Situatie Instagram Noiembrie 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Situatie Instagram Noiembrie 2014

In noiembrie 2014, numarul conturilor de Instagram din Romania a ajuns la 179.190. Dintre acestea, doar 43.374 de conturi au fost active in penultima luna a anului trecut.

Mai jos gasiti si alte detalii despre activitatea pe Instagram in luna noiembrie 2014.

Imagini postate: 807971
Video postate: 25431
Comentarii postate: 1239518
Like-uri la imagini: 34014148
Like-uri la video: 950567
Conturi cu peste 100 media: 330
Conturi cu peste 50 media: 1791
Conturi cu peste 10 media: 24365
Conturi cu peste 10000 followeri: 246
Conturi cu peste 5000 < 10000 followeri: 263
Conturi cu peste 1000 < 5000 followeri: 3823
Conturi cu peste 500 < 1000 followeri: 9422

Top hashtag-uri utilizate:

1

love

28647

2

happy

12044

3

instagood

10976

4

beautiful

9712

5

vscocam

9661

6

fashion

9385

7

photooftheday

9370

8

me

9176

9

followme

8872

10

friends

8863

Top cel mai like-uite imagini:


User

Media

Like

Thumb

1

INNA

http://instagram.com/p/vOmvmWzcgk/

22149

2

AntoniA•

http://instagram.com/p/v-xtXnBvdE/

16400

3

vasyy_b

http://instagram.com/p/voW8q8KtQ5/

11599

4

Rîșcanu Constantin

http://instagram.com/p/vlhojPIrCh/

6496

5

Alexandra Stan

http://instagram.com/p/vLRRbnFmEB/

6333

6

Mihai ZMENTA

http://instagram.com/p/veLfGOARpX/

5404

7

lavinia | ↟ transylvania

http://instagram.com/p/u8SuOTnMs_/

5383

8

smiley_omul

http://instagram.com/p/u2gdiFyo45/

5172

9

Larisa Iordache

http://instagram.com/p/wBBUUwikBG/

5020

10

Alex Velea

http://instagram.com/p/vY5M1vyaVO/

4910

Top cele mai like-uite video*:


User

Media

Likes

Thumb

1

INNA

http://instagram.com/p/v1PHULTcvS/

9149

2

vasyy_b

http://instagram.com/p/vtDNQ-Ktbi/

6494

3

Bromania

http://instagram.com/p/u6MlbyHmA7/

3303

4

Instadanut✔️

http://instagram.com/p/vuEFKQqbmK/

2454

5

Delia Official

http://instagram.com/p/vs3GtPgD2y/

2188

6

Rîșcanu Constantin

http://instagram.com/p/wBdf7JIrBS/

2176

7

Larisa Iordache

http://instagram.com/p/vvjs_oikLm/

2054

8

Mihai Bendeac

http://instagram.com/p/u8D7Dtsw3P/

1984

9

Speak

http://instagram.com/p/vTUAT1HHOe/

1895

10

smiley_omul

http://instagram.com/p/vA5KPmyo6v/

1891

Top 10 cele mai Instagram-uite locatii din Romania. Au fost eliminate din top locatii generaliste: orase.

1

Chaboo Club

196

2

Bamboo Club

156

3

Princess Club

145

4

AFI Palace Cotroceni

131

5

Baneasa Shopping City

129

6

Starbucks Iulius Mall Cluj

97

7

Fratelli

83

8

Centrul Vechi Bucuresti

83

9

Promenada

81

10

Aeroportul International Henri Coanda

78

Overview social media in .ro – decembrie 2014

Zelist Research 2 Comments »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna decembrie 2014.

Overview-ul pentru luna noiembrie poate fi gasit aici.

Facebook
– total users 7,400,000
– total pagini 40,036
– pagini active 23,304
– total postari 1,475,860
– total comentarii 3,491,271
– total likeuri 828,646,409

Youtube
– total useri ro 782,215
– useri activi (cel putin un video sau comment) 45,247
– video 139,451
– comentarii 179,992

Instagram
– total useri 186,761
– useri activi (au publicat media si comentariu) 43,187
– foto 863,943
– video 30,944
– comentarii 1,284,852

Twitter
– total useri 279,613
– useri activi 28,801
– tweets 1,810,958

Forumuri
– total surse 94
– postari 371,994

Bloguri
– total bloguri 86,566
– bloguri active 12,558
– postari 219,982
– comentarii 115,879

Linkedin
– grupuri 1,174
– profile active (cei care au postat sau comentat intr-un grup public romanesc) 1,334
– postari 2,971
– comentarii 791

Presa
– total surse 2,706
– articole 467,614
– comentarii 236,745

Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna decembrie 2014

social media, Uncategorized, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna decembrie 2014

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul pe luna decembrie acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.
Datele sunt prezentate in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator al categoriilor monitorizate.

Apa:

apa_dec

 

Asigurari:

asigurari_decembrie

Banci:

banci_decembrie

 Benzina & Petrochimie:

benz_dec

 

Bere:

bere_dece,broe

 Bookstores:

book_dec

 

Bricolaj/Mobila:

bricolaj_decembrie

 Cafea:

caf_dec

 

Carne &Mezeluri:

carne_mezel_dec

 

Dulciuri:

dulciuri_decembrie

Electro Retail:

electro_decembrie

Fashion – Multibrand stores:

 

fasio_dec

Hipermarket & Supermarket:

hip_dec

 

Home Care:

home_dec

 

Ingrijire Corporala & Cosmetice:

ingrijire_decembrie

IT&C:

itc_decembrie

 Lactate & Branzeturi:

lact_dec

 

Masini:

masini_decembrie

Racoritoare:

racoritoare_decembrie

 Sanatate:

sanatate_decembrie

 Snacks:

snacks_decembrie

 Telecommunication:

telecommunication_decembrie

Vin:

vin_decembrie

Whisky & Vodka:

whisky-decembrie

Pentru mai multe informatii va invitam sa vizitati IqAds.ro

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 12-18 ianuarie 2015?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 12-18 ianuarie 2015?

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 12-18 ianuarie 2015.

1. DNA-ul, voi ce ati pazit? – biziday.ro
4600 shares 889 comments 14621 likes 47 tw. trackbacks 100389 tw. followers 2 blogs trackbacks
2. EXCLUSIV. APEL la mobilizare! Drapelul Romaniei de 150 de metri, pe 24 ianuarie la Sfantu Gheorghe – dantanasa.ro
2871 shares 1896 comments 17711 likes 10 tw. trackbacks 2073 tw. followers
3. Prostia are intotdeauna un pret. Acum, in franci elvetieni – biziday.ro
1204 shares 1222 comments 7586 likes 19 tw. trackbacks 97673 tw. followers 2 blogs trackbacks
4. Companiile austriece “macelaresc” padurile romanesti, politia aresteaza doar tarani cu o caruta de lemne – gandeste.org
2304 shares 511 comments 3970 likes 8 tw. trackbacks 4235 tw. followers
5. In armonie cu lumea sau liber? – irinab.com
1376 shares 289 comments 5151 likes 1 tw. trackback 7 tw. followers
6. De ce nu pastrez lucruri pentru ocazii speciale – irinab.com
912 shares 225 comments 6129 likes 2 tw. trackbacks 97 tw. followers
7. Comisia Europeana: imigrantii tin Europa in viata! – capitalismpepaine.com
1118 shares 111 comments 2819 likes 5 tw. trackbacks 2081 tw. followers
8. Bravo, Victore! Ai umor. – biziday.ro
451 shares 221 comments 4784 likes 5 tw. trackbacks 86817 tw. followers
9. BIZIDAY: Joi, 15 ianuarie 2015 – biziday.ro
286 shares 368 comments 2837 likes 5 tw. trackbacks 693 tw. followers
10. Untul din nuci – cremos si delicios – oanacuzino.ro
475 shares 27 comments 2504 likes 1 tw. trackback 15 tw. followers

Analiza completa poate fi consultata pe Refresh.ro.

1 – 14 ianuarie 2015 – Saptamana in Social Media + retrospectiva 2014

social media, Zelist Research Comments Off on 1 – 14 ianuarie 2015 – Saptamana in Social Media + retrospectiva 2014
Zelist iti prezinta o ampla analiza cuprinzand evolutia comparativa a principalilor indicatori social media din 2012, 2013 si 2014. Afla cele mai importante 121 de cifre care definesc social media romaneasca.
In cele ce urmeaza iti prezentam stirile din perioada 01 – 14 ianuarie 2015.Lansari, campanii, stiri: 

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Ana-Maria Diceanu: Ne place sa ne pacalim ca PR-ul este despre reputatie, insa trebuie sa incepem sa gandim si cifre
  • Demis Ghindeanu: Anul trecut am depasit din nou pragul de 1 milion de euro, cu 20% mai mult decat in 2013
  • Florenta Ghita: Nu imi plac etichetele si etichetarile. Nu imi place ca unii cred ca formam doua tabere pe picior de razboi
  • Sorina Mihail: Vedeam atunci PR-ul ca o piedica in calea informatiilor si, marturisesc, incercam sa il “sar” cat de des puteam
  • Buzzjob.ro: Despre publicitate cu Bogdan Naumovici
  • Romanita Oprea: Este nevoie de o perioada de acomodare pana ajungi sa scrii un comunicat de presa “PR”- istic
  • Radu Restivan: Stiu exact ce comunicari se duc in folderele “Spam” sau “Trash”
  • Amaliei Sterescu, ex-vicepresedinte Oracle: “Ne propunem sa introducem public speaking ca optional in scolile publice din Romania”
  • Tereza Tranaka: Nu estimez cresteri ca volum total al pietei de PR, pentru ca bugetele clientilor nu vor creste
  • Marta Usurelu – interviu inainte de plecarea echipei Biz în Singapore

Evenimente, cursuri, workshopuri:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Toate cele bune,
Echipa Zelist Monitor

Social media .ro 2014 in 121 de cifre

social media, Zelist Research 1 Comment »

Am actualizat prezentarea de la Social Media Snow Camp cu datele pe intreg anul 2014.

Vizibilitatea atentatului terorist asupra publicatiei Charlie Hebdo in social media romaneasca

social media, Uncategorized, Zelist Research 1 Comment »

In perioada 07 – 08 ianuarie 2015,  atentatul asupra Charlie Hebdo a fost mentionat in social media romaneasca de 16.185 de ori, atat sub forma expresiei Charlie Hebdo, cat si sub forma hashtagurilor: #CharlieHebdo, #JeSuisCharlie si #IamCharlie.  ​Pe data de 7 ianuarie 2015 s-au inregistrat 10.354 de mentionari, iar in data de 08 ianuarie 2015 (pana la ora 14.00) – 5.831de mentionari.

charlie

Cele mai multe dintre mentionarile atentatului terorist asupra publicatiei Charlie Hebdo s-au inregistrat pe Twitter (34%), in agregatoare (32%), in presa online (18%), pe paginile publice Facebook (12%).

canale_charlie

Cele 16.185 de mentionari ale tristului eveniment au inregistrat 25.716.000 de impresii (afisari). Jumatatea dintre acestea (56%) s-au produs pe Facebook, iar 32% in presa online.

impresii_charlie

Cine a vorbit mai mult despre atentatul asupra publicatiei de satira Charlie Hebdo?

Pentru analiza socio – demografica sunt luate in considerare doar sursele social media care prezinta astfel de date, adica blogurile si conturi le de Twitter.
Din analiza datelor, se observa ca teribilul eveniment a fost mentionat mai mult de barbati (73%) decat de femei (27%).

Din punctul de vedere al distributiei geografice a mentionarilor, cel mai mult s-a discutat despre atentat in Bucuresti (68% dintre mentionarile cu date socio – demografice), in Transilvania (7% ), in conturile romanesti din strainatate (5% ).

Segmentele de varsta cele mai active in discutiile despre atentatul din 7 ianuarie 2015 au fost 25 – 34 ani (31%), 45 – 54 ani (27%), 35 – 44 ani (26%).

Topul celor mai vizibile agentii digitale din .Ro in decembrie 2014

social media, Zelist Research 1 Comment »

Refresh.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile agentii digitale din Romania in luna decembrie 2014, in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale.

agentiidigitale

 

Pentru mai multe informatii, va rugam vizitati Refresh.ro

Topul celor mai vizibile magazine online din .Ro in decembrie 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Topul celor mai vizibile magazine online din .Ro in decembrie 2014

Refresh.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile magazine online din Romania in luna decembrie 2014, in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale.

magazine

 

Pentru mai multe informatii, va rugam vizitati Refresh.ro

 

Topul celor mai vizibile agentii de PR din Romania in decembrie 2014

social media, Zelist Research 2 Comments »

Refresh.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile agentii de PR din Romania in luna decembrie 2014, in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale.

agentii

 

Pentru mai multe informatii, va rugam vizitati Refresh.ro