Hashtag-urile lunii noiembrie – #romania, #romaniefarahotie, #dezvoltamromania

social media, Zelist Research Comments Off on Hashtag-urile lunii noiembrie – #romania, #romaniefarahotie, #dezvoltamromania

Top Hashtag General

In luna noiembrie, cele mai folosite hashtag-uri in social media au fost (unice): #romania (6774 mentionari), #romaniefarahotie (4788 mentionari), #dezvoltamromania (4295 mentionari), #psd (4038 mentionari), #pnl (3919 mentionari), #angajamenteleusrplus (3588 mentionari),
#blackfriday (3484 mentionari), #usrplusinparlament (3224 mentionari), #usrplus (2965 mentionari), #covid19 (2517 mentionari).

Spre deosebire de luna precedenta, in luna noiembrie se observa cresterea interesului fata de campaniile partidelor politice in alegerile parlamentare ( usr, psd, pnl). In topul general al hashtag-urilor lunii noiembrie se observa si evenimentul Black Friday.

Top Hashtag in Presa Online

Cele mai folosite hashtag-uri in presa online, in luna noiembrie au fost: #covid19 (182 mentionari), #psd (152 mentionari), #pnl (145 mentionari), #vienna (105 mentionari), #romania (84 mentionari), #austria (82 mentionari), #nu (82 mentionari),  #dezvoltamromania (81 mentionari), #rezist (78 mentionari), #republicamoldova (77 mentionari).

In noiembrie, presa a fost interesata de hashtag-urile despre covid, partide politice (psd, pnl), atacul terorist de la viena, alegerile din Republica Moldova.

Top Hashtag in Blogosfera

Cele mai intalnite hashtag-uri pe bloguri, in aceasta luna, au fost: #inspirational (27 mentionari), #aiincredereinviata (27 mentionari), #aiincredereintine (27 mentionari), #romania (25 mentionari), #covid19 (21 mentionari), #motivational (20 mentionari), #rezist (17 mentionari), #incurajare (16 mentionari), #doritesinedorite (16 mentionari), #aiciesteaua (15 mentionari).

In luna noiembrie, in blogosfera s-au folosit frecvent hashtag-uri referitoare la incredere, incurajare, motivational, inspirational.

Top Hashtag pe Facebook

Pe Facebook, in paginile publice, cele mai frecvente hashtag-uri in luna noiembrie au fost: #romania ( 5681 mentionari), #romaniefarahotie (4755 mentionari), #dezvoltamromania ( 4214 mentionari), #psd ( 3846 mentionari), #pnl (3719 mentionari), #angajamenteleusrplus (3565 mentionari), #blackfriday (3280 mentionari), #usrplusinparlament (3214 mentionari), #usrplus ( 2928 mentionari), #bucuresti (2332 mentionari).

Algererile parlamentare si Black Friday au fost principalele evenimente ale lunii noiembrie 2020, care s-au reflectat perfect in hashtag-urile folosite pe Facebook.

 

Violenta Domestica – cat, unde si cum s-a scris despre acest subiect in social media, in ultimul an

social media, Zelist Research Comments Off on Violenta Domestica – cat, unde si cum s-a scris despre acest subiect in social media, in ultimul an

 

Discutiile despre violenta domestica – crestere cu 25% fata de anul predecent

In ultumul an, despre violenta domestica s-au publicat un numar de 16.579 de articole, cu 25% mai mult decat in perioada 16 decembrie 2018 – 15 decembrie 2019, cand s-au inregistrat 13.291 de mentionari.

 

Interesul pentru subiectul violentei domestice a crescut pe fundalul realizarii studiilor de specialitate in perioada pandemiei

Cele mai multe dintre mentionarile violentei domestice au fost inregistrate in perioadele 23 – 29 noiembrie 2020 (1.157 de mentionari) si intre 10 – 16 februarie 2020 (877 mentionari).

 

Printre stirile care s-au comentat si distribuit in al doilea “varf” de vizibilitate au fost :

  • Studiu: Românii au devenit mai agresivi în pandemie. Mai multe femei, bătute de parteneri
  • Centrul FILIA: “E foarte important, în această perioadă mai ales să acordăm atenție grupurilor de persoane cu mai puține privilegii decât majoritatea. Din această categorie fac parte în mod special femeile, femeile de etnie romă, femeile sărace și femeile, în general, care sunt în această perioadă expuse riscului la violență domestică.”
  • 157 de ordine provizorii de protectie emise de politistii suceveni in acest an
  • De ce își bat românii femeile?
  • Cozmin Mihai, psihiatru, despre violența domestică în pandemie: „Nu acceptați perpetuarea calvarului”
  • U.S. Embassy Bucharest: Actele de violență împotriva femeilor, în special violență domestică, s-au intensificat în perioada pandemiei #COVID19.
  • Institutul Francez: Ne alăturăm campaniei « Orangez le Monde », al cărui simbol este culoarea portocalie și susținem 16 zile dedicate luptei împotriva violenței asupra femeilor și fetelor. Alături de misiunile diplomatice în România, implicate în campania #orangezlemonde organizată de ONU Femmes, dorim să creștem gradul de conștientizare al acestui flagel și să ajutăm la eradicarea sa

 

Unde s-a scris cel mai mult despre violenta domestica, in ultimul an?
Presa si Facebook – principalele canale in promovarea subiectului

Din totalul mentionarilor din ultimul an, 44% sunt in presa online, 26% sunt pe Facebook, 21% sunt in agregatoare, 3% in bloguri.

In ultimul an, despre violenta domestica s-au scris lunar in medie cate 557 de mentionari in presa online, 309 mentionari pe Facebook, 278 de mentionari in agregatoare, 40 de mentionari pe bloguri, 12 mentionari pe Twitter si 9 mentionari pe Instagram.

 

Top Influencers care au scris cel mai mult despre violenta domestica, in ultimul an:

Top 10 Influencers Presa:

Top 10 Influencers Facebook:

Top 10 Influencers Instagram:

Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna noiembrie2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna noiembrie2020

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibili Directori ai agentiilor de PR, in online si pe Facebook, in luna noiembrie 2020.

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei, presei online, Facebook.. Serviciul monitorizeaza peste 95,000 de bloguri, 380.000 conturi Twitter, 8.000 de surse online care produc lunar peste 700.000 de articole, peste 80.000 de pagini Facebook, 300 forumuri, 13 posturi tv si 39 statii radio.

fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook

Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook, in luna noiembrie 2020.

Indicatori:

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.

Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook, in luna noiembrie 2020.

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei, presei online, Facebook.. Serviciul monitorizeaza peste 95,000 de bloguri, 380.000 conturi Twitter, 8.000 de surse online care produc lunar peste 700.000 de articole, peste 80.000 de pagini Facebook, 300 forumuri, 13 posturi tv si 39 statii radio.

fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook

Cele mai vizibile Agentii de Recrutare in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii de Recrutare in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii de Recrutare in online si pe Facebook, in luna noiembrie 2020.

Indicatorii:

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.

Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul pe luna noiembrie 2020 acopera 29 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.

Apa – 2020/11

Asigurari – 2020/11

Banci – 2020/11

Benzina & Petrochimie – 2020/11

Bere – 2020/11

Bookstores – 2020/11

Bricolaj/Mobila – 2020/11

Cafea – 2020/11

Carne&Mezeluri – 2020/11

Companii aeriene – 2020/11

Dulciuri – 2020/11

Electrice & Electrocasnice – 2020/11

Electro Retail – 2020/11

Fashion – Multibrand stores – 2020/11

Hipermarket & Supermarket – 2020/11

Home Care – 2020/11

Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2020/11

IT&C – 2020/11

Lactate & Branzeturi – 2020/11

Magazine Online – 2020/11

Masini – 2020/11

Racoritoare – 2020/11

Sanatate – 2020/11

Servicii Online – 2020/11

Snacks – 2020/11

Telecommunication – 2020/11

Turism – 2020/11

Vin – 2020/11

Whisky & Vodka – 2020/11

Overview Social Media in .ro – noiembrie 2020

social media, Zelist Research 2 Comments »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe canalele online din Romania in luna noiembrie 2020.

Overview-ul pentru luna octombrie 2020 poate fi gasiti aici

Plata online – Un nou feature la Zelist Monitor si Zelist Insights

Comunicate de presa Comments Off on Plata online – Un nou feature la Zelist Monitor si Zelist Insights
De mai bine de 10 ani vrem sa iti oferim acces la informatiile pe care le cauti, intr-un mod cat mai rapid si mai eficient. In vremurile pe care le traversam din martie incoace, vremuri de profunda incertitudine, increderea in stiinta si in date reale si corecte, ne-a facut sa ramanem impreuna.
 
Cu Zelist Monitor iti punem la dispozitie date relevante, ce rezulta din parsarea celei mai mari baze de bloguri si conturi social media din Romania. Cu Zelist Insights ai acees la date esentiale despre activitatea paginii tale de FB, a concurentei si a principalelor domenii de interes.
 
Pasiunea pentru masurarea social media ne-a facut sa dezvoltam impreuna cu prietenii nostri topurile lunare, prin care dorim sa aducem o mai mare claritate despre ce se intampla in social media. Cu ajutorul analizelor trendurilor globale si locale, pe care le publicam pe blogul Zelist incercam sa intelelegm si sa explicam unde, cand si cum se reflecta acestea in social media din Romania. Speram sa iti facem viata un pic mai buna si cu ajutorul newsletter -ului saptamanal, despre activitatea industriei de comunicare.
 
Feature-ul pe care l-am introdus de curand este despre plata online a pachetelor, atat la Zelist Monitor, cat si la Zelist Insights. Ai de acum acces la toate aceste lucruri cu doar cateva click-uri, in functie de pachetul care ti se potriveste cel mai bine.
Multumim frumos.

Saptamana in Social Media – 03 – 09 decembrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Saptamana in Social Media – 03 – 09 decembrie 2020

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (03 – 09 decembrie 2020).

Lansari, campanii, stiri:

  • BDR Associates: Reflectii dupa 25 de ani de antreprenoriat. In dialog cu Catalina Rouseau, President BDR Associates Communication Group
  • BuzzStore: Descopera, in editia de iarna BUZZbox Selection, noua colectie de balsamuri Lenor, intr-o gama de parfumuri proaspete, alese cu grija, care sa te faca sa atingi o stare de bine
  • Caracteristic PR:
    • Delicioasele produse iesene de la prietenii de la Pofta Focului au ajuns in inima capitalei, la Pain Plaisir. De acum, bucurestenii se pot bucura de gustul aparte al copilariei oferit de zacusca, sosurile si gemurile proaspat scoase din camara doamnei Gica
    • Cum au ajutat romanii de la Plant an App un spital american in pandemie. Finantare prin equity crowdfunding si dezvoltarea platformei
  • Conan PRDespre Jocuri Video continua seria de live-uri pe pagina. Va asteptam la o noua discutie alaturi de Psiholog Yolanda Cretescu. Vorbim despre beneficiile pe care le poate aduce joaca impreuna cu cei mici, despre cum discutam cu ei despre setarea controlului parental si despre limite
  • Confident.Communications mentioneaza campania #Xiaomi Romania
  • Craft Interactive: Ce nevoi au clientii de la magazinul tau online?
  • DC Communication: Appeal of mergers & acquisitions rises among high-risk-appetite investors while many industries are coping with a troubling period
  • Echipa #DigitalWand este mandra si recunoascatoare pentru oportunitatea de a fi participat, alaturi de Absolut si Fantazia PR la realizarea platformei http://bettertogether.ro, un spatiu digital creat din nevoia de a fi aproape unul de altul, un loc unde ne punem dorintele comune in miscare si putem visa la o experienta reala de festival
  • First PR Agency:
    • Pianista Sinziana Mircea a lansat noul album la Electrecord
    • ELKO Romania anunta disponibilitatea pentru piata din Romania a recorderului AXIS S3008
  • Galeriu & Partners: Pentru noi, highlight-ul ultimelor saptamani a fost #igienazidezi. Cel mai nou client din portofoliul nostru este brandul ACE, ajutorul in igienizarea casei romanilor de multe decenii
  • Golin:
    • Noul Global Index defineste elementele unei economii digitale puternice si de incredere
    • Din 30 decembrie, HISTORY difuzeaza, in premiera, ultimele episoade din saga “Vikingii”
    • Mastercard si TransferGo anunta lansarea unui parteneriat ce permite plati transfrontaliere rapide, simple si sigure
    • De astazi, EA Sports Madden NFL 21 si FIFA 21 sunt disponibile la nivel global, pe console de generatie noua
    • Consumatorii care platesc cu cardul Mastercard la terminalele POS Raiffeisen Bank din statiile Rompetrol pot retrage numerar de pana la 200 de lei
    • PepsiCo introduce ambalajul 100% reciclat – rPET – pentru Pepsi si Mirinda
    • EA SPORTS a dezvoltat un echipament dedicat Zilei Nationale a Romaniei, disponibil tuturor jucatorilor FIFA 21 Ultimate Team
  • Goya:
    • Catinvest a finalizat o cladire mixta de 12.300 de metri patrati in Electroputere Parc, ca parte a unei investitii de 39 de milioane de euro, si deschide prima cladire de birouri clasa A din Craiova
    • Prima cladire de birouri din lume certificata IMMUNE Building Standard™: Sediul central al companiei internationale de consultanta si constructii Mace
    • BestJobs: In noiembrie, angajatorii au scos la bataie cu 5% mai multe locuri de munca decat in aceeasi perioada a anului trecut. Candidatii din Bucuresti, Timis, Iasi si Brasov au fost cei mai activi in cautarea unui nou job, in ultima luna
    • Colliers: Trei efecte ale pandemiei pe piata inchirierilor de locuinte din Bucuresti
  • Graffiti PR primeste multimiri pentru suportul acordat Fundatiei Motivation Romania, in demararea campaniei de strangere de fonduri pentru scaune rulante potrivite, prin SMS cu textul ACTIV la 8844
  • McCann PR scrie despre concursul CostaCoffee
  • Oxygen PR:
    • Arctic aduce in prim plan performanta electrocasnicelor sale prin cea mai recenta campanie – “Familia este businessul tau”
    • Enel recunoscut drept lider in lupta impotriva schimbarilor climatice de catre CDP
    • FASHION HOUSE Outlet Centre Militari aniverseaza 12 ani
    • Parteneriatul HIF primeste sustinere financiara din partea guvernului german
    • Enel si Eni dezvolta in comun proiecte de hidrogen
    • Enel, declarat lider mondial in sustenabilitate in intreaga industrie de V.E. (Vigeo Eiris) Universe, Editia 2020
  • Pandorra Style:
    • Daruieste un Craciun mai bun In siguranta, #NUDOARACASA
    • Prin noua campanie Holiday 2020, Tommy Hilfiger sarbatoreste crearea de noi traditii
  • PiArt Vision:
    • Regizorul Andrei Chiriac vrea sa promoveze Romania cu un film realizat in cele mai frumoase locuri din tara
    • Surpriza pe piata de curierat: ziua-record pentru expedierile de colete a fost 2 decembrie – fara nicio legatura cu Black Friday (DPD Romania)
  • Prais Corporate Communications scrie despre evenimentul de lansare in media a proiectului sustinut de Comisia Europeana in 3 tari: Romania, Slovenia si Bulgaria
  • PRSteps: Radu Georgescu a discutat la ProfitTV live despre listarea Crikle pe SeedBlink
  • RanEvents Comm
    • KiK continua planul de expansiune in Romania
    • AFI Cotroceni continua politica de dezvoltare si atrage noi chiriasi
  • Rogalski Damaschin Public Relations: #BikeForScience – pedalam pentru stiinta si inovatie. Romanii au pedalat peste 82.000 de kilometri pentru stiinta si inovatie in medicina
  • Seven Media:
    • Cocktail Holidays suplimenteaza locurile pe charterele de Revelion in Egipt si le ofera turistilor sai posibilitatea de a se programa cu prioritate la testul Covid19 si rezultate in 24 de ore
    • Happy Tour ne spune povestea oamenilor din spatele brandului cu care interactionam
    • Mai putin de o luna ne desparte de noul an, iar subiectul calatoriilor si al vacantelor este unul dintre cele mai interesante. Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays, a vorbit la ZF Live despre perspectivele din turism in 2021
  • Smart Point Consulting: A 8-a editie SCIKiDS Festivalul Stiintei s-a desfasurat in premiera online
  • The Public Advisors: Luna decembrie a venit deja cu surprize placute. Vlad Iftime, Manager Vestra si antreprenor care investeste in traditia romaneasca, a aparut in noul supliment Ziarul Financiar, Dupa Afaceri Premium ZF
  • Total PR:
    • ANIS Sectorul IT&C din Romania trebuie sa ajunga la 10% din PIB in 2025
    • Europharm implementeaza solutiile IT ale TotalSoft
  • Travel Communication:
    • Air France KLM continua sa opereze zboruri de la Bucuresti catre Paris si Amsterdam, la preturi pornind de la 130 euro, dus-intors
    • KLM isi instruieste echipajul cu ajutorul realitatii virtuale
    • Comori vintage, istorie si plaje de vis. 5 motive pentru care Israelul este cea mai buna destinatie de vacanta pentru femei
  • Tudor Communication:
    • Cererea pentru purificatoarele de aer Salin, un business 100% romanesc, a crescut cu 50% in pandemie, iar estimarile arata ca cifra de afaceri a companiei va ajunge anul acesta la 1.500.000 euro
    • Invitatii Danielei Palade Teodorescu la 2Value Talks au fost medici de renume, specialisti in terapii complementare, intr-o discutie despre modul in care ne poate ajuta medicina alternativa sa ne mentinem sistemul imunitar puternic in aceasta perioada
    • Dupa studii complexe realizate de catre Facultatea de Bio-Inginerie a Universitatii din Perugia și de Analytics Service Laboratory, din Hamburg, Germania, filtrul catalizator Smokat a obtinut certificarea care atesta eficienta produsului in eliminarea unui procent semnificativ din substantele nocive din tigari
  • White PR: Construieste strategia de content marketing si SEO de care ai nevoie
  • Zacke PR:
    • Complice.ro: 50% dintre cadourile de Craciun vor fi experiente la alegere
    • Lansat in pandemie, magazinul de bijuterie contemporana Curandera.ro vizeaza vanzari triple in decembrie si lanseaza doua noi colectii
  • DDB Romania, finalista la Eurobest 2020 cu Pepsi Retro Studio
  • Digitas Romania se lanseaza sub umbrela Publicis Groupe
  • FCB a fost desemnata Agentia Globala a anului de catre Adweek
  • Jidvei: Noua campanie Jidvei aduce adevar, optimism si vinuri bune
  • MVcom: Cele mai interesante titluri din Noiembrie, pe WeInvent.ro
  • Mindshare a preluat contul de media planning si buying al OMV Petrom pe piata din Romania
  • Philip Morris International: Schimbari la varful organizatiei comerciale a Philip Morris Romania
  • Porter Novelli Public Relations: Campania #UitaDeGatit sustine industria gastronomica. METRO Romania te indeamna sa comanzi meniul de Craciun de la restaurantele preferate
  • Publicis Groupe: Publicis Groupe isi intrerupe programul traditional de Craciun si planuieste 4 zile de discutii inspirationale cu Michelle Obama si Presedintii Disney si Microsoft pe platforma interna Marcel
  • ThinkDigital: Doua noi proiecte neconventionale, Running Heroes si Urban Sunset, se alatura retelei Thinkdigital
  • Zenith Romania: Mediul digital din Romania va atrage 25% din bugetele de media pana la sfarsitul anului 2023

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Luiza Barbu: Nici in vreme de criza oamenii nu renunta la frumos, ba chiar, il cauta parca mai mult ca inainte
  • Petre Barbu: Cati bani din bugetul de stat s-au dus pe campaniile de informare publica?
  • Iulian Barbulescu: Cand eroul este supus unei incercari, el face mult mai mult decat sa supravietuiasca. Se transforma si devine altceva
  • Francesca Blaga: Cel mai des oamenii ma cauta cand au nevoie de produse de ingrijire sanatoase
  • Costin Buta: Am preferat sa pregatim oamenii pentru nasol si sa mergem in sus de acolo, decat sa le cream iluzii desarte
  • Numele meu este Cristian China-Birta si sunt un Zoombie
  • Irinel Ionescu: Pentru mine a fost urat ca dupa ce a trecut lockdown-ul si a venit vremea frumoasa, mi-am rupt si celalalt picior
  • Ina Isbasescu: Una din cele mai mari capcane pentru designeri este aceea de a se crede mai destepti decat consumatorii lor
  • Alexandra Ivan: Generatia mea crede in puterea dialogului. Atunci cand esti junior, mai si visezi cu ochii deschisi si propui tot felul de idei
  • Razvan Matasel: Ca om de strategie m-am simtit “razbunat”. Brandurile au invins…
  • Maia Oprea & Samir Vancica: La curte viata e dinamica, nimic nu e de-a gata. Toate se intampla treptat, ciclic, necesitand rabdare si vointa de adaptare la schimbare
  • Ramona Parvescu: Inovatie de marketing cu produse noi, atentie la client si adaptare locala
  • Lavinia Petrariu: Acum toata lumea se simte ca o mama aflata in concediu de maternitate
  • Ana Rinderu: Nu cred ca pandemia ne-a facut mai buni, dar ne-a aratat ca vietile noastre sunt mai legate decat credeam
  • Mara Vicu: Obiectivul meu este sa sa salvez lucruri aruncate, nerecunoscute ca valoare. Sa creez emotie

Evenimente, conferinte:

  • Institutul de Marketing: Diploma Profesionala in Marketing Digital
  • Cea de-a saptea editie a Premiilor CNDB constituie un demers pentru recunoasterea eforturilor exercitate de membri ai comunitatii dansului de a-si continua activitatea in regim independent (freelance), intr-un context neprielnic, subfinantat si lipsit de oportunitati

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor