Sindromul Burnout – cum se reflecta in social media

social media, Zelist Research Add comments

Despre burnout s-au publicat in ultimul an un numar de 4157 de mentionari, cu 5% mai putin decat in perioada precedenta (noiembrie 2018 – noiembrie 2019).

Cele mai multe dintre aceste mentionari au fost publicate pe Facebook (pagini publice) -29%, presa – 25%, Instagram – 13%.

Subiectul epuizarii profesionale a fost de interes pentru conturile social media persoanale din Bucuresti (53%) si adulte (40 – 44 ani – 37%, 30 – 34 ani – 24%).

Din punctul de vedere al evolutiei aparitiilor in ultimul an, se poate observa faptul ca cele mai mari cresteri ale interesului pentru burnout se petrec in perioadele reci, in lunile de toamna, iarna.

In ultimul an, a fost inregistrat si un alt “varf” de vizibilitate, in perioada 6 -12 aprilie 2020, cand s-a discutat despre un burnout in pandemie, cum ajuta psihologii in burnout, burnoutul din asistenta medicala.

In topul celor mai folosite cuvinte impreuna cu burnout au fost: :angajati, anxietate, epuizare, munca, oboseala, profesionala, stres.

In urma parsarilor interne Zelist Monitor se observa ca, in continutul publicat in social media,  mentionarile burnout coreleaza foarte bine (r>0.5) cu subiecte precum: depresie, insomnie, psiholog, ore suplimentare, sanatate mentala.

One Response to “Sindromul Burnout – cum se reflecta in social media”

  1. Zelist Blog » Blog Archive » Saptamana in Social Media – 29 octombrie – 04 noiembrie 2020 Says:

    […] Sindromul Burnout – cum se reflecta in social media […]