Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe canalele online din Romania in luna august 2018.
Overview-ul pentru luna iulie 2018 poate fi gasit aici.
Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe canalele online din Romania in luna august 2018.
Overview-ul pentru luna iulie 2018 poate fi gasit aici.
Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (06 – 12 septembrie 2018).
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
Evenimente, conferinte:
BusinessMark va organiza, pentru al V-lea an consecutiv, evenimentul OPERATIONAL HR, pe 20 și 21 Septembrie 2018, la Hotel Radisson Blu din București.
Mediul de business s-a transformat în ultimii ani, iar companiile ce au realizat acest lucru și s-au adaptat din punct de vedere organizațional au fost cele ce s-au bucurat de succes. Privind dincolo de procese și strategii, putem remarca o întreagă societate în schimbare. Cât de bine înțelegem angajatul modern, valorile și prioritățile sale? Ce îl motivează? Ce îl cucerește? Ce îl fidelizează? Care sunt valorile societății actuale și cum se reflectă acest lucru la nivel de HR?
Desfășurat pe parcursul a două zile și bucurându-se de prezența unor specialiști cu experiență internațională și locală, evenimentul va crea contextul unor discuții pragmatice asupra tendințelor în resurse umane.
Ne bucurăm să îi avem alături pe:
Invitații speciali:
Experți locali:
Evenimentul va crea oportunitatea participanților de a schimba idei pe teme, precum: ”noul angajat”- aspirațiile sale și factorii ce îl motivează; employer branding și importanța sa în crearea unei relații cu tinerele generații; recrutarea de talente și psihologia grupurilor în crearea de echipe performante; contextul economic și adaptarea companiilor la o legislație a muncii în schimbare; reward management și soluții pentru obținerea unui nivel crescut al performanței la nivelul angajaților; managementul diversității într-o lume a mobilității și schimbării; tehnologizare și digitalizare.
Înscrierea la evenimentul OPERATIONAL HR se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment.
Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2018 este Borsec, care se menține și anul acesta în fruntea clasamentului realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz. Pe locul al doilea în top regăsim Gerovital, urmat de Dorna. Top 10 este completat de Arctic, Dero, eMAG, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia și Dedeman.
Aflată la a noua ediţie, conferința BrandRo, organizată de Revista Biz, prezintă rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research în 2018.
Ediția din acest an a studiului denotă multă coerență, cu un top 10 foarte stabil, care confirmă direcțiile din anii anteriori, apele minerale fiind în continuare în creștere. Cele mai notabile schimbări vin din zona categoriei de băuturi alcoolice, în special pe segmentul berii, unde mărcile românești au reușit anul acesta să se facă remarcate și să avanseze consistent în top.
Top 100 cele mai puternice branduri românești măsoară “puterea” mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali. Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex și vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani. Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) și toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse.
Studiul integral se regăsește în suplimentul editorial “100 cele mai puternice branduri românești”, disponibil în ediție tipărită. Proiectul se poate comanda la adresa de mail lelia.petrescu@revistabiz.ro.
Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 03 – 09 septembrie 2018.
Blog
Economic
Femei
Politic / Social
IT&C
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
Employer Branding Conference, cel mai important eveniment dedicat brandului de angajator, revine pe data de 18 septembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel! Cea de-a treia ediție a evenimentului reunește speakeri internaționali și locali care vor oferi o perspectivă completă asupra modului în care îți poți construi brandul de angajator.
Conferința aduce in fața participanților noi strategii de employer branding destinate să îmbunătățească traseul parcurs de angajat: recrutare, training & retenție, precum și studii de caz interesante și eficiente.
SPEAKERI CONFIRMAȚI
Priyanka Malik – Senior Brand Consultant, LinkedIn
Smarandita Schnel – Director Divizie HR BPO, Telekom Romania
Robert Lewis – Talent Acquisition Lead – Talent Marketing, Kellogg Company
Cristina Hanganu – Communication & CSR Director, Lidl Romania
Cristina Ionescu – HR Manager SCE, Mondelez Romania
Gabriela Neamțu – HR Director, MOL Romania
Anca Păun – Talent Acquisition & Employer Branding Manager, British American Tobacco
Ioana Mănoiu – Managing Partner, GMP PR
Mădălina Uceanu – Managing Partner, Career Advisor
Roxana Milas – HR Lead, Central East Europe, Consumer Segment, Microsoft
Bogdan Badea – CEO, eJobs Romania
Flavia Bobei – Alternative Research Solutions Manager, Unlock Research
DE CE SĂ PARTICIPI?
• Atragerea candidaților potriviți companiei tale
• Transformarea angajaților în ambasadori de brand
• Îmbunătățirea experienței candidaților
• Descoperirea unor noi metode prin care să optimizezi procesul de retenție
• Eficientizarea comunicării cu angajații.
Mai multe detalii despre speakeri și înregistrare sunt disponibile pe site-ul oficial al evenimentului: www.employerbrandingconference.ro
Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultima perioada (23 august – 05 septembrie 2018).
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
Evenimente, conferinte:
IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile branduri din categoria Servicii Online in online si pe Facebook, in luna august 2018.
Apa – 2018/08
Asigurari – 2018/08
Banci – 2018/08
Benzina & Petrochimie – 2018/08
Bere – 2018/08
Bookstores – 2018/08
Bricolaj/Mobila – 2018/08
Cafea – 2018/08
Carne&Mezeluri – 2018/08
Dulciuri – 2018/08
Electro Retail – 2018/08
Fashion – Multibrand stores – 2018/08
Hipermarket & Supermarket – 2018/08
Home Care – 2018/08
Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2018/08
IT&C – 2018/08
Lactate & Branzeturi – 2018/08
Masini – 2018/08
Racoritoare – 2018/08
Sanatate – 2018/08
Snacks – 2018/08
Telecommunication – 2018/08
Turism – 2018/08
Vin – 2018/08
Whisky & Vodka – 2018/08
Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 27 august – 02 septembrie 2018.
Blog
1. | A crescut puiul de gorila, apoi l-a eliberat. Dupa 5 ani s-au intalnit in salbaticie – anamariavasile.com 14796 Facebook interactions 4 Twitter trackbacks 364 Twitter followers |
2. | DOCUMENT: OUG 6/2016 a Guv. Ciolos, prin care SRI a fost facut organ de “cercetare penala speciala”, NU a avut avizul CSM – floricaroman.wordpress.com 5956 Facebook interactions |
3. | Inainte era mai bine – mihaivasilescublog.ro 5895 Facebook interactions 9 Twitter trackbacks 9702 Twitter followers |
4. | Protocoale semnate de domnul Toader – cristidanilet.wordpress.com 5714 Facebook interactions |
5. | Nunta mea de morosan – nicolaitand.ro 5466 Facebook interactions |
6. | 3 zile in Milano, 67 euro! (zbor si cazare) – aventurescu.ro 5387 Facebook interactions |
7. | Sa nu dispretuiesti! Manifestul meu – contributors.ro 4336 Facebook interactions 4 Twitter trackbacks 447 Twitter followers 3 Blog trackbacks |
8. | De ce nu se aplica legea care starpeste ambrozia – ionelanastase.ro 4027 Facebook interactions |
9. | Povestea stindardului regal – princeradublog.ro 3159 Facebook interactions 1 Twitter trackback 15 Twitter followers |
10. | Ana, care musca autismul de bot – simonatache.ro 2737 Facebook interactions |
Economic
Femei
Politic / Social
IT&C
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
Cresterea anuala a volumului de vanzari si a relevantei pe piata nationala, completata de extinderea catre noi piete sunt doar cateva dintre preocuparile principale ale fiecarui proprietar de magazine online. Daca vorbim de peisajul actual al comertului online romanesc, putem aminti doar cateva zeci de magazine online care se pot lauda cu cifrele lor.
In acest context, marea majoritate se zbate pentru a avea conversii mai mari, fie ca discutam despre inscriere la newsletter, click pe un anumit banner sau achizitionarea unui produs de pe site.
”Una dintre metodele prin care un magazin online poate sa isi creasca rata de conversie este prin redesign”, declara Gennadiy Vorobyov, co-fondator & CEO Netpeak Bulgaria (agentie de marketing digital). Gennadiy va fi prezent in cadrul TeCOMM pe data de 9-10 noiembrie 2018. Acesta sustine o prezentare detaliata insotita de un studiu de caz in care va explica cum poate sa creasca rata de conversie cu peste 20% in urma redesignului strategic.
TeCOMM 2018: continut live, intrebari reale, interactiune cu profesionisti
Main stage-ul din acest an pune accent prin speakerii prezenti la eveniment pe Greseli in eCommerce si cum pot fi ele evitate, prin prezentarea studiilor de caz, prin experienta celor care urca pe scena, toate adaptate pietei de eCommerce actuale.
“La editia aceasta am decis sa aducem in discutie si aspectele mai putin placute ale industriei. Avand latura practica si motivationala, speakerii prezenti pe main stage au rolul de a puncta ce gresesc businessurile online, cum pot sa corecteze sau sa evite din start anumite greseli.“ declara Iulia Pascal, Marketing Manager TeCOMM.
Printre speakerii confirmati se numara: Ana Sipciu (Industry Manager, Google Romania), Ivan Imhoff (Founder&CEO Cognytive), Gabriela Lungu (Fondator, Wings), Petr Svoboda (CEO Shopsys).
Sectiune noua @ TeCOMM
“Fie ca discutam de platforme de eCommerce, cifre, grafice sau tooluri care ne usureaza activitatea, in online este, inevitabil, despre tehnologie. Tocmai de aceea, am adus in agenda TeCOMM o sectiune dedicata celor care stau in spatele tastelor: developerii. AI & Big Data MasterClass se adreseaza arhitectilor de software, managerilor tehnici, dezvoltatorilor de Inteligenta Artificiala si specialistilor in data science. Fiind un eveniment hands-on, AI & Big Data for developers reprezinta cadrul ideal de invatare, creare, dezvoltare si testare a programelor care au menirea de a ne schimba total businessul. MasterClassul dedicat dezvoltatorilor de inteligenta artificiala si Big Data are loc pe 9 Noiembrie 2018 si este parte din TeCOMM, evenimentul premium de eCommerce”, declara organizatorii.