Scoala de Vara de Comert Electronic GPeC 2013 incepe peste 2 saptamani!

Stiri Comments Off on Scoala de Vara de Comert Electronic GPeC 2013 incepe peste 2 saptamani!

Ajunsa la a 3-a editie anuala, Scoala de Vara GPeC este singura serie de cursuri intensive de e-commerce din Romania desfasurata timp de 5 zile alaturi de cei mai buni traineri din online. Editia de anul acesta are loc in perioada 28 august – 2 septembrie la aer curat de munte si miros de brad, la Pensiunea Sibiel din jud. Sibiu. Inscrierile se fac pana pe 23 august 2013.

Scoala de Vara GPeC este un eveniment de 5 zile constand in cursuri de comert electronic, consultanta avizata si networking cu specialistii din online, organizat in cadrul Galei Premiilor eCommerce (GPeC) – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania.

Despre Scoala de Vara GPeC, participantii au doar cuvinte de lauda: “Sesiunile de training mi s-au parut bine alese – au acoperit tot ce inseamna comert online: marketing si promovare, analiza, optimizare, conversie. Trainerii sunt chiar practicieni, oameni care lucreaza in domeniu, care au venit cu exemple concrete si studii de caz, care au o experienta relevanta in online”, spune Alina Tihohod, Marketing Manager Allegro Group, unul din participantii la Scoala de Vara GPeC 2012.

Potrivit organizatorilor, editia de anul acesta vine cu o lista impresionanta de traineri – nume sonore din piata de comert electronic, marketing si vanzari: Andy Szekely (BootCamp University), Iulian Padurariu (The Marks), Cristian Pena & Alexandru Lapusan (Zitec), Liviu Taloi (ECOMpedia), Ionut Munteanu (WebDigital), Marius Pahomi (Conversion), Valentin Radu (Marketizator.com), Cosmin Negrescu (SEOmonitor), Gian Sharp (Cargus), Alin Gherman (DPD Romania), Mihai Paun (Ascend NetSolutions), iar lista nu se incheie aici.

Scoala de Vara GPeC este un mix intre util si placut

In fiecare din zilele de 29, 30, 31 august si 1 septembrie, de dimineata pana la pranz, se desfasoara workshop-uri pe subiecte de maxima importanta pentru oricine activeaza in piata de comert electronic: Tehnici de persuasiune in vanzari, Gamification in e-commerce, Platforme de e-commerce (Magento), Google Analytics, SEM, Marketing Online, Optimizarea conversiilor, SEO, Mobile Commerce, Logistica si Curierat.

Dupa-amiezele sunt rezervate discutiilor 1 la 1 intre participanti si traineri, acestia oferind consultanta, raspunzand la intrebari, dialogand deschis si schimband opinii cu cei prezenti.

Nu in ultimul rand, organizatorii promit activitati de team-building si networking, foc de tabara, cina festiva si “distractie cu cei mai frumosi oameni din online”.

Scoala de Vara GPeC este un mix intre util si placut. Petrecem impreuna 5 zile la aer curat de munte, afland ultimele noutati si invatand in cadrul workshop-urilor, dar si socializand si distrandu-ne alaturi de cei mai faini oameni din online. E excelent sa poti invata de la specialisti in cursul diminetii si sa ii ai alaturi de tine timp de 5 zile adresandu-le intrebari, cerandu-le sfaturi, beneficiind de experienta lor”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. “Evident, nu vor lipsi activitatile de team-building, focul de tabara, jocurile de networking, vinul si palinca – simtindu-ne cu totii excelent, ca intr-o familie”, adauga Radu.

Scoala de Vara GPeC este deschisa tuturor celor interesati de comertul electronic, fie ca sunt detinatori de magazine online, fie ca au de gand sa lanseze o afacere online.

Taxa de participare

Pana pe 14 august inclusiv, cei interesati pot profita de oferta early-bird beneficiind de discount din taxa de participare, astfel:

– 2.000 lei (TVA inclus) – pret/persoana, cazare in regim double, 5 nopti, all inclusive

– 2.300 lei (TVA inclus) – pret/persoana, cazare in regim single, 5 nopti, all inclusive

In intervalul 15 – 23 august inclusiv, se vor aplica tarifele standard, respectiv:

– 2.200 lei (TVA inclus) – pret/persoana, cazare in regim double, 5 nopti, all inclusive

– 2.500 lei (TVA inclus) – pret/persoana, cazare in regim single, 5 nopti, all inclusive

Pentru detalii si formularul de inscriere, puteti consulta website-ul GPeC, sectiunea Scoala de Vara.

Scoala de Vara GPeC este organizata de Gala Premiilor eCommerce – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania.

Sponsori si parteneri

Gala Premiilor eCommerce 2013 este un eveniment sustinut de: Banca Transilvania, Cargus, DPD Romania, FAN Courier, MasterCard, Orange, UIS, VISA, Zumzi

Cu sprijinul: Agile Media, CasaDeTraduceri, ClickTale, ECOMpedia, HostwaySilkweb, TeamDeals, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, ZeList, 2Parale

Parteneri media: AvocatNetPaginaDeMedia.ro, Blogal Initiative, Computer Blog, Comunicate De Presa, DAS Cloud, Hotnews, IAB Romania, Kiss FM, Laptop News, Radio Romania Cultural, ShopMania, Trafic, Ulise

Bloguri partenere:Chinezu, Cristi Dorombach, Iyli, Lavinia Biberi, Liviu Taloi, Victor Kapra, Sabina Cornovac, Sorin Rusi, Stefan Murgeanu, Alex Mihaileanu, Marius Calugaru

Lectia de geografie cu Rom: Bucharest NOT Budapest

social media Comments Off on Lectia de geografie cu Rom: Bucharest NOT Budapest

Campania de publicitate Bucharest not Budapest, realizata de grupul McCann Erickson  pentru marca Rom, este o continuare a celor doua campanii “O tara, 19 milioane de ambasadori” si “Romanii sunt destepti”. Videoclipul de pe youtube a inregistrat, in luna iulie, 87 de aparitii, fiind pe locul 5 in topul celor mai distribuite videoclipuri pe bloguri si Twitter.

In luna iulie, activitatea din blogosfera a crescut cu 7% conform .roBlogs Index. Numarul de posturi publicate a inregistrat o crestere de aproximativ 3% fata de luna iunie, ajungand de la 139 920 de posturi la 143 730 de articole publicate pe bloguri. Insa, o tendinta de scadere se poate observa in cazul blogurilor active.

Astfel, daca in luna iunie erau 9 757 de bloguri active, in luna iulie au fost inregistrate 9 362 de bloguri cu peste o postare pe luna, in scadere cu aproximativ 4 procente. Numarul de comentarii a scazut, de asemenea, cu aproximativ 4% in luna iulie fata de luna precedenta.

Conform .roTwitter Index, Twittosfera a inregistrat o scadere de 1 procent in luna iulie fata de luna iunie. In schimb,numarul de posturi a crescut cu aproximativ 1%, ajungand de la 831 904 de posturi in luna iunie la 834 833 de postari in luna iulie. In ceea ce priveste numarul de conturi active de Twitter, se poate observa o scadere fata de luna iunie.

Astfel, daca in luna iunie erau inregistrate 14 541 de conturi cu minim o postare, in luna iulie numarul acestora a scazut cu aproximativ 3 procente, ajungand la 14 065 de conturi active. Numarul total de conturi de Twitter a ajuns la 73 731.

retrospectiva iulie 2013

Top stiri virale

1) Stirile PROTV – Scrisoarea unui timisorean catre Rou: Nu doresc ca Timisoara sa concureze cu minunile Caracalului

Modul in care primarul Timisoarei, Nicolae Robu, conduce orasul, i-a atras in dese randuri multe antipatii din partea cetatenilor. Unul dintre timisoreni si-a luat inima in dinti si a publicat pe o retea de socializare o scrisoare deschisa catre Nicolae Robu, in care ii explica de ce nu se mai mandreste cu faptul ca este timisorean.

2) Gandul – LISTA TORTIONARILOR CARE TRAIESC: Acest “batranel cumsecade” este Alexandru Visinescu, unul dintre cei mai cumpliti calai ai Romaniei

Gandul, in parteneriat cu Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului si Memoria Exilului Romanesc, publica, in cadrul unui proiect media, lista fostilor tortionari din perioada comunista. Astfel, Alexandru Visinescu, care acum incearca sa treaca drept un batranel cumsecade a condus inchisoarea de la Ramnicu Sarat in perioada in care liderii politici au fost supusi unor tratamente inumane.

3) Evenimentul Zilei – A COBORAT la ORAS dupa 35 DE ANI. Traieste ca ACUM 200 DE ANI si a aflat abia acum ca CEAUSESCU a murit

O femeie de 84 de ani traieste intr-un sat din Muntii Orastiei ca acum 200 de ani. Ea a coborat in oras dupa 35 de ani si a aflat abia acum ca Ceausescu a murit.

4) Realitatea.net – BACALAUREAT 2013: Ce PERLE au scris elevii la proba de romana Bac 2013

Profesorii de limba romana din Timis s-au distrat copios chiar din prima zi in care s-au apucat de corectat lucrarile elevilor care au sustinut examentul de Bacalaureat. Lucrarile contin zeci de “perle”.

5) Sport.ro – Romania viseaza din nou la 2 echipe in grupele Ligii! Victoria Stelei ne ajuta enorm in clasamentul coeficientilor! Astra poate face fericiti milioane de romani

Steaua a castigat mansa tur cu Vardar Skopje iar Petrolul si Pandurii au sanse bune sa se califice in turul urmator din Europa League. Astfel, Romania poate castiga puncte importante in clasamentul coeficientilor si putem spera la locul 15 care sa ne aduca 2 echipe in Liga Campionilor.

6) Sport.ro – L-a SABOTAT Ana Maria pe finul ei? Culisele absentei lui Bokila de la Supercupa! Cum a fost influentat de sotia lui Reghe

7) In cont – O cascada din Romania a fost declarata cea mai frumoasa din lume

Cascada Bigar din Caras Severin a fost declarata cea mai frumoasa din lume, insa de 20 de ani, in zona nu s-a facut nicio investitie.

8) Business24 – A descoperit datoria istorica a Germaniei catre BNR si a fost concediat la interventia nemtilor

Profesorul doctor in economie Radu Eugen Golban a descoperit, in timpul documentarii pentru teza de doctorat, ca Germania are o datorie istorica fata de Banca Nationala a Romaniei. Din acest motiv, la cererea nemtilor, el a fost concediat.

9) Gandul – La 88 de ani, TORTIONARUL VISINESCU da cu pumnul ca in tinerete: “Futu-ti Cristosu’ ma-tii sa-ti fut”

Fostul comandant al penitenciarului Ramnicu Sarat, Alexandru Visinescu, a avut o reactie violenta dupa ce jurnalistii l-au confruntat cu materialul publicat de ziarul Gandul si cu sesizarea penala in care este acuzat oficial de moartea mai multor detinuti politici.

10)Times New Roman –  “Scrisoarea unui student roman in Romania” a emotionat intreg Internetul: “Mai trimiteti zacusca”

Scrisoarea unui student din Romania, care se rezuma la trei cuvinte “Mai trimiteti zacusa”, a impresionat intreg Internetul.

Top videoclipuri

1) One Direction Bucharest Flash Mob (Official Video) – 182 aparitii

2) Smiley feat. Kaan – Criminal [Official video HD] – 109 aparitii

3) KANYE WEST – NEW SLAVES (UNOFFICIAL VIDEO) – 99

4) Taxi ft. Irina-Margareta Nistor – Subtitrarea la romani [Official Video HD] – 98 aparitii

5) ROM presents: Bucharest Not Budapest – 87 aparitii

6) Avicii – Avicii – Wake Me Up (Lyric Video) – 76 aparitii

7) One Direction – Best Song Ever – 74 aparitii

8) Cabron – Frunzele si iarba [Official video HD] – 71 aparitii

9) Justin Timberlake – Tunnel Vision (Explicit) – 67 aparitii

10) Robin Thicke – Blurred Lines ft. T.I., Pharrell – 47 aparitii

Top hashtags

In luna iulie, hashtag-ul #peblog isi pastreaza prima pozitie din punct de vedere al numarului de mentionari. Pe pozitia a doua se situeaza hashtag-ul #romania.

Clipboard02

Youtube in .ro / iulie 2013

Uncategorized 1 Comment »

La Zelist Monitor analizam peste 700.000 de conturi publice de Youtube ale utilizatorilor din Romania. Din acestia peste 250.000 au postat minim un clip de-a lungul timpului, fiind upgradati astfel in terminologia noastra la nivelul de “publisheri”.

 

Iata care ar fi un short overview al utilizarii platformei video in .ro, pe iulie 2013:

Key figures

106.547 clipuri  postate

 23.270 publisheri activi

453.355 comentarii  postate de 150.443 comentatori distincti

Pentru comparatie in luna iunie 2013 au fost 26.072 publisheri activi, ce au postat un total de 112.350 clipuri.

—————

Top 10 clips by views

1. Mamasita – Fat Frumos (Official Single) – catmusicoffice – 1862105 vizualizari
2. Cabron – Frunzele si iarba [Official video HD] – hahahaproductioncom – 1764711 vizualizari
3. Smiley feat. Kaan – Criminal [Official video HD] – hahahaproductioncom – 1737578 vizualizari
4. Corina – Roata se intoarce (Official Video) – RotonMusicTV – 1681331 vizualizari
5. Dan Balan – Lendo Calendo (ft.Tany Vander & Brasco) Official video – MediaProMusic – 1651256 vizualizari
6. INNA – Be My Lover [Official Video] – InnaRomania – 1343492 vizualizari
7. One – Un nou inceput (Official Video) – MediaProMusic – 742980 vizualizari
8. Dj Project feat. Adela – Fara Tine (Official Single) – catmusicoffice – 636358 vizualizari
9. Blaxy Girls – Ma mut la mare (lyric video) – RotonMusicTV – 632689 vizualizari
10. Bibanu MixXL & Delia – La fel (Official Video) – Bibanu MixXL – 588218 vizualizari

 

Top 10 clipuri by comments

1. Ce vor femeile – Doza de Has – Mikey Hash – 5474 comentarii
2. Inghetata la discretie – Doza de Has – Mikey Hash – 4483 comentarii
3. Aer la cutie si piatra de companie – Doza de Has – Mikey Hash – 4475 comentarii
4.  Dume de agatat – Doza de Has – Mikey Hash – 4459 comentarii
5. ADEVAR SI PROVOCARE 12 | 100.000 SUBSCRIBERS!!! – tequila1428 – 3448 comentarii
6. GIVEAWAY: Minecraft si alte jocuri! – lord200m – 2838 comentarii
7. INNA – Be My Lover [Official Video] – InnaRomania – 2316 comentarii
8.  Smiley feat. Kaan – Criminal [Official video HD] – hahahaproductioncom – 2284 comentarii
9.  Satana Games: Amnesia Gameplay/Commentary – SatanaPC – 2150 comentarii
10.  Mamasita – Fat Frumos (Official Single) – catmusicoffice – 2113 comentarii

 

Top 10 canale

1. catmusicoffice – 6441 comentarii – 23 clipuri – 5310922 views
2. hahahaproductioncom – 3777 comentarii – 3 clipuri – 3534216 views
3. MediaProMusic – 5685 comentarii – 10 clipuri – 3396420 views
4. RotonMusicTV – 2917 comentarii – 42 clipuri – 3235329 views
5. nekmusicproduction – 1421 comentarii – 18 clipuri – 2312041 views
6. InnaRomania – 3221 comentarii – 6 clipuri – 1699515 views
7. Mikey Hash – 18891 comentarii – 4 clipuri – 1100249 views
8. CreativeMonkeyzArmy – 2937 comentarii – 12 clipuri – 1067726 views
9. redclovermedia – 2688 comentarii – 6 clipuri – 971848 views
10. DenisaRaducu – 379 comentarii – 28 clipuri – 823193 views

*topul canalelor tine cont doar te afisarile clipurilor postate in perioada 1-31 iulie 2013

 

Au inceput inscrierile la Webstock Awards 2013

Uncategorized Comments Off on Au inceput inscrierile la Webstock Awards 2013

webstock-logo

Anul acesta, Evensys revine cu cea de-a sasea editie Webstock Awards pe 27 septembrie 2013 la JW Marriott Grand Hotel Bucharest. Competitia ofera recunoastere celor mai creative proiecte din mediul online lansate in ultimul an in Romania.

Proiectele si campaniile pot fi inscrise gratuit in competitie intre 1 si 31 august, intr-una din cele 12 categorii: Publishing, Utility, Visual, User Generated Content (by brands), Blogging Campaigns, Special Projects (Brands), Facebook Applications, Bloggers Project, Mobile applications, Instagram (by Brands), Best Content Campaign on Facebook, Innovation. Competitia va fi jurizata de un grup de practicieni in marketing, comunicare, digital, social media si mobile.

In competitie pot participa doar proiectele care nu au fost inscrise in cadrul editiilor anterioare Webstock Awards, iar un proiect poate participa la o singura categorie. Jurizarea include doua etape: etapa de preselectie, ce se va desfasura intre 2-9 septemebrie si cea finala, ce va avea loc in perioada 10-20 septembrie.

Mai multe detalii despre inscrierea proiectelor la Webstock Awards 2013 puteti gasi accesand linkul: http://webstock.ro/premii/.

webstock_1

Cum va puteti inscrie la Webstock 2013?

Editia actuala va reuni atat bloggeri interesati de social media, cat si bloggeri specializati pe diverse domenii, iar, in acelasi timp, va oferi posibilitatea de participare si creatorilor de aplicatii si proiecte web & mobile. Webstock a rezervat totodata un numar de locuri pentru persoanele care lucreaza in agentii si companii si care doresc sa interactioneze cu comunitatea online. Cei interesati sa participe la eveniment vor avea mai multe modalitati de inscriere. Bloggerii se pot acredita sau pot deveni ambasadori ai evenimentului, asigurandu-si astfel un loc gratuit la eveniment. Profesionistii in comunicare si social media pot solicita invitatii gratuite pentru seminariile dedicate, iar persoanele care lucreaza in companii isi pot asigura un loc pe baza unei taxe de participare.

 webstock_2Care este structura Webstock 2013?

In prima parte a zilei, vor avea loc doua sesiuni de conferinte care vor oferi participantilor sfaturi pentru succesul in social media si oportunitatile actuale din industrie.

Dupa-amiaza se vor desfasura, in paralel, trei micro-evenimente specializate, Blogging, Communication si Mobile, care vor dezvalui insight-urile celor mai bune studii de caz, tendinte in domeniu si tactici eficiente in promovare prin intermediul mai multor platforme de comunicare.

La finalul zilei, va avea loc gala de premiere Webstock Awards, iar evenimentul se va incheia cu petrecerea organizata de Staropramen, la care sunt invitati toti participantii.

Webstock este organizat de Evensys in colaborare cu Vodafone, partenerul principal al evenimentului. Editia de anul acesta este sustinuta de LG, Staropramen, Bitdefender si HP. Comunicarea online si site-ul Webstock sunt realizate cu sprijinul Sunshine Digital Communication.

Pentru a fi la curent cu noutati despre Webstock, puteti urmari atat site-ul www.webstock.ro, cat si contul dedicat de pe Twitter (www.twitter.com/webstockro) sau pagina de Facebook (http://www.facebook.com/webstock).

 

Hai s-o ajutam pe Ioana!

social Comments Off on Hai s-o ajutam pe Ioana!

Ioana are 5 ani si-o poveste tare trista pe care am vrea sa o schimbam, cu ajutorul vostru. Fetita care acum ar trebui sa se bucure de copilarie are parte de-o realitate trista. Desi la controalele din perioada prenatala a parut perfect in regula, s-a nascut pe 15 iulie 2008 fara jumatate din antebratul drept si fara mana dreapta. Mai precis, conform Scrisorii Medicale din data de 15/07/2008, “Agenezia jumatatii distale antebrat si mana dreapta“.

E foarte trist pentru tine ca parinte sa mergi in parc si sa refuze ceilalti parinti sa-si lase copii sa se joace cu piticul/pitica ta pentru ca s-a nascut dintr-o eroare medicala cu un handicap. E mult mai trist, insa, pentru copil si iti vine sa muti muntii din loc cand ii vezi lacrima mijind, neintelegand ca problema este, de fapt, a parintilor. Copiii mici, in simplitatea lor, te accepta asa cum esti, fara lamentari. Cand, insa, mediul familial este unul deficitar, intervin rautatile, umilirea celorlalti copii.

Colegul nostru, Razvan, mereu ne povesteste despre Ioana, cat este de puternica si luptatoare si cum se transforma pe zi ce trece intr-o adevarata domnisorica cu tabieturi, mult mai matura decat multi dintre copiii de varsta ei si care priveste doar partea buna a lucrurilor.

In urma cu cateva zile a fost ziua Ioanei iar cea mai mare dorinta, pe care o repeta in fiecare an, este sa aiba o manuta noua. O dorinta simpla, dar care suna atat de ciudat pentru cineva care nu se afla intr-o situatie similara.

ioana

Am putea sa va provocam la experimente sumbre si sa va rugam sa va folositi doar mana stanga, fie si numai pentru cateva ore, pentru a simti si realitatea ei, dar n-o vom face. Pentru ca putem sa-i aducem zambetul pe buze si s-o ajutam pe Ioana sa aiba parte de-o proteza bionica si o viata normala in care sa nu fie marginalizata.

Pana in acest moment, din cei 185.000 de euro necesari, cu ajutorul evenimentelor organizate si din donatii, s-au strans 46.009 euro. Mai multe informatii puteti gasi atat pe pagina de Facebook, cat si pe site: http://helpioana.ro. Pentru donatii puteti accesa pagina Ajutor.

Help Ioana!

Legislatia spune “Da”, medicul spune “Nu”

Stiri Comments Off on Legislatia spune “Da”, medicul spune “Nu”

Cum ar fi ca 2013 sa fie anul in care taticii romani descopera emotia de a participa la nasterea copilului lor? Desi un drept legal, este necunoscut de foarte multe persoane si respectat de foarte putine maternitati.

Contrar traditiilor sau a prejudecatilor, studiile arata ca prezenta tatalui la nasterea copilului este benefica din mai multe puncte de vedere. S-a observat faptul ca femeile care au fost asistate la nastere de catre partenerii lor au avut o experienta mai buna, cu mai multa incredere si mai putina anxietate. Mai mult decat atat, partenerii le-au oferit suportul de care aveau nevoie pentru a se simti confortabil, mai mult decat au facut-o cadrele medicale, acestea fiind mai preocupate de monitorizarea medicala decat de starea emotionala a mamei. Nu in ultimul rand, implicarea tatalui la nastere determina o preocupare fata de ingrijirea copiilor pe termen lung.

Desi au existat si inainte de aparitia blogurilor tatici implicati si dedicati in cresterea copiilor, acestia nu au avut niciodata o voce publica mai puternica decat acum. Eforturile si proiectele tatilor precum Bogdan Draghici (avocatul taticilor de la Alianta TATA), Dedi Grigoriu (blogger-ul ta-su.ro), Bob Dragomirescu (parintele proiectului urbankid.ro), Sebastian Cochinescu (taticul din spatele www.tati.ro) sau Mihail Musat (coach Parinti Autentici) ne arata faptul ca ne aflam intr-o noua etapa a parenting-ului romanesc.

In Romania, dreptul tatalui de a fi prezent la nasterea copiilor este reglementat prin lege. Cu toate acestea, cele mai multe maternitati nu il respecta. Cauzele invocate de medici sunt multiple, insa, fiecare dintre ele are cate o solutie. Unul dintre argumente se refera la riscul de aducere a agentilor patogeni in sala de nasteri de catre tata. Solutia este cat se poate de simpla, tatii putand purta echipament steril de protectie la fel ca restul echipei medicale. Un alt motiv invocat de maternitati este nevoia de a nu expune alte femei in travaliu la prezenta unui strain. Aceasta justificare are drept solutie paravane textile care sa separe paturile de nastere. O alta cauza pentru care obstetricienii refuza sa le permita accesul tatilor in sala de nasteri se refera la teama de a nu se expune observatiei unei persoane care poate fi martora la un malpraxis.

Fundatia Crucea Alba este o organizatie care lupta pentru imbunatatirea serviciilor de maternitate din Romania, informand parintii despre drepturile lor si oferindu-le consiliere. Fundatia a lansat recent campania Give Play Change: Donezi, te distrezi, revolutionezi! pentru a strange fonduri menite sa finanteze cursuri pentru tatici, materiale informative despre drepturile lor si echipamente de protectie pentru accesul in sala de nasteri. Evenimentele campaniei, in functie de suma donata, se desfasoara in perioade de timp diferite, accesul fiind permis prin donatia unei anumite sume de bani: LaserMaxx Party (acces prin donatia a cel putin 50 RON), Crowd Karaoke Party (30 RON+), Concurs Mini- Candola (30 RON+), Sexy Daddy Calendar (50 RON+), (Temporary Tatoo Party (100 RON+).

Doneaza si tu si participa la evenimentele campaniei Give Play Change pentru imbunatatirea serviciilor de maternitate din Romania!

Evenimente viitoare

  • Bubble Park Party: 13 iulie
  • Concurs Mini-Candola: 3 august
  • Crowd Karaoke Party: 17 august
  • Sexy Daddy Calendar: 1 septembrie – 1 octombrie
  • Temporary Tatoo Party: 15 octombrie

Pentru mai multe informatii, o puteti contacta pe RALUCA DUMITRESCU, Event Planner Fundatia Crucea Alba, la adresa office@cruceaalba.ro.

Peste 120 de magazine online participa la Gala Premiilor eCommerce 2013

Stiri Comments Off on Peste 120 de magazine online participa la Gala Premiilor eCommerce 2013

122 de magazine online s-au inscris la cea de-a 8-a editie anuala a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), numarul lor fiind cu 35% mai mare decat in 2012. Branduri cunoscute atat in offline, cat si in online au ales GPeC 2013, demonstrand astfel notorietatea competitiei in piata de comert electronic din Romania: F64, evoMAG, Oktal, GSMnet, Arabesque, Noriel, ParAvion, Vola, eSky, VelTravel, La Femme, Yokko, Originals, Stone Creek, MyCloset, Aoro, Kurtmann, FunGift, MyTicket, RCA-Ieftin, FloriDeLux, Floria etc.

Concurenta este deosebit de mare pe categoriile de IT&C, Electronice si Electrocasnice, Fashion si Bebelusi, copii si jucarii. In ceea ce priveste impartirea magazinelor inscrise pe grupe de concurs, cresterea cea mai spectaculoasa este in categoria Professional (mai vechi de 2 ani si cu traffic ranking Alexa mai mic de 200.000) unde numarul de magazine acceptate in competitie a ajuns de la 7 anul trecut la 17 in acest an, demonstrand inca o data interesul crescut al magazinelor renumite pentru competitia GPeC.

Lista completa a magazinelor inscrise la GPeC va fi publica in curand pe website-ul Galei la www.gpec.ro.

20 de specialisti in e-commerce evalueaza cele 122 de magazine inscrise la GPeC

Incepand cu data de 25 iunie, timp de o luna, are loc prima etapa de jurizare din cadrul celei de-a 8-a editii a GPeC. Juriul GPeC 2013 este format din 20 de specialisti renumiti din piata de comert electronic din Romania, reprezentanti ai unor companii de top din industrie cum ar fi Google, Zitec, iLeo, GreenPixel, Orange, BitDefender, ING Bank etc.

Cei 20 de jurati GPeC 2013, care vor analiza magazinele online din competitie tinand cont de un amplu set de peste 90 de criterii de evaluare sunt Elisabeta Moraru, Ioana Barbu, Alex Lapusan, Bogdan Manolea, Robert Anghel, Florin Pravai, Marius Deak, Cosmin Nastasa, Mihai Paun, Horia Neagu, Radu Vilceanu, Cristian Ignat, Adrian Pintilie, Vlad Stanila, Cosmin Daraban, Cosmin Negrescu, Marian Malahin, Mihai Ghita, Stefan Tanase si Florinel Chis.

Peste 90 de criterii de jurizare orientate catre optimizarea conversiilor si cresterea afacerii

Magazinele online inscrise in competitia GPeC 2013 vor trece prin 2 etape de evaluare, in cadrul carora vor fi supuse unui set complex de peste 90 de criterii de jurizare, orientat catre optimizarea conversiilor si cresterea afacerii. Criteriile de apreciere GPeC sunt actualizate de la un an la altul, tinand cont de tendintele internationale in comert electronic. Acestea evalueaza magazinele online din toate punctele de vedere, de la claritatea designului si functionalitate pana la cursivitatea fluxului de comanda, interactiunea magazinului online cu clientii, aspecte juridice si criterii legate de optimizarea pentru motoarele de cautare.

Pana pe 25 iulie are loc prima etapa de evaluare, juriul GPeC 2013 analizand magazinele online si acordand calificative pentru fiecare criteriu in parte. Ulterior, magazinele au ocazia de a remedia problemele semnalate pentru a creste performantele afacerii lor si sansele de reusita in competitia GPeC.

Toate magazinele online care au intrunit cumulativ criteriile de preselectie si au fost aprobate in competitie, au primit marca de incredere TRUSTED.ro. De asemenea, acestea vor beneficia in scurt timp de implementarea gratuita pentru 1 luna a ClickTale (contul GOLD), unul dintre cele mai importante tool-uri de customer experience analytics la nivel international.

Ce urmeaza la GPeC 2013…

  • Dupa terminarea primei etape de jurizare pe 25 iulie, magazinele online se intalnesc fata in fata cu membrii juriului in cadrul Intalnirilor Consultative GPeC 2013 pentru a discuta notele primite si raportul de audit;
  • La finalul lui august are loc cea de a 3-a editie anuala a Scolii de Vara GPeC 2013 – 5 zile de training de comert electronic, sesiuni de consultanta cu specialisti in e-commerce si networking cu numele mari ale industriei online din Romania;
  • Cea de-a 2-a etapa de evaluare din luna octombrie 2013 va reprezenta Jurizarea Finala GPeC 2013 pentru magazinele online;
  • Castigatorii GPeC 2013 ai fiecarei categorii si grupe vor fi anuntati in cadrul Festivitatii de Decernare a Premiilor GPeC 2013 din noiembrie.

Parteneri GPeC 2013

Gala Premiilor eCommerce 2013 este un eveniment sustinut de: Banca Transilvania, Cargus, DPD Romania, FAN Courier, MasterCard, Orange, UIS, VISA, Zumzi.

Cu sprijinul: Agile Media, CasaDeTraduceri, ClickTale, ECOMpedia, Silkweb, TeamDeals, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, ZeList, 2Parale.

Parteneri media: AvocatNet, PaginaDeMedia.ro, Blogal Initiative, Computer Blog, Comunicate De Presa, DAS Cloud, Hotnews, IAB Romania, Kiss FM, Laptop News, Radio Romania Cultural, ShopMania, Trafic, Ulise.

Bloguri partenere: Chinezu, Cristi Dorombach, Iyli, Lavinia Biberi, Liviu Taloi, Victor Kapra, Sabina Cornovac, Sorin Rusi, Stefan Murgeanu, Alex Mihaileanu, Marius Calugaru

Priveste mai intai copilul!

Stiri 1 Comment »

UNICEF deruleaza campania “Priveste intai copilul! Priveste-ma! Sunt un copil, nu o dizabilitate!” in perioada 1 iunie – 1 septembrie 2013.  Este o campanie de informare, constientizare si strangere de fonduri dedicata copiilor cu dizabilitati din Romania.

Obiectivul campaniei este acela de a atrage atentia asupra problemelor de discriminare, precum si limitarile in ceea ce priveste accesul la servicii adecvate pe care le intampina copii cu dizabilitati si familiile acestora.

Prima etapa a campaniei este cea de informare a opiniei publice asupra situatiei existente a copiilor cu dizabilitati din Romania, care sunt problemele cele mai stringente si care sunt solutiilor propuse care pot produce o schimbare in viata acestor copii.

Din luna iulie, demersul UNICEF va fi sustinut si printr-o campanie publica de strangere de fonduri care va beneficia de sprijinul postului de televiziune Realitatea TV. Un numar special de SMS pentru donatii, precum si platforma special destinata donatiilor online, vor fi disponibile din luna iulie.

Fondurile stranse in urma campaniei vor fi utilizate pentru interventii legate de imbunatatirea serviciilor pentru copiii cu dizabilitati din cele peste 200 de comunitati din Romania in care UNICEF este prezent cu programe sociale si de educatie.

UNICEF doreste ca mesajul lor sa ajunga la cat mai multe persoane, pentru a cunoaste exact situatia si drepturile copiilor cu dizabilitati si mai ales care sunt solutiile propuse.

Mai jos, va invitam sa cititi cateva dintre statisticile care va vor ajuta va faceti o idee despre situatia in care se afla copiii cu dizabililtati:

  • 50,32% sunt copii incadrati in gradul grav;
  • 20,01 % sunt incadrati in gradul accentuat;
  • 29,67% in gradul mediu si usor;
  • 30.000 de copii au tulburari din spectrul autismului;
  • 30.000 de copii cu Sindromul Down;
  • Iar rata medie nationala pe judet a copiilor cu dizabilitati este de 2,7%.
Mai multe informatii despre statistici, legislatie si solutiie propuse de UNICEF puteti gasi pe website-ul campaniei, iar etapele campaniei le puteti vedea aici. De asemenea, daca doriti sa sustineti campania si sa o promovati, gasiti mai multe resurse accesand acest link.

Cautam Jedi Apprentice (Padawan)

Stiri 1 Comment »

Cautam un intern pasionat/a de social media, care este dornic(a) sa se invete si capabil(a) sa se integreze usor intr-un colectiv de oameni seriosi, deschisi si inteligenti.

Postul oferit este de Jedi Apprentice (Padawan) si presupune sa te implici in diferite activitati de research si analiza, vei putea sa iti perfectionezi abilitatile profesionale si vei putea cunoaste o multime de oameni interesanti.

Postul necesita:

  • o cunoastere medie spre buna a social media,
  • bune capacitati de organizare si analiza,
  • cunoasterea limbii engleze la nivel mediu,
  • capacitate de efort prelungit, rezistenta la stres si abilitati de comunicare,
  • simtul umorului si capacitatea de a gandi/decide pe cont propriu.

Perioada de internship este de doua luni, cu posibilitatea ulterioara de angajare full time.

Programul de lucru este de 6 ore pe zi (10:00-16:00) si necesita prezenta efectiva la sediul Zelist din Bucuresti.

In cele doua luni vei invata despre social media si monitorizare, despre administrarea paginilor de Facebook si metricele pentru masurarea eficientei acestora, despre metode avansate de descoperire a afinitatilor, despre generarea de continut pentru social media si despre activitatile specifice administrarii comunitatilor

Internship-ul este platit!

CV-ul se trimite la adresa razvan@tree.ro cu cc la office@tree.ro pana in data de 17.06.2013 ora 12:00 (pranz).

Cei selectati pentru interviuri vor fi invitati la sediul Zelist incepand cu data de 18.06.2013.

Avem statistici private in fbMonitor

fbMonitor 1 Comment »

In cadrul platformei de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook, fbMonitor, am implementat modului de Statistici Private, care prezinta informatiile din Facebook Insights intr-un mod mult mai organizat.

Modulul pune la dispozitie date despre metrice precum Average User Engagement, Average Virality/Post, Average Viewership, Fans Reach si Average Negative Feedback. Mai mult, iti oferim si informatii si grafice privind:

  • evolutia numarului de fani, evolutia numarului de fani care au oferit feedback negativ (au dat un-like, report sau hide unei postari sau chiar au dat unlike paginii),
  • evolutia numarului de utilizatori care dau click pe link-urile adaugate sau pe orice alt continut adaugat (chiar daca nu interactioneaza cu postarea) in raport cu feedback-ul negativ si userii implicati in discutii (engaged users),
  • evolutia numarului de impresii (vizualizari) ale paginii in raport cu numarul de utilizatori unici ai paginii dintr-o zi si
  • evolutia numarului total de impresii (vizualizari) ale postarilor in raport cu numarul organic de vizualizari ale postarilor care au aparut in News feed, Ticker sau in timeline-ul paginii, numarul utilizatorilor unici care au vazut postarile tale prin intermediul prietenilor lor care au distribuit o postare si numarul utilizatorilor unici care au vazut postarile tale intr-o reclama sau intr-o postare sponsorizata.

Informatiile sunt preluate direct din insights-urile disponibile pentru pagina de Facebook, dupa logare cu user si parola. Aplicatia cere DOAR drepturi de citire ale datelor disponibile in insights si nu realizeaza postari.

Mai jos puteti sa vedeti doua printscreen-uri cu o parte dintre informatii disponibile in modulul de statistici private – Private Stats.