Luni incep Zilele Biz!

Comunicate de presa 1 Comment »

zilelebiz_2

Luni incepe evenimentul care trage concluziile anului de business si seteaza trendurile. Va asteptam la 5 zile de discutii si networking alaturi de oameni de afaceri cu viziune, specialisti si consultanti, oameni care au construit valoare si care pot sa va inspire prin exemplul lor.

Evenimentul maraton ajuns la cea de-a XIII-a editie, debuteaza luni cu ziua de Antreprenoriat in care antreprenori consacrati vor veni sa vorbeasca despre oportunitatile si strategiile de crestere ale momentului si vor impartasi cum au reusit sa treaca peste momentele grele din criza.

Aflati de la Marius Ghenea, Business Angel, Presedinte, Fit Distribution, Mihail Marcu, Presedinte al Consiliului de Administratie, MedLife, Ion Sturza, Presedinte, Fribourg Capital si Ioan Popa, Fondator si director general, Transavia ce trebuie sa faca un antreprenor astfel incat, combinand inovatia si curajul, sa reuseasca sa creasca un business.

Conferintele in care oamenii ii asculta pe cei care au reusit nu mai sunt suficiente. Mai mult ca oricand la ziua de Antreprenoriat ne dorim interactiune si raspunsuri punctuale. Am pregatit in acest sens o sesiune interactiva care ofera acces imediat si exclusiv la oamenii ce va pot oferi idei sau chiar colaborari directe” – Marta Usureu, redactor sef si actionar majoritar al revistei Biz.

Luni poti sa stai la aceeasi masa si sa discuti fata in fata cu specialisti si antreprenori care iti vor oferi informatii concrete despre cum poti creste sau redresa businessul tau. Afla in sesiunea Antreprenori fata in fata informatiile dorite de la antreprenori precum Iulian Padurariu, MARKS, Paul J. R. Renaud, Senior Adjunct Lecturer Maastricht School of Management Romania, Marius Tudosiei, Bacania Veche, Sergiu Negut, Associate Dean, Maastricht School of Management Romania, Mihai Patrascu, CEO, Evomag, Georgiana Gheorghe, Managing Partner Presage PR, Administrator Creperie d’Amour.

Si cum sufletul antreprenoriatului sunt ideile originale, in incheierea zilei de Antreprenoriat va invitam sa-i intalniti pe antreprenorii out of the box in sesiunea  De la idee la diferentiere si pozitionare in afaceri.

***

Despre Zilele Biz

Evenimentul Zilele Biz are loc in perioada 10-14 noiembrie 2014 la Howard Johnson Grand Plaza Hotel si reuneste, timp de cinci zile, sute de manageri si antreprenori intr-un eveniment unic care analizeaza tendintele in cinci domenii cheie de business: Antreprenoriat, Inovatie, Management, CSR si Media&Marketing. Mai multe informatii despre Zilele Biz si modalitatile de inscriere pe www.zilelebiz.ro

Program: Antreprenoriat I Inovatie I Management I CSR I Media&Marketing
Pentru detalii si inscrieri, va rugam contactați-ne la email
gabriela.matei@revistabiz.ro, telefon: 0371.32.32.32.

***

Despre Biz

Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera proiecte jurnalistice creative, conținut viu si abordari unice asupra mediului de business local si international.

Lansata in anul 2000, Biz a fost prima revista de afaceri din Romania, impunandu-se prin premiere in print, evenimente de business, proiecte speciale si cautand mereu sa abordeze mediul de afaceri dintr-o perspectiva inedita și interesanta pentru cititori.

Cu o aparitie bilunara, are ca public-tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar, auditate de BRAT si se distribuie in zonele urbane din tara. Din 2009, revista Biz este condusa de Marta Usurelu, redactor-sef si actionar majoritar.

www.revistabiz.ro

Tagcloud-ul Zelist Monitor, “radiografia” unui brand in social media

Zelist Monitor, Zelist Monitor Release Comments Off on Tagcloud-ul Zelist Monitor, “radiografia” unui brand in social media

tagcloud_zelist_ultimele7zile (1)

De astazi, poti vedea “radiografia” brandului tau in social media, cu ajutorul tagcloud-ului Zelist Monitor. Iti punem la dispozitie cele mai populare tag-uri care au facut referire la brandul tau in ultimele 24 de ore, in ultima saptamana, luna sau in ultimul an, dar si intr-o perioada definita de utilizatori.

Sectiunea tagcloud poate fi accesata pe pagina principala Zelist Monitor, de deasupra graficului destinat aparitiilor.

Iar pentru a iti usura munca, fiecare click pe taguri face trimitere catre toate articolele care contin tagul respectiv, din perioada definita de utilizator.

Saptamana aceasta are loc Career Innovation Week Brasov. Urmeaza editiile din Bucuresti si Ploiesti.

Comunicate de presa Comments Off on Saptamana aceasta are loc Career Innovation Week Brasov. Urmeaza editiile din Bucuresti si Ploiesti.

career

Inovatii, proiecte speciale, oportunitati de cariera si posibilitatea de a sustine un interviu chiar in zilele evenimentului.

Evenimentul de cariera si inovatie, Career Innovation Week se extinde la nivel national, fiind prezent, in acest an, in Brasov, Bucuresti si Ploiesti. Saptamana aceasta va avea loc evenimentul din Brasov, 8 noiembrie, urmand ca saptamana viitoare, pe 13 si 15 noiembrie sa se desfasoare evenimentul din Bucuresti, iar pe 19 noiembrie, cel din Ploiesti. Career Innovation Week este un proiect care prezinta noutati din zona tehnologiei, inovatii, echipe cu rezultate exceptionale si cuprinde o serie de conferinte, studii de caz si workshop-uri in domeniile Finance & BankingSales & MarketingResearch & EngineeringIT & Telecom. Inscrierea la eveniment este gratuita, iar cei care vor sa participe la editiile din Bucuresti si Ploiesti se pot inscrie pana pe 10 noiembrie 2014, pe www.hipo.ro.

Prima editie Career Innovation Week din aceasta toamna va avea loc, sambata, 8 noiembrie, la Hotel Kronwell din Brasov, fiind urmata de editiile din Bucuresti si Ploiesti, in saptamaniile viitoare:

  • Career Innovation Week Brasov – 8 noiembrie, zi dedicata IT&C si inginerie, la Hotel Kronwell;

  • Career Innovation Week Bucuresti – 13 si 15 noiembrie, cu o zi dedicata zonei de finance & marketing si trendurilor din industria IT&C, la Hotel Caro;

  • Career Innovation Week Ploiesti – 19 noiembrie, zi dedicata ingineriei, la Hotel Central.

ciw2014

De ce le recomandam tinerilor sa participe la Career Innovation Week?

  1. Pot interactiona direct cu reprezentantii companiilor participante, afland informatii despre oportunitatile de cariera la care pot aplica in aceasta perioada:

BRD – Groupe Société Générale va oferi un stagiu de practica in Franta prin programul General Inspection 2015;

EY Romania va tine un workshop interactiv in care participantii pot afla ce inseamna sa lucrezi in consultanta;

L’Oréal Romania cauta cei mai buni tineri cu potential pentru departamentul de marketing;

Libra Internet Bank va sustine un workshop in care tinerii vor afla cum se desfasoara un internship in vanzari, in industria bancara;

IBM – va sustine un workshop despre programul Internship Blue experience unde vor oferi informatii despre cum este sa lucrezi in software development sau in suport in cadrul IBM;

British American Tobacco – cauta persoane pasionate de HR si domeniul financiar;

Federal-Mogul Motorparts – va sustine interviuri pentru pozitii dedicate celor care doresc sa lucreze in inginerie;

Continental – va sustine un workshop despre project management si sunt deschisi sa angajeze tineri care isi doresc o cariera in inginerie.

  1. Pot sustine un interviu cu specialisti in recrutare, interviu care ii poate aduce mai aproape de obtinerea pozitiilor deschise de partenerii prezenti la eveniment. Participarea la un astfel de interviu este o modalitate prin care se pot familiariza cu etapele procesului de recrutare si cerintele pe care angajatori le urmaresc. Cei interesati pot aplica pentru o intalnire de 15 minute cu un reprezentant din compania in care doreste sa se angajeze.

  2. Au acces la sesiuni de impact, pe teme legate de trend-urile din industria de interes pentru ei. Cateva dintre subiectele abordate: Engineering project planning, Growing role of the computer and software tools in research, Best practices in developing world class products, Online engineering – e-engineering.
  3. Au posibilitatea sa cunoasca si sa observe indeaproape tehnologia 3D Printing, oferita de partenerii nostri, Enevo Group care vor veni sa explice participantilor cum inoveaza prin produsele pe care le realizeaza. Enevo Group are 4 unitati de business: Automatizari si SCADA, Protectii si Control, Dispecerizare si Product Development. „Suntem mandri ca putem coordona si adauga valoare acestor unitati cu ajutorul tinerilor profesionisti cu parcurs academic si profesional deosebit. Toti tinerii nostri sunt implicati in proiecte active, implementeaza solutii create de ei special pentru nevoile clientilor. In cadrul evenimentului Career Innovation Week reprezentantii Enevo Group vor sustine o sesiune speciala in toate cele 3 orase unde vor prezenta cum poti sa marketezi un produs nou pe piata in Romania.” – Tiberiu Anghel, Marketing Manager, Enevo Group.

  4. Au posibilitatea sa testeze si sa asiste la modul in care se realizeaza roboti umanoizi chiar in cadrul evenimentului multumita lui Andrei Kovari. “Ma numesc Andrei Kovari si in timpul liber construiesc roboti. Sunt student in cadrul UTCN, sectia automatica si lucrez ca freelancer in domeniul roboticii, electronicii analogice si a design-ului de circuite imprimate (PCB). Am construit pana acum multi robotei, de la nivele de inteligenta reduse pana la sisteme complexe. Ma fascineaza sistemele CNC (Computer Numerical Control), mai ales cele industriale. Dar vreau sa imbin acest domeniu cu unul mai recent si cu un potential mult mai mare, retele neuronale. Acestea sunt urmatorul pas spre roboti autonomi si inteligenta artificiala. Putem sa ne cunoastem la Career Innovation Week 2014, unde vom discuta mai multe despre roboti si cum vor schimba ei lumea intr-un viitor nu foarte indepartat.”

  5. Au posibilitatea sa testeze Google Glasses, ochelari adusi de partenerii nostri, The Spirit. Care sunt tehnologiile folosite, mecanismele si cum functioneaza principiile realitatii augmentate prin ochelarii Google Glass.

ciw2014_ (3)

Cine se poate inscrie la editiile din aceasta toamna Career Innovation Week? Proiectul se adreseaza studentilor, masteranzilor si absolventilor cu experienta internationala, rezultate academice foarte bune, cei care au facut parte dintr-un ONG, au urmat un program de internship, management trainee sau stagii de practica. Participarea la Career Innovation Week este gratuita in baza inscrierii pe site-ul www.hipo.ro, pana pe 10 noiembrie 2014 (deadline valabil pentru evenimentele din Bucuresti si Ploiesti).

„Prin proiectul Career Innovation Week ne-am propus sa construim un spatiu de interactiune intre partenerii evenimentului si participanti unde pot sa impartaseasca idei despre trend-urile de astazi, oportunitati de cariera, strategii de imbunatatire a abilitatilor si sfaturi despre etapele procesului de selectie si recrutare (completarea aplicatiei, sfaturi pentru interviuri de grup si individuale). In plus, in cadrul evenimentelor din acest an, participantii vor avea ocazia sa aplice la o serie de programe de internship & management trainee deschise de companiile partenere. De exemplu, reprezentantii companiei IBM vor sustine in cadrul evenimentului din Bucuresti, un workshop in care vor prezenta oportunitatile de cariera deschise prin programul – IBM Blue Internships” – Andreea Balaci, Project Manager, Career Innovation Week.

Companiile prezente in cadrul editiei din acest Career Innovation Week sunt: IBM, British American Tobacco, BRD – Groupe Societe Generale, EY Romania, L’Oreal Romania, Libra Internet Bank, Federal-Mogul Motorparts si Continental.

Mai multe detalii despre eveniment pot fi accesate pe www.hipo.ro, la sectiunea dedicata proiectului Career Innovation Week.

Totul despre alegerile prezidentiale, in livewall-ul ZeList Monitor

Uncategorized Comments Off on Totul despre alegerile prezidentiale, in livewall-ul ZeList Monitor

alegeri2014

ZeList Monitor contorizeaza ce se scrie in online-ul romanesc despre alegerile prezidentiale din acest an, intre cele doua tururi electorale. Livewall-ul alegerilor poate fi accesat aici si transmite in timp real mentionarile din presa, blogosfera, Twitter, Facebook, comentarii, agregatoare, Youtube, Instagram si Google Plus.

 

24 – 30 octombrie 2014 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 24 – 30 octombrie 2014 – Saptamana in Social Media
In  saptamana 24 – 30 octombrie 2014 am implementat trei upgrade-uri in platforma ZeList Monitor, menite sa faciliteze accesul utilizatorilor la informatiile pe care le oferim. Acum avem propriul sistem de task management in cadrul Monitor-ului, putem cauta in aparitii si am creat o caseta de subscribe pentru newsletter. Nu in ultimul rand, in platforma noastra de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook, fbMonitor, am implementat sistemul de export al datelor.In continuare, iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile.
Lansari, campanii, stiri: 

Statistici, studii, topuri:

Interviuri, opinii:

  • Schimbari in business-ul de creatie – Joaquin Bonilla & Ileana Badiu: Clientii au devenit mai deschisi catre sesiuni de brainstorming-uri comune care le permit sa inteleaga fluxul creativ
  • Matei Psatta: Este importanta comunicarea brandurilor cu tinerii.Toata lumea vrea sa creeze comunitati, dar se fac multe greseli
  • Miriam Mircea si Ioana Raluca Popescu despre ce inseamna sa faci PR pentru benzi desenate, filme, jocuri, animatii si literatura fantasy si SF
  • Alina Imbrea: Lay’s este primul brand care invita consumatorii locali sa ghiceasca numele retetei unui produs printr-o campanie nationala
  • Andrei Rosca: Social Media trebuie vazuta ca o investitie, nu ca un cost suplimentar pe care nu il poti evita
  • Alexandru Cernatescu: Pentru banci, un IMM este doar un bilant pe 3 luni. In Romania nu avem fonduri de high risk – high return
  • Luke Brynley: Peste 10 ani, „regii” retelelor sociale vor deveni retele profitabile pentru advertising

Evenimente, conferinte, seminarii:

Afinitatile candidatilor la presedintia Romaniei pe Facebook

fbMonitor, Zelist Research 2 Comments »

Analiza-FBMonitor.

ZeList a realizat, cu ajutorul platformei de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook, fbMonitor, un studiu al afinitatilor fanilor de pe Facebook ai candidatilor la presedintia Romaniei. Analiza a fost facuta din perspectiva persoanelor publice si a canalelor media.

Afinitiatile sunt definite prin prisma utilizatorilor comuni. Acestia sunt persoane (fani sau nu ai celor doua pagini de Facebook comparate) care au dat cel putin cate un like pe ambele pagini in ultimele 6 luni (mai – octombrie 2014).

Pentru acest studiu, am luat in considerare paginile a cinci dintre prezidentiabili: Victor Ponta, Klaus Iohannis, Elena Udrea, Monica Macovei si Calin Popescu Tariceanu.

Care au fost rezultatele?

Victor Ponta (639.000 fani Facebook)

Afinitati persoane publice: Teo Trandafir (300.000 utilizatori comuni), Mihai Gadea (208.000), Gabriela Firea (139.600), Mircea Geoana (104.000), Mircea Badea (91.100)

Afinitati canale media: ROL.ro (410.400), Antena 1 (262.000), Libertatea (229.000), Adevarul (134.700)

Klaus Iohannis (418.500 fani Facebook)

Afinitati persoane publice: Mihai-Razvan Ungureanu (14.000), Andreea Paul Vass (12.500), Crin Antonescu (12.300), Anca Boagiu (11.900), Robert Turcescu (5.500)

Afinitati canale media: Adevarul (48.500), Yahoo News Romania (41.800), Kamikaze (34.150), Digi 24 (28.200), Historia (27.200)

Elena Udrea (250.000 fani Facebook)

Afinitati persoane publice:Teo Trandafir (131.900), Anca Boagiu (21.200), Mihai-Razvan Ungureanu (18.200), Andreea Paul Vass (17.400), Robert Turcescu (10.300)

Afinitati canale media: Libertatea (108.200), WOWbiz (106.500), Realitatea (87.000), Adevarul (67.400), Yahoo News Romania (48.500)

Monica Macovei (103.000 fani Facebook)

Afinitati persoane publice: Mihai-Razvan Ungureanu (15.300), Anca Boagiu (13.300), Andreea Paul Vass (12.100), Robert Turcescu (9.200), Dan Andronic (5.600)

Afinitati canale media: Adevarul (40.100), Kamikaze (38.100), Yahoo News Romania (33.400), B1.ro (28.100), Times New Roman (27.200)

Calin Popescu Tariceanu (21.000 fani Facebook)

Afinitati persoane publice: Mihai Gadea (5.900), Teo Trandafir (5.100), Mircea Badea (3.100), Gabriela Firea (3.700), Mircea Geoana (3.200)

Afinitati canale media:Antena 3 (4.700), Adevarul (4.000), Antena 1 (3.950), Yahoo News Romania (3.500), Gandul (3.000)

Vrei sa afli cum sa ai un magazin online profitabil? Castiga una din cele 10 invitatii gratuite la a 9-a editie GPeC – Cel Mai Important Eveniment de E-Commerce din Romania!

Comunicate de presa 1 Comment »

Vizual_CP

Pe 27 noiembrie 2014 are loc, la Bucuresti, cea de a 9-a editie anuala a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) – Cel mai Important Eveniment de Comert Electronic din Romania. Ca in fiecare an, organizatorii ofera 10 invitatii gratuite celor care isi doresc sa afle tot ce este important despre comertul online si recomandarile celor mai buni specialisti romani si internationali despre cum sa ai un magazin online profitabil.

Ziua de 27 noiembrie va fi un adevarat maraton de e-commerce, structurat pe doua module:

  1. de la ora 09:00 dimineata pana seara la ora 18:00, are loc GPeC Summit – Conferinta care reuneste unii dintre cei mai buni speakeri internationali si romani;
  2. de la ora 19:00, se va desfasura cea de a 9-a editie a Festivitatii de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic Romanesc, Gala care reuneste elita industriei de e-commerce si desemneaza magazinele castigatoare ale anului, in urma Competitiei GPeC.

In cadrul GPeC Summit, participantii vor avea ocazia sa afle ultimele tendinte in comertul electronic, cifrele de piata pentru anul in curs si predictiile pentru 2015, concluziile marilor magazine online despre Black Friday 2014, dar mai ales recomandarile celor mai buni specialisti despre optimizarea conversiilor si cresterea vanzarilor.

Pentru prima data in Romania, doi guru in optimizarea conversiilor vor vorbi la GPeC Summit: André Morys (autorul cartii bestseller germane “Conversion Optimierung”, Co-fondator si CEO Web Arts, precum si fondatorul European Conversion Summit) si John Ekman (fondatorul Conversionista!  – compania nr. 1 de optimizare a conversiilor in Suedia).

Pe langa cei doi speakeri internationali, organizatorii au anuntat si o parte din numele sonore autohtone care vor vorbi la GPeC: Andy Szekely (Bootcamp University), Antonio Eram (Netopia mobilPay), Catalin Cretu (VISA Europe), Felix Patrascanu (FAN Courier), Gian Sharp (Cargus), Horea Vuscan (BTCXchange – BitCoin), Ionut Munteanu (WebDigital), Iulian Padurariu (The Marks), Liviu Taloi (Ecompedia), Lucian Aldescu (DPD Romania), Marin Mitroi (RomCard), Valentin Radu (Marketizator), Violeta Luca (eMAG). Lista este in actualizare, iar organizatorii promit si alte “nume grele”.

Incepand cu ora 19:00, are loc Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC, intr-o adevarata atmosfera de spectacol. Desi organizatorii nu au anuntat inca nimic referitor la surprizele pregatite audientei, este de precizat ca GPeC 2012 a debutat cu invitatul special Dan Puric, iar Gala de anul trecut a fost deschisa oficial de Horatiu Malaele.

10 invitatii gratuite la GPeC 2014 – Evenimentul Anului in E-Commerce

“Inca de la prima editie a GPeC din anul 2006, am incurajat participarea gratuita a celor cu adevarat interesati sa afle tot ce este important despre comertul electronic si cum sa aiba un magazin online de succes. Pastram traditia si la al 9-lea an de existenta si oferim 10 invitatii gratuite celor care ne conving ca locul lor este in sala la GPeC 2014″, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Oricine isi doreste sa obtina un loc gratuit la GPeC Summit si la Festivitatea de Premiere GPeC din 27 noiembrie trebuie sa trimita un e-mail pana pe 7 noiembrie inclusiv, la adresa contact@gpec.ro cu subiectul “Imi doresc sa vin la GPeC 2014″. Atentie: doar cei care isi vor argumenta cat mai bine solicitarea, aratand in e-mail de ce este esential pentru ei sa participe, vor primi o invitatie gratuita. Invitatia este nominala si valabila pentru o singura persoana.

Exceptand cele 10 invitatii gratuite puse la dispozitie de organizatori, toti cei care vor sa participe la Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din Romania se pot inscrie online, pe site-ul GPeC, accesand link-ul http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie-2014/gpec-summit. Pana pe 7 noiembrie 2014, este inca valabila oferta early-bird de 39 EUR (TVA inclus) / persoana, urmand ca in perioada 8-21 noiembrie tariful sa creasca la 59 EUR (TVA inclus) / persoana.

Care sunt canalele social media unde s-a discutat cel mai mult despre principalii candidati la Presedintie?

Uncategorized, Zelist Research Comments Off on Care sunt canalele social media unde s-a discutat cel mai mult despre principalii candidati la Presedintie?

Vizibilitatea candidatilor la Presedintie 2014 in perioada 1 august – 29 octombrie 2014

Nr Nume candidati Nr mentionari
1 Victor Ponta 513298
2 Klaus Iohannis 190319
3 Elena Udrea 124336
4 Monica Macovei 67954
5 Calin Popescu Tariceanu 61055
6 Teodor Melescanu 23849
7 Corneliu Vadim Tudor 17161
8 Kelemen Hunor 16874
9 Dan Diaconescu 13571
10 Gheorghe Funar 6888
11 William Branza 3847
12 Constantin Rotaru 2060
13 Szilagyi Zsolt 1584
14 Mirel Mircea Amaritei 1289

 

In care canal social media s-a discutat cel mai mult despre Victor Ponta?

ponta

In care canal social media s-a discutat cel mai mult despre Klaus Iohannis?

iohannis_Klauss

 

In care canal social media s-a discutat cel mai mult despre Elena Udrea?

elena_udrea

In care canal social media s-a discutat cel mai mult despre Monica Macovei?

monica_macovei

In care canal social media s-a discutat cel mai mult despre Calin Popescu Tariceanu?

calin_popescu_tariceanu

 

 

 

Cati fani au in comun pe Facebook candidatii la Presedintie? Analiza FB Mmonitor

Uncategorized, Zelist Research 1 Comment »

FB Monitor a realizat o analiza la sugestia  la solicitarea AGERPRES pentru a identifica cati fani au in comun pe Facebook candidatii la Presedintie.

Iata mai jos principalele afinitati intre paginile de Facebook ale candidatilor,afinitati  masurate in functie de numarul fanilor comuni, al comentatorilor comuni si al utilizatorilor care au dau like la statusuri publicate pe pagini diferitilor candidati.

Cele mai mari afinitati pentru Klaus Iohannis Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu  Monica Macovei 28714 2880 31192

 

Cele mai mari afinitati pentru Klaus Iohannis Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu  Elena Udrea 35216 1692 36643

 

Cele mai mari afinitati pentru Klaus Iohannis Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu  Szilágyi Zsolt 303 22 325

 

Cele mai mari afinitati pentru Klaus Iohannis Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Mirel Mircea Amaritei 8 2 10

 

Cele mai mari afinitati pentru Monica Macovei Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Klaus Iohannis 28714 2880 31192

 

Cele mai mari afinitati pentru Monica Macovei Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Elena Udrea 30416 2636 31819

 

Cele mai mari afinitati pentru Monica Macovei Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu William Branza 1184 99 1265

 

Cele mai mari afinitati pentru Monica Macovei Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Kelemen Hunor 455 44 522

 

Cele mai mari afinitati

pentru Monica Macovei

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Szilágyi Zsolt 136 8 145

 

Cele mai mari afinitati pentru Monica Macovei Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Mirel Mircea Amaritei 2 1 4

 

Cele mai mari afinitatip entru Victor Ponta Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Calin Popescu Tariceanu 6001 1136 6785

 

Cele mai mari afinitati

pentru Victor Ponta

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu William Branza 2003 186 2180

 

Cele mai mari afinitati

pentru Victor Ponta

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Kelemen Hunor 1134 106 1253

 

Cele mai mari afinitati

pentru Victor Ponta

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Mirel Mircea Amaritei 9 0 12

 

Cele mai mari afinitati

pentru Elena Udrea

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Monica Macovei 30416 2636 31819

 

Cele mai mari afinitati

pentru Elena Udrea

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Klaus Iohannis 35216 1692 36643

 

Cele mai mari afinitati pentru Elena Udrea Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu William Branza 1529 79 1578

 

Cele mai mari afinitati

pentru Elena Udrea

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Szilágyi Zsolt 147 9 162

 

Cele mai mari afinitati

pentru Kelemen Hunor

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Victor Ponta 1134 106 1253

 

Cele mai mari afinitati

pentru Kelemen Hunor

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Monica Macovei 455 44 522

 

Cele mai mari afinitati

pentru Gheorghe Funar

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Corneliu Vadim Tudor 80 26 95

 

Cele mai mari afinitati

pentru William Branza

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Victor Ponta 2003 186 2180

 

Cele mai mari afinitati

pentru William Branza

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Elena Udrea 1529 79 1578

 

Cele mai mari afinitati

pentru William Branza

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Monica Macovei 1184 99 1265

 

Cele mai mari afinitati

pentru Constantin Rotaru

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Corneliu Vadim Tudor 11 3 14

 

Cele mai mari afinitati

pentru Szilágyi Zsolt

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Klaus Iohannis 303 22 325

 

Cele mai mari afinitati

pentru Szilágyi Zsolt

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Elena Udrea 147 9 162

 

Cele mai mari afinitati

pentru Szilágyi Zsolt

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Monica Macovei 136 8 145

 

Cele mai mari afinitati

pentru Mirel Mircea Amaritei

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Klauss Iohannis 8 2 10

 

Cele mai mari afinitati

pentru Mirel Mircea Amaritei

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Victor Ponta 9 0 12

 

Cele mai mari afinitati

pentru Mirel Mircea Amaritei

Common Likers Commom Comenters Common Fans
Cu Monica Macovei 2 1 4

Topul celor mai vizibile siteuri ale candidatilor la Presedintie in social media

Uncategorized, Zelist Research 1 Comment »

Care sunt siteurile candidatilor despre care s-a discutat cel mai mult in social media?

Zelist Monitor a realizat o analiza cantitativa la solicitarea AGERPRES pentru a identifica care dintre siteurile candidatilor la Presedintie au fost cele mai discutate in social media in ultimele 3 luni ( 1 august -29 octombrie 2014).

Nr Site Candidat Total aparitii Total viewrship (impresii)
1 macoveipresedinte.ro 1104 2706000
2 iohannispresedinte.ro 780 1902000
3 victorponta.ro  398 971000
4 romaniafrumoasa.ro 196 392000
7 kelemenhunor.ro 67 93000
6 tariceanu.ro 102 83000
8 melescanu.eu 31 76000
5 dandiaconescu.ro 157 71000
9 corneliuvadimtudorblogspot.ro 7 406
10 constantinrotaru.ro  6 372

 

In care dintre canalele social media s-a discutat cel mai mult despre siteul macoveipresedinte.ro?

monicamacovei.ro -canaleIn care dintre canalele social media s-a discutat cel mai mult despre siteul  iohannispresedinte.ro?iohannis.ro

In care dintre canalele social media s-a discutat cel mai mult despre victorponta.ro?

victorponta.ro