Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Banci si Asigurari in august 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Banci si Asigurari in august 2014

IQads a publicat topul lunii august 2014 pentru segmentul banci si asigurari.

Sectorul Banci a generat in luna august a acestui an putin peste 13.000 de aparitii in online, cu 46% mai putine decat in luna iulie, si un viewership de peste 26 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna iulie pe toate segmentele analizate: cu 21% pe bloguri si forumuri, cu 95% in presa online si cu 65% pe retelele sociale.

Va invitam sa consultati intreaga analiza aici.

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in august 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in august 2014

IQads a publicat topul lunii august 2014 pentru segmentul bricolaj/mobila si home care.

Sectorul Bricolaj/Mobila a generat in luna august a acestui an 4.631 de aparitii in online, cu 29% mai putine decat in luna iulie, si un viewership de peste 10 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut pe toate segmentele monitorizate: cu 46% in presa online, cu 5% pe bloguri si forumuri si cu 11% pe retelele sociale.

Va invitam sa consultati intreaga analiza aici.

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Racoritoare, Apa si Cafea in august 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Racoritoare, Apa si Cafea in august 2014

IQads a publicat topul lunii august 2014 pentru segmentul racoritoare, apa si cafea.

Sectorul Racoritoare a generat in luna august a acestui an putin peste 1.500 de aparitii in online, cu 24% mai putine decat in luna iulie, si un viewership de 9,6 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut pe toate sectoarele monitorizate: cu 44% in presa online, cu 11% pe bloguri si forumuri si pe retelele sociale cu 22%.

Va invitam sa consultati intreaga analiza aici.

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Vin, Whisky, Vodka si Bere in august 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Vin, Whisky, Vodka si Bere in august 2014

IQads a publicat topul lunii august 2014 pentru segmentul de Vin, Whisky, Vodka si Bere.

Categoria Vin a generat in luna august a acestui an 518 aparitii in online, cu 20% mai putine ca in luna iulie, si un viewership de 868.000. Vizibilitatea sectorului a scazut cu 32% in presa online, cu 30% pe bloguri & forumuri si cu 4% pe retelele sociale.

Va invitam sa consultati intreaga analiza aici.

Cele mai vizibile magazine online de IT&C in social media romaneasca

Analizele Zelist, social media, Zelist Research 1 Comment »

Din ce in ce mai multi romani prefera sa cumpere din magazinele online de IT&C. Dar oare cat de mult se vorbeste despre acestea in social media? Am incercat sa descoperim, prin intermediul ZeList Monitor, care au fost cele mai vizibile magazine de IT&C pe Internet, in perioada 1 septembrie 2013 – 1 septembrie 2014.

Magazinele online luate in calcul pentru analiza sunt: Altshop.ro, Azerty.ro, Cel.ro, ClickShop.ro, eMag.ro, EvoMag, F64.ro, ITGalaxy.ro, MarketOnline.ro, PCFun.ro, PCGarage.ro, Sensodays.ro, ShopMania.ro.

Rezultatele pot fi consultate in analiza atasata.

*Monitorizarea a fost facuta pe urmatoarele canale: presa online, bloguri, Twitter, comentarii presa, comentarii bloguri, Facebook, forumuri, LinkedIn, agregatoare, Youtube, profile Facebook, Instagram, Foursquare, Google + si Ask.fm.

 

Vizibilitatea celor mai cunoscute magazine online from Catalin Tenita

11 – 17 septembrie 2014 – Saptamana in Social Media

social media, Uncategorized, Zelist Research Comments Off on 11 – 17 septembrie 2014 – Saptamana in Social Media
Perioada:  11 –  17  septembrie 2014
Lansari, campanii, stiri:

Interviuri, opinii:

Statistici, cifre, indicatori:

Conferinte, evenimente:

Marile brandurile de telefonie au ocupat internetul – Analiza Forbes

social media, Zelist Research Comments Off on Marile brandurile de telefonie au ocupat internetul – Analiza Forbes

Recenta trecere a brandurilor Cosmote si Romtelecom sub umbrela Telekom ne permite sa aruncam o privire in… trecutul apropiat. Cat de tare au penetrat brandurile marilor operatori de telefonie retelele de socializare si site-urile?

O monitorizare a serviciului Zelist Monitor, solicitata de revista „Forbes Romania”, arata ca, in perioada 1 ianuarie 2013 – 30 iunie 2014, brandul Romtelecom a inregistrat 42.429 de mentiuni pe canalele digitale. Dintre acestea, 16.782 au fost obtinute in primele sase luni ale acestui an.
Monitorizarea a fost facuta de Zelist Monitor pe urmatoarele canale: presa online, bloguri, Twitter, comentarii presa, comentarii bloguri, Facebook, forumuri, LinkedIn, agregatoare, Youtube, profile Facebook, Instagram, Foursquare, Google + si Ask.fm.
La randul sau, Cosmote a obtinut 62.550 de mentiuni pe canalele amintite mai sus, din care 27.498 in prima parte a acestui an. Din 13 septembrie a.c., brandurile Romtelecom si Cosmote vor fi doar amintiri. La putere va fi de acum inainte Telekom, care va lupta cu brandurile de anvergura Orange si Vodafone.
In perioada amintita, brandul Orange a adunat 82.268 de mentionari. in prima jumatate a acestui an, Orange a fost „pomenit” in 30.373 de referinte, conform Zelist Monitor.
Brandul Vodafone a detinut suprematia in numarul de mentiuni: 115.321. in primul semestru al acestui an, mentionarile brandului Vodafone s-au ridicat la 45.708, reprezentand 65% din totalul mentiunilor din anul 2013.
In urmatorul an se anunta o lupta „pe viata si pe “internet” intre cele trei branduri: Orange, Vodafone si Telekom.

Sursa Forbes.ro

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor din IT&C si Electro Retail in august 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor din IT&C si Electro Retail in august 2014

IQads a publicat topul lunii august 2014 pentru segmentul IT&C si Electro Retail.

Sectorul IT&C a generat in luna august aproximativ 88.000 de aparitii online, cu 3% mai putine decat in luna iulie, si un viewership de peste 170 de milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 2% in presa online, cu 7% pe bloguri & forumuri si cu 2% pe retelele sociale.

 

Cate „butoaie” de bere se „consuma” pe internet? – Analiza Forbes

social media, Zelist Research Comments Off on Cate „butoaie” de bere se „consuma” pe internet? – Analiza Forbes

Serviciul de monitorizare Zelist Monitor, la solicitarea revistei „Forbes Romania”, a realizat un studiu ce arata numarul de mentionari ale brandurilor de bere pe internet in perioada 1 ianuarie 2013 – 30 iunie 2014.

  • Berea Ursus, apartinand producatorului Ursus Breweries, a inregistrat 16.908 de mentiuni pe canalele digitale
  • Brandul Timisoreana a avut 2.563 de mentiuni, din care 783 in prima parte a acestui an
  • Heineken, o bere din categoria super premium, a inregistrat 11.013 mentiuni ale brandului in perioada amintita, din care 3.882 in primul semestru al acestui an
  • Brandul popular Golden Brau a avut 1.131, iar Ciuc, 2.365.
  • Populara marca de bere Bergenbier, a adunat 7.373 de mentiuni (2.936 in primul semestru 2014).
  • Berea Beck’s a obținut 2.724, iar brandul Noroc, 140 de mentionari (din care 39 în prima jumatate a acestui an).
  • Skol, brandul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a fost mentionat de 1.819 ori pe canalele analizate.
  • Un alt brand puternic al URBB, Tuborg, a avut 2.442 de mentionari, din care 999 in primele sase luni ale acestui an.

Pentru a parcurge intreaga analiza, va invitam sa vizitati siteul Fobes.ro

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri?

Saptamana 8-14 septembrie 2014

. O scoala pentru mediocritate – contributors.ro
1335 shares 557 comments 3151 likes 16 tw. trackbacks 16197 tw. followers 3 blogs trackbacks
2. Scrisoare catre gay – lucianmindruta.com
475 shares 1039 comments 3058 likes 12 tw. trackbacks 10956 tw. followers 3 blogs trackbacks
3. Un spion cacealma – diversiunea perfecta pentru adevaratul scandal – biziday.ro
644 shares 284 comments 3736 likes 11 tw. trackbacks 1896 tw. followers
4. “I pay taxes, you work for me!” – contributors.ro
959 shares 306 comments 2090 likes 24 tw. trackbacks 24720 tw. followers 1 blog trackback
5. FMI, criminal si las in disputa cu Ceausescu. N-a stiut sa piarda si a scos revolverul! – gandeste.org
816 shares 185 comments 1675 likes 2 tw. trackbacks 79 tw. followers
6. iPhone de la Doza – Doza de Has – dozadehas.com/category/blog
233 shares 393 comments 3351 likes 3 tw. trackbacks 12813 tw. followers
7. Toti vrem aceleasi lucruri – bloguluotrava.ro
399 shares 48 comments 3674 likes 1 tw. trackback 729 tw. followers
8. REVOLTATOR. Satmarean RESPINS la un concurs pentru ca nu stie LIMBA MAGHIARA – dantanasa.ro
546 shares 446 comments 1381 likes 6 tw. trackbacks 2397 tw. followers
9. Ceaiul de macese previne infarctul si combate pietrele la rinichi– frunza-verde.ro
587 shares 46 comments 2034 likes 1 tw. trackback 13857 tw. followers
10. Erdogan si ultimii 10 ani – nastase.wordpress.com
144 shares 135 comments 3259 likes 3 tw. trackbacks 801 tw. followers 1 blog trackback

Pentru a consulta analiza completa, va invitam sa vizitati Refresh.ro