Urmareste Online Social Media for Parents 2020!

Uncategorized Comments Off on Urmareste Online Social Media for Parents 2020!

Am simtit anul acesta cu totii o schimbare radicala in viata noastra si am trecut prin momente fara precendent, de la munca de acasa pana la educatia online a copiilor si multe altele. Au trecut deja 8 luni de cand invatam sa ne adaptam si sa facem fata unor provocari continue, sperand putin diferit si sa gandind lucrurile altfel. Zi de zi, suntem atenti la ce se intampla in jurul nostru si incercam sa ne protejam cat mai bine, cautand in acelasi timp sa ne ducem vietile si job-urile mai departe.

 

In acest nou context, conferinta Social Media for Parents revine pe 24 noiembrie cu o editie inedita, dedicata parintilor activi in social media si atenti la noile tendinte din parenting. La eveniment, specialisiti si bloggeri de parenting indragiti se vor reuni exclusiv online, pentru a aduce in prim plan schimbarile si provocarile pe care le intampinam acum in viata de zi cu zi, precum si lectiile pe care le-am invatat in noua normalitate.

Printre vorbitorii acestei edititii se numara Gáspár György (Psihoterapeut Relational & Autor), Ioana Chicet-Macoveiciuc (Blogger, Printesa Urbana), Nansi Lungu (Behavioral Analyst, Bitdefender), Ana Nicolescu (Owner, Mamica Urbana), Sorin Cadar (Medic Primar ORL, Asociatia Romana de Homeopatie Clinica), Ana Maria Mitrus (Blogger, Meseria de Parinte), Dragos Iliescu (Fondator, Brio), Miruna Ioani (Blogger, Si Blondele Gandesc), Razvan Pascu (Antreprenor & Consultant Turism), Cristina Otel (Trainer, Coach & Blogger, cristinaotel.ro) si Adrian Asoltanie (Trainder Educatie Financiara).

Participarea la eveniment este gratuita, iar inscrierile se pot face pe www.socialmediaforparents.ro. Evenimentul poate fi urmarit online pe 24 noiembrie, incepand cu ora 10.00.

Social Media for Parents este organizat anul acesta sub conceptul evenimentelor „fara atingere”, ce tin cont de normele de distantare sociala si de siguranta a tuturor persoanelor implicate, de la staff la vorbitori si parteneri. Conceptul propune vorbitorilor o experienta pe scena apropiata de cea a unei conferinte clasice, gandita insa ca o aparitie live intr-un studio TV.

Pentru a fi la curent noutatile despre Social Media for Parents, puteti urmari pagina oficiala de Facebook: https://www.facebook.com/SocialMediaForParents si evenimentul pe Facebook: https://www.facebook.com/events/2874108409490273

Social Media for Parents este un eveniment organizat de Evensys in parteneriat cu Nuk, BItdefender si Boiron.

Despre Evensys
Evensys este o companie de planificare de evenimente, cu peste 14 ani de experienta in organizarea de evenimente business. Evensys este specializata exclusiv pe dezvoltarea de conferinte si de seminarii proprii, ce acopera sapte domenii de activitate: Marketing, Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, HR, Real Estate, Production si Retail. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale, care privesc atat industria de
business locala, cat si cea din Europa Centrala si de Sud-Est.

Pentru cei care ne cunosc si sunt nerabdatori sa ne revedem in salile de eveniment, am lansat Abonamentul Evensys pentru urmatorii (aproape) 2 ani. Cum functioneaza? Platesti biletul pentru 1 conferinta de marketing si comunicare, primesti acces la 3 conferințe pana la finalul anului 2022. Mai multe detalii sunt disponibile aici

Saptamana in Social Media – 12 – 18 noiembrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Saptamana in Social Media – 12 – 18 noiembrie 2020

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (12 – 18 noiembrie 2020).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR promoveaza Davidoff Cafe
  • Andreea Retea PR: Cum sa fii productiv si inovator lucrand la distanta? Pentru ca munca nu se opreste, dar tehnicile de lucru trebuie reinventate, UXProject a lansat un curs gratuit pentru echipe eficiente: Corporate Lightning Decision Jam. Inscrierile se pot face pana la finalul lunii
  • Caracteristic PR:
    • Analiza ContentSpeed: crestere de pana la 234% in comertul online de Black Friday
    • Ce tipuri de bere artizanala prefera romanii
    • Crestere de 7,9 % pe an a pretului pe piata imobiliara
    • Un gadget care va schimba viata in bine – acum si cu oferta de Black Friday
  • Creative Business ManagementCursuri Creative lanseaza Creative Friday: 10 cursuri cu reduceri de pana la 40%
  • Conan PR prezinta “Cu totii avem ceva de dat – GivingTuesday Romania” (Episodul 1)
  • DC Communication: Despre Pamant si rabdare, despre viitor cu viziune, despre #dezvoltaredurabila, despre Antipa, Brancusi si Georgescu-Roegen. #Precursori. Pentru elevi, profesori, parinti, bunici and all in between
  • Diana Seceleanu PRChefBox, proiectul culinar de pranz, parte dintr-un LIVE de 12 ore de Black Friday
  • First PR AgencyAxis Communications a lansat camera PTZ cu suport VISCA V5925
  • Free Communication: La vremuri noi, parteneriate noi – bazate pe prietenii vechi, valori si pasiuni comune. Suntem tare bucurosi sa contribuim la dezvoltarea platformei de educatie non-formala Academia 1,61. De-abia asteptam sa va povestim mai multe despre tot ce punem la cale pentru copii, adolescenti, adulti si companii! Sa ne fie bine!
  • Galeriu & Partners:
    • Cu ACE joci la sigur pentru #igienazidezi
    • Antreprenorii sociali si cei din industriile creative au acum o platforma de crowdfunding gratuita: consolid8, dezvoltata la initiativa fonduri-structurale.ro
  • Goya PR:
    • Sondaj BestJobs: Angajatii romani cred ca firmele pentru care lucreaza sunt mai bine pregatite acum decat erau in criza financiara din 2008
    • Ce se schimba la TBI? Nimic, dar totul! TBI dezvaluie noua arhitectura de brand formata din TBIBank, TBIPay si TBIMoney
  • Colliers: Aproape 90% dintre companiile active pe piata logistica si industriala din Romania vor sa intensifice activitatea de comert online. Investitiile vor accelera anul viitor
  • Golin:
    • Mastercard lanseaza serviciul Google Pay in Romania si alte noua tari din Europa. Tehnologia Mastercard asigura plati sigure si convenabile prin Google Pay pentru consumatorii din Europa
    • Mastercard lanseaza mymastercard.ro, versiunea digitala a programului Premium & Business
    • Electrolux lanseaza primul sau aspirator sustenabil, realizat din materiale 100% reciclabile si reciclate
  • Image PR: In sezonul rece, alege sa ai grija de tenul si de parul tau cu produsele Plant Line, inspirate din fitoterapie
  • Kooperativa 2.0:
    • RFI Romania si Kooperativa 2.0 anunta lansarea platformei #Generatia30: o campanie menita sa celebreze 30 de ani de la prima emisie in limba romana a postului de radio
    • Veranda Mall, premiu la Gala 15 ani de Wall-Street.ro
  • McCann PR: “Plan de Viata”, programul social lansat de AFI Europe si The Social Incubator, alaturi de McCann PR
  • Media Pozitiv recomanda articolul “Don’t Let Doubt Distract From Measuring Digital Marketing Results
  • MSLGROUP The Practice:
    • Samsung si Muzeul de Arta Recenta lanseaza expozitia #NoteToFrame
    • Unilever se angajeaza sa reduca risipa alimentara si sa creasca standardele nutritionale ale produselor alimentare din portofoliu
    • IKEA actioneaza cu fermitate impotriva escaladarii violentei domestice, prin lansarea campaniei “O casa sigura este o casa mai buna”
    • Magazinul Kärcher Center din Cluj isi asteapta clientii intr-o noua locatie
    • Glovo adauga cora pe lista partenerilor si vine in intampinarea clientilor cu peste 3000 de produse
  • Natural Public Relations: Am incheiat cu succes “Ciripituri in natura” – proiect de educatie incluziva prin tehnologie digitala si ateliere senzoriale organizat de Asociatia Club Sportiv Tandem Arena si finantat de Fundatia Orange
  • Oxygen PR:
    • FASHION HOUSE Outlet Centre Militari deschide a treia faza, dupa o investitie de 350.000 euro, si adauga in portofoliu noi magazine de brand
    • BETANO a provocat vedetele din Romania la un joc interactiv de ruleta, intr-o campanie semnata de Oxygen
    • Guvernanta pentru imbunatatirea standardelor GRI. Noi numiri in Global Sustainability Standards Board
    • Moment istoric pentru Enel care urca pe prima pozitie in indicele Dow Jones Sustainability World Index, pentru 2020
    • BETANO castiga patru premii in cadrul Peak Performance Marketing Awards 2020
    • Enel lanseaza primul program de asigurare din lume asociat obiectivelor de sustenabilitate
    • LIFE Danube Free Sky. Proiect transnational pentru protejarea pasarilor impotriva electrocutarii si coliziunii cu liniile electrice de-a lungul Dunarii
  • PR Beta: Pretuim clientii care se implica in comunitate, cu atat mai mult atunci cand asta se intampla intr-un an plin de provocari. Ne bucuram ca am fost alaturi de dm drogerie markt Romania care a donat 5 ventilatoare sectiei de Anestezie si Terapie Intensiva de la spitalul Victor Babes din Timisoara
  • Premium Communication: #PorscheUnseen o colectie de concepte Porsche care nu au vazut niciodata lumina zilei, acum in format de coffee table book. Cadoul perfect de Craciun.. ceva la care sa visezi
  • PRSteps2Checkout, furnizorul de solutii de comert electronic preluat recent de gigantul american Verifone, angajeaza 100 de specialisti in centrul de inovare din Bucuresti
  • Point Public Affairs: 14 noiembrie – Ziua mondiala a diabetului. Cu diabetul nu te joci! – o campanie de constientizare lansata de Forumul Roman de Diabet
  • Pure Media: Purifica #AerulFamilieiTale cu Pure Air Genius de la Rowenta
  • RanEvents CommPandora isi propune sa raspandeasca iubirea si spiritul sarbatorilor cu primul sau scurtmetraj animat: “One Lovely Day”
  • Rogalski Damaschin Public Relations: #BikeForScience pedalam pentru stiinta si inovatie
  • Seven Media:
    • Black Month la vacantele Coctail Holidays: Reduceri de pana la 60% la cazare si rezervari cu un avans de numai 25 de euro
    • Pensiunea Casa Muntelui introduce, in premiera, asigurare storno cu acoperire Covid19 in tariful sejururilor vandute
    • Crema Cutaden, eroul care salveaza pielea romanilor de peste 63 de ani
  • Smart Point Consulting: Cel mai mare festival al stiintei dedicat copiilor se intoarce – SCIKiDS editia 8 are loc pe 28 si 29 noiembrie
  • The House PR Agency: PR si Comunicare, Prezent si Tendinte cu Valeria Tudor
  • Total PR:
    • Auchan a initiat o campanie de solidaritate care vine in ajutorul restaurantelor inchise in aceasta perioada
    • Alexandru Lapusan, CEO Zitec @ Zilele Biz 2020: “Criza ne-a prins cu o echipa foarte buna si acum culegem roadele muncii din ultimii ani”
    • Urmareste un interviu marca Zilele Biz 2020 cu Andreea Petrisor, Managing Director foodpanda Romania
  • Travel CommunicationTravelMinit.ro: Reduceri de pana la 49% la pachetele de vacanta din Romania
  • Tudor Communication:
    • Cererea pentru traininguri online a crescut de 7 ori în 2020 fata de 2019. De asemenea, specialistii au remarcat o crestere cu peste 200% a serviciilor de consultanta complementare programelor de training ce au avut ca scop optimizarea proceselor operationale
    • Agentia de turism Karpaten a lansat primul charter Romania-Maldive in cadrul Targului de Turism online. In perioada Sarbatorilor de iarna, romanii vor putea ajunge in doar 9 ore pe plajele exotice
    • AGRIVI, compania globala din domeniul agritech, prezenta si pe piata din Romania, a obtinut fonduri de 4 milioane de euro ce-i vor permite extinderea pe pietele cheie din Europa si Statele Unite, inclusiv in Romania, prin dezvoltarea software-ului de gestionare a fermelor
    • Peste 98% din companille din Fortune 500 utilizeaza inteligenta artificiala in procesele de selectie pentru identificarea si atragerea celor mai valoroase talente in randul organizatiilor. Gabriela Constantinescu, Trainer & HR Mentor, a explicat pentru Capital cum va arata procesul de recrutare in viitor, dar si asupra abilitatilor pe care candidatii trebuie sa si le dezvolte pentru a fi competitivi
  • United: Piata locala a produselor din peste are o prognoza de crestere de circa 5%, din martie si pana la sfarsitul lui 2020
  • WefflerMark: Cand vor reveni la scoala, elevii din Sahastru, Vrancea, nu vor mai merge la toaleta din curte, vor avea o noua toaleta prin programul “Domestos sustine igiena in scoli
  • White PR: Just baked! Proiectul Good Start- Activ in cariera!
  • Zacke PR:
    • MerchantPro: Black Friday si Cyber Monday, a 13-a luna din an
    • Black Friday Libris.ro: Ioana Chicet-Macoveiciuc, cel mai vandut autor. Cea mai mare comanda: 508 carti, in valoare de aproape 10.000 de lei
    • Black Friday cu mai multa culoare: 50% reducere la lalele multicolore pe Floria.ro
    • Evadarile (literare) ale unui lider de business ocupat
    • Cum arata postura corecta la birou pentru adulti si copii
  • Analiza 2Performant: de Black Friday, romanii care au promovat magazinele online au castigat 1,17 milioane de lei intr-o saptamana
  • Beans United semneaza campania de marketing pentru CTRL+N, proiectul Bittnet Training de reconversie in educatia digitala
  • Agentia CAP a oferit doua pozitii de internship pentru castigatoarele concursului BEST Letters Colloquia
  • Maria Grachnova a fost desemnata noul CEO al dentsu Romania
  • Digital WorkForce: Liviu Taloi va coordona divizia de Data Insights din cadrul Agentiei DWF
  • Focus Sat lanseaza Play TV
  • Geometry:
    • Geometry se alatura VMLY&R pentru a forma noua divizie globala VMLY&R Commerce
    • Geometry anunta lansarea platformei internationale #UpForCollab. O initiativa menita sa ofere sprijin oamenilor din industriile creative in contextul pandemiei
  • HBO RomaniaSemaforul Moralitatii: Romanii se considera cinstiti si sinceri, blameaza coruptia, dar sunt mai putin implicati in actiuni civice
  • Innoship: Kärcher, liderul mondial in domeniul tehnologiei de curatare, devine client al startup-ului tech Innoship
  • Mercury360 continua investitiile masive in digitalizare prin adoptarea solutiei inovatoare de retail marketing Tokinomo
  • NN Group: Parteneriat pentru sanatatea si starea de bine a romanilor: NN si platforma ATLAS lanseaza campania “Traieste de azi pe bine!
  • Partipipal: Teatrul vine la tine acasa in decembrie prin intermediul tehnologiei VR360! Post productia piesei de teatru “Zbor deasupra unui cuib de cuci” se apropie de final
  • Pattern // Mind Treat StudiosDrumul Taberelor, centru comercial gandit si adaptat nevoilor cartierului Drumul Taberei, are acum un nou look digital realizat de Pattern//MindTreatStudios
  • RCS-RDS: Aniversare cu cantec, voie buna si prieteni numai unul si unul, la 5 ani de Digi FM
  • StarcomInfluenceMe 2020: Contextul pandemic a generat schimbari de perceptie in randul consumatorilor si noi moduri de valorizare si evaluare a campaniilor cu influenceri
  • Web Ventures si Foxall Studio semneaza noua platforma ivatherm.ro
  • Wefflermark: 5 to go lanseaza paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea. Prima colectie aduce in prim-plan cele 12 zodii, cu Neti Sandu imaginea campaniei
  • Fundatia Friends for Friends: Rubrica noastra In a Relationship continua sa va aduca sfaturi pentru o mai buna comunicare cu copiii si adolescentii vostri, in fiecare zi de miercuri pe Libertatea.

Statistici, Topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Cristiana Sabrina Aldea: Mi-a luat ceva sa inteleg ce este de fapt PR-ul si, mai ales, sa raspund la vesnica intrebare “si tu cu ce te ocupi?!”
  • Petre Barbu: Farmacistul a ajuns un vanzator de buline, care satisface foamea de medicamente a romanilor
  • Irina Caliman: O profesie, mai ales in domeniul comunicarii, se invata “pe teren”, in agentie
  • Dez Chincisan: E bine sa vii cu sperante modeste spre viata de sat, pentru ca e izbitor de simpla, dar si trebuie ceva efort fizic sa ai grija de toate
  • Andrei Gheorghe: Putine piese din librarii se compara cu muzica facuta special pentru un anumit video
  • Ana Gum: Avem un “gap” mai mare fata de tarile care dicteaza trendurile internationale
  • Marlene Herberth: Trecem pe rand prin diferite roluri intr-o zi – manager de curte, de gradina, de bucatarie, de santier si de birou
  • Nicoleta si Andrei Manea: De cand ne-am mutat la tara am inteles ca poti fi fericit si cu mai putin
  • Geia Manole & Codin Oraseanu: TikTok urca melodiile artistilor in topuri, lanseaza filme si seriale, chiar si produse de larg consum
  • Maria Margarit & Ioana Popescu: Ne saturasem sincer de reguli, de parenting, de egouri galagioase, de felul in care ne judecam pe noi si pe celelalte
  • Olympus Mons: Orice tip de comunicare, fotografii si chiar felul in care aratam, conteaza la fel de mult ca si muzica
  • Ioana Oprescu: PR-ul de pandemie pune accentul mai mult pe client, este contextualizat si concentrat pe comunicarea interna
  • Claudia Ratiu: Pentru noi asta e important. Tihna, mai mult decât distractia
  • Ines Stana: Foarte rar iau un trend de undeva si il refac in stilul meu. Prefer sa fac ce nu face toata lumea
  • Dragos Stanca: Sunt out-of-fashion. Iubesc nuantele, echilibrul si profunzimea, care uneori inseamna texte lungi
  • Lorena Serban: Followerii au inceput sa vina cand am facut clipuri de cosplay, in care le-am jucat pe Bambi, Belle, Rapunzel
  • Livia Stefan: La oras era totul pe fast forward, agitatie, nu stiam cand incepe si cand se termina ziua
  • Alex Trif: Am inceput cu tranzitiile. Aceasta e nisa care m-a facut cunoscut

Evenimente, conferinte:

  • IAB MIXX Awards, singurul festival international de digital din Romania, deschide inscrierile pentru a 9a editie sub un concept inedit – Delivering awards for fresh ideas that delivered!
  • CNDB: O noua publicatie CNDB si 9 documentare despre spectacolele din 2020 disponibile online!

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Lansari de produse si servicii in ultima saptamana – Selectie

Uncategorized Comments Off on Lansari de produse si servicii in ultima saptamana – Selectie

Zelist Monitor va ofera o selectie diversa a lansarilor de produse si servicii din ultima saptamana (13 – 19 noiembrie 2020).

  • Piata online pentru micii producatori din tara
  • Clujenii pot sa-si faca acum programari GRATUIT la cele mai bune saloane si frizerii din oras direct pe internet, prin Stailer.ro
  • Facebook a lansat o noua aplicatie cu scopul de a testa un tip simplu de retea sociala (E.gg)
  • Twitter lanseaza la nivel global postari care se sterg automat după 24 de ore
  • S-a lansat farmacia Amazon; care sunt regulile la noi
  • Revolut a lansat Rewards: reduceri speciale şi cashback la cumparaturi
  • Initial gratuit si apoi pentru o taxa, masinile BMW pot fi capabile sa arate unde si ce fel de radar sta
  • Masinile de curse cuceresc strazile: Lamborghini a lansat noul Huracan STO
  • INFINITI a lansat noul SUV QX55 cu ajutorul unei experiente de streaming din Los Angeles

Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna octombrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna octombrie 2020

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook, in luna octombrie 2020.

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei, presei online, Facebook.. Serviciul monitorizeaza peste 95,000 de bloguri, 380.000 conturi Twitter, 8.000 de surse online care produc lunar peste 700.000 de articole, peste 80.000 de pagini Facebook, 300 forumuri, 13 posturi tv si 39 statii radio.

fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook

Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna octombrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna octombrie 2020

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibili Directori ai agentiilor de PR, in online si pe Facebook, in luna octombrie 2020.

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei, presei online, Facebook.. Serviciul monitorizeaza peste 95,000 de bloguri, 380.000 conturi Twitter, 8.000 de surse online care produc lunar peste 700.000 de articole, peste 80.000 de pagini Facebook, 300 forumuri, 13 posturi tv si 39 statii radio.

fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook

Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna octombrie 2020

Uncategorized Comments Off on Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna octombrie 2020

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook, in luna octombrie 2020.

Indicatori:

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 95,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.

fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada anterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.

Cele mai vizibile Agentii de Recrutare in online si pe Facebook in luna octombrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii de Recrutare in online si pe Facebook in luna octombrie 2020

Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii de Recrutare in online si pe Facebook, in luna octombrie 2020.

 

Indicatorii:

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 09 – 15 noiembrie 2020?

social media, Zelist Research 1 Comment »

Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 09 – 15 noiembrie 2020.

Blog

1. Clipul viral cu profa de la medicina a razbunat generatii intregi de studenti umiliti – siblondelegandesc.ro
11221 Facebook interactions
2. Trista viata de elevin 2020 – blogintandem.ro
8903 Facebook interactions
3. Am ras tare de tot, am ras cu lacrimi – mihaivasilescublog.ro
8024 Facebook interactions
4. Anticorpii COVID-19: Cat de mult raman in organism si care sunt sansele de reinfectare cu “noul” Coronavirus + Imunitatea de turma – doctormihail.ro
7073 Facebook interactions
5. Primului meu copil: ai rabdare, te rog, cu mine – https://bebelonia.ro
6470 Facebook interactions
6. Povestea de 10 a “Zeitei de la Montreal”! Mesajul lui Hagi de ziua Nadiei – ultimafaza.ro/category/blog
5864 Facebook interactions
7. Mircea Dinescu: “Dispretul neamtului pentru taranul valah care nu mai are loc in propria-i tara”! – octavpelin.wordpress.com
5035 Facebook interactions
8. Top 5 pensiuni, cu piscine exterioare uimitoare, cu apa calda si in sezonul rece – calatorinbascheti.ro
4636 Facebook interactions
9. Multumim, domnule doctor! – cronicipebune.ro
4621 Facebook interactions
10. Leacul PERICULOS anti-Covid al Corinei Chiriac sau “abureala” cu aburi opinia unui medic – doctormihail.ro
4469 Facebook interactions

Economic

1. Lipsa sportului, o posibila cauza a mortalitatii crescute in randul persoanelor cu COVID-19 – wall-street.ro
33791 Facebook interactions
2. Cumparam din piata, nu de la supermarket – Indemn pentru romani, in aceasta perioada – bugetul.ro
31589 Facebook interactions
3. Cine a ajuns sa inchida pietele: liberalii, ce-si spun inima pietei libere! Daca nu mai au paine, sa manance cozonac! Daca nu mai au loc in piata de legume, sa mearga pe piata Forex! – zf.ro
6784 Facebook interactions
4. O profesoara din Cluj preda online elevilor desi are cancer in stadiu terminal – wall-street.ro
4806 Facebook interactions
5. Donald Trump a inceput revolutia! L-a demis pe seful Pentagonului, Mark Esper – bugetul.ro
3921 Facebook interactions
6. Solicitare catre MApN! Se cere degradarea generalului Gabriel Oprea si retragerea decoratiilor acordate – bugetul.ro
3212 Facebook interactions
7. Slovacia relaxeaza restrictiile anuntand succesul campaniei sale de testare in masa – wall-street.ro
3167 Facebook interactions
8. Rares Bogdan a rabufnit la adresa PSD, dupa incendiul in urma caruia au murit 12 persoane: – bugetul.ro
2791 Facebook interactions
9. Ludovic Orban: Acum suntem in doliu si nu este timpul pentru acuzatii politice – bugetul.ro
2688 Facebook interactions
10. Florin Citu: Suntem in ultima etapa pentru a elimina PSD-ul de la butoane din Romania – bugetul.ro
2281 Facebook interactions

Femei

1. Anuntul autoritatilor italiene: Cetatenii moldoveni pot merge la votare fara restrictii. Vezi link-ul pentru a descarca modelul declaratiei (autodichiarazione) – unica.md
8685 Facebook interactions
2. 11 Noiembrie, ziua magica a anului. Este timpul sa ne manifestam cele mai profunde dorinte cu puterea divina din 11.11 – kudika.ro
8491 Facebook interactions
3. Violenta asupra femeilor: “Prima bataie am luat-o cand eram gravida. Mi-a spart urechea. Am fugit la un adapost cand m-a alergat cu un cutit” – totuldespremame.ro
5471 Facebook interactions
4. Luna Noua de pe 15 noiembrie poate fi semnul divin de care avem nevoie. Sfatul Universului pentru fiecare zodie in parte – kudika.ro
3852 Facebook interactions
5. Colegul de platou al Lerei Kudryavtseva a murit intr-un cumplit accident aviatic. Prezentatorul avea 41 de ani – ea.md
2978 Facebook interactions
6. Moment emotionant! Un batranel i-a cantat serenade sotiei sale internata cu Covid-19 – unica.md
2732 Facebook interactions
7. Ema Chiscari, sotia preotului care a murit sub rotile unei masini, vorbeste despre viata ei, la 6 ani de cand a ramas singura – eva.ro
2642 Facebook interactions
8. SUA: Doi soti moldoveni si-au transformat restaurantul in sectie de votare – unica.md
2282 Facebook interactions
9. Mama dupa 40 de ani. Cameron Diaz a nascut la 47 de ani si renunta la cariera pentru copil – totuldespremame.ro
2249 Facebook interactions
10. Vaccinurile si autismul: “Am fost printre mamele care cred ca autismul copilului a aparut de la vaccin, dar mi-a trecut la timp” – totuldespremame.ro
1992 Facebook interactions

Politic / Social

1. Black Friday 2020. Cele mai bune oferte anuntate de EMAG – stirileprotv.ro
108114 Facebook interactions
2. Black Friday inedit: electricitate gratis pentru trei luni. Cine este furnizorul – stirileprotv.ro
108103 Facebook interactions
3. Regele pandemiei – recorder.ro
77265 Facebook interactions
4. Sebastian Dobrincu, despre urgentele educatiei romanesti. Ce ar trebui schimbat – a1.ro
49886 Facebook interactions
5. Catalin Scarlatescu isi foloseste o amuleta! Romica Romascu ajunge in echipa carourilor: Nu credeam ca o sa ajung sa am asa trairi! – a1.ro
49886 Facebook interactions
6. Medic din Botosani decedat intr-un spital din Iasi – botosaneanul.ro
40627 Facebook interactions
7. “Nurse Heroes”, un mega-concert difuzat in toata lumea – radio3net.ro
39485 Facebook interactions
8. Comunicat de presa privind desemnarea si inregistrarea mandatarilor financiari la alegerile pentru Senat si Camera Deputatilor din data de 6 decembrie 2020 – roaep.ro
35583 Facebook interactions
9. Comunicat de presa privind privind numerotarea si sediile sectiilor de votare din tara organizate cu ocazia scrutinului pentru alegerea Senatului si a Camerei Deputatilor din anul 2020 – roaep.ro
35583 Facebook interactions
10. Comunicat de presa – roaep.ro
35583 Facebook interactions

IT&C

1. Assassin’s Creed Valhalla, acuzat de ableism Ubisoft vor remedia situatia – zonait.ro
1736 Facebook interactions
2. “PIELEA ELECTRONICA” CU PROPRIETATI DE AUTOREGENERARE – tehnostiri.ro
1207 Facebook interactions
3. La ce ora incepe Black Friday 2020 pe eMAG? (Concurs / Giveaway) – mobilissimo.ro
987 Facebook interactions
4. Nokia a vrut sa relanseze N95 dar a renuntat la el – arenait.ro
372 Facebook interactions
5. Nelu Tataru, suprins cum petrece la restaurant fara sa respecte masurile anti-COVID-19. Imaginea care il compromite pe ministrul Sanatatii in plina pandemie – playtech.ro
366 Facebook interactions
6. eMAG Black Friday 2020 vine cu un record absolut: comenzi de 585.7 milioane de lei, cu 17% peste anul 2019 – mobilissimo.ro
359 Facebook interactions
7. Samsung ar vrea sa lanseze un smartphone cu display surround Ilustratiile sunt deosebite! – zonait.ro
355 Facebook interactions
8. REVIEW: Assassin’s Creed: Valhalla – nivelul2.ro
351 Facebook interactions
9. iPhone 11, 11 Pro, 11 Pro Max si SE 2 se livreaza si ele fara alimentator si casti – arenait.ro
345 Facebook interactions
10. Cea mai buna placinta cu mere. Reteta pas cu pas pentru o placinta frageda si aromata – playtech.ro
339 Facebook interactions

Leisure & Timp Liber

1. Daca nu oprim distrugerea naturii, vom avea pandemii din ce in ce mai rele – atlas-geografic.net
2609 Facebook interactions
2. De ce pisicile isi freaca capul de diverse lucruri? – atlas-geografic.net
1930 Facebook interactions
3. Simona Halep s-a vindecat de coronavirus si le multumeste medicilor de la Matei Bals din Bucuresti – virginradio.ro
1340 Facebook interactions
4. Black Friday reduceri pe bune si premii garantate – shoppingcitysuceava.ro
1094 Facebook interactions
5. A murit Vladimir Gaitan: “Am fost un om cu multe slabiciuni, dar acolo unde am putut, am facut bine” – ziarulmetropolis.ro
900 Facebook interactions
6. Constanta nu are paturi pentru arsi in niciun spital! SEMNEAZA PETITIA! – evenimente-constanta.ro
738 Facebook interactions
7. Trupa Rapax din Bacau au lansat un prim videoclip – maximumrock.ro
591 Facebook interactions
8. Coronavirus in Romania: O noua zi cu peste 10.000 de cazuri in 24 de ore – virginradio.ro
557 Facebook interactions
9. Lucian Pintilie, cinci ganduri despre arta si viata – ziarulmetropolis.ro
530 Facebook interactions
10. Pungile Solubile – carpstuff.ro
525 Facebook interactions

Sport

1. Cretu are ambitii mari: “Imi doresc sa castigam titlul, Cupa si Supercupa!” – realitateasportiva.net
2657 Facebook interactions
2. “Salvatorul a fost la ei in curte” – dinamo1948.club
1794 Facebook interactions
3. Danut Lupu se afla la Sectia ATI a Spitalului Colentina – dinamo1948.club
1494 Facebook interactions
4. Anunt din partea lui Pablo Cortacero – dinamo1948.club
1484 Facebook interactions
5. VIDEO | Magaye Gueye, gol spectaculos din foarfeca pentru Dinamo! Prima reusita dupa transferul in Stefan cel Mare – telekomsport.ro
1290 Facebook interactions
6. Marius Sumudica are Turcia la picioare dupa ultima isprava – 1923.ro
1273 Facebook interactions
7. “Echipa cu siguranta se va redresa” – dinamo1948.club
1271 Facebook interactions
8. Morutan, cu gandul la duelurile cu Barcelona si Real Madrid: “Spania mi s-ar potrivi foarte bine!” – realitateasportiva.net
1252 Facebook interactions
9. Danut Lupu, in stare grava la spital: “Lupta cu el” Mesaj emotionant – doardinamo.ro
1215 Facebook interactions
10. 2 miliarde de euro a investit Ungaria pentru a ajunge din nou pe harta fotbalului – gsp.ro
1147 Facebook interactions

Tabloid / monden

1. Mama Tatiana a murit in salonul ATI cuprins de flacari, la Piatra Neamt. A crescut 25 de ani copii abandonati, alaturi de cei 6 ai ei – libertatea.ro
13781 Facebook interactions
2. Teste COVID recoltate in curtea Spitalului de Boli Infectioase si prelucrate in laboratorul spitalului, cu bon fiscal pe clinica doctorului Musta – libertatea.ro
8920 Facebook interactions
3. Incendiul de la Piatra Neamt: Meritam o Romanie cu Piedone prim-ministru! – libertatea.ro
8755 Facebook interactions
4. Barbatul care a intrat noaptea in casa si a incercat sa violeze o mama cu copil, iertat si trimis sa munceasca la o gradinita! – libertatea.ro
8034 Facebook interactions
5. Cand vorbim despre “salariile nesimtite de la stat” uitam sa ne punem intrebarea: nu cumva sunt prea mici cele din privat? – libertatea.ro
7138 Facebook interactions
6. Noi date oficiale cu mortalitatea de 95% la pacientii COVID intubati: La Arad, din 70 au supravietuit 3, la Timisoara, din 149 au salvat 9 – libertatea.ro
6624 Facebook interactions
7. La spitalul “Nasta”, din 44 de pacienti COVID intubati au supravietuit 2. “Ii numaram pe degetele de la o mana”, spun si spitalele din tara – libertatea.ro
6255 Facebook interactions
8. Un supravietuitor Colectiv ii cere demisia lui Tataru: “Ati mintit pe 30 octombrie ca ati semnat usurarea transferului marilor arsi. Nu l-ati semnat” – libertatea.ro
5590 Facebook interactions
9. Tolo: Tragedia de la Piatra-Neamt: Cat va dura pana cand Klaus Iohannis va spune ca PSD e de vina? – libertatea.ro
5543 Facebook interactions
10. Un sofer de TIR care gatea in cabina a luat foc cand amesteca in mancare. Camionul s-a facut scrum in parcare, in Germania – libertatea.ro
5465 Facebook interactions

Umor

1. Testul ADN confirma: Bianca Dragusanu se trage dintr-o punga de 1 leu! – kmkz.ro
71331 Facebook interactions
2. Nelu Tataru fara masca la restaurant, in spatiu inchis! Regulile sunt pentru sarakii din piete – kmkz.ro
13068 Facebook interactions
3. Sa ai 3 divorturi la activ si sa dai gospodinelor sfaturi despre cum sa ai o relatie fericita si durabila – asta inseamna sa fii o zana ipocrita! – kmkz.ro
12978 Facebook interactions
4. Cel mai mare spital din Romania construit de PSD (inainte si dupa)! – kmkz.ro
7508 Facebook interactions
5. Dragnea se plange ca e tinut in frig la Rahova. Sa imprumute fularul de la Nastase! – kmkz.ro
6750 Facebook interactions
6. Medicul-erou de la Piatra Neamt. Mai exista si oameni normali in tara asta, nu doar jigodii cu pensii speciale – kmkz.ro
5502 Facebook interactions
7. 28 de amante PSD si PNL au ramas pe drumuri dupa ce Fritz a desfiintat Directia de Palmieri din Primaria Timisoara! – kmkz.ro
4852 Facebook interactions
8. Genunche Pop si-a dat demisia din PSD! Se va intoarce profesor de matematica la scoala ajutatoare, sa-i invete pe copii ca 12 e mai mare decat 16! – kmkz.ro
4199 Facebook interactions
9. Undeva la marginea civilizatiei, intr-o taracorupta unde spitalele mai mult te omoara decat te fac bine – kmkz.ro
3924 Facebook interactions
10. Medic roman stabilit in Belgia despre Dana Budeanu: “O impostoare care da lectii romanilor oricand despre orice plescanind a lipsa de educatie”. Pe scurt, “panarama” – kmkz.ro
3885 Facebook interactions

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020: Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Comunicate de presa Comments Off on Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020: Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Pe 2 Noiembrie 2020 – în cadrul evenimentului GPeC SUMMIT Online – au fost anunțate în premieră rezultatele studiului anual asupra sectorului e-commerce din România realizat de compania de cercetare de piață iSense Solutions pentru GPeC. Cercetarea a fost derulată în perioada Martie-Octombrie 2020, pe un eșantion reprezentativ pentru mediul urban, iar datele au fost culese bianual, în luna mai (la finalul perioadei de carantină) și în octombrie.

“De 4 ani lucrăm împreună cu iSense Solutions pentru monitorizarea evoluției sectorului E-Commerce din România, iar în 2020 ne-a interesat cu atât mai mult comportamentul consumatorilor, dată fiind situația pandemică actuală. Ne-am bucurat să vedem creșteri semnificative privind comerțul online în cifrele prezentate la GPeC SUMMIT Online – evenimentul de referință în E-Commerce și Digital Marketing din România”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Impactul pandemiei asupra obiceiurilor de cumpărare

Pandemia de COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra pieței și a obiceiurilor de cumpărare și a însemnat o oportunitate pentru creșterea cumpărăturilor online.

Potrivit cercetării iSense, dacă în 2019 piața de e-commerce a înregistrat tranzacții în valoare de 4,25 miliarde de euro, până la finalul acestui an se estimează o creștere a vânzărilor la o valoare totală de până la 6 miliarde de euro.

Numărul persoanelor care fac cumpărături online a crescut cu 13% față de 2019, iar valoarea medie cheltuită pentru cumpărăturile online a înregistrat o creștere semnificativă de 41% față de 2019.

O altă schimbare de comportament a fost modalitatea prin care clienții au ales să plătească pentru cumpărături, incidența plăților online cu cardul crescând cu 17% față de anul 2019. Cea mai mare creștere s-a înregistrat în prima parte a anului până în luna Mai (15%) urmând o perioadă de creștere de doar 2% în perioada Mai-Octombrie 2020.

În ceea ce privește comportamentul de cumpărare în magazinele fizice, 43% dintre respondenți declară că se simt inconfortabil să facă cumpărături din magazinele tradiționale pentru că acestea sunt prea aglomerate (71%) și nu se respectă regulile de distanțare (68%).

Ce au cumpărat românii în perioada pandemiei – Top 10 categorii

Cea mai mare evoluție în materie de vânzări online a fost înregistrată de serviciile de Catering/Livrare de mâncare gătită, cu o creștere de 124% față de aceeași perioadă a anului 2019. Ca urmare a schimbărilor de comportament pe fondul pandemiei, și alte categorii de produse au înregistrat creșteri în vânzări cu mult peste media din 2019: Cărți/Reviste 113%, Pet Shop 113%, FMCG 110%.

Top 10 categorii în funcție de valoarea medie a tranzacțiilor pe an

  1. Catering / Livrare de mâncare gătită – 124% (de la 212 lei în 2019, la 475 lei în 2020)
  2. Cărți/Reviste – 113% (de la 127 lei în 2019, la 269 lei în 2020)
  3. Pet Shop – 113% (de la 128 lei în 2019, la 272 lei în 2020)
  4. FMCG – 110% (de la 355 lei în 2019, la 746 lei în 2020)
  5. Produse de bricolaj – 87% (de la 244 lei în 2019, la 455 lei în 2020)
  6. Produse handmade – 86% (de la 107 lei în 2019, la 199 lei în 2020)
  7. Servicii de telecomunicații – 75% (de la 244 lei în 2019, la 427 lei în 2020)
  8. Sex shop – 75% (de la 49 lei în 2019, la 86 lei în 2020)
  9. Computere, accesorii software/hardware – 61% (de la 514 lei în 2019, la 825 lei în 2020)
  10. Fashion – 45% (de la 474 lei în 2019, la 689 lei în 2020)   

Pe lângă achizițiile de pe teritoriul României, o treime din români preferă să facă cumpărături online de la magazine din China (27%), țări membre UE (23%) și SUA (4%).

Ce magazine online preferă românii, în funcție de categorii

În cele două perioade analizate în cadrul studiului, s-au observat schimbări de preferințe în ceea ce privește magazinele online de unde românii aleg să își facă cumpărăturile.

Top 10 magazine / aplicații de cumpărături din categoria FMCG

  • Carrefour – 37% Octombrie 2020, 39% Mai 2020
  • Kaufland – 35% Octombrie 2020, 45% Mai 2020
  • eMAG – 28% Octombrie 2020, 31% Mai 2020
  • Bringo – 23% Octombrie 2020, 17% Mai 2020
  • Auchan – 23% Octombrie 2020, 32% Mai 2020
  • Mega Image – 15% Octombrie 2020, 21% Mai 2020
  • Cora – 14% Octombrie 2020, 14% Mai 2020
  • Glovo – 12% Octombrie 2020, 9% Mai 2020
  • Solaris – 1% Octombrie 2020, 4% Mai 2020
  • Furnicamarket – 1% Octombrie 2020, 2% Mai 2020

Top 10 magazine / aplicații de cumpărături din categoria Catering

  • FoodPanda – 34% Octombrie 2020, 39% Mai 2020
  • Glovo – 32% Octombrie 2020, 30% Mai 2020
  • PizzaHut – 26% Octombrie 2020, 32% Mai 2020
  • Takeaway – 19% Octombrie 2020, 16% Mai 2020
  • Jerry’s Pizza – 14% Octombrie 2020, 13% Mai 2020
  • Bringo – 10% Octombrie 2020, 10% Mai 2020
  • Domino’s Pizza – 8% Octombrie 2020, 12% Mai 2020
  • Presto Pizza – 7% Octombrie 2020, 9% Mai 2020
  • UberEats – 5% Octombrie 2020, 9% Mai 2020
  • CuptorulCuLemne – 4% Octombrie 2020, 3% Mai 2020

Top 10 magazine / aplicații de cumpărături din categoria Fashion

  • eMAG – 66% Octombrie 2020, 44% Mai 2020
  • H&M – 40% Octombrie 2020, 44% Mai 2020
  • Fashion Days – 34% Octombrie 2020, 28% Mai 2020
  • Carrefour – 23% Octombrie 2020, 15% Mai 2020
  • About You – 20% Octombrie 2020, 13% Mai 2020
  • Zara – 19% Octombrie 2020, 26% Mai 2020
  • AliExpress – 18% Octombrie 2020, 12% Mai 2020
  • Auchan – 16% Octombrie 2020, 12% Mai 2020
  • Bershka – 16% Octombrie 2020, 18% Mai 2020
  • Miniprix – 13% Octombrie 2020, 10% Mai 2020

Top 10 magazine / aplicații de cumpărături din categoria Produse farmaceutice

  • Farmacia Tei – 55% Octombrie 2020, 54% Mai 2020
  • Sensiblu – 32% Octombrie 2020, 33% Mai 2020
  • FarmaciaLaPretMic – 10% Octombrie 2020, 10% Mai 2020
  • Medifarm – 8% Octombrie 2020, 8% Mai 2020
  • Pcfarm – 6% Octombrie 2020, 5% Mai 2020
  • Pfarma – 5% Octombrie 2020, 8% Mai 2020
  • Glovo – 5% Octombrie 2020, 5% Mai 2020
  • Bringo – 5% Octombrie 2020, 5% Mai 2020
  • Efarma.ro – 5% Octombrie 2020, 4% Mai 2020
  • Pilulka – 3% Octombrie 2020, 2% Mai 2020

Top 10 magazine / aplicații de cumpărături din categoria Cosmetice

  • eMAG – 45% Octombrie 2020, 50% Mai 2020
  • Farmacia Tei – 31% Octombrie 2020, 26% Mai 2020
  • Elefant – 25% Octombrie 2020, 27% Mai 2020
  • Sephora – 24% Octombrie 2020, 22% Mai 2020
  • Yves Rocher – 23% Octombrie 2020, 24% Mai 2020
  • Notino – 22% Octombrie 2020, 19% Mai 2020
  • Douglas – 12% Octombrie 2020, 11% Mai 2020
  • Marionnaud.ro – 7% Octombrie 2020, 6% Mai 2020
  • Makeup.ro – 6% Octombrie 2020, 7% Mai 2020
  • Pink Panda – 5% Octombrie 2020, 4% Mai 2020

Top magazine / aplicații de cumpărături din categoria Bricolaj

  • Dedeman – 75% Octombrie 2020, 76% Mai 2020
  • Leroy Merlin – 29% Octombrie 2020, 34% Mai 2020
  • Hornbach – 21% Octombrie 2020, 15% Mai 2020
  • Bricodepot – 18% Octombrie 2020, 23% Mai 2020
  • Mathaus.ro – 7% Octombrie 2020, 9% Mai 2020
  • Bricoshop.ro – 7% Octombrie 2020, 6% Mai 2020
  • E-bricolaj.ro – 4% Octombrie 2020, 4% Mai 2020

Cât de importante sunt review-urile?

Review-urile au avut o și mai mare importanță în 2020 deoarece cu ajutorul lor magazinele online au putut câștiga încrederea clienților și au putut genera mai multe vânzări. 55% dintre respondenții la studiu au declarat că nu ar cumpăra de la un magazin online pentru care nu pot găsi păreri, iar 75% caută activ review-uri.

Respondenții care caută activ păreri despre produsele pe care vor să le achiziționeze, urmăresc:

  • Dacă produsele au fost la calitatea promovată de comerciant (74%)
  • Răspunsurile la opiniile negative (50%)
  • Cât de reale par să fie review-urile (47%)
  • Dacă site-urile sunt reale (41%)
  • Comentarii legate de notele primite de produse (39%)
  • Dacă există un mix normal de opinii pozitive și negative (36%)
  • Informații despre rapiditatea livrării (36%)
  • Note cât mai mari (35%)

În ceea ce privește încrederea, 37% au încredere în review-uri de pe site-uri independente de magazine, 36% în părerile din Social Media și 27% în testimonialele afișate de magazinele online pe paginile proprii.

7 din 10 consumatori au lăsat un review legat de procesul de cumpărare, motivul principal fiind pentru că le-a cerut magazinul sau un serviciu terț acest lucru după procesarea comenzii sau pentru că au simțit nevoia să adauge un comentariu, fără să le fi cerut nimeni un review.

Însă, 3 din 10 consumatori nu acordă review-uri deoarece 60% dintre aceștia nu obișnuiesc să facă acest lucru, 38% declară că nu s-au gândit să lase un review pentru că nu le-a cerut nimeni, 14% nu consideră că review-urile sunt importante, iar 10% nu lasă review-uri dacă nu sunt recompensați pentru asta (răspuns multiplu).

Aplicațiile de livrare – soluția salvatoare în pandemie

“Aplicațiile de livrare sunt percepute ca fiind o soluție ”de salvare”, mai ales în această perioadă pandemică deoarece răspund foarte bine nevoii de distanțare, dar și pentru că ne economisesc din timpul alocat pentru cumpărături, iar produsele sunt livrate foarte repede (mult mai repede decât în cazul achizițiilor de la magazinele online). Astfel, ne așteptăm ca aceste platforme de livrare să devină un canal de cumpărare din ce în ce mai important pentru români în perioada următoare” afirmă Andrei Cânda, Managing Partener iSense Solutions.

45% dintre respondenții studiului au folosit cel puțin o dată o aplicație de livrare pentru cumpărături sau comenzi online, iar 27% dintre aceștia folosesc aplicațiile cel puțin o dată pe săptămână.

Cât de des folosesc românii aplicațiile de livrare pentru cumpărături online:

  • Zilnic – 2%
  • De câteva ori pe săptămână – 10%
  • O dată pe săptămână – 15%
  • O dată la 2-3 săptămâni – 22%
  • O dată pe lună – 13%
  • Mai rar de o dată pe lună – 38%

Românii preferă să testeze mai multe platforme de livrare, însă rămân fideli celor care se aliniază cu nevoile lor de cumpărare.

Platformele de livrare utilizate cel mai des

  • FoodPanda – 32% dintre respondenți o utilizează cel mai des (încercată de 56% dintre respondenți)
  • Glovo – 28% (încercată de 60% dintre respondenți)
  • Takeaway – 13% (încercată de 33% dintre respondenți)
  • Bringo – 13% (încercată de 26% dintre respondenți)
  • TAZZ by eMAG – 3% (încercată de 7% dintre respondenți)

Consumatorii își doresc o diversificare a categoriilor de produse din aplicațiile de livrare. 

Consumatorii doresc să poată cumpăra de la producători locali și din piețe tradiționale prin intermediul platformelor de livrare, deoarece le consideră mai sănătoase și de bună calitate și vor să susțină micile afaceri românești.

În ceea ce privește comenzile din super/hipermarketuri prin intermediul aplicațiilor de livrare, consumatorii își doresc îmbunătățirea și diversificarea anumitor categorii de produse.

op 10 categorii de produse cumpărate prin intermediul aplicațiilor

  1. Catering / Livrare de mâncare gătită – 72%
  2. FMCG – 27%
  3. Produse farmaceutice – 9%
  4. Cadouri, flori – 10%
  5. Cărți, reviste – 6%
  6. Cosmetice – 11%
  7. Pet shop – 12%
  8. Fashion – 8%
  9. Electrocasnice, electronice – 9%
  10. Computere, accesorii software – 5%

Dintre respondenții care folosesc aplicațiile de livrare, 43% își doresc să poată cumpăra mai multe produse din categoria FMCG din aplicații, 29% vor mai multe produse din categoria Produse Farmaceutice, 23% își doresc o mai mare varietate de Cărți și Reviste, iar 21% doresc mai multe produse din categoria Fashion.

Cifre și previziuni pentru Black Friday 2020

Românii sunt din ce în ce mai familiarizați cu Black Friday, 99% dintre respondenții la studiu declarând că au auzit de acest eveniment, iar 75% dintre aceștia au și făcut cumpărături de Black Friday în trecut.

Efectele pandemiei par să influențeze și deciziile de cumpărare de Black Friday pentru români, astfel că anul acesta 72% dintre cei chestionați intenționează să cumpere produse de Black Friday, 84% aleg să cumpere din magazine online și doar 36% din magazine fizice (față de 45% în anii trecuți). Conform studiului, 99% dintre respondenți intenționează să cumpere din România, iar 18% iau în considerare și magazinele online din străinătate (răspuns multiplu).

Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna octombrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna octombrie 2020

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul pe luna octombrie 2020 acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.

Apa – 2020/10

Asigurari – 2020/10

Banci – 2020/10

Benzina & Petrochimie – 2020/10

Bere – 2020/10

Bookstores – 2020/10

Bricolaj/Mobila – 2020/10

Cafea – 2020/10

Carne&Mezeluri – 2020/10

Companii aeriene – 2020/10

Dulciuri – 2020/10

Electrice & Electrocasnice – 2020/10

Electro Retail – 2020/10

Fashion – Multibrand stores – 2020/10

Hipermarket & Supermarket – 2020/10

Home Care – 2020/10

Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2020/10

IT&C – 2020/10

Lactate & Branzeturi – 2020/10

Magazine Online – 2020/10

Masini – 2020/10

Racoritoare – 2020/10

Sanatate – 2020/10

Servicii Online – 2020/10

Snacks – 2020/10

Telecommunication – 2020/10

Turism – 2020/10

Vin – 2020/10

Whisky & Vodka – 2020/10