Internship la Zelist/Zelist Monitor

social media 5 Comments »

Update: 13.01.2012

Perioada de depunere a CV-urilor s-a incheiat. Le multumim pe aceasta cale tuturor celor care au aplicat.

 

Cautam un intern pasionat/a de social media, care este dornic(a) sa se invete si capabil(a) sa se integreze usor intr-un colectiv de oameni seriosi, deschisi si inteligenti.

Postul oferit este de Jack of all trades si presupune sa te implici in diferite activitati de research si analiza, vei putea sa iti perfectionezi abilitatile profesionale si vei putea cunoaste o multime de oameni interesanti.

Postul necesita:

– o cunoastere medie spre buna a social media,

– bune capacitati de organizare si analiza,

– cunoasterea limbii engleze la nivel mediu,

– capacitate de efort prelungit, rezistenta la stres si abilitati de comunicare,

– simtul umorului si capacitatea de a gandi/decide pe cont propriu.

Perioada de internship este de doua luni, cu posibilitatea ulterioara de angajare full time.

Programul de lucru este de 6 ore pe zi si necesita prezenta efectiva la sediul Zelist din Bucuresti.

Internship-ul este platit!

CV-ul se trimite la adresa razvan@tree.ro cu cc la office@tree.ro pana in data de 12.01.2012 ora 17.00

Cei selectati pentru interviuri vor fi invitati la sediul Zelist incepand cu data de 13.01.2012.

Statistici Social Media: 95% dintre postarile de pe wall-ul brandurilor nu primesc raspuns

social media Comments Off on Statistici Social Media: 95% dintre postarile de pe wall-ul brandurilor nu primesc raspuns

Anul 2011 a fost fara indoiala un an in care social media a capatat o mai mare atentie din partea utlizatorilor. Acestea au schimbat modul de relationare dintre oameni, facilitand dezvoltarea relatiilor sociale. Brandurile au inteles ca social media nu sunt doar utile ci necesare pentru imaginea lor si le-au integrat in strategia de comunicare. Retelele sociale au devenit un punct de referinta si in cadrul proceselor de recrutare, in contextul in care tot mai multe companii utilizeaza social media pentru a cauta informatii suplimentare despre aplicanti sau chiar deruleaza intreg procesul de recrutare prin intermediul acestora.

Mai jos, va prezentam cateva statistici din social media.

In prezent sunt 800 de milioane de utilizatori pe Facebook, dintre acestia mai mult de 200 de milioane si-au facut conturi in anul 2011.

56% dintre consumatori au declarat ca cel mai probabil ar recomanda un brand  dupa ce au devenit fanii acestuia pe Facebook.

95% dintre postarile de pe wall-ul brandurilor nu primesc raspuns.

Postarea automata micsoreaza gradul de interactiune, like-uri si comentarii, cu 70%.

 

Twitter are 100 de milioane de utilizatori activi. Dintre acestia, 55% folosesc Twitter-ul prin intermediul telefonului mobil.

34% dintre marketeri au generat continut prin intermediul Twitter-ului.

Actualizarile care contin verbe au un grad de diseminare mai mare cu 2% fata de media celorlalte tweet-uri.

 

30% dintre specialistii de marketing B2B cheltuiesc milioane de dolari pe social media marketing, desi aproximativ 30% nu urmaresc impactul programelor social media asupra vanzarilor.

40% dintre bloggeri se considera bloggeri profesionisti.

 

Din 6 miliarde de oameni, 4.8 miliarde detin un telefon mobil, in timp ce doar 4.2 miliarde au o periuta de dinti.

20% dintre cautarile zilnice realizate pe Google nu au mai fost cautate anterior.

 

56% dintre studenti au declarat ca daca ar primi o oferta de angajare din partea unei companii care interzice accesul la retelele sociale, cel mai probabil nu ar accepta jobul sau ar incerca sa gaseasca o cale prin care ar putea sa utilizeze platformele social media.

Sursa

797 aparitii in social media pentru tigrul care a fugit de la ZOO Sibiu

Zelist Monitor 2 Comments »

Tigrul care a fugit din Gradina Zoologica din Sibiu a generat o serie de discutii in social media. Fie ca au fost stiri legate de evolutia cazului, fie ca au fost glume sau opinii personale, evenimentul a fost extrem de vizibil in online.

Subiectul a generat 797 aparitii in social media in primele 24 de ore de la aparitie. Cel mai utilizat canal a fost Twitter-ul, evenimentul fiind mentionat de 266 de ori prin intermediul acestuia.

Cateva dintre glumele realizate pe Twitter:

Activitatea din blogosfera romaneasca a crescut cu aproximativ 6% in luna noiembrie

social media 5 Comments »

Comparativ cu luna octombrie, numarul blogurilor active (cel putin 1 post) a crescut cu un numar de 6 bloguri pana la un numar total de 13.611 bloguri iar activitatea din blogosfera romaneasca a crescut cu aproximativ 6% pana la un numar de 202.372 articole.

Twittosfera a inregistrat, de asemenea, o crestere fata de luna anterioara din punct de vedere al numarului de posturi tot cu aproximativ 6% pana la un numar de 1.194.789 posturi. Numarul conturilor active s-a aflat in continuare in scadere, in luna noiembrie inregistrandu-se un numar de 15.713 conturi.

Numarul total de conturi de Twitter a crescut in luna noiembrie cu 25, Zelist Monitor inregistrand un numar de 56.560 conturi.

Cum vorba multa e paguba in timpul atat de pretios al fiecaruia, iata care sunt topurile pentru luna noiembrie:

Top stiri

1) Cancan – Video DUMNEZEIESC! Un copil mai dulce ca mierea incearca sa imite o rata! “Ia zi tati cum face rata – MA CAC, cum? – MA CAC” – Da-l pe Facebook sa faca istorie pe internet!

Un copilas in varsta de doar cateva luni incearca sa imite sunetele scoase de o rata, la indemnul tatalui sau.

2) Stirile PROTV – A aflat ca iubita il insala si a pacalit-o sa-i deseneze un tatuaj special pe spate. FOTO

Imediat cum a aflat ca este inselat de iubita, Ryan Fitzjerald s-a oferit sa-i faca un desen pe spate. Ce a iesit, poti vedea in articolul de mai sus.

3) Realitatea – Legea care permite eutanasierea cainilor fara stapan a fost adoptata

Legea privind gestionarea cainilor fara stapan, care permite inclusiv solutia eutanasierii animalelor daca autoritatile locale o considera oportun a generat o ampla dezbatere.

4) PROTV – A facut-o pe Loredana sa planga la VOCEA ROMANIEI. Olandezul zburator e istorie, fa cunostinta cu ROMANUL CARE ZBOARA PE PORTATIV

Zbori pe portativ. Vocea ta e cum descrie Loredana, ca mierea care curge pe suflet“, i-a spus Moga lui Dragos Chircu, cel care a ridicat sala in picioare la Vocea Romaniei, cu piesa “Unchained Melody”.

5) Jurnalul – Soldatii americani din Afganistan se distreaza omorand animale in bataie (VIDEO)

Soldatii din filmuletul de mai sus omoara un animal cu un sadism greu de inchipuit.

6) Stirile PROTV – Uita-te la punctul rosu 10 secunde, apoi muta privirea pe perete si clipeste rapid. Ce vezi?

Vrei sa afli felul in care creierul tau inregistreaza imaginile pe retina? Fotografia din articolul de mai sus a facut furori pe Facebook, iar apoi a fost preluata si de alte site-uri.

7) PROTV – “E cea mai grea zi a vietii mele”. Cu ochii in lacrimi, Brenciu a trebuit sa aleaga intre Krisztina si Iuliana

Acesta a fost cel mai emotionant si mai dificil moment pentru antrenorul Horia Brenciu.

8 ) Timesnewroman.ro – Patriarhul Daniel recomanda evitarea injuraturilor cu carne in Postului Craciunului

Intr-un pamflet, Calin de la TimesNewRoman propune cateva adresari care pot fi utilizate in postul Craciunului.

9) PROTV – VIDEO. Stefan Stan si Florina Nitulescu, in duet la Vocea Romaniei. Afla cine merge mai departe

Cei doi concurenti au cantat impreuna piesa “One reason” a lui Tracy Chapman.

10) Jurnalul – Visul american trait de o romanca. De la Botosani la Universitatea Columbia, sustinuta cu bani de prieteni si necunoscuti

Sunt doua feluri de a trai: ca si cum n-ar exista miracole si ca si cum totul e un miracol a zis Einstein. Ana-Maria Lebada ne arata ca exista in continuare in Romania pe care multi o hulesc persoane de buna credinta care infaptuiesc miracole.

 

Top videoclipuri

1) ANDA ADAM – Panda Madam @ Happy Hour [TV Premiere] – aparitii: 240

2) VAMA – Copilul care alearga catre mare – aparitii: 96

3) Video incredibil! Delfini maidanezi in Dambovita!! (cu moldoveni) – aparitii: 85

4) Comandati acum cartea Thalia-Cada Dia Mas Fuerte / Growing Stronger! – aparitii: 81

5) Katy Perry – The One That Got Away – aparitii: 68

6) Earth | Time Lapse View from Space | Fly Over | Nasa, ISS on Vimeo – aparitii: 62

7) Sometimes, “Ganbatte” isn’t enough – aparitii: 57

8 ) Inna – Endless (Official Video) – aparitii: 50

9) Deliric 1 – “Linii de tramvai” feat. DOC – aparitii: 49

10) Coldplay – Paradise – aparitii: 47

 

Top hashtag-uri

Topul pe luna noiembrie este “condus” de hashtag-ul #stiri – 4571 aparitii, urmat de hashtag-ul #peblog – 3951 aparitii si de hashtag-ul #cluj – 2341 aparitii.

Topul este completat de hashtag-urile:

  • #vocearomaniei (emisiune care depaseste si la acest capitol concurenta) – 2114 aparitii,
  • #livelogtv – emisiunea online a stimabilului Copolovici – 1357 aparitii,
  • #romania – 1199 aparitii,
  • #howtoweb – 1038 aparitii,
  • #ziare – 897 aparitii,
  • #zilelebiz – 850 aparitii si
  • #blogjuan – 830 aparitii.

Descopera noile trenduri in social media si SEO in cadrul conferintei ecomTIM

Stiri Comments Off on Descopera noile trenduri in social media si SEO in cadrul conferintei ecomTIM

In perioada 8 – 9 februarie 2012 va avea loc cea de-a doua editie a evenimentului ecomTIM, in cadrul caruia lideri din industria e-commerce vor prezenta informatii esentiale despre social media, SEO, AdWords si alte tipuri de marketing online.

De ce sa participi?

Vor fi doua zile discutii si workshop-uri axate pe inovatie, eficienta si profit, temele prezentate fiind selectate astfel incat atunci cand te intorci la serviciu vei sti care sunt solutiile si instrumentele disponibile pentru afacerea ta.

Esti jurnalist sau blogger?

La ecomTIM 2.0.12 poti intervieva speakerii prezenti face to face, faci blogging si relationezi cu cei care fac regulile in online-ul romanesc.

Dintre vorbitorii de anul acesta, ii putem enumera pe Przemek Puta, Regional Manager pe Europa Centrala si de Est al PayPal, Michel Goossens, General Manager pe Europa Magento, Gillian Muessig, presedinte fondator al SEOmoz, Sean Singleton, Group Managing Partner si co-fondator al agentiei londoneze Skive, Dan Bulecea, Country Manager Google Romania, Cristian Manafu, Owner&Consultant The Connecter, Cosmin Costea, eCommerce Manager, Metro Cash&Carry.

Aici poti vedea lista completa a speakerilor confirmati pana in acest moment.

Inscrie-te acum pentru a beneficia pana la data de 15 decembrie 2011 de un discount de 30% din pretul biletului.

Cumperi hosting si faci o fapta buna

Stiri Comments Off on Cumperi hosting si faci o fapta buna

Incepand cu luna decembrie, Hostway Romania s-a alaturat proiectului Casuta cu Jocuri, desfasurat de Fundatia Copiii Nostri.

Hostway va dona 5% din incasarile generate de vanzari noi. Spre exemplu, pentru fiecare nume de domeniu.ro Fundatia va primi 2 euro.

Banii stransi vor fi donati centrului pana la data de 15 ianuarie si acestia vor fi folositi pentru a acoperi utilitatile lunare si pranzul zilnic al copiilor defavorizati.

In cadrul proiectului Casuta cu Jocuri, o echipa interdisciplinara realizeaza interventia concertata a tuturor specialistilor pentru rezolvarea problemelor familiei in scopul prevenirii neglijarii, abuzului si separarii copilului de familie.

Familia este sustinuta in totalitatea ei, oferindu-se asistenta si copiilor de alte varste din familie decat cei prescolari care sunt inscrisi in CCJ.

De asemenea, pentru copiii care sunt in situatia de risc de abandon scolar, analfabetism si/sau frecventarea strazilor sau a grupurilor de tineri periculosi, Fundatia Copiii Nostri a organizat primirea lor dupa orele de scoala, hrana, ajutor pentru elaborarea lectiilor, mentinerea legaturii cu scoala, oferirea de rechizite si incurajarea rezultatelor scolare bune si foarte bune prin diverse activitati.

Despre Fundatia Copiii Nostri

Prin proiectele sale, Fundatia Copiii Nostri sustine familia în unitatea ei, informeaza si educa parintii în ceea ce priveste nevoile de dezvoltare ale copilului, previne neglijarea si separarea copilului de familie, abandonul familial si scolar si promoveaza în rândul familiilor si al comunitatii drepturile copilului (dreptul la educatie, joc, hrana, asistenta medicala, dreptul de a-si exprima opiniile, etc.), conform Conventiei pentru Drepturile Copilului.

Afla mai multe despre Fundatia Copiii Nostri.

Ce este Casuta cu Jocuri?

Casuta cu Jocuri este un centru de zi care are ca obiectiv principal apararea integritatii si functionalitatii familiei, prin acordarea de servicii directe atât copiilor din familii defavorizate, cât si parintilor acestora. În Casuta cu Jocuri si Centrul Post Scoala ale Fundatiei Copiii Nostri au fost înscrisi pâna acum peste 600 de copii aflati în situatii de risc, pentru care a fost prevenit abuzul, neglijarea sau abandonul.

Fii unul din Prietenii UNICEF

Stiri Comments Off on Fii unul din Prietenii UNICEF

UNICEF continua si in luna decembrie campania stradala prin care incearca sa recruteze cat mai multe persoane care doresc sa ajute copiii aflati in situatii dificile, donand o suma de bani direct din contul lor BRD.

Programul “Prietenii UNICEF” are ca scop informarea persoanelor despre modalitatile prin care acestea pot ajuta la schimbarea vietilor copiilor defavorizati din Romania, precum si strangerea cat mai multor donatori.

Echipele UNICEF vor intampina clientii bancii in fata anumitor sucursale BRD din Bucuresti, Constanta si Cluj. Acestea vor oferi informatii despre  program si despre modalitatea de donare. Fiecare persoana fizica, sau juridica, care are un cont curent deschis in cadrul BRD poate contribui lunar cu o suma de bani. Transferul catre contul UNICEF se va realiza automat si nu va avea comisioane.

Membri echipelor care vor cauta donatori vor putea fi recunoscuti dupa uniforma cu insemne UNICEF, precum si dupa legitimatia cu numele si fotografia lor. Daca vrei sa verifici o persoana, poti suna la numarul 021/201 78 43 sau 0749 255 111.

Aici poti gasi lista cu sucursale unde poti intalni echipe UNICEF.

Fii unul din Prietenii UNICEF si ofera suport copiilor care au nevoie de o viata mai buna!

Cumpara o jucarie si investeste in viitorul copiilor defavorizati

Stiri Comments Off on Cumpara o jucarie si investeste in viitorul copiilor defavorizati

Pentru fiecare jucarie pe care o cumperi de la IKEA, magazinul doneaza 1 euro catre UNICEF si Salvati Copiii. Pana pe 24 decembrie poti ajuta copiii aflati in dificultate sa aiba un viitor mai bun. Banii stransi vor fi investiti in proiecte educationale, precum Viitorul Copiilor Incepe la Scoala.

Educatia este o componenta extrem de importanta in conturarea personalitatii unui copil. Campania Jucariilor de Plus ofera suport nu numai copiilor cat si familiilor care, aflate in imposibilitate financiara, nu le pot oferi educatia de care au nevoie.

Investeste in viitorul copiilor si cumpara o jucarie de la IKEA. Si, daca vrei sa faci doua fapte bune, poti alege sa o donezi. Astfel, aceasta va ajuge la copiii din centrele de plasament din Bucuresti.

Campania Jucariilor de Plus a fost lansata in anul 2003 si pana in prezent a adunat 35.2 milioane de euro, bani care au ajutat peste 8 milioane de copii din 40 de tari sa aiba o educatie mai buna.

Black Friday a fost a Good Friday pentru vizibilitatea in social media

Zelist Monitor Comments Off on Black Friday a fost a Good Friday pentru vizibilitatea in social media

Black Friday a fost fara indoiala unul dintre cele mai discutate  evenimente din ultima perioada. Pe langa vanzarile record, acesta a adus retaileri-lor de IT&C un numar ridicat de mentionari in social media din Romania.

In decursul zilei de vineri evenimentul a inregistrat 2 134 de aparitii.


51,9% dintre aparitiile din ultimele 7 zile au fost realizate pe Twitter, 15,9% dintre acestea au fost intalnite in presa online, 14,1% pe Facebook si 12,4% pe bloguri. Cele mai putine mentionari au fost cele de pe forum-uri si din comentarii.

Desi in presa online s-a scris mai putin despre Black Friday, acest canal are cel mai mare impact cu un procentaj de 34.2%.

 

 

Aparitiile Emag in social media:

 

Aparitiile Evomag in social media:

 

 

Aparitiile PCGarage in social media:

 

 

Aparitiile Flanco in social media:

 

Aparitiile Koyos in social media:

 

Aparitiile Sigmanet in social media:

 

Aparitiile retaileri-lor in social media in ziua de vineri,  25 noiembrie:

Facebook Tips: 50% dintre click-uri au loc in prima ora de la postare

Zelist Monitor Comments Off on Facebook Tips: 50% dintre click-uri au loc in prima ora de la postare

Ai studiat vreodata in detaliu modul in care fanii paginii tale de Facebook interactioneaza cu postarile tale? Daca raspunsul este unul negativ, atunci este posibil sa afli informatii utile din cercetarea realizata de Momentus Media.

Tip #1  50% dintre click-uri au loc in prima ora de la postare

Dupa doua ore de la postare, interactiunea fanilor cu postul prezentat scade usor.

90% dintre click-uri au loc in primele 9 ore de la postare.

 

Tip #2  Fotografiile genereaza un grad de interactiune cu 200% mai mare decat link-urile

In timp ce link-urile sunt postate mai des si au un grad de interactiune scazut, fotografiile sunt postate mai rar si pot genera mai multa interactiune cu fanii paginilor. Acest lucru este absolut normal, daca luam in considerare faptul ca aceasta traseaza o imagine vizuala in mintea utilizatorului si este mult mai usor de inteles.

 

Tip #3  Intrebarile nu maresc interactiunea cu fanii

Postarile care contin intrebari au un grad de interactiune cu 23% mai mic decat postarile care nu contin intrebari.

 

Tip #4  Posturile din timpul weekend-ului si in afara orelor de varf  au un potential de interactiune ridicat

Cum posteaza administratorii de pagini:

Cele mai multe postari au loc in cadrul zilelor de joi. In zilele de miercuri si joi se observa o crestere a postarilor cu 41% fata de restul saptamanii. In timpul weekend-ului se posteaza cel mai putin, desi in aceasta perioada fanii interactionaeza mult mai usor cu paginile urmarite.

Tip #5  Cu cat postezi mai des cu atat interactiunea este mai mare

Graficul de mai jos prezinta comportamentul de postare al administratorilor paginilor analizate in  cadrul studiului. Dintre acestia:

  • 15% posteaza 0-1 posturi pe zi;
  • 40% posteaza 1-2 posturi pe zi
  • 18% posteaza 2-3 posturi pe zi

Pe orizontala este prezentat numarul postarilor, iar pe vertciala este prezentat numarul paginilor care posteaza.

Studiul abordeaza frecventa postarilor din perspectiva spam-ului. Conform analizei, administratorii paginilor de Facebook pot avea cate postari isi doresc, atata timp cat sunt atenti la rata de unsubscribe. In cazul in care aceasta creste, este indicat ca numarul postarilor sa fie redus.

Studiul a fost realizat de catre Momentus Media, prin analiza a 20 000 de pagini publice de Facebook. Acestia au studiat postarile realizate pe pagini si au incercat sa observe modul in care fanii interactioneaza cu paginile urmarite pe baza postarilor.

Mai multe informatii din studiu poti citi aici.