furnizorului decat pe unul positiv sau unul negativ.

Privind lucrurile din perspectiva gradului de favorabilitate fata de brand (“sentiment”) se observa ca dintre cei care au scris neutru despre brandul furnizorului, cei mai multi (71,9%) sunt barbati. Asadar, referindu-ne strict la cei care au folosit un ton neutru fata de furnizor, mai degraba barbatii au scris neutru decat au scris femeile.

Aceeasi situatie o intalnim si in cazul celor care au facut referiri negative la adresa furnizorului. Dintre toti cei care au scris mentionari negative fata de furnizor, cei mai multi (86,4%) sunt barbati. Asadar, mai degraba barbatii au scris negativ despre furnizor decat au facut-o femeile.

In mod evident, dintre emitentii care au scris mentiuni pozitive la adresa furnizorului, cei mai multi au fost de gen feminin (63,9%). Asadar se observa ca mai degraba femeile au scris pozitiv decat au scris barbatii.

Pentru a testa in mod statistic relatia dintre cele doua variabile, se poate aplica pe baza dateleor furnizate de Zelist Monitor si cu ajutorul programelor de statistica testul non-parametric  Chi-patrat al asocierii.  Deoarece datele furnizate de Zelist Monitor nu sunt prezentate sub forma unor inregistrari individuale pentru fiecare caz,  este recomandata realizarea corespondentei dintre cele doua variabile si frecventele inregistrate cu ajutorul unei proceduri de ponderare cu frecventele. In cazul de fata, din datele furnizate de Zelist Monitor pentru furnizorul in discutie, se confirma o relatie de asociere intre variabila “sex” si  variabila “sentiment”, aratand ca dintre emitentii care au facut mentionari despre furnizor in perioada de monitorizare, barbatii au tins sa se raporteze la furnizor in mod negativ sau neutru iar femeile mai degraba in mod pozitiv (χ2=48.35, df=2, p<0,005).

Pentru cazurile (cat mai rare, speram noi 🙂 ) in care frecventele asteptate sunt foarte mici (mai mici decat 5 de exemplu) sau numarul total de inregistrari este mai mic decat 20, atunci nu mai este justificat folosirea testului Chi-patrat, ci in aceste cazuri se aplica testul exact Fisher (aparent ca o ironie poate, 🙂 avand in vedere ca intre Karl Pearson, statistician celebru pentru coeficientul de corelatie, dar si pentru dezvoltarea testul Chi-patrat si Ronald Fisher – inventatorul analizei de varianta si al testului care ii porta numele a existat o disputa indelungata. Se spune ca Pearson a murit de inima rea atunci cand a aflat ca dupa retragerea sa de la catedra de eugenie de la University College din Londra, cel care a fost numit pentru a-i lua locul a fost tocmai Fisher :))

Hai la How to Web 2011 – Conferinta de tehnologie si afaceri web

Stiri 2 Comments »

In acest an, How to Web (http://how-to-web.net), cea mai importanta conferinta de tehnologie si afaceri web din Europa de Est, se va desfasura la Bucuresti, pe 9 si 10 noiembrie, la CRYSTAL PALACE BALLROOMS.

Conferinta How to Web de anul trecut 2010 desi a fost foarte apreciata, editia de anul acesta se anunta a fi cu mult peste cea de anul trecut.

Ce se discuta?

Programul acestei editii este plin de subiecte atractive si vorbitori deosebiti, fiind impartit in douasectiuni care se desfasoara concomitent: in sala The Talks vor avea loc discutii mai generale iar in salaThe Works vor avea loc workshop-uri si studii de caz.

Discutiile din fiecare zi vor fi deschise cu cateva keynote-uri despre inovatie si schimbarea web-ului, tinute de catre inovatori globali si experti europeni precum Mark Randall (Chief Strategist, AdobeSystems), Pablos Holman (un inventator de exceptie implicat in think-tank-uri care rezolva probleme globale prin tehnologie), Carlos Espinal (Partner, Seedcamp) si altii.

Vei putea urmari diferite analize de business alaturi de fondatorii unor start-up-uri europene de topprecum: Alastair Mitchel de la Huddle, Miki Devic de la httpool sau Eric Wahlforss de la SoundCloud.

De asemenea, vor fi analizate de catre antreprenori din Europa de Est ca Alexandru Costin de la Adobe/Business Catalyst si Jeffrey Treichel de la Kolektiva, unele din cele mai fierbinti tendinte ale industriei web-ului – industria evaluata la 12 miliarde de dolari a SaaS sau nebunia platformelor de tip daily deal.

Esti interesat de dezvoltarea produsului, dezvoltarea afacerilor sau evaluarea afacerilor?

In sala TheWorks vei putea dezbate aceste subiecte in compania unor experti europeni precum Philipp Kandal (co-fondator si CTO al Skobbler, una din companiile de top din Europa, dezvoltatoare de aplicatii pentrumobile) sau Mihai Corlan (Developer Evangelist la Adobe).

De asemenea, in acest an vor avea loc discursuri, panel-uri si workshop-uri despre domeniul socialsi domeniul mobil, in compania unor antreprenori de top precum Branko Milutinovic (fondatorul Nordeus, producatorul celui mai popular joc sportiv social din lume), George Lemnaru (fondatorul eRepublik, numit cel mai bun startup european in 2007 la LeWeb), Max Niederhofer (fondator al Qwerly.com si unul din investitorii Last.fm), Felix Petersen (fondator al Amen si al Plazes, primul serviciu bazat pe locatie, lansat in 2006 si apoi achizitionat de Nokia), Michael Breidenbruecker (fondator RjDj) si multi altii.

Esti antreprenor web?

Nu trebuie sa ratezi acest eveniment. Vor fi prezenti reprezentanti ai celor mai importante acceleratoare de afaceri web din Europa, investitori si consultanti cu o imensa experienta de afaceri.

De asemenea, fii cu ochii pe competitia Startup Challenge pentru ca vei avea ocazia sa iti prezinti proiectul in fata intregii audiente How to Web.

Iar la sfarsitul fiecarei zile pline de discutii si analize, nimic nu este mai potrivit decat o petrecere care te va face sa-ti amintesti de ce e atat de fierbinte scena tech europeana.

Fii sigur ca vei putea participa la un eveniment de business extraordinar. Achizitioneaza-ti biletul acum!

Zelist Monitor: de la aparitii la impresii, de la impresii la unicii duplicati si apoi la unici neduplicati

Uncategorized Comments Off on Zelist Monitor: de la aparitii la impresii, de la impresii la unicii duplicati si apoi la unici neduplicati

In linii mari povestea e simpla: ideal pentru un brand ar trebui sa masuram cat mai mult impactul asupra mintii consumatorului. Din pacate consumatorii nu prea vor sa umble cu casti cu electrozi pe cap.

Si atunci o luam prin diferite aproximari. Care chiar daca nu sunt extrem de precise, ofera suficiente date despre pentru a face inferente.

Provocarea in social media este si mai mare tinand cont de numarul de surse (Zelist Monitor monitorizeaza peste 125.000 surse la momentul actual), de varietatea lor (bloguri mici si mari, site-uri de presa, forumuri, grupuri si pagini de Facebook, Twitter) si mai ales de faptul ca multe nu isi fac publice datele de audienta.

Cu toate acestea noi am luat decizia la inceputul anului sa riscam. Sa trecem dincolo de numarul de aparitii si de surse, la impresii (practic afisari). Ne-am creat o serie de algoritmi destepti care infereaza pe baza unor date publice numarul probabil de impresii. Hint: ne ajuta si preluarile din sursele secundare pentru a face aceste clasificari (RT-uri, like-uri/share-uri pe Facebook, trackbackuri). Si pe baza unor calibrari continue putem spune ca ajungem la o marja de eroare de cel mult +/- 15%. Tot pe baza acestor algoritmi putem sa oferim si aproximari cu privire la numarul de vizitatori unici.

Pana acum o luna am oferam date despre vizitatorii unici duplicati intre surse, adica suma vizitatorilor unici de pe fiecare sursa. De la sfarsitul lui august, in Campaign Monitor am implementat o serie de algoritmi (analizand duplicarile intre followerii de pe twitter si corelatiile intre unicii pe zi/saptamana/luna la cele peste 3000 de bloguri care au date publice – multumim trafic.ro si T5.ro) care deduplica acesti utilizatori unici (cu alte cuvinte, care masoara ochi si minti reale :)).

Suntem convinsi ca aceasta noua functionalitate va fi utila pentru evaluarea componentei cantitative a campaniilor de social media in .ro.