GPeC 2022: Start la înscrieri în Programul GPeC E-Commerce Proficiency și la evenimentul GPeC SUMMIT 30-31 Mai

Comunicate de presa Comments Off on GPeC 2022: Start la înscrieri în Programul GPeC E-Commerce Proficiency și la evenimentul GPeC SUMMIT 30-31 Mai
Cu o tradiție de 17 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente E-Commerce și Digital Marketing din România. Primele două evenimente majore din această serie au luat startul astăzi, respectiv programul de auditare și consultanță pentru magazinele online “GPeC E-Commerce Proficiency” și GPeC SUMMIT – eveniment care se va desfășura cu prezență fizică în București, în zilele de 30 și 31 Mai.

GPeC E-Commerce Proficiency: audit și consultanță pentru magazinele online în scopul creșterii vânzărilor

GPeC E-Commerce Proficiency este un program de mentorship pentru magazinele online – indiferent de dimensiunea lor de business – care constă într-un proces complex de auditare, consultanță 1 la 1 și optimizare a magazinelor cu scopul îmbunătățirii experienței utilizatorilor pe site (UX) și creșterii ratei de conversie (CRO).

Prin intermediul programului sprijinim echipele din spatele magazinelor online să se specializeze în tot ce este actual și important în E-Commerce și Digital Marketing pentru a stăpâni tehnicile esențiale de creștere a ratei de conversie și, astfel, pentru a crește vânzările online”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Concret, magazinele online care se înscriu în programul GPeC E-Commerce Proficiency trec prin următoarele etape:

– Evaluarea website-ului și a prezenței online printr-un audit complex conținând peste 200 de elemente de verificare, astfel încât fiecare magazin să obțină o radiografie a situației sale actuale;

– Etapa de mentorat în cadrul căreia magazinele online primesc consultanță de specialitate în întâlniri 1 la 1 despre cum pot optimiza site-ul pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și pentru a crește rata de conversie;

– Reevaluarea magazinelor și a prezenței online, urmărind optimizările făcute la recomandarea GPeC și continuarea mentoratului alături de specialiștii programului. 

În ce constă Auditul GPeC?

Auditul GPeC este singurul audit all-in-one din România pentru magazinele online care analizează toate aspectele esențiale ale unui website e-commerce:

– Audit UX (User Experience) pentru întregul site atât pe Mobil, cât și pe Desktop;

– Audit Marketing Online (Bannere, Diferențiatori, Promoții, Cross/Up-Sell, Bundles, Loializare etc.);

– SEO Health Check (verificarea elementelor esențiale pentru o bună optimizare în Google);

– Security Health Check (identificarea eventualelor vulnerabilități de securitate);

– Audit Campanii de E-Mail Marketing / Newslettere;

– Audit Conținut și Prezență în Social Media;

– Audit Juridic (conformarea cu principalele obligații legale în e-commerce, Termeni și Condiții, Privacy Policy etc.);

– Mystery Shopping (calitatea serviciilor magazinului online și de Customer Support)

Auditul GPeC conține toate rapoartele de mai sus, fiind analizate peste 200 de criterii pentru fiecare magazin online înscris în programul GPeC E-Commerce Proficiency.

Evaluarea magazinelor online este făcută de 30 de specialiști cu vastă experiență în E-Commerce și Digital Marketing.

Înscrierea magazinelor online în programul GPeC E-Commerce Proficiency pornește de la 449 EUR + TVA pentru pachetul Lite și ajunge la 949 EUR + TVA în cazul pachetului Incognito, prețurile fiind valabile până pe 22 aprilie când expiră Oferta Early Bird. După această dată, prețurile vor crește.

Detaliile complete despre program, precum și înscrierile se pot face pe site-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/gpec-e-commerce-proficiency/

GPeC SUMMIT 30-31 Mai: Conferință, Expo, Cursuri, Masterclass și Networking cu elita pieței de E-Commerce și Digital Marketing

GPeC SUMMIT este considerat evenimentul reprezentativ al pieței de E-Commerce și Digital Marketing din România, acesta desfășurându-se cu prezență fizică pe 30-31 Mai, în București, astfel:

– Conferința GPeC & GPeC Expo 30 Mai – Teatrul Național București

– Cursuri & Masterclass 31 Mai – Hotel Sheraton, București

4 Speakeri internaționali legendari, în premieră în România: Avinash Kaushik, Krista Seiden, Erin Weigel și Michael Aagaard

În cadrul Conferinței GPeC din 30 Mai vor urca pe scenă unii dintre cei mai apreciați specialiști la nivel internațional, pentru prima dată în România:

– Avinash Kaushik – Digital Marketing Evangelist Google, Co-Founder Market Motive și Autor cu două cărți bestseller la activ (Web Analytics: An Hour a Day și Web Analytics 2.0)

– Krista Seiden – Senior Consultant Digital Analytics, fost VP Google Marketing Platform

– Erin Weigel – Senior Design Manager Deliveroo, fost Principal Designer la Booking.com

– Michael Aagaard – Senior CRO Consultant, expert în User Experience și Optimizarea Ratei de Conversie

Lor li se vor alătura specialiștii autohtoni în E-Commerce și Digital Marketing, organizatorii pregătind peste 25 de speakeri în cele două zile de GPeC SUMMIT.

Ziua de 31 Mai aduce tuturor celor interesați de domeniu nu mai puțin de 5 cursuri intensive și 4 workshop-uri cu traineri români și 1 Masterclass de 4 ore cu Avinash Kaushik.

Subiectele abordate în cadrul cursurilor sunt de maxim interes pentru oricine activează în E-Commerce și Marketing Online iar cursurile urmează să fie anunțate foarte curând:

– UX și Optimizarea Ratei de Conversie

– Facebook & Instagram Ads

– Google Ads

– Google Analytics

– SEO

– Social Media

Înscrierile la GPeC SUMMIT au început, iar până pe 22 aprilie este valabilă Oferta Early Bird care aduce discount-uri semnificative din taxa de înscriere. Prețul biletelor de acces pornește de la 149 EUR + TVA, iar detaliile complete despre eveniment, precum și înscrierile se pot face pe site-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

Lansari de produse si servicii in ultima saptamana – Selectie

social media, Zelist Research Comments Off on Lansari de produse si servicii in ultima saptamana – Selectie

Zelist Monitor va ofera o selectie diversa a lansarilor de produse si servicii din ultima perioada.

  • Asociatia SamCivica a lansat o noua campanie umanitara
  • Instagram lanseaza două noi feed-uri de continut
  • Bitdefender a lansat o noua solutie pentru gestionarea mai sigura a parolelor utilizatorilor.
  • Huawei lanseaza HUAWEI nova 9 SE
  • Compania chineza Redmi si-a lansat noul flagship, iar terminalul poarta numele de K50 Pro, si dispune de un hardware puternic
  • Maserati a lansat noul model Grecale
  • Specialized a lansat noua cursiera din aluminiu Allez Sprint
  • Heineken a lansat noua bere virtuala, făcuta din pixeli
  • Avon Space a lansat o noua formula pentru alungirea genelor
  • Magazinul H&M a lansat o noua colectie pentru copii Liunic x H&M ce indeamna la energie pozitiva
  • SMYK All for kids a lansat noul catalog cu oferte de primavara
  • Brandul clujean Concepto si-a lansat noua colectie
  • Casa de moda franceza Louis Vuitton a lansat o noua colectie de bijuterii, LV Volt, care a starnit controverse in contextul razboiului din Ucraina
  • Pioneer DJ a lansat o noua pereche de casti pentru DJi, HDJ-CX, concepute pentru a fi super usoare

Sursa Foto

Copiii refugiati din Ucraina – un subiect intens dezbatut in Romania

Analizele Zelist, social media, Zelist Research Comments Off on Copiii refugiati din Ucraina – un subiect intens dezbatut in Romania

In ultima luna, de la izbucnirea razboiului din Ucraina, multe probleme au fost ridicate la nivel European. Una dintre cele mai importante este cea legata de copiii care vin din Ucraina. Atat la noi in tara, cat si in tarile din UE, se incearca instituirea unor programe de integrare a acestora in scoli. Presedintii statelor europene vorbesc din ce in ce mai mult despre aceste programe si despre adaptarea copiilor ucraineni la sistemele de invatamant europene.

In Romania, de la izbucnirea razboiului pana in prezent, s-au inregistrat 12715 de mentionari cu privire la copiii ucraineni.

 

Evolutia mentionarilor s-a mentinut destul de ridicata pe parcursul zilelor, subiectul copiilor refugiati fiind vehiculat de catre romani in fiecare zi.

 

Date demografice

In ceea ce priveste datele demografice, cel mai mult au discutat despre acestia persoanele cuprinse intre 30-34 de ani (38.3%) din Bucuresti (32%).

 

Numarul de aparitii pe tipul sursei

Cele mai multe mentionari in ceea ce priveste subiectul copiilor refugiati din Ucraina s-au inregistrat in presa (39.9%), urmata de Facebook (38.4%) si agregatoare (16.3%).

 

Impactul pe tipul sursei

In schimb, cel mai mare impac al mentionarilor a fost cel de pe Facebook (31.2%), apoi din presa (28.3%) si TV (20.9%).

 

Top 10 influenceri presa

In presa, subiectul a fost cel mai mult discutat de catre urmatoarele publicatii: agerpres.ro, ziare.com, adevarul.ro, stiri.md, twnews.co.uk, ziarulprofit.ro, monitorulsv.ro, observatornews.ro, bzi.ro, libertatea.ro.

 

Top 10 influenceri Facebook

Pe Facebook, subiectul a fost intens dezbatut pe urmatoarele pagini: Observator, Digi24, StirileProTV, OpiniaPublica, Romania TV, giurgiuonline.com, Adevarul, Unica.md, EduPedu, Sport.ro.

 

Tagcloud

Printre sintagmele cel mai des asociate cu subiectul copiilor refugiati din Ucraina se numara: “asistenta”, “conflict”, “consiliului”, “limba”, “invatamant”, “neinsotiti”, “salvati”, “scoli”, “sprijinul” etc. Unele dintre personalitatile care au vorbit public despre copiii ucraineni sunt Gabriela Firea, Papa Francisc sau Victor Negrescu.

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 14 – 20 martie 2022?

social media, Zelist Monitor, Zelist Monitor Release 3 Comments »

Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 14 – 20 martie 2022.

Blog

1. Refugiati din calea empatiei – mariangodina.ro
8915 Facebook interactions
2. (Video) O coloana ruseasca s-a ascuns intr-o padure de langa Kiev. Ucrainenii i-au gasit cu dronele si i-au bombardat masiv – romani-buni.info
7936 Facebook interactions
3. Contraofensiva. Rusii Fug! Unii au fugit la 70 de kilometri de Kiev. “Se pare ca trupele rusesti isi dau seama ca au fost infrante in Ucraina” – romani-buni.info
7836 Facebook interactions
4. Prinde-L de mana pe Dumnezeu. El n-o sa te traga niciodata in jos! – mirelaretegan.ro/blog
5664 Facebook interactions
5. Din nou la scoala – ionouka.blogspot.com
5570 Facebook interactions
6. educatia in lume: Worldschooling, Educarea prin calatorii – printesaurbana.ro
4157 Facebook interactions
7. Amintiri dragi din vacantele noastre, stranse intr-o CEWE FOTOCARTE. Si 5 premii frumoase pentru voi. (P) – ruxandraluca.ro
4069 Facebook interactions
8. Sase ani de cand ne-am mutat in Romania. Ganduri, frici si perspective – siblondelegandesc.ro
4062 Facebook interactions
9. Ce sa alegi intre Albena, Nisipurile de Aur si Sunny Beach? Cea mai frumoasa statiune din Bulgaria – travelplanner.ro/blog
3894 Facebook interactions
10. “Ce refugiati sunt aia cu haine de firma si masini de lux?’ – cronicipebune.ro
3688 Facebook interactions

Economic

1. Maria Grapini da de pamant cu primarii care au arborat steagul Ucrainei – bugetul.ro
17206 Facebook interactions
2. Spania trimite rachete ucrainenilor ca sa spulbere tancurile lui Putin. 70% din exporturile de armanent, destinate NATO – bani.md
11884 Facebook interactions
3. Vin vremuri grele pentru politicienii romani! Ar exista Lista lui Kovesi – bugetul.ro
7367 Facebook interactions
4. Dronele cu care ucrainenii baga in sperieti armata Moscovei, produse de ginerele “sultanului” Erdogan – bani.md
7295 Facebook interactions
5. Dr. Flavia Grosan ii cere lui George Simion sa candideze la alegerile prezidentiale din 2024: In 2 ani puteti evolua mult – bugetul.ro
6560 Facebook interactions
6. Avocatul Toni Neacsu: In maximum o luna de zile Romania se va afla sub conducere militara – bugetul.ro
5435 Facebook interactions
7. Polonia ii da decisiva lui Putin! A propus Uniunii Europene sa impuna o interdictie totala asupra comertului sau cu Rusia – bugetul.ro
5036 Facebook interactions
8. Lovitura crancena pentru rusi! Petrolul se ieftineste. Sturza: Stiu americanii unde doare si durerea nu e la McDonald’s – bani.md
4827 Facebook interactions
9. Marturiile supravietuitorilor din Ucraina: Mariupol a devenit “iadul pe pamant” – wall-street.ro
4789 Facebook interactions
10. Presedintele Ucrainei ii ofera lui Putin singura sansa pentru a-si reduce pierderile – bugetul.ro
4716 Facebook interactions

Femei

1. O batrana se duce sa stea cu fiul si familia acestuia, dupa ce sotul ei moare, iar fiul o obliga sa locuiasca in hambar – divahair.ro
17500 Facebook interactions
2. Serghei Lazarev, impotriva Kremlinului. Artistul din Rusia nu isi schimba pozitia – unica.md
13952 Facebook interactions
3. “Maia Sandu si Natalia Gavrilita femei curajoase care conduc tara in timpuri dificile”, apreciate de Blinken – unica.md
12290 Facebook interactions
4. “Ai uitat unde ti-e Patria?”. Maria Sharapova, huiduita de rusi pentru ca ajuta copiii ucraineni – unica.md
11542 Facebook interactions
5. Fotbalistul ucrainean Bogdan Semenciuk, ucis intr-o lupta din apropierea Kievului – unica.md
11485 Facebook interactions
6. Alina, o mama singura cu 5 copii a luat in casa ei o refugiata cu 5 copii – totuldespremame.ro
10944 Facebook interactions
7. Fetita de 9 ani, ramasa fara brat dupa bombardamentele din Kiev – unica.md
10246 Facebook interactions
8. O mama si-a acoperit bebelusul cu corpul sau pentru a-l salva de la gloante – unica.md
9846 Facebook interactions
9. O ucraineanca a murit subit in fata celor doi copii ai sai, la scurt timp dupa ce au ajuns in Italia – unica.md
8029 Facebook interactions
10. Tragedie in Ucraina. Avea doar 16 ani, si a fost ucis impreuna cu mama lui – unica.md
7743 Facebook interactions

Politic / Social

1. Drama prin care trec doi parinti ucraineni. Sunt in viata, dar l-au pierdut pe micutul lor, Sasha este cautat in toate centrele de refugiati: ”Ajuta-ma sa-mi gasesc fiul!” – tvdobrogea.ro
28150 Facebook interactions
2. Sirianul care a distrus peste 100 de tancuri ale Moscovei. Acum anunta ca va ajuta Ucraina: “Voi face o movila de arme rusesti” – stiridecluj.ro
25134 Facebook interactions
3. Portret in mers: Preotul Petru Irimescu – cronicadefalticeni.ro
24858 Facebook interactions
4. Scriitoarea rusa Ludmila Ulitkaia: “Chiar acum, cand lumea inca nu si-a revenit din soc, putem spune cu certitudine: va veni judecata” – republica.ro
22700 Facebook interactions
5. Mafia ucraineana, “refugiata” la Iasi, Constanta, Bucuresti! Ziarul National – national.ro
21218 Facebook interactions
6. Zelenski a vizitat-o pe adolescenta care a incasat 12 gloante pentru a-si apara fratele. Povestea ei emotionanta – adevarul.ro
21118 Facebook interactions
7. El este cainele erou din Ucraina. Patron ajuta soldatii ucraineni la depistarea minelor puse de rusi in Cernihiv. “Apropo, ii place branza” – dcnews.ro
21064 Facebook interactions
8. Hassan, baietelul ucrainean de 11 ani care a trecut singur granita cu Slovacia, a fost reunit cu familia sa: “Imposibilul a devenit realitate” – tvdobrogea.ro
19974 Facebook interactions
9. Cel mai “calit” lunetist britanic e in Ucraina si spune ca armata rusa nu va castiga niciodata: Soldatii ucraineni lupta ca “talibanii pe steroizi” – stiridecluj.ro
17940 Facebook interactions
10. Un inger de fetita din Cluj-Napoca are nevoie de sange. Diagnosticul pus de medici este crunt – stiridecluj.ro
17871 Facebook interactions

IT&C

1. Povestea calculatoarelor romanesti Felix. Noi i-am invatat pe chinezi despre tehnologie! – gadgetreport.ro
3321 Facebook interactions
2. Volodimir Zelenski, mesaj categoric din Kiev: “Opriti Rusia acum sau alti agresori vor incepe alte razboaie” – playtech.ro
2371 Facebook interactions
3. Netflix incepe sa te taxeze suplimentar daca iti imparti contul cu paraziti – zonait.ro
1857 Facebook interactions
4. O rusoaica plange in hohote dupa ce i s-a blocat accesul la banii de pe Instagram. Nu a spus un cuvant despre razboi VIDEO – playtech.ro
1840 Facebook interactions
5. De ce vrea Mircea Badea sa plece din Romania. Anuntul clar al vedetei Antena 3 – playtech.ro
1447 Facebook interactions
6. Vladimir Putin va fi acuzat de crime de razboi. Cine face anuntul – playtech.ro
1376 Facebook interactions
7. Soldat rus, confesiuni cutremuratoare de pe campul de lupta: “Ne-au trimis drept in iad. Se pare ca Putin vrea sa ne omoare pe toti” – playtech.ro
1273 Facebook interactions
8. Vladimir Putin, condamnat in unanimitate de senatul american drept un criminal de razboi. Cum va fi pedepsit – playtech.ro
1195 Facebook interactions
9. Floarea din Romania care este unica in lume. Unde se gaseste minunea in tara noastra – playtech.ro
1168 Facebook interactions
10. YouTube Vanced a fost inchis din motive legale – zonait.ro
1164 Facebook interactions

Leisure & Timp Liber

1. De la noi au plecat 7 milioane in toata Europa, fara sa fie niciun razboi. Doar jaf la guvernare – cronicacarcotasilor.ro
3871 Facebook interactions
2. Luis Lazarus, viitorul premier al Romaniei si comandant suprem al fortelor armate de pe Internet – cronicacarcotasilor.ro
3064 Facebook interactions
3. VIDEO Zelenski i-a vizitat pe soldatii ucraineni raniti si i-a decorat – radiozu.ro
2433 Facebook interactions
4. Sa le reprosezi refugiatilor ca unii dintre ei au venit aici cu masini scumpe, tu fiind din tara unde multi dau mai mult pe masina decat pe casa… – cronicacarcotasilor.ro
1879 Facebook interactions
5. La supermarketurile din Rusia e Saptamana nord-coreeana, care va dura foarte multi ani – cronicacarcotasilor.ro
1750 Facebook interactions
6. Anamaria Prodan: Ma asteapta sa divortez un barbat foarte bogat din Emiratele Arabe. E vorba de seicul bin Soarele al-Meu? – cronicacarcotasilor.ro
1564 Facebook interactions
7. Cine a scris “Tatal Nostru”? Cine a rostit pentru prima data rugaciunea? – shtiu.ro
1475 Facebook interactions
8. Adriana Bahmuteanu, savant de renume mondial: Pesta porcina a venit in Romania din laboratoarele biologice din Ucraina?” Daca nu ia Nobelul, inseamna ca se da politic – cronicacarcotasilor.ro
1336 Facebook interactions
9. Putin la miting cu geaca de 12.000 de euro, cam cat costa mancarea si motorina armatei ruse din Ucraina pe un an – cronicacarcotasilor.ro
1213 Facebook interactions
10. Lidia Buble ajuta refugiatii ucraineni: “Tot ce avem pe acasa, haine, cosmetice, produse alimentare, vor fi transportate celor din Ucraina” – radiozu.ro
1181 Facebook interactions

Sport

1. Scene incredibile in timpul unui jurnal rusesc de propaganda. O angajata a intrat in direct un mesaj antirazboi: ce a patit imediat – sport.ro
56001 Facebook interactions
2. Razvan Burleanu anunta un meci al nationalei pe “Ion Oblemenco”: “Am discutat de prezenta nationalei la Craiova” – fanatik.ro
20386 Facebook interactions
3. Gica Hagi si Gica Popescu, chemati de urgenta la Istanbul. Galatasaray a trimis un avion privat pentru a se asigura ca legendele Cim-Bom vor fi in tribune la duelul cu Barcelona. Foto – fanatik.ro
6215 Facebook interactions
4. Simona Halep joaca un tenis impunator, o invinge pe Petra Martic si revine in semifinalele Indian Wells – treizecizero.ro
5039 Facebook interactions
5. Cristi Balaj, propus in locul lui Razvan Burleanu la presedintia FRF: “Il putem ajuta cu o echipa de management” – realitateasportiva.net
4699 Facebook interactions
6. Razboi Ucraina. Clipul viral de 12 secunde cu Vitali Klitschko – gsp.ro
4345 Facebook interactions
7. Marius Teicu, in lacrimi la 5 ani de la moartea unicei fiice: “A trecut prin niste lucruri groaznice” – fanatik.ro
3857 Facebook interactions
8. Marturia Yulia Chernitskaya, antrenoarea de fitness din Ucraina care s-a refugiat in Romania: “Mi-am sters lacrimile si nu puteam intelege” – gsp.ro
3328 Facebook interactions
9. Simona Halep si Sorana Cirstea vor fi fata in fata in optimile Indian Wells, primul lor meci in 12 ani! – treizecizero.ro
3188 Facebook interactions
10. Program play-off Liga 3-Seria 2, editia 2021-2022 – fotbal-flash.ro
3082 Facebook interactions

Tabloid / monden

1. Un baietel de 11 ani s-a dus singur, noaptea, la voluntarii din Borispil si a cerut o arma ca sa se lupte cu soldatii rusi – libertatea.ro
21552 Facebook interactions
2. O adolescenta lovita de 12 gloante in timp ce si-a aparat fratiorul cu propriul trup, vizitata la spital de presedintele Zelenski – libertatea.ro
15070 Facebook interactions
3. Un ofiter de elita al armatei ruse, comandantul regimentului de parasutisti Kostroma, a fost ucis in lupta, in Ucraina – libertatea.ro
10356 Facebook interactions
4. Sute de romani doresc sa il adopte pe micutul ucrainean orfan, Sasa. ”Nu am mama si nici tata” – spynews.ro
9139 Facebook interactions
5. Fetita impuscata in cap de militarii rusi, in masina familiei, gasita in viata in Belarus, unde o dusesera soldatii care i-au ucis familia – libertatea.ro
6600 Facebook interactions
6. O ucraineanca isi cauta disperata fiul de 4 ani. Sasha fugea din Kiev cu bunica lui, cu barca, atunci cand femeia a fost ucisa – libertatea.ro
6199 Facebook interactions
7. Un muncitor roman in Germania a ajuns erou in presa nemteasca: a organizat un transport umanitar de 40 de tone catre Ucraina! Si nu se opreste aici – libertatea.ro
5312 Facebook interactions
8. Nu, nu confundam Rusia cu Putin, dar rusii au o responsabilitate pentru ce se intampla – libertatea.ro
4748 Facebook interactions
9. “De ce?”-uri ca nuca in perete. Cei care intreaba “De ce ii ajutam pe ucraineni” sunt, mai degraba, cei care n-au donat in viata lor – libertatea.ro
4738 Facebook interactions
10. “E greu sa nu iubesti un popor care isi doreste atat de mult sa fie liber!”. Jurnalul de front al lui Wali, cel mai cunoscut lunetist care s-a alaturat trupelor ucrainene – libertatea.ro
4701 Facebook interactions

Umor

1. McDonald’s, nevoit sa vanda cartofii piure dupa ce romanii au luat tot uleiul – timesnewroman.ro
21766 Facebook interactions
2. Putin cere imposibilul Ucrainei: sa recunoasca oficial ca FCSB e Steaua! – timesnewroman.ro
16072 Facebook interactions
3. O femeie curajoasa a tinut o pancarta in spatele lui Neti Sandu: Are peruca!” – timesnewroman.ro
10971 Facebook interactions
4. Scumpirea motorinei se simte. Cocalarii merg cate doi intr-un BMW – timesnewroman.ro
10849 Facebook interactions
5. Lui Ciolacu i-a iesit din sacou o sticla de ulei in timp ce tinea un discurs – timesnewroman.ro
9827 Facebook interactions
6. Armata a doborat drona ruseasca care ii tot aducea flori lui Sosoaca – timesnewroman.ro
8729 Facebook interactions
7. Dupa al 10-lea test esuat, Coreea de Nord si-a dat seama ca lansa rachetele invers – timesnewroman.ro
6847 Facebook interactions
8. Disperare! Ramasi fara zahar, rusii nu stiu ce sa-i puna lui Putin in ceai – timesnewroman.ro
6180 Facebook interactions
9. Rusii ameninta ca ne bombardeaza daca trupa Taxi scoate vreo piesa despre razboi – timesnewroman.ro
5569 Facebook interactions
10. Un jucator de la Poli Iasi si-a renegociat salariul si in loc de 5000euro are 0005euro – timesnewroman.ro
5477 Facebook interactions

12 tendințe și sfaturi în Content Marketing pentru 2022 de la speakerii conferinței Content Marketing PRO

Comunicate de presa Comments Off on 12 tendințe și sfaturi în Content Marketing pentru 2022 de la speakerii conferinței Content Marketing PRO

Content Marketing PRO, conferință full day dedicată specialiștilor în comunicare digitală aflați la orice nivel de pregătire, se întâmplă pe 31 martie, online, începând cu ora 09:30, pe site-ul ContentMarketingPRO.ro. Toată informația este 100% practică, putând fi pusă în aplicare imediat pentru business sau brand.

 

Înainte de discuțiile și prezentările aplicate de la conferință, speakerii oferă câteva tendințe și sfaturi în Content Marketing pentru 2022.

 

Mugur Pătrașcu, Fondator @Screen Native, speaker în cadrul panelului gratuit “Content Marketing: trecut, prezent și viitor”:

“Toate brandurile sau afacerile produc în fiecare zi zeci de elemente sau materiale care se pot transforma în conținut. De la procesul de fabricație, până la garanție și post vânzare, conținutul este util, interesant și ieftin. Efortul constă în a-l adapta în limbaj video și de a găsi un ritm și stil cu care să-l emită permanent către actualii și viitorii clienți. La fel cum social media și-a făcut loc prin departamentele de marketing, cred că este nevoie și de acest departament de conținut pentru foarte multe afaceri.”

 

Corina Scheianu, Head of Social Media @Digital Star, speaker în cadrul panelului gratuit “Content Marketing: trecut, prezent și viitor”, susține și un workshop în cadrul track-ului de Planificare, cu tema “Rolul conținutului în planul de marketing”:

Tendințele în Content Marketing de anul acesta, din punctul meu de vedere, sunt: Autenticitatea, Empatia, Neutralitatea. Consider că un mix între acestea trei ar face o treabă foarte bună – să nu uităm că la final de zi cu toții avem frici, neliniști și apropiați pe care îi vrem safe – despre asta au fost ultimii doi ani. Când vine vorba de conținut, mereu mă gândesc la ce spunea unul dintre profesorii din facultate: “vorbește-mi despre brandul tău ca și cum aș fi bunica ta: nu încerca să îmi pari superior, arată-mi cu ce mă poți ajuta și cu ce ești diferit. Altfel ești doar încă unul într-o mulțime.” Din punct de vedere vizual, nu am preferințe și nu consider că video e mai bun decât imaginea sau invers. Pur și simplu fă-ți treaba bine și încearcă să ieși din “regula e să postezi la 9 dimineața și musai să fie video”. Cum ieși din zona de confort descoperi că ești așteptat de oameni dornici să îți fie alături.”

 

Robert Tatoi, CEO @FollowArt Production, susține o sesiune gratuită de Q&A cu tema “Creează conținut video care captează atenția”:

TikTok dictează arhitectura de conținut video pentru toate platformele relevante B2C. Înțelegerea tehnicilor care declanșează stop-scroll și retenția userilor vor determina succesul sau eșecul brandurilor de a crește comunități în online și de a optimiza costurile reclamelor plătite.”

 

Andreea Chiuaru, Content Strategist & Digital Storyteller, susține un workshop despre “Digital Storytelling” în cadrul workshopului de Scriere Conținut :

Înainte să te gândești la orice material de comunicare, cred că e important să investești resurse în a obține claritate – cine ești tu, ce e special la produsul/serviciul tău, cine e avatarul tău de client și ce are nevoie să audă de la tine. Abia după ce faci asta poți să te gândești serios la cum va suna textul din postare sau cât de lung să fie următorul articol de pe blog. Cred că ce diferența între un conținut slab și unul valoros este atenția acordată pregătirii terenului.”

 

Cosmin Daraban, Cosmin Dărăban – CEO & Co-Fondator @Gomag, speaker în cadrul panelului gratuit “Boost your content: tactici care funcționează”, susține și un workshop în cadrul track-ului de Scriere Conținut, cu tema “Articole de blog care îți aduc clienți”:

“Fiecare acțiune pe care o realizăm într-o strategie de content marketing are obiectivul prioritar de a răspunde intereselor, comportamentului, nevoilor și momentului în care se află segmentele de public targetate. Accentul se află pe relevanță și utilitate. Nu e cea mai ușoară sarcina să oferi continuu un astfel de conținut, însă în contextul anului 2022 e cu atât mai necesar. Content Marketing PRO este o ocazie remarcabilă în care să înțelegi tendințele, precum și aspectele de bază a unei strategii ce îți poate propulsa proiectul și atrage clienți profitabili.”

 

Ștefan Asafti, Fondator @Librăria de design, susține două worskopuri în cadrul track-ului de Design pentru Social Media: “Kitul de materiale vizuale pentru Social Media” și “Visual Branding 101”:

“Măsoară pulsul comunității tale cu mare atenție și servește-le membrilor ceea ce au nevoie și le este util, nu ce ți-ar plăcea ție.”

 

Mihaela Lemnaru, Social Media & Creative Specialist, speaker în cadrul panelului gratuit “Boost your content: tactici care funcționează”, susține și un workshop în track-ului de Design pentru Social Media, cu tema “Design online pentru non-designeri. Canva PRO Demo”:

“Cred că unul dintre trendurile din acest an legate de content marketing este interactivitatea. E nevoie nu doar să atragi atenția oamenilor prin conținutul realizat, ci și să îi incluzi activ în povestea ta. Cum faci asta? Prin instrumentele de engagement clasice (polls, quizz-uri, etc.), dar și prin landing pages, e-books, infografice și orice materiale pot fi engaging pentru oameni, cu scopul de a le menține atenția cât mai mult. Și apropo de menținerea atenției, un alt trend (și cred că este cel mai vizibil și durabil) este video-ul scurt (ex: Insta & Facebook Reels, TikToks) de tip “bits of information” (unde oferi în mod creativ informații valoroase) sau cel entertaining (cum sunt diferitele trenduri). Această formă de content captează atenția și o menține pentru puțin timp, dar suficient cât să ajuți potențialul client să ia o decizie sau să-și formeze o părere despre ceea ce faci/ vinzi.”

 

Claudiu Jojatu, Co-Fondator & Strategy Consultant @Milk & Cookies Studio, speaker în cadrul panelului gratuit “Content Marketing: trecut, prezent și viitor”, susține și un workshop în track-ului de Vânzări, cu tema “Brieful de la A la Z”:

“Unii zic că video-ul este viitorul și că vremea articolelor scrise a apus. Alții zic că, de fapt, podcastul e viitorul. Sau video-urile de 20 de secunde. Sau caruselurile pe Instagram. În realitate umbrela asta mare de Content Marketing este în continuare una dintre tacticile de atragere de lead-uri cu cel mai mare return. Pe cât de bine sunt create și implementate materialele, pe atât de performante sunt mediile pe care sunt generate sau încărcate materialele respective.”

 

Lidia Berteșteanu, Head of content @DWF, speaker în cadrul track-ului de SEO, susține un workshop cu tema “SEO pentru website-uri”:

“Înainte de a investi timp și resurse într-o strategie pe care noi o considerăm importantă și de succes, este crucial să întrebi clientul care sunt direcțiile principale de dezvoltare.

  • Putem investi sute de ore în research și identificarea cuvintelor cheie perfecte, dar, în cele din urmă, experiența utilizatorului este factorul decisiv în succesul unui articol, chiar al unui site.
  • Cele mai bune articole sunt cele asupra cărora revii constant, modificându-le pentru a se mula pe cerințele și intențiile publicului țintă.”

 

Mădălina Vasiu, Marketing Consultant & Non-Executive Partner @Grai Ventures, speaker în cadrul track-ului de Podcast & Vlog, susține un workshop cu tema Planificarea unui podcast: from ZERO to HERO:

 Consider că, așa cum scriam și la începutul lui 2022, NU vom vedea schimbări radicale în ceea ce se întâmplă în Content Marketing.  Vom vedea, totuși, îmbunătățiri.  De la calitatea materialelor folosite în Content Marketing,  fie că sunt video, bannere statice sau texte, până la conectarea cu Clientul despre care sper să fie tot mai des adusă în discuție. Mai cred că, după mulți ani în care a fost mult prea puțin folosit Content Repurpose în țara noastră… 2022 va aduce  în discuție mult mai apăsat acest subiect. Iar motivul este fix cel care în alte regiuni din lume a făcut ca acest fel de a gândi contentul să fie fundamentul dezvoltării:  avem multe platforme, multe formate și CEL MAI IMPORTANT – clienții noștri au feluri diferite de a consuma content. Așa că Repurpose este felul în care poți ține pasul. Sper și observ că devine lumea mai deschisă la Repurpose. Rămâne de văzut dacă păstrăm și calitatea. E sper că da.”

 

Anca Pop, Customer Success Specialist @SocialBee, speaker în cadrul panelului gratuit “Boost your content: tactici care funcționează”, susține și un workshop în track-ului de Planificare, cu tema “Planul de conținut pentru Social Media”:

 Când vine vorba de Content Marketing, bunele practici evoluează în mod constant. De aceea este foarte important să ținem pasul cu noile schimbări și să optimizăm modul în care creăm și distribuim conținut (fie pe social media sau online în general). Anul acesta se pune accent pe calitate, optimizare și video. Însă calitatea nu este singurul lucru pe care trebuie să-l luați în considerare — optimizarea conținutului este la fel de importantă pentru a genera rezultate vizibile și de lungă durată.

Principalele aspecte pe care trebuie să vă concentrați sunt:

  1. Keyword research – Identificați și monitorizați în mod constant cuvintele cheie pe care grupul vostru țintă le folosește pentru a face căutări online. În același timp, țineți cont și de termenii utilizați de competitorii voștri.
  2. Internal linking – Plasați linkuri interne către pagini importante de pe blogul și website-ul vostru pentru a menține vizitatorii cât mai mult pe site și pentru a îi conduce către paginile care vă vor genera mai multe conversii și vânzări.
  3. Structură SEO friendly – Introduceți cuvinte cheie în titluri, subtitluri, meta descriptions și text, structurați textul folosind subtitluri la fiecare 300 de cuvinte și adăugați un alt text tuturor imaginilor introduse în articol. De asemenea, este recomandat să plasați imagini în interiorul fiecărui subtitlu. Nu uitați să folosiți fraze/paragrafe scurte cu un limbaj simplu.

Un alt aspect pe care nu trebuie sa îl neglijați  în 2022 este conținutul video. Trebuie menționat faptul că în 2021 videourile au fost forma de conținut cu cele mai bune rezultate pentru brandurile din toată lumea. Așadar, încercați să postați cât mai multe videouri pe social media și să vă orientați către platforme precum Instagram și TikTok, unde postările de acest tip funcționează cel mai bine.”

 

Cătălin Modorcea,  Freelancer & Ambasador @Upwork, speaker în cadrul track-ului de Vânzări, susține un workshop cu tema Cum atragi clienți internaționali folosind Upwork:

“În 2022, toată lumea creează conținut iar formatul prin care utilizatorii consumă acest conținut este mai dinamic ca niciodată. Nu mai putem vorbi doar despre video versus conținut scris. Conținutul scris poate însemna blogging, postări pe social media, participare la discuții, în comunități, pe Telegram, WhatsApp și tot așa. Conținutul video poate însemna vlogging, ad-uri de 15 secunde, de 5 minute, webinarii de peste o oră, filmulețe pe TikTok și lista continuă. Într-un mediu digital în care preferințele audienței noastre se află într-o continuă schimbare și noi trebuie să fim la fel de adaptabili. Să ne abordăm audiența țintă cu tipul de conținut pe care îl preferă, acolo unde este activă acum. Să ne arătăm cunoștințele și interesul față de lucrurile la care ținem și să ne adaptăm mesajul cheie la contextul potrivit.”

 

În cadrul conferinței Content Marketing PRO, speakerii vor oferi și mai multe informații și insight-uri.  Evenimentul este structurat în două paneluri publice și sesiuni de networking cu participare gratuită și șase secțiuni (Planning, SEO, Scriere conținut, Design pentru SM, Podcasting/vlogging, Vânzări) organizate în 18 workshopuri, cu bilet de acces.

Costul unei zile full care include și înregistrările panelurilor și workshopurilor este 489 de lei sau 249 de lei fără înregistrări. În plus, participanții pot alege să se înscrie gratuit doar la paneluri și sesiunile de networking sau să își aleagă track-ul de care sunt interesați. Programul complet și temele tuturor sesiunilor pot fi consultate pe site.

21 de speakeri au confirmat prezența în cadrul evenimentului: Mugur Pătrașcu – Fondator @Screen Native, Corina-Maria Scheianu – Head of Social Media @Digital Star, Marian Ionescu – Vlogger @Mariciu.ro, Andreea Roșca – Creator @The Vast&The Curious, Călin Biriș – Fondator @Online Mastery, Sorin Drăghici – Co-Fondator @DWF, Lidia Berteșteanu – Head of content @DWF, Darius Mureșan – Business Development Manager @WhitePress, Claudiu Jojatu – Co-Fondator & Strategy Consultant @Milk & Cookies Studio, Ștefan Asafti – Fondator @Librăria de design, Anca Pop – Customer Success Specialist @SocialBee, Cosmin Dărăban – CEO & Co-Fondator @Gomag, Cătălin Modorcea – Freelancer & Ambasador @Upwork, Mihaela Lemnaru – Social Media & Creative Specialist, Oana Mădălina Vasiu – Marketing Consultant & Non-Executive Partner @Grai Ventures, Robert Tatoi – CEO @FollowArt Production, Andreea Chiuaru – Content Strategist & Digital Storyteller, Sergiu Biriș – CEO @Eventmix, Ana-Maria Udriște, Fondator @Avocatoo, Sabina Cornovac, Fondator SocialPedia, Iulia Stănescu, Co-Organizator SocialPedia.

Parteneri: WhitePress, Eventmix

Parteneri media: Kiss FM, IQAds, SocialBee, Doza de Comunicare, SocialWeb, Flawless, IAB România, Zelist Monitor, Spot Media, Mihaela Lemnaru, Viața de freelancer, The Vast&The Curious, Librăria de design, Super Blog, Lumea SEO PPC, Olivian.ro, Romanian Business Leaders, Content Marketing România.

Despre organizatori

Despre Online Mastery

Online Mastery este un brand dedicat cursurilor și consultanței de marketing online, fondat de către Călin Biriș. Pe platforma onlinemastery.ro poate fi accesat cursul omonim de marketing online de la A la Z, care cuprinde peste 180 de lecții și interviuri în format video. Până în prezent, la cursurile și prezentările Online Mastery au participat peste 15.000 de antreprenori și specialiști sau începători în marketing și comunicare.

Călin Biriș

Antreprenor, marketer, trainer și consultant, cu peste 13 ani de experiență. A lucrat direct cu peste 150 de companii naționale și internaționale, ajutându-le să fie mai competitive în mediul online. De asemenea, timp de 4 ani a condus și asociația de tineri profesioniști în comunicare IAA Young Professionals Cluj.

Despre SocialPedia

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din România.

Sabina Cornovac

De 14 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/  și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Despre Iulia Stănescu

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 14 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie

 

 

Au început înscrierile la LinguART

Comunicate de presa Comments Off on Au început înscrierile la LinguART

Asociația Studenților din Facultatea de Limbi și Literaturi Străine desfășoară, în perioada 19 martie-30 aprilie, o nouă ediție a proiectului LinguART. Proiectul are ca scop realizarea de lucrări artistice, cu o tematică prestabilită, pentru ca fiecare student să își dezvolte imaginația într-un mod constructiv și pentru a-și manifesta talentul artistic.

Evenimentul este deschis tuturor studenților din cadrul Universității din București, iar participanții au posibilitatea de a alege dintr-o paletă largă de domenii artistice: arte plastice (pictură, arte decorative), scriere literară (proză și poezie), artă teatrală (scurtmetraje, monologuri, sketchuri), fotografie și artă digitală. Tematica ediției de anul acesta este „The ART of looking forward”.

Cei care doresc să participe se pot înscrie completând acest formular: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScmVo1gdyf_3l6iT5rolZD2JvSpI0lpC6EY2SsXllVtRyaBtA/closedform, în perioada 19-27 martie. Între 28 martie-10 aprilie, va avea loc o serie de webinare, aceasta fiind și perioada în care se pot preda lucrările. După perioada de jurizare, care va avea loc între 11-17 aprilie, câștigătorii vor fi anunțați pe data de 20 aprilie. Echipa Coordonatoare a proiectului își dorește să organizeze festivitatea de premiere pe data de 30 aprilie, dar pot exista modificări în funcție de situația de la acea vreme.

LinguART s-a bucurat de un mare succes în cadrul edițiilor trecute, mulți studenți dorindu-și să își dezvolte talentul artistic și imaginația. Echipa Coordonatoare LinguART 2021, precum și participanți ai ediției de anul trecut, vorbesc despre importanța expunerii talentului artistic, scopul proiectului și despre experiența plăcută pe care au avut-o în cadrul proiectului:

,,LinguART este un proiect de tip concurs, destinat tuturor studenților talentați ai Universității din București. De obicei, se desfășoară pe mai multe arii de concurs (pictură, fotografie, design grafic etc.). Scopul lui este promovarea tinerelor talente din Universitatea noastră.

Am aplicat anul trecut alături de Octavian Sauciuc pentru postul de Coordonator. Atunci nu aveam prea multe cunoștințe despre acest proiect, dar ne-am informat bine înainte să începem. Țin minte că eram tare entuziasmați și ne pregătisem planul de proiect în cel mai mic detaliu.

Sunt multe aspecte care trebuie luate în considerare: de la stabilirea datelor exacte ale etapelor, la alegerea ariilor de concurs, a premiilor pe care îți dorești să le oferi, a juraților și a unei eventuale locații, în cazul în care se va desfășura o activitate fizică. Noi am organizat o expoziție și premierea la o cafenea drăguță, unde am invitat participanții și jurații. A fost o atmosfera tare plăcută și ne-am bucurat că am putut facilita un eveniment fizic după mult timp de online.” (Cătălina Stoica, coordonator LinguART 2021)

,,Sunt de părere că LinguART este un proiect foarte important, întrucât oferă oportunitatea artiștilor la început de drum de a se afirma și de a se face văzuți. Ceea ce îmi place este faptul că există secțiuni diverse: de la poezie până la fotografie și artă digitală. Anul trecut, tematica a constat în arta în timpul pandemiei, subiect pe baza căruia am scris o poezie.

Experiența de a lua parte la acest concurs a fost deosebită. Mi-a pus la încercare abilitățile de scriitor din care am reușit să învăț lucruri noi. Cu siguranță voi repeta această experiență la edițiile ce urmează.” (Mădălina Balea, participant LinguART 2021)

,,LinguArt este impulsul de care ai nevoie pentru a-ți găsi latura artistică pe care nu credeai că o ai. Începe cu <<nu știu dacă merită>> și se sfârșește cu <<cât de mult mi-a plăcut, mai particip>>. Nu știu cum s-au pregătit lucrurile în spatele cortinei, pentru că eu am fost participant, dar pot spune că a fost depusă multă muncă pentru a pune la punct acest proiect.

Am intrat în cursă la edițiile din 2020 și 2021 și am câștigat primul loc de fiecare dată. Mi-au plăcut mult tematicile. M-am regăsit în ele și m-au făcut să descopăr o latură a mea pe care nu credeam că o am. Și asta am făcut: am scris despre iubire și despre conflict interior, despre teamă și despre mintea inocentă și frumoasă a unui Akita Inu pe nume Rei.

LinguART m-a făcut să experimentez și să creez ceva cu totul deosebit. A fost ocazia perfectă pentru a-mi deschide drumul către o pasiune în domeniul creației. LinguART e un mod de viață!” (Bianca Matei, locul I LinguART 2020 și 2021)

Ediția de anul acesta se pregătește să fie întru totul inovatoare. Echipa Coordonatoare LinguART 2022 vorbește despre cum decurge pregătirea proiectului, așteptările pe care le au și primele impresii legate de proiect:

„Oportunitatea de a face parte din Echipa Coordonatoare LinguART 2022 reprezintă pentru mine o adevărată provocare. Ne dorim să aducem artiștii Universității din București la un loc și să le oferim un spațiu în care pot simți că se pot exprima liber, într-un mod creativ.

Procesul de pregătire a fost unul de-a dreptul minunat și ne bucură faptul că am primit suportul multor oameni de cultură. Suntem siguri că studenții vor fi atrași de webinarele pe care le vom organiza împreună cu aceștia în săptămânile ce urmează. Cea mai arzătoare dorință a noastră ca Echipă Coordonatoare este să avem un număr cât mai mare de concurenți care să își dea frâu liber imaginației și creativității.” (Andreea Cuprian, Coordonator LinguART 2022)

„Pregătirile sunt în toi, iar noi muncim mult pentru ca proiectul să decurgă conform planului. Când vine vorba de așteptările pe care le avem, pot spune că ne dorim să vedem un număr cât mai mare de studenți ai Universității care doresc să participe.

Sperăm, de asemenea, să vedem cât mai multe lucrări inovative, în concordanță cu tematica, realizate de participanți. Experiența în acest proiect sunt sigură că mă va ajuta să învăț lucruri noi în ceea ce privește arta, dar și să mă dezvolt ca persoană.” (Diana Văceanu, Asistent-Coordonator LinguART 2022)

„Pregătirea proiectului merge foarte bine până acum. Suntem toate foarte motivate pentru a reuși să organizăm o ediție bine pusă la punct. Cred cu tărie că, la fel ca și celelalte ediții, LinguART 2022 va fi un adevărat succes. Sunt foarte nerăbdătoare să descopăr oameni talentați și să încerc să îi motivez să își ducă pasiunile mai departe. Știu cum este să fii nesigur pe creația ta și cât contează un feedback constructiv din partea unei persoane avizate. Abia aștept să dăm start concursului!” (Iris Gherase, Asistent-Coordonator LinguART 2022)

Pentru detalii suplimentare despre proiect, puteți contacta Echipa Coordonatoare din acest an prin e-mail (linguart@asls.ro), de asemenea, puteți să urmăriți și pagina evenimentului: https://fb.me/e/1zcQgE576.

Fii la curent cu ultimele tendinte din employer branding!

Comunicate de presa Comments Off on Fii la curent cu ultimele tendinte din employer branding!

Pe 13 aprilie 2022, Employer Branding Conference propune la Radisson Blu Hotel Bucuresti, dar si online, o editie speciala, dedicata Generatiei Z. Cum sa atragem noile talente, care le sunt preferintele profesionale si mai ales cum sa ii pastram si sa ii crestem in organizatie? Vom afla de la specialisti din recrutare, employer branding, talent development si comunicare in cadrul editiei din primavara.

Cu un brand de angajator bine pus la punct, companiile pot atrage candidatii potriviti si pot pastra angajatii valorosi. Employer Branding Conference este o platforma de invatare care ofera un kit complet cu ultimele noutati din resurse umane, dar mai mult decat atat, studii de caz relevante si pline de inspiratie.

Printre vorbitorii acestei editii se numara:

  • Mihaela Ionita– Director National de Resurse Umane, Lidl Romania
  • Simona Ciora– Head of Recruitment & Talent Development BCR
  • Delia Rotaru– VP People & Organisation, eMAG
  • Simona Berbec– Market HR Leadin Romania, Ungaria, Cehia & Slovacia, Google
  • Ramona Badescu– HRManager, Bosch Bucuresti
  • Tudor Petecila– HR Director, Teleperformance Romania
  • Alina Gheuca– Senior Manager – People, Performance & Culture, KPMG Romania
  • Cristina Savuica– Chief-happiness Officer Lugera – The People Republic
  • Paul Olteanu– Founder, Mindarchitect
  • Anca Pintilie– Head Of Marketing & Employer Branding – EU WFS, Amazon
  • Laura Rosca– Qualitative ResearcherDirector, iSense Solutions
  • Dana Nae Popa– Owner & Managing Director, pastel
  • Raluca Anton– Psiholog
  • Bogdan Badea– CEO, eJobs Group
  • Andrei Stupu– Founder, Andrew Beehive Consulting

Daca sunteti interesati de atragerea candidatilor, veti afla:

  • Care sunt cele mai potrivite strategii de employer branding pentru abordarea generatiei Z
  • Care sunt cele mai atractive beneficii pentru aceasta generatie
  • Care sunt cele mai inovatoare cai de comunicare si de pozitionare a brandului de angajator pentru a atrage noile generatii de angajati
  • Cum sa intelegi si sa integrezi angajatii din generatii diferite
  • Care sunt abilitatile sociale in dezvoltarea carora ar trebui sa investeasca organizatiile pentru joburile viitorului

STUDIU IN EXCLUSIVITATE

Generatia Z a ajuns in centrul atentiei. Vremurile s-au schimbat, iar perspectivele Gen Z sunt mai relevante ca niciodata, in special pentru cei care vor sa fie in pas cu „ei”. Cine este generatia Z, cum se percepe si ce isi doreste de la experienta in campul muncii aflam dintr-un studiu exclusiv realizat de iSense Solutions. Mai mult decat atat, descoperim impreuna cateva dintre cele mai bune solutii de recrutare, retentie si stimulare a angajatilor Gen Z.

Employer Branding Conference revine anul acesta cu o editie hibrid, cu participanti in sala si cu audienta online deopotriva. Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.employerbrandingconference.ro.

Evenimentul este organizat de Evensys in parteneriat cu Lidl Romania si cu sprijinul BCR, eMAG, Bosch, International House Bucharest, iSense Solutions, pastel.

Overview Social Media in .ro – februarie 2022​​

social media, Zelist Research Comments Off on Overview Social Media in .ro – februarie 2022​​

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe canalele online din Romania in luna februarie 2022.

Pentru a consulta overview-ul din luna anterioara, te invitam aici.

Consecintele razboiului din Ucraina asupra cresterii preturilor din Romania

Analizele Zelist, social media Comments Off on Consecintele razboiului din Ucraina asupra cresterii preturilor din Romania

De la inceputul razboiului din Ucraina pana in prezent se vorbeste foarte mult despre cresteri de preturi la nivel european, inclusiv in tara noastra. Consecintele razboiului incep deja sa fie vizibile in Romania in ceea ce priveste inflatia. Prin urmare, mentionarile cu privire la cresterea preturilor, la inflatie si la o posibila criza alimentara sunt foarte numeroase din 24 februarie pana astazi.

Aproape 20000 (19907) de mentionari  au fost inregistrate in aceasta perioada, semn ca subiectul este foarte dezbatut de catre romani.

Varful discutiilor a fost atins din data de 10 martie, unde s-a discutat cel mai mult despre subiect atat in presa, cat si in social media.

Numarul de aparitii pe tipul sursei

In ceea ce priveste numarul de aparitii pe tipul sursei, presa ocupa prima pozitie cu 49.4 procente. Pe locul al doilea se afla Facebook-ul, unde 29.5% dintre postari au fost legate de subiectul cresterii preturilor.

Impactul pe tipul sursei

Daca ne referim la impactul pe tipul sursei, atunci TV-ul este, categoric, pe primul loc, cu 42.1 procente. Presa ocupa a doua pozitie cu 28.6%, iar pe locul al treilea se afla radioul (16.6%), Facebook-ul fiind abia pe a patra pozitie cu 10.6%.

Top 10 influenceri presa:

In presa, subiectul a fost cel mai mult dezbatut de catre urmatoarele publicatii: ziarulprofit.ro, twnews.co.uk, agerpres.ro, bzi.ro, zfcorporate.ro, adevarul.ro, economedia.ro, bursa.ro, stireazilei.co.uk, economica.net.

Top 10 influenceri Facebook:

Pe Facebook, urmatoarele pagini au vorbit cel mai mullt despre cresterea preturilor in ultima perioada: Digi24, Romania TV, Observator, Adevarul, B1.ro, Mediafax.ro, Ziarul Financiar, bugetul.ro, Guvernul Romaniei, stiripesurse.ro.

Tagcloud

Printre cuvintele cel mai des asociate cu inflatia sau cresterea preturilor se numara: “Ucraina”, “Rusia”, “Romania”, “presedintele”, “razboiul”, “alimente”, “economica” etc.

 

Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna februarie 2022

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna februarie 2022

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul pe luna februarie 2022 acopera 30 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.

Apa – 2021/12

Asigurari – 2022/02

Banci – 2022/02

Benzina & Petrochimie – 2022/02

Bere – 2022/02

Bookstores – 2022/02

Bricolaj/Mobila – 2022/02

Cafea – 2022/02

Carne&Mezeluri – 2022/02

Companii aeriene – 2022/02

Curierat – 2022/02

Dulciuri – 2022/02

Electrice & Electrocasnice – 2022/02

Electro Retail – 2022/02

Fashion – Multibrand stores – 2022/02

Hipermarket & Supermarket – 2022/02

Home Care – 2022/02

Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2022/02

IT&C – 2022/02

Lactate & Branzeturi – 2022/02

Magazine Online – 2022/02

Masini – 2022/02

Racoritoare – 2022/02

Sanatate – 2022/02

Servicii Online – 2022/02

Snacks – 2022/02

Telecommunication – 2022/02

Turism – 2022/02

Vin – 2022/02

Whisky & Vodka – 2022/02