Comertul electronic este in crestere: 6,8 milioane de romani si-au facut cumparaturile online in 2016

Comunicate de presa, social media Comments Off on Comertul electronic este in crestere: 6,8 milioane de romani si-au facut cumparaturile online in 2016

Cu vanzari de sute de milioane de euro, piata de eCommerce este din ce in ce mai profitabila si deschisa oricui. Atat in Europa, cat si in Romania, vanzarile explodeaza an de an. Principalele produse cumparate de romani in 2016 sunt cele din domeniile electronic, fashion, home & deco si articolele pentru copii.

Sell them your story! este si tema evenimentului premium de comert electronic, TeCOMM eCommerce Conference & Expo Bucuresti, aflat la cea de-a 10-a editie, unde isi dau intalnire trendsetterii din Europa de Est. Peste 250 de participanti la conferinta TeCOMM Bucuresti vor afla in 26-27 aprilie ce sta de fapt in spatele povestilor de succes in industria online. Proprietarii magazinelor online si profesionistii in eCommerce vor prezenta interactiv, prin workshopuri, prezentari si dezbateri cunostintele lor de afaceri si strategiile care le-au determinat succesul.

Comertul online, intr-o continua crestere

73,5% din populatia Europei utilizeaza Internetul, iar potentialul pentru comertul online este imens, informeaza twenga-solutions.com. Se estimeaza ca doua treimi dintre acestia au facut in 2015 cumparaturile online. Printre cele mai populare produse cumparate la nivel european sunt hainele si produsele sportive. Marea Britanie, Germania si Franta nu numai ca detin cea mai mare distribuire in pietele respective, dar au si 81,5% din vanzarile din Europa, informeaza twenga-solutions.com.

Comertul electronic devine din ce in ce mai profitabil si in Romania. In 2016, aproximativ 6,8 milioane de romani si-au facut cumparaturile online, iar estimarile arata ca s-au cheltuit peste 2 miliarde de euro, conform studiilor efectuate de Asociatia Romana a Magazinelor Online, informeaza dcnews.ro.

Ce vor clientii in online?

Retentia clientilor este unul dintre aspectele cheie pe care magazinele online il urmaresc pentru dezvoltarea brandului si a vanzarilor cu atat mai mult cu cat preferintele clientilor se schimba constant. Intervine intrebarea „Tu stii cu adevarat ce vor clientii tai?”, iar in cadrul TeCOMM Bucuresti, speakerul britanic Mike Bainbridge, Chief Digital Technologist la Rackspace va prezenta modalitatile prin care afli nevoile clientilor in online. Cu experienta sa in IT de peste 18 ani, Mike Bainbridge este responsabil de UX, performanta si criterii de succes in cadrul Rackspace, companie care activeaza la nivel international in cloud computing.

„Ce sfaturi am pentru oamenii de afaceri in 2017? Temele principale le reprezinta performantele viitorului si valorificarea datelor. Nu trebuie sa fie dubii ca unele companii, cum ar fi cea pe care o reprezint si eu, care analizeaza date, au un avantaj imens. Daca iei in continuare decizii si te bazezi pe resursa umana sau pe intuitie, atunci trebuie sa-ti pui in capul listei o strategie de analiza a datelor. Cea mai mare crestere in campul muncii o reprezinta meseria de analist de date”, a declarat recent Mike Bainbridge.

O tema asemanatoare propusa spre dezbatere participantilor, va fi cea a lui Eugen Potlog, UX Lead & Product Manager la Conversion, parte din grupul eMAG. Eugen va prezenta modul in care relatia cu clientii in online poate trece de barierele banalului. Eugen are peste 10 ani experienta in lumea digitala, iar de-a lungul carierei sale a coordonat dezvoltarea unora dintre cele mai cunoscute platforme online din Romania, Profitshare si Conectoo.

Unul dintre elementele care nu trebuie neglijate in eCommerce este marketingul, iar in cadrul TeCOMM Bucuresti va fi prezent si fondatorul unei agentii de top de marketing din Romania, Attila Birtha, Digital Marketing Strategist si fondatorul Proclick. De mai bine de 10 ani, Proclick ajuta companii de top din Romania sa-si atinga obiectivele in zona de marketing digital.

Pentru prima oara in Romania, din Statele Unite, Richard Prenderville (CMO & Fondator, Peloton Digital Marketing Group) se alatura speakerilor internationali de renume precum Richard Clark (Marketing Director Boohoo), Nick Lansley (Innovation Insider Nick Lansley & Innovation Lab), Carlo Terreni (Director General, Netcomm Suisse), Sven Bally (Fondator & Consultant, XETA) sau Horia Grozea (Director Online& Mobile Payments, Netopia). TeCOMM Bucuresti va fi moderat de Ovidiu Joita (Owner, Iagency).

Proprietarii magazinelor online impartasesc experiente in offline

TeCOMM eCommerce Conference & Expo, organizat de Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce impreuna oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online sau persoane cu influenta in domeniu, cu scopul de a educa, inspira si de a gasi solutii practice la problemele intalnite zi de zi in eCommerce. Editia din acest an TeCOMM Bucuresti are loc in perioada 26 – 27 aprilie la Hotel Radisson Blu.

Companiile care inteleg aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de business online si care sustin evenimentul sunt:

Parteneri: Hostvision, Proclick, Iagency, Content Speed, DWF, Customsoft

Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay, Conectoo

Sustinut de: Mready, MxHost

Femeia de top din Romania: despre ambitie, curaj si importanta esecului la The Woman

Comunicate de presa 1 Comment »

Femei de top din domenii precum antreprenoriat, jurnalism, arhitectura, sport, cercetare sau economie, atat din tara cat si din strainatate, au confirmat prezenta la cel mai important eveniment de leadership feminin din estul Europei: Conferinta de Leadership Feminin The Woman. Timp de doua zile, intre 14 si 15 martie, la Cluj-Napoca, cele peste 500 femei care participa la eveniment vor afla in ce consta succesul in antreprenoriat, dar si esecul in business, care sunt implicatiile financiare sau contributia pe care educatia o aduce in propria cariera.

Women in Tech – initiativa care aduce impreuna femeile lider in tehnologie.

Educatia si tehnologia sunt elemente fara de care societatea nu ar evolua. „Tehnologiile digitale vor  schimba exponential rapiditatea si nivelul de inteligenta a lumii asa cum o cunoastem acum. Pentru a se adapta, educatia trebuie sa creasca in acelasi ritm” , declara Dania Selaru care are o vasta experienta in IT si vanzari in companii precum IBM sau Telekom.

Sesiunile de workshopuri Women in Tech din 14 martie au ca scop sa puna in discutie viitorul in tehnologie si importanta creativitatii in domeniu. Femei care activeaza in domeniul tehnologiei precum Lucia Ciuca (Managing Director, Quantum Data Science) sau Dania Selaru (Sales and Digital Transformation Adviser) vor oferi prin exemple practice directii de dezvoltare, strategii si rezultate concrete in tehnologie.

„Cum sa devin antreprenor fara sa-mi rup gatul” este tema Masterclass-ului sustinut de Mirela Bucovicean, fondatoarea Molecule F – prima platforma care promoveaza designerii romani. In cadrul masterclass-ului, participantii vor afla ce trebuie sa stie inainte de a-si deschide o afacere, cum se contruieste un plan de business si brand, si vor avea ocazia sa aplice practice notiunile invatate.

Prima zi in cadrul The Woman va include si workshopuri axate pe antreprenoriat, leadership sau educatie financiara sustinute de Monica Eugeniu (Managing Director &’learning about’), Madalina Balan (Managing Partner Hart Consulting) si Sinziana Maioreanu (CEO Aegon).

Gabriela Szabo: Fii cu ochii pe telul tau! Gandeste si poarta-te ca un campion!

Conferinta de Leadership Feminin The Woman promoveaza un proces educational care continua si dupa finalizarea anilor de studiu. „Nici profesorii si nici parintii nu sunt cei care ne controleaza procesul de invatare, ci fiecare dintre noi este responsabil pentru propria lui educatie nu doar in scoala, ci si in viata profesionala”, afirma Cristina Muresan si Theodora Cleja, eleve in cadrul Transylvania College, Scoala Internationala de Cambridge din Cluj-Napoca, care vor sustine in 15 martie, in cadrul The Woman, prezentarea „Fa lucrul corect cand nimeni nu se uita!”.

Pentru prima data la The Woman, Gabriela Szabo, multipla campioana olimpica, prezinta publicului din secretele succesului in cadrul prezentarii „Fii cu ochii pe telul tau! Gandeste si poarta-te ca un campion”. Esecul este una dintre conditii pentru a ajunge pe culmile succesului, iar atitudinea face diferenta intre reusita si esec. Speakerul international Eleanor Tabi Haller-Jorden (Presedinte & CEO, The Paradigm Forum) va prezenta modalitatile prin care femeile ambitioase isi pot atinge potentialul prin leadership.

De la rigorile armatei israeliene pana la machiajele profesioniste, Einat Dan, make-up artist international va vorbi la The Woman despre cum sa-ti urmezi visul in orice conditii. Tot in 15 martie, Ella Bjorns, educator si speaker de talie internationala, va prezenta de ce companiile trebuie sa isi asume un rol mai insemnat in educatie.

AVON, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata internationala a cosmeticelor este una dintre companiile care inteleg rolul educational pe care companiile il au in comunitatea in care activeaza. Stela Toderascu, Commercial Marketing Manager in cadru AVON Romania&Moldova va impartasi modalitatile concrete prin care companiile pot realiza proiecte de succes in comunitatile lor. Stela coordoneaza intreaga divizie de marketing a companiei AVON atat in Romania, cat si in Moldova, o echipa de peste 24 de persoane.

The Woman va include in 15 martie si doua paneluri de debate despre rolul educatiei si importanta mentorilor la care vor participa femei de renume.

10 premii pentru femei exceptionale

10 femei lider vor fi premiate in cadrul Conferintei de Leadership Feminin The Woman din zonele de interes precum: educatie, cariera, branding personal, jurnalism sau CSR. Gala de Premii The Woman are ca scop recunoasterea si promovarea femeilor implicate in actiuni care ajuta comunitatea si care au reusit sa inspire si sa isi atinga obiectivele profesionale. „Premiile The Woman sunt acordate in baza cercetarilor realizate, iar printre criteriile de selectie enumeram activitatea intreprinsa in cadrul comunitatii, imaginea construita de-a lungul timpului, dedicarea fata de domeniul de activitate, promovarea brandului personal sau rezultate financiare obtinute.”, a declarat Crina Ciocian, Managing Partner Libero Events.

Editia din acest an a Conferintei de Leadership Feminin The Woman, organizat de Libero Events, se desfasoara la Grand Hotel Italia in perioada 14 – 15 martie, iar inscrierile continua pe site-ul oficial www.thewoman.ro/conference. In acest an, The Woman a creat revista digitala TheWoman.ro, iar in cadrul editiei curente a lansat platforma de mentorat Womentors.ro.

Companiile au inteles importanta educatiei in dezvoltarea comunitatilor si care sprijina evenimentul sunt:

  • Powered by: Raiffeisen Bank
  • Gold Partner: Carrefour
  • Silver Partner: Aegon, UBC
  • Sponsor: AVON
  • Partners: KO by Karina Ochis, Savage Beauties, Sabion, Ecco Shoes, Chic Ville, EuroGsm, Ciao Bella, Art&Craft, Sublime,
  • Salon Arta Elegantei, Liberty Technology Park, Transylvania Medical Center, Piera Linjerie, Noi9, Clote, Artsage, Handmade
  • Business, Coquette, Hart Consulting, Transilvania Healing
  • Travel Partner: Wens Travel
  • Official Coffee: Meron
  • Official Car: RMB, She’s Mercedes
  • Supported by: Impress, Marty, Infinity Trophy, Magnolia.ro, Silver Business Center.

Masterclass Real Time Marketing cu Charlie Hutton la Bucuresti

Comunicate de presa Comments Off on Masterclass Real Time Marketing cu Charlie Hutton la Bucuresti

Learning Network te invita pe 24 martie la intalnirea cu Charlie Hutton – baiatul rau al marketingului, intr-un eveniment cu totul diferit de ce ai intalnit in ultima vreme.

Real Time Marketing  este un masterclass in care ne propunem sa aflam cum plasam mesajul perfect, in fata clientului perfect in cel mai bun moment posibil.

Charlie Hutton a ajuns de două ori nr 1 Amazon Best Selling Author cu subiectele marketing digital si construirea unei afaceri online. Cărțile lui, distribuite în 175 de țări, arată cum pot fi crescute dramatic leadurile, prospecții și vânzările și în același timp să scazi bugetele de marketing. Pe scena internațională a fost denumit “Direct Response Aficionado on Steroids”. Lista de clienți ai lui Charlie cuprinde nume ca Microsoft, Hewlett Packard, Citric, Center Parcs si Tefal, asta ca să enumerăm câțiva. Ca vorbitor afost pe aceeași scenă cu numeroase celebrități ale marketingului și a fost invitat live la BBC. Pe Twitter are peste 40000 de follow-eri care beneficiază de ideile sale foarte practice despre cum poți face lucrurile să se întâmple în online.

De ce sa participi?

In prezent oamenii sunt bombardati cu mult mai multe mesaje de marketing fata de orice alta perioada pe care am trait-o. Costurile de marketing cresc in timp ce rata de raspuns la mesajele trimise scade. Consumatorul digital este din ce in ce mai putin implicat iar fenomenul banner blindness este in crestere. In acest context plasarea mesajului potrivit la timpul potrivit este esentiala.

Ce vei afla la Real Time Marketing?

  • O metoda psihologica uitata care il va face pe vizitator sa dea click INTOTDEAUNA pe bannerele tale.
  • SINGURELE doua lucruri pentru care e necesar sa platesti online 6 pasi aproape evidenti pe care daca ii faci iti cresti raspunsul IMEDIAT, si care nici nu te costa mult timp sau bani.
  • Ce actiuni fac brandurile din disperarea dupa click-uri…care le ruineaza sansa de a crea o legatura pe viata cu consumatorul lor.
  • Cele 5 lucruri pe care trebuie sa le faci in primele 10 minute dupa ce cineva a dat click pe reclama ta ca sa-i transformi in ambasadori pe viata – dintre care 3 aproape sigur nu le stii!

Descarca brosura evenimentului aici.

Inscrierile se fac in limita locurilor disponibile online, telefonic sau prin e-mail. Pana la 28 februarie beneficiezi de inscrieri Early Bird.

www.learningnetwork.ro/real-time-marketing

Comunitati si recenzii. Make reviews, not co-creation!

social media Comments Off on Comunitati si recenzii. Make reviews, not co-creation!

Mai jos regasiti prezentarea sustinuta de Catalin Tenita (Managing Partner – TreeWorks) la Customer Experience Forum despre Comunitati, Recenzii si Zelist Product Reviews.

Cateva key-notes:

  • Decizia de achizitie: 90% dintre cumparatorii online sunt influentati de review-urile online.
  • Experienta de vanzare: pe internet suntem SINGURI, dar istoric vorbind, cumpararea de lucruri s-a facut in locuri cu multi oameni (targuri, piete, malluri, magazine).
  • Experienta de utilizare/suport: avem nevoie de ajutor din partea celor pe care ii consideram in tabara noastra. Ii consideram mai onesti si de multe ori consideram sfaturile lor mai calificate. Si, la un nivel meta, simtim nevoia unui dialog real, nu a unor raspunsuri predefinite (de accea nimeni nu citeste FAQ sau Manual de utilizare).

 

09 – 15 februarie 2017 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 09 – 15 februarie 2017 – Saptamana in Social Media

Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (09 – 15 februarie 2017).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PRPiatraOnline lanseaza 10DesignBlog – proiect pentru tinerii pasionati de arta decorativa si design de interior
  • Caracteristic PR:
    • Trei sfaturi pentru campaniile de marketing online de Valentine’s Day si Dragobete (RTB House)
    • S-au deschis inscrierile la Innovation Labs 2017 pentru Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu si Timisoara
    • Coleto anunta cel mai nou partener din Romania: evoMAG
    • De la hobby la mod de viata: consultantii F64 povestesc cum s-au indragostit de fotografie
    • Luna iubirii vine la Office Shoes cu oferte de nerefuzat
  • Centrade Cheil comunica pentru Dr. Oetker – Prajituri #farafrica
  • Chapter4 scrie ca grupul City Grill angajeaza 400 de persoane pentru posturile de ospatar, bucatar, barman si hostess
  • Confident.CommunicationsCreative&Bright: “Pentru angajatii de 27-30 de ani, companiile cumpara workshop-uri de arta fotografica, de make-up sau design interior.” Agentia prezinta interviul cu Zahal Levy (MediHelp International Romania) despre planurile companiei in 2017
  • Daescu Bortun Olteanu: Mingea adidas pentru finala din Cardiff 2017
  • DC Communication recomanda articolul “Ce poti face pentru a obtine fonduri europene
  • EnTourage Communications distribuie reclama “Tiny Dancer
  • Galeriu & Partners PR mentioneaza interviul de 7 pagini cu Cesar Millan in revista Running Mag
  • Golin:
    • Praktiker daruieste cel mai mare cadou oferit de un retailer DIY pana acum: un apartament cu 4 camere, la cheie, in Palladium Residence
    • In luna indragostitilor, la Veranda Mall, cine iubeste, primeste
    • Cu #unpicdeajutor de la BRD, tinerii romani creatori de roboti au inregistrat o performanta extraordinara la FTC Russia Open 2017
    • CIMA si The Hackett Group ofera acum Diploma in Business-ul de Servicii Globale
    • Lidl prezinta Electric Castle si te invita sa descoperi Lidl’s Electric Kingdom
    • A+E Networks® anunta rebranding-ul global al Crime + Investigation®, sursa internationala a celor mai apreciate programe criminalistice cu relansarea seriei de succes Arhivele crimei
    • ORSAY deschide primul magazin din Obor in Veranda Mall
    • Nunta inedita in ajun de Valentine’s Day (Pizza Hut)
    • De 5 ani, Praktiker Romania sustine tinerii casatoriti cu vouchere cadou in valoare de 300 RON
    • Brutariile Paul includ in meniu o colectie de deserturi dedicata lunii indragostitilor
  • Graffiti PRCatalin Chis, despre achizitia Graffiti PR si colaborarea agentiei cu grupul APS: “Pe masura ce vom avansa, vom construi produse impreuna si le vom aduce pe piata”
  • Grayling Public RelationsDiscovery si Eurosport anunta strategia editoriala inainte de Jocurile Olimpice de la PyeongChang 2018
  • Infinit PR & Events recomanda articolul “How PR Is Changing: 3 Modern PR Companies That Are Redefining The Industry
  • Link Associates: De 8 martie, tot mai multe femei angajate vor beneficia de tichete cadou
  • McCann PR: Nicoleta Eftimiu: noul Franchise Country Manager Coca-Cola Romania si Moldova
  • MediaCom Romania: Oana Petroff este noul CEO al Media Com
  • Media Pozitiv recomanda articolul “PadillaCRT Selected as Bordeaux Wines U.S. Public Relations Agency of Record
  • More Than Pub propune retete pentru o cina romantica (Vegeta gust de gaina)
  • MSLGROUP The Practice: Deschidem IKEA® Popas UrbanPayPoint Romania – Scala Assistance: Un parteneriat de succes, cu beneficii pentru milioane de romani
  • Naked PR promoveaza workshop-ul “Online Marketing și Reputation Management“, 25 februarie 2017
  • OMA Vision recomanda articolul “Brands ‘funding’ terrorism is a wake-up call to stop buying audiences
  • Oxygen PR:
    • MSPS devine partenerul Green Cola Romania in desfasurarea activitatilor de BTL
    • Teatrul Excelsior joaca piesa “Degetica” la ParkLake Shopping Center
  • Peitho-PR: Trainerii Luxury Academy au realizat prima Consultanta de Imagine la evenimentul de lansare din Bucuresti
  • PI 2 PR prezinta un infografic despre evolutia internetului si a retelelor sociale in cifre gigantice
  • Plus Communication aduce vesti bune despre tratarea copiilor Iris si Robert si, in continuare desfasoara campanii de strangere de fonduri pentru MihaelaPatrickVladimirAdriana. Agentia coordoneaza relatiile cu presa pentru psihologul Laura Maria Cojocaru, pentru profesorul international de yoga, Dana Tupa
  • Porter NovelliSoftelligence opteaza pentru un sediu premium in Green Court Bucharest
  • PRStepsEntersoft Romania a crescut in 2016 cu peste 50%
  • Pure Media: Ofera-i ce-si doreste! Dragostea ta neconditionata si tehnologia inovatoare de la Rowenta
  • RanEvents Comm:
    • Vedetele au devenit Starbucks Latte Art Masters de Valentine’s Day
    • Strumpfii fac echipa cu Natiunile Unite, in 2017, pentru o lume mai fericita, mai pasnica si mai echitabila
    • Agentia prezinta imagini de la evenimentul exclusivist de lansare a colectiei primavara – vara 2017 Pandora si promoveaza restaurantul Mica Elvetie
  • Rogalski Damaskin Public RelationsCEZ Romania isi lanseaza conturile corporate de Twitter si Instagram. Agentia scrie pe Facebook despre brandul Floriol pofta de viata
  • Russenart Communications promoveaza Pizza FlowerStrumful JucausUnica Sport RomaniaEl Pato
  • Smart Point Consulting:
    • ALD Automotive Romania o numeste pe Daniela Davidescu in functia de director de operatiuni
    • Studiu: Doar 2 din 10 angajati din companiile romanesti folosesc imprimante eco-friendly (Epson)
    • Epson isi extinde seria de proiectoare laser de top EB-L1000 cu modele de pana la 15.000 de lumeni
  • The House PR Agency: Energia buna vine si din dragoste. Indragostitii isi pot face cadou 14% reducere la cumparaturile 4F, postand un selfie pupacios la orice #4fkissingpoint din Mega Mall, Park Lake sau Promenada
  • The Public Advisors anunta ca nou restaurant cu specific fast food intra in portofoliul Ploiesti Shopping City. Agentia recomanda articolul “10 Methods to Measure the Impact of PR Campaign
  • Think Digital: Singurul orfelinat pentru puii de urs din Europa, aflat in Romania, are nevoie de ajutor
  • Travel Communication prezinta rezultatele studiului Vola.ro, potrivit caruia romanii aleg sa daruiasca city break-uri sau bilete de avion de Ziua Indragostitilor
  • TRUST Communications: PR, politica sau solidaritate? Cum nu ar trebui sa comunice companiile in vremea lui #NeamSaturat
  • United recomanda un articol despre 9 principii din psihologie care te ajuta sa-ti structurezi o campanie puternica de promovare
  • White PR: Afacerile intermediarului de servicii de curierat Allpacka au depasit 100.000 euro in primul an de activitate in Romania
  • Storience se repozitioneaza si devine prima agentie din Romania specializata in Branding for Good

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Iulian Bulai, un creativ ajuns in Parlamentul Romaniei
  • Alina Galeriu: Diplomatia si PR-ul. Idealism autoadministrat
  • Gabriel Gavrilescu: Stiam ca va veni momentul sa parasesc mediul de agentie de cand am lansat Amuse Bouche, la final de 2014
  • Dan C. Mihailescu nu mai citeste “Cartea de la ora 5
  • Alecsandra Roman: Arta vorbitului poate fi cultivata. Dupa mine, este o resursa in care agentiile trebuie sa investeasca
  • Si Justin Bieber e util cateodata. Lectie invatata din playlistul Anei-Maria Taralunga

Evenimente, conferinte:

Urmeaza a doua editie “Sales & Marketing Conference”

Comunicate de presa, social media Comments Off on Urmeaza a doua editie “Sales & Marketing Conference”

Singura constantă în business este că nimic nu este constant. În cazul în care planul de marketing și vânzări pentru 2017 este “aproximativ la fel” cu cel din anii precedenți, sunt șanse mari ca la finalul exercițiului financiar cifrele să nu arate îmbucurător.

Companiile performante sunt cele care se adaptează continuu tendințelor pieței și care provoacă status-quo-ul, pentru a construi experiențe interactive de tip „buyer-centric”, cu scopul de a accelera conversia lead-urilor și de a crește încasările.

Astfel, în cadrul celei de-a doua ediții a „Sales & Marketing Conference”, ce va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din București, vom aborda principalele provocări întâmpinate de specialiștii în vânzări, business development și marketing, importanța alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, ultimele practici și instrumente utilizate de companiile lider de piață.

Printre temele ce vor fi dezbatute în cadrul conferinței, se află:

  • Tehnologizarea și schimbările pe care le-a generat la nivel de procese. Cum integrăm eficient instrumentele digitale în strategia de sales & marketing?
  • Customer centricity și abordarea 360˚ la nivel online & offline. Expunerea digitală a brandului și creșterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights
  • Cele mai importante trend-uri în B2C. Importanța adaptării la complexitatea unui sales cycle modern, utilizând direcțiile date de o strategie de marketing aplicată
  • Provocări și presiuni inter-departamentale: atingerea targetului de vânzări, bugetarea, “sell the price” vs. “selling price”. De la aliniere la integrare: bune practici, perspective și oportunități
  • Digitalizarea și dezvoltarea mediului și comerțului online. În ce măsură a influențat acest lucru dinamica din relația departamentelor sales și marketing?
  • Cum poate CEO-ul să susțină o bună comunicare între sales și marketing. Importanța alinierii inter- departamentale și a raportării către general management: bune practici și oportunități
  • Agile selling”: cum marketingul și vânzările se pot adapta mai rapid la feedback-ul primit în timp real de la cumpărători. Platformele omnichannel și identificarea celui mai eficient mix de canale de marketing și vânzari
  • Sales & Marketing din perspectivă internațională. Cum adaptăm strategia la specificul fiecărei piețe, păstrând consistența brand-ului?
  • Metrici și măsurători comune pentru o mai bună evaluare a performanței. Care sunt cei mai relevant KPI și cum pot fi aceștia raportați la nivel holistic organizațional
  • De la customer satisfaction la brand lovers. Cele mai noi instrumente pentru loializarea clienților, din perspectiva îmbinării forțelor de vânzări și marketing
  • Expunerea în Social Media, “Engage selling” și impactul asupra ratei de conversie: tendințe și bune practici. Interactive sales & marketing

Temele vor fi analizate de specialisti in domeniu, precum:

  • AUREL NEȚIN, Director & General Country Manager, Lenovo România
  • BOGDAN IFRIM, Country Head, ArcelorMittal FCE
  • JAVIER GARCIA DEL VALLE, CEO, Happy Tour Group (România, Bulgaria & Turcia)
  • FRÉDÉRIC LAMY, CEO, Leroy Merlin România
  • CORINA GAFTOI, Sales & Marketing Director, Adesgo
  • RĂZVAN NANULESCU, Marketing Lead Central Eastern Europe (CEE) & Romania, Sanofi
  • CEZAR GÂRBEA, Marketing Manager South Europe, Brown-Forman
  • CRISTINA AVRAM, Consumer Marketing Manager, Fabryo
  • RĂZVAN DIACONU, Customer Marketing Manager Central and Southern Europe, Michelin

Ediția din acest an va avea doi invitați speciali și anume: MATTHIAS WENK– Marketing Operations Director, Ryanair si PABLO FERREIROS BENNETT– PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor.

De asemenea, evenimentul va include seminarul interactiv: INCOME/OUTCOME ® SIMULATION, susținut de GIGI ANDRIEȘ, Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK și GHEORGHE ȘTEFĂNESCU, Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK. „Sales & Marketing Conference” va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din București.

Eveniment orgnizat cu sprijinul: British Romanian Chamber of Commerce și Bilateral Chamber of Commerce Bulgaria-Romania.

Partenerii evenimentului sunt: Evolutiv, Donut Studio și Biroul de traduceri Champollion. Evenimentul are drept parteneri media: Marketing Romania, IAA, Social media Romania, Jurnalul de afaceri, , Business editors, Global Manager, Femei in Afaceri, Business Woman, StartUps, PR BOX, RBE, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Marketing, Avocatura.com, Transilvania Business, Finzoom, Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM

Statistici Instagram Romania – 2017

social media Comments Off on Statistici Instagram Romania – 2017

Va prezentam mai jos situatia Instagram in Romania in luna ianuarie 2017, intr-un infografic realizat de Instagramology si ZeList Monitor. Statisticile complete le puteti gasi aici

Oameni de știință, antreprenori și vedete – printre invitații la conferința TEDxCluj 2017

Comunicate de presa, social media Comments Off on Oameni de știință, antreprenori și vedete – printre invitații la conferința TEDxCluj 2017

 

  •  Români și străini deopotrivă, speakerii TEDxCluj 2017 au în comun pasiunea pentru cunoaștere
  • Conferința se desfășoară în 25 februarie, la Opera Maghiară din Cluj-Napoca

Ce au în comun un regizor de teatru și profesor la Cambridge cu un dirijor pasionat de inteligența muzicală, un doctor în astrobiologie care a condus 12 misiuni de simulare a vieții pe Marte, doi jurnaliști, un poet, un scriitor, o artistă și doi antreprenori de succes? Cu toții își prezintă ideile și convingerile în 25 februarie, la Opera Maghiară din Cluj-Napoca, în cadrul conferinței TEDxCluj 2017. Evenimentul se desfășoară sub deviza „Going Beyond” și provoacă participanții să treacă dincolo de aparențe și să gândească altfel.

Timp de opt ore, speakerii invitați vor vorbi despre ce înseamnă „Going Beyond” pentru ei, ce-au învățat din experiența profesională sau personală și cum văd viitorul – al lor, al comunității, al planetei. Români și străini deopotrivă, unii dintre invitați se află pentru prima dată la Cluj-Napoca, în timp ce alții sunt oficial îndrăgostiți de oraș.

Perspective ale oamenilor de știință vor prezenta Gernot Groemer, președintele Austrian Space Forum, doctor în astrobiologie, cercetător în domeniul explorării spațiului – a condus 12 misiuni de simulare a vieții pe Marte; Pierre Philippe Mathieu, doctor în oceanografie, inginer în cadrul European Space Agency (ESA); Philippe Lattes, director adjunct, Aerospace cluster – Space activities and European project; Julio César Alemán, inginer cu specializare biomedicală de la Wake Forest Institute for Regenerative Medicine, implicat în proiecte inovatoare de creare de organe cu ajutorul tehnologiei 3D. Paul Bourne, regizor de teatru și profesor asociat al Universității Cambridge, a descoperit punți de legătură inedite între cultură și economie lucrând, printre alții, pentru BBC, Liverpool Football Club ori McLaren Formula 1, punți pe care le prezintă acum start-up- urilor creative din România, Slovacia, Africa de Sud și Uruguay. Asocieri inedite a creat și Giorgio Fabbri – dirijor, compozitor și solist transformat în coach, după ce a dezvoltat metodele Music Mind System și Sound Genius, bazate pe inteligența muzicală.

Florin Talpeș, fondatorul Bitdefender, lider mondial în domeniul securității cibernetice, și Irina Alexandru, co-fondator al start-up-ului de succes Vector Watch, recent achiziționat de un jucător important de pe piața de dispozitive purtabile de fitness și sănătate, reprezintă zona antreprenorială la TEDxCluj 2017. Alături de ei vine de la Chișinău Rusandra Cojocaru, care vrea să convingă doamnele că e mai important ce citești decât ce porți și în acest scop a dezvoltat Bookletta, poșeta femeilor care citesc.

Din zona scriitorilor vin poetul Ivcelnaiv, care a publicat până acum 5 cărți de poezie naivă, vândute în peste 18.500 de exemplare, și scriitorul Marius Chivu, cronicar literar al Dilemei Vechi și autor a două jurnale de călătorie mult apreciate. Artiștii urcă pe scena TEDxCluj 2017 prin vocea inconfundabilă a Teodorei Enache, cântăreața care a dus doina românească în lumea internațională a jazz-ului și blues-ului.

Presa de calitate este și ea reprezentată la TEDxCluj prin Andreea Roșca, jurnalist, scriitor și pasionat explorator al lumii antreprenoriale, co-autor al cărții „Cei care schimbă jocul” și realizatorul rubricii de interviuri cu antreprenori de pe profit.ro. Invitat la eveniment este și George Buhnici, simpaticul prezentator al emisiunii I like IT și fondator al proiectului Cavaleria.ro – revistă digitală a cavalerului modern. www.tedxcluj.com

După 20 de ani petrecuți în televiziune, Melania Medeleanu și-a reconfigurat viața în jurul activităților de voluntariat și este fondatorul proiectului social Afterschool Clinceni și mama „MagiCAMP”, tabără pentru copii cu afecțiuni oncologice. Împletește jurnalismul cu voluntariatul și Veronica Soare, realizator al emisiunii „La minuni înainte!” de pe SmartFM și inițiatoarea proiectului #minunipeCamino, o călătorie de 40 de zile ce a urmărit strângerea de fonduri pentru Asociația Inima Copiilor.

După o experiență de patru ani ca economist, Cristina Dobrescu a dezvoltat demersul cultural „Arta nu mușcă”, este co-organizator al Festivalului de Muzică Clasică la Metrou și a început proiectul „Livrez dragoste – atelierul de scrisori”.

Informații detaliate despre invitați și programul conferinței se găsesc pe site-ul www.tedxcluj.com, de unde se pot achiziționa și biletele de acces.

TEDxCluj 2017 – Going Beyond este powered by NN România. Pentru al doilea an consecutiv, compania de asigurări de viață, sănătate și pensii private continuă să susțină ideile deștepte, care au puterea să genereze impact pozitiv în comunitate.

Parteneri principali: ClujHub și Tetapolis. Parteneri: Emerson, Telenav, Farmec, Betfair. Catalizatori:

Parteneriat pentru Arte, EXIMTUR, City Plaza, Aries Transilvania, Vitrina Advertising, AMM Design, Bookstory, Meron, Demmers TeaHouse, Donuterie, Iulius Mall.

Parteneri media: Sinteza, Adevărul, Știință & Tehnică, ZeList Monitor, Revista CARIERE, Revista Biz, StartUp Cafe, IQAds, Smark, Transilvania Reporter, Zile și Nopți, InfoTrafic, Monitorul de Cluj, I Love Cluj, Cluj.com, I Like Cluj.

TEDxCluj este o inițiativă locală și independentă care aduce experiența internațională TEDx în Transilvania. Primul eveniment TEDxCluj s-a desfășurat în 2010, iar de atunci peste 4.500 de persoane au participat la cele 12 evenimente organizate de către echipa TEDxCluj sub deviza TED: „Ideas worth spreading” – „Idei care merită răspândite”. Ultima ediție TEDxCluj, cu tema „MYTHBUSTING – lăsăm poveștile să doarmă, trezim adevărul”, a însemnat 25 de vorbitori, 3 momente artistice și 10 ore de inspirație. Mai multe informații: www.tedxcluj.com, www.facebook.com/tedxcluj.

Ana-Maria Branza, campioana care a ingenuncheat China si SUA, vine la The Woman

Comunicate de presa, social media Comments Off on Ana-Maria Branza, campioana care a ingenuncheat China si SUA, vine la The Woman

Ana-Maria Branza, Camelia Sucu sau Gabriela Szabo sunt printre speakerii nationali si internationali care vor participa intre 14-15 martie la cea mai importanta Conferinta de Leadership Feminin din Romania, The Woman ce va reuni la Cluj-Napoca peste 500 femei lider. Profesioniste in domeniile lor, cu rezultate remarcabile la nivel mondial, femeile lider prezente la eveniment au reusit pas cu pas sa treaca peste greutati si au demonstrat ca este posibil sa ai succes pornind de jos.

Performanta la nivel mondial – secretele succesului

Ana-Maria Branza, Campioana Olimpica la Spada, vine la conferinta de la Cluj-Napoca, The Woman, intre 14 – 15 martie pentru a discuta cu femeile de afaceri despre ambitie si perseverenta. Campioana olimpica si-a castigat un loc valoros in sportul romanesc de performanta si in inimile romanilor.

Nu e nimic mai periculos pentru un sportiv de performanta decat automultumirea fatisa”, mentioneaza Ana-Maria Branza. Romanca a fost declarata cea mai buna spadasina din lume timp de trei sezoane consecutive.

Prima medalie de aur la juniori a castigat-o in 2001, la Gdansk, Polonia, iar de atunci are in palmares medalii nationale, europene, mondiale si doua medalii olimpice, fiind declarata cea mai buna spadasina din lume in sezoanele 2007–2008, 2008–2009 si 2012–2013. Din anul 2007, Ana-Maria Branza este Maestru Emerit al Sportului.

In cadrul Conferintei de Leadership Feminin The Woman, Ana-Maria Branza se alatura panelului de debate impreuna cu speakeri de renume la nivel international si national. Evenimentul include in cele doua zile prezentari, dezbateri, workshopuri sau sesiuni de masterclass pe tematica „Educatia, puterea care schimba lumea!”

Reteta succesului in afaceri cu antreprenori de renume

Despre rolul femeii in business si sacrificiile succesului va discuta cu participantele si Camelia Sucu, fondatoarea business-uri recunoscute national in domenii in care s-a reinventat de fiecare data. „Nu e usor sa iti convingi echipa sa creada in tine din tot sufletul, dar daca reusesti asta, puterea ti se inzeceste”, spune Camelia, Strategic Partner, ClassIN.

Desi viziunea si pasiunea sunt esentiale in orice business, rezultatele trebuie sa se regaseasca si in cifre. ClassIN este business-ul full-service, care ofera atat servicii de consultanta, obiecte de design si decorare, dar si accesorii. Conceptul ClassIN a fost lansat recent pe piata si isi propune sa fie mai mult decat un showroom, ci o platforma de parteneriat strategic in industria designerilor si decoratorilor.

Camelia Sucu se preocupa totodata de promovarea unui stil de viata sanatos si autentic prin crearea business-urilor romanesti precum: Iconic Health sau Piata de Gros Abundia.

Din rigorile armatei israliene pana la libertatea machiajelor profesioniste

In cadrul The Woman, participa femei lider in diferite domenii de activitate, de la make-up artisti pana la jurnalisti, care au reusit sa inspire si sa isi atinga obiectivele. Din rigorile armatei israeliene pana la libertatea machiajelor profesioniste, Einat Dan, Make-up Artist international, s-a facut remarcata prin originalitatea cu care abordeaza orice machiaj. Cu un portofoliu care include nume precum Tommy Hilfiger, Fendi, Valentino, Vivienne Westwood sau Jean Paul Gaultier, Einat Dan vine la The Woman sa ofere secretele

carierei de succes.

Printre speakerii internationali care vor fi prezenti pe scena The Woman se numara si Eleanor Tabi Haller-Jorden (Presedinte & CEO, The Paradigm Forum), Ella Bjorns (Global Keynote Speaker & Consultant) si Melissa Sterry (Fondator, Bionic City) care vor sustine prezentari despre limitele educatiei, rolul companiilor in a schimba comunitati sau importanta leadershipului.

Karina Ochis (CEO & Brand Master, KO by Karina Ochis), Lucia Ciuca (Managing Director, Quantum Data Science), Elena-Maria Gheorghiu (Co-founder, OvidiuRO), Ludwik Sobolewski (CEO, Bucharest Stock Exchange), Mirela Bucovicean (Founder, Molecule F), Daniela Palade Teodorescu (Editor in Chief, Avantaje), Monica Eugeniu (Managing Director, & ‘learning about’®), Sonia Nechifor (Managing Partner Communication ON) sau Stela Toderascu (Commercial Marketing Manager AVON Romania & Moldova) sunt printre speakerii prezenti la cea de-a VI-a editie. Evenimentul va fi moderat de Dragos Bucurenci, Communication Strategist & Public Speaking la Khastalia Consulting.

Editia din acest an a Conferintei de Leadership Feminin The Woman, organizat de Libero Events, se desfasoara la Grand Hotel Italia in perioada 14 – 15 martie, iar inscrierile au loc pe site-ul oficial www.thewoman.ro/conference. Inceput in anul 2012, evenimentul se bucura de un real succes si a ajuns la cea de-a VI-a editie. Tematica „Educatia, puterea de a schimba lumea” are rolul de a promova impactul pe care educatia il joaca in dezvoltarea comunitatilor si dezvoltarea liderilor. In acest an, The Woman a creat revista digitala The Woman.ro, iar in cadrul editiei curente a lansat platforma de mentorat Womentors.ro.

Companiile care au inteles importanta educatiei in dezvoltarea comunitatilor si care sprijina evenimentul se numara:

  • Powered by: Raiffeisen Bank
  • Gold Partner: Carrefour
  • Silver Partner: Aegon
  • Sponsor: AVON

Partners: KO by Karina Ochis, Savage Beauties, Sabion, Ecco Shoes, Chic Ville, EuroGsm, Ciao Bella, Art & Craft, Sublime, Salon Arta Elegantei, Liberty Technology Park, Transylvania Medical Center, Piera Linjerie, Noi9, Clote,

Official Coffee: Meron

Official Car: RMB, She’s Mercedes

Supported by: Impress, Marty, Infinity Trophy, Wasabi, Tokyo, Magnolia.ro, Silver Business Center

02 – 08 februarie 2017 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 02 – 08 februarie 2017 – Saptamana in Social Media

Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (02 – 08 februarie 2017).

Lansari, campanii, stiri:

  • Caracteristic PR: Sfaturi de Valentine’s Day pentru retailerii online (ECOMpedia)
  • Centrade Cheil recomanda emotionanta reclama Samsung, realizata de Cheil India
  • Chapter4:
    • LIDL castiga premiul “Top Employer Romania 2017”
    • Prima intalnire, la cafea (Lavazza)
  • Confident PR:
    • MediHelp Romania: 2017 anunta o crestere a vanzarilor de 35%, fata de anul precedent
    • Arta fotografica in 12 sedinte de curs intensiv pentru incepatori si intermediari (StudioFotografie.ro)
  • Daescu Bortun Olteanu scrie ca un nou artist roman semneaza design-ul cutiei de cafea illy
  • DC Communication prezinta informatii despre Entrepreneur of the Year (EoY), competitia anuala organizata de EY Careers
  • EnTourage Communications recomanda e-book-ul creat de Evensys si intitulat “60 de previziuni in digital marketing pentru 2017
  • FCBBaneasa Shopping City si FCB Bucharest invita copiii sa reinventeze folclorul romanesc prin imaginatie si joaca
  • Galeriu & Partners PR te invita sa afli ce trebuie sa faci pentru a fi pe scena, alaturi de cainele tau la show-ul lui Cesar Millan
  • Golin:
    • Autobuzul magic. In stupul de albine“, a doua carte tradusa in romana din celebra serie “Autobuzul magic” (The Magic School Bus) de Joanna Cole si Bruce Degen
    • Studiu iSense Solutions pentru Initiative: Cati romani platesc pentru continut video online
    • “Pe urmele lui Hitler” se intoarce cu al doilea sezon, exclusiv la History®
  • Grayling Public Relations:
    • Discovery marcheaza Ziua Sigurantei pe Internet printr-o campanie impotriva hartuirii online
    • Grupul MOL si-a extins portofoliul de explorari prin obtinerea de noi licente in Ungaria si Norvegia
  • Infinit PR & Events recomanda infograficul “5 Social Media Predictions for 2017
  • McCann PR te invita sa fii energie, nu vorbe, alaturi de Horia Tecau si Amigo.  Nokian Tyres si Arctic Trucks lanseaza anvelopa Nokian Hakkapeliitta 44
  • Media Pozitiv recomanda webinarul “How to prepare for a crisis in a year of uncertainty
  • More Than PubFood Union primeste o investitie de 214 milioane eur de la PAG si Meridian Capital. Agentia promoveaza produsele Eva si Vegeta
  • MSLGROUP The Practice:
    • Intra in Batalia Aromelor si sustine noua aroma Mirinda
    • Hochland Romania are un nou Director General
    • Dana Constantinescu este noul Corporate Affairs, Communication and Vaccines Director al GSK Romania
    • Samsung lanseaza in Romania noile modele Galaxy A
  • Naked PR posteaza Imnul Romaniei si mentioneaza hashtag-ul #rezist
  • OMA Vision anunta ca biletele pentru Festivalul Enescu se pun in vanzare pe 16 februarie 2017
  • Oxygen PR:
  • PI 2 PR prezinta interviul acordat de Ema Diea (Wiener Privatklinik – WPK Romania) portalului WallStreet.ro
  • Plus Communication desfasoara campanii umanitare pentru DariusPatrickAdriana ProcaVladimir. Agentia asigura comunicarea cu presa pentru psihologul Laura Maria Cojocaru, profesorul de yoga Dana Tupa,  Asociatia Romana de Hipnoza
  • Premium Communication: Proiectul nostru #poartacatrearta a adus a doua expozitie in Flanco Baneasa. Luna asta poti admira si comanda acolo lucrarile Cristinei Barsony
  • Princeps PR: Cat au alocat companiile locale pentru programele de teambuilding si training in 2016
  • PRStepsEntersoft Romania a crescut in 2016 cu peste 50%
  • Publicis ONE:
    • Gunn Report: Publicis, agentia nr. 1 in Romania
    • Jorg Riommi, Chief Creative Officer Publicis Romania – jurat la Festivalul The One Show 2017
  • Pure Media: Solutii inteligente pentru o masa delicioasa si sanatoasa cu Optigrill®+ si ActiFry de la Tefal
  • RanEvents Comm:
    • Actiune la superlativ iarna aceasta in IMAX si 4DX
    • MAX&Co. isi uneste fortele cu Swarovski pentru o colectie de bijuterii senzationala
    • 8 ingrediente mai putin cunoscute din filmul “Fondatorul
  • Russenart Communications promoveaza restaurantul El Pato
  • Smart Point ConsultingEpson este lider pe piata de videoproiectoare din Romania in 2016
  • The Public Advisors: Aseara am participat la un seminar foarte interesant, ce a starnit curiozitatea invitatilor cu privire la domeniul B2B. De la “Marketind. Key Selling Points in B2B” am plecat cu multe cunostinte legate de vanzari, inovatie si marketing industrial. “A IV-a revolutie industriala (Revolutia 4.0) nu este o criza, ci o oportunitate pentru oameni. Adevarata valoare vine din partea oamenilor”
  • Thinker MediaQNAP lanseaza NAS-urile rentabile TS-x31XU pentru rack, cu procesoare quad-core si doua porturi 10GbE SFP+
  • Total Public Relations:
    • FlorideLux lanseaza colectia de Valentine’s Day si estimeaza o crestere de 15% a vanzarilor
    • Romanii au acces la un nou brand de telefoane: Modelele americanilor de la Blu, distribuite oficial de Quickmobile
  • Travel Communication scrie ca in cursul saptamanii trecute agentiile de turism au aflat noutati despre Germania, care sunt destinatiile cheie de anul acesta si platformele online utile
  • Trust communications propune articolul “5 secrets of strong, engaging speakers
  • United recomanda un material despre cele mai intalnite sase greseli pe care specialistii in comunicare le fac in utilizarea retelelor sociale
  • Vitrina Advertising anunta TEDxCluj 2017, care se desfasoara in 25 februarie la Opera Maghiara din Cluj-Napoca si are ca tema “Going beyond”. Agentia continua comunicarea campaniei de constientizare si prevenire a amputarii initiata de Asociatia de Podiatrie
  • White PR anunta aparittia unui nou jucator pe piata farma

Statistici, topuri, trenduri:

  • Antena 3 – clientii publicitari, profilul telespectatorilor si audienta in ianuarie 2017
  • Romania TV – clientii publicitari, profilul telespectatorilor si audienta in ianuarie 2017
  • Dilema brandurilor fata de televiziunile la care se promoveaza. Serialul continua
  • The PR Journal: Moral sau material?#Altaintrebare

Interviuri, opinii:

  • Mihaela Ganea: Mediul digital a contribuit la o apropiere a agentiilor de media cu cele de creatie
  • Gabriel Patru: Daca oamenii vor fi in strada, si brandurile vor fi in strada, daca oamenii vor fi acasa, la televizor, brandurile vor fi la televizor
  • The Past as Prologue to the Future of Public Relations. A conversation with Shelley Spector, founder of the Museum of Public Relations
  • Paula Stan: Solutie de comunicare digitala vs. produs digital. Cum gandim in 2017?
  • Bogdana Voican ni-i serveste pe Vivaldi si Foo Fighters pe post de calmante

Evenimente, conferinte:

  • Digital Marketing Forum, primul eveniment dedicat industriei de  promovare online din tara, va strange comunitatea practicienilor in marketing din  Romania, pe 23-24 februarie, la JW Marriott Hotel
  • 2017 la CNDB, an dedicat dialogului cu publicul
  • Numar record de filme in cursa pentru Premiile Gopo 2017
  • Festivalul de film experimental BIEFF 2017 invita la empatie si la sfidarea granitelor
 Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor