Revista Biz impreuna cu Zelist Monitor au lansat in premiera, in cadrul evenimentului “Social Media Summit Bucuresti”, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera romaneasca.
Iata care sunt cele mai inflente 50 de bloguri generaliste:
Pentru a consulta si celelalte liste si clasamente, click aici.
Revista Biz impreuna cu Zelist Monitor au lansat in premiera, in cadrul evenimentului “Social Media Summit Bucuresti”, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera romaneasca:
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media din ultimele 7 zile (12 – 18 februarie 2016).
Lansari, campanii, stiri:
2Active PR promoveaza aplicatia Citylove (Baneasa Shopping City) si Bourjois Romania. Agentia anunta continuarea parteneriatului strategic dintre Help Net si Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania
Action Global Communication lanseaza Action Diplomacy. Action Moldova a primit distinctia “Best Use of Social Media” la Rockit Regional Digital Summit pentru campania “Above the Sky”
BDR Associates anunta ca expozitia “The Cal: Pirelli Icons” a debutat in cadrul Saptamanii de Moda de la New York
Caracteristic PR informeaza ca AnyMedia si Newsman au ajuns la un acord pentru preluarea platformei Dudaverde. Agentia comunica si pentru RTB House si Today’s
DC Communication anunta ca EY Romania Careers a deschis celebrul sau program de selectie
EnTourage Communications: Expertii Decalex Legal Solutions au realizat un infografic despre sanatatea digitala si provocarile legale
Fantazia PR: Chivas Sound of Business despre impactul social al business-urilor, cu Cristian China Birta si Radu Moldovan-Petrut
Golin prezinta rezultatele campaniei KFC „Bucket de bine”: 50.000 de euro si o noua casa sponsorizata la SOS Satele Copiilor Romania. Agentia promoveaza si produseleDelikat. MullenLowe anunta un parteneriat cu Farmec
MCCANN PR promoveaza campania Grija pentru Copii, campanie ce se desfasoara pana la finalul lunii aprilie, sub mesajul „Hai sa donam copiilor nascuti prematur timp pentru viata!”
social media, Zelist ResearchComments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 08 – 14 februarie 2016?
Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 08 – 14 februarie 2016.
Blog
1.
Nu din banii mei! – mariandumitru.ro 3624 shares 922 comments 8397 likes 10 tw. trackbacks 11515 tw. followers
Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna ianuarie 2016.
Overview-ul pentru luna decembrie 2015 poate fi gasit aici.
Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru psihologii Ivanescu Dan si Iuliana Fűlas. Agentia desfasoara o noua campanie umanitara, pentru Raul Mitroi
In aceasta primavara, Cluj-Napoca va fi locul de intalnire pentru liderii din zona IT si a tehnologiei. Motivul acestei intalniri este conferinta Techsylvania, unul dintre cele mai mari evenimente de tehnologie si inovatie in industria IT din regiune.
Cu alte doua editii la activ, Techsylvania este recunoscuta pentru atentia cu care alege invitatii la eveniment, la primele conferinte organizate fiind prezenti pe scena co-fondatori, manageri si oameni-cheie din companii precum Google, Uber, Facebook, Twitter sau Telenav, dar si investitori sau fondatori de startup-uri.
A treia editie a Techsylvania aduce nume precum:
Peter Halacsy, co-fondator si CTO la Prezi, unul dintre cele mai inovatoare software-uri de prezentari;
Andreas Ehn, fost CTO la Spotify, una dintre cele mai cunoscute companii de software din industria muzicala globala sau
Marius Swart, director de inovatie la Coca-Cola Company.
Lista continua cu o serie de inovatori si vizionari din domeniul tehnologiei si al business-ului.
Din cele patru zile de eveniment, primele doua vor fi dedicate unui maraton de programare, unde toti cei pasionati de crearea si dezvoltarea unor noi aplicatii se reunesc pentru a testa limitele noilor tehnologii si pentru a le duce mai departe. Participantii vor avea ocazia de a crea diverse aplicatii pentru gadget-uri precum Oculus Rift DK2, Apple Watch sau Parrot MiniDrone, cel mai bun proiect fiind premiat cu produse din domeniu.
Mai multe informatii despre speakerii invitati, gadget-urile disponibile la eveniment, dar si biletele pentru conferinta la pret de Early Bird se pot gasi pe www.techsylvania.co.
Evenimentul este sprijinit de companii care isi doresc sa dezvolte comunitatea pasionata de tehnologie din regiune si care contribuie constant la cresterea renumelui pe care Transilvania si l-a creat pe plan international. Dintre acestea fac parte Accenture Romania, Halcyon Mobile, 3Pillar Global, Small Footprint, YOPESO, Twitter, Macadamian, XOOMWORKS, Telenav si SDL.
social mediaComments Off on Afla cine sunt cei mai importanti jucatori din blogosfera romanesca in 2016!
Social Media Summit Bucuresti este conferinta care iti prezinta la fiecare inceput de an principalii jucatori din social media.
In premiera, la editia din 19 februarie, de la Hotel Crowne Plaza Bucuresti, echipa Biz va lansa, alaturi de Zelist, listele cu influencerii pe cele mai dezvoltate domenii din blogosfera romaneasca.
Pe langa traditionalele rezultate ale studiilor exclusive: Top bloggeri cu care colaboreaza agentiile si companiile si Top agentii care au lucrat cu bloggerii in 2015, lansam pe 19 februarie Topul bloggerilor pe cele mai dezvoltate 10 nise (food, fashion, tehnologie, marketing & digital etc.), topul vlogger-ilor si instagramer-ilor, cat si canalele de comunicare care vor fi cele mai folosite in 2016.
Venind in intampinarea companiilor care vor sa invete cum sa gandeasca si sa implementeze o campanie, la SMS Bucuresti vom prezenta studii de caz ale unor campanii derulate in 2015. Vom afla despre strategia, mecanismele si rezultatele inregistrate ale campaniilor de social media cu cel mai mare impact, chiar de la agentiile si companiile care le-au realizat.
Vino la SMS Bucuresti sa-i intalnesti si sa inveti cum poti sa ai acces la oamenii care gandesc, creeaza si implementeaza cele mai puternice campanii de social media din Romania!
Vino si descopera domeniul care a revolutionat industria publicitatii!
social mediaComments Off on Utilizatorii pot raporta aparitiile irelevante din Zelist Monitor
De acum, utilizatorii Zelist Monitor pot contribui la dezvoltarea platformei noastre prin raportarea aparitiilor irelevante. Fiecare mentionare din Zelist Monitor este insotita de butonul de “Raportare aparitia”.
Dand click pe butonul “Raporteaza aparitia”, se va deschide un pop-up cu urmatoarele optiuni:
– nu este sursa romaneasca
– expresia nu se regaseste in continutul postarii
– nu este presa, blog. (pentru cele doua)
– este cont spam
– altul
De asemenea, utilizatorii pot scrie propriile observatii referitoare la sursa irelevanta.
Fiecare cerere de raportare va fi analizata de echipa noastra si va primi feedback in cel mai scurt timp.