Top Social Brands 2015

social media Comments Off on Top Social Brands 2015

Vineri, 15 mai, revista Biz a anuntat, in cadrul conferintei Top Social Brands 2015, clasamentul celor mai vizibile branduri in social media din Romania. Mai multe detalii, aici.

Layout 1

GPeC Summit 2015. Concluzii si cifre

Comunicate de presa Comments Off on GPeC Summit 2015. Concluzii si cifre

gpec-summit-850-participanti

GPeC Summit, cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, a avut loc in zilele de 11-12-13 Mai 2015, la Bucuresti. Evenimentul a reunit peste 850 de participanti si unii dintre cei mai buni speakeri internationali si romani, invitatul special al evenimentului fiind geniul in marketing online, Neil Patel.

In cadrul Conferintei din ziua de 11 Mai, pe scena GPeC Summit au urcat nu mai putin de 8 speakeri internationali de top. Potrivit lui Matt Komorowski (PayPal), 25% din tranzactiile online din Romania sunt facute de pe device-uri mobile, procent care depaseste usor media tarilor din jur precum Polonia, Bulgaria sau Ungaria, dar este inca departe de piata din UK unde acesta se situeaza la 65%.

Miercurea si joia se cumpara cel mai mult in online

Matt Komorowski a vorbit si despre serviciul PayPal Refunded Returns, un serviciu menit sa incurajeze magazinele online romanesti sa vanda international, prin intermediul caruia PayPal asigura o buna parte din costurile de livrare, in cazul retururilor de produse.

Potrivit lui Dorin Boerescu, CEO 2Parale, zilele saptamanii in care au loc cele mai multe tranzactii online sunt miercurea si joia. Valoarea medie a unei tranzactii in IT&C este de 700 lei, 140 de lei in fashion, 200 de lei pentru produsele destinate copiilor si 220 de lei pentru produsele home & deco.

Craig Sullivan, unul dintre cei mai buni specialisti internationali in optimizarea conversiilor, a vorbit despre importanta testelor A/B, punctand greselile pe care le fac magazinele online. “Customer Journey is in your head – drumul pe care il vrei tu, nu este si cel real, de aceea este important sa testezi intotdeauna si sa nu gandesti tu in locul clientului”, a spus Sullivan in cadrul GPeC Summit.

Matthew Woodward, expert in SEO si marketing afiliat, a oferit audientei exemple concrete despre cum poate ajuta blogul la cresterea vanzarilor in e-commerce, de ce este important si cum sa creezi continut care sa te faca relevant si sa atraga noi potentiali clienti. Sfat practic pentru magazinele online: “Never sell on your eCommerce blog. Use your blog only for engage your future clients” – Matthew Woodward.

Datele au o mare importanta pentru magazinele online

Invitatul special al GPeC Summit, Neil Patel, a dezvaluit 6 metode mai putin ortodoxe prin care magazinele online isi pot optimiza conversiile si, astfel, dubla vanzarile. “E-Commerce este la fel ca dating-ul: cand nu cunosti bine persoana de langa tine, nu esti dispus sa ii acorzi incredere. Asa se intampla si in cazul magazinelor online – daca utilizatorii nu te cunosc, nu vor cumpara de la tine”, a concluzionat Patel.

Autorul best seller-ului international “You should test that!”, Chris Goward (WiderFunnel), invitat pentru a doua oara la GPeC Summit, recomanda magazinelor online sa nu creada in spusele “expertilor” care nu au testat ipotezele pe care le sustin. De aceea este bine intotdeauna sa testezi orice modificare facuta pe site, pentru ca ecuatia de succes a optimizarii conversiilor este “Marketing + Stiinta”, conform spuselor lui Goward.

Yauhen Khutarniuk (SEO PowerSuite) a vorbit despre cateva tehnici de optimizare SEO pentru anul 2015, oferind exemple concrete pe care magazinele online le pot aplica imediat, in asa fel incat sa fie cat mai bine optimizate pentru motoarele de cautare.

Simo Ahava, Senior Data Advocate la Reaktor, a intrat in detalii tehnice despre Enhanced E-Commerce pentru Google Analytics si Google Tag Manager, aratand ca datele sunt extrem de importante pentru magazinele online, ajutandu-le enorm in strategia de business si in campaniile de marketing.

Ivan Mazour (CEO & Founder Ometria) a explicat de ce marketingul traditional a incetat sa existe si a oferit cateva strategii automatizate care pot creste engagement-ul utilizatorilor si, evident, vanzarile magazinelor online.

Ziua de 11 Mai din cadrul GPeC Summit s-a incheiat cu o sesiune extraordinara, pentru prima oara in Romania, in cadrul careia Neil Patel, Chris Goward, Craig Sullivan, Simo Ahava si Ivan Mazour au fost pe aceeasi scena si au raspuns intrebarilor moderatoarei Raluca Georgescu (Co-Organizer GPeC), precum si celor adresate din partea publicului.

Urmatoarele doua zile de GPeC Summit au fost dedicate workshopurilor specializate – nu mai putin de 13 workshopuri in paralel in care s-au dezbatut subiecte precum: optimizarea conversiilor, cresterea vanzarilor prin Facebook, inbound marketing, strategii de business, tool-uri e-commerce, m-commerce, PPC etc.

GPeC Summit a atins deja un nou nivel: peste 850 de participanti (parte din ei din Bulgaria, Ungaria, Polonia, Austria si Germania), unii dintre cei mai buni speakeri internationali pentru prima oara in Romania, 3 zile de continut e-commerce premium. Le multumesc tuturor celor care ne-au fost alaturi la editia care marcheaza primii 10 ani de GPeC!”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC

Overview social media in .ro – aprilie 2015

social media 2 Comments »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna aprilie 2015.

Overview-ul pentru luna martie poate fi gasit aici.

infographic_piramida_aprilie_2015

Mai jos gasiti cateva informatii privind evolutia .roBlogsIndex, .roTwitterIndex, .roFacebookIndex si .roOnlinePressIndex.

roblog rofb ropress rotw

 

 

7 – 13 mai 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Uncategorized, Zelist Research Comments Off on 7 – 13 mai 2015 – Saptamana in Social Media
Va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (7 – 13 mai 2015).
Lansari, campanii, stiri:
  • Momentul tau cinstit – de la Napolact
  • Codrul verde de la Nestea
  • Vodafone Romania lanseaza YOU, primul produs dedicat exclusiv adolescentilor
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • Andrei Balan: Fara continut viral, internetul s-ar consuma ca un almanah multimedia pe care ti-e interzis sa-l imprumuti
  • Cabral: Cand vine vorba de televiziune, romanii sunt unii dintre cei mai pretentiosi privitori pe care i-ai putea avea
  • Fred Cook: Most organizations look for skills instead of bravery
  • Raluca Ene: Am ajuns a doua tara ca venituri in cadrul retelei
  • Andi Moisescu: Dincolo de apropo si talent
  • Adrian Preda: Sunt de acord cu Jim Jefferies care zicea ca Biblia ar trebui sa aiba o singura pagina pe care sa scrie: “Try not to be a cunt”
  • Dragos Stanca: E un eveniment care are o agenda si speakeri mult mai interesanti decat evenimente similare din regiune si din aceasta parte de lume. Si am fost la multe, stiu ce vorbesc
Evenimente, conferinte:
  • Pe 26 mai, Revista Biz organizeaza conferinta dedicata noului marketing, Best Marketing
  • Participantii la ICEEfest (11 si 12 iunie) vor putea ajunge la festival gratuit, cu Uber

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Marketingul viitorului incepe acum

social media, Uncategorized, Zelist Research Comments Off on Marketingul viitorului incepe acum

bestmarketing

Cei mai vizibili sefi de agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (aprilie 2015)

social media, Zelist Research Comments Off on Cei mai vizibili sefi de agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (aprilie 2015)

Refresh.ro impreuna cu Zelist Monitor si fbMonitor prezinta topul vizibilitatii sefilor de agentii de PR in presa online, bloguri, forumuri si retele sociale, in luna aprilie 2015.

Clasamentul a fost intocmit in funcție de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale.

1. Razvan Pascu (Travel Communication Romania)
2. Monica Jitariuc (MSLGROUP The Practice)
3. Oana Bulexa (MSLGROUP The Practice)
4. Eliza Rogalski (Rogalski Damaschin Public Relations)
5. Ioana Manoiu (GMP PR)

Pentru informatii suplimentare, va invitam sa vizitati Refresh.ro

Top 30 cele mai vizibile agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (apr.2015)

social media, Zelist Research Comments Off on Top 30 cele mai vizibile agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (apr.2015)

Refresh.ro impreuna cu Zelist Monitor si fbMonitor publica topul celor mai vizibile agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale, in luna aprilie 2015.

Clasamentul este intocmit in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale. Cifrele de mai jos reprezintă numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

1. Travel Communication – 38 | 24 | 348,976
2. Golin – 142 | 75 | 269,780
3. The Practice – 137 | 106 | 206,765
4. Rogalski Damaschin Public Relations – 58 | 40 | 103,318
5. Oxygen PR – 49 | 41 | 92,484
6. GMP PR – 30 | 23 | 64,256
7. McCann PR – 35 | 25 | 45,556
8. The Public Advisors – 41 | 16 | 42,673
9. DC Communications – 20 | 14 | 38,677
10. BDR Associates – 35 | 21 | 38,076

Mai multe informatii puteti afla din Refresh.ro

Instagram in Romania – aprilie 2015

social media 2 Comments »

Va prezentam mai jos situatia Instagram in Romania in luna aprilie 2015, intr-un infografic realizat de Instagramology si ZeList.

instagram aprilie

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 4-10 mai 2015?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 4-10 mai 2015?

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 4-10 mai 2015.

Blog

1. Popa cand imi da bon fiscal? – vulpescu.eu
7971 shares 2555 comments 26477 likes 24 tw. trackbacks 40201 tw. followers
2. De ce miros urat batranii? – mihaivasilescublog.ro
4061 shares 1966 comments 16549 likes 15 tw. trackbacks 4066 tw. followers
3. Inchizitia ortodoxa mai face o victima – petreanu.ro
2414 shares 2115 comments 7557 likes 44 tw. trackbacks 100945 tw. followers 9 blogs trackbacks
4. Mars inapoi in Evul Mediu, preasfinti cretini! – pah.ro
2650 shares 1351 comments 8136 likes 42 tw. trackbacks 143657 tw. followers 2 blogs trackbacks
5. Nu deranjati poporul somnoros! – biziday.ro
2064 shares 406 comments 8244 likes 25 tw. trackbacks 5910 tw. followers 2 blogs trackbacks
6. Candva o sa ramaneti fara bunici. Si doare… – andreearaicu.ro
690 shares 221 comments 13038 likes 3 tw. trackbacks 5140 tw. followers
7. Extraterestrul roman – emigrantul.it
1572 shares 491 comments 3671 likes 3 tw. trackbacks 717 tw. followers
8. Scola romaneasca nu daruieste. Ea doar se auto-justifica – biziday.ro
1260 shares 226 comments 5070 likes 16 tw. trackbacks 1455 tw. followers
9. Impozitarea bacsisului abuziva si chiar ilegala – jurnaldeblog.ro
1343 shares 420 comments 3312 likes 2 tw. trackbacks 169 tw. followers
10. Spatiul public nu e toaleta copiilor nostri – printesaurbana.ro
748 shares 1006 comments 2711 likes 1 tw. trackback 1198 tw. followers

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refres.ro.

30 aprilie – 6 mai 2015 – Saptamana in social media

social media Comments Off on 30 aprilie – 6 mai 2015 – Saptamana in social media
Va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (30 aprilie – 6 mai 2015).

Lansari, campanii, stiri:
  • Biz: Enel, Calif, MSLGROUP The Practice, Flanco, Golin, TNT, Etarget si Vodafone au facut posibil visul lui Ionut
  • IAB Romania are un nou presedinte si un nou consiliu director
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • Ana Adi: Sa depasim etapa obiectivelor clasice si neclare de awareness
  • Bogdana Butnar: Advertising as social commentary
  • Iulian Comanescu: Publicitate cu si fara “P”
  • De vorba cu Fred Cook despre flic-flacul PR-ului cu presa controlata
  • Cristina Hurdubaia: As merge cu o caruta la Parlament sa le arat alesilor ca satul romanesc are ceva sfant si greu de gasit in alte parti
  • Andreea Leonte: Nu poti sa fii totul pentru toata lumea. Brandul si-a asumat ca va fi blamat si urat si a facut-o cu curaj
  • Gabriela Lungu: PR vs. Creativity, a call to action and a framework for PR agencies’ creative rise
  • Andrei Lupu: E o iluzie de ppt sa crezi ca oamenii sunt racordati nonstop la brandul tau
  • Sorina Mihai: Cred ca vom creste cu 5-10% anul acesta
  • Anca Oreviceanu: Evaluarea nu este o nota, ci un instrument care te ajuta sa progresezi
  • Alexandru Paius: „Impunerea legislatiei va genera beneficii prin imbunatatirea concurentei loiale in piata”
  • Ema Prisca: Am dubii ca, in vreun department de marketing sau board of directors, s-a auzit prea des comentariul: “Ne trebuie o agentie care a pus umarul la facerea unor marci si care are oameni talentati”
  • Lucian Sarb, sans frontières
  • Andrew Thorp: How can you use stories to foster innovation in your company?
Evenimente, conferinte: