Va prezentam situatia Instagram in Romania in luna octombrie, intr-un infografic realizat de Instagramology si Zelist.
Maine are loc Evenimentul Anului in E-Commerce – GPeC Summit & Romanian E-Commerce Awards Gala Noiembrie 2014
Comunicate de presa Comments Off on Maine are loc Evenimentul Anului in E-Commerce – GPeC Summit & Romanian E-Commerce Awards Gala Noiembrie 2014Maine, 27 Noiembrie 2014 are loc, la Bucuresti, Cel mai Important Eveniment de Comert Electronic din Romania – GPeC Summit & Romanian E-Commerce Awards Gala. GPeC (Gala Premiilor eCommerce) este, de 9 ani, evenimentul de referinta in comertul online romanesc care se desfasoara timp de 7 luni in fiecare an. Editia GPeC 2014 a luat startul in luna Aprilie anuntand inscrierile in Competitia Magazinelor Online – singura competitie din Romania intre website-urile de comert electronic, bazata pe 90+ criterii de jurizare.
Organizatorii au pregatit o agenda impresionanta de speakeri internationali si autohtoni, “adevarate nume grele” – potrivit lui Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. “4 speakeri internationali de top vorbesc la GPeC, majoritatea venind pentru prima oara la un eveniment din Romania. In plus, liderii de piata si specialistii romani – recunoscuti drept autoritati la nivel de industrie – vor fi alaturi de noi pe 27 Noiembrie”, adauga Radu. Tematica editiei 2014 a GPeC este “Vorbim e-commerce!”.
Iata cine sunt speakerii GPeC Summit Noiembrie 2014 (in ordinea din agenda evenimentului): Horia GROZEA (Director Card Payments mobilPay), Catalin CRETU (Subregional Manager Visa Europe – Romania, Croatia & Slovenia), Dorin BOERESCU (CEO 2Parale & 2Leva), Gabriel GHITA (Business Development Manager MasterCard Europe CEE), Marin MITROI (General Manager RomCard), André MORYS (CEO Web Arts AG), Dragos STANCA (Managing Partner THINKDIGITAL & Founder ICEEfest), Adrian MIHAI (Managing Partner FAN Courier), Lucian ALDESCU (CEO DPD Romania), Bartosz NIWINSKI (Regional Manager CEE Hybris), Horia Neagu (Online Shop & Care Manager Orange Romania), Violeta LUCA (Vice Presedinte & Director Executiv eMAG), Cristina POPA (Head of Customer Service CEE Fashion Days), Marius GHENEA (Presedinte ARMO), Radu BUTUFEI (E-Commerce Manager Carrefour Online), Marian Alecsiu (CEO F64), Andy SZEKELY (Fondator Bootcamp University), John EKMAN (Founder of Conversionista!), Horea VUSCAN (Fondator BTCXchange si BTCXpay), Iulian PADURARIU (Managing Partner & Founder The Marks), Liviu TALOI (Co-Founder Ecompedia & Community Manager GPeC), Valentin RADU (CEO Marketizator), Ionut MUNTEANU (PPC marketing specialist, Trainer & Partner WebDigital), Chris SHERWOOD (Head of Public Policy Allegro Group), Radu VILCEANU (Founder & CEO ContentSpeed), Adrian ICHIM (Fondator si Partener Advanced Ideas Romania & UK), Alexandru LAPUSAN (CEO & Founding Partner ZITEC), Bogdan MANOLEA (Co-fondator Trusted.ro), Cosmin DARABAN (CMO & Co-Founder SilkWEB), Elisabeta MORARU (Industry Manager Google Romania), Robert ANGHEL (Head of Mobile Strategy ING Bank Romania).

Ziua de 27 Noiembrie este structurata pe doua module principale: GPeC Summit – Conferinta (in intervalul orar 09:00 – 18:35) si cea de a IX-a editie a Festivitatii de Premiere Gala Premiilor eCommerce (incepand cu ora 19:40). In cadrul Galei vor fi premiate Magazinele Anului 2014 in urma Competitiei GPeC, dar si principalii jucatori in E-Commerce – organizatorii promitand un adevarat spectacol, presarat cu multe surprize placute.
“Nu vor lipsi momentele de entertainment si destindere pentru ca un show de e-commerce inseamna, pe langa know-how, si divertisment. Vom crea cadrul favorabil serbarii pietei de comert electronic la finalul lui 2014“, adauga Raluca Georgescu, Co-Organizator GPeC. Din program fac parte inegalabilul Horatiu Malaele, Ventrilocul Eduard Andrei Sandu, Teatrul de Magie si Los Hermanos Dinamita.
Agenda evenimentului poate fi consultata pe website-ul GPeC aici.
Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri intre 17 si 23 noiembrie?
Analizele Zelist Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri intre 17 si 23 noiembrie?Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 17-23 noiembrie.
Blog
| 1. | De acord, este un moment istoric. Sa fim siguri ca l-am inteles corect… – biziday.ro 8599 shares 2503 comments 50353 likes 103 tw. trackbacks 99449 tw. followers 4 blogs trackbacks |
| 2. | APEL catre DIASPORA | VIDEO – stareanatiunii.com 7600 shares 12865 comments 20255 likes 17 tw. trackbacks 8100 tw. followers |
| 3. | Vin ARESTARILE! – capitalismpepaine.com 6540 shares 2809 comments 21540 likes 28 tw. trackbacks 4739 tw. followers 2 blogs trackbacks |
| 4. | Vlad Tausance, omul datorita caruia Klaus Johannis a devenit primul politician european care a atins 1 milion de LIKE-uri pe Facebook – andreeavasile.ro 4580 shares 1464 comments 15362 likes 128 tw. trackbacks 110670 tw. followers 15 blogs trackbacks |
| 5. | FOTO Presedintele ales Klaus Iohannis, pranz cu Regele Mihai I la Palatul Elisabeta – casa-regala.blogspot.com 1113 shares 496 comments 12693 likes |
| 6. | Cel mai greu job din Romania – biziday.ro 1621 shares 675 comments 9444 likes 16 tw. trackbacks 11971 tw. followers |
| 7. | Biserica Ortodoxa: popor roman, iarta-ma in genunchi! – capitalismpepaine.com 1940 shares 720 comments 4413 likes 8 tw. trackbacks 1282 tw. followers 1 blog trackback |
| 8. | Budinca de chia – simpla, sanatoasa si delicioasa – oanacuzino.ro 1601 shares 261 comments 6444 likes 1 tw. trackback 20 tw. followers |
| 9. | EXEMPLAR. Batran din Bucuresti care locuia in conditii inumane, ajutat dupa o mobilizare pe internet VIDEO – dantanasa.ro 1313 shares 236 comments 7063 likes 13 tw. trackbacks 2677 tw. followers 1 blog trackback |
| 10. | BIZIDAY: Luni, 17 noiembrie 2014 – biziday.ro 997 shares 344 comments 7583 likes 6 tw. trackbacks 5977 tw. followers |
Analiza completa poate fi gasita pe Refresh.ro.
13 – 19 noiembrie 2014 – Saptamana in Social Media
social media, Zelist Research Comments Off on 13 – 19 noiembrie 2014 – Saptamana in Social Media- Mutarea anului în publicitate. Leo Burnett, iLeo si Practice PR, absorbite de Lion Communication
- Brandient: “Cine nu sare, nu vrea schimbare!“
- 2activepr comunica pentru Braun Face, Paramout Channel, Monsanto Romania. Pana pe 21 noiembrie se desfasoara si expozitia de fotografie Faces of beauty powered by Braun
- Antonescu PR: Competitia ELLE Decoration Design Awards 2014 – etapa de votare
- Arena communications: Noutatile Fundatiei Montessori din Romania
- BDR Associates a preluat contul de comunicare al Ista in Romania. Rep. Moldova: Noul spot de promovare a regimului liberalizat de vize a fost realizat de BDR Associates.
- Clara ILIE PR Agency despre Gala Nova TV
- Confident.Communications: Recomandam workshop-ul de operare in Excel Globaltraining
- Chapter4 comunica despre studiu Ericsson ConsumerLab si despre campania „Planifica neprevazutul!”
- Agentia Daescu Bortun Olteanu a dezvoltat conceputul pentru Murmur Roleplay si a relansat Media Galaxy din Baneasa
- EnTourage Communications: Impreuna cu HAPPYsor am bucurat multi copii, parinti si bunici la Targul de Turism al Romaniei
- Free Communication ofera 5 sfaturi pentru un mic dejun sanatos
- Agentia GAP Advisors scrie despre trendurile Social Media in 2015. Plus o oferta pentru Black Friday
- Godmother desfasoara proiectul “Trei generatii pentru maine“
- AAFBR si Grayling Romania au incheiat un parteneriat pentru cooperare strategica si promovare reciproca
- Grayling AcTrend a publicat un raport privind legile adoptate in statele Europei Centrale si de Est
- Golin comunica pentru Electrolux (aici si aici) si pentru KFC
- Image PR comunica pentru Dove si pentru CLEAR
- Jazz Communication: Ne-am aliat cu Medlife pentru ca avem ceva in comun. Amandoi ne dorim romani sanatosi, intr-o Romanie sanatoasa.
- MakeSense PR zambeste cu Dove
- More Than Pub comunica pentru Koliba
- Outbox: Adi Pavelescu le spune studentilor din programul ADstarter cum se face echilibristica pe Facebook
- MSLGROUP The Practice organizeaza concursul Samsung Galaxy Tab S – True image Challenge si vernisajul AVON Inspiration Challenge
- Oxygen Public Relations comunica pentru Affligem, Divertiland Park si Olympus
- Plus Communication: “Iohannis a castigat alegerile deoarece a inteles puterea Social Media“. Agentia va comunica si pentru ELSA Romania si pentru campania de strangere de fonduri pentru construirea unui asezamant social-educational
- Bogdan Dima, consultant politic al Point Public Affairs, a discutat online despre posibile scenarii politice in 2015
- Porter Novelli Romania: Ce trebuie sa luam in calcul atunci cand vorbim despre content strategy
- PR&More recomanda un video despre The Real Apple StoreTHE REAL APPLE STORE
- PRBeta ofera informatii despre workshop-urilor de comunicare pe care le organizeaza
- PRoud PR despre “Constitutia Zambetului” – „Proiect de lege” prin care fiecare copil are dreptul la o dantura sanatoasa si la o igiena dentara
- prSteps scrie despre autovit.ro si elefant.ro
- Catinca Marinescu si Razvan Atanasescu- Red Umbrella au fost consultanti la relansarea postului MDI TV
- Ranevents Comm a lansat in Romania filmul The Hunger Games Mockingjay – part I. Agentia comunica si pentru Starbucks
- Rogalski Damaschin Public Relations despre good advertising, insights de la Zilele Biz
- Russenart Communications continua proiectul “Descopera traditiile culinare romanesti!“
- Saatchi & Saatchi PR recomanda articolul “25 Surefire Signs You Work In PR“
- Storience finalizeaza primul rebranding in Marea Britanie
- The Public Advisors comunica pentru MediHelp International si pentru Hotpoint. De asemenea, agentia a organizat un concert umanitar pentru Vlad Brasoveanu la Ploiesti Shopping City
- Total PR comunica pentru QuickMobile si pentru EuroGsm
- Travel Communication Romania: KLM anunta un nou concurs, cu un premiu total aparte
- Tribal Worldwide Romania scrie despre aplicatia McDonald’s
- Grapefruit a implinit 15 ani de existenta! La multi ani!
- Infinit Solutions: Ce asteptari au tinerii de la brand-uri?
- Orange si Initiative ii invita pe bucuresteni sa experimenteze Metroul Orange 4G
- Expo Media: Social media surclaseaza comunicarea clasica de marketing in relatia client-brand
- HIPPOS participa cu design-ul MONROE make-up & hair lounge la Elle Design Awards
- Netlogiq recomanda articolul “Why Free Shipping Is No Longer Enough“
- Socialeyes: Cum poti tu sa inveti de la campania de facebook a lui Klaus Iohannis?
- THINKDIGITAL: recomanda discursul lui Kevin Spacey de la Content Marketing World 2014
- V8 Interactive despre lansarea cartii ”Jurnalul lui Tetelu”
- PR Forward, editia a cincea – intre on si offline
- The PR Journal a plecat la tipar
- Rusu+Bortun semneaza transformarea AchieveGlobal Romania in Equatorial
- Magazinul SuperJeans sarbatoreste 1 an cu un concurs pe Instagram
- Rexona organizeaza competitia IDEILOR: IN MISCARE
- #FutureofCities, primul proiect fotografic lansat prin programul Sony Global Imaging Ambassadors
- Absolut. Warhol Limited Edition s-a lansat printr-un party
- Analiza Marketing20: Cele mai populare mesaje pe paginile de Facebook ale lui Klaus Iohannis si Victor Ponta in perioada alegerilor
- Revista Biz si Senior Tech au lansat rezultatele studiului ”Top 20 companii din IT pentru care merita sa lucrezi”
- Noutati de la Inbound Marketing
- AdMarket 2014, Digital: Social Media e perceputa de clienti ca fiind cea mai importanta activitate din comunicarea online
- Studiu Deloitte: Concluzii din raportul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”
- Batalia librariilor virtuale: Facebook va detrona Amazon in piata ebook-urilor?
- Provocari si Rezultate estimate de magazinele online pentru Black Friday 2014
- Top 10 greseli care se fac in banner advertising
- Ce probleme mai are Facebook cu brandurile
- 3 tactici de marketing in ecommerce pentru Black Friday
- 5 efecte ale modului in care comunica brandurile in social media
- WeBuzz: Despre mobile si loialitatea fata de un brand
- Serban Alexandrescu si ponderea digitalului in schema goarnelor electorale
- Dupa o saptamana de internship, Madalina Barbarasa a prins aripi de PR
- Sergiu Bica: Am invatat sa mai beau si Neumarkt si sa mai ascult si niste Velea
- Cristian China Birta ofera un exemplu de good PR: Alive, Secom
- Episodul Raluca Blana, in care “Think fast” s-a dovedit a fi o strategie buna
- Alexandra Bombita: Am simtit ca m-as potrivi cu advertising-ul. Vorba aia – inalt, chipes, tacanit si ma face sa rad
- Monica Botez: Momentul de premiu e acel 0,1% care face dintr-o data vizibila munca echipelor client-agentie
- Laurentiu Dumitrescu de la Digital Star explica cum a scos Facebook din casa doua milioane de oameni si a rasturnat rezultatele alegerilor
- Camelia Eremia: Un hoax bun incepe dimineata, cand toti oamenii din birou spun “bai, ati vazut aia cu…?” si se termina cu “Aaaa… nu m-am prins”
- Cum guvernul si-a dat singur borsul pe nas printr-un uppercut perfect plasat, de Raluca Feher
- Cum sa iesi din cutumele copywriting-ului? Ioana Hurjui face dezvaluiri incendiare!
- Ioanei Mihai i-au spus parintii ca o s-ajunga pe strada – si nici macar nu stie sa cante la acordeon
- Oamenii din strada au format o presa alternativa in 16 noiembrie. Bogdan Nitu era printre ei
- Andreea Onofriesei: Thank You for Smoking si Comunicare
- Intre Valentina Onofriesei si PR n-a fost chiar dragoste la prima vedere, dar chimia s-a simtit
- Ionut Oprea: Cum s-a spart ‘bula internetului si social media’ in strada, castigand alegerile
- Ana-Maria Pascaru: Atata timp cat avem nevoie de legende si de senzational, hoaxul nu va muri
- Mugur Patrascu: Am avut si noi revolutia noastra pe Facebook, asa cum credeam ca nu putem avea
- Monica Radulescu si Andrei Cohn: O campanie in social media are succes doar prin decenta fata de consumator
- “Dragi clienti, puneti voi puncte-puncte, da?” i-a scapat lui Seba Romano intr-o intalnire
- Oana Sandu despre cum se face PR pentru stele la European Southern Observatory, Agentia Spatială Romana si Institutul de Stiinte Spatiale
- Vlad Tausance, unul dintre oamenii care l-au ajutat pe Klaus Iohannis sa devina primul politician european care a atins 1 milion de LIKE-uri pe Facebook
- Marius Tianu: Excelenta trebuie validata. Si sunt 39 de festivaluri pentru asta
- Sorin Tranca despre cum reusesti sa fii coerent si castigator intr-o campanie politica in care greul e dus de voluntari
- Ilinca Vasilescu: DA, strutocamila! Creatie si Excel! Perfect, acolo e locul meu
- Interviuri Forbes despre mediile de comunicare si castigarea alegerilor: Octavian Popescu, Razvan Matasel, Albert Nica, Dragos Grigoriu, Stefan Iordache, Bogdan Branzas
- Ziua portilor deschise @ DALLESGO
- #TFB9Lumia930 la Bistrita intre 20 si 23 noiembrie
- Pe 24 noiembrie 2014 incepe ACTELIER, un workshop care preia tehnici din actorie pentru a fi aplicate în comunicarea din mediul de business
- IAA Young Professionals Cluj anunta cea de-a II-a editie a proiectului Marketing Tribe
- Facebook for Business: The Next Level of Performance Marketing – Dragos Stanca la GPeC Summit 27 Noiembrie 201
- Creative Business Management organizeaza in perioada 29-30 noiembrie un nou curs de Marketing Digital
- Spada: Curs Social Media Essentials pe 3, 4 si 5 dec. 2014
- Conferinta New Business Story – 3 decembrie 2014
- Impact Hub Bucharest: Pe 5 si 6 Decembrie 2014 va invitam la Impact Festival sa ii cunoasteti pe cei care au un impact pozitiv in Romania
- CSR Overview. Communication in CSR, 5 decembrie 2014
- ADN-ul antreprenorului modern de succes radiografiat la Bucuresti Business Days
- TEDx Buhcarest si-a anuntat speakerii
- PopUp Talks a organizat seminarul Facebook@LOKAL
ADN-ul antreprenorului modern de succes radiografiat la Bucureşti Business Days
Comunicate de presa Comments Off on ADN-ul antreprenorului modern de succes radiografiat la Bucureşti Business DaysIn zilele de 10 si 11 decembrie 2014, 1500 de participanti si 150 de speakeri sunt asteptati la Bucuresti, la cel mai mare eveniment de business din acest an, Bucuresti Business Days, ce va avea loc la Centrul de Evenimente al Hotelului Caro. Business Days a doborat in acest an record dupa record in ceea ce priveste numarul de participanti: 900 la Iasi, 1.000 la Timisoara si 1.300 la Cluj.
Cluj si Bucuresti, cele mai propice orase pentru afaceri de la zero
Laszlo Pacso, fondator si coordonator proiecte Business Days, apreciaza ca, dintre cele patru regiuni in care se desfasoara evenimentele Business Days (Timisoara, Iasi, Cluj si Bucuresti), ultimele doua sunt cele mai propice astazi pentru a porni afaceri de la zero, in diverse domenii. „Romania se afla pe penultimul loc in Europa in ceea ce priveste numarul de companii raportat la mia de locuitori (25 de companii la 1000 de locuitori). Cauzele provin din slaba dezvoltare a culturii antreprenoriale, generata in primul rand de apetitul scazut pentru risc al romanilor, de lipsa unui sistem educational care sa incurajeze spiritul intreprinzator si cel de echipa, dezvoltarea de proiecte si implicarea voluntara a tinerilor in proiecte educationale de dezvoltare a acestor calitati, lipsa capitalului si reticenta bancilor de a finanta afaceri in faza de inceput, doar pe baza unui plan de afaceri. Business Days isi propune sa completeze aceste carente si sa ii sustina pe participanti sa profite de oportunitatile oferite la acest moment de piata”.
Categoriile de valori ale antreprenorilor
In urma interviurilor echipei Business Days cu antreprenori din toata tara, au fost extrase patru mari categorii de valori care se regasesc in combinatii, ponderi sau prioritati diferite la toti oamenii de afaceri de succes, fie ca vorbim de generatiile care au pornit pe calea antreprenoriatului imediat dupa Revolutia din 1989, fie ca vorbim de generatia nascuta din cenusa crizei financiare ce a inceput in 2008.
„Ne place sa spunem ca ele reprezinta ADN-ul de baza al businessman-ului modern, calit in noua paradigma economica, ADN in jurul caruia sunt construite evenimentele Business Days:
* inovatie, creativitate, adaptabilitate, flexibilitate, acceptarea schimbarii ca si constanta;
* pasiune, placerea pentru munca bine facuta, excelenta;
* determinare, perseverenta, rabdare, forta de a trece peste obstacole, rezistenta in fata provocarilor;
* progres, performanta, evolutie, productivitate, eficienta”, spune Laszlo Pacso.
Temele alese pentru editia de la Bucuresti reflecta nevoile de dezvoltare ale antreprenorilor romani, asa cum au rezultat din intalnirile si studiile realizate de organizatori. Astfel, domeniile de interes ale antreprenorilor din zona de sud-est a tarii sunt: vanzarile / negocierea, networkingul, comunicarea, maketingul de produs, excelenta in relatia cu clientii, social media, managementul echipelor si leadership.
Strategia Business Days de a raspunde nevoilor concrete ale participantilor are ca rezultat un eveniment relevant si de impact, lucru confirmat de comunitatea de afaceri: „Business Days este cu siguranta cel mai mare eveniment de afaceri din Romania! Aici se intalnesc sute de specialisti si lideri din diverse domenii de afaceri, cu mii de oameni minunati, interesati sa afle cele mai noi trenduri, servicii si produse. Aici este locul unde iti poti face cele mai multe legaturi de afaceri si te poti adresa nemijlocit clientilor”, declara Bogdan Comanescu, director general Accelera.
Business Days Magazine a ajuns la numarul 4
In cadrul Bucuresti Business Days, va fi lansat cel de-al patrulea numar al revistei Business Days Magazine, care va reuni povestile unora dintre cei mai de succes antreprenori din Romania, precum si analize si tendinte de ultima ora care dicteaza evolutia afacerilor.
In primele doua saptamani de campanie, respectiv pana pe data de 23.11.2014, ora 23.59, este in vigoare oferta de tip early-bird, prin care oricine poate participa la eveniment cu o reducere din start de 15% la orice tip de acces.
Costurile tichetelor de acces precum si formularul de inscriere se gasesc AICI.
Tipurile de acces de tipul BASIC si PREMIUM sunt MULTIPASS si permit accesul la eveniment cu acelasi badge pentru mai multe persoane, nu in acelasi timp. Studentii beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un numar limitat de locuri.
Printre speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati care au un cuvant de spus in lumea afacerilor, precum Alain Cardon, Giorgio Fabbri, Marius Ghenea, Felix Patrascanu, Elena Badea, Kemal Apaydin, Dragos Petrescu, Dragos Anastasiu, Iulian Stanciu, Cristina Batlan, Laurentiu Ispir, Marcin Wojcicki, Felix Daniliuc, Silviu Hotaran, Amalia Sterescu, Paul Renaud, Liviu Stoleru, Ruxandra Hurezeanu, Dan Berteanu, Andy Szekely, Mario Bruhlmann, Alexandru Lapusan si multi altii.
Marketing Tribe – Unim Triburile din MarCom-ul local
Comunicate de presa Comments Off on Marketing Tribe – Unim Triburile din MarCom-ul localIAA Young Professionals Cluj anunță cea de-a II-a ediție a proiectului Marketing Tribe, dedicat comunității de marketing și comunicare din Cluj-
“Lumea e organizată în triburi, care se află în permanentă căutare de lideri. Brand-ul tău poate ajuta un grup să devină trib“- Seth Godin, Tribes.
Asociația tinerilor profesioniști în marketing și comunicare, IAA YP Cluj, organizează evenimentul Marketing Tribe 2.0 cu tema: OF-urile din MarCom.
Scopul proiectului este crearea unei legături între reprezentanții industriei de MarCom din Transilvania.
Triburile. Au apărut odată ca niciodată rotocoale de fum şi strigăte de adunare. Aşa cum, pe vremuri, la un singur semnal se aduna toată lumea în jurul focului, anul trecut, la semnalul IAA YP Cluj, comunitatea de marketing s-a adunat la lansarea catalogului Marketing Tribe. De atunci, credem cu tărie că suntem Smarter By Association.
#UnimTriburile. Anul acesta evoluăm, împreună, cu pași digitali, spre Marketing Tribe 2.0. Organizăm dezbaterea cu tema: OF-urile din MarCom, cu un panel de speakeri reprezentativi, din mediul de business local și national: Sergiu Mircea, Head of Marketing, Segments and Retail Products la Banca Transilvania, Răzvan Crișan, Director General, MSA Advertising, Victor Gavronschi, Director General, Loopaa Marcom și coordonator al catalogului lansat la prima ediţie, Sonia Nechifor, Managing Partner PR Venture și Director Editorial Revista Bulevard, Andi Vanca, PR Manager Electric Castle Festival și Ioana Căprar, Consultant MarCom. Moderatorul evenimentului va fi Călin Biriș, Președintele asociației IAA YP Cluj și Digital Director în agenția Loopaa Marcom.
La eveniment sunt așteptați 200 de participanți care vor avea ocazia să interacționeze cu speakerii și împreună vom găsi soluții la problemele reale cu care se confruntă agențiile, companiile, respectiv specialiștii de marketing și comunicare. Evenimentul va avea loc miercuri, 26 noiembrie, începând cu ora 18:00 la International Ballroom. Participarea este gratuită şi se face exclusiv pe bază de înscriere, în limita locurilor disponibile, până luni, 24 Noiembrie, 2014.
IAA Young Professionals Cluj reprezintă un program internaţional al International Advertising Association care reuneşte tineri profesionişti din domeniul MarCom. În România există în prezent 2 filiale, la Bucureşti şi la Cluj-Napoca (începând din 2009). Proiecte IAA YP Cluj 2012-2013: “Cum comunică ONG-urile?”, “ARTvertising”, “Marketing după perdea”, Client Centric Conference, Civic Vox și “Marketing Tribe”.
Vezi cum a fost la Marketing Tribe 2013 și raportul evenimentului.
Ultimele zile de inscrieri la GPeC – Evenimentul Anului in E-Commerce si Agenda Evenimentului
Comunicate de presa Comments Off on Ultimele zile de inscrieri la GPeC – Evenimentul Anului in E-Commerce si Agenda EvenimentuluiPe 27 Noiembrie 2014 are loc, la Bucuresti, a IX-a editie anuala a GPeC – Cel mai Important Eveniment de Comert Electronic din Romania. Cei interesati sa participe mai au timp doar pana vineri, 21 noiembrie, sa se inscrie pe website-ul organizatorilor la www.gpec.ro pentru a-si procura biletul de acces. Pretul unui bilet este de 59 EUR (TVA inclus).
GPeC (Gala Premiilor eCommerce) este, de 9 ani, evenimentul de referinta in comertul online romanesc care se desfasoara timp de 7 luni in fiecare an. Editia GPeC 2014 a luat startul in luna Aprilie anuntand inscrierile in Competitia Magazinelor Online – singura competitie din Romania intre website-urile de comert electronic, bazata pe 90+ criterii de jurizare.
A urmat editia din luna Mai a GPeC Summit – 3 zile de Conferinta si 12 Workshopuri axate pe cresterea conversiilor, iar la scurt timp Ziua Intalnirilor Consultative dintre magazinele online inscrise in Competitie si juriul GPeC – zi in care au fost analizate si dezbatute rapoartele de evaluare in urma primei etape de jurizare.
Sfarsitul lunii august a adus participantilor cea de a 4-a editie a Scolii de Vara de E-Commerce GPeC (5 zile de cursuri intensive de comert electronic desfasurate la munte, in jud. Brasov). Ulterior, magazinele au intrat in etapa finala de jurizare care se incheie pe 19 noiembrie si in urma careia sunt desemnati Castigatorii Anului la GPeC.
Cele 7 luni de adevarat maraton e-commerce se incheie pe 27 Noiembrie 2014 cu GPeC Summit si cu cea de a IX-a editie a Festivitatii de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic Romanesc “Gala Premiilor eCommerce”.
Patru speakeri internationali de top vorbesc la GPeC
Organizatorii au publicat pe site agenda pe ore a evenimentului din 27 Noiembrie, anuntand speakerii internationali si autohtoni, “adevarate nume grele” – potrivit lui Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. “4 speakeri internationali de top vorbesc la GPeC, majoritatea venind pentru prima oara la un eveniment din Romania. In plus, liderii de piata si specialistii romani – recunoscuti drept autoritati la nivel de industrie – vor fi alaturi de noi pe 27 Noiembrie”, adauga Radu.
Iata cine sunt speakerii confirmati pana in acest moment la GPeC Summit Noiembrie 2014 (in ordinea din agenda evenimentului): Antonio ERAM (Founder & CEO NETOPIA), Catalin CRETU (Subregional Manager Visa Europe – Romania, Croatia & Slovenia), Dorin BOERESCU (CEO 2Parale & 2Leva), Gabriel GHITA (Business Development Manager MasterCard Europe CEE), Marin MITROI (General Manager RomCard), André MORYS (CEO Web Arts AG), Dragos STANCA (Managing Partner THINKDIGITAL & Founder ICEEfest), Felix PATRASCANU (Managing Partner FAN Courier), Bartosz NIWINSKI (Regional Manager CEE Hybris), Gian SHARP (CEO Urgent Cargus), Violeta LUCA (Vice Presedinte & Director Executiv eMAG), Cristina POPA (Head of Customer Service CEE Fashion Days), Marius GHENEA (Presedinte ARMO), Lucian ALDESCU (CEO DPD Romania), Andy SZEKELY (Fondator Bootcamp University), John EKMAN (Founder of Conversionista!), Horea VUSCAN (Fondator BTCXchange si BTCXpay), Iulian PADURARIU (Managing Partner & Founder The Marks), Liviu TALOI (Co-Founder Ecompedia & Community Manager GPeC), Valentin RADU (CEO Marketizator), Ionut MUNTEANU (PPC marketing specialist, Trainer & Partner WebDigital), Chris SHERWOOD (Head of Public Policy Allegro Group), Adrian ICHIM (Fondator si Partener Advanced Ideas Romania & UK), Alexandru LAPUSAN (CEO & Founding Partner ZITEC), Bogdan MANOLEA (Co-fondator Trusted.ro), Cosmin DARABAN (CMO & Co-Founder SilkWEB), Elisabeta MORARU (Industry Manager Google Romania), Radu VILCEANU (Founder & CEO ContentSpeed), Robert ANGHEL (Head of Mobile Strategy ING Bank Romania).
Ziua de 27 Noiembrie este structurata pe doua module principale: GPec Summit – Conferinta (in intervalul orar 09:00 – 18:35) si cea de a IX-a editie a Festivitatii de Premiere Gala Premiilor eCommerce (incepand cu ora 19:40). In cadrul Galei vor fi premiate Magazinele Anului 2014 in urma Competitiei GPeC, dar si principalii jucatori in E-Commerce – organizatorii promitand un adevarat spectacol, presarat cu multe surprize placute.
Agenda evenimentului poate fi consultata aici. pe website-ul GPeC
Perioada de inscrieri la eveniment se incheie vineri, 21 noiembrie 2014, iar pretul unui bilet de acces este de 59 EUR (TVA inclus).
Overview social media in .ro – octombrie 2014
Zelist Research Comments Off on Overview social media in .ro – octombrie 2014Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna octombrie 2014.
Overview-ul pentru luna septembrie poate fi gasit aici.
– total users 7,200,000
– total pagini 39,902
– pagini active 23,424
– total postari 1,594,724
– total comentarii 3,466,521
– total likeuri 788,297,102
Youtube
– total useri ro 765,197
– useri activi (cel putin un video sau comment) 35,946
– video 115,194
– comentarii 155,194
Instagram
– total useri 164,961
– useri activi (au publicat media si comentariu) 45,036
– foto 872,929
– video 27,509
– comentarii 1,410,992
Twitter
– total useri 263,405
– useri activi 28,003
– tweets 1,734,859
Forumuri
– total surse 77
– postari 335,865
Bloguri
– total bloguri 86,158
– bloguri active 12,928
– postari 246,602
– comentarii 148,760
Linkedin
– grupuri 1,174
– profile active (cei care au postat sau comentat intr-un grup public romanesc) 1,721
– postari 4,920
– comentarii 564
Presa
– total surse 2,562
– articole 541,386
– comentarii 252,589
Foursquare
– useri 92,952
– locatii 192,766
– total checkins 1,486,175
06 – 12 noiembrie 2014 – Saptamana in Social Media
social media, Zelist Research Comments Off on 06 – 12 noiembrie 2014 – Saptamana in Social MediaLansari, campanii, stiri:
- Romanian PR Award isi prezinta campaniile nominalizate
- Castigatorii Internetics 2014
- IAB Romania scrie despre estimarile Forrester legate de publicitatea digitala din SUA: in 2 ani, bugetele destinate online-ului le vor depasi pe cele de TV
- Brandient: Aneta Bogdan si Cristian Kit Paul vorbesc la Zilele Biz
- Amalia Nastase Communications se ocupa de comunicarea grupului Mengotti in Romania
- AMI Communications: In Decembrie va asteptam la Centrul Comercial Auchan Drumul Taberei
- ARENA Communications: Sanatatea, o problema speciala de comunicare
- 2activepr comunica pentru Paramount Channel, Comedy Central Extra, Lenovo si Preda Publishing (campania “Daruieste inspiratie!”)
- BDR Associates Communication Group a castigat un nou proiect de comunicare pentru UNICEF in Azerbaidjan
- Daescu Bortun Olteanu: Romania organizeaza cel mai mare eveniment global de EMS (Electrical Muscle Stimulation). Suntem mandri sa facem parte din proiectul XBody
- Free Communication face teasing pentru o campanie viitoare, cu o intrebare: Tu ce mananci dimineata?
- GAP Advisors: Pentru a sarbatori aniversarea a 100 de ani de la infiintare, Oreo a creat o campanie digitala si social media delicioasa numita “Oreo’s Daily Twist“
- GMP PR comunica pentru Noriel si OvidiuRO, TMF Group Romania si Cemacon
- Golin, singura agentie de PR din Romania finalista la European Excellence Awards 2014
- Grayling Romania: Cu MOL Romania si Visa poti castiga carburant pentru a face ocolul Pamantului
- IMAGE PR comunica pentru Arctic Dolce Vita, ARPIM si Danone
- MakeSensePR: Raluca Bailescu a fost prezenta la intalnirile cu invitati din cadrul cursului de Strategii de comunicare digitala
- McCann PR isi schimba modelul de business mizand pe PR-ul de continut si marcheaza aceasta schimbare printr-o noua identitate de brand
- McCann PR sustine Zilele Facultatii De management SNSPA si comunica pentru Provident Financial & Scoala de Valori
- More Than Pub comunica pentru Takko, Depress Forte, Canogel
- MSLGROUP The Practice: Se redeschide McDonald’s din Rahova – mai colorat, mai vesel, mai primitor
- Outbox a implinit 3 ani! La multi ani!
- Plus Communication comunica pentru Egoevents Mediagroup, pentru proiectul educational “Ora de Educatie Rutiera“, pentru workshop-ul sustinut de Arik Strulovitz, pentru campania umanitara: Cristina Tau si pentru spectacolul caritabil “De tine depinde viitorul lor“
- Porter Novelli: Despre reputation management si cum “mai tarziu” devine “prea tarziu”.
- PR & More: Doua fete ale aceluiasi produs, expuse intr-o reclama geniala care include o premiera tehnologica: primul clip Youtube cu doua fluxuri video simultane
- prSTEPS scrie despre Avangate Tech Sessions
- Oxygen Public Relations a transmis de la conferinta de presa a DJ-ului Armin van Buuren
- Ranevents Comm comunica pentru Starbucks
- Rogalski Damaschin Public Relations si KRUK Romania au discutat despre impactul datoriilor asupra familiei
- Russenart Communications continua proiectul “50 de saptamani in bucatariile lumii“
- Smartpoint organizeaza campania “Castiga cu BenQ”
- Travel Communication: Evadare in tara in care vedeti animalele de la National Geographic
- Wunderman: Sarbatorile pot veni. Berea iernii a reaparut in Romania!
- WhitePR: Animax lanseaza EDUMAX, proiect de educatie a copiilor privind cresterea si ingrijirea animalelor
- Creionetica: Concluzie in cadrul lantului de supermarketuri Krogers: Armele sunt mai putin periculoase decat skateboardurile, inghetata si piepturile goale!
- Rusu+Bortun recomanda Diploma, evenimentul organizat de The Institute
- Brandul Saatchi&Saatchi trece de la Radu Florescu la grupul Publicis
- Zenith desfasoara o campanie online si indoor in universitati pentru MTV Mobile
- Infinit Solutions: Anadolu beneficiaza de tehnologie de varf pentru tratarea cancerului la san
- Metromind Media recomanda articolul “Macy’s strategy for omnichannel success“
- Netlogiq: Pentru ca se apropie Black Friday, iata un ghid de online marketing care te poate ajuta in crearea strategiei pentru acest eveniment
- Republika si Forum Film Romania pregatesc lansarea filmului „Jocurile Foamei: Revolta – Partea 1”
- Spada: De ce scade reach-ul organic pe Facebook
- Socialeyes.ro: Facebook lanseaza Say Thanks
- Inovatie digitala propusa de casa de moda britanica Burberry la Paris
- Ministerul pentru Societatea Informationala a lansat oficial programul Agenda Digitala Nationala 2020
- Microsoft Summit 2014. Acestea sunt cele 3 evenimente majore din ultimii 10 ani care au schimbat industria tehnologica
Statistici, topuri, trenduri:
- Dan Petre, AdMarket Research: In acest moment exista trei studii, pentru cele mai importante domenii care tin de advertising: ATL, Media si Digital
- Analiza Forbes: Legiunea digitala – piata agentiilor de comunicare digitala din Romania
- Numarul romanilor cu cont de Facebook s-a triplat fata de 2011
- Internetul nu-i va “ucide” pe oamenii de vanzari: O meserie care se reinventeaza
- Dezastrul din educatie incepe sa se vada pe piata muncii: angajatorii dau teste de limba romana la recrutare
- Trenduri demografice in Social Media
Interviuri, opinii:
- Cel mai tanar Copywriter al agentiei Headvertising e Batran, Oana Batran
- Catrinel Burghelea: Cand soseste la poarta un curier cu o diploma sau un premiu, intreaga agentie e cuprinsa de un val de entuziasm si mandrie
- Andreea Cioboata: Doua interviuri si o bere mai tarziu, Andreea Cioboata obtinuse internship-ul. S-a intors apoi la mare
- Anca Dragoi despre cum e sa faci PR pentru Parteneriat Arte
- Monica “Rochita” Dudau a facut lucrurile sa se intample la IQads vreme de 3 ani. Apoi a trecut pe frontul agentiilor
- Simona Dumitru: Creativitate organizata sau strategie de Social Media
- Monica Jitariuc: Baietii de la creatie rar urcau la etaj, la PR. Acum vin spre PR tot mai des pentru ca (zic ei) ideile lor sunt “PRizabile”
- Cristian Manafu: Mai incet cu testarea de produse pe scarile agentiei
- Interviu cu Smaranda Milu Nemethi
- Ilinca Munteanu batatoreste cu spor calea introvertitilor spre PR
- Andrei Niculescu: Despre prezentul lui Andrei Niculescu sau ce-o mai face baiatul ala care se deghiza in diversi publicitari
- Ionut Oprea: Advertiserii au fost obisnuiti de restul pietei cu campanii seci, de expunere simpla, fara implicarea activa a audientei si rolul nostru este sa le aratam ca se poate si altfel
- Cristina Petrescu: Inca o “victima” a cultului moisescian pornit cu Marca inregistrata: Cristina Petrescu
- Monica Tarta si-ar dori un hamac pentru birou. Alo, cine e responsabil cu hamacele?
Evenimente, cursuri, workshopuri:
- Marketing Tribe 2.0 – OF-urile din MarCom, 26 noiembrie 2014
- In perioada 10 -14 noiembrie 2014 Russenart Communications organizeaza 5 workshop-uri online gratuite Buticul de PR
- Provocari, conferinta dedicata practicienilor PR a avut loc joi, 13 noiembrie 2014
- Cursul de formare a functionarilor publici in domeniul social media s-a desfasurat in perioada 20 – 22 octombrie 2014
- Evenimente din toamna 2014 – primavara 2015 pe tema Internet, marketing, SEO, PPC
- Brat: Managerii sunt invitati sa participe la un seminar gratuit sustinut de specialistii BRAT, dedicat domeniului de servicii, pe 20 noiembrie 2014
- Upcoming events la Impact Hub Bucharest
Cati utilizatori de Facebook apreciaza atat pagina ta, cat si concurenta?
fbMonitor Comments Off on Cati utilizatori de Facebook apreciaza atat pagina ta, cat si concurenta?
Te-ai intrebat vreodata cati utilizatori au dat like sau au comentat atat la o postare pe pagina ta de Facebook, cat si pe paginile concurentei? De astazi, poti afla aceste raspunsuri cu ajutorul sectiunii “common” din fbMonitor.
In noua sectiune, utilizatorii vor avea acces la trei tipuri de date: common fans, common likers si common commenters.
Common fans sunt acei utilizatori care au dat like la minimum o postare sau au comentat cel putin o data, in ultimele 6 luni, pe pagina principala si pe pagina concurentei.
Common likers sunt utilizatorii care au dat like la minimum o postare, in ultimele 6 luni, pe pagina principala si pe pagina concurenta.
![]()
Common commenters sunt utilizatorii care au comentat cel putin o data, in ultimele 6 luni, pe pagina principala si pe pagina concurenta.
Sectiunea “common” se gaseste in Dashboard-ul fbMonitor, in meniul “Fan Metrics” si este valabila doar pentru brandurile care au minimum o pagina concurenta definita de utilizatori. Comparatia este valabila doar pentru pagina principala si concurent, iar concurentii nu pot fi comparati intre ei.





