Saptamana in Social Media – 09 – 15 iulie 2020

social media, Uncategorized, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (09 – 15 iulie 2020).

Lansari, campanii, stiri:

  • BuzzStore: Si tu faci parte din cei peste 30% din romani ce lucreaza de acasa? Atunci trebuie sa stii ca americanii de la site-ul de recrutare online directapply.com au realizat impreuna cu psihologi, nutritionisti si specialisti fitness un portret socant al angajatului ce lucreaza de acasa. Daca se va prelungi contextul actual, iar munca de acasa va deveni norma si nu exceptie, atunci risti sa dezvolti obezitate, probleme de coloana, sa iti strici ochii sau sa devii extrem de stresat/a. Nu-i asa ca si voua vi se pare ca muncim mai mult stand acasa, iar granita intre viata profesionala si cea personala e din ce in ce mai fina? Ca sa nu mai vorbim de cat de des deschidem frigiderul. Intr-o noua campanie de testare marca BUZZStore, iti aratam ca a gasi echilibrul chiar si atunci cand muncesti de acasa inseamna sa te hranesti natural, sa faci miscare si sa gasesti armonia interioara.
  • Caracteristic PR:
    • ECOMpedia sarbatoreste 8 ani si face o analiza a domeniului e-commerce cu toate provocarile
    • “Cand spui de Romania, nu spui deloc vin. Avem nevoie de o strategie adaptata la vremurile noastre”, a explicat Marian Olteanu pentru Ziarul Financiar. In cadrul emisiunii “Investiti in Romania”, fondatorul GRAMMA a explicat de ce este importanta construirea unui brand de tara in care produsele locale sa fie parte a strategiei de marketing
    • Prietenii nostri de la Floraria Magnolia ii surprind pe iubitorii florilor cu cele mai frumoase buchete, in diverse combinatii si culori. Frumoase, parfumate si catifelate, aduc zambetul pe buze oricui intr-o zi insorita de vara si nu numai din 2020
  • Conan PR: Imagineaza-ti un raft de carti misto care nu se mai termina niciodata. Oh well, iata-l: Raftul Unfinished. Pe site-ul Carturesti. Recomandari lunare. Pentru totdeauna.
  • Confident.CommunicationsTarnava Sighisoara sau 1949 Tarnava, asa cum este cunoscut brandul la targurile internationale, unul dintre cei mai vechi producatori de camasi din Romania, a reusit sa se adapteze noului context prin productia de echipamente medicale
  • Creative Market PR Agency:
    • Influencerii au celebrat momente speciale alaturi de Blanc 1664 Ziua Frantei
    • Brandul suedez 100% vegan Maria Nila protejeaza oceanul, lansand campania de vara: Nomazii apelor
    • ELLE a incercat noul FOREO UFO 2, singurul dispozitiv care iti poate oferi un tratament facial personalizat la tine acasa
    • Creative Market Agency adauga in portofoliul de clienti e-tailerul de fashion Modivo.ro
  • DC Communication: In #stagiunevirtuala e de ras si de plans. Ah, stati, ca e la fel si pe-aici prin lumea fara scenariu si scena. #raiffeisenartproiect #devazut
  • Diana Seceleanu PRChefBox, proiectul culinar care mizeaza pe mancaruri gustoase si sanatoase, a inceput livrarea oriunde in Bucuresti, intre 11 si 19, prin FoodPanda, Glovo, BoltFood sau Takeaway
  • EnTourage Communications6 principii Gestalt ale perceptiei vizuale, aplicate in marketing online
  • First PR AgencyUltraVision Consult anunta lansarea oficiala a versiunii 4.6 a aplicatiei AppVision
  • Free CommunicationESG – Environmental, Social, Governance – reprezinta un set de standarde pe care investitorii le urmaresc atunci cand analizeaza companiile in care investesc. Colegii din reteaua Public Relations Global Network – cometis AG – au realizat un studiu despre comunicarea acestor standarde de catre corporatiile de top din Germania. Va impartasim mai jos rezultatele. Intrebarea ramane: cat de corect se face raportarea ESG si cat de transparent sunt comunicate rezultatele de catre corporatiile din Romania?
  • Golin:
    • Mastercard lanseaza, alaturi de Edenred, Sodexo si Up Romania si in parteneriat cu Qriser, initiativa “HoReCa Impreuna”
    • Danone Romania continua investitiile in dezvoltarea a peste 180 de gospodari locali si dubleaza productia de lapte realizata de acestia, ca parte din programul “O sansa pentru familia ta”
    • Din 20 iulie, HISTORY deschide “Sezonul Extraterestrilor”, prin difuzarea unor documentare tematice
    • Studiu Mastercard: romanii sprijina relansarea comertului local in perioada post-izolare
    • EA Sports UFC 4 a fost dezvaluit oficial sambata. Pe coperta jocului vor figura Israel Adesanya, campionul UFC la categoria mijlocie, si Jorce Masvidal, aspirantul la categoria semimijlocie UFC
    • Martin Scorsese sustine programul CINEVARA al Fundatiei9. Proiectia de joi de la Rezidenta BRD Scena9: Black Girl, “primul film al Africii subsahariene”
  • Grayling Public RelationsGoogle lanseaza Fabricius, un instrument de descifrare a hieroglifelor cu ajutorul Machine Learning
  • IQOS x McCann PR lanseaza o geanta in editie limitata, inspirata de noul dispozitiv
  • Media Pozitiv recomanda “How To Get Clients Back For Your Digital Marketing Agency
  • MSLGROUP The Pracice:
  • Natural Public Relations scrie despre faptul ca Asociatia Anais si JYSK lanseaza campania de informare cu privire la violenta domestica Acum stii
  • Oxygen PR: Hartia de orez protejeaza, Stragghisto inspira. Afla cat de importanta e hartia de orez din interiorul ambalajului iaurtului Stragghisto
  • Pandorra Style: Moda pentru zilele de vara (Tommy Hilfiger)
  • PiArt Vision: Educatia este o prioritate. Partenerii nostri de la firma de curierat DPD Romania sunt alaturi de demersul Salvati Copiii Romania de a veni, prin intermediul Scolilor de vara, in ajutorul copiilor care nu au reusit sa se adapteze la Educatia online. Au livrat materiale de igiena in 20 de scoli din tara pentru ca cei mici sa poata recupera materia in deplina siguranta
  • Plurivox mentioneaza Vinarte Romania
  • Premium Communication:
  • PRStepsElefant.ro sarbatoreste aniversarea de 10 ani cu Ebitda Pozitiv
  • RanEvents Comm:
    • Primul Show Fashion in format video din Romania. Soirees De La Monde 23 Memories
    • Pandora isi uneste fortele cu UNICEF pentru a strange peste 1M $ cu scopul de a sustine initiativa “One Love”
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Alegeri PROI Worldwide pentru EMEA: Eliza Rogalski devine noul Vicepresedinte al regiunii in care sunt incluse cele mai creative agentii independente de PR
  • Russenart Communications: In perioada 2020-2021 Lent Optik este partener afiliat al proiectului ”CLAR – pentru COPII” derulat de ASSMB si Primaria Municipiului Bucuresti, contribuind cu rame si lentile la confectionarea ochelarilor de vedere pentru beneficiarii proiectului
  • The Public Advisors:
    • Divizia de marketing externalizat a agentiei The Public Advisors la un an de activitate: expertiza in FMCG, real estate, automotive si sectorul nonguvernamental
    • Asociatia ZI de BINE: Cea de-a doua pictura murala, aflata de aceasta data in curtea Institutului Mamei si Copilului din Bucuresti, a fost finalizata. Pictura a fost realizata tot de artistii de la Sweet Damage Crew
  • Travel Communication:
    • Consultantul de turism Razvan Pascu, in vizita la Muzeul Satului: “M-am intors in Bucuresti, dar gandul mi-a ramas acolo”
    • Romanii cauta alternative de zbor spre destinatiile de vacanta din Grecia. Preturile incep de la 48 de euro de persoana si ajung la 180 euro
  • Tudor Communiation:
    • Florin Alexandru, analist comportamental, a explicat la Capital TV de ce inteligenta emotionala e mai importanta decat IQ-ul in afaceri si cum putem dezvolta aceste abilitati pentru a ne atinge obiectivele
    • Avansis Mobile este singura aplicatie mobila de pe piata din Romania cu ajutorul careia contribuabilii pot gestiona online relatia cu administratiile locale
    • Invitatii Danielei Palade Teodorescu la cea de-a doua editie a emisiunii 2Value Talks au fost antreprenori de top din imobiliare, care au trecut in revista principalele provocari si tendinte din acest domeniu, pe timp de pandemie
    • Primul Campionat National de Discursuri Online, care s-a desfasurat intre 9 iunie si 14 iulie, sub deviza “Dreaming of a better world together”, a depasit 100.000 de vizualizari, ajungand la un reach de 300.000 de persoane
    • Dana Oancea, fondatoare si directoare PR Romania, presedinta Fundatiei Forum for International Communications, organizatoare Romanian PR Award a fost invitata Mihaelei Tudor la Brands That Value, intr-o discutie despre importanta valorilor in PR
  • 2Performant anunta intentia de listare la Bursa in a doua parte a anului 2020
  • InteractionsMacromex prezinta promotiile verii, sustinute de Promotiful
  • Mediapost Martech: Valul de concedieri din 2020 abia incepe. Industria Martech poate reprezenta insa un colac de salvare
  • RCS-RDS: Digi#EDU. Scoala viitorului ofera acces la internet si tablete copiilor din mediul rural
  • UpswingPrognoze post-pandemie: cum vor arata agentiile SEO
  • We Are Prestige: Lantul de cafenele “Coffee 2 Go” lanseaza campania #EspressoRomanesc
  • Semintele Alka si agentia ontheroof vor sa sparga tiparele cu noua campanie: “Viata pe orizontala”
  • O comunitate de lifestyle pentru persoanele de peste 50 de ani

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Cristian Crisbasan: Oamenii trebuie surprinsi. Scosi din zona lor de confort, din cliseele “inofensive”. Aici e miza
  • Andra Cristea: Fotografia finala pe care clientul o primeste nu este rezultalul unui click, ci a multor ani de studii si investitii materiale
  • Eva Cosa: Social Media a devenit ocazional un festival international de fake news
  • Oana Dobosi & Raluca Selejan, La Doua Bufnite: Comunitatea noastra care ne-a ajutat sa rezistam in aceasta perioada
  • Sofia Dumitriu: Omul este societatea. Sanatatea mintala individuala este dependenta de gradul de dezvoltare socio-economic al unei societati
  • Dan Fintescu & Marian Hurducas, despre Murdar: Ne-am dorit un produs mainstream, care sa poata fi consumat de cat mai multa lume
  • Adriana Paulica: Ne dorim atat de mult validare si recunoastere, ca ne indepartam de scopul meseriei noastre
  • George Petrosel, Jurjak: Despre industria muzicala din Romania se poate spune ca nici nu exista… din pacate
  • Simona Preda: As sugera sa ne bazam mai mult pe stiri utile pentru viata noastra si pe comedie
  • Catalina Olteanu: Sanatatea unei societati inseamna sanatatea fiecarui individ in parte
  • Madalina Savulescu: Mentalul colectiv a fost fragil in toata aceasta perioada. Asteptarile publicului de la brand-uri au crescut brusc
  • Cosmin Soaita, Bere Artizanala SB: Orice criza ne pune afacerea in fata unui test de stres. Cuvantul cheie este adaptabilitate
  • Alexei Turcan: Nu poti construi o campanie de strangere de fonduri doar cu like-uri
  • Radu Umbres: Daca asta e cel mai rau din noi in acest moment, eu zic ca o ducem bine
  • Arnold Vieriu: Perioada asta a fost o adevarata “armata” pentru multi dintre noi, cand aveam zeci de clienti in situatii de criza

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Leave a Reply