Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 29 februarie – 6 martie 2016?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 29 februarie – 6 martie 2016?

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 29 februarie – 6 martie 2016.

Blog

1. Cum sa distrugi un brand romanesc. – cronicipebune.ro
2188 shares 580 comments 8458 likes 4 tw. trackbacks 6777 tw. followers
2. Mucenici umpluti cu nuca – reteta video – jamilacuisine.ro
1055 shares 418 comments 3447 likes
3. Cum sa omori un brand 100% romanesc, Lactate Bradet – bunescu.ro
1023 shares 248 comments 3767 likes 6 tw. trackbacks 16591 tw. followers
4. “Majestate, nu pleca!” – princeradublog.ro
676 shares 187 comments 4562 likes 2 tw. trackbacks 1143 tw. followers
5. Minte sau este imatur. De ce femeile parasesc barbatii pe care ii iubesc – devorbacutine.eu
770 shares 243 comments 3750 likes
6. Alexandru Tanase: Anexarea Basarabiei a fost NECONSTITUTIONALA! – moldovandream.wordpress.com
961 shares 410 comments 1946 likes 3 tw. trackbacks 1319 tw. followers
7. Buletin de sanatate a Regelui Mihai I, 4 martie 2016 – princeradublog.ro
526 shares 411 comments 3070 likes 12 tw. trackbacks 4054 tw. followers 1 blog trackback
8. “Dezastrul din Colectiv”; – un film tulburator – petreanu.ro
809 shares 137 comments 2228 likes 16 tw. trackbacks 124044 tw. followers 2 blogs trackbacks
9. Credinta parintelui Milea din Buzau schimba destinele a mii de napastuiti – costintanasescu.com
625 shares 96 comments 2803 likes 1 tw. trackback 21 tw. followers
10. Prajitura Krem a la Krem – andreilaslau.ro
686 shares 213 comments 2156 likes

Pentru mai multe informatii & topuri, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna februarie 2016

social media, Zelist Research 1 Comment »

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList MonitorsifbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul pe luna februarie 2016 acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.

Apa – 2016/02

Asigurari – 2016/02

Banci – 2016/02

Benzina & Petrochimie – 2016/02

Bere – 2016/02

Bookstores – 2016/02

Bricolaj/Mobila – 2016/02

Cafea – 2016/02

Carne&Mezeluri – 2016/02

Dulciuri – 2016/02

Electro Retail – 2016/02

Fashion – Multibrand stores – 2016/02

Hipermarket & Supermarket – 2016/02

Home Care – 2016/02

Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2016/02

IT&C – 2016/02

Lactate & Branzeturi – 2016/02

Masini – 2016/02

Racoritoare – 2016/02

Sanatate – 2016/02

Snacks – 2016/02

Telecommunication – 2016/02

Vin – 2016/02

Whisky & Vodka – 2016/02

25 februarie – 02 martie 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 25 februarie – 02 martie 2016 – Saptamana in Social Media

Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media din ultimele 7 zile (25 februarie – 02 martie 2016).

Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • James Grunig: Conventional wisdom is the principal enemy of the public relations profession
  • Alina Galeriu: Ariile noastre de expertiza sunt sfera culturala si sectorul de lifestyle & wellness
  • Ana Maria Ghiurca: In publicitate oamenii migreaza foarte mult. Pe digital este important sa ai cunostinte tehnice
  • Sorin Tranca: Daca acum 10 ani imi era foarte clar ca ne adresam directorului de marketing sau antreprenorului, acum devine important sa ne adresam directorului de purchasing sau celui de research
Evenimente, conferinte:
  • Startup Avalanche – cum poti sa ajungi in Silicon Valley dupa ce-ti prezinti compania
  • Incepand de luni, 7 martie 2016, tinerii din Bucuresti sunt asteptati sa ia parte gratuit la seria de primavara a Conferintelor practice pentru tineri BookLand Evolution
  • In 28 si 29 martie 2016 la WeLoveDigital.forum afli in premiera cele mai hot tendinte care vor guverna industria digitala in 2016

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 22-28 februarie 2016?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 22-28 februarie 2016?

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 22 – 28 februarie 2016.

Blog

1. Oana Stancu Zamfir, scrisoare catre fiica lui Dan Tapalaga – radu-tudor.ro
772 shares 1309 comments 5133 likes 1 tw. trackback 101 tw. followers
2. IVASCU MARIA are nevoie de noi – avrauko.info
2540 shares 33 comments 1692 likes
3. Triumful vietii, triumful dragostei, in 22 de imagini rascolitoare – devorbacutine.eu
1440 shares 196 comments 5465 likes
4. Prajitura Tosca – reteteangela.com
1724 shares 488 comments 3443 likes
5. Ilustratii emotionante facute de un artist pentru fiecare zi petrecuta cu sotia sa iubita – devorbacutine.eu
957 shares 187 comments 6743 likes
6. STIATI ? Pe fiecare piesa de metal ce compune turnul Eiffel scrie: “Made in Resita – Romania” – ramanromandotro.wordpress.com
1162 shares 667 comments 3538 likes 1 tw. trackback 348 tw. followers
7. Indemnul unui profesor batran: nu va mintiti pe voi insiva – devorbacutine.eu
1039 shares 197 comments 4772 likes
8. Si daca era fiica-ta, ma? – gabrielursan.ro
1191 shares 332 comments 2899 likes 3 tw. trackbacks 706 tw. followers
9. Intr-o zi ma vei suna si vei auzi: “Abonatul este fericit, nu-l deranjati” – devorbacutine.eu
547 shares 203 comments 5658 likes
10. Daca as sti ca ai ramane cu mine, as lupta pana la capat – devorbacutine.eu
599 shares 209 comments 4740 likes

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

18 – 24 februarie 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 18 – 24 februarie 2016 – Saptamana in Social Media
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media din ultimele 7 zile
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • Iv cel Naiv: Poezia e doar un vas, o forma in care imi torn lichidul gandurilor / Celebritatea e o alterare a individului. O alienare a eului
  • Raluca Ene, Chapter 4: Anul trecut a fost foarte profitabil pentru ca ne-am bazat pe consultanta
  • Mugur Patrascu lanseaza Screen Native: Se intampla o mare curatenie in jur, la mai multe nivele, si asta este o premisa foarte buna pentru foarte multe lucruri bune pe viitor
Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

TreeWorks lanseaza Zelist Industries

social media Comments Off on TreeWorks lanseaza Zelist Industries

Industries

Noua, astora de la TreeWorks, Cristi Manafu si ‪‎Digital Marketing Forum‬ ne aduc noroc. Acum ne dam seama de o chestie: exista oameni care te ajuta, oameni care te ajuta mult si oameni care te ajuta atat de mult incat pur si simplu iti aduc noroc.

Asadar, daca cu vreo 6 ani in urma am lansat Zelist Monitor o data cu PR Forum, trebuie sa lansam astazi noul nostru produs care vrea sa mearga ceva mai departe: Zelist Industries.

So:

  • In cei 6 ani de la lansare, Zelist Monitor a devenit (fara falsa modestie) standardul .ro pe monitorizarea de social media/presa online.
  •  Doar ca nu de aceasi popularitate s-a bucurat dincolo de zona destul de nisata a agentiilor si departamentelor de PR/digital/comunicare.
  • Si pentru asta nu-s de vina oamenii de marketing, de produs, de HR, de vanzari. Zelist Monitor a fost gandit si a ramas un tool de monitorizare si mai putin de raportare/analiza/large-picture-insights. Are nevoie de prea mult input manual pentru rezolva chestii mai generale.
  • D-aia am facut Zelist Industries: sa aratam oamenilor din fiecare industrie ce se intampla, ce spun jucatorii, ce fac firmele, cine scrie despre, ce stire specifice apare pe prima pagina, in primul ecran, cu font mai mic sau mai mare si cat sta acolo etc (mult-mult-mult etc).
  • Ambitia noastra e ca un om de vanzari sau un trainee care nu a mai lucrat cu un anumit client sau intr-o anumita industrie sa invete rapid (ore, maxim zile) ce s-a intamplat in ultimii ani in domeniu, si sa mearga super-pregatit la pitch, intalnirea de vanzari etc.
  • Va dura sa ajungem acolo, dar deja eu zic ca avem cel mai bun produs de pe piata pe nisa asta. Si dau un vin celui care imi arata ceva mai bun (romanesc sau international care sa fie adecvat pietei romanesti)

Ca sa vedeti repede despre ce e vorba, am facut un cont de demo pe zona de Comunicare (Advertising, Branding, PR, Digital, Evenimente etc).

https://www.zelist.ro/industries
User: demo@zelist.ro
Pass: industries

Fireste, asteptam feedbackul, ideile, inputul, necesitatile neacoperite pe care le aveti.

O primavara frumoasa!

VoluntarESTI? Serile Filmului Romanesc isi cheama voluntarii iubitori de film romanesc

Comunicate de presa Comments Off on VoluntarESTI? Serile Filmului Romanesc isi cheama voluntarii iubitori de film romanesc

Editia a VII-a e festivalului Serile Filmului Romanesc are nevoie de o echipa generoasa de voluntari. Pentru al doilea an consecutiv, la Iasi, voluntariatul se imbina perfect cu filmul romanesc: timp de cinci zile, tinerii dornici de a se implica intr-un eveniment cultural cu tenta cinematografica, au posibilitatea de-a face asta si de-a fi rasplatiti cu experiente unice, activitati interesante si un certificat important de voluntar.

Asociatia Studentilor Jurnalisti Iasi (organizatorul festivalului SFR) pretuieste voluntariatul, pentru ca sta la baza formarii tinerilor si le da posibilitatea de a interactiona cu oameni pe care altfel, ii pot vedea doar in filme, la televizor sau in ziare.
Festivalul se desfasoara in perioada 4-8 mai la Iasi, in mai multe locatii partenere. Daca te consideri implicat, energic, altruist, optimist si cu putere de organizare, atunci cu siguranta vom face festivalul cu ajutorul tau!

Aplica aici pentru selectia voluntarilor!

Data limita pentru inscrieri: 31 martie 2016; dupa care va urma perioada de selectie si training.

O editie cu documentare si cu zeci de invitati din lumea filmului romanesc

Ambasadorul cultural al festivalului: criticul de film Irina Margareta Nistor

Despre editia din 2016, care se anunta una la fel de valoroasa in ceea ce priveste invitatii, Andrei Giurgia, directorul festivalului: „Festivalul Serile Filmului Romanesc propune, pentru anul 2016, o noua abordare. Fiind singurul festival de film dedicat in intregime cinematografiei romanesti, editia de la anul va marca cateva date importante din istoria cinematografiei noastre. Productii noi, altele de referinta si documentare vor fi proiectate in cele mai importante zone istorice din Iasi. O alta etapa importanta in dezvoltarea festivalului o reprezinta promovarea si implicarea in proiect a tinerilor talentati care au ales sa faca performanta in tara sau in strainatate. La inceput de mai, vom sarbatori la Iasi filmul romanesc, asa cum se intampla de sase ani la rand.”

Iasul va gazdui peste 40 de personalitati din lumea filmului romanesc si a productiei acestuia (regizori, actori, scenografi, critici de film). O noutate a editiei a VII-a o reprezinta documentarele romanesti, care vor avea zile special dedicate vizionarii, dar si dezbaterii importantei lor in spatiul socio-cultural autohton. Filmele de lungmetraj din program se incadreaza in noutatile cinematografice ale anului 2015, dar vor fi sustinute si de valoarea productiilor vechi de zeci de ani, care au contribuit la dezvoltarea filmului romanesc.

Peste 18.000 de romani au recunoscut pana acum ca sunt tarani in cadrul campaniei #suntuntaran

Comunicate de presa Comments Off on Peste 18.000 de romani au recunoscut pana acum ca sunt tarani in cadrul campaniei #suntuntaran

Vizual

BIZ si DDB Romania au lansat vineri, 19 februarie 2016 campania #suntuntaran, pentru reabilitarea termenului „taran”. In 4 zile de la lansarea campaniei, peste 18.000 de oameni au adoptat mesajul campaniei si au recunoscut ca sunt tarani, in site-ul dedicat acesteia, www.suntuntaran.ro.

DDB Romania si Revista Biz au lansat vineri, 19 februarie 2016, campania de reabilitare a termenului „taran”, #suntuntaran, alaturi de nume cheie, reprezentative pentru Romania de azi.

Tudor Giurgiu, Smiley, Virgil Iantu, Chef Nicolai Tand, Cristian China-Birta, Marius Tudosiei, Catalin Nastasoiu si multi altii au acceptat sa fie promotorii campaniei si sa se asocieze deschis cu titulatura „taran”, pentru a trage un semnal de alarma asupra denaturarii acestui termen.

Astazi, termenul taran a ajuns sa aiba preponderent conotatii peiorative, sinonim cu badaran, necioplit sau mitocan. A ajuns un cuvant care denota rusine pentru cei asociati cu acest termen si aduce, dupa sine, o schimbare perceptuala importanta. Campania #suntuntaran este demersul de a restabili asocierile primare ale termenului (simplitate, cinste, modestie, ca sa numim doar cateva) si, implicit, demersul de a ne reaminti ca toti suntem tarani la a doua sau a treia generatie.

Revista Biz este de 16 ani un sustinator puternic al valorilor autentice romanesti, astfel ca selectionarea acestui mesaj a fost un pas natural, in special in 2016, anul in care este nevoie mai mult ca niciodata sa spunem lucrurilor pe nume.

„Nu am pornit campania pentru ca idealizam taranii sau pentru ca ne dorim sa devenim mai tarani decat cei de la sate, ci pentru a ne reaminti ca acest cuvant este folosit gresit. Si, mai ales, pentru ca vrem sa il folosim corect! La a doua sau a treia generatie, cu totii suntem tarani.

Imediat dupa lansare s-a vazut teama multora de a se asocia cu acest termen. Reactiile pozitive au fost insa covarsitoare, iar campania a fost numita <<o adevarata revolutie>>. Le multumim oamenilor curajosi care ne-au fost alaturi, tuturor persoanelor publice care s-au asociat deschis si au recunoscut ca sunt tarani. Le multumim si tuturor celor care sunt deschisi la mesajul nostru si care l-au adoptat deja sau o vor face pe parcursul campaniei.”, a declarat Marta Usurelu, redactor sef la Revista Biz.

„Se vorbeste foarte des despre schimbare, insa stim cu totii ca nu este important doar sa emitem pareri, ci sa adoptam pozitii clare si sa spunem lucrurilor pe nume. Este un semnal important atunci cand una dintre publicatiile cu cea mai puternica si relevanta voce din presa romaneasca alege sa abordeze un subiect atat de puternic. Ne-am bucurat ca am fost pe aceeasi lungime de unda cu cei de la Biz si am conturat si pus in practica o campanie pe care ne-o dorim memorabila, intr-un sens foarte practic: sa ne aducem aminte adevaratul sens al cuvantului „taran” si sa nu-l mai asociem cu tot ce se intampla rau in jurul nostru. Suntem pe drumul cel bun, iar dovada o reprezinta cei peste 18.000 de romani care au adoptat mesajul pe www.suntuntaran.ro si pe profilul lor din retelele sociale, dar si miile de comentarii pozitive.”, a declarat Costin Milu, Creative Director DDB Romania.

Reactiile au fost vizibile, imediat dupa lansarea campaniei. Promotorii campaniei au postat puternic pe retelele sociale, iar mesajul s-a propagat rapid in mediul online, dar si in randul publicului larg. Gestul de a recunoaste #suntuntaran este mai mult decat un simbol, este o actiune si un angajament de a remedia natura acestui termen.

Numarul oamenilor care isi iau acest angajament creste de la zi la zi, iar campania este abia la inceput.

Au inceput inscrierile la JSCamp, cel mai mare eveniment de JavaScript din Romania!

Stiri Comments Off on Au inceput inscrierile la JSCamp, cel mai mare eveniment de JavaScript din Romania!

Imagine articol JSCamp

JSCamp Romania, eveniment dedicat web developerilor locali si internationali, are loc anul acesta intre 6-7 iunie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Abordand ultimele tendinte din domeniu, in cadrul primei zile (6 iunie), evenimentul include 2 workshop-uri sustinute de James Halliday (creator Browserify)  si de Tim Ruffles (Google developer for AngularJS), avand ca teme Node JS Streams si Dezvoltarea aplicatiilor web cu ajutorul Angular 2.0.

A doua zi (7 iunie), specialisti internationali recunoscuti in domeniul JavaScript vor sustine prezentari practice, printre temele ce vor fi abordate regasindu-se React.js, ES6 ( ECMA Script 2015 ), Functional Programming si Angular.js. Printre speakerii confirmati se numara: James Halliday (creator Browserify), Mathias Bynens (Opera Software), Jack Franklin (Pusher), Sebastian Golasch (Deutsche Telekom), Adrian Gheorghe (Full stack developer), Forbes Lindesay (Facebook), Tim Ruffles (Google developer expert for AngularJS).

Mai multe informatii privind oferta de inscriere early bird, subiectele abordate si vorbitori puteti gasi pe www.jscamp.ro.

Top 10 vloguri

social media, Zelist Research Comments Off on Top 10 vloguri

Revista Biz impreuna cu Zelist Monitor au lansat in premiera, in cadrul evenimentului “Social Media Summit Bucuresti”, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera romaneasca.

Iata care sunt principalele vloguri:

Top-10-Vloggeri-2015-798x644

Pentru a consulta si celelalte liste si clasamente, click aici.