Cele mai vizibile agentii digitale/interactive in social media in luna august 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile agentii digitale/interactive in social media in luna august 2014

Refresh.ro publica topul celor mai vizibile agentii digitale/interactive  din Romania in luna august 2014, in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale.

Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

1. Thinkdigital – 114 | 71 | 205,571
2. Kinecto – 18 | 11 | 162,054
3. SENIORHYPER – 55 | 36 | 136,849
4. Kubis Interactive – 73 | 53 | 94,315
5. Webstyler – 20 | 15 | 68,001
6. The Geeks – 32 | 14 | 43,616
7. MRM Worldwide – 14 | 11 | 41,524
8. iLEO Marketing Interactiv – 25 | 17 | 33,634
9. Spada Digital Media – 5 | 5 | 31,579
10. Silkweb – 27 | 17 | 28,071

Pentru a consulta topurile extinse, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Cele mai vizibile agentii de PR din Romania in luna august 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile agentii de PR din Romania in luna august 2014

Refresh.ro publica topul celor mai vizibile agentii de PR din Romania in luna august 2014, in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale.

Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

1. Golin – 93| 47 | 156,274
2. The Practice – 118 | 85 | 145,317
3. DC Communications – 51 | 41 | 80,515
4. Image PR – 56 | 38 | 48,873
5. V+O Communication – 24 | 18 | 45,892
6. GMP PR – 24 | 19 | 45,253
7. Nicola Porter Novelli – 20 | 16 | 39,907
8. The Public Advisors – 22 | 13 | 30,604
9. Travel Communication – 7 | 7 | 30,150
10. Daescu Bortun Olteanu – 15 | 10 | 29,814

Pentru a consulta topurile extinse, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

04 -10 septembrie 2014 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research 2 Comments »

Va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din perioada 04  – 10 septembrie 2014.

Lansari, campanii, stiri:

Interviuri, opinii:

Statistici, cifre, indicatori:

Conferinte, evenimente:

Topul celor mai vizibile magazine online din Romania in luna august 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Topul celor mai vizibile magazine online din Romania in luna august 2014
​Refresh.ro publica topul celor mai vizibile magazine  online din Romania in luna august 2014, in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale.

Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

1. eMAG – 9,444 | 1,359 | 45,034,780
2. Altex – 1,655 | 344 | 8,489,886
3. Miniprix – 2,392 | 128 | 6,168,172
4. Elefant – 1,635 | 661 | 4,832,906
5. ShopMania – 1,153 | 156 | 4,690,486
6. Domo – 992 | 373 | 3,149,244
7. Flanco – 702 | 255 | 2,143,240
8. ZorileStore.ro – 150 | 48 | 1,864,283
9. Libris – 843 | 280 | 1,528,696
10. PC Garage – 1,930 | 111 | 1,070,564

Pentru a consulta topurile extinse, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Romanian PR Award îi invită pe comunicatori la Decision-Board

Comunicate de presa Comments Off on Romanian PR Award îi invită pe comunicatori la Decision-Board

ilustratie_cover_2014

Cea de-a XII-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award vine să întărească rolul directorului de comunicare în boardul organizaţiilor și în luarea deciziilor strategice. Paradigma managementului strategic reflectă viziunea pe care competiţia Romanian PR Award încercă s-o promoveze de peste un deceniu. Este o perspectivă care înglobează idealurile celor care au marcat istoria relaţiilor publice şi ale celor mai iscusiţi dintre practicienii de azi.

Credem cu tărie că prezenţa directorului de comunicare în board-ul organizaţiilor nu este nici utopică, nici imposibil de atins. Istoria competiţiei ne arată că există organizaţii în România care au adoptat cu succes acest model.

Chiar şi cel mai talentat director de comunicare nu poate să-şi folosească optim potenţialul profesional dacă nu se află într-un raport de parteneriat cu managementul de top. Acesta gestioneză nu doar atribuţiile specifice funcţiei de comunicare, este totodată consilier şi alter ego al CEO-ului. Iar raportul celor doi contribuie semnificativ la succesul organizaţiei şi la credibilitatea comunicării.

Decision-Board, pe scurt D-board, gadgetul origami al celei de-a XII-a ediţii a Romanian PR Award, creat cu ingeniozitate de colegii de la Vitrina Advertising, încearcă într-un mod ludic să ofere răspunsuri non-uzuale la întrebări cât se poate de presante. D-board este un obiect, dar şi un instrument. Un joc inofensiv, dar şi o modalitate altfel de a lua decizii. Funcţia sa principală este simplificarea şi oferirea de răspunsuri non-uzuale pentru întrebări cât se poate de presante. Deşi numărul răspunsurilor este finit, numărul întrebărilor care îi pot fi adresate este nesfârşit, astfel că D-board poate fi utilizat de fiecare dată când ne aflăm în faţa unui impas.

Competiţia din acest an se anunţă mai diversă şi mai puternică, reuşind să adune sub aceeaşi umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor din ţară şi străinătate, parteneri prestigioşi şi zeci de concurenţi care dau comunicării însemnătatea cuvenită. Mulţumim în mod special membrilor distinşi ai juriului, concurenţilor, partenerilor şi prietenilor care ne onorează cu încredere an de an”, a declarat Dana Oancea, membru în board-ul Forum for International Communications.

Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 10 ţări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Porsche AG, Vodafone, Raiffeisen, Coca-Cola Hellenic, URSUS Breweries, Siemens AG, JTI, Pfizer, Petrom, Bancpost, MOL Romania, Booking.com, reprezentanţi ai agenţiilor globale de PR – Edelman, Weber Shandwick, Ketchum, Golin, Ogilvy & Mather, MSLGroup, Hill & Knowlton Strategies, Burson-Marsteller, FleishmanHillard, Brunswick Group, TMA Communications, executivi ai agenţiilor locale de PR – McCann PR, MSLGROUP The Practice, GMP PR, Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, Golin Bucharest, DC Communication, BDR Associates Communication Group, Oxygen Public Relations, Media Pozitiv, Storience, Public Advisors, Action Global Communications, Vitrina Advertising, Smile Media precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, AMEC, United Nations, Holmes Report şi Forum for International Communications.

Înscrierile la cea de-a XII-a ediţie se fac până marţi, 30 septembrie 2014. Aplicaţiile depuse după această dată, dar cel târziu până vineri, 10 octombrie 2014, implică o creştere cu 10% a taxei de participare.

Gala Romanian PR Award se va desfăşura în seara zilei de 27 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel.

Pentru al doilea an consecutiv, Vodafone România va acorda distincţia „PR Innovator of the Year”, oferind vizibilitate proiectelor care prin inovaţia pusă în joc şi excelenţa execuţiei trec dincolo de graniţele comunicării obişnuite, de ceea ce era considerat până acum posibil sau fezabil.

Competiţia a fost îmbogăţită cu distincţia „Best of PR Evaluation”, un premiu special acordat începând cu acest an de Raiffeisen Bank şi dedicat pragmaticilor şi vizionarilor care înţeleg importanţa evaluării şi măsurării rezultatelor obţinute.

Detalii despre competiţie pe www.praward.ro.

Romanian PR Award este susţinut de Vodafone România, partener fondator, de partenerii Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic şi Ursus Breweries, de partenerii logistici – Cargus, 360Revolution, Sothis Print – şi de partenerii media- Hotnews, Forbes, PR Romania, IQADS, Adhugger, CSR Romania, Zelist şi Markmedia.ro.

Despre organizator

Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standarde etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. În martie 2006, Forum a iniţiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste, program afiliat la reţeaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundaţia a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicaţii online de PR din Europa, conform Communications Director.

Situatie Instagram August 2014

Stiri 1 Comment »

In luna august, numarul conturilor de Instagram din Romania a depasit pragul de 140.000, ajungand la 140.272. Dintre acestea, doar 41.443 de conturi au fost active in ultima luna a verii.

Mai jos gasiti si alte detalii despre activitatea pe Instagram in luna august.

Imagini postate: 711977
Video postate: 25127
Comentarii postate: 849573
Like-uri la imagini: 23486854
Like-uri la video: 828831
Conturi cu peste 100 media: 360
Conturi cu peste 50 media: 1951
Conturi cu peste 10 media: 21517
Conturi cu peste 10000 followeri: 148
Conturi cu peste 5000 < 10000 followeri: 180
Conturi cu peste 1000 < 5000 followeri: 2153
Conturi cu peste 500 < 1000 followeri: 5622

Top 10 hashtag-uri utilizate

1

love

29694

2

summer

28897

3

happy

13374

4

fun

13118

5

beautiful

11330

6

instagood

11264

7

romania

10969

8

friends

9963

9

photooftheday

9651

10

me

9311

Top 10 cele mai like-uite imagini

User

Media

1

INNA

http://instagram.com/p/rf3lkezckM/

2

AntoniA•

http://instagram.com/p/sPSUcBBvaP/

3

Alex Velea

http://instagram.com/p/sA9Oh0yaeN/

4

Adrian Mincioaga

http://instagram.com/p/re9KHJBBle/

5

Delia Miriam

http://instagram.com/p/rj3sF3FRrT/

6

lavinia cernău

http://instagram.com/p/sRr5MfHMn6/

7

smiley_omul

http://instagram.com/p/rXbEnzSo0a/

8

Danny Λrr0₲anT ▼

http://instagram.com/p/rp0rNuDCyz/

9

Nicole Cherry

http://instagram.com/p/sKFYYZqq1B/

10

RUBY

http://instagram.com/p/sMW7RUNWSs/

Top 10 cele mai like-uite video


User

Media

Likes

Thumb

1

INNA

http://instagram.com/p/r9g5iyzckp/

13342

2

AntoniA•

http://instagram.com/p/rPs-8MhvXG/

7052

3

Mihai Bendeac

http://instagram.com/p/rPK6fOMwx8/

2604

4

Nicole Cherry

http://instagram.com/p/r-PJDnqqzR/

2344

5

Delia Official

http://instagram.com/p/r9cL78gD53/

2325

6

smiley_omul

http://instagram.com/p/sJ9pLWyoyw/

2289

7

BASTIAN

http://instagram.com/p/sMpmnUhUii/

2143

8

Instadanut✔️

http://instagram.com/p/sUyfMjqbpD/

1933

9

Mihai ZMENTA

http://instagram.com/p/sHkWAFARiq/

1928

10

RUBY

http://instagram.com/p/sPp8bNNWSk/

1915

Top 10 cele mai Instagram-uite locuri din Romania

1

Plaja Summer Kiss Costinești

217

2

Parcul Herăstrău

217

3

Plaja Vama Veche

166

4

Loca Beach

108

5

Piața Sfatului

108

6

Summer Well Festival (official)

99

7

Centrul Vechi

97

8

Băneasa Shopping City

95

9

Costinești

94

10

Gradina EDEN

89

11

crazy beach

87

12

Megadiscoteca Tineretului

86

SEM Days 2014: despre vizibilitate, relevanta si putere in online, cu specialisti din SUA, UK si Romania

Comunicate de presa Comments Off on SEM Days 2014: despre vizibilitate, relevanta si putere in online, cu specialisti din SUA, UK si Romania

Intre 24 si 25 septembrie, la Willbrook Platinum Business & Convention Center Bucuresti, va avea loc cea de-a 3-a editie Search Engine Marketing (SEM) Days, eveniment care isi propune sa le ofere participantilor o perspectiva complexa asupra modului in care a evoluat mediul online in ultima perioada. Pe durata celor doua zile, cei prezenti la eveniment vor lua parte la 2 paneluri, 9 prezentari si 15 workshop-uri.

Jim Sterne si Tim Resnik tin capul de afis in prima zi

SEM Days debuteaza pe 24 septembrie, de la ora 9:45, cu prezentarea lui Jim Sterne, fondatorul eMetrics Summit. Acesta va vorbi despre dedesubturile optimizarii continutului online si modalitati de valorificare a cuvintelor cheie pentru a atrage trafic relevant. Prezentarile din prima zi vor viza subiecte precum inbound si outbound amrketing, metode de masurare eficienta a performantei SEO, viitorul in Video Marketing, mituri in Pay Per Click etc.

Printre speakerii care il vor urma pe Jim Sterne se numara Cosmin Negrescu (CEO la SEO Monitor), Cristian Ignat (PPC Marketing Manager la 2Parale), Dan Bulucea (Country Manager la Google Romania) sau Dragos Stanca (Managing partner la ThinkDigital).

Ziua va fi incheiata de prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, care va discuta despre utilizarea eficienta a Google Analytics si adaptarea campaniilor SEO in functie de schimbarile Google. Prezentarea lui Tim Resnik va incepe la 17:30.

9 workshop-uri utile oricarui specialist 

In cea de-a doua zi a evenimentului, participantii vor fi invitati sa aprofundeze notiuni pe care orice specialist in marketing, branding sau comunicare trebuie sa le cunoasca pentru a performa astazi in online: big data, managementul reputatiei online, strategii eficiente de SEO, masurarea rezultatelor in Pay Per Click, strategii de video & YouTube marketing, optimizarea strategiilor online, psihologia conversiilor online.

Workshop-urile vor fi sustinute de o mare parte din speakerii prezenti in prima zi, in frunte cu Tim Resnik si Jim Sterne.

Lista completa a speakerilor si agenda evenimentului sunt disponibile pe site-ul SEM Days.

Bilete de acces la eveniment pot fi achizitionate online, pe baza formularului de inregistrare.

Topul celor mai viralizate stiri in social media

social media, Zelist Research Comments Off on Topul celor mai viralizate stiri in social media

Saptamana 36, 1-7 septembrie 2014

. Uniunea Europeana: NU-l votati pe Victor Ponta! – capitalismpepaine.com
7101 shares 2844 comments 13237 likes 34 tw. trackbacks 7112 tw. followers 2 blogs trackbacks
2. As fi putut intelege… – irinab.com
1237 shares 387 comments 7187 likes 3 tw. trackbacks 61 tw. followers
3. Manifest pentru Monica Macovei. Sa credem in basmul democratiei – contributors.ro
1457 shares 520 comments 4967 likes 36 tw. trackbacks 34823 tw. followers 4 blogs trackbacks
4. Amnistie bugetara, la promotie electorala – biziday.ro
1024 shares 247 comments 4102 likes 15 tw. trackbacks 3658 tw. followers
5. Guvernul a gresit ordonanta, primarii migratori isi pierd functia – contributors.ro
1072 shares 424 comments 3166 likes 30 tw. trackbacks 30360 tw. followers 1 blog trackback
6. Clubul celor care muncesc in Romania, episodul 12 – biziday.ro
741 shares 243 comments 3683 likes 6 tw. trackbacks 29719 tw. followers
7. Nu se poate sa ai timp sa iesi la tigara, dar sa nu-ti suni niciodata femeia sa-i spui, fara niciun motiv special, ca o iubesti ;) – avonspaceblog.ro
569 shares 249 comments 4355 likes 4 tw. trackbacks 3830 tw. followers
8. Sondaj PSD: Ponta a pierdut deja alegerile – capitalismpepaine.com
697 shares 541 comments 2153 likes 6 tw. trackbacks 916 tw. followers 1 blog trackback
9. Bunicul meu a fost supererou…a iubit o singura femeie toata viata lui. – bloguluotrava.ro
401 shares 55 comments 4776 likes 3 tw. trackbacks 1054 tw. followers
10. Mai bine o invazie informala decat un razboi declarat – biziday.ro
628 shares 283 comments 3062 likes 9 tw. trackbacks 7730 tw. followers 1 blog trackback

Topul celor mai viralizate stiri din social media reprezinta un proiect comun Refresh.ro si Zelist Monitor.
Pentru a consulta si celelalte topuri, clasificate pe diverse domenii, va invitam sa vizitati pagina Refresh.ro.

28 august – 3 septembrie 2014 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 28 august – 3 septembrie 2014 – Saptamana in Social Media

In ultimele 7 zile, numarul articolelor din blogosfera a fost de 55.534, iar pe Twitter s-au publicat 346.406 postari. In continuare, va prezentam cele mai importante stiri din social media in perioada 28 august – 3 septembrie 2014.

Lansari, campanii, stiri:

  • The Practice intra oficial in reteaua MSLGROUP, cel mai mare jucator pe piata relatiilor publice din EMEA.
  • Trei campanii IMAGE PR au fost premiate cu bronz la Stevie Awards 2014.
  • Prima expozitie selfie din lume va avea loc in Romania.
  • Publicis promoveaza folosirea centurii de siguranta la volan in randul femeilor cu ajutorul campaniei #seabeltb00bing.
  • S-a lansat “Wiki loves monuments”, o campanie ce are  ca scop imbunatatirea enciclopediei online Wikipedia cu informatii despre cultura si istoria Romaniei.
  • Twitter isi schimba fontul si le ofera utilizatorilor mai multe optiuni de culori de profil.
  • Pe 3 septembrie, Facebook a “cazut” in intreaga lume timp de 20 de minute.
  • Reddit a lansat un scurt ghid prin care le prezinta utilizatorilor cum sa foloseasca platforma.
  • Twitter a facut public sistemul de anayltics. Acesta poate fi accesat de aici.
  • Netflix lanseaza un parteneriat cu Facebook.
  • Google a confirmat oficial oprirea proiectului Autorship.
  • DeviantArt va investi 10 milioane de dolari in varianta de mobil.
  • IKEA Singapore a lansat “IKEA bookbook“, campania de promovare a noului catalog, facand o paralela la reclamele Apple.
  • Graffiti Blue se va ocupa de publicitatea site-ului Realitatea.net.
  • Campania ALS Ice Bucket Challenge a strans mai bine de 100 de milioane de dolari.

Cifre, statistici si alte asemenea:

Prezentari, evenimente, festivaluri:

Interviuri, oameni, opinii:

Saptamana aceasta in Social Media

social media, Zelist Research 1 Comment »

In ultimele 7 zile, numarul articolelor din blogosfera a fost de 53.548, iar pe Twitter s-au publicat 333.437 de postari. In continuare, va prezentam cele mai importante stiri din social media in perioada 21-27 august 2014.

Lansari, campanii, stiri:

Prezentari, evenimente, festivaluri:

  • Tudor Giurgiu, fondatorul si presedintele Festivalului International de Film Transilvania, vine la conferinta „The Power of Storrytelling” (Bucuresti, 17-18 octombrie).
  • S-a incheiat cea de-a noua editie Adfel. 30 de organizatii din zona culturala, sociala, ecologica si educationala au gandit peste 50 de moduri neconventionale de a implica participantii in activitatile lor.
  • A doua editie a conferintei Social Media Strategy Summit despre strategii, tactici si exemple concrete de promovare a brandului personal si afacerilor prin intermediul retelelor sociale va avea loc pe 4 septembrie 2014 in Bucuresti.

Cifre, statistici si alte asemenea:

  • Refresh.ro a publicat lista celor mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 18-24 august 2014.
  • Forbes Romania a publicat topul celor mai mari bugete de publicitate outdoor din Romania, in primul semestru din 2014.

Interviuri, oameni, opinii:

  • Razvan Girmacea, fondator Monitor Backlinks, prezinta povestea start-up-ului sau pe blogul lui Victor Kapra.
  • Cabral vorbeste despre abonamentele premium Youtube care ar garanta vizualizarea clipurilor fara reclame.
  • Felicitari noului PR Account Manager de la V+O CommunicationAna-Maria Godja!