Desperados party – una dintre cele mai de succes campanii online de la inceputul anului

social media 3 Comments »

Evenimentul organizat cu ocazia lansarii oficiale a brandului Desperados in Romania s-a bucurat de o acoperire foarte buna pe twitter si in blogosfera.

Pe Twitter, Desperados party s-a bucurat de cele mai multe mentiuni in ziua lansarii.

Barbatii au mentionat de cele mai multe ori expresia monitorizata iar grupa de varsta a celor mai multi emitenti este 19-24 de ani.

Chiar daca numarul mentiunilor pe Twitter este mai mare decat numarul mentiunilor pe bloguri, impactul blogurilor este de aproximativ 3,5 ori mai mare. Presa, cu doar 1.1% din totalul mentiunilor depaseste din punct de vedere al impactului mentionarile pe Facebook si comentariile de pe bloguri.

Cele mai multe articole care contin expresia monitorizata au fost scrise de:

iar cele mai multe mentionari pe Twitter au fost facute de:

Hashtag-ul #desperadosparty a fost utilizat in perioada monitorizata de 894 de ori, cele mai multe mentiuni facandu-le barbatii. Se pastreaza si in cazul posesorilor de conturi de Twitter grupa de varsta a celor care au facut cele mai multe mentiuni pe blog.

Expresia #desperadosparty a fost intalnita pe urmatoarele bloguri:

Cele mai multe mentionari ale hashtag-ului au fost facute de:

Pe aceasta cale dorim sa uram echipei de la McCann PR care s-a ocupat de promovarea evenimentului si de organizare sincere felicitari.

Yahoo! reuneste hackerii din toata lumea la Bucuresti

Stiri Comments Off on Yahoo! reuneste hackerii din toata lumea la Bucuresti

Zelist va invita sa participati la a paisprezecea editie a Yahoo! Open Hack, editie in premiera pentru Estul Europei.

Evenimentul va avea loc in perioada 14 – 15 mai la Bucuresti la Crystal Palace Ballrooms. Evenimentul va oferi dezvoltatorilor oportunitatea de a-si manifesta creativitatea atat la hack-ing cat si la realizarea unor produse inovatoare, care vor putea influenta intreaga platforma de digital media a Yahoo!, folosind tehnologii Yahoo! si API-uri deschise.

Sunt asteptati peste 200 de programatori din toata lumea si vor participa si unii dintre cei mai apreciati programatori si dezvoltatori din lume, inclusiv Douglas Crockford, cunoscut pentru popularizarea limbajului JavaScript JSON (JavaScript Object Notation).

A fost ales Bucurestiul pentru organizarea Open Hack-ul European pentru ca „Romania este un hot spot international pentru dezvoltatorii de software talentati si pentru ca Yahoo! are un public atat de numeros si entuziast in aceasta regiune. Cota de piata a Yahoo! in Romania a crescut la peste 90%, devenind, astfel, o tinta deosebit de atragatoare pentru dezvoltatori. Sunt extrem de incantat ca pot juriza hackerii la acest eveniment si astept cu nerabdare sa asist la creativitatea participantilor.”, a declarat Raymie Stata, Chief Technology Officer, Yahoo!.

Evenimentul va incepe sambata, 14 mai cu o serie de workshop-uri tehnice, urmate de un „hackathon”, o perioada non-stop de codare de 24 de ore pe baza serviciilor si API-urilor precum YUI, YQL si BOSS. La finalul acestei perioade va avea loc jurizarea iar cele mai bune dintre acestea vor fi premiate si promovate catre dezvoltatorii din reteaua Yahoo!.

Agenda completa a evenimentului o gasiti aici.

Dezvoltatorii care vor sa se inscrie la eveniment o pot face in mod gratuit aici iar la http://developer.yahoo.compot gasi API-urile si tehnologiile Yahoo! disponibile.

Spor la coding!

Bloggerii de top si influencerii online se intalnesc la Social Media Summit Sibiu

social media Comments Off on Bloggerii de top si influencerii online se intalnesc la Social Media Summit Sibiu

Patru dintre primii sase cei mai influenti bloggeri si specialisti online sunt vorbitorii celei de-a patra editie a Social Media Summit Sibiu, cel mai mare eveniment regional despre online si strategii de marketing prin social media. Dupa Timisoara, Iasi si Cluj, cel de-al patrulea episod al seriei originale Biz duce bloggerii de top la o intalnire extraordinara cu comunitatea regionala de business si specialistii online din Sibiu. Evenimentul este organizat de revista Biz in data de 11 mai la Hotel Continental, Sibiu.

Vali Petcu (www.zoso.ro), Cristian China-Birta (www.chinezu.eu), Cristian Dorombach (www.piticu.ro), Bobby Voicu (Intact Interactive), Mihaela Nicola (The Group), Ciprian Stavar (MarketMinds), Daniel Pana (BCR) fac parte din panelul de invitati ai summitului.

Aparut ca o initiativa a revistei Biz de a extinde la nivel regional, dincolo de evenimentele din Bucuresti, ideea intalnirilor intre bloggerii A-list si comunitatea de business, Social Media Summit a reusit sa concentreze cu fiecare editie interesul si conversatiile online.

Avand o audienta extrem de activa in social media, fiecare editie a summitului creeaza un buzz spectaculos, cu hashtag-ul #smsummit in top5 de fiecare data.

De fiecare data, sute de antreprenori, specialisti in marketing, social media si bloggeri se reunesc pentru o zi de sharing de informatie si networking offline cu cei mai influenti oameni din online.

Alaturi de conferintele principala, aceasta editie a Social Media Summit va organiza un proiect in premiera in Romania: o campanie social media in direct.

Campania va fi creata pe loc, la eveniment, cu participarea bloggerilor si tuturor celor din audienta. Cea de – a treia sesiune a evenimentului da sansa unui brand de a beneficia de acest buzz, precum si de ideile generate de peste 150 de bloggeri, consultanti si specialisti online.

Mai multe informatii despre eveniment se gasesc la www.bizforum.ro/sms-sibiu.

Pentru detalii, inscrieri si acreditari de presa, va rugam contactati Gabriela Matei – gabriela.matei@revistabiz.ro.

***

Despre Biz

Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Are o aparitie bilunara si ca public tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar, dintre care 4.600 sunt abonamente, si se distribuie in zonele urbane din toata tara.

Revista Biz a impus pe piata numere speciale care de peste 10 ani fac istorie in print: Cele mai performante companii din Romania, Top Salarii, Antreprenorul Anului, Top 50 Directori de Marketing, Cele mai puternice branduri romanesti, Top Social Brands sau Biz Verde.

Biz inseamna mai mult decat prezenta in print, fiind cel mai important organizator de evenimente de business din Romania, segment pe care am impus branduri de prestigiu: ZileleBiz, GreenBizForum, BrandRO, Management360, Social Media Summit. Pe langa aceste evenimente de traditie, se dezvolta proiecte noi, care se gasesc pe site-ul www.bizforum.ro

Beatificarea Papei Ioan Paul al II-lea in presa online, twittosfera si blogosfera din Romania

Stiri Comments Off on Beatificarea Papei Ioan Paul al II-lea in presa online, twittosfera si blogosfera din Romania

In ultimele 30 de zile, beatificarea papei Ioan Paul al II-lea a fost subiect de discutie pentru 1520 articole din presa online, twittosfera si blogosfera din Romania.

Ca si in cazul nuntii printului William cu Kate Middleton, presa a relatat pe indelete acest eveniment, expresia monitorizata numarand 862 de aparitii.

Asa cum se poate vede in tabelul de mai sus, numarul mentionarilor pe Twitter si pe bloguri este de aproximativ 3 ori mai mic decat in cazul presei online.

Din punct de vedere demografic, expresia monitorizata a fost mentionata preponderent de barbati: 73.9% si de categoria de varsta 19-24 ani.

Cele mai multe mentiuni au fost monitorizate in data de 1 mai, inregistrand o crestere de 258,45% fata de ziua anterioara si o crestere de aproximativ 4458% fata de o zi obisnuita in care este mentionata expresia de maxim 12 ori.

Din punct de vedere al numarului de aparitii in functie de tipul sursei, aparitiile in presa online echivaleaza cu 56.6%, pe bloguri cu 19.1% iar pe Twitter cu 17.8%

Din punct de vedere al impactului mentiunilor, presa este leader incontestabil.


Bloggerii (top 10) cu cele mai multe mentionari ale expresiei monitorizate sunt:

iar conturile de Twitter cu cele mai multe mentionari ale expresiei monitorizate sunt:

Puterea cuvintelor sau Cum putem schimba lumea

Stiri 1 Comment »

Comparativ cu luna martie, numarul blogurilor active (cel putin 1 post) a scazut cu 5.85% pana la un numar de 15.426 bloguri iar activitatea din blogosfera romaneasca a scazut cu 11.67% pana la un numar de 393.102 articole si comentarii.

Twittosfera a inregistrat, de asemenea, un regres fata de luna anterioara din punct de vedere al numarului de posturi cu 2.08% pana la un numar de 1.480.345 posturi. Numarul conturilor active este si el in scadere cu 2.79%, in luna aprilie inregistrandu-se un numar de 16.905 conturi.

Numarul de conturi de twitter a crescut in aprilie cu aproape 2000 (3.49%), Zelist Monitor inregistrand un numar de 54.457 conturi.

Top stiri virale

1) Stirile PROTV  VIDEO MAREA FINALA / Vezi aici cele mai tari momente din Romanii au talent

Finala concursului Romanii au talent ocupa un binemeritat loc I tinand cont de valva produsa in blogosfera, twittosfera si feisbucsfera 🙂

2) Gandul AFACEREA “SOTIA SI PAROHIA”. Cum isi cauta neveste VIITORII PREOTI “Motanul Danila”, “Dracusorul Cristian” si “Alec – la suflet copil, in rest barbat”

Daca visezi sa devii sotie de preot nu mai trebuie sa umblii pe holurile Facultatii de Teologie ci doar sa te inscrii pe site-ul matrimonial “Cetatea-Crestina”.

3) Realitatea Zeci de caini impuscati din mers, la Deva. Primarul felicita initiativa criminala privata

Orasul Deva a fost impanzit cu zeci de cadavre de maidanezi impuscati in timpul noptii de 17 aprilie de catre persoane aflate in masini de teren.

4) Libertatea Video | Batrana nemultumita ca nu a fost violata cum trebuie!

Surprinzator, o batrana din Prahova care a fost molestata sexual la inceputul lunii aprilie, a manifestat o atitudine cu totul neasteptata. In loc sa-l denunte pe faptuitor la Politie pentru actul in sine, aceasta l-a denuntat pentru ca faptuitorul nu a violat-o cum trebuie.

5) Adevarul O zi de munca din viata lui Crin

Jurnalistii de la Adevarul l-au monitorizat pe Crin Antonescu in data de 13 aprilie 2011 pas cu pas pentru a afla programul de lucru al acestuia si au descoperit ca presedintele PNL si-a neglijat total activitatea parlamentara in ziua respectiva.

6) Realitatea Eutanasierea maidanezilor, aprobata de Comisia de Administratie din Camera

Controversata decizie de eutanasiere a maidanezilor luata de deputatii din Comisia de Administratie a aprins spiritele in randul iubitorilor de animale.

7) Evenimentul Zilei Portretul elevului roman: rasist si dornic de dictatura

Publicarea studiului “Implicarea civica si politica a tinerilor”, realizat de Fundatia Soros Romania in urma chestionarii a aproape 6.000 de tineri, din 86 de scoli din tara, a relevat faptul ca 19% dintre elevi sunt multumiti de functionarea democratiei din Romania.

8) Adevarul Adrian Tutu, blamat, injurat si aclamat de internautii romani care au luat “foc” la aflarea rezultatelor

Anuntarea castigatorului finalei “Romanii au talent” a starnit numeroase controverse printre internauti care s-au grabit sa il acuze pe Adrian Tutu, posesorul marelui premiu, ca a castigat nu datorita talentului sau ci datorita cauzei sociale a castiga.

9) Hotnews.ro AUDIO Sebastian Ghita a facut publica o inregistrare audio despre care spune ca reda convorbirea in care Vintu l-ar fi amenintat: Ca tine, la modul cel serios, am ingropat prin dealurile de pe acolo din Moldova, am ingropat la propriu

Sebastian Ghita a facut publica aceasta inregistrare in ziua in care Vintu a fost retinut de procurori pentru santaj si amenintare la adresa lui Ghita.

10) Stirile PROTv Andra despre Adrian Tutu: “Eu te vad ca un Eminem al Romaniei” VIDEO cu momentul de hip hop!

Tutu Adrian a reusit sa impresioneze in cadrul emisiunii “Romaniii au talent” atat publicul care l-a votat si ajutat sa castige marele premiu, cat si juriul care s-a intrecut in laudel la adresa noului “Eminem”.

 

Top Videoclipuri

1) The Power of Words – 68 preluari

Acest scurt metraj ilustreaza cum prin puterea cuvintelor poti schimba un mesaj si efectul pe care il are acesta asupra lumii.

2) Katy Perry – E.T. Featuring Kanye West – 46 preluari

3) Rebecca Black – Friday (OFFICIAL VIDEO) – 41 preluari

4) DJ Project feat. Giulia – Mi-e dor de noi (Radio Edit) – 37 preluari

5) Razy Gogonea – Britain& s Got Talent 2011 Audition – itv.com/talent – 34 preluari

6) Britney Spears – Till The World Ends – 31 preluari

7) Reclama Touch Wood SH-08C – 31 preluari

8) Cam ce altceva trebuie sa faca o televiziune ca sa-si piarda licenta? – 29 preluari

9) The T-Mobile Royal Wedding – 28 preluari

10) Supporting Jasmine V (: – 28 preluari

Cuvantul este instrumentul cel mai simplu care poate fi utilizat pentru a ne face viata mai frumoasa sau de a schimba pentru totdeauna viata altcuiva. Realizatorii videoclipului de pe locul I se pot mandri cu 7.271.867 de vizualizari, peste 32.000 Likes, 4000 de comentarii si 25.000 de adaugari ca videoclip favorit.


Top Hashtags

In aprilie, hashtag-ul #peblog urca pentru prima data in ultimele 4 luni pe locul 1 si dorim sa le uram felicitari tuturor celor care scriu articole in mod constant. Hashtag-urile #ff, #cluj si #dinromania urca fata de luna martie in clasament pana pe pozitiile: 4, 5 si 7. Hashtag-ul #news coboara pana pe pozitia 9 iar #romaniiautalent intra pentru prima data in top.

Comparativ cu luna anterioara numarul utilizarilor hashtag-urilor din top 10 este in scadere cu 21.39%

 

Nunta mileniului in presa, blogosfera si twittosfera din Romania

Stiri 5 Comments »

Denumita si “nunta mileniului”, nunta lui William cu Kate Middleton a fost urmarita cu sufletul la gura de peste 2 miliarde de spectatori si telespectatori.

 

Romania nu a facut nici ea exceptie, nunta fiind subiect pentru aproximativ 3000 de stiri in presa scrisa, peste 800 de articole pe blog, aproximativ 1300 de mentionari pe Twitter si peste 500 de mentionari pe paginile si grupurile publice de Facebook in ultimele 30 de zile.

Zelist a realizat un studiu monitorizand urmatoarele expresii: nunta mileniului, #RoyalWedding, William Kate in perioada 02.04.2011-02.05.2011.

Expresia “nunta mileniului” a fost mentionata de 22 de ori, mai ales in Bucuresti asa cum se poate vedea in imaginea alaturata.

Hashtagul #RoyalWedding a fost utilizat pe Twitter de 771 ori, o singura mentionare in presa online si cate doua aparitii pe bloguri si Facebook.

Interesant este faptul ca din punct de vedere demografic, numarul mentionarilor in cazul barbatilor a fost cu peste 13% mai mare decat in cazul femeilor, grupa de varsta cu cele mai multe mentionari este 19-24 ani, urmata de grupa 30-34 ani si 25-29 ani.

Din punct de vedere al distributiei geografice, hashtagul a fost mentionat mai des de utilizatorii care locuiesc in Bucuresti, urmati la o distanta considerabila de cei care si-au declinat ca localitate de resedinta o localitate din afara tarii.

Estimam numarul potential al celor care au vazut unul dintre mesajele care contineau hashtagul #RoyalWedding la 182.000 de persoane.

Expresia “William Kate” a fost intalnita de 5687 de ori. Cele mai multe mentionari fiind in presa online, twittosfera si blogosfera.

Dintre toti cei care au mentionat aceasta expresie, majoritari intr-o proportie covarsitoare sunt barbatii (63.9%) iar cele mai multe mentionari le-au facut cei care locuiesc in Bucuresti (54.2%).

Estimam numarul potential al celor care au vazut unul dintre mesajele care contineau expresia monitorizata la aproximativ 12.500.000 de persoane.

Distributia din punct de vedere al numarului de aparitii este:

Din punct de vedere al impactului mesajelor, presa este in continuare cel mai mare influentator.

Este interesanta evolutia expresiei “nunta” in ultimul an. Daca in decursul anului trecut, cel mai mare numar de mentionari ale expresiei au fost intalnite in perioada 13-19 septembrie 2010 (1437 de mentionari), in saptamana nuntii 25.04.2010-01.05.2010 au fost 7652 mentionari cu un varf in data de 29.04.2011 asa cum se poate vedea mai jos.

UPDATE:

Expresia “#nuntaregala” a fost intalnita de 1190 de ori in ultimele 30 de zile, majoritatea mentionarilor facandu-se in data de 29.04.2011 de catre utilizatori de sex masculin si cu varsta cuprinsa intre 19-24 ani.

Hashtag-ul oficial #rw2011 a fost folosit mult mai putin in Romania decat varianta autohtona #nuntaregala numarand abia 141 de aparitii.

Gala Premiilor eCommerce, Legi-Internet.ro si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania lanseaza Marca de Incredere TRUSTED.ro

Stiri Comments Off on Gala Premiilor eCommerce, Legi-Internet.ro si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania lanseaza Marca de Incredere TRUSTED.ro

Pe data de 11 aprilie 2011, a inceput cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) cu perioada de inscrieri a magazinelor online in competitie. Tot de atunci, organizatorii Galei au anuntat ca “Atestarea GPeC” – prima marca de incredere din Romania care se acorda incepand cu 2008 magazinelor inscrise in competitie si care respecta legea si bunele practici – se va transforma in TRUSTED.ro – programul national de certificare a magazinelor online initiat de GPeC impreuna cu Legi-Internet.ro si APC Romania. Astazi are loc lansarea oficiala a programului, iar website-ul TRUSTED.ro este disponibil public.

Incepand de astazi, magazinele online romanesti au la dispozitie marca de incredere TRUSTED.ro, initiata de 3 entitati obiective si echidistante in piata, cu o experienta solida in domeniul comertului electronic, legilor internetului si a relatiilor dintre comercianti si consumatori cu drepturile si obligatiile fiecarei parti, ce revin din acestea: Gala Premiilor eCommerce, Legi-Internet.ro si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania.

TRUSTED.ro este un program permanent de certificare a magazinelor online care respecta legislatia aplicabila in domeniul comertului electronic si bunele practici rezultate in urma experientei de peste 5 ani a Galei Premiilor eCommerce.

Desi in prima faza, certificarea TRUSTED poate fi acordata doar magazinelor online care se inscriu la GPeC 2011, dupa data de 15 mai a.c., marca de incredere va fi disponibila ca un proiect continuu, independent de competitia “Gala Premiilor eCommerce” si deschis oricarui magazin online care doreste sa adere la standardele TRUSTED.

Scopul certificarii TRUSTED este de a creste calitatea magazinelor online romanesti si, astfel, increderea consumatorilor in tranzactionarea prin internet, fapt care contribuie, implicit, la dezvoltarea pietei de comert electronic.

Potrivit celor doua studii de piata nationale privind dezvoltarea comertului electronic, derulate in anii 2008 si 2010 de echipa Link 2 eCommerce (organizatorii GPeC), consumatorii obsinuiti participanti la sondaj au raspuns, in proportie covarsitoare, ca ar avea mult mai multa incredere sa cumpere de la magazinele online verificate si atestate de un tert – entitate neutra in piata. Rezultatele studiului din 2008 sunt disponibile gratuit spre descarcare de pe pagina web www.studiucomertelectronic.ro, urmand ca in cateva zile acestea sa fie actualizate cu rezultatele sondajului derulat la finele anului 2010, potrivit echipei de proiect.

Pentru a obtine certificarea TRUSTED, magazinele online trebuie sa indeplineasca un set de standarde care vizeaza atat aspectele legale, cat si bunele practici in comertul electronic. De pilda, magazinele trebuie sa afiseze informatii complete de contact, sa respecte legislatia privind drepturile de autor si protectia datelor cu caracter personal, sa nu faca spam, sa comercializeze produse originale, sa ofere informatii detaliate despre procesul de cumparare, modalitatile de plata acceptate, politica de service si garantii sau returnarea produselor in 10 zile. Criteriile de acordare ale certificarii sunt disponibile detaliat atat pe website-ul www.trusted.ro, cat si pe website-ul Galei Premiilor eCommerce la www.gpec.ro, sectiunea “preselectie”.

TRUSTED.ro are ca scop prioritar cresterea calitatii magazinelor online romanesti, prin respectarea legilor din domeniu si a codului de bune practici dezvoltat de GPeC. Daca vom avea in piata tot mai multe magazine responsabile, automat consumatorii nu vor mai avea motive de ingrijorare atunci cand vor sa cumpere online si, astfel, vom creste increderea in tranzactionarea prin internet si vom contribui la dezvoltarea pietei”, spune Andrei Radu, organizatorul Galei Premiilor eCommerce, unul din initiatorii proiectului.

TRUSTED este o alternativa la stirile-bomba despre fraude, hackeri sau alte nenorociri, mediatizate de presa de senzatie. Este momentul sa le aratam consumatorilor ca internetul nu este o jungla, din contra cumparaturile online sunt extrem de comode atunci cand ai de a face cu magazine responsabile si cand esti informat de la bun inceput despre site-ul de la care urmeaza sa cumperi. Ma bucur ca dezvoltam acest proiect alaturi de Legi-Internet.ro si APC Romania, doua organisme cu experienta vasta in domeniu”, conchide Radu.

Suntem bucurosi ca eforturile comune s-au concretizat in aceasta initiativa care consider ca va duce la cresterea calitatii comertului online si a increderii consumatorilor. Consumatorii se pot bucura de drepturile lor numai atunci cand comerciantii le respecta. Toate aceste eforturi sunt realizate pentru a-l face pe comerciant sa respecte normele cu privire la drepturile consumatorilor, foarte important in vanzarile online”, a precizat Conf. Univ. Dr. Costel STANCIU, Presedinte APC Romania.

TRUSTED.ro este rezultatul firesc al unei dezvoltari a pietii de comert electronic romanesc si a initiativelor partenerilor din acest proiect de educare atat a consumatorilor, cat si a magazinelor. Cele 17 standarde minime pe care magazinele online trebuie sa le indeplineasca au fost identificate avand in vedere experienta de peste 5 ani in jurizarea de la Gala Premiilor eCommerce, dar si a nivelului actual al pietei romanesti. In conditiile unui liber acces pe piata de comert electronic si a numarului crescand de magazine online, diferenta de incredere necesara pentru atragerea clientilor se poate face inclusiv printr-o marca obtinuta in urma unui minim audit extern. Adica TRUSTED.ro”, declara Bogdan Manolea, detinatorul Legi-Internet.ro.

Potrivit initiatorilor proiectului, marca de incredere TRUSTED.ro aduce beneficii atat magazinelor atestate, cat si consumatorului final. Astfel, comerciantii atestati se diferentiaza fata de concurenta si se promoveaza la nivel de end-user, demonstrand ca respecta legea si standardele de calitate in e-commerce, fiind demni de increderea clientilor. Pe de alta parte, consumatorul final va sti ca site-ul pe care regaseste simbolul TRUSTED este verificat, respecta legea si ii ofera toate informatiile necesare pentru a-i asigura o achizitie online comoda si placuta.

Toate magazinele certificate TRUSTED vor fi evaluate cel putin de 2 ori pe an, dar si la orice plangere motivata in acest sens. De asemenea, certificarea este valabila timp de 1 an, cu posibilitatea reinnoirii marcii printr-o noua evaluare.

Pentru mai multe informatii despre atestare si avantajele certificarii, puteti consulta www.trusted.ro sau sectiunea de „Atestare” de pe website-ul Galei Premiilor eCommerce la www.gpec.ro/atestare.

Alege campania social media a anului si poti castiga o invitatie la Top Social Brands

social media 12 Comments »

Maine, 19.04.2011, are loc Top Social Brands, eveniment in care, pe parcursul a doua sesiuni, cele mai vizibile branduri din Romania vor impartasi audientei experienta pe care au avut-o in online si strategiile de comunicare prin mediile sociale abordate in ultimul an.

Zelist ofera o invitatie, prin tragere la sorti, unui blogger/jurnalist/persoana interesata care raspunde printr-un comentariu la acest post la urmatoarea intrebare:

Care este dupa parerea voastra cea mai buna campanie desfasurata de un brand in social media (bloguri, Twitter, Facebook, comunitati de nisa etc.) incepand cu ianuarie 2010 si pana la 31 martie 2011?

Raspundeti la aceasta intrebare pana la ora 15.00 iar castigatorul va fi anuntat pana la ora 15.30 si va fi extras cu ajutorul random.org.

Spor la comentat!

 

UPDATE: Castigatoarea invitatiei este Andreea, comentariul nr. 5.


Michael Jackson continua sa ne uimeasca

social media 2 Comments »

Comparativ cu luna februarie, numarul blogurilor active (cel putin 1 post) a crescut cu 2.76% pana la un numar de 16.384 bloguri iar activitatea din blogosfera romaneasca a crescut cu 7.76% pana la un numar de 440.048 articole si comentarii.

Twittosfera a inregistrat, de asemenea, un avans fata de luna anterioara din punct de vedere al numarului de posturi cu 18.17% pana la un numar de 1.511.845 posturi. Imbucurator este faptul ca numarul conturilor active este in continua crestere, in luna martie inregistrandu-se un numar de 17.391 conturi.

Numarul de conturi de Twitter a crescut in martie cu aproape 2000, Zelist Monitor inregistrand un numar de 52.620 conturi.

Cum vorba multa e paguba in timpul atat de pretios al fiecaruia, iata care sunt topurile pentru luna februarie:

Top Stiri Virale

1) Stirile PROTV VIDEO Vezi aici SUPER momentele din a patra editie “Romanii au talent”

A patra editie a show-ului “Romanii au talent” ocupa un binemeritat loc I tinand cont de valva produsa in blogosfera, twittosfera si feisbucsfera :).

2) Realitatea Zoso, despre arestarea tatalui sau, sindicalistul Marius Petcu: Nu a luat spaga

Zoso a pus la cale o farsa pe 25 martie si a pretins ca este fiului sindicalistului Marius Percu intr-un articol pe blogul personal (http://www.zoso.ro/dincolo-de-stiri/). Informatia a fost preluata de o buna parte a canalelor de stiri si a presei online fara verificarea informatiei dintr-o alta sursa. Ce a rezultat in urma acestui mic experiment, poate fi citit accesand link-ul de mai sus.

3) Capital Nepurtarea centurii de siguranta si depasirea vitezei cu 20 km/h nu vor mai fi sanctionate

Depasirea cu cel mult 20 km/h a vitezei maxime admise, folosirea telefoanelor fara dispozitiv hands-free, nesemnalizarea schimbarii directiei de mers si nepurtarea centurii de siguranta, nu vor mai fi pedepsite decat cu avertisment scris, conform unei legi adoptate de Senatul Romaniei.

4) Cancan Da-l acum pe Facebook! VIDEO DUMNEZEIESC! O pisica se roaga cu labele impreunate…

Uita de toate imaginile cu animale pe care le considerai simpatice, adorabile sau amuzante! Pisica aceasta este absolut geniala, se roaga cu labele impreunate de stapanul ei sa ii dea ceva de mancare.

5) descopera.ro Emotionant! Cainele japonez nu si-a abandonat prietenul ranit de tsunami! (VIDEO)

O echipa de televiziune japoneza a surprins o scena incredibila de loialitate intre animale dupa tsunami-ul devastator ce a lovit insula nipona.

6) Gsp Vezi acum noul videoclip al lui Cheloo: SAU

Cheloo a revenit in forta in 2011 cu un nou videoclip, a lansat in premiera de gsp.ro. Videoclipul piesei “SAU” ii strange la un loc pe Cheloo, Ombladon si Freakadadisk, carora li se alatura Mark One.

7) Realitatea Cum au refacut japonezii un drum in 4 zile de la cutremur. VEZI FOTO INAINTE SI DUPA

Daca in Romania o astfel de lucrare ar fi durat ani buni, iata ca japonezii dau dovada de o mobilizare uimitoare si reusesc sa refaca un drum, rupt de cutremur pe o distanta considerabila, intr-un timp foarte scurt – 4 zile.

8) Realitatea Premiu urias oferit de Realitatea TV: 100.000 de euro pentru raspunsul la o intrebare ce te priveste

Realitatea TV a pus la bataie un premiu in valoare de 100.000 de euro, pe care il putea castiga oricine raspundea la intrebarea “Care este motivul principal pentru care guvernul Boc trebuie sa plece?”

9) Gandul DE CE NU FURA JAPONEZII? Cele mai temute ORGANIZATII CRIMINALE din Japonia IMPART ALIMENTE catre sinistrati si patruleaza pe strazi alaturi de politie – GALERIE FOTO

Daca in urma dezastrelor naturale care au devastat New Orleans-ul si Haiti oamenii disperati au exploatat dezordinea generala si au inceput sa fure, in Japonia oamenii stau la coada la supermarket-uri, sunt calmi si disciplinati, aşteapta ca autoritatile sa rezolve situatia si nu se apuca de furt, se ajuta unii pe altii si isi impart alimentele iar cele mai temute bande criminale patruleaza pe strazi alaturi de politie si au oferit peste 40 de tone de alimente sinistratilor.

10) Antena3 Hackerii romani au spart site-urile publicatiilor unguresti: Poporul roman nu mai intoarce celalalt obraz

Gruparea de hackeri Romanian National Security a spart site-urile publicatiilor si televiziunilor TV 2, Budapest Times, Magyarhirlap si Echotv in urma gestului lui Csibi Barna, care a spanzurat simbolic o papusa cu chipul lui Avram Iancu.

 

Top videoclipuri

1) Invitatie la dans: Jennifer Lopez lanseaza videoclipul On The Floor – 94 preluari

2) YouTube – RObotzii sunt de acum exclusiv pe creativemonkeyz.com – 50 preluari

3) Michael Jackson – Hollywood Tonight – 46 preluari

4) YouTube – Christian Chavez Anahi “LIBERTAD” (OFFICIAL MUSIC VIDEO) HD – 44 preluari

5) Lady Gaga – Born This Way – 37 preluari

6) Justin Bieber – Pray – 37 preluari

7) The Black Eyed Peas – Just Can’t Get Enough – 35 preluari

8) Never Say Never (From The Original Motion Picture) – 35 preluari

9) A Day Made of Glass – 34 preluari

10) Guess Who – Manifest (Official Video) HD – 33 preluari

Michael Jackson continua sa ne uimeasca. Videoclipul piesei “Hollywood Tonight” a intregistrat peste 7.500.000 de vizualizari si peste 25.000 de comentarii in decurs de mai putin de o luna de la adaugarea piesei pe Youtube.

 

Top Hashtags

Daca in lunile anterioare, fanii lui Justin Bieber din Romania erau din ce in ce mai activi pe Twitter reusind ca in luna februarie sa duca hashtag-ul #twitition in top 5, in luna martie hashtagul a disparut din top 10.

Hashtag-ul #peblog se mentine pe locul 2 inca din luna ianuarie. Felicitari tuturor celor care scriu articole in mod constant.


Update Zelist Monitor: Grafic impact

Stiri Comments Off on Update Zelist Monitor: Grafic impact

Incepand de astazi, 13.04.2011, in cadrul sectiunii Grafice am adaugat un nou grafic care imparte impactul din punct de vedere vizual in functie de surse. Astfel este mult mai usor sa ne dam seama ce mediu influenteaza cel mai mult.

Am utilizat ca exemplu expresia “lipton” iar perioada de test este de 30 de zile. Conform primului grafic, mentiunile in presa si pe twitter totalizeaza 64.5% iar blogurile si Facebook 32.5%

Impactul insa, definit ca o aproximare a numarului de cititori potentiali ai unui mesaj, calculat relationat la numarul total de fani al paginii/paginilor respective, este mult mai mare in cazul Facebook datorita gradului mare de interactiune care a rezultat in urma postarii mesajului, asa cum rezulta din graficul 2.