28 iulie – 03 august 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 28 iulie – 03 august 2016 – Saptamana in Social Media

Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (07 – 13 iulie 2016).

Lansari, campanii, stiri:
  • 2Active PR: Vara aceasta totul e mai bun pe gratar. Proiect initiat de showroom-ul si magazinul online de piatra naturala, PiatraOnline
  • Arena Communications promoveaza DermaVital
  • Caracteristic PRF64 lanseaza programul „Prima casa pentru catei“ #LaF64FotografiaFaceBine. Agentia te sfatuieste cum sa pleci gratis in Santorini
  • Chapter4 celebreaza impreuna cu Syoss 7 ani de performanta
  • Conan PR scrie despre ‎Dino Parc
  • Confident.Communications recomanda articolul “Dealing with Difficult Clients
  • Daescu Bortun Olteanu: Program Zilele UnTeatru– micro-festival de teatru (28 iulie – 4 august 2016)
  • DC CommunicationRowmania, sub indrumarea domnului Ivan Patzaichin a pus la cale intalniri de vaslit in perioada urmatoare. Agentia mai scrie si despre produsele Dell pentru scoala si despre FTI Consulting
  • Galeriu & Partners PR ofera recomandari de lectura pentru vacanta via Life.ro
  • Golin: In premiera, turistii pot rezerva un loc la Cetatea Rasnov, pe platforma internationala Airbnb. Initiative numeste un nou CEO si un nou Presedinte ai retelei globale. Veranda se alatura Fundatiei United Way Romania in sustinerea persoanelor defavorizate
  • Grayling Public Relations: Gheorghe Sever Andresz este noul Director General al Diageo Romania. UPC Romania si Discovery Romania anunta extinderea pe termen lung a parteneriatului de distributie. Grupul MOL finalizeaza achizitia operatiunilor de distributie ale Eni in Ungaria
  • McCann PR anunta ca folosind bratara de acces la ‪#‎Untold‬ vezi toata ‪#‎Transilvania. Agentia mentioneaza faptul ca Nokian Tyres, cel mai nordic producator de anvelope din lume, a inceput colaborarea la nivel global cu agentiile McCann Worldgroup
  • Media Pozitiv distribuie video-ul “We are Worldcom
  • More Than Pub promoveaza conservele Eva
  • MSLGROUP The PracticeSamsung lanseaza noul Galaxy Note7. Acesta vine cu un S Pen imbunatatit si dispune de cele mai avansate tehnologii de securitate. Agentia scrie si despre Limonada Prigat – noua campanie Prigat Romania
  • Naked PR: Credem in puterea incredibila a lui ‪#‎impreuna‬, in frumusetea bravurii fara multa bravada, in curajul de a privi dincolo de tavanul de sticla. Timp de patru zile am intalnit maestrii, inspiratia, oameni extraordinari care sa ne sustina visele (Smart Girls Camp 2016)
  • Oxygen PR: Yesterday we buzzed of joy! (Grand Cinema)
  • PI 2 PR: Pregatim pentru clientul nostru Elis Pavaje unul dintre cele mai frumoase proiecte de televiziune din Romania
  • Plus Communication asigura relatiile cu mass media pentru Asociatia Romana de HipnozaPurna Yoga Academy, Capimed si Centrul International Helen Doron English. Agentia aduce vesti bune despre campaniile umanitare pentru Antonia si Paula
  • PR Beta: Ce tipuri de concursuri sunt utile pentru branduri
  • Prais Corporate Communications: Si in vacanta imaginile ne amintesc proiectele noastre. Motive sa le continuam cu aceeasi pasiune
  • Proud PR: Cum sa-ti ingrijesti dantura daca vrei sa ramai insarcinata sau daca esti deja insarcinata? Medicul specialist recomanda preventia
  • PRSteps te informeaza ca elefant.ro a deschis noi puncte de livrare in tara – unul in Sibiu si unul in Constanta. Agentia prezinta si Storia, site de anunturi dedicat exclusiv sectorului imobiliar din Romania
  • RanEvents Comm prezinta “Pete si dragonul”, o poveste fantastica despre o prietenie simpla. Agentia a organizat evenimentul de lansare a colectiei Toamna-Iarna 2016, Pandora.
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Lansam alaturi de Asociatia Samas Sanatate pentru Mame si Sugari campania “Iti multumesc mama ca m-ai alaptat”. Agentia recomanda articolul “Instagram Unveils Instagram Stories
  • Selenis: Strategia de rebranding prin Olimpiade
  • Smart Point ConsultingSmartExperience: Piata de programe de tip wellbeing retreat creste cu 50%, in 2016. Fabrica Miele unde a fost produsa prima masina de spalat vase din Europa implineste 100 de ani
  • The Public Advisors a organizat un nou eveniment pentru Centrul de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie
  • Thinker Media: Asus anunta disponibilitatea pe piata romaneasca a laptopului convertibil ‪#‎ZenBook‬ Flip UX360CA, primul model ZenBook care dispune de o balama dubla, ce permite rotirea ecranului la 360°
  • Travel CommunicationMoneyGram, un client erou care ajuta romanii plecati in diaspora sa fie in continuare alaturi de familile lor
  • United a organizat o serie de evenimente la centrul comercial Sun Plaza in care mii de bucuresteni s-au distrat si au trait magia fotbalului
  • White PR: Incepem “lupta” pentru prevenirea traficului de persoane pentru exploatare sexuala a adolescentilor! Un proiect frumos “GIRL” implementat de CPE- Centrul Parteneriat pentru egalitate la care avem onoarea sa ne aducem contributia
  • Geometry: Federatia Romana de Fotbal lanseaza filmul de prezentare al programului “Transforma Ulita in Stadion” – 4 minute pline de emotia pasiunii pentru fotbal
  • McCann WorldGroup: De Ziua Imnului, strainii ne invata Desteapta-te, romane
  • Implica-te alaturi de Dental One si fii motivul pentru care un tanar zambeste
  • Scrie literatura pentru copii si tineret si poti fi publicat la Editura Arthur – a 5-a editie a concursului de creatie literara Trofeul Arthur
  • YouthHub lanseaza Experience The Hub, o campanie destinata tinerilor antreprenori si freelancerilor
  • Fundatia Orange: Au fost alese cele 10 scoli din mediul rural in care se va derula Digitaliada
Statistici, topuri, trenduri:
  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 18 – 24 iulie 2016?
  • Analiza DWF: Degeaba creste piata, daca tu nu esti vizibil in Google
  • Social media – useful statistics
Interviuri, opinii:
  • Ileana Badiu: Cred in femeia moderna, organizata si tenace, si stiu cu certitudine ca jobul si familia pot fi facute impreuna
  • Calin Biris: Prefer ca in fiecare an sa merg intr-un loc nou
  • Romanian creatives in the UK, Bogdana Butnar (Poke / Nurun): I got a new perspective on how agencies are built
  • Neatu si Craciun / De la Rusu si Bortun / De femei la Creativ / Ne raspund ideativ
  • Razvan Pascu: Despre cea mai frumoasa calatorie din lume
  • Ema Prisca: Am plecat din Romania, din dragoste
  • Raluca Zamfir: Pentru noi e foarte important ca nu mai exista aceasta distanta intre spectator si cinema si ca spectatorul joaca un rol fundamental astazi
Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Noua tendinta din 2016 este mobile Commerce-ul

Comunicate de presa Comments Off on Noua tendinta din 2016 este mobile Commerce-ul

TeCOMM 2016 Sell them your story Afiș

Vanzarile online prin intermediul aplicatiilor mobile au crescut semnificativ in ultimii ani, se arata intr-un studiu realizat de shopify.com la nivel global. Dintr-un total de 100% vanzari inregistrate electronic, 50,3% din comenzi sunt realizate prin intermediul unui gadget mobil de ultima generatie, semn ca una dintre noile tendinte in eCommerce este cea de mobile.

In mediul online, pe langa structura site-ului, cosul de cumparaturi, tool-urile utilizate, strategiile adoptate, campaniile si bugetul investit pana la transformarea din UX in CX si fidelizarea ulterioara a clientului, cifrele sunt definitorii. Povestea de succes a unui business este spusa, in mare parte, prin intermediul cifrei de afaceri.

Mihai Patrascu -CEO evoMag-  comenzile inregistrate de pe telefonul mobil au crescut cu 55%

Despre tendinta cresterii vanzarilor in online prin intermediul aplicatiilor mobile si smartphone-urilor se va discuta in cadrul celei de-a 9-a editii a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference & Expo, ce va reuni in 25-26 octombrie peste 300 de proprietari de magazine online si profesionisti in eCommerce in Cluj-Napoca.

In 2016, comparativ cu 2015, „comenzile inregistrate de pe telefonul mobil au crescut cu 55%”, afirma Mihai Patrascu, CEO evoMAG, unul dintre top playerii romani din mediul online. Din totalul comenzilor plasate online, 16% sunt efectuate prin intermediul unui telefon, iar „40% din trafic vine de pe mobil”, a declarat Patrascu.

CEO-ul evoMAG din 2015, Mihai Patrascu se afla printre speakerii TeCOMM. Acesta are o experienta de peste 10 ani in eCommerce, iar dupa primii 8 ani de activitate si cifre de afaceri de 50 de milioane de euro, acesta a reusit sa aduca evoMAG printre primii trei top playeri din domeniul comertului electronic romanesc. Tot el a reusit sa situeze brandul WatchShop, in topul magazinelor ce comercializeaza ceasuri online. Cifra de afaceri evoMAG pentru anul 2016 este estimata la circa 20 de milioane de euro.

Fondatorul Stylect, aplicație mobila desemnata de Apple printre cele mai bune la nivel global, participa la TeCOMM 

Fondatorul aplicatie mobile de fashion Stylect, Giacomo Summa va vorbi in cadrul TeCOMM despre evolutia comertului electronic prin platformele mobile. Cu peste 1 milion de descarcari, aplicatia mobila Stylect a fost desemnata de Apple ca fiind printre cele mai bune aplicatii din 133 tari. Giacomo Summa a activat in companii de renume precum Google sau Rocket Dafiti.

TeCOMM include si peste 10 workshop-uri menite sa ajute participantii in dezvoltarea companiilor. Printre acestea, Cristian Ignat, fondatorul Canopy, va prezenta in cadrul TeCOMM workshop-ul: Trece de la Olcit la Tesla: Strategii de a obtine rezultate sigure online. Cristian a reusit sa genereze rezultate atat brand-urilor de top cu care a lucrat, cat si companiilor preocupate sa devina lideri.

Peste 30 de speakeri vor participa in 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca precum: Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Mitchell Allan Goldman (Head of Product&Partnerships Storegecko), Hando Sinisalu (CEO & Fondator Best Marketing International), Florinel Chis (Director Executiv AMRO) sau Gabriel Ghita (Head of New Business CEE, Mastercard Europe).

TeCOMM eCommerce Conference & Expo Cluj a reunit in 5 ani peste 1400 de participanti si a inclus peste 250 de prezentari, workshop-uri si dezbateri sustinute de peste 180 de speakeri nationali si internationali. Evenimentul este organizat de Libero Events, agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri:

  • The Woman,
  • HR Summit,
  • TeCOMM,
  • MarkDay,
  • Architecture,
  • Software Architecture Day,
  • Digital Travel Forum,
  • Fiscalitate 24.7,
  • Cluj Sales Conference,
  • Signal Connect, dar si targuri:
  • Touristica.

Partenerii evenimentului sunt:

Gold Sponsor: Mastercard

Recommended Payment Processor: MobilPay

Parteneri: Chic Ville, EuroGSM, DWF, MxHost, Free Wi-fi

Saptamana aceasta in Social Media

Stiri Comments Off on Saptamana aceasta in Social Media
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
  • Eremedia ne ofera o statistica pentru o recrutare mai buna din social media.

Interviuri, opinii:

  • Ileana Chermenschi, GfK, ne spune ce o inspira in activitate si explica de ce schimbarea comportamentala este posibila in marketingul digital.
  • Andrei Bortun vorbeste despre cum si-a fondat propria afacere, ce importanta au angajatii pentru el si evolutia proiectelor la care lucreaza.
Evenimente, conferinte:

 

Top playerii magazinelor online isi vand povestile in aceasta toamna!

Stiri 2 Comments »

cppoza

Cluj-Napoca gazduieste cea de-a 9-a editie TeCOMM eCommerce Conference & Expo in 25- 26 octombrie 2016 la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca. Evenimentul dedicat industriei comertului electronic targeteaza peste 300 proprietari de magazine online, alaturi de furnizori ce ofera produse, servicii si solutii de eCommerce.

Sell them your story este tema centrala din acest an prin care top playerii din online, reprezentanti ai companiilor din partea de vest a Europei si speakeri de renume din tara vor analiza ce se afla in spatele povestii de succes – de la structura site-ului, cosul de cumparaturi, tool-urile folosite, strategiile adoptate, campaniile si bugetul investit pana la transformarea din UX in CX si fidelizarea ulterioara a clientului.

TeCOMM este despre invatare, colaborare, experienta si schimb de cunostinte, deci planuiesc sa ofer si sa preiau our next big idea – Jonathan Chippindale, Holition

Marea Britanie este recunoscuta ca fiind una dintre tarile de referinta pentru piata de eCommerce, alaturi de Germania si Franta. Piata europeana online este dominata de UK, aflata pe primul loc, cu cresteri de 16,2% in anul precedent si 14,9 % pana in prezent, potrivit centrului de cercetare Retailresearch.

Printre cei peste 30 speakeri prezenti la TeCOMM eCommerce Conference se numara si specialisti din UK, precum Jonathan Chippindale, directorul executiv al Holition, ce va vorbi in aceasta toamna despre storytelling in era digitala, subiect aflat in tendintele actuale ale eCommerce-ului.

Mitchell Allan Goldman (Head of Product & Partnerships Storegecko) si Hando Sinisalu (CEO & Founder Best Marketing International) au confirmat deja prezenta la eveniment.

De ce este nevoie de informare constanta in eCommerce?

La nivel national exista peste 8000 de magazine online, conform estimarilor platformei operationale Frisbo, cifra in continua crestere. In cadrul TeCOMM, proprietarii magazinelor online isi dezvolta afacerea prin participarea la peste 25 de prezentari, workshop-uri si dezbateri, dar intalnesc si furnizorii de servicii in zona expozitionala. Inscrierile la editia din aceasta toamna au inceput deja pe site-ul evenimentului: http://www.cluj.tecomm.ro.

Conferinta TeCOMM a reunit in 5 ani peste 1400 de participanti, 250 de prezentari, workshopuri si dezbateri si peste 180 de speakeri nationali si internationali. Evenimentul este organizat de Libero Events, agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshopuri:

  • The Woman,
  • HR Summit,
  • TeCOMM,
  • MarkDay,
  • Architecture,
  • Software Architecture Day,
  • Digital Travel Forum,
  • Fiscalitate 24.7,
  • Cluj Sales Conference,
  • Signal Connect, dar si
  • targuri: Touristica.

Partenerii evenimentului sunt:

Gold Sponsor: Mastercard

Recommended Payment Processor: MobilPay

Parteneri: Chic Ville, EuroGSM.

 

14 – 20 iulie 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 14 – 20 iulie 2016 – Saptamana in Social Media

Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (07 – 13 iulie 2016).

Lansari, campanii, stiri:
  • 2Active PRPiatraOnline, cel mai mare showroom de piatra naturala din Romania, relanseaza platforma www.piatraonline.ro. Agentia promoveaza si Bourjois Romania
  • BDR Associates: Mamele puternice sunt sursa de inspiratie pentru noua campanie P&G“Multumesc, mama!”
  • Caracteristic PR scrie despre lansarea Sony PXW-Z150 si despre faptul ca filiala RTB House Bulgaria a fost preluata de catre Catalin Emilian. Office Shoes anunta o campanie de reduceri speciala pentru Electric Castle
  • Centrade Cheil: Parul sanatos si stralucitor nu are varsta. Accepta provocarea si poti fi imaginea Pantene Romania in Carrefour Romania
  • Confident PR o citeaza pe Ana Maria Marian, CEO Intermedicas
  • DC Communication informeaza ca proiectul World Vision Romania “Vreau in clasa a noua” culege primele roade. Agentia aminteste de programul “Paine si Maine” (World Vision Romania) si de operatorul virtual al Raiffeisen Bank Romania
  • Entourage Communications: Detii un livret de economii constituit in anii ‘90? Iata cum poti fi despagubit (Decalex)
  • Galeriu & Partners PR recomanda articolul “Why working for a small agency is good for your career
  • GMP PR: Vara da startul reducerilor si premiilor la Bucuresti Mall 
  • Golin: Delicii ca-n Mexic vei gasi doar la Lidl, in Saptamana Mexicana. KFC include in meniu un nou brand de cafea, Seattle’s Best Coffee. Electrolux a oferit romanilor 3 zile gourmet, la Bucharest Gourmet Festival
  • Graffiti PR recomanda articolul “Pokémon Go: Proof Consumers are Ready for Augmented Reality
  • McCann PR: McCann Health Bucharest incepe colaborarea cu Secom® si lanseaza prima campanie de imagine sub sloganul “Remedii moderne pentru o viata moderna”
  • Meridian PR: In lumea Cameleonia, esti mereu liber sa fii tu
  • More Than Pub promoveaza Vegeta condiment lichid universal pentru marinare, inghetataAlpin Lux, conservele de peste Eva si Tabara Coolturala BookLand
  • “Pentru un blogger e important sa aiba stilul propriu prin care sa fie convingator, sa aiba bun simt si sa fie perseverent. E important sa pui caii inaintea carutei, sa ajuti, sa te implici inainte, astfel poti fi remarcat de agentii” – Monica JitariucMSLGROUP The Practice
  • Naked PR: “Nu-mi place sa vorbesc despre “antreprenoriatul feminin”, pentru ca nu mi se pare normal sa existe o deosebire – antreprenoriatul e antreprenoriat. Femeile se descurca foarte bine in domenii antreprenoriale pana recent eminamente masculine si sunt sigura ca e valabil si reversul medaliei. Gena antreprenoriatului nu are sex. E vorba doar de elan, efort, imaginatie, perseverenta si, mai ales, credinta”, Raluca Michailov, mentor la Smart Girls Camp. Agentia scrie si despre Soirée Polizu, conversatii usoare si ‪#‎nobleteromaneasca‬, in gradina conacului
  • OMA Vision: O perspectiva ‪#‎decitit‬, despre evenimentele din Turcia de la scriitoarea Elif Shafak
  • Oxygen PR scrie despre Skoda Green Challenge, a VI-a editie de sport si distractie in aer liber
  • Plus Communication desfasoara noi campanii umanitare (Marinel, Larisa, Andreea siPaula). Agentia gestioneaza relatiile cu mass media pentru Asociatia Romana de Hipnoza si pentru Asociatia de Psihologie si Siguranta Rutiera – Psihotrafiq
  • Premium PR: Am inceput saptamana cu Stefan Tanase, de la Kaspersky Lab, in vizita laiLikeIT
  • RanEvents Comm promoveaza Cinema City Romania, filmele “Pete si Dragonul” si “Ben-Hur
  • Mai frumos chiar decat Pokemon GO, iata, traim zile in care antreprenorii bucuresteni se joaca leapsa, dupa un concept dezvoltat de Three, desfasurat alaturi de Next Advertising siRogalski Damaschin. Agentia recomanda articolul “Facebook starts rolling out Live Video map on desktop
  • Smart Point Consulting scrie despre camerele MiVue 510 si MiVue 560 pentru motociclete si anunta lansarea proiectoarelor cu amplificare 4K, Blu-ray UHD si suport HDR (Epson)
  • Thinker Media te informeaza ca de acum cu aplicatia Qmedia poti rula continutul multimedia stocat pe NAS pe un Apple TV
  • The Public Advisors scrie despre educatia universitara si sesizeaza o nevoie acuta de specializare a studentilor (Universitatea Romano-Americana). Ploiesti Shopping City isi extinde portofoliul de brand-uri adresate copiilor. Agentia recomanda articolul “How to Manage Negative Social Media Comments
  • Travel Communication:  Aseara, cu ajutorul fanilor KLM Romania si prietenilor din online am reusit sa il descoperim pe domnul Iulian Ionescu care astazi zbura la Montreal cu KLM si care s-a oferit sa ii duca ia romaneasca si bluza speciala Nadiei Comaneci, care in aceasta seara va fi sarbatorita in Canada (40 de ani de la primul 10 in gimnastica). Agentia este mentionata in contextul calatoriilor in Covasna
  • United semneaza brandingul pentru Biroticienii. Prin proiectul de re-branding si re-naming United a “inventat” o noua meserie, cea de birotician
  • Vitrina Advertising anunta campania de recrutare a MHP – a Porsche Company si primul smart city din Romania: Oradea, pe baza unei strategii pe care o dezvolta clusterul Cluj IT. Agentia recomanda articolul despre modelul energetic al tarilor vestice, bazat pe energie eoliana, si continua parteneriatul cu Federatia Romana de Fotbal prin Supercupa Romanie
  • White PR recomanda pagina Animax
  • Zaga Brand: Weekendul acesta am calatorit spre Electric Castle cu Electric Train, un tren care circula in regim normal si avea cateva vagoane rezervate pentru petrecere
  • Loopaa: Survival kit-ul organizatorului de evenimente: prima trusa de supravietuire in mediul festivalier
  • Tempo Advertising si Mercedes-Benz au pus V-ul in VIP
  • Cosmin Tudoran este Profu de Vin, intr-un program lifestyle, funny, informativ, care pune in valoare oameni, locuri si vinuri bune
  • Caligrafie pe haine de in, bumbac sau matase
  • Ce livrezi? Uite, niste dragoste pe-o hartie
Statistici, topuri, trenduri:
  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 11 – 17 iulie 2016?
  • ANCOM: Cum si unde reclami problemele serviciilor de telefonie, internet sau televiziune?
Interviuri, opinii:
  • Matei Curtasu: Eu sunt pentru un “global melange”, granitele in societate nu fac decat sa ne duca inapoi cu 20 de ani
  • Matei Pavel este invitatul din cel de-al noualea episod Pink Crayon
  • Alen Todorov si Cristian Serban sunt invitatii ultimului episod Pink Crayon
  • Raluca Zamfir: Departe de zona de confort
  • Serge Zanoaga: Actuala piata seamana mai mult cu o cearta intre necrofagi. E un haos
Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Profita de oferta Early-Bird pana pe 1 august si inscrie-te la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC!

Stiri Comments Off on Profita de oferta Early-Bird pana pe 1 august si inscrie-te la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC!

Scoala de Vara GPEC

“Scoala de Vara este un proiect de comunitate in care ne place sa interactionam la maximum cu toti cei prezenti, sa putem sta de vorba cu fiecare si sa fim ca intr-o adevarata familie” – Andrei Radu, Founder & CEO GPeC

Toti cei interesati de comertul online – magazine, furnizori de servicii e-commerce sau antreprenori care doresc sa porneasca o afacere in domeniu – se pot inscrie la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC – singura serie de cursuri intensive de comert electronic din Romania – ce se va desfasura in perioada 24-29 august 2016 la Family Hotel Arnica*** in peisajul superb de munte din Moeciu de Sus, jud. Brasov.

Cei care se inscriu pana pe 1 august beneficiaza de pret redus prin oferta early-bird si isi pot asigura unul dintre cele 50 de locuri disponibile pentru participanti si traineri.

12 workshopuri intensive de e-commerce

A 6-a editie anuala a Scolii de Vara GPeC va lua startul in dupa-amiaza zilei de miercuri, 24 august 2016, cand toti participantii sunt asteptati la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus cu o sesiune de ice-breaking care sa ii ajute sa se cunoasca si sa faciliteze netorking-ul pentru intreaga perioada, dar si colaborari pe termen lung intre colegii de curs si traineri.

Diminetile de joi, vineri, sambata si duminica sunt rezervate celor 12 workshopuri axate pe cele mai importante si de actualitate subiecte pentru oricine activeaza in e-commerce sau isi doreste sa porneasca o afacere online. In fiecare zi, cursantii vor participa activ la cate 3 workshopuri x 90 de minute fiecare, in care vor fi dezbatute in detaliu topic-uri precum:

  • User Experience,
  • Optimizarea Conversiilor,
  • Personalizarea Continutului,
  • E-Mail Marketing,
  • Analytics & Data,
  • SEO,
  • AdWords,
  • Marketing Automation,
  • Curierat,
  • Social Media,
  • Strategii de Marketing Online,
  • Tips & Tricks pentru Cresterea Vanzarilor si Retentia Clientilor.

Trainerii care vor sustine workshopurile Scolii de Vara GPeC 2016 sunt unii dintre cei mai buni specialisti din Romania in E-Commerce si Digital Marketing, adevarati practicieni care vor oferi participantilor exemple concrete despre cum pot sa isi dezvolte afacerea si sa vanda mai mult:

  • Andrei Georgescu (Co-Founder & Managing Partner White Image),
  • Andrei Radu (CEO & Founder GPeC si Co-Founder TRUSTED.ro),
  • Horia Neagu (Digital Marketing Consultant),
  • Ionut Munteanu (Trainer & Managing Partner WebDigital),
  • Liviu Taloi (Co-Founder ECOMpedia si Community Manager GPeC),
  • Lucia Ciuca (Managing Director Quantum Data Science),
  • Raluca Radu (Country Manager Answear.ro & Co-Organiser GPeC),
  • Razvan Gavrilas (Founder cognitiveSEO),
  • Roxana Magopet (Marketing & PR Manager FAN Courier),
  • Valentin Radu (CEO Marketizator),
  • Victor Kapra (Consultant Independent).

Exercitii practice, discutii libere si team-building

Daca diminetile Scolii de Vara GPeC sunt rezervate workshopurilor, dupa amiezile sunt destinate exercitiilor practice si distractiei alaturi de traineri si colegii de curs.

Pornind de la informatiile primite in cadrul cursurilor, participantii vor avea de analizat website-uri de e-commerce pentru a identifica elementele pozitive si lacunele acestora. De asemenea, vor trebui sa gandeasca de la zero o campanie de marketing online identificand corect publicul tinta („buyer persona”), gandind mesajul campaniei si alegand canalele de promovare precum si alocarea bugetelor pe fiecare canal in parte.

Pe langa exercitiile practice, participantii au ocazia sa dialogheze deschis cu trainerii din fiecare zi, sa le adreseze intrebari suplimentare si sa primeasca consultanta avizata in discutii 1 la 1 pe website-urile lor.

Deloc in ultimul rand, fiecare zi de Scoala de Vara va fi presarata cu activitati de team-building, drumetii, foc de tabara in acorduri de chitara, multe povesti spumoase si multe zambete alaturi de oamenii frumosi din online-ul romanesc. Nu vor lipsi palinca si vinul fiert, jocurile de biliard, foosball, tenis de masa si air hockey, cina festiva cu bucatele traditionale romanesti – toate la aer curat de munte si intr-un peisaj de poveste.

Inscrieri si taxa de participare

Inscrierile la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC au inceput, iar pentru participare doritorii pot completa formularul online accesibil pe pagina www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec/.

Pana pe 1 august 2016, ora 23:59, este valabila oferta early-bird care aduce tarife reduse de participare:

  • Cazare in regim Double, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.499 lei TVA inclus/persoana/sejur;
  • Cazare in regim Single, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.849 lei TVA inclus/persoana/sejur;
  • In perioada 2–19 august 2016, tarifele vor deveni 2.749 lei TVA inclus pentru cazarea in regim Double si 3.099 lei TVA inclus pentru cazarea in regim Single (cu aceleasi beneficii de mai sus).

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania

Eveniment sustinut deAllpacka.roALTEXAVONCompetence Call Center, ContentSpeedDPDDWFGaranti Bank, FrisboMediapost Hit Mail, MicrosoftNew Black, NewsMANOnline-Online.ro by CrediusOrangePayUSALESmanago, Simartis, Retargeting.bizVisa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official car service: Citylimo

Cu sprijinul: 2ParaleAdvancedIdeasAgile MediaAlisia ENCO, Alin Dobrin PhotoCanopyECOMpediaeasyhostenRoseInfinity TrophyMarketizatorSilkweb,TRUSTED.roWebDigitalWhite ImageZelist

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri parteneriAdrian Gabriel OrbaiAlin VladAndra ZahariaAuras Mihai GeambasuCarmen AlbisteanuClaudia TocilaCorina-Maria ScheianuCristian China Birta, Cristian IosubCristina ChipuriciElena CiricFulvia MeirosuGeorge Hari Popescu, Ionut BunescuLavinia BiberiMarius Ovidiu CalugaruMadalin BlidaruOlivian BredaOvidiu BalcacianSabina Cornovac

Parteneri mediaAdHuggerAGORAANISARIESBusiness DaysBusiness WomanCariereComunicate de AfaceriComunicate de PresaCTRL-D, ECOMJOBSFemei In AfaceriFNTMHowToWebIAB RomaniaIQadsInstitutul de MarketingJurnalul de AfaceriLumea SEO PPCMagazinul Progresiv, Manager.roMarketingFocusNewEditionNewsRomania PozitivaShopmania BIZ, SoftleadSMARKStartups.roTechCafeTechHub, Trends HRB, Ziua de Constanta

07 – 13 iulie 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 07 – 13 iulie 2016 – Saptamana in Social Media

Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (07 – 13 iulie 2016).

Lansari, campanii, stiri:
  • 2Active PR: Doua treimi din managerii de restaurante cresc preturile pentru a compensa costurile de personal si cele pentru inventar – reiese din studiu Oracle, Controlul Costurilor pentru Mancare si Bautura
  • Caracteristic PR anunta ca F64 a lansat ebook-ul “Fotografia de concert” (Sony). PC Garage si Sun Plaza creeaza locul de joaca perfect pentru pasionatii de jocuri video. Today’s a realizat un studiu al ultimilor 10 ani din punctul de vedere al serviciilor pentru care romanii din strainatate revin in Romania
  • Chapter4Ericsson City Index: Stockholm, pe primul loc in topul oraselor sustenabile si mature din punct de vedere al IT&C. Ixia anunta Vision One pentru vizibilitatea end-to-end a retelelor
  • Conan PR scrie despre deschiderea biroului RES din Romania
  • Confident PR: Cum gestioneaza HR-ul accidentele de munca din calatorii de afaceri sau din team building-uri?
  • DC Communication prezinta informatii despre business-ul Real Foods, dar si rezultatele studiulul EY Romania Careers despre Investitiile Straine Directe. Agentia mentioneaza si faptul ca Certinvest, cu cei peste 20 de ani de experienta in management de active si investitii, devine partener al companiei Ascendia
  • EnTourage Communications scrie ca Evital Functional Food a fost partener in cadrul bootcamp-ului de fitness ‪#‎SurvivalOfTheFittest‬ organizat impreuna cu Adrian Dumitrascu Enoh – Personal Trainer
  • Fantazia PR: Cele mai frumoase surprize sunt cele care vin de la prieteni dragi. Alexandra si Catalin, va multumim pentru maniera delicioasa in care ati impartasit cu noi vestile despre lansarea blogului Calatorii si farfurii
  • GolinOMO si MullenLowe comunica importanta… petelor in cresterea copiilor. Cumpara o tarta cu zmeura de la Paul si ofera zambete copiilor din MagiCAMP. Epoca de gheata vine laLidlBold by Lowe Group – Millennials, o generatie cu asteptari mari pe piata muncii
  • Graffiti PR: Clipul “Perfect Isn’t Pretty” – un tribut adus muncii intense depuse de sportivi in calatoria lor catre Jocurile Olimpice de la Rio (Gilette)
  • Grayling Public Relations: Regele cofetarilor isi ia vacanta – premiera miercuri, 13 iulie, de la ora 21.00, pe TLC
  • Important PR recomanda video-ul “How Donald Trump Answers A Question
  • Infinit PR & Events face o trimitere catre o noua revista
  • Lion Communications: Pegas lanseaza prima campanie globala, dedicata tuturor romanilor din diaspora: ‪#‎pegasdo
  • McCann PR: BRD Bucharest Open – it’s on! 09 – 17 iulie 2016
  • Media Pozitiv se declara mandra de colegii, partenerii si prietenii de la Anagrama
  • More Than Pub promoveaza inghetata Alpin si Vegeta Grill Condiment lichid cu bere
  • MSLGROUP The Practice: 5 artisti, o provocare de a schimba perspectiva #Grolsch Challenge
  • Naked PR: “La vremea cand am intrat in zona de business, nu stiam sa definesc antreprenorul si nici unde sa-l caut. Am fost aruncati intr-o competitie pentru care nu eram pregatiti. Traseul nu a fost intotdeauna unul usor si, sigur, am avut momentele mele de indoiala si de teama. Si-acum le am. Dar ma bazez intotdeauna pe instinct. Dragile mele, investitiile sunt ca saltul in gol cu parasuta – nu stii niciodata daca parasuta se deschide, dar trebuie sa ai curaj sa te arunci”, Camelia Sucu, mentor la Smart Girls Camp, prima tabara pentru antreprenoare
  • OMA Vision face cunoscut faptul ca peste 250 de tineri artisti din intreaga lume vor urca pe scena Ateneului Roman intre 3 si 25 septembrie sa-si traiasca visul de a deveni mari muzicieni #‎ConcursuluiEnescu
  • PI 2 PR anunta o premiera medicala nationala in Romania: Total Body Irradiation. Inca o procedura disponibila in Romania pentru care bolnavii nu mai trebuie sa plece in strainatate
  • Plus Communication asigura relatiile cu mass media pentru Asociatia Romana de Hipnoza. Agentia scrie despre succesul operatiei lui Lucian si finalizarea campaniilor umanitare pentru Alex si pentru Cristian. Noile campanii umanitare sunt pentru Marinel si pentru Cristian Filip
  • PR BetaPokemon Go – ce este si de ce ar putea brandurile sa il foloseasca
  • Prais Corporate Communications lanseaza Uber Weekend Destinations: curse mai ieftine catre mai multe locuri din Bucuresti. #‎UberIceCream‬ revine: apesi un buton si primesti inghetata in cateva minute
  • Premium PR a vorbit la Cluj despre programul de Master in Inginerie Auto care urmeaza sa fie oferit de Universitatea Tehnica in parteneriat cu Porsche Engineering
  • Proud PRClinica dr. Melnic adauga in portofoliu un sediu de 100.000 de euro
  • PRSteps: Studiu: Doar 29% dintre romani reusesc sa doarma 8 ore pe noapte (Napsie). Agentia te informeaza ca OLX Romania este pe locul 5 in topul celor mai vizitate site-uri din Romania
  • RanEvents Comm promoveaza Cold Pressed JuiceryCrama Avincis, Stefanel Romania si Cinema City, liderul pietei din Romania si cel mai mare operator de cinematografe din Europa Centrala si de Sud-Est
  • Smart Point Consulting: Review HyperX Cloud Revolver: Pasionatii de jocuri shooter au acum un aliat de nadejde
  • Echipa The House PR Agency este fericita cand un client apare intr-o publicatie indragita. In aceasta saptamana este vorba despre  RawBite Romania in revista Femeia
  • The Public Advisors: Vara aceasta Ploiesti Shopping City pregateste viitorii campioni. Agentia recomanda articolul “4 ways PR pros can use virtual reality
  • Total Public Relations: Despre comertul online, pe timp de vara, cu Marius Panait & ‪#‎TeamShare‬
  • Travel Communication: Razvan Pascu vorbeste in Capital despre cresterea turismului in Romania. Agentia a organizat evenimentul Travelport Cocktails Day si promoveaza ‎Blaxy Resort‬
  • La fel cu anii trecuti, intr-o colaborare deja de traditie, Vitrina Advertising a fost alaturi deGala UAD Cluj, un eveniment-spectacol de referinta in peisajul designului vestimentar romanesc. Agentia se pregateste de cinci zile de festival impreuna cu Banca Transilvania, la Electric Castle 2016
  • United recomanda interviul lui Florin Furdui, country manager Portland Trust, despre cladiri verzi intr-un Bucuresti gri
  • Wunderman: Ileana Badiu scrie despre prietenie
  • Zaga Brand: Trenul Beck’s va pleca din Gara de Nord, peronul 14 catre Bontida, la Electric Castle. Petrecerea in miscare in Beck’s Electric Train – o calatorie pe ritmuri electronice
  • Tempo Advertising a creat identitatea vizuala pentru prajitoria de cafea Sloane
  • Maia Morgenstern se aude la TVR, in patru spoturi TV, parte a campaniei „Impreuna putem schimba lumea”, lansata de Comitetul Olimpic International. Uma Thurman si Juliette Binoche pun voci pe variantele internationale ale spoturilor
  • Porsche Romania si Fundatia Comunitara Bucuresti: Finantare de 325.000 lei pentru proiecte din comunitatea locala si burse de excelenta
Statistici, topuri, trenduri:
  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 04 – 10 iulie 2016?
  • Overview social media in .ro – iunie 2016
  • McGuireWoods Romania prezinta rezultatele studiului Cum comunica strategic companiile din Romania
  • Sondaj G Data: 80% dintre turisti sunt online in vacanta. Dispozitivele mobile sunt cei mai populari insotitori intr-o calatorie, insa securitatea acestora pica testul, de cele mai multe ori
Interviuri, opinii:
  • Calin Clej: E nevoie de un “zero moment of truth” in industria de marcomm din Romania
  • Radu Dumitru este invitatul din cel de-al optulea episod Pink Crayon
  • Mako Lehel Mor: Incepem sa ajungem din urma Vestul in ceea ce priveste designul, ba chiar sa fim egali cu ei in unele cazuri
  • Eliza Rogalski: Va deveni atat de scump sa facem paid media, incat probabil fie vom cumpara, fie vom “inchiria” astfel de spatii
  • Storytelling for Change – Interviu cu Roxana Rugina de la Simplon Romania
  • Alexandru Tomescu: Am lasat deoparte limbajul de lemn al concertelor educative si am vorbit oamenilor sincer, deschis, exact cum simteam
Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

 

Statistici Instagram Romania – Iunie 2016

social media Comments Off on Statistici Instagram Romania – Iunie 2016

Va prezentam mai jos situatia Instagram in Romania in luna iuneie 2016, intr-un infografic realizat de Instagramology si ZeList.

instagram

Statisticile complete sunt aici.

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 04 -10 iulie 2016?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 04 -10 iulie 2016?

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 04 – 10 iulie 2016.

Blog

1. Savantii au demonstrat ca e mai bine sa fii singur decat intr-o relatie gresita – devorbacutine.eu
1574 shares 904 comments 11154 likes 4 tw. trackbacks 293 tw. followers
2. Zarzavaturi excelente pentru supe sau ciorbe. Bucatele vor fi pline de vitamine chiar si iarna. – bucatarul.tv
1799 shares 218 comments 6650 likes
3. Usoara, super rapida si delicioasa! Perfecta pentru zilele de vara! Reteta pentru Prajitura cu Branza Dulce – andreilaslau.ro
1326 shares 229 comments 7127 likes 2 tw. trackbacks 90 tw. followers
4. crescind oameni – acestblogdenervi.ro
947 shares 780 comments 5784 likes 3 tw. trackbacks 10213 tw. followers
5. Pensionarii de ieri si de azi, generatiile care au demolat Romania – asapteadimensiune.ro
734 shares 2253 comments 1940 likes 7 tw. trackbacks 2073 tw. followers 1 blog trackback
6. Ia-ti o femeie pe care inaintea ta a iubit-o un prost – devorbacutine.eu
955 shares 350 comments 6756 likes 1 tw. trackback 5 tw. followers
7. Nu mai latrasera de mult – raduherjeu.ro
183 shares 989 comments 6475 likes
8. Copilaria este despre zambet. Iar in justitie nu toti judecatorii au pantofi albastri – cristidanilet.wordpress.com
701 shares 240 comments 4390 likes 2 tw. trackbacks 764 tw. followers
9. Eu o sustin pe Firea. Face ce trebuie 🙂 – andreicismaru.ro
557 shares 683 comments 3082 likes 14 tw. trackbacks 27045 tw. followers
10. Cum sa iubesti un copil: 10 principii ale celebrului educator Janusz Korczak – devorbacutine.eu
813 shares 43 comments 4005 likes 1 tw. trackback 10 tw. followers

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Overview social media in .ro – iunie 2016

social media 2 Comments »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna iunie 2016.

Overview-ul pentru luna mai 2016 poate fi gasit aici.

infographic_piramida_iunie_2016 (2)