Vizibilitatea in social media a candidatilor la Presedintie, in ultimele 3 luni

Uncategorized, Zelist Research Comments Off on Vizibilitatea in social media a candidatilor la Presedintie, in ultimele 3 luni

Victor Ponta este candidatul la presedintie cu cea mai mare vizibilitate pe Internet in perioada 1 august – 29 octombrie 2014, conform unui studiu realizat de Zelist Monitor la solicitarea AGERPRES.

Candidatul social-democrat are 513.298 de mentionări in social media — presa online, bloguri, Twitter, pagini romanești de Facebook, canalele romanesti de Youtube, agregatoare, forumuri, pe Instagram si in grupuri publice LinkedIn, monitorizate de Zelist.

Următorii in acest clasament sunt Klaus Iohannis (190.319 menționări), Elena Udrea (124.336 menționări), Monica Macovei (67.954 menționări) si Calin Popescu Tariceanu (61.055 menționări).

Pentru a consulta analiza completa, va invitam sa vizitati pagina dedicata.

DNA a inregistrat aproape 800 de milioane de afisari in social media romaneasca in ultimul an

Analizele Zelist Comments Off on DNA a inregistrat aproape 800 de milioane de afisari in social media romaneasca in ultimul an

ZeList Monitor a realizat, in exclusivitate pentru Capital, o analiza asupra prezentei Directiei Nationale Anticoruptie in mediul online din Romania.

In perioada monitorizata (27 octombrie 2013 – 27 octombrie 2014), DNA a fost mentionata de 425.778 de ori in social media romaneasca. Cele mai multe mentionari s-au inregistrat in presa online (32%), pe paginile publice de Facebook (25%) si in agregatoare (19%).

In total, cele 425.778 de ori de mentionari au inregistrat un viewership estimat de 774.763.000 de impresii (afisari).

Pe graficul evolutiei mentionarilor DNA din ultimul an se pot observa trei “varfuri” de vizibilitate:

Primul “varf al vizibilitatii” s-a produs in perioada 7 – 13 aprilie 2014, cand in presa online, Directia Nationala Anticoruptie a fost mentionata de 4.702 ori.

Un al doilea “varf” s-a inregistrat in saptamana 23 – 29 iunie 2014, cand DNA a fost mentionat de 4.910 ori in presa online.

In perioada 20 – 26 octombrie 2014 s-a inregistrat al treilea varf de vizibilitate in social media. In aceasta perioada DNA a fost mentionat de 5.810 ori in presa online si de 6.375 de ori in paginile publice romanesti din Facebook.

grafic

 

Datele complete ale analizei ZeList Monitor se regasesc pe Capital.ro.

Avem export si in FBMonitor

fbMonitor 1 Comment »

In cadrul platformei de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook, fbMonitor, am implementat modulul de export al datelor, prin care utilizatorii isi pot extrage informatiile necesare pentru perioade definite. Sectiunea de export poate fi accesata de aici sau dand click pe iconita custom export din dashboard-ul fbMonitor.

export2

Utilizatorii isi pot construi exporturile strict pe sectiunile de care au nevoie, dupa cum se poate observa mai jos.

Export1

De pe paginile concurente pot fi realizate exporturi, dar fara a avea acces la sectiunile private (reach-ul paginii, numarul de impresii, viralitate, engagement, date demografice etc.).

Toate exporturile din platforma fbMonitor se fac in format .xls.

ZeList Monitor cauta in aparitii

Zelist Monitor, Zelist Monitor Release Comments Off on ZeList Monitor cauta in aparitii

La ZeList Monitor incercam de fiecare data sa venim in ajutorul clientilor nostri si sa optimizam listarea aparitiilor. Unul dintre cele mai importante update-uri in acest sens este sistemul de cautare/filtrare a aparitiilor.

Prin acest sistem, utilizatorul va putea sa descopere aparitiile in care este mentionata expresia dorita, dar si un alt cuvant/expresie cheie, pe care il va introduce in campul “filtare” din pagina “Aparitii”.

filtrare1

Pentru orice nelamuriri, asteptam sa ne contactati la support@zelist.ro.

 

Newsletter-ul ZeList Monitor are sistem de subscribers

Zelist Monitor, Zelist Monitor Release Comments Off on Newsletter-ul ZeList Monitor are sistem de subscribers

In fiecare saptamana incercam sa punem la un loc cele mai importante stiri din social media romaneasca si internationala, in newsletter-ul ZeList Monitor. Pana acum, acest newsletter era dedicat doar utilizatorilor din baza noastra de date, dar am ales sa oferim acces oricui la informatiile transmise de noi.

1

Drept urmare, oricine vrea sa se inscrie la newsletter-ul nostru o poate face prin intermediul casutei de subscribe de pe index-ul ZeList Monitor, sau printr-un click aici.

Casuta va deschide o pagina separata, in care utilizatorul isi va completa datele (nume, prenume, companie, e-mail), iar de restul ne ocupam noi!

2

Sistem de task management la ZeList Monitor

Zelist Monitor, Zelist Monitor Release Comments Off on Sistem de task management la ZeList Monitor

Incepand din aceasta saptamana, am introdus in cadrul platformei ZeList Monitor un sistem propriu de task management. Acest sistem este menit sa faciliteze rezolvarea problemelor de comunicare in conturile care au subusers.

1

Fiecare articol din ZeList Monitor este de acum dotat cu un buton de task. Acesta va deschide un formular prin care userul va putea fie sa atribuie un task catre un alt user, fie sa isi atribuie lui un task. Deadline-urile acestor task-uri pot fi fixate intre 15 minute si 7 zile.

2

Userul desemnat sa faca un task va fi instiintat prin e-mail (vezi foto), iar dupa completarea acestuia, va marca task-ul ca fiind finalizat.

4

De asemenea, task-urile pot fi vizualizate in sectiunea proprie, care poate fi gasita pe homepage-ul ZeList Monitor. In aceasta sectiune, task-urile sunt aranjate pe doua categorii: task-uri asignate (task-urile primite de catre user) si task-uri definite (task-urile trimise de catre user).

3

 

Pentru orice nelamuriri, nu ezitati sa ne contactati la support@zelist.ro.

André Morys si John Ekman, in premiera in Romania la GPeC Summit

Comunicate de presa Comments Off on André Morys si John Ekman, in premiera in Romania la GPeC Summit

234

Doi dintre cei mai buni specialisti in optimizarea conversiilor la nivel mondial, André Morys si John Ekman, vor vorbi pentru prima oara in Romania pe 27 Noiembrie 2014 la GPeC (Gala Premiilor eCommerce) – Cel mai Important Eveniment de Comert Electronic. Biletele sunt puse in vanzare pe site-ul organizatorilor, iar pana pe 7 Noiembrie exista si o oferta early-bird de doar 39 EUR/bilet.

Pe 27 Noiembrie, in cadrul celei de a 9-a editii anuale a Galei Premiilor eCommerce, are loc GPeC Summit – 1 zi de Conferinta “de e-commerce pur, cu cei mai grei speakeri straini si autohtoni”, potrivit organizatorilor. Summit-ul se va incheia cu Festivitatea de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic in cadrul careia vor fi rasplatite performantele magazinelor online inscrise in competitia GPeC (aprox. 100), precum si a marilor jucatori implicati in comertul online. “Totul intr-o atmosfera de show, cu invitati speciali pentru o seara memorabila”, promit organizatorii in ceea ce priveste ceremonia de acordare a premiilor.

Cat priveste Summit-ul, cele 9 ore din intervalul 09:00-18:00 sunt de neratat pentru oricine activeaza in comertul electronic sau si-a propus sa lanseze o afacere online. Tot ce este de maxima importanta despre piata de e-commerce si despre cum sa vinzi mai mult, afli la GPeC Summit pe 27 Noiembrie”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC. “Dupa ce i-am adus pentru prima oara in Romania pe Chris Goward si Bryan Eisenberg, suntem entuziasmati sa ii anuntam pe unii dintre cei mai buni specialisti in optimizarea conversiilor la nivel mondial: André Morys si John Ekman. Ii veti intalni la GPeC Summit pe 27 Noiembrie 2014″, adauga Radu.

Morys si Ekman tin capul de afis la GPeC

André Morys este autorul cartii bestseller germane “Conversion Optimierung”, este lector universitar de user experience si publisher la konversionsKRAFT.de. Co-fondator si CEO Web Arts (o companie de top in consultanta pentru optimizarea site-urilor cu peste 40 de consultanti), André este si fondatorul unuia din cele mai importante evenimente internationale dedicate optimizarii conversiilor: European Conversion Summit – eveniment la care greii domeniului sunt speakeri: Guy Kawasaki, Bryan Eisenberg, Scott Brinker – sunt doar 3 din numele sonore care au tinut capul de afis al editiei de anul acesta.

John Ekman este fondatorul Conversionista!  – compania nr. 1 de optimizare a conversiilor in Suedia. Conform lui John, un “Conversionista” este acel cineva pasionat profund si nebuneste de imbunatatirea conversiei – asa cum este si el. Pe langa consultanta avizata acordata marilor companii suedeze pentru cresterea ratei de converise, John este si organizatorul Conversion Jam, unul dintre cele mai apreciate evenimente de profil din Suedia.

Pe langa cele doua nume internationale grele, GPeC Summit aduce in acelasi loc elita comertului online romanesc: Violeta Luca, VP & Executive Director eMAG, va impartasi audientei rezultatele eMAG pentru Black Friday din noiembrie 2014 si tendintele pietei de comert online pentru 2015, vazute prin prisma leader-ului de piata. “Evident, surprizele placute nu se opresc aici. Promitem nume care vor ridica sala in picioare la GPeC Summit – Evenimentul Anului in E-Commerce”, spune Andrei Radu.

Inscrierile la eveniment (GPeC Summit & Romanian E-Commerce Awards Gala) au inceput deja. Pana pe 7 Noiembrie 2014 pretul biletului este de 39 EUR, urmand ca pretul fara discount sa devina 59 EUR in perioada 8-21 Noiembrie. Detalii si inscrieri aici.

Au inceput inscrierile la Career Innovation Week 2014

Comunicate de presa 1 Comment »

ciw2014_ (1)

Career Inovation Week revine in luna noiembrie cu cea de-a patra editie. Evenimentul defineste noi trenduri in materie de inovatie in cariera si cuprinde o serie de conferinte, studii de caz si workshop-uri in domeniile Finance & Banking, Sales & Marketing, Research & Engineering, IT & Telecom. Alaturi de editia din Bucuresti (13 si 15 noiembrie) si Ploiesti (19 noiembrie), evenimentul Career Innovation Week se extinde, iar anul acesta va ajunge si in Brasov (4 noiembrie). Participarea este gratuita in baza preinscrierii pe site-ul www.hipo.ro pana pe 30 octombrie 2014.

Toate cele 3 editii Career Innovation Week din aceasta toamna vor avea loc in luna noiembrie. In aceasta perioada, planurile de recrutare ale companiilor sunt in crestere, iar angajatorii sunt in cautarea de tineri cu potential care sa le completeze echipele, fie prin pozitii full-time, fie prin programe de internship, trainee sau stagii de practica.

  • Career Innovation Week Brasov – 4 noiembrie, la Hotel Kronwell
  • Career Innovation Week Bucuresti – 13 si 15 noiembrie, la Hotel Caro
  • Career Innovation Week Ploiesti – 19 noiembrie, la Hotel Central

IT&C, in topul celor mai populare domenii

Evenimentul va debuta in acest an la Brasov, cu o zi dedicata pasionatilor de IT&C. 150 de tineri cu potential sunt asteptati sa participe la Technology Day, o zi in care vor fi abordate teme de software development si trenduri din inginerie. Career Innovation Week va continua cu 2 zile intense in Bucuresti dedicate zonei de finance & marketing si trendurilor din industria IT&C ( mobile, web si cloud). Evenimentul se va incheia la Ploiesti cu o zi dedicata ingineriei, unde vor fi abordate teme actuale din acest domeniu.

Pe parcursul celor 4 zile participantii vor avea sansa sa aplice la oportunitati de cariera si sa interactioneze cu partenerii evenimentului, experti in industrie si specialisti in aria lor de activitate. In plus, in cadrul evenimentului va exista o zona de interviuri pentru oportunitatile oferite de partenerii Career Innovation Week. Astfel, cei interesati pot aplica pentru o intalnire de 15 minute cu un reprezentant din compania in care doreste sa se angajeze.

Angajatori de top vin la Career Inovation Week

Printre companiile prezente in cadrul editiei din acest an, amintim: IBM, British American Tobacco, BRD – Groupe Société Générale, EY, L’Oréal Romania, Libra Internet Bank, Federal-Mogul Motorparts si Continental.

„Career Innovation Week se adreseaza celor care vor sa descopere noi oportunitati de cariera potrivite pentru domeniul lor de interes. La fel ca la editiile anterioare proiectul este adresat tinerilor cu experienta internationala, rezultate academice exceptionale cei care au facut parte dintr-un ONG, au urmat un program de internship, management trainee sau stagii de practica. Participarea la Career Innovation Week este gratuita in baza preinscrierii pe site-ul www.hipo.ro. Daca vrei sa stii care sunt oportunitatile si cum poate evolua cariera ta in functie de schimbarile din business & technology, te invitam sa aplici pana pe 30 octombrie si poti fi unul dintre cei 600 de tineri selectati pentru zilele evenimentului” – Andreea Balaci, Project Manager, Career Innovation Week.

Mai multe detalii despre eveniment, oportunitatile de cariera si companii participante, pot fi accesate pe www.hipo.ro, la sectiunea dedicata proiectului Career Innovation Week.

Overview social media in .ro – august si septembrie 2014

Zelist Research 1 Comment »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in lunile august si septembrie 2014.

Overview-ul pentru luna iulie poate fi gasit aici.

Facebook (august/septembrie)
– total users: 7,200,000 / 7,200,000
– total pagini: 39,857 / 39,867
– pagini active: 22,765 / 23,217
– total postari: 1,637,253 / 1,547,903
– total comentarii: 2,869,796 / 2,772,283
– total likeuri: 755,406,325 / 768,343,665

Youtube (august/septembrie)
– total useri ro: 751,566 / 758,694
– useri activi (cel putin un video sau comment): 40,060 / 38,378
– video: 107,668 / 111,468
– comentarii 186,070 / 168,162

Instagram (august/septembrie)
– total useri: 140,272 / 160,853
– useri activi (au publicat media si comentariu): 41,443 /40,603
– foto: 711,977 /724,199
– video: 25,127 /23,945
– comentarii: 849,573 /1,091,036

Twitter (august/septembrie)
– total useri: 203,740 /215,724
– useri activi: 25,966 /25,981
– tweets: 1,475,004 /1,601,061

Forumuri (august/septembrie)
– total surse: 68 / 73
– postari: 371,986 / 343,281

Bloguri (august/septembrie)
– total bloguri: 85,688 / 85,932
– bloguri active: 12,224 / 12,637
– postari: 233,882 / 239,197
– comentarii: 129,071 / 132,114

Linkedin (august/septembrie)
– grupuri: 1,174 / 1,174
– profile active (cei care au postat sau comentat intr-un grup public romanesc): 1,168 / 1,427
– postari: 2,444 / 3,005
– comentarii 940 / 612

Presa (august/septembrie)
– total surse: 2,429 / 2,512
– articole: 463,174 / 514,941
– comentarii: 165,915 / 229,255

Foursquare (august/septembrie)
– useri: 92,503 / 92,655
– locatii: 184,965 / 187,617
– total checkins: 2,233,400 / 2,855,161

Infografic: Instagram in Romania (sept. 2014)

social media, Zelist Research Comments Off on Infografic: Instagram in Romania (sept. 2014)

Va prezentam  situatia Instagram in Romania, infografic realizat de Instagramology si ZeList.

INSTAGRAM-SEPTEMBRIE-ROMANIA-2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sursa: Refresh.ro