RE, conceptul schimbării în bine

Comunicate de presa Add comments

Cum ar fi să existe un gest la îndemână, care să îndrepte lucrurile, să facă din negativ pozitiv, din statistici îngrijorătoare veşti bune, din alb-negru color, din rău bine? Ar fi posibil! De fapt, începând cu 1 septembrie, chiar există! Gestul se numeşte RE şi face parte din noua platformă de responsabilitate socială a Coca-Cola HBC România, numită The RE Concept şi dezvoltată online pe www.thereconcept.ro şi pe reţelele sociale.

RE înseamnă a schimba în bine, a îmbunătăţi, a evolua. RE este a doua şansă. Este începutul tuturor verbelor care fac lumea mai bună: a REcicla, a REconsidera, a REface, a REdescoperi, a REda, a REgenera… şi lista va continua în toate proiectele desfăşurate de-acum încolo sub auspiciile acestui concept revoluţionar.

RE este o atitudine, un vocabular, un gest important şi promisiunea că vrem să lăsăm o amprentă pozitivă şi măsurabilă pe planetă.

Ţi se spune mereu că “gestul tău contează”, dar de câte ori ai simţit cu adevărat că e aşa? În site-ul thereconcept.ro, gestul tău chiar contează. Îl urmăreşti în timp real desenat pe ecran, îi vezi puterea şi efectul, apoi te poţi mândri că face parte din logoul special gândit să fie organic şi să înregistreze gesturile tuturor celor care se implică online.

Credem cu sinceritate că nu e aşa greu să schimbi lumea. Doar că în locul unui Sisif blestemat să mute muntele din loc, preferăm varianta eficientă în care fiecare om mută o singură pietricică, iar la final geografia e alta. Din toate micile gesturi ale oamenilor, adunate la un loc, se compun marile realizări. Din toate RE-urile celor care vor intra pe site se compune o comunitate care REciclează ambalajele, REcâştigă dreptul la aer curat, REacţionează inteligent, REformează sistemul şi REgândeşte felul în care se implică.

un RE şi vezi cum e.

Proiectul a fost creat de Next Advertising şi realizat împreună cu Pukka, din partea cărora nu s-a auzit nici măcar o dată expresia “Nu se poate!”.

RE Concept este iniţiativa de resposabilitate socială a Coca-Cola HBC România, care îşi propune să arate că un gest simplu multiplicat prin milioane de oameni poate schimba în bine lumea, cea reală şi cea virtuală.

Compania Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, este lider pe piaţa băuturilor non-alcoolice din România, asigurând îmbutelierea, distribuţia, vânzarea şi marketing-ul operaţional pentru produsele Coca-Cola. Compania integrează activ în afacerea sa principiile dezvoltării durabile şi ale parteneriatului social, luându-şi astfel angajamentul să contribuie semnificativ la creşterea unei societăţi educate şi a unui mediu sănătos.

Next Advertising este o agenţie de publicitate diferită. Filozofia ei este să îşi utilizeze creativ toate competenţele pentru a dezvolta proiecte relevante, recunoscute, revoluţionare şi remarcabile.

Comments are closed.