Saptamana in Social Media – 02 – 08 septembrie 2021

Uncategorized Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (02 – 08 septembrie 2021).

Lansari, campanii, stiri:

  • Brain 4 Strategy:
    • Un studiu pentru ING Bank arata ca 49% dintre romanii care intentioneaza sa-si achizitioneze o masina in viitorul apropiat doresc ca aceasta sa fie noua. 20% isi doresc unele de tip hybrid plug-in si 12% pe cele full electric.
    • Pe 8 septembrie, FrieslandCampina a sarbatorit, la nivel mondial, 150 ani de la infiintare, inclusiv in Romania, aceasta fiind una dintre cele mai mari cooperative de lactate din lume
    • Campania #dreptullabanking a dat startul unui proiect editorial prin care antreprenorii povestesc despre relatia lor cu bancile si ce inseamna banking-ul.
    • Otto Broker marcheaza 20 ani de activitate prin parcurgerea Via Transilvanica, alaturi de angajati, si finantarea a 20 km din acest drum.
  • BuzzStoreGarnier Fructis Hair Food ofera o adevarata “hrana” pentru parul tau, compusa din pana la 98% ingrediente de origine naturala. Stim ca parul care arata bine iti confera optimism, energie si efervescenta, iar noua gama Garnier este gata sa ofere parului tau ingrijirea de care are nevoie.
  • Caracteristic PR:
    • MAM Bricolaj anunta noua identitate vizuala in concordanta cu actuala dinamica a companiei
    • Nordis Group anunta recrutarea a patru noi specialisti de top pentru consolidarea operatiunilor
  • Confident.Communications@keff_ro is the new must have in the shower; all seasons ice cream
  • Craft Interactive: Cum sa comunici eficient pe retelele de socializare? O perspectiva de la Craft Interactive
  • Daescu Bortun Olteanu:
    • Amber, prima companie romaneasca de gaming care semneaza Carta Diversitatii
    • JaxiTV, Lectura DeLaA-LaZ si Cristina Simion sunt creatorii cu cele mai multe nominalizari la Gaming Video Awards
    • Colliers Romania il numeste pe Victor Cosconel in pozitia de Head of Industrial & Business Development
  • dakommunication: O stire B1.ro despre Kathe, Akana 2021 si prima zi in Ferentari cu Independent Theater Hungary a prefatat spectacolele de la ART HUB si Teatrul Evreiesc de Stat.
  • DC Communication: Un gand de recunostinta pentru cel care ne-a devenit mentor si model in ale vietii, cu discretie, cu rabdare infinita, cu o forta incredibila, cu eleganta. Odihna in pace sufletului sau!
  • Diana Seceleanu PR:
    • Digitalizarea nu s-a incheiat, digitalizarea continua! Care sunt concluziile primei jumatati de an din domeniul IT: trendul crescator al cererii de solutii si servicii informatice se pastreaza cel putin pana la finele lui 2021
    • Ce elemente ar trebui sa includa un site de portofoliu, astfel incat potentialii clienti sa-si aminteasca de tine
    • Bune practici de SEO si CRO pentru principalele pagini ale site-ului tau
  • EnTourage Communications: Ce este intarzierea in dezvoltarea motorie a copilului si de ce apare?
  • First PR Agency:”Anonimo Venetiano” este noua compozitie lansata de pianista Sinziana Mircea
  • Galeriu & Partners: Se implinesc doua luni de cand existaa prima cafenea socialaa in Cluj-Napoca! Cofeels este proiectul antreprenorului Lucian Butnaru o persoana curajoasa care se autodepaseste zilnic, in ciuda deficientelor de vedere. Saptamana trecuta l-am vizitat pe Lucian chiar iin cafeneaua lui si am avut parte de o prezentare speciala a cafelei asociata cu dulciurile potrivite.
  • Golin:
    • Sphera Franchise Group anunta inaugurarea unui nou restaurant Drive Thru in Bucuresti – KFC Pallady
    • 3.000 de zambete romanesti devin primul NFT din istoria Lay’s Romania
    • Lidl Romania investeste 150.000 de lei in renovarea castelului Bánffy din Bontida. Acesta este cel de-al treilea an in care retailerul doneaza pentru restaurarea monumentului, in calitate de partener strategic al Electric Castle
    • EA SPORTS si David Beckham, ambasador UNICEF, isi unesc fortele pentru a crea un echipament special FIFA ULTIMATE TEAM si pentru a strange fonduri pentru UNICEF
  • Goya PR:
    • Genesis Property: Angajatii din Romania recunosc importanta sanatatii spatiilor de birouri. 43% dintre angajati isi doresc in primul rand birouri sanatoase, 26% le vor “verzi”
    • TBI Bank si iSTYLE, parteneriat pentru cumparaturi cu plata in rate fara dobanda la achizitia oricarui produs Apple
    • Colliers: Parcurile de retail sunt noua vedeta a pietei de retail
    • Climate Innovation Day: Summit dedicat solutiilor inovatoare din Romania pentru combaterea schimbarilor climatice
    • BestJobs: Candidatii cu varsta de peste 45 ani au inregistrat 40% dintre aplicarile la joburi din luna august, cu 10% mai mult decat in iulie
    • Logiscool Romania deschide inscrierile pentru cursurile de programare din noul an scolar, cu un curriculum adaptat actualelor nevoi digitale ale elevilor
  • Kooperativa 2.0:
    • #RomaniaDeschisa: o initiativa pentru demararea dialogului intre cetateni, autoritti si mediul de afaceri, pornita de la concluzii recente care analizeaza stresul romanilor in perioada de pandemie
    • Kooperativa 2.0 si Veranda Mall sarbatoresc inceperea scolii cu o noua editie “Portret de Scolar”, celebra serie fotografiata de Cristian Sutu
  • June Communication: 16 personalitati de top din domeniul digital si al inovatiei tehnologice urca pe scena Beyond the Future, primul eveniment marca TEDxInovatorilorStreet
  • MarketcapAllview (Visual Fan SA) va oferi 5 actiuni gratuite la fiecare actiune detinuta
  • MSLGROUP The Practice:
    • Solve For Tomorrow by Samsung – competitia nationala care incurajeaza elevii sa gaseasca idei inovatoare prin tehnologie si educatie, pentru binele comunitatii
    • PENNY isi extinde reteaua din Romania cu doua magazine: unul in Baile Herculane si unul in Bolintin Deal
  • Oxygen PR:
    • Oxygen, desemnata agentia de creatie a Farmec pentru repozitionarea brandurilor Nufar si Triumf
    • Arctic, pentru al doilea an consecutiv pe primul loc in topul celor mai puternice branduri romanesti
  • Pandorra Style: La Clinica Dentară Victoria o gura de sanatate incepe cu un plan de tratament stomatologic gratuit
  • PiArt Vision:
    • Canotorii romani medaliati la JO Tokyo, invitati de onoare la Astra Film Festival
    • Jurnalistii Alex Dima si Paul Angelescu si Alex Nedea, proiectii speciale la Astra Film Festival in cadrul programului Barcile de Salvare
    • Vacanta record, de 75.000 de euro, vanduta in aceasta vara de Nordis Travel
  • Premium CommunicationDe’Longhi Group lanseaza o campanie de publicitate globala cu Brad Pitt ca ambasador de marca
  • PRSteps: Ce planuri are lantul de magazine de bijuterii Teilor? Cum isi finanteaza dezvoltarea?
  • RanEvents Comm:
    • De neratat în cinema. IMAX Day in Romania: cele mai bune filme ale momentului la un pret unic
    • O noua destinatie de shopping la AFI Cotroceni. Famous Merch si colectia Hatz by Dorian Popa
    • Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings / Shang-Chi si legenda celor zece inele”, actiune, arte martiale, aventura si un nou super erou in Universul Marvel
  • Tudor Communication:
    • 2Value, un ajutor mare pentru micii antreprenori. Cum functioneaza aplicatia unica ce creeaza si promoveaza continut in media pentru IMM-uri si care sunt planurile de devoltare ale acesteia la nivel global
    • Piata vehiculelor comerciale noi din Romania a inregistrat o crestere de 36% in 2021.
    • Cat au donat romanii in pandemie – interviu cu samuel Negoiescu, Asociatia “Speranta pentru Romania”
  • Zacke PR:
    • Adobe Romania continua angajarile
    • Tohani cheama publicul la cules in vie
    • Yellow.Menu lanseaza Lunch.Planner
    • Brandul local de gadget-uri de beauty&skincare Sempasi se extinde pe 6 piete
  • Asociatia Magic: Mont Blanc (4.810 m) pentru educatia a 200 de copii cu cancer
  • Evantia Barca: Digital art, performance, muzica experimentala si retele la Galeria Leilei din Bucuresti
  • cv30: Anca Batae, CV30: Chill Pack si Students’ Kit sunt campaniile emblematice dedicate brandurilor interesate de mediul corporate si cel academ
  • Godmother: Conferintele de vanzari in era digitala
  • Httpool: Cand campaniile creative intalnesc gaming-ul, publicitatea ajunge la nivelul urmator
  • MVcom: Cele mai interesante titluri din August, pe WeInvent.ro
  • MullenLoweMullen si Transavia celebreaza lucrul “facut exact asa cum trebuie” in noua campanie de comunicare pentru brandul Fragedo
  • pastel si IT Genetics “fac planul” pentru Planograma
  • RCS-RDS:
    • Digi World difuzeaza Cavalleria Rusticana & Pagliacci, in memoriam Ion Caramitru
    • Digi Animal Club revine cu al zecelea sezon, din 4 septembrie, la Digi Animal World
    • Bogdan Ciudoiu se aude la PROFM
  • OptimizedOptimized prezintă Ghidul Shopping Season 2021: sfaturi despre cum pot fi crescute vanzarile si pot fi atrasi clienti noi
  • Vreau sa Fiu Antreprenor: Studiu national: Provocarile Generatiei Z, in 2021: lipsa resurselor si a educatiei financiare, ghidarea in cariera si gestionarea emotiilor
  • We Are PrestigeBooks-Express.ro, iti ofera o experienta olfactiva la deschiderea coletelor
  • Zile si Nopti: A aparut noul numar Zile si Nopti, editia de septembrie

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 30 august – 05 septembrie 2021?
  • Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna august 2021
  • Kantar Media Reactions. Principalele canale si branduri media in 2021
  • Analiza Publicis Groupe Romania: sportul, o componenta importanta in viata brasovenilor, cu mare potential de dezvoltare
  • Radio Romania prin Teatrul National Radiofonic e reconfirmat ca producator de top in creatia europeana radiofonica prin nominalizarea productiei Sufletul pereche de Petre Barbu la Prix Europa 2021

Interviuri, opinii:

  • Adrian Alexe: Cea ma frumoasa parte a fost cand am testat meniul pana la 01:00 noaptea cu prieteni bucatari profesionisti
  • Petre Barbu: De ce ard locomotivele? Mesajul emotionant al unui fiu de ceferist
  • Raluca Bararu: Briefurile din ultima perioada au avut o componentă mai vasta de “la liber”
  • Rares Besliu: Am colindat impreuna satul, de dimineata pana seara. Am tras peste 20.000 de cadre, din care a trebuit sa alegem 86
  • Mara Coman: Sunt mult mai putin dispusa sa dau din timpul meu pentru lucruri care nu au insemnatate pentru mine
  • Dan Dobre: Imi place sa cunosc povestile oamenilor si sa inteleg mai profund problemele cu care se confrunt
  • Irina Morosanu: Mi-am construit viata in asa fel incat pot avea timp liber aproape tot timpul cand imi doresc
  • Simona Radoi si culisele revenirii la viata de festival: A fost si ramane o provocare sa ajungi cu mesajele tale la public intr-o mare de zgomot
  • Marius Rosu: Aveam 24 de ani, iar publicitatea parea cel mai bun compromis pe care-l putea face un licentiat in arte
  • Radu Vancu: Se poate scrie excelent si la mare, si prin hoteluri, si pe drumuri. De fapt, uneori chiar ajuta, parca scrisul capata un surplus de viteza

Evenimente, conferinte:

  • GPeCCurs Intensiv de Facebook Ads – Exclusiv online
  • Institutul de Marketing:
    • Cum se construiesc si de adapteaza propunerile de valoare pentru a obtine avantaje competitive? Cursul Designing value propositions, sustinut de Camelia Tanase pe 20 septembrie de la 14:30, ofera inspiratie pentru schimbarile care duc la cresterea semnificativa a ratelor de conversie
    • Customer First Strategies, cursul care abordeaza pozitionarea competitiva, modul de interactiune cu clientii si tehnicile indicate pentru cresterea afacerilor, va avea loc in trei sesiuni interactive online, pe 22, 23 si 24 septembrie, intre orele 9:00-12:30.
  • Centrul National al Dansului Bucuresti: Scoala performativa pentru copii se redeschide!

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Leave a Reply