Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 14 – 20 septembrie 2015?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 14 – 20 septembrie 2015?

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 14 – 20 septembrie 2015.

Blog

1. Orice, dar nu respect! – pah.ro
2506 shares 2863 comments 12862 likes 25 tw. trackbacks 18352 tw. followers
2. Cel mai de pret cadou pentru o femeie e atentia. Permanenta atentie – devorbacutine.eu
2169 shares 389 comments 11771 likes
3. Monahul Teodot: Raspuns la Comunicatul Patriahului Daniel– apologeticum.wordpress.com
2962 shares 933 comments 6217 likes 13 tw. trackbacks 921 tw. followers
4. Ai mare noroc in viata daca gasesti iubitul la care ti-e placut sa privesti, prietenul pe care ti-e interesant sa-l asculti, barbatul langa care poti sa zambesti sincer si amantul pentru care ai face orice. Si ei toti sa fie un singur om – devorbacutine.eu
1902 shares 518 comments 11556 likes
5. Sase oameni cu ”super-puteri” care i-au pus in dilema pe oamenii de stiinta. Unul dintre ei a ”vazut” Luna – descopera.ro/blog
2652 shares 299 comments 7586 likes 15 tw. trackbacks 4886 tw. followers
6. A murit Corneliu Vadim Tudor – radu-tudor.ro
856 shares 2490 comments 5298 likes 1 tw. trackback 8 tw. followers
7. Compendiul bolilor exclusiv romanesti: curentul la sale, frigul in oase, deochiul, mataraia – nestire.ro
1759 shares 1045 comments 5324 likes 4 tw. trackbacks 2335 tw. followers
8. Atunci cand i-am spus ca nu mai vreau sa-l vad, el m-a luat de mana si a stins lumina. Tu insa te-ai fi suparat si-ai fi plecat. De asta sunt cu el si nu cu tine – devorbacutine.eu
1352 shares 281 comments 8524 likes 1 tw. trackback 10 tw. followers
9. IEL SI IA – mariangodina.ro
1186 shares 730 comments 7037 likes 4 tw. trackbacks 1190 tw. followers
10. IESI AFARA, JAVRA CRIMINALA ! – nasul.tv/category/blog
1533 shares 628 comments 4542 likes 8 tw. trackbacks 1356 tw. followers

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

BrandRO – Top 100 cele mai puternice branduri romanesti

Comunicate de presa Comments Off on BrandRO – Top 100 cele mai puternice branduri romanesti

A sasea editie BrandRO a topului marcilor romanesti “100 cele mai puternice branduri romanesti“, eveniment organizat de Revista Biz, a prezentat astazi, in premiera, rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research.

Dupa cinci ani in care Borsec a ocupat prima pozitie in topul brandurilor romanesti, anul acesta in fruntea clasamentului a urcat Dero. Cele doua branduri sunt urmate de Arctic, Dorna, Gerovital, eMag, Farmec, Dedeman, Elmiplant si Napolact.

“Brandurile romanesti traiesc o perioada foarte buna. E momentul in care “made in Romania” a ajuns sa fie un privilegiu. E adevarat ca mai e ceva de lucru pana sa ajungem sa vorbim despre superperformanta romaneasca, dar momentul este prielnic lor”, a declarat Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.

Tendintele identificate in anii trecuti incep sa se concretizeze din ce in ce mai mult in clasamentul din 2015. Astfel ca, se continua trendul ascendent al categoriei de alimente si produselor de igiena, majoritatea marcilor din top 10 fiind din aceste categorii. Apele minerale sunt in continuare in fruntea clasamentului, fiind in linie cu tendintele generale de orientare catre natura, sanatate si armonie.

Categoria retail este una foarte dinamica cu multe schimbari si cresteri la nivel de brand. eMag isi mentine pozitia de lider in interiorul categoriei, iar in topul 100, retailer-ul are o crestere semnificativa, intrand in top 10.
“Cea mai mare avutie a unei companii sunt oamenii care au incredere in viziunea si brandul pentru care lucreaza. Pentru ei scriem si analizam piata brandurilor romanesti. Pe ei si brandurile pe care stiu sa le creasca atat de frumos dorim sa-i evidentiem”, a declarat Marta Usurelu, Redactor Sef, Revista Biz.

Studiul BrandRO – “100 cele mai puternice branduri romanesti” a vizat masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, fara a include indici financiari si comerciali. O marca este cu atat mai puternica din perspectiva romanismului cu cat reuseste sa-si mentina pozitia in top, indiferent de fluctuatiile socio-economice specifice ultimilor ani.

Studiul are la baza 1.000 de interviuri online si este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei, intre 18 si 55 de ani.
Performanta marcilor romanesti a fost masurata in baza a patru indicatori: investitia de afectivitate in marca, puterea marcii, gradul de utilizare si notorietatea ei.
Importanta unei marci pentru consumator a fost masurata cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling).
Prezentarea clasamentului, a metodologiei si a concluziilor topului se gasesc pe www.revistabiz.ro si in editia tiparita a revistei Biz. Rezultatele studiului pot fi citite integral in a sasea editie a cartii “100 cele mai puternice branduri romanesti”, pe care o puteti comanda la adresa de email lelia.petrescu@revistabiz.ro.

***
Despre BrandRO
BrandRO este primul eveniment dedicat brandurilor romanesti. De peste 10 ani reuseste performanta sa reuneasca cei mai importanti specialisti din branding si marketing, manageri si antreprenori, profesionisti din domeniul publicitatii si lideri de opinie.
Este un eveniment dedicat analizei strategiilor brandurilor romanesti in lupta lor de diferentiere fata de marile branduri internationale precum si dezbaterilor despre provocarile si oportunitatile pe care momentul actual si contextul global le prezinta. Mai multe informatii despre eveniment se gasesc pe www.revistabiz.ro/brandro2015 .

***
Despre Biz
Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera continut viu si abordari unice asupra mediului de afaceri local si international. Lansata in 2000, Biz este prima revista de afaceri din Romania care a schimbat printul romanesc prin importante premiere si proiecte speciale.
Cu o aparitie bilunara, revista are ca public tinta manageri, antreprenori si profesionisti ai mediului de business. Tirajul este de 10.000 de exemplare pe numar, dintre care peste 7.500 sunt abonamente.
In premiera absoluta in designul romanesc, in aceasta toamna, Brandient si Biz au castigat legendarul Red Dot Design Award, in cadrul uneia dintre cele mai prestigioase competitii internationale de design.
Revista Biz se distribuie in zonele urbane din tara, fiind disponibila in retelele Inmedio – Relay din Centrele de Business, Kaufland, Auchan, Mall-uri, Cora, Mega Image etc. la chioscurile de presa, aeroport (Tarom: Business Lounge, porti de imbarcare, la bordul aeronavelor TAROM) si reteaua de benzinarii Agip.
www.revistabiz.ro

Despre Unlock Market Research
Unlock este o companie de consumer know-how si cercetare de piata cu capital 100% romanesc, infiintata in 2008. Unlock este specializata in studii de strategie de brand si marketing cultural, centrate pe descoperirea de insight-uri despre oameni, categorii si branduri care sa contribuie la cresterea clientilor pentru care lucreaza. Calitatea proiectelor companiei a dus la recunoasterea acesteia dincolo de Romania, Unlock coordonand in prezent cercetari internationale, nu doar locale. Unlock este frecvent numit ca partener strategic in numeroase cazuri de Effie, cei mai multi dintre clientii sai fiind de altfel si premiati.
La sfarsitul anului 2014 Unlock a trecut printr-un proces de repozitionare si schimbare de logo, transformandu-se in agentie de consumer know-how integrat (cercetare de piata, data mining, pozitionare de brand, insight generation, consumer trends & innovation). Unlock se adapteaza astfel la noile reguli de marketing care vizeaza raportarea la om in totalitatea sa, si nu doar din rolul de consumator al unei categorii. Noul scop al agentiei este acela de a-ti ajuta clientii sa-ti creasca cota de piata fiind relevanti pentru consumatorii de azi, tehnologizati, super informati si mult mai increzatori in fortele proprii. Unlock ajuta brandurile sa creasca si sa schimbe lumea in bine, pentru oameni.
www.unlock-research.com

Layout 1

10 – 16 septembrie 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 10 – 16 septembrie 2015 – Saptamana in Social Media
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (10 – 16 septembrie 2015)
Lansari, campanii, stiri:
  • UAPR si-a desemnat Comitetul Director pentru urmatorii doi ani. Stefan Iordache este noul presedinte al organizatiei
  • Leo Burnett Group semneaza campania “Schimba-ti viata in 3 ore!”
  • Padurea Copiilor – plantarea si ingrijirea a cate unui copacel pentru fiecare nou nascut din Romania
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • George Toma si noua etapa a PR-ului: Cred ca e momentul in care sa demonstram eficienta, iar din zona asta vin noile teritorii
  • Povesti de munca: Oana Marinescu, OMA Vision
  • Interviu Agerpres cu Mihaela Petrovan, managerul companiei de marketing si comunicare More Than Pub
  • Oana Boca Stanescu: Despre management cultural. Ca la carte
Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 7-13 septembrie 2015?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 7-13 septembrie 2015?

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 7-13 septembrie 2015.

Blog

1. Mai avem voie sa gandim logic? – luizapredescu.ro
5223 shares 2083 comments 13272 likes 16 tw. trackbacks 16428 tw. followers 1 blog trackback
2. Ponta : “Nu mai avem nici un leu datorie la FMI”; – radu-tudor.ro
2143 shares 3319 comments 13595 likes 7 tw. trackbacks 934 tw. followers
3. Trebuie sa traiesti dupa o regula simpla: cine doreste – va veni, cui ii trebuie – va suna, cui ii este dor – va gasi. Iar cui nu ii pasa – la naiba cu ei – devorbacutine.eu
3090 shares 630 comments 15835 likes 1 tw. trackback 114 tw. followers
4. Nu, nu adopt o familie de refugiati! – politicstand.com
2106 shares 1484 comments 8468 likes 11 tw. trackbacks 1043 tw. followers 1 blog trackback
5. Inainte as fi mers dupa tine si la capatul lumii. Acum nici de pe scaun nu ma ridic – devorbacutine.eu
1756 shares 620 comments 11505 likes 2 tw. trackbacks 189 tw. followers
6. Daca e frumoasa si singura e – probabil – nebuna? Se poate, dar daca asta te face sa nu incerci esti – probabil – prost. – radufconstantinescu.ro
1581 shares 799 comments 11318 likes 1 tw. trackback 192 tw. followers
7. S-a schimbat structura anului scolar 2015-2016!!! – didacticus10.blogspot.com
3145 shares 491 comments 5639 likes
8. Nu te intoarce la cel care te-a tradat. Sufera daca trebuie, plangi o vreme, sa-ti fie si dor, dar nu te intoarce acolo unde te-au tradat – devorbacutine.eu
1607 shares 425 comments 10247 likes 1 tw. trackback 4 tw. followers
9. Unora care au plecat din viata mea le pot spune doar asta: “multumesc ca ati facut-o la timp”; – devorbacutine.eu
1592 shares 369 comments 9957 likes 1 tw. trackback 9 tw. followers
10. Dragul meu, in sfarsit sentimentele noastre sunt reciproce. Acum si mie imi este indiferent – devorbacutine.eu
1458 shares 377 comments 9967 likes 3 tw. trackbacks 7 tw. followers

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Vizibilitatea in social media a principalelor case de avocatura si avocati din Romania

Uncategorized Comments Off on Vizibilitatea in social media a principalelor case de avocatura si avocati din Romania

In analiza de monitorizare au fost introduse principalele case de avocatura, prezente in directorul juridic international, Legal 500 din 2014, dar si in alte clasamente de specialitate din Romania. Perioada de analiza a fost 1 ianuarie 2015 – 31 august 2015.

Top vizibilitate in social media a caselor de avocatura, in functie de numarul de mentionari

In fruntea clasamentului celor mai vizibile case de avocatura in social media in perioada 1 ianuarie – 31 august 2015 se afla Nestor Nestor Diculescu Kingston Peterson cu 706 mentionari. Pe pozitia a doua se afla casa de avocatura Musat si Asociatii, care a acumulat 429 de mentionari, iar pe locul al treilea se situeaza Biris Goran, cu 419 aparitii.

case_avocatura_mentionari

 

Cele mai vizibile case de avocatura in functie de viewership, in perioada 1 ianuarie – 31 august 2015

Ca si in cazul clasamentului realizat dupa numarul de mentionari, si in topul vizibilitatii in functie de audienta estimata, prima pozitie este ocupaa de Nestor Nestor Diculescu Kingston Peterson cu 1.558.000 de afisari. Pe locul secund se afla casa de avocatura Zamfirescu Racoti & Partners cu 1.139.000 de afisari, iar pe locul trei se pozitioneaza Biris Goran cu 966.000 de afisari.

case_avocatura_viewership

 

Distributia mentionarilor in functie de specificul casei de avocatura

Din date se observa ca din punctul de vedere al vizibilitatii in social media, casele de avocatura romanesti au avut o pozitie dominanta, cumuland 81% din totalul mentionarilor din perioada 1 ianuarie – 31 august 2015.

distrib.mentionari_fct_specificul_casei_avocatura

Top cei mai vizibili avocati in perioada 1 ianuarie – 31 august 2015 

Cei mai vizibili 5 avocati in social media in perioada 1 ianuarie – 31 august 2015 sunt: Valeriu Stoica (912 mentionari), Florentin Tuca (178 de mentionari), Gheorghe Musat (171 de mentionari), Alexandru Reff (110 mentionari) si Gabriel Zbarcea (90 de mentionari).

avocati_mentionari

Cele mai vizibile branduri de bere in social media (1 ianuarie – 31 august 2015)

Uncategorized 2 Comments »

Forbes Romania a publicat saptamana trecuta topul celor mai promovate 23 de branduri de bere in televiziune, in primele 8 luni ale anului. Ca un raspuns la acest studiu, Zelist Monitor a aratat care au fost cei mai vizibili jucatori de pe piata berii in social media romaneasca, intre 1 ianuarie si 31 august.

Heineken, Ursus si Bergenbier (toate trei reprezentand fiind atat branduri, cat si companii), sunt cele mai populare nume din online. De remarcat ca in cazul televiziunii, principalul brand de bere a fost Ciuc Premium.

Heineken a avut cele mai multe prezente in social media .ro, 7.666, si un numar estimat al vizualizarilor de peste 22,3 milioane. Ursus a bifat 6.910 de prezente, dar un viewership mai mare, 24,6 milioane. Bergenbier a inregistrat 5.992 de prezente si 14,4 milioane de impresii estimate.

Key facts

  • In total, cele 24 de branduri au generat 35.494 de mentionari, dintre care 39,6% au fost inregistrate pe Facebook.

  • Daca am dori sa publicam toate aceste postari, am avea nevoie de peste 300 carti, a cate 300 de pagini fiecare.

  • Viewership-ul total al brandurilor monitorizate depaseste 109.000.000 de impresii estimate.

  • Dupa Facebook, cea mai populara retea de socializare in randul iubitorilor de bere este Instagram, unde s-au inregistrat 3.943 de mentionari (de 3 ori mai putine decat pe Facebook).

Mai multe detalii, in infograficul de mai jos.

rsz_bere_4

BrandRO. Cele mai puternice 100 branduri romanesti

Comunicate de presa 1 Comment »

100 cele mai puternice branduri romanesti poza (1)

Aflat la a sasea editie, studiul “BrandRO. Cele mai puternice 100 branduri romanesti” va fi lansat pe 18 septembrie in cadrul evenimentului BrandRo organizat de Revista Biz la Galeria Galateca.

Primul studiu de piata despre valoarea si impactul barndurilor romanesti a ajuns anul acesta la a sasea editie si este realizat de compania de cercetare Unlock Market Research si de Biz.

Evenimentul este dedicat oamenilor de branding si marketing, antreprenorilor si managerilor din companii care vor sa stie cum au evoluat marcile romanesti si care sunt parghiile pe care acestea le folosesc pentru a se reinventa si ramane relevante pentru actualele generatii de consumatori.

“Brandurile romanesti traiesc o perioada de vis in ultimii ani. Este momentul in care Made in Ro a ajuns sa fie un privilegiu. E adevarat ca mai e de lucru pana sa ajungem sa vorbim de super performanta romaneasca, dar momentul e prielnic lor. Acum credem ca ce-i romanesc vorbeste despre valoarea noastra. Caci tara in care ne-am nascut e parte din ADN-ul nostru, nu o putem schimba. Si atunci trebuie sa fie bine. Asta e important acum!” a declarat Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research.

Cea de-a 6-a editie a evenimentului are loc pe 18 septembrie, la Galeria GALATECA Bucuresti,

Detalii despre studiu si eveniment puteti gasi pe site-ul BrandRo..

Viralizarea pe Instagram in Romania (ianuarie – mai 2015)

Analizele Zelist 2 Comments »

Seria analizelor Zelist Monitor despre viralizarea in .ro a ajuns la capitolul 5. Ramanem in zona continutului multimedia si vedem care au fost cele mai populare fotografii si clipuri pe Instagram, in perioada 1 ianuarie – 31 mai 2015.

Contul oficial al artistei Inna este cel mai popular cont de Instagram romanesc. Inna are peste 657.000 de followeri si a postat de 299 de ori in primele 5 luni ale anului. La aceste postari, artista a primit peste 3,9 milioane de like-uri (o medie de peste 13.000 de like-uri la fiecare postare).

De pe contul Innei a fost publicata si cea mai populara fotografie din primele 5 luni ale anului (aici), care a strans peste 31.000 de like-uri si 552 de comentarii.

Cel mai popular video de pe Instagram in perioada monitorizata ii apartine tot Innei (aici). Clipul a adunat peste 16.000 de like-uri si 519 comentarii.

Key Facts

  • Cele mai populare 100 de conturi de Instagram din Romania strang peste 10.086.000 de followeri, mai mult decat populatia Greciei.

  • Fotografiile primilor 100 de instagrammeri ar putea ocupa 368 de albume foto standard (a cate 40 de pagini fiecare).

  • Daca nu am fi calculat topul celor mai like-uite fotografii dupa useri unici, primele 100 de pozitii ar fi fost ocupate de pozele Innei (73%) si Antoniei (27%).

  • Primele 100 de conturi au publicat 31323 de postari, dintre care 94% sunt fotografii si 6% video-uri.

  • 70% din cei mai urmariti 100 de instagrammeri romani sunt de sex feminin si 30% de sex masculin.

  • Cea mai activa luna, din punct de vedere al continutului publicat, a fost martie, cand primii 100 de instagrammeri romani au urcat 6598 de postari. Cele mai multe like-uri, 11.286.527, au fost date la posatrile din luna mai, iar cele mai multe comentarii, 120.926, in martie.

Daca am categorisi domeniile de activitate ale primilor 100 de instagrammeri, statistica ar arata in felul urmator:

  • 26% muzica
  • 20% moda
  • 14% televiziune
  • 9% fotografie
  • 6% vloggeri
  • 25% altele

Mai multe detalii, in infograficul de mai jos si in analiza propriu-zisa (aici).

Infografic_Instagram

Voteaza Personalitatea Online a Anului!

Comunicate de presa Comments Off on Voteaza Personalitatea Online a Anului!

Intel-Online-Personality-of-the-Year

Au ramas mai putin de 3 saptamani pana la evenimentul de social media si comunicare al anului! Pe 2 octombrie ne dam intalnire la Webstock, in cadrul JW Marriott Hotel, pentru a discuta cu specialisti din domeniu si pentru a premia proiectele care s-au evidentiat anul acesta in mediul online.

Traditional, la Webstock, sustinem activitatea si continutul creat online. Anul acesta, Evensys si Intel Romania vor oferi un premiu special pentru implicarea si prezenta activa pe retelele de socializare, acela de Personalitatea Online a Anului. Este prima oara cand votul pentru o categorie la Webstock Awards este deschis publicului.

Au fost propusi spre votare 30 de nominalizati din domenii diferite. Atat celebritati media, bloggeri, oameni implicati in activitati sportive, fotografi si oameni dedicati pasiunilor lor. Pana pe 27 septembrie puteti desemna printr-un vot nominal cea mai activa prezenta din online-ul romanesc.

Premiul Intel Online Personality of the Year va fi anuntat in premiera pe 2 octombrie, la Gala Webstock Awards la care puteti participa solicitand o invitatie gratuita.

Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys: Ma bucur sa vad multe nume care fac parte din blogosfera si contribuie la cresterea unor nise importante. Nu a fost o surpriza sa vad nume cunoscute in viata publica si am apreciat nominalizarile din noul val de specialisti in comunicare online. Pentru Webstock, acest premiu este o recunoastere a oamenilor care isi construiesc un brand personal si prin intermediul unui blog.

03 – 09 septembrie 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 03 – 09 septembrie 2015 – Saptamana in Social Media
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (03 – 09 septembrie 2015)
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • Ana Maria Diceanu: Ultimii ani ne-au adus cresteri de 10% a veniturilor si profitului. Speram ca 2015 sa fie la fel
  • Mario DeMezzo: Primul model al unui copil trebuie sa fie parintii sai
  • Roxana Mihalache, despre superspecializarea PR-ului si public affairs
  • Sebastian Olar: M-as intoarce intr-o agentie care pune oamenii pe primul loc
Evenimente, conferinte:
  • Cu privirea catre stele la cea de-a XIII-a editie Romanian PR Award
  • Institutul de Marketing organizeaza cursul “Marketing prin Google“. Inscrierile se fac pana pe 16 octombrie
  • In 21 si 22 Octombrie, Cluj Napoca devine centrul comertului electronic prin TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Abonatii Zelist beneficiaza de un discount de 25% folosind codul TeCZELIST25
  • BusinessMark, in parteneriat cu Biroul Cannes Lions Romania  organizarea evenimentului Smart Marketing, 30 sept – 1 oct 2015
  • 13 specialisti de top la cea de-a 7-a editie Marketing in Direct

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor