Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor din IT&C si Electro Retail in iulie 2014
social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor din IT&C si Electro Retail in iulie 2014Va prezentam cateva lucruri interesante care s-au petrecut in social media in ultima perioada.
Lansari, campanii, stiri interesante din social media
- ThinkDigital si Hit Yourself Consulting au lansat o platforma de Celebrity Audiences, prin care 35 de formatii si artisti romani pot fi angrenati in campanii unitare de comunicare in mediul digital.
- S-a lansat Bitdefender Antivirus 2015. Au mai scris despre subiect si Radu Dumitru, Cristian Manafu, Cristian China Birta, Vicor Kapra
- MRM Worldwide Romania si Lidl au lansat telenovela “Amar y Comer”
- The Public Advisors comunica in social media pentru producatorul si retailerul Sofiaman
- THE PRACTICE este noua agentie de PR a McDonald’s România
- #2activeprteam sarbatoreste Ziua Internationala a Berii impreuna cu Bergenbier la Brasov
- 5 ani de tocmai.ro – 15 milioane de anunturi si topul celor mai cautate produse
- Fundatia eMAG premiaza, pentru al treilea an consecutiv, olimpicii internationali la Matematica, Informatica si Fizica
Interviuri, opinii
- Vlad Popovici si Eugen Suman (noul Creative Director la Kubis Interactive) ne spun de ce multe din agentiile digitale nu au Director de Creatie
- Proiectul “Long Trail to Tibet” – cea mai frumoasa „carte” de explorator scrisa in timp real si gazduita de Facebook
- Interviu cu fetele din spatele Dumelor de mestecat
Cifre, statistici si alte asemenea
- Costin Cocioaba si Alex Negrea au lansat E-bookul: Blogosfera din Romania – 2014
- BRAT prezinta noile tendinte: Numarul utilizatorilor retelelor sociale este în crestere
- Harta Internetului in Romania: Cum sunt impartiti in tara cei 7 milioane de romani care acceseaza Internetul
- Studiul Techonomic, realizat de Samsung arata care sunt tehnologiile folosite de europeni pentru a spune “noapte buna” celor dragi, atunci cand sunt la departare
Prezentari, evenimente, festivaluri
- Prezentari despre tacticile folosite in campaniile de Social Media Marketing – follow up al evenimentului Lumea SEO PPC
- Intre 1 si 10 august 2014 se desfasoara Festivalul de Film Istoric Rasnov, un proiect de suflet al agentiei GolinHarris Bucharest
- Prima editie a Workshop-urilor de Copywriting si Relatia cu bloggerii si presa online se desfasoara intre 6 si 7 august 2014 la Timisoara. Un proiect PR Beta.
- Evensys anunta inceperea inscrierilor la Webstock 2014
- Pe 15 octombrie 2014 specialistii din industria de turism vin la eTravel Conference
Scoala de Vara de Comert Electronic GPeC a ajuns la a IV-a editie
Stiri Comments Off on Scoala de Vara de Comert Electronic GPeC a ajuns la a IV-a editieIncepand cu 28 iulie, toti cei care activeaza in comertul electronic sau isi doresc sa lanseze o afacere online se pot inscrie la cea de a 4-a editie anuala a Scolii de Vara GPeC – singura serie de cursuri intensive de comert electronic din Romania. Scoala de Vara GPeC se desfasoara timp de 5 zile, in perioada 27 august – 1 septembrie 2014, in Moeciu de Sus (jud. Brasov).
Magazinele online care doresc sa afle ce pot face pentru a vinde mai mult, companiile furnizoare de solutii si servicii e-commerce, dar si antreprenorii interesati sa deschida o afacere online, se pot inscrie la a 4-a editie anuala a Scolii de Vara de Comert Electronic GPeC. Aceasta se va desfasura in perioada 27 august – 1 septembrie 2014, la Family Hotel Arnica*** situat in Moeciu de Sus, jud. Brasov, iar cei interesati sa participe trebuie sa completeze formularul de inscriere de pe website-ul GPeC.
Inscrierile se incheie pe data de 20 august, dar cei care se inregistreaza pana pe 8 august inclusiv, beneficiaza de oferta early-bird pregatita de organizatori.
12 workshopuri, consultanta avizata si networking cu specialistii
De dimineata pana la pranz, participantii vor fi implicati activ in workshopuri a cate 90 minute fiecare, pe unele dintre cele mai importante subiecte pentru orice afacere online, precum: Marketing Online, Optimizarea Conversiilor, E-Mail Marketing, PPC, SEO, Logistica & Curierat, E-Commerce Tools etc.
Workshopurile sunt sustinute de traineri cu o vasta experienta in e-commerce, primii speakeri anuntati de organizatori fiind: Andrei Georgescu (White Image), Iulian Padurariu (The Marks), Liviu Taloi (ECOMpedia), Cristian Ignat (2Parale), Ciprian Soleriu (BrainArt), Radu Vilceanu (ContentSpeed), Alina Burlacu (WHI Experience), Marian Trusca (WHI Experience), Cosmin Daraban (Silkweb), Bogdan Manolea (Trusted). Lista este inca in actualizare.
Dupa amiezile, participantii au ocazia sa discute 1-la-1 cu trainerii si cu specialistii prezenti, cerendu-le sfaturi si consultanta avizata pentru propria afacere. Pe langa continutul transmis in cele 5 zile de cursuri, serile sunt rezervate activitatilor de team-building si a discutiilor libere, prilej excelent de networking intre toti cei prezenti (colegi de curs, speakeri, organizatori).
6 motive sa nu ratezi Scoala de Vara GPeC 2014
- ai parte de 5 zile de cursuri intensive de e-commerce (12 workshopuri X 90 minute fiecare = 18 ore de continut premium) –> stii ce sa faci ca sa iti cresti afacerea;
- exceptand orele dedicate workshopurilor, ai timp in fiecare zi sa stai de vorba cu trainerii (fara sa fie nimeni pe fuga cum se mai poate intampla la orice conferinta) – consultanta avizata FIX pe afacerea ta;
- daca ai un magazin online inscris in Competitia GPeC 2014, poti cere sfaturi specialistilor prezenti si putem discuta asupra primului raport de jurizare –> iti cresti semnificativ sansele de a urca pe podiumul castigatorilor;
- te imprietenesti si discuti informal (la un pahar de vorba) cu trainerii (unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce) –> networking de calitate si relatii pe termen lung;
- schimbi idei/pareri/contacte cu colegii cursanti –> inveti din experienta lor, beneficiezi de recomandari si stii la cine sa apelezi atunci cand ai nevoie de ceva pentru a-ti creste afacerea;
- te vei simti excelent timp de 5 zile la aer curat de munte, alaturi de oamenii frumosi din online: pe langa workshopuri, te asteapta activitati de team building, foc de tabara in acorduri de chitara, palinca/bere/vin, discutii libere, distractie si, mai ales, o adevarata familie! Oferta early-bird valabila pana pe 8 august 2014, inclusiv!
- Cazare in regim Double, 5 nopti, all inclusive (acces la workshopuri, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonate de contact ale participantilor si trainerilor): 2400 lei TVA inclus/persoana/sejur;
- Cazare in regim Single, 5 nopti, all inclusive (acces la workshopuri, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonate de contact ale participantilor si trainerilor): 2750 lei TVA inclus/persoana/sejur.
Pentru mai multe detalii si inscriere, accesati pagina dedicata evenimentului.
Au inceput inscrierile la Webstock 2014
social media Comments Off on Au inceput inscrierile la Webstock 2014
Comunitatea online locala isi da intalnire anul acesta la Webstock, cel mai mare eveniment de social media din Romania, ce se va desfasura la JW Marriott Grand Hotel, pe 26 septembrie 2014. Totodata, s-a dat startul inscrierilor la conferinta si a inscrierilor la Webstock Awards, competitia care aduce in prim plan cele mai inedite proiecte din mediul online, lansate in ultimul an, in Romania.
Proiectele si campaniile pot fi inscrise in competitie gratuit in perioada 15 iulie – 1 septembrie, intr-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni in marketing, comunicare, digital, social media si mobile.
Categoriile anuntate in cadrul acestei editii sunt:
- Publishing,
- Utility,
- Visual,
- Blogging Campaigns,
- Special Projects,
- Facebook Applications,
- Bloggers Projects,
- Mobile Applications,
- Instagram Campaigns,
- Innovation,
- Social Campaigns in online,
- Video blogging.
In competitie pot participa doar proiectele care nu au participat in cadrul editiilor precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi inscris doar intr-o singura categorie. Jurizarea include o etapa de preselectie, ce se va desfasura intre 3-8 septembrie si notarea finala, ce va avea loc in perioada 9-19 septembrie.
Pentru mai multe detalii despre inscrierea proiectelor la Webstock Awards 2014 accesati linkul: http://webstock.ro/premii/
WEBSTOCK, FESTIVALUL INTERNETULUI
In fiecare an, Webstock ofera oportunitatea bloggerilor si persoanelor din agentii sa intalneasca / reintalneasca reprezentanti ai companiilor prezente la eveniment. Mai mult, evenimentul ofera si oportunitatea de colaborare a acestora.
Iata de ce nu ar trebui sa ratezi nicio editie a evenimentului:
- Webstock este un bun prilej de a reintalni prieteni din industria comunicarii si social media, de a face cunostiinta cu persoane pe care le cunosti doar din online, dar si de a bate palma cu diverse companii pe care vrei sa le cunosti mai bine. Webstock este unul dintre acele evenimente la care faci schimb de cel putin 40 de carti de vizita de-a lungul zilei.
SUBIECTE. Timp de o zi, conferintele si cele trei micro-evenimente specializate aduc in prim plan cele mai actuale subiecte din indutrie. Pasionatii de comunicare, de mobile, de blogging si social media vor asista la o serie de prezentari cu informatii utile si se vor lasa inspirati si motivati de catre vorbitorii evenimentului.
TENDINTELE.INDUSTRIEI. Unii dintre cei mai cunoscuti specialisti din domeniu vor aduce in prim plan tendintele care conteaza acum in comunicare si social media. Participantii vor afla care sunt oportunitatile momentului si cum sa faca fata provocarilor mai mult sau mai putin neasteptate.
INSCRIERI LA WEBSTOCK 2014
Modalitatile de participare la eveniment sunt numeroase si anul acesta. Webstock va reuni atat bloggeri interesati de social media, cat si bloggeri specializati pe diverse domenii si, in acelasi timp, va oferi posibilitatea de participare creatorilor de aplicatii si proiecte web & mobile. In acelasi timp, Webstock rezerva un numar de locuri pentru oamenii din agentii si companii care doresc sa interactioneze cu comunitatea online.
Pentru inscrieri puteti sa accesati linkul acesta.
Pentru a fi la curent cu stirile despre Webstock, urmariti atat site-ul www.webstock.ro, cat si contul dedicat de pe Twitter sau pe pagina de Facebook.
Overview social media in .ro – iunie 2014
social media Comments Off on Overview social media in .ro – iunie 2014Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna iunie 2014.
Overview-ul pentru luna mai poate fi gasit aici.
Mai jos gasiti cateva informatii privind evolutia .roBlogsIndex, .roTwitterIndex, .roFacebookIndex si .roPressIndex.
O prezentare detaliata a situatiei Instagram in Romania a fost realizata de catre Robert Katai de la Instagramology utilizand date furnizate de Zelist Monitor.
Iata prezentarea realizata de Robert.
Care au fost cele mai vizibile branduri de bere in ultimul an
Unde si cine a discutat cel mai mult despre acestea
In analiza de monitorizare social media au fost introduse urmatoarele branduri de bere:
- Segmentul economic: Servus, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana, Neumarkt, Lowenbrau, Noroc, Ciucas, Zimbru
- Segmentul Mainstream: Azuga, Burger, Golden Brau, Bergenbier, Albacher, Skol, Holsten, Timisoreana, Stejar
- Segmentul Premium: Gosser, Heineken, Silva, Ciuc Premium, Beck’s, Tuborg, Ursus, Redd’s, Schlossgold, Grolsch, Staropramen
- Segmentul Super Premium: Stella Artois, Carlsberg, Peroni, Pilsner Urquell
- Segmentul Importing/specialitati: Miller, Leffe, Hoegaarden, Zipfer, Guinness, Corona, Kilkenny
Perioada de analiza: 1 iunie 2013 – 25 iunie 2014
Instrument de analiza: Zelist Monitor
Pentru realizarea topurilor, s-au luat in considerare mentionarile din toate canalele social media monitorizate de Zelist Monitor
Pentru analiza socio- demografica, s-au luat in considerare conturile Twitter si blogurile care prezinta date socio-demografice (gen biologic, varsta, locatie).
Topul principalelor branduri de bere, in functie de numarul de mentionari din perioada 1 iunie 2013 – 25 iunie 2014
Segmentul Economic:
Segmentul Mainstream:
Segmentul Premium:
Segmentul Super Premium:
Segmentul Imported/Specialitati:
Unde s-a discutat cel mai mult despre aceste beri?
Distributia geografica a emitentilor
Top regiuni unde s-a vorbit cel mai mult despre brandurile de bere analizate:
Comparativ cu distributia activitatii de publicare in aceeasi perioada si pe aceleasi canale (bloguri, Twitter) se poate observa ca apetitul pentru mentionarea brandurilor de bere a fost mai mare in Bucuresti, Transilvania si Oltenia, in vreme ce in Moldova, Banat, Crisana, Dobrogea si Bucovina a fost mai scazut.Despre cele 41 de branduri de bere s-a discutat cel mai mult in Bucuresti (53% din aparitii) si in Transilvania (22%).
Din analiza datelor se observa ca, spre deosebire de distributia generala:
- Berea Ursus a fost discutata mai mult in Transilvania si mai putin in Bucuresti, Muntenia si Oltenia
- Berea Ciucas au fost mai prezenta in postarile blogerilor din Transilvania si mai putin in cele ale blogerilor din Bucuresti
- Berea Beck’s a fost mai vizibila in discutiile din Dobrogea si mai putin in cele din Bucuresti
- Despre berea Bergenbier s-a discutat mai mult in Moldova, Muntenia si Oltenia si mai putin in Banat, Crisana si in Transilvania
- Berea Bucegi a fost mai prezenta in discutiile din Moldova si Dobrogea
- Despre Golden Brau s-a vorbit mai mult in Bucovina, Moldova si Oltenia si mai putin in Bucuresti
- Berea Grolsch a fost mai discutata in Bucuresti si mai putin in Crisana, Dobrogea si Moldova
- Berea Guinness a fost mentionata mai mult in Bucovina si mai putin in Transilvania.
- Despre berea Heineken s-a discutat mai mult in Bucuresti si mai putin in Moldova
- Berea Newmarkt a fost discutata mai mult in Crisana
- Despre Peroni s-a discutat mai mult in Transilvania si mai putin in Crisana, Moldova, Muntenia
- Fata de distributia principalelor branduri de bere, Silva a fost mai discutata in aceasta perioada in Moldova
- Berea Skol a fost mai discutata in Crisana si Oltenia si mai putin in Transilvania
- Berea Staropramen a fost discutata mai mult in Bucuresti si mai putin in Moldova si in Transilvania
- Berea Stejar a fost discutata mai mult in Maramures, Moldova si in Muntenia si mai putin in Bucuresti si in Transilvania
- Berea Timisoareana a fost mai mult discutata in Banat si mai putin in Bucuresti
Cine a discutat mai mult despre brandurile de bere?
Distributia genului biologic al emitentilor
In perioada de studiu (1 iunie 2013 – 25 iunie 2014), cele mai multe posturi pe bloguri si pe Twitter (general) in au fost publicate de barbati (67%). 33% dintre articole au fost publicate de catre femei.
Cand vine vorba despre mentionarea brandurilor de bere, aportul barbatilor este si mai dominant fata de cel inregistrat la nivel general (67%), astfel ca 79% dintre mentionarile despre brandurile de bere au fost publicate de catre barbati.
Din analiza datelor s-a observat existenta unei relatie de asociere intre genul biologic al emitentului (blogger sau utilizator de Twitter) si preferinta pentru un anumit brand de bere. Aceasta relatie se manifesta astfel:
- Femeile au manifestat preferinte pentru mentionarea berile Redds, Stella Artois, Staropramen, Guinness, Grolsch, Peroni si Leffe mai mult decat barbatii.
- Barbatii au discutat despre berile Heineken, Ursus, Skol, Ciucas, Albacher, Holsten, Bergenbier si Neumarkt mai mult decat femeile.
Ce varsta au bloggerii/utilizatorii de Twitter care au discutat despre bere?
Distributia varstei emitentilor
In perioada de studiu, cei mai multi bloggeri/utilizatori de Twitter (55%) care au scris despre principaele branduri de bere au varsta cuprinsa intre 25 si 34 ani.
Dintre toti cei care mentionat brandurile de bere studiate, 25% au varsta cuprinsa intre 35 – 44 ani, 13% au varsta cuprinsa intre 14 si 24 ani, 4% – au intre 45 si 54 ani si 4% au peste 55 ani.
Din analiza datelor se poate observa ca, spre deosebire de distributia generala, exista urmatoarele: diferente:
- Berea Azuga a fost mai mult discutata pe segmentul de varsta 45 -54 ani si mai putin pe segmnetul 25 – 34 ani
- Berea Corona a fost discutata mai mult pe segentul de varsta 45-54 ani
- Berea Guinness a fost mai discutata pe segmentele de varsta 45-54 ani si peste 55 ani si mai putin discutata pe segmentul de varsta 14 -25 ani
- Berea Heineken a fost mai discutata pe segmentul de varsta 35 – 44 ani si peste 55 ani, si mai putin discutata pe segmentul 45 -54 ani
- Berea Noroc a fost mai discutata pe segmentele de varsta 45 -54 ani si peste 55 ani
- Peroni a fost mai discutata in segmentul de varsta 25 -34 ani si mai putin discutata in segmentele de varsta 14 -24 ani si 35 – 44 ani.
- Silva a fost mai discutata pe segmentul de varsta 45 -54 ani
- Berea Staropramen a fost mai discutata pe segmentul 14 -24 ani si mai putin discutata pe segmentele 25 -34, 45-54 si peste 55 ani
- Berea Stejar a fost mai discutata in segmentele de varsta 45 -54 ani si peste 55 ani si mai putin discuatata in segmentul 25 -34 ani
- Despre Stella Artois s-a discutat mai mult in segmentul de varsta 25 -34 ani si mai putin in 35 – 44 ani
SmartWeb Conference revine cu a doua editie
Stiri Comments Off on SmartWeb Conference revine cu a doua editie
Update: Pana pe 31 august biletele la eveniment pot fi achizitionate la preturi speciale disponibile pe site-ul evenimentului.
Noteaza-ti in calendar: 22 – 23 septembrie 2014
In ultimii ani, numarul specialistilor web si front-end development s-a aflat intr-o continua crestere. Pentru a tine pasul cu tendintele internationale, companiile se dezvolta si creeaza noi locuri de munca pentru profesionistii din domeniu. In acest context, Evensys isi propune sa organizeze conferinte de specialitate la nivel international, ce le ofera practicienilor accesul la noi informatii si networking de calitate cu experti recunoscuti din S.U.A., Canada, Germania, Marea Britanie.
SmartWeb a fost in 2013 prima mare conferinta internationala de web design desfasurata la Bucuresti care s-a bucurat de o mare apreciere in randul profesionistilor in web design si development, aceasta aducand noi idei si sfaturi practice despre CSS, Responsive Web Design, HTML5 & CSS3 si JavaScript.
Anul acesta, evenimentul se reintoarce pe 22- 23 septembrie, la Radisson Blue Hotel intr-o formula extinsa pe 2 zile si cu ambitii si mai mari la nivel de regiune.
Speakeri internationali si workshop-uri dedicate
Participantii vor avea ocazia sa intalneasca unii dintre cei mai buni specialisti internationali, printre care:
- Harry Roberts, consultant, designer, developer;
- Ana Tudor, una dintre cele mai bune experte in CSS;
- Remy Sharp, fondatorul conferintei londoneze de JavaScript Full Frontal;
- Bruce Lawson, Evanghelist la Opera;
- Vitaly Friedman, Co-fondator Smashing Magazine;
- Jeremy Keith, specialist in dezvoltarea platformelor web;
- Zoe Gillenwater, web designer;
- Kaelig, Front-End Developer, The Guardian si
- Marko Dugonjić, Editor, Smashing Magazine.
Prima zi, 22 septembrie, va fi dedicata workshop-urilor in care participantii isi vor dezvolta abilitatile web alaturi de Harry Roberts, Consultant Arhitectura Front-end si de Vitaly Friedman, Co-Founder, Smashing Magazine.
Cele doua cursuri practice vor aborda Arhitectura CSS pentru proiecte mari si tehnicile avansate pentru Responsive Web Design.
Conferinta va avea loc pe 23 Septembrie si va cuprinde 8 prezentari intensive despre cele mai noi subiecte ale momentului Web Design Responsive, HTML5 si CSS3, CSS, JavaScript, dar si cele mai bune sfaturi si tehnici.
Pana in data de 15 iulie, biletele la eveniment pot fi achizitionate in cadrul ofertei Early Bird.
Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe site-ul evenimentului.
Numarul mamelor din America de Nord care detin un blog ajunge la 3,900,000, iar 7 din 10 mame au un cont de Facebook. Studii recente au aratat ca mamele active pe Facebook au o mare influenta asupra lansarii unor tendinte pentru branduri. 58% dintre acestea urmaresc brandurile preferate in retelele sociale.
In ultimii ani, numarul blogurilor de parenting a crescut si in Romania iar parintii sunt tot mai activi in mediul online.
Evensys organizeaza pe 8 iulie 2014, la Bucuresti, Social Media for Parents, un eveniment inedit ce va reuni parintii activi in mediul online si va aduce in prim plan cele mai noi tendinte lansate de acestia. Evenimentul include doua sesiuni de conferinte ce vor dezbate noi idei despre parenting si tendinte in social media.
Social Media for Parents va oferi participantilor ocazia sa invete si sa descopere oportunitati de crestere a vizibilitatii in mediul online, dar si o zi de networking cu persoane care impartasesc aceeasi pasiune.
Tehnicile de promovare a unui blog, de dezvoltare a acestuia, dar si sfaturi pentru construirea unei relatii de succes cu brandurile sunt doar cateva dintre subiectele pe care conferinta le va atinge.
Social Media for Parents este despre blogging, social media, parenting si lifestyle si este organizat in parteneriat cu Orange.
Comunitatea de parinti activi in mediul online va asista la un eveniment interactiv, ce le va oferi raspunsuri la intrebari actuale, instrumente utile in mediul online, povesti si idei de succes despre parenting si blogging.
Inscrierea
Participarea se face pe baza unei invitatii gratuite solicitate pe site-ul evenimentului.
Mai multe informatii puteti obtine la adresa de e-mail: office@evensys.ro sau pe site-ul dedicat: www.socialmediaforparents.ro
GPeC 2014 – prima etapa de jurizare a inceput!
Stiri Comments Off on GPeC 2014 – prima etapa de jurizare a inceput!Inscrierile la cea de a 9-a editie a Competitiei Magazinelor Online GPeC 2014 s-au incheiat. 117 magazine online si-au manifestat interesul de a intra in concurs, dar au fost acceptate in competitie aprox. 100, restul neindeplinind integral criteriile riguroase de preselectie. Pana pe 4 iulie, magazinele inscrise la GPeC 2014 trec prin prima etapa de jurizare.
Ca sa fi fost acceptate in Competitia GPeC, magazinele online trebuiau sa indeplineasca integral criteriile de preselectie, reprezentand obligatii conform legilor europene in vigoare, dar si bune practici in comertul electronic.
Cele mai multe magazine acceptate in Competitia GPeC anul acesta fac parte din grupa “Experienced”, adica magazine cu o vechime considerabila in piata, respectiv magazine medii spre mari. Din numarul total de magazine inscrise la GPeC, 65 sunt “Experienced”, 23 sunt “Start-Up”(magazine cu o vechime mai mica de 1 an) si 9 sunt “Professional” (magazine cu vechime de peste 2 ani, relevante in piata – cu trafic considerabil).
Brandurile cunoscute au ales sa participe la GPeC 2014
Potrivit organizatorilor, anul acesta s-au inscris in Competitia GPeC branduri cunoscute publicului larg precum: Il Passo, Office Shoes, Ecco Shoes, Originals, MyCloset, Mobexpert Office, F64, Paravion, Noriel, Tripsta, Eximtur, Ma Dame, FlorideLux, Floria, Florariile Magnolia etc. Lista magazinelor online inscrise in Competitia GPeC 2014 va fi publicata in curand pe website-ul GPeC.ro.
2 etape de jurizare, 90+ criterii de evaluare si 18 specialisti in juriu
In perioada 13 iunie – 4 iulie, magazinele participante la GPeC 2014 trec prin prima etapa de jurizare. Practic, fiecare magazin online este evaluat prin peste 90 de criterii care urmaresc aspectele esentiale ale oricarei afaceri online (de la criterii tehnice de tip SEO si Securitate, pana la Usability, Customer Experience si Aspecte Juridice).
Despre criteriile de jurizare GPeC s-a spus in repetate randuri ca reprezinta un adevarat ghid despre cum sa iti construiesti un magazin online de succes. Acestea pot fi accesate integral pe website-ul GPeC.ro.
In luna octombrie, magazinele vor fi re-evaluate prin aceleasi criterii “pentru a urmari evolutia lor in timp”, explica Andrei Radu.
Juriul GPeC
Auditarea magazinelor este facuta de juriul GPeC, format din 18 specialisti in domeniu (in ordine alfabetica):
- Adrian Pintilie (UIS),
- Adrian Ichim (Advanced Ideas),
- Alexandru Lapusan (ZITEC),
- Alin Vlad (Heimdal Security),
- Bogdan Alecu (Independent Security Researcher),
- Bogdan Manolea (TRUSTED),
- Cosmin Daraban (Silkweb),
- Cosmin Nastasa (iLeo),
- Cristian Ignat (2Parale),
- Elisabeta Moraru (Google Romania),
- Ioana Barbu (Bitdefender),
- Marian Malahin (Agile Media),
- Marius Deak (Green Pixel),
- Radu Vilceanu (ContentSpeed),
- Radu Marcusu (SEO monitor),
- Razvan Acsente (Okazii),
- Robert Anghel (ING Bank),
- Valentin Radu (Marketizator).
Toate magazinele online inscrise in Competitia GPeC primesc rapoartele de jurizare pentru a vedea exact unde stau bine si unde mai au de lucru pentru a-si imbunatati afacerea. In plus, dupa prima etapa de jurizare, magazinele au ocazia sa se intalneasca fata in fata cu membrii juriului pentru a discuta asupra rapoartelor de evaluare.
Intalnirile Consultative GPeC au loc in Bucuresti si sunt programate pentru zilele de 14 si 15 iulie 2014.
GPeC 2014 este un eveniment sustinut de: Cargus; Carrefour Online; DPD; FAN Courier; Garanti Bank; MasterCard Microsoft; Orange; SameDay; UIS; ZITEC
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Cu sprijinul: 2Parale, Advanced Ideas, Agile Media, Alin Dobrin Photo, CasaDeTraduceri, ECOMpedia, EuroWeb, Extended, flexiLIVE, Hostway, Marketizator, New Black, TRUSTED.ro, Vibetrace, WebDigital, White Image, ZeList
Parteneri media: 220.ro, (Ad)Hugger, Akcees, ANIS, AvocatNet, Bursa, Business Review, Blogal Initiative, Business24, Business Woman, Cariere, Comunicate De Presa, eJobs, Femei in Afaceri, Fulvia Meirosu, Hotnews, IQAds, Kiss FM, Laptop News, Lumea SEO PPC, Modern Buyer, RomaniaPozitiva.ro, Shopmania, Softbinator, SoftLead, Startups.ro, Tech Cafe, Ziare.com
Bloguri partenere: Alex Mihaileanu, Alin Vlad, Ana Matei, Anca Duma, Andreea Stan, Auras Mihai Geambasu, Blogatu.ro, Carmen Albisteanu, Chinezu, Claudia Tocila, Corina Maria Scheianu, Cristi Dorombach, Dorin Apavaloae, Elena Ciric, George Hari Popescu, Ioana Budeanu, iYli, Lavinia Biberi, Madalin Blidaru, Miruna Siminel, Oana Grecea, Olivian Breda, Raluca Popa, Razvan Acsente, Sabina Cornovac, Sandra Clipea, Sorin Rusi.