Saptamana in Social Media – 05 – 11 noiembrie 2020

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (05 – 11 noiembrie 2020).

Lansari, campanii, stiri:

  • Anamaria Onisei, Communication Consultant: “Toamna fara teatru: despre prezentul si viitorul artelor spectacolului” – dezbaterea anului la “Anotimpurile dialogului despre teatru cu Octavian Saiu” de la Teatrelli
  • BDR Associates aniverseaza 25 de existenta. La multi ani!
  • BuzzStore: Produsele pentru ingrijirea tenului de la Gerovital Doctor in frumusete iti ofera rezultate vizibile imediat si de durata. Afla mai multe despre produsele Gerovital Stop Acnee, apoi scrie intr-un comentariu la aceasta postare care sunt produsele din kitul de tratament cosmetic, utilizand hashtag-ul #buzzGerovitalStopAcnee si eticheteaza numele unei prietene sau al unui prieten care ar putea fi interesat de aceste produse.
  • Caracteristic PR:
    • Cum se pot promova eficient companiile direct prin SMS: SMSO lanseaza o oferta speciala pentru Black Friday si sezonul de iarna
    • ContentSpeed si Global Payments anunta parteneriatul prin care pot fi sustinute afacerile locale pentru dezvoltarea unui business online
    • Cele mai noi magazine Calvin Klein si Dockyard, amenajate in Romania de ZAFIT
    • Imobiliarele au cel mai bun randament financiar – analiza prezentata de Nordis Group
  • Cheil CentradePoint Pickup Technologies, platforma digitala de curierat B2B dezvoltata de echipa de programatori romani a Cheil | Centrade a primit o finantare de 30 milioane de dolari de la Brown Brothers Harriman & Co
  • Agentia Conan PR este mentionata in contextul programului Alcohelp Aliat
  • Confident.Communications te invita sa intri in campania Connections
  • Daescu Bortun OlteanuGaming Video Awards, competitie ce ofera recunoastere celor mai buni creatori de continut de gaming din Romania, si-a desemnat castigatorii
  • Agentia DC Communication este mentionata in contextul proiectului cultural “Traditii creative. Pretext. Text. Content
  • Diana Seceleanu PR:
    • Compania romaneasca de IT EXE Software aniverseaza 19 ani in domeniu
    • ChefBox, proiectul dedicat meselor de pranz, face un apel comun la solidarizare, in perioada de pandemie
    • EsFields, solutia pentru companiile care vor sa tina legatura cu echipele din teren
    • Echipa de motociclism viteza Team BMR prezinta concluziile unui sezon desfasurat in pandemie
  • First PR AgencyELKO Romania – Viitorul Conectivitatii Dispozitivelor IIoT. Solutii industriale de la Moxa
  • Galeriu & PartnersCasa de Monede a lansat o medalie aniversara cu ocazia implinirii a 145 de ani de la nasterea Reginei Maria.  Ana Morodan, Queen Marie of Romania & Zaiafet ne ajuta sa aducem un omagiu acestei personalitati fascinante
  • Golin:
    • Sphera Franchise Group ajunge la un portofoliu de 18 restaurante KFC in Italia, prin deschiderea unei noi locatii in Roma
    • Farmec lanseaza campania Magic Black Friday in 13 noiembrie
    • Lidl sustine accesul la educatie de calitate pentru copiii din medii vulnerabile, printr-o noua campanie derulata impreuna cu UNICEF in Romania
    • HISTORY difuzeaza, in exclusivitate, cele mai bune momente din seria documentara “In cautarea monstrilor”
    • Mastercard le ofera posesorilor de card beneficii exclusive si servicii medicale gratuite, printr-un parteneriat cu SanoPass
    • Mastercard anunta prelungirea parteneriatului cu UEFA Champions League la nivel global
  • McCann PR: “Plan de Viata“, programul social lansat de AFI Europe si The Social Incubator, alaturi de McCann PR
  • Media Pozitiv recomanda articolul “Why Integrated Marketing Communications Matters Today
  • MSLGROUP The Pracice:
    • Samsung anunta disponibilitatea comerciala a lui The Sero, televizor din noua sa gama de lifestyle
    • Leo Burnett, impreuna cu Telekom Romania si Curtea Veche, finalisti la Effie Awards Europe 2020
    • REVALID® isi extinde gama cu noi produse pentru tratarea in profunzime a problemelor parului
    • 35% dintre respondentii la un test online prezinta factori ce pot indica riscul de a dezvolta cancer pulmonar
  • Naked PR: Raluca Leafu a creat povestea Bon Bijou. Chiar daca la baza a terminat Facultatea de Drept, a reusit sa facă din Bon Bijou mai mult decat un brand de accesorii, a creat o experienta. Sezonul acesta, Raluca va fi gazda workshopului de Bijuterie, un curs de educatie estetica si creativa, dar in care nu vom neglija nici partea de business
  • Natural Public Relations: Lansam pentru TangoTangent sezonul 4 al lectiilor online de tango argentinian
  • OMA Vision mentioneaza “Sacul cu Poveti” – Campanie nationala, cauta voluntari inspirati
  • Oxygen PR:
  • Pandorra Style:
    • De Black Friday shopping-ul este in siguranta, la ParkLake Shopping Center, cu super reduceri si 3.500 de vouchere de cumparaturi!
    • Calvin Klein –– CK ONE Colectia Capsula Toamna 2020 One Future. #CKONE
  • PiArt Vision: Inainte de Black Friday, DPD Romania deschide noi spatii de depozitare in Bucuresti, Arad si Brasov
  • Plus CommunicationAlegeri la Federatia Romana de Triatlon
  • Premium Communication:
    • Sorana Savu: Acest eveniment putea să fie un e-mail
    • Bogdan Pismicenco la Zilele Biz: Este mare nevoie de security awareness in cadrul tuturor companiilor
  • PRSteps:
    • elefant.ro organizează Singles’ Day in acest an pe 11 noiembrie
    • Ambasada Olandei in Romania este onorata sa sprijine proiectul de amenajare peisagistica “Gradinile Senatului – Memorial Uranus”
  • RanEvents Comm:
    • Peeraj Group anunta lansarea Distinctive.ro – un nou jucator pe piata de e-commerce din Romania
    • Cinema City isi suspenda activitatea in intreaga tara
  • Rogalski Damaschin Public Relations: #BikeForScience – pedalam pentru stiinta si inovatie!
  • Seven Media:
    • De peste 63 de ani, Antibiotice Iasi este alaturi de milioane de romani, iar micul erou din cutie, Cutaden a fost intotdeauana langa noi, protejandu-ne pielea, pentru ca aventurile noastre sa se termine cu bine mereu
    • Happy news from Happy Tour, partener FCM in Romania, Bulgaria si Turcia! FCM Travel Solutions a primit, pentru al 12 lea an consecutive, titlul de Management Company for Europe
    • Cand proiectele iti solicita la maximum creativitatea, un pic de day dreamin` face minuni. Mai ales cand dai peste imaginile din tripul Cocktail Holidays in Santorini
  • The Public Advisors:
    • Ne mandrim ca avem clienti care au ceva de spus cu privire la Reinventarea Romaniei. Mihai Boldijar, Director General Bosch Romania si Reprezentantul Grupului Bosch in Romania si Bulgaria, este astazi speaker la cea mai noua editie din Seria de evenimente Forbes reINVENTAREA Romaniei
    • Asociatia Zi de Bine dedica luna noiembrie victimelor violentei domestice si lanseaza, cu sprijinul AVON, campania “Iubirea care bate la ochi”
  • Total PR: Intr-un interviu pentru Biz, Simona Lapusan, cofondatoare Mirro.io si COO al Zitec, ofera mai multe detalii despre extinderea Mirro, dar si despre motivele cresterilor exponentiale pe care le-a inregistrat compania in perioada pandemiei
  • Tudor Communication:
    • Toate companiile care au angajati, fie ele chiar si PFA-uri sau ONG- uri, sunt obligate sa actualizeze evaluarea riscului de imbolnavire profesionala, precumsi planul ce contine masurile de preventie, in contextul pandemiei de SARS-CoV 2
    • Cea de-a treia editie a Ghidului Meseriilor Viitorului lansata de INACO- Initiativa pentru Competitivitate, ofera informatii tinerilor despre abilitatile-cheie si aptitudinile necesare pe piata muncii de maine, profilul de personalitate si calificarea necesare pentru cateva dintre profesiile viitorului, precum si o trecere in revista a companiilor romanesti unde pot practica noile tehnologii
    • SoftOne Romania, membru al grupului de investitii Olympia, a promovat-o pe Alexandra Lucescu director de operatiuni pentru subsidiara din tara noastra
    • Invitatii Danielei Palade Teodorescu la 2Value Talks au fost medici de renume, specialisti in terapii alternative, intr-o discutie despre modul in care ne intarim imunitatea in aceasta perioada, dar si despre ajutorul pe care ni-l pot oferi terapiile alternative pe timpul pandemiei
    • Vanzarile din gama de produse smart home pentru baie s-au triplat in ultimii doi ani, semn ca piata romaneasca incepe sa se maturizeze, iar consumatorii sunt tot mai deschisi catre noile tehnologii
  • United:
    • AgTech TM Spark Weekend incepe competitia pentru investitii totale de 50.000 de euro din partea Agroland
    • Cercetare Sevabloom: Sub 1% dintre romani sunt realmente interesati de o dieta sanatoasa
  • Wefflermark: Cei trei antreprenori din spatele Cereal Crunch, Radu Savopol, Lucian Badila si Andrei Alecu, investesc intr-o noua afacere! Cei trei au devenit actionari majoritari ai Fika18, preluand 70% din actiunile super business-ului cu croissante
  • White PR: Un nou concept #SMYKAllForKids in Fashion Outlet Militari. Incepand cu 12 noiembrie!
  • Zacke PR:
    • Black Friday este subiectul saptamanii: iata ce reduceri gasim la carti, bijuterii, cadouri si chiar mobilier ergonomic
    • Vanzarile online au crescut cu 50% in octombrie. Ce asteptari sunt pentru Black Friday
    • 30 Branduri Romanesti: povestea Libris
    • #BooksOfLeaders prezinta Anul cu 52 carti, recomandarile de lectura ale fondatorului companiei Autonom, Dan Stefan
    • Care este pozitia corecta la birou, pentru evitarea afectiunilor spatelui?
    • Plantele in ghiveci: solutia naturala pentru putere de concentrare mai mare in munca remote
    • Workspace Studio, afaceri de 6.5 milioane de euro in primele 9 luni. Compania intra pe piata de retail cu un shop online cu produse dedicate ergonomiei
  • Global RecordsINNA compune muzica in “Dance Queen’s House” 3 saptamani, iar fanii vor putea urmari pe YouTube experienta
  • MVcom: Cele mai interesante titluri din Octombrie, pe WeInvent.ro
  • Mavericks: #InLoveWithTechnology – o campanie #FCRP amplificata in digital de Mavericks
  • MullenLoweMedic One si Mullen Romania semneaza campania de comunicare a primei game de suplimente alimentare Aslavital lansata de Zentiva Romania
  • Next Advertising: NEXT schimba ritmul cu Toortizi
  • RCS-RDS: La GoTech World 2020: The new reality Digi aduce oferte pentru clientii corporate si prezentari inedite in sectiunile tematice
  • Re:Think:Analytics s-a lansat. Vezi cum a fost la evenimentul de pe 15 octombrie 2020
  • Today Advertising: Cadourile care nu se dau, se tin minte!
  • Universal Music RomaniaAlexandra Stan scrie istorie cu mega-hitul “Mr. Saxobeat” – cea mai ascultata piesa romaneasca de pe Spotify

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Vasile Adnan si campania lui Dominic Fritz: Mesaje subtile, jucause, atipice. Am vrut sa subminam asteptarile la fiecare pas. In termeni politici, desigur, nu campanie de gherila
  • Ioana Avadani: Era la inceputul anilor ’90, in redactia Mediafax, cand am dat ochii cu “onlineul”. Aveam un singur calculator in sectie si faceam cu schimbul
  • Codrut Baciu: Umorul e prea putin folosit de branduri. Din teama, din lipsa de skill, din multe motive. Foarte rau
  • Petre Barbu: Cu furie, despre cei pe care i-am pierdut cu zile, in asteptarea unei “alte Romanii”
  • Robert Diaconeasa: Nu ne lipseste nimic esential. Viata la sat in 2020 nu mai e cum o stie lumea
  • Ana-Maria Grigore: Consumatorul este in definitiv un partener cu drepturi egale pentru care este recomandat sa venim cu modele de povesti autentice
  • Kris Hoet: Mai mult decat in orice alta piata in care am lucrat, in Romania exista o manifestare incredibila a mandriei locale ce se reflecta in campanii
  • Ciprian Homorodean: Nu mai trebuie sa trecem prin bariere vamale, dar exista si alte tipuri de obstacole. Nu este acelasi lucru sa fii roman in Spania, Franta, Olanda, Italia sau Germania…
  • Alexandra Ion: Tik Tok este ca un playground imens, poate chiar un fel de Disneyland virtual. Poate fi si ca un balci
  • Camelia Jula: Eram satula de oras, nu neaparat de unul anume, ci de concept
  • Mihaela Patrascu: Am un mesaj pentru industrie si as spune ca ar trebui sa ofere sanse si celor mai mici, sa nu uite de unde au plecat
  • Ioana Oprescu: PR-ul de pandemie pune accentul mai mult pe client, este contextualizat si concentrat pe comunicarea interna
  • Iurie Salaru: Economia reala are nevoie de oameni care se adapteaza din mers la anumite circumstante si nu asteapta instructiuni de undeva
  • Ioana Silistraru: Am lasat orasul pentru sat fara sa stiu exact ce inseamna. Cred ca cel mai mult ne bucuram eu si fiica-mea, care s-a si nascut aici
  • Dan Vamanu: Trebuie disciplina, persistenta, mai mult curaj. Si asta nu e chiar visul rock’n’roll

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.