Nov 13
Refresh.ro si Zelist Monitor prezinta topul celor mai vizibile agentii de digital / interactive din Romania in luna octombrie 2015. Clasamentul este realizat in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale. Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati Refresh.ro.
Nov 13
Refresh.ro si Zelist Monitor prezinta topul celor mai vizibile servicii online din Romania in luna octombrie 2015. Clasamentul este realizat in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale. Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.
Nov 13
Refresh.ro si Zelist Monitor prezinta topul celor mai vizibile magazine online din Romania, în luna octombrie 2015. Clasamentul este realizat in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale. Cifrele de mai jos reprezintă numarul de apariții, numarul de surse și viewership-ul.

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.
Nov 12
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (05 – 11 noiembrie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR promoveaza Marc Jacobs
- BDR Associates comunica pentru Bayer. Superbrands Romania anunta 10 ani de activitate neintrerupta in evaluarea culturii de branding
- Caracteristic PR promoveaza FashionUP, DefCamp 2015, F64, ContentSpeed, PC Garage, Florariile Magnolia si ZorileStore
- Centrade PR: Colegul nostru Dan Draghicescu ne propune o calatorie vizuala in timp, un omagiu adus pe 11 Noiembrie de Ziua Armistitiului
- Chapter4: Ericsson lanseaza proiectul 5GEx pentru unificarea pietei de servicii dedicate infrastructurii 5G
- Clara Ilie PR Agency mentioneaza Auto Schunn Romania, GWS Organic Beauty Center&SPA, My Hair- extensii par 100% Remy, Centrul de Estetica Hipocrat
- Confident.Communications prezinta noutatile Intermedicas Worldwide
- DC Communication: Ca tot vorbim de politici, valori si lideri zilele astea. Poftiti Atlasul Valorilor Europene, site proaspat refacut de noi cu harti interactive
- EnTourage Communications: Sustinem antreprenoriatul si investitiile locale, de aceea va supunem atentiei cateva aspecte legate de Legea Business Angels din Romania.
- Fantazia PR: A inceput pitch-ul Chivas Romania, The Venture! Cele mai promitatoare 10 business-uri romanesti cu impact social isi prezinta ideile in fata juriului
- Garajul de PR organizeaza evenimentul “Stomatologie cu lasere de ultima generatie la Cluj Napoca“
- GMP PR si CITR Group au adus in fata studentilor clujeni oamenii care pot inspira pasiuni, in cadrul celei de-a doua editii a conferintei Cluj Heroes. Agentia comunica si pentru Cemacon
- Golin este pentru al doilea an consecutiv singura agentie de PR din Romania nominalizata laEuropean Excellence Awards
- Grayling Public Relations: Centrul pentru Jurnalism Independent, impreuna cu Google Romania, ofera sprijin tinerilor jurnalisti si sustine dezvoltarea data journalism-ului in Romania. Discovery Science sarbatoreste Ziua Mondiala a Stiintei alaturi de vloggeri Youtube
- More Than Pub promoveaza Tefal si Koliba
- Natural Public Relations recomanda articolul “Teoria ferestrelor sparte sau cum poate fi salvat un oras“
- OMA Vision: A beautiful way to start the day. An exclusive interview with Bessarabian fashion designer Valentina Vidrascu
- PI 2 PR: In contextul discutiilor din ultimele zile despre modul in care au fost tratati pacientii raniti in urma incendiului de la clubul Colectiv, am lucrat cu Dr. Dragos Zamfirescu pentru a prezenta punctul de vedere al Asociatia Chirurgilor Plastici din Romania
- Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru Like Consulting, Asociatia Sanatate Mintala pentru Calitatea Vietii si pentru Asociatia C4C – Communication for Community
- Prais Corporate Communications: Ieri am fost invitati sa prezentam noua editie a proiectului “Suntem generatia in miscare! ” in cadrul Adunarii Generale a Consiliului Elevilor din Municipiul Bucuresti
- Proud PR: Suntem mandri de rezultatele campaniei Constitutia Zambetului ajunsa la a doua editie
- PRSteps promoveaza Elefant.ro si Vector Watch
- RanEvents Comm promoveaza filmele Spectre si Super Chef
- Russenart Communications continua campania „Frumusetea la 40 de ani”
- Smart Point Consulting promoveaza Sony Alpha68 si Nordeus
- The House PR Agency comunica in Romania pentru brandul britanic de vopsea de haine Dylon
- The Public Advisors promoveaza SmartDrinks of Bucharest, evenimentul dedicat exclusiv pasionatilor de bauturi fine
- Thinker Media: Noul joc Need for Speed lansat astazi de EA – Electronic Arts este disponibil in Romania prin reteaua ABC Data Distributie
- Travel Communication promoveaza Serve si Eturia
- Trust communications scrie despre TEDx Bucharest 2015
- White PR: Aseara am inceput seria de evenimente dedicate antreprenorilor– celor aflati la inceput de drum si celor care inca nu au avut suficient curaj si au nevoie de sprijin
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
- Roxana Dragomir: Ne dorim acum sa ne apropiem insa mai mult si de branduri locale
- Raluca Feher: Cind stii ca nimeni nu ajunge acolo fara sa isi murdareasca ghetutele, e suspect sa crezi ca cineva te ia brusc in serios pe tine, asa curatel
- Ioana Manoiu: Dupa ani de zile de perfectionat media relations, ne-am schimbat publicul, ne-am dus catre consumatori
- Ioana Manoiu: Ce facem cu big data si cum le folosim in comunicare?
- Raluca Mihalachioiu: Traim timpuri in care toata lumea face „un pic de PR”, asa ca trebuie sa luam creativitatea foarte in serios
- Claudia Mihalascu: Foarte mult timp, PR-ul a fost desconsiderat in termeni creativi, comparativ cu industria de advertising
- Mihaela Rentea: A face social media” este ceva lipsit de sens
- Catalina Rousseau: Totul pentru cetatean, nimic in dispret fata de acesta
- Sorana Savu: Creativitatea a fost intotdeauna arma de baza a PR-ului, doar ca ea a luat forme diferite de cele din publicitate
- Tereza Tranaka: Clientul nu accepta sa plateasca pentru un concept creativ care vine din partea unei agentii de PR, precum in advertising
- Imola Zoltan: Cred ca in scurt timp ne vom transforma in agentie full service
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Nov 11
Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 2 – 8 noiembrie 2015.
Blog
Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.
Nov 06
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.
Topul pe luna octombrie ’15 acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.
Datele sunt prezentate in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator al categoriilor monitorizate.
Apa – 2015/10
Asigurari – 2015/10
Banci – 2015/10
Benzina & Petrochimie – 2015/10
Bere – 2015/10
Bookstores – 2015/10
Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati www.IQads.ro
Nov 05
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (29 octombrie – 04 noiembrie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR sustine Manifestul pentru Dreptul la Educatie, initiativa dezvoltata alaturi de #SalvatiCopiiiRomania
- BDR Associates implineste in curand 20 de ani
- Caracteristic PR promoveaza DefCamp, cea mai importanta conferinta de securitate cibernetica din Romania
- Chapter4: Consiliere profesionala si stagii de internship pentru 500 de studenti din Bucuresti
- Clara Ilie PR Agency promoveaza Free Spirit Travel, Global Wellness System si Centrul de Estetica Hipocrat
- Confident.Communications mentioneaza Centrul de Limbi Straine A_BEST,Trainart, Regus si Intermedicas Worldwide
- DC Communication continua campania #CresteminComunitate. Agentia a fost prezenta la evenimentul #artaimbratiseazabrandurile
- EnTourage Communications promoveaza Multi Gyn
- Grayling Public Relations: Visa Europe si eMAG lanseaza campania “Cardul tau Visa iti da motive de shopping!”
- Image PR scoate din buzunar pentru FJSC un proiect de 10.000 de euro. Alexandru Paius a discutat la ZF Live despre cat se castiga din PR si comunicare
- Infinit PR a organizat pentru firma de avocatura Wolf Theiss conferinta “Your Data, My Computer – Monitoring Employees in today’s interconnected world”
- More Than Pub comunica pentru Deichmann si Tefal
- Vali Barbulescu la workshopul Naked PR: “O privire insinuanta, o suvita de par rebela, buzele intredeschise sau un simplu gand frumos sunt detalii care spun cele mai seducatoare povesti vizuale. Fie ca este un portret tras pe film, o imagine fashion care fascineaza sau un moment surprins pe strada, fotografia este despre emotii, sinceritate si-un dram de vanitate”
- Oxygen PR promoveaza Nestlé Fitness
- Plus Communication coordoneaza relatiile cu presa pentru Centrul International Helen Doron English, Psihotrafiq, pentru poetul Camelia Iuliana Radu si pentru psihologul Iuliana Fűlas. Agentia anunta succesul campaniei pentru Alexandru Botorea si desfasoara o noua campanie umanitara pentru Ionut Breazu
- PR Beta recomanda conferinta ”Cariera in Ctrl”
- RanEvents Comm promoveaza filmul Spectre, Avincis si Mica Elvetie
- Smart Point Consulting: Scopus Awards Romania 2015: Institutul de Fizica Nucleara de la Magurele si Journal of Gastrointestinal and Liver Diseases sunt cele mai performante organizatii de cercetare din Romania
- The House PR Agency: Cam asa de tare ne bate inima cand regasim povestea noastra in paginile unui volum de soi cum este Proud To Be Romanian
- The Public Advisors: Prima editie SmartDrinks of Bucharest la Galeriile ArtMark
- Thinker Media mentioneaza Asus Romania
- Travel Communication ia parte la cursurile si seminariile targului de turism World Travel Market
- White PR: Clientul nostru drag, Brutaria MamaPan Paine cu maia va asteapta la Indagra Romexpo
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
- Raluca Bailescu: Am adoptat conceptul de holacracy ca forma de organizare
- Ionel Barbalau: Traim intr-o noua realitate; vorbim de sharing economy, de “slow PR”, de democratizarea productiei de mijloace simbolice
- Monica Botez: Reinventarea industriei
- Elena Bululete: Creativitatea nu pica din cer. Ea este parte a unui proces care incepe, intotdeauna, cu foarte mult research
- Alexandra Mihailescu: Cele mai profitabile servicii sunt cele de public affairs
- Crenguta Rosu: Creativitatea este mai mult decat un subiect la moda, este parte din orice oferta
- Crenguta Rosu: Omul de PR are nevoie si de umor
- Catalina Rousseau: Lupta pentru supravietuire, intr-o piata inca saraca in investitii, dominata de confruntari politice, a avut si partea buna: ne-a obligat sa ne reinventam
- Sorana Savu: Sa rezistam tentatiei de a repeta greselile trecutului
- Valeria Tudor: How to use a PR agency for startup growth
- Raluca Zamfir: Abilitatile strategice primeaza in fata celor de networking
- Imola Zoltan: Vrem sa ne extindem si mai mult portofoliile de energie, finance, tech si pharma
Evenimente, conferinte:
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Nov 04
Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 26 octombrie 2015 – 1 noiembrie 2015.
Blog
Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.
Oct 30
In analiza au fost introduse principalele companii aeriene, iar perioada de monitorizare a fost 01 ianuarie – 30 septembrie 2015.
Cele mai vizibile companii aeriene in social media din Romania, in primele 9 luni din 2015
Germanwings, Tarom si Lufthansa sunt principalele trei companii despre care s-a discutat cel mai mult in social media din Romania, in primele 9 luni ale anului 2015. Germanwings a fost in atentia participantilor din social media, aceasta companie aeriana fiind mentionata de 26.213 ori in perioada 01 ianuarie – 30 septembrie 2015. Compania Tarom se afla pe pozitia secunda in topul vizibilitatii, fiind mentionata de 23.185 de ori. Lufthansa ocupa locul al treilea in clasamentul vizibilitatii in social media a companiilor aeriene, acumuland in primele 9 luni ale anului 2015 un numar de 13.850 de mentionari.

Cele mai vizibile companii aeriene in social media din Romania, clasamentul in functie de viewership
In fruntea clasamentului vizibilitatii din punctul de vedere al audientei se afla Germanwings, care a inregistrat 62.384.845 de impresii. Pe locul doi se afla compania Tarom, cu 45.536.543 de impresii. Pe pozitia a treia se afla compania Lufthansa, cu 22.917.739 de afisari.

Oct 29
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (22 – 28 octombrie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR: Cum pot preveni mousse-urile si sucurile 100% obezitatea infantila?
- 4ACE Public Relations: Senzorii de parcare Directed, copilotul tau personal in jungla orasului
- BDR Associates: 20 de ani de excelenta in comunicare strategica in Romania moderna
- Caracteristic PR promoveaza F64 si florariile Magnolia
- Clara Ilie PR Agency mentioneaza Aqua Sport Bucuresti, Centrul de Estetica Hipocrat si Mineli Boutique
- Un clip realizat Dan Constantinescu pentru Campioni in Business cu Conan PR
- Confident.Communications scrie despre A_Best Business Lounge Bucuresti si Trainart
- Daescu Bortun Olteanu: Cabral reinterpreteaza calul alb, in noua campanie din social media a Old Spice
- DC Communication desfasoara campania “Crestem in comunitate“. Agentia mentioneaza Spatiul Public European si World Vision Romania
- EnTourage Communications promoveaza Personal Trainer Studio
- GMP PR comunica pentru Divan si organizeaza la restaurantul din Floreasca Ziua Nationala a Turciei in prezenta Excelentei Sale, Ambasadorului Turciei la Bucuresti
- Golin comunica pentru KFC, Pepsi, LOWE si Lidl
- Grayling Public Relations: Digital News Initiative: inscrierile pentru Innovation Fund, in valoare de 150 milioane euro, deschise pana pe 4 decembrie
- Headsome Communication: Timisoara, capitala literara europeana la FILTM 4
- Image PR – prima agentie de PR care modernizeaza o sala de curs a unei facultati
- More Than Pub promoveaza Rowenta, Tefal si Koliba
- MSLGROUP The Practice comunica pentru Samsung, IKEA si McDonald’s Romania
- Dan Zarung la workshop-ul Naked PR: “Pentru mine, luxul incepe odata cu Ludovic al XIV-lea si constructia palatului Versailles. Ca sa fii vazut la curte, trebuia sa schimbi 3-4 tinute pe zi, iar la o masa se serveau 65 de feluri diferite prezentate pe tavi de argint, servite in farfurii din portelan de Sevres. Stilul de viata al Regelui Soare a fost motorul dezvoltarii haute-couture-ului francez, a artizanutului, a manufacturilor, a artei culinare si a ceea ce denumim generic « savoir-vivre » francez”
- Natural Public Relations recomanda articolul “Cam asa se face o activare misto“
- OMA Vision a organizat evenimentul “Stories of Renewal“
- Oxygen PR mentioneaza NestleFitness si desfasoara o cercetare prin chestionar pentru Olympus
- Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru psihologul Iuliana Fűlas, Asociatia Sportiva Sanasport, pentru poetulCamelia Iuliana Radu, pentru cantaretul Victor Marius Beliciu, Centrul “Marea Neagra“, Asociatia C4C – Communication for Community si pentru Centrul International Helen Doron English
- PR & More anunta un nou site de stiri
- PR Beta: Oltea Zambori modereaza editia „Din culise” la care sunt invitati cofondatorii Plai & Ambasada, Andreea Iager-Tako si Norbert Tako
- PRSteps anunta premiul pentru Inovatie din partea Forbes Romania acordat Vector Watch & Andrei Pitis
- RanEvents Comm promoveaza filmul “Spectre“. Agentia a organizat evenimentul de lansare a blogului Oanei Roman
- Rogalski Damaschin Public Relations: Alaturi de Provident Financial Romania am lansat cea de-a doua editie a burselor stART
- Russenart Communications desfasoara campania de comunicare online „Cultura si tainele painii”
- Smart Point Consulting scrie despre Sony Alpha7R II
- The House PR Agency recomanda articolul “Digital adspend continues to soar“
- The Public Advisors comunica pentru Alevia. Agentia organizeaza un concurs pentru studentii la Arhitectura
- Thinker Media: Mergem cu ASUS Republic of Gamers Romania la DreamHack Romania Cluj-Napoca 2015
- Total Public Relations: 4 dintre clientii nostri – prezenti la ZF Digital, pentru a impartasi cele mai recente strategii digitale, trenduri si tehnici de executie
- Travel Communication anunta extinderea MoneyGram in Romania. Razvan Pascu a fost prezent la Etravel Conference
- Trust communications: TEDxBucharest 2015 aduce 18 speakeri din sapte tari
- White PR recomanda articolul “Small Business Media Plan: What Else Do You Need Beyond Social Media“
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
- Razvan Capanescu: De cand au revenit la pozitionarea care i-a consacrat – adica pentru Noua Europa, festivalul creste bine de la an la an
- Mihai Coliban: GD nu a reusit niciodata sa aiba relevanta globala si aici va pierde, in cele din urma
- Alexandra Dinita: Provocarea industriei: castigarea increderii
- Adrian Ichim: Reusim sa includem mediile offline, precum reclamele outdoor sau print, in bucle de comunicare care incep si se inchid online
- Stefan Liute: Generatiile tinere sunt acum mult mai omogene cultural, iar un milllennial britanic seamana destul de mult cu unul din Romania
- Hortensia Nastase: Clasicul spot TV nu isi mai face treaba de unul singur. Consumatorul este un extraterestru
- Alexandru Paius: Creativitatea trebuie insa sa fie mereu fundamentata strategic. Becul se poate aprinde, important este in ce directie bate lumina
- Alexandru Paius: Provocarea industriei: sa ramana fidela meseriei de consultanta
- Cristian Pantazi: In 2014, ne-am dat seama ca pozitia agentiei de digital in piata e tot mai confuza. Cum poti sa fii doar despre digital cand totul este digital?
- Victor Pantea: Suntem o agentie medie, dar cu ambitii mari
- Costin Radu: E necesar ca procesul educational sa nu se mai concentreze atat pe livrarea de informatie, cat pe dezvoltarea abilitatilor studentilor de a problematiza si de a rezolva probleme
Evenimente, conferinte:
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor