Tehnologie la superlativ in cadrul Techsylvania, evenimentul catalizator din Europa de Est

Comunicate de presa 1 Comment »

Techsylvania

In perioada 21-24 Mai, la Casa de Cultura a Studentilor din Cluj-Napoca a avut loc Techsylvania, unul dintre cele mai mari evenimente din Estul Europei dedicate tehnologiei si inovatiei.

Peste 1300 de antreprenori, programatori si pasionati de tehnologie si inovatie au interactionat timp de patru zile cu fondatori si manageri de top din scena de tehnologie internationala, prin intermediul continutului conferintei, dar si al workshop-urilor tematice si al sesiunilor de networking.

Participantii au putut cunoaste fondatori de companii de succes, cercetatori, inovatori, investitori si profesionisti din cadrul unor companii si organizatii de renume mondial. Facebook, NASA, Twitter, SoundCloud, Prezi sau Coca-Cola si-au trimis reprezentati pentru a inspira comunitatea IT & startup clujeana. Printre cei mai apreciati speakeri s-au numarat Tim Draper, fondator si manager al unui fond de investitii ce administreaza un fond de 3,5 miliarde de dolari, precum si Mark Shuttleworth, primul antreprenor sud-african care a calatorit in spatiu si a creat Ubuntu, unul dintre cele mai populare sisteme de operare software din lume.

Invitatii au putut testa si castiga gadgeturi si dispozitive smart de ultima generatie in cadrul expozitiei de tehnologie din cadrul conferintei. Drone, ochelari pentru realitate virtuala, bratari inteligente sau ultima generatie de dispozitive de transport personal au fost prezentate la Techsylvania. In premiera a fost prezentata si imprimanta industriala Symme3D Enormo, prima imprimanta 3D 100% romaneasca de acest calibru.

Ca parte a aceluiasi eveniment, hackathon-ul Techsylvania (maratonul de programare) a adus impreuna peste 130 de programatori cu aptitudini tehnice si creativitate. Acestia au avut la dispozitie 24 de ore pentru a realiza proiecte folosind tehnologii purtabile si gadgeturi IoT. Castigatorii competitiei sunt echipa Green Box al carei proiect isi propune sa estimeze eficienta panourilor solare in relatie cu locul de amplasare si parametrii de mediu. Echipa castigatoare a fost premiata cu gadgeturi smart si IoT, acces la un program de pre-accelerare al Young Leaders Club, mentorat din partea Tandem Capital, dar si multe alte facilitati care sa le permita transformarea proiectului intr-o afacere sustenabila.

Elementul de noutate din cadrul acestei editii a fost reprezentat de organizarea Startup Avalanche, o competitie de startup-uri romanesti si internationale organizata in parteneriat cu Spherik Accelerator. 16 startup-uri au ajuns in faza eliminatorie pentru marele premiu oferit de Techsylvania si Spherik Accelerator cu sprijinul Microsoft: o excursie in Silicon Valley, pentru intalnire cu investitori si fonduri de investitii. Castigatorii sunt Planable, startup lansat in cadrul acceleratorului de startup-uri Spherik, din Cluj. Produsul Planable este o platforma destinata colaborarii freelanceri si agentii, respectiv clienti, in timp real, pentru crearea de campanii Social Media.

„Aceasta editie a Techsylvania a demonstrat inca o data potentialul comunitatii tech clujene. Investitori, cercetatori, profesionisti si inovatori din toate colturile lumii si-au dat intalnire la Techsylvania pentru a intra in contact cu ecosistemul local, pentru a gasi noi oportunitati, dar si pentru a disemina informatii si experiente cu publicul. Cu siguranta ca aceasta atmosfera vibranta s-a reflectat si asupra succesului evenimentului nostru si ne incurajeaza sa ridicam nivelul asteptarilor participantilor, invitatilor si partenerilor pentru urmatoarea editie a Techsylvania”, spun Oana Petrus si Vlad Ciurca, co-fondatori si producatori executivi Techsylvania.

Organizatorii Techsylvania pregatesc o noua editie a evenimentului in vara anului 2017.

Ce ii tine pe antreprenorii din Moldova in loc: teama de esec, birocratia si lipsa infrastructurii

Comunicate de presa Comments Off on Ce ii tine pe antreprenorii din Moldova in loc: teama de esec, birocratia si lipsa infrastructurii

Unul din trei antreprenori din regiunea Moldova considera ca esecul unei afaceri este o bariera in calea pornirii uneia noi, arata cel mai recent studiu Business Days, despre nevoile, problemele si provocarile mediului de afaceri din estul tarii. Tot 30% din antreprenori considera ca birocratia este cea mai importanta problema cu care se confrunta mediul de afaceri din Moldova. In cazul provocarilor pe care trebuie sa le infrunte antreprenorii din aceasta regiune, acestia mentioneaza lipsa infrastructurii de transport si logistice, lipsa unei educatii de business formale si informale de calitate sau chiar zelul si inechitatea organelor de control ale statului. Studiul a fost elaborat in perioada aprilie-mai 2016 pe un esantion de 200 de antreprenori si manageri din zona de est a tarii.

Esecul este perceput ca o bariera pentru urmatoarele afaceri, cred 33% din oamenii de afaceri si managerii care au participat la sondajul Business Days. Unul din patru respondenti (26,1%) au afirmat ca esecul este un prilej pentru invatare iar unul din cinci (19%) dintre respondenti a afirmat ca esecul indica lipsa calitatilor necesare pentru a deveni un antreprenor de succes. Reducerea birocratiei, simplificarea legislatiei si a Codului Fiscal reprezinta masurile cu cel mai mare impact favorabil pentru dezvoltarea afacerilor, considera unul din trei respondenti la studiul Business Days. A doua masura considerata ca fiind de natura sa stimuleze economia locala este reducerea taxelor si acordarea de facilitati fiscale (23% din respondenti). A treia masura importanta este, in opinia a 12,7% din respondenti, cresterea nivelului de educatie antreprenoriala a oamenilor de afaceri din Moldova.

In cazul provocarilor la adresa antreprenorilor din aceasta regiune, cele mai importante sunt lipsa infrastructurii de transport si logistice (56% din respondenti), lipsa unei culturi antreprenoriale sanatoase in Romania, lipsa unei educatii de business formale si informale de calitate (considerata ca o provocare medie de catre 27% dintre respondenti) sau chiar zelul si injustetea organelor de control ale statului (considerata ca o provocare mare de catre 28,9% dintre respondenti).

„Oamenii de afaceri din Moldova se confrunta cu probleme asupra carora au o influenta limitata, precum starea infrastructurii, dar si cu probleme care pot fi corectate mult mai usor, precum educatia de business primita de la antreprenori cu experienta. Ca platforma dedicata antreprenorialului, Business Days pune in legatura oameni de afaceri din cele mai diferite domenii de activitate. Participantii la evenimentele noastre pot astfel afla <<direct de la sursa>> cum pot pastra cei mai buni angajati, cum pot gasi noi parteneri de afaceri sau cum pot isi rationalizeze costurile”, a declarat Laszlo Pacso, fondator si coordonator Business Days.

In perioada 29 – 30 iunie va avea loc Iasi Business Days 2016 editie care reuneste peste 1000 de antreprenori si manageri din zona de est a Romaniei, dar si din zona transfrontaliera Chisinau, Ucraina . Evenimentul este dedicat in egala masura antreprenorilor si managerilor cu experienta, dar si celor la inceput de drum. Inscrierile la Iasi Business Days 2016 au inceput pe 31 mai , iar pana in data de 15 iunie este perioada early-bird, cu 15% reducere la toate tipurile de acces. Evenimentul va avea loc la Congress Hall din cadrul Palas Iasi.

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 23-29 mai 2016?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 23-29 mai 2016?

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 23 – 29 mai 2016.

Blog

1. Hexi nu e unic. Cum a descoperit la microscop un medic de la Elias “bacterii de hazna” in dezinfectantii produsi de Romchim! Cine a musamalizat – tolo.ro
2101 shares 665 comments 6294 likes 15 tw. trackbacks 15527 tw. followers 4 blogs trackbacks
2. Flori Dinu: “Cat v-a dat Anios? Eu va dau dublu!”. Medic-sef: “Iesi afara! Ia liftul ca-ti dau un sut in cur de pici direct la parter!” – tolo.ro
2215 shares 767 comments 5308 likes 36 tw. trackbacks 41991 tw. followers 3 blogs trackbacks
3. Ioan Lascar este prima legenda medicala trimisa in fata procurorilor de catre Ministerul Sanatatii “pentru ca a semnat in fals o receptie fictiva la Unitatea de Arsi de la Floreasca” – tolo.ro
1373 shares 1004 comments 6947 likes 17 tw. trackbacks 19798 tw. followers
4. Caciulile cu muste ale lui Tariceanu – biziday.ro
1446 shares 402 comments 6746 likes 12 tw. trackbacks 311623 tw. followers
5. m-am maritat de ziua mea – acestblogdenervi.ro
550 shares 567 comments 7619 likes 3 tw. trackbacks 197 tw. followers
6. Sa nu mai lasam trombofilia sa ne ucida copiii! – mothersandthecity.ro
1406 shares 428 comments 3225 likes 1 tw. trackback 339 tw. followers
7. Cum sa-ti alegi sotia? O parabola inteleapta – devorbacutine.eu
891 shares 137 comments 4606 likes
8. Il asteptam inca pe presedintele Romaniei. Deocamdata, la Cotroceni, a vorbit doar un domn impozant din partea CSAT – tolo.ro
359 shares 606 comments 4060 likes 2 tw. trackbacks 22 tw. followers
9. Dezamagire in Poiana Narciselor – ioanaspune.ro
638 shares 575 comments 2872 likes 2 tw. trackbacks 947 tw. followers
10. Genul acela de casa pe care ti l-ai dori pentru familia ta – adelaparvu.com
476 shares 115 comments 4508 likes 3 tw. trackbacks 2206 tw. followers

Pentru mai multe topuri si informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

19 – 25 mai 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 19 – 25 mai 2016 – Saptamana in Social Media
Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (19 – 25 mai 2016).
Lansari, campanii, stiri:
  • Florin Grozea (Hit Yourself Consulting) publica bilunar un rezumat al campaniilor cu vedete din showbizul digital romanesc
  • La Mastering The Music Business, prima conferinta internationala dedicata industriei muzicale din Romania, Chivas si Kooperativa 2.0, cu sprijinul Star Management si ARCUB, au prezentat Chivas Sound of Business
  • Diodrama, un proiect cultural semnat de Muzeul „Antipa”, WWF Romania si Publicis Romania
  • Platforma de crowdfunding Sprijina.ro se relanseaza cu o noua identitate vizuala
Statistici, topuri, trenduri:
  • Analiza Zelist IndustriesAlegeri locale in 2016. Situatia din Bucuresti, prezentata din perspectiva presei online
  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 16 – 22 mai 2016?
  • Studiul “Influence Me”: Cine sunt Influencerii romani si cum influenteaza ei
  • Studiu GFK: Cresteri puternice pentru mai multe sectoare din piata bunurilor de folosinta indelungata
  • Cum faci profit prin Customer Experience. Metoda Burberry
  • Antologia de banda desenata Union
Interviuri, opinii:
  • Dragos Dogaru, inginerul devenit art director, devenit designer de produs
  • Jaric Karepov: dinamica industriei ne forteaza sa fim alerti
Evenimente, conferinte:
  • 7 argumente pentru care ar fi bine, zicem noi, sa vii la ICEEfest
  • Tabara de Muzica Boem Club

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 16 – 22 mai 2016?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 16 – 22 mai 2016?

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 16 – 22 mai 2016.

Blog

1. Votati pentru includerea IEI ROMANESTI in patrimoniul UNESCO – almanahonline.ro
5119 shares 793 comments 27622 likes 6 tw. trackbacks 7377 tw. followers
2. Nu a fost accident ! Patronul Hexi Pharma a fost ucis – reportajelive.wordpress.com
3220 shares 1622 comments 7414 likes 12 tw. trackbacks 2197 tw. followers
3. “Tinerii din ziua de azi isi traiesc toata viata pana la 25 de ani, de asta sunt atat de multi nefericiti dupa 40” – devorbacutine.eu
1468 shares 202 comments 7758 likes 1 tw. trackback 6 tw. followers
4. Suferi de depresie? Iesi naibii si alearga! …Neurologii ne explica de ce: – andreirosu.org
1096 shares 341 comments 5374 likes 1 tw. trackback 367 tw. followers
5. Parlmentarii romani, o turma de escroci – romanicablues.wordpress.com
1057 shares 419 comments 2950 likes 1 tw. trackback 69 tw. followers
6. De acord, stimati profesori, iesiti in strada… E timpul! – biziday.ro
923 shares 417 comments 3392 likes 8 tw. trackbacks 296482 tw. followers
7. Ne-am trimis soldatii pe frontul NATO cu dezinfectanti diluati! Intrebat de Gazeta, MApN recunoaste: “Trupele romanesti din Afganistan, Irak si Bosnia au folosit in ultimii 10 ani biocide Hexi Pharma” – tolo.ro
556 shares 398 comments 4391 likes 10 tw. trackbacks 32204 tw. followers 3 blogs trackbacks
8. Socialismul a invins. Venezuela. – blogary.ro
646 shares 901 comments 2108 likes 3 tw. trackbacks 886 tw. followers
9. Sa felicitam SRI (poate si SIE) pentru ca n-a facut ce a facut Tolontan? – biziday.ro
648 shares 251 comments 3969 likes 11 tw. trackbacks 417385 tw. followers
10. 10 lucruri pe care o femeie desteapta nu le va face niciodata – devorbacutine.eu
807 shares 115 comments 3787 likes 1 tw. trackback 6 tw. followers

Pentru mai multe topuri si informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Alegeri locale in 2016. Situatia din Bucuresti, prezentata din perspectiva presei online

social media, Zelist Research 2 Comments »

Zelist Industries, tool care ofera overview-uri pentru peste 100 de industrii din Romania, va ofera date de vizibilitate a candidatilor la Primariile din Municipiul Bucuresti.
Informatiile sunt culese pe perioada inceperii campaniei electorale si pana pe 19 mai 2016.
Indicele sentiment se refera la raportul dintre numarul de articole cu tonalitate pozitiva si numarul de articole cu tonalitate negativa, normalizat pe intervalul -1, 1.

candidati-primarie1

4 scene si 5 zone special create pentru comunitatea IT din Bucuresti. Pe 9 iunie, la Romexpo, are loc cea mai mare conferinta IT, DevTalks Bucuresti

Comunicate de presa 1 Comment »

img3

Pasionatii de tehnologie sunt asteptati pe 9 iunie la cea de-a treia editie a evenimentului DevTalks Bucuresti. Evenimentul din acest an va avea loc la Romexpo, pavilionul C1 si C2 unde vor fi prezenti peste 1000 de profesionisti IT. DevTalks Bucuresti este un proiect de referinta pentru industria IT, eveniment ce aduce impreuna lideri ai comunitatii IT, inovatie si fun, ingrediente cheie pentru a explora tendintele din zona Web, Mobile, BigData, Cloud Computing, dispozitive inteligente, machine learning, Augumented Reality, Virtual Reality sau Inteligenta Artificiala.
Editia din acest an este construita pornind de la 5 zone de interes adresate participantilor, cu scopul de a crea un cadru potrivit pentru networking si sharing, prin care profesionistii IT pot face schimb de informatii si pot afla tendintele si ultimele trenduri tehnologice:

1. Zona expozitionala – este cadrul prin care membrii companiilor partenere pot interactiona cu participantii evenimentului, isi pot prezenta portofoliile de produse, ultimele proiecte dezvoltate, dar si planurile in zona de dezvoltare. Printre companiile care au confirmat prezenta se numara: IBM, ING Bank, eMAG, Vodafone Shared Services Romania, Accenture, Ubisoft Romania, Ymens, DB Global Technology, Bol.com, Optaros, AdsWizz, Axway, Stefanini Romania, Intralinks, Orange, EveryMatrix, Endava, Luxoft Romania, DRAXLMAIER Group, Anritsu.

2. Zona de networking – este spatiul dedicat participantilor pentru a interactiona cu profesionistii care impartasesc aceleasi puncte de interes. In acest cadru toti speakerii si participantii pot impartasi din experienta lor. De asemenea, interactiunea in mediul electronic va fi facilitata cu ajutorul aplicatiei MyCONNECTOR, aplicatie ce permite conectarea la nivel one-to-one.

3. Fun Area le ofera participantiilor ocazia de a testa ultimele gadgeturi si dispozitive smart. Aceasta zona este sustinuta de compania eMAG, partener al evenimentului DevTalks Bucuresti. Cateva exemple de gadgeturi care pot fi testate in cadrul editiei din acest an sunt:
BB-8 by Sphero – o replica a robotului BB-8 din Star Wars: The Force Awaken’s, care se deplaseaza exact ca in film, controlat prin telefon sau tableta;
Lego Mindstorms EV3 – roboti care combina versatilitatea sistemelor de constructie LEGO cu cea mai avansata tehnologie dezvoltata vreodata;
Ninebot – viitorul transportului urban, 100% eco friendly. Ninebot reprezinta urmatoarea generatie de transport personal, fiind, practic, un robot cu designului futurist sub forma unei trotinete;
Dispozitivul SCIO – un scanner molecular. Acest mic scanner semnaleaza compozitia chimica exacta a alimentelor, indicand, de exemplu, aditivii pe care acestea le contin sau componenta anumitor materialele si suprafete.
Ochelari VR – care ofera participantilor posibilitatea sa experimenteze realitatea virtuala prin intermediul mai multor aplicatii dezvoltate si prezentate la DevTalks Bucuresti.

4. Demo-uri live. Aceasta zona acorda oportunitatea companiilor de a oferi demonstratii live la standurile lor din cadrul evenimentului, iar participantilor posibilitatea de a interactiona „live” cu produsele si proiectele companiei.

5. Zona start-upurilor reprezinta noutatea editiei din acest an. Aceasta este dezvoltata cu ajutorul comunitatii Impact HUB si are ca scop facilitarea interactiunii dintre antreprenori si participanti, respectiv posibili investitori. Aceasta zona ofera vizibilitate ideilor de business, proiectelor cu potential si ideilor inovatoare. In cadrul proiectului din Bucuresti va fi prezent un hub din Varna, Bulgaria – Beehive, care va aduce pe scenele DevTalks cateva start-upuri din Bulgaria, care vor impartasi cu reprezentantii comunitatii din Romania experienta lor, idei si evolutia in business.
Alaturi de cele 5 zone de interes, editia din acest an va cuprinde 4 scene dedicate sesiunilor de continut, care vor aduce participantilor un plus valoare prin calitatea informatiilor prezentate de speakerii locali si internationali. Cele 4 scene sunt:

Scena Transition to 2020 – este scena principala a editiei din acest an, iar sesiunile prezentate aici sunt legate de tranzitia tehnologiei catre anul 2020, incluzand sesiuni din zone precum Internet of Things, Smart Devices, Wearables, AI&Machine Learning.

Scena Mobile unde vor fi abordate ultimele tehnologii in materie de mobile development pe iOS, Android si Windows Phone, respectiv care sunt provocarile cu care se pot intalni dezvoltatorii pasionati de aceasta zona;

Scena Web unde vor fi abordate subiecte ce tin de tendintele din zona web development, alegerea technologiilor potrivite si a platfomelor pentru crearea unei experiente imersive pentru utilizatori.

Scena Infrastructure of Internet unde vor fi abordate subiecte din zona BigData si Cloud, despre conexiunea dintre cele doua si despre modul in care aceste tehnologii faciliteaza industria software;

Evenimentul DevTalks reprezinta o sursa de idei inovatoare in zona IT, unde participantii pot intalni experti recunoscuti pe plan local si international. Mai multe detalii despre modalitatea de inscriere si agenda DevTalks Bucuresti pot fi accesate pe www.devtalks.ro sau la sectiunea dedicata proiectului pe www.hipo.ro

Expertii internationali in e-commerce iti dau intalnire miercuri la GPeC Summit 25-26-27 Mai!

Comunicate de presa Comments Off on Expertii internationali in e-commerce iti dau intalnire miercuri la GPeC Summit 25-26-27 Mai!

VizualCP

GPeC Summit 25-26-27 Mai, cel mai asteptat eveniment de E-Commerce din tara, anunta ca a mai ramas doar o singura zi de inscrieri pentru a 11-a editie anuala a evenimentului GPeC Summit, care se va desfasura pe 25-26-27 mai 2016, la Bucuresti. Evenimentul anului in e-commerce va lua startul miercurea aceasta, 25 mai, cu o zi grandioasa de conferinta internationala de comert electronic si marketing digital.

Evenimentul cuprinde o zi de conferinta si doua zile de workshop-uri, cu speakeri autohtoni si internationali. Principalele teme de discutie vor fi tendintele actuale pe piata digitala locala si internationala, comportamentul consumatorilor si perspectivele de viitor din industrie.

”GPeC Summit 2016 cuprinde o agenda cu totul speciala, dovada fiind toti acesti speakeri internationali care au acceptat invitatia noastra de a impartasi cu membrii comunitatii GPeC din experienta lor. Participantii la acest eveniment vor pleca de aici cu informatii extrem de relevante pentru mediul digital, studii de caz si tips&tricks din partea unora dintre cei mai renumiti practicieni in domeniu. Va invit sa profitati de ultima zi de inscrieri si multumim tuturor celor care s-au inscris deja!” a declarat Andrei Radu, fondator si CEO GPeC.

Pe scena GPeC Summit 25-26-27 Mai vor urca unii dintre cei mai renumiti experti si practicieni in E-Commerce si Digital Marketing:

  • Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association)
  • Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate pentru Google UK)
  • David Darmanin (Founder Hotjar)
  • Karl Gilis (Co-Founder AGConsult)
  • Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL)
  • Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko)
  • Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere)
  • Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD)
  • Pawel Krajewski (Team Leader SALESmanago)
  • Adrian Ionescu (Azure Business Development Manager Microsoft Romania)
  • Felix Patrascanu (Managing Partner FAN Courier)
  • Ana-Maria Ilie (Digital Marketing Manager Orange Romania)
  • Razvan Tudor (Director Comercial DPD Romania)
  • Antonio Eram (CEO & Founder NETOPIA mobilPay)
  • Adrian Urda (Vicepresedinte ALTEX Romania)
  • Tudor Manea (General Manager eMAG Romania)
  • Carmen Patirlageanu (Business Development Manager ALLPACKA.ro)
  • Marian Seitan (General Manager Mediapost Hit Mail)
  • Marius Costin (CEO PayU Romania)
  • Stefan Bochis (Product Manager Online Credius IFN)
  • Doina Vilceanu (Chief Marketing Officer ContentSpeed)
  • Lucian Daia (Head of Custom Solutions Zitec)
  • Ionut Cocias (Head of Business Development Zitec)
  • Bogdan Colceriu (CEO Frisbo)
  • Mugur Frunzetti (Co-Fondator & Chief Marketing Officer Retargeting)
  • Elisabeta Moraru (Industry Manager Google Romania)
  • Raluca Jianu (Cloud Solutions Consultant Oracle Romania)
  • Cristian Ditescu (Principal Sales Consultant Oracle Romania)
  • Bogdan Manolea (Co-Fondator TRUSTED.ro)
  • Liviu Taloi (Co-Fondator ECOMPEDIA.ro & Community Manager GPeC)
  • Dorin Boerescu (CEO 2Parale & 2Performant)
  • Mugur Patrascu (Founder & Managing Director ScreenNative)
  • Lucia Ciuca (Managing Director Quantum Data Science)

Programul GPeC Summit 25-26-27 Mai 2016

Ziua 1, 25 Mai 2016 – Conferinta GPeC Summit & GPeC E-Commerce Expo

• 1 zi de Conferinta Premium cu subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Cresterea Vanzarilor, Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentala & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistica & Curierat, Studii de Caz;

• Cifre, statistici si tendinte de evolutie in comertul online romanesc si European – afli ultimele cifre de piață de la reprezentanții ALTEX, eMAG, mobilPay, PayU, Google;

• GPeC E-Commerce Expo: intalniri si discutii intre magazinele online si principalii furnizori de solutii si servicii de comert electronic din Romania;

• GPeC E-Commerce Party – prima zi de eveniment se incheie cu o petrecere speciala, concert live The ROCK (AC/DC Tribute Band) si o excelenta oportunitate de networking.

Ziua 2 si Ziua 3, 26 & 27 Mai 2016 – Workshop-urile GpeC

• 2 zile de Workshop-uri – 18 ore de continut aplicabil imediat, reunite in 12 workshop-uri;

• Workshop-uri sustinute de cei mai buni traineri internationali si romani – printre care Alex Langshur (Co-Fondator si Senior Partner al Cardinal Path), Karl Gilis (Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL), Chris Hague (Communication & Marketing Manager ZoomSphere), Pawel Krajewski (Business Development Manager SALESmanago).

Biletele pentru GPeC Summit se mai pot achizitiona doar azi, 23 mai 2016! Mai multe detalii despre politica de preturi, avantajele participarii, speakeri si inscriere, regasiti pe website-ul GPeC.

12 – 18 mai 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 12 – 18 mai 2016 – Saptamana in Social Media
Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (12 – 18 mai 2016).
Lansari, campanii, stiri:
  • Marks & Spencer este noul client din portofoliul 2activePR. Agentia gestioneaza comunicarea Festivalului Vinului din Romania, RO-Wine si prezinta studiul Oracle Modern Finance
  • Adrenallina, Sports PR & more este partener media al evenimentului “Best Practices in Romanian CSR“, 24 mai 2016
  • Arena Communications scrie despre laserul dentar, o noua tehnica, prezenta acum si in clinicile stomatologice (Clinica Dentara Circo Dentistry Center)
  • BDR Associates: ‪#‎ScoalaAltfel‬ ‪#‎MasaAltfel‬ este un proiect sustinut de Bonduelle Romania, care ne este foarte drag
  • Caracteristic PR transmite ca FashionUP si Uber devin parteneri, iar comenzile online le aduc clientilor curse gratuite. Agentia anunta lansarea in Romania a WowFixit, cea mai buna solutie pentru protectia ecranului telefonului
  • Chapter4: Acceleratorul IoT al Ericsson permite industriilor sa-si utilizeze eficient datele
  • Chelgate Public Affairs este partener media pentru evenimentul “Prime Maraton: Festival Edition
  • Conan PR: Tehnologie si energie. Sau cum ne-am distrat in weekend la ‪#‎Tech4Kids‬
  • Confident.Communications: Cele mai importante tendinte din resurse umane vor fi dezbatute in cadrul evenimentului “Stay Tuned in HR“, organizat de Creative & Bright, pe 19 mai
  • Daescu Bortun Olteanu anunta ca Gillette Romania deruleaza o campanie care se adreseaza tuturor tatilor si fiilor acestora. Agentia promoveaza conferinta “How game design is changing your life by Amber Studio Romania
  • DC Communication prezinta statistici din Barometrul Antreprenoriatului Romanesc 2016 si descrie etapele competitiei Entrepreneur of the Year 2016 (EoY)
  • EnTourage Communications: Partenerul nostru, Decalex, reprezinta legal parintii copiilor de la gradinita Flipper, a carei directoare este acuzata de agresiuni asupra copiilor. Observator a prezentat cazul la principalele stiri ale zilei
  • Free Communication: Clientul nostru…bucatarul nostru. Eisberg ne-a umplut frigiderul si burtile
  • Galeriu & Partners PRDannsa Studio te invita sa descoperi dansul dintr-o perspectiva multisenzoriala
  • Golin lanseaza doua provocari: una pentru designul tricourilor Electric Castle Festival si a doua, pentru #ElectroluxGourmetFestival. Agentia anunta ca Rockstar Energy Drink prezinta cel mai mare show urban de FMX organizat in Romania. Vara aceasta, Skol si MullenLowe aduc pe terase racoarea de la Pol
  • Graffiti PR promoveaza Lenovo
  • Grayling Public RelationsDiscovery Channel iti arata cum ai putea sa calatoresti fara bani in noua emisiunea “Turist cu buget zero” ce va avea premiera duminica, 22 mai, de la ora 20.00
  • Image PRBiotehnologia – o noua perspectiva pentru dezvoltarea Romaniei. Agentia promoveaza si Electrocasnice Arctic
  • Infinit PR & Events primeste felicitari din partea iRobot Romania. Agentia organizeaza conferinta “Real Estate. Noi oportunitati in 2016
  • Coca-Cola lanseaza o campanie integrata cu ocazia Campionatului European de Fotbal. Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera
  • Media Pozitiv: Cum scriem un comunicat de presa?
  • Meridian PRGymboland, taramul magic al copilariei fara de sfarsit
  • More Than Pub promoveaza diferitele sortimente de inghetata Alpin, dar si condimentele lichide pentru gratar de la Vegeta
  • MSLGROUP The Practice: Am avut un week-end tare bun. Printre altele, am spus Bun Venit sticlei de Peroni Piccola
  • Catalina Grama – Jojo: Am avut emotii cand prietena mea Vicki Nicola m-a chemat la cursurile de Fashion PR la Naked PR. Abia astept sa vedeti cat de interesant a fost la curs
  • OMA Vision: Oana Marinescu a moderat a treia editie a conferintei de Leadership Feminin a CCIFER
  • Oxygen PR: Celebrating women & biking and good times with Nestlé Fitness at SkirtBike. Agentia mentioneaza si campania #doilasuta
  • Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru Asociatia Romana de Hipnoza, Centrul Psihologic “Marea Neagra” si Rosler Romania. Agentia anunta incheierea cu succes a campaniei umanitare pentru Beatrice si, de asemenea, prezinta noi vesti despre situatia tuturor copiilor pentru care Asociatia “Salveaza o inima” a colectat donatii
  • Point Public Affairs: Ieri am fost in Parlament cu Itsy Bitsy si 150 de copii, care au cerut la unison ca 1 iunie sa devina zi libera
  • PR Beta: Peste 250 de participanti la conferinta PRbeta 2016 – Previziuni
  • Premium PR recomanda articolul “Why Facebook Scares the Media — And the US Government
  • Echipa Proud PR a experimentat din nou Dinner In The Sky Romania
  • PRSteps recomanda interviul Irinei Alexandru, Co-Founder & Program Manager Vector Watch, din The Hundert
  • RanEvents Comm: Alice In Tara Oglinzilor” – o spectaculoasa productie Disney plina de neprevazut si excentricitati. Agentia a promovat filmul si printr-un brunch de poveste, in care lumea florilor s-a impletit cu Wonderland
  • Agentia Rogalski Damaschin Public Relations este felicitata de catre Societatea Ornitologica Romana. Agentia scrie ca Sloop a fost responsabil cu bunatatile de baut la lansarea cartii “De ce zboara vrajitoarele pe cozi de matura”
  • The House PR AgencyPR Nursery – Second Edition va avea loc saptamana viitoare, pe 24 mai, de data asta intre orele 18.30-21.30, la cererea publicului
  • The Public Advisors: 3 piese vestimentare de nelipsit din garderoba (Motivi)
  • Thinker MediaABC Data distribuie in Romania televizoarele Philips
  • Travel Communication anunta ca numarul romanilor care calatoresc singuri este in crestere (studiu Eturia). Agentia comunica si pentru Air France KLM, Camera de Comert Elvetia- Romania si Biroul National de Turism al Serbiei‬
  • „Sut… si gol!”, a strigat intr-un glas echipa Vitrina Advertising la finala Cupei Romaniei la fotbal, decisa de loviturile de departajare
  • White PR: Sun Expertise de la Skeyndor – cea mai avansata tehnologie de protectie solara
  • Ogilvy & Mather semneaza prima campanie de comunicare din Romania pentru ETI European Food Industries
  • Starcom MediaVest Group, singura agentie romaneasca premiata la Iab Mixx Awards Europe 2016
  • Fundatia Orange: Peste 200 de nevazatori au invatat sa acceseze resurse digitale cu ajutorul softului BatPro
  • Mol Romania ofera 350.000 lei tinerilor sportivi si artisti prin Programul de promovare a talentelor, ajuns la a 11-a editie
Statistici, topuri, trenduri:
  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 09 – 15 mai 2016?
  • Studiu: Universul adolescentilor 2.0 – intre online si offline #Infographic
  • Cult Research Studiu etnografic. Ce ascund balcoanele din Bucuresti?
  • Ce este mai atragator decat “gratis“?
Interviuri, opinii:
  • Veronica Savanciuc, Presedinte &CEO Lowe Romania: Ce si cum se schimba in industria de comunicare pe plan local
Evenimente, conferinte:
  • Zelist ofera un discount de 30% la achizitionarea biletelor la Iceefest. Pentru mai multe informatii, te rugam sa trimiti email la support@zelist.ro
  • Institutul de Marketing lanseaza un program de training si certificare in Customer Experience. Ce inseamna experienta oferita clientilor?
  • The Dreamers, The Doers & The Trendsetters din social media vin la cea de-a cincea editie Digital Divas by AVON, 20 mai 2016
  • Museum Rocket – Primul targ dedicat muzeelor si antreprenoriatului, 8 iunie 2016
  • Social Media Camp – Tabara de social media marketing, 30 iunie – 3 iulie, 2016

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Provocarile marketingului in 2016

Comunicate de presa 1 Comment »

BM foto

Revista Biz organizeaza conferinta Best Marketing, evenimentul unde directorii de marketing si specialistii in acest domeniu dezbat cele mai puternice strategii pentru marketingul viitorului. Best Marketing are loc pe 26 Mai la Hotel Crowne Plaza, Bucuresti.
Publicul nu gandeste in termeni de canale media sau obiective de brand. El vrea sa interactioneze, sa testeze si, in cele din urma, sa cumpere brandurile care-i ofera cele mai relevante experiente.

In acest sens, conferinta Best Marketing reuneste in fiecare an cei mai buni directori de marketing romani si expertii care aduc in prim plan provocarile industriei in 2016 si prezinta cele mai eficiente strategii, exemplificandu-le cu studii de caz relevante.
Temele de discutii vor aborda subiecte precum top tendinte in marketing-ul omnichannel, cum se personalizeaza experientele de brand prin Big Data, modalitatea de a crea experiente de brand cu adevarat memorabile si mecanisme si tehnici de marketing care functioneaza in 2016.

Evenimentul este dedicat oamenilor de marketing si comunicare din companii si managerilor care doresc sa fie la curent cu opinia consumatorilor, specialistilor din agentii de comunicare, media si PR.

Printre invitatii la eveniment se numara Violeta Luca, Marketing & Operations Director, Microsoft Romania; Lorand Balint, Director Marketing, Federatia Romana de Handbal; Maria Tudor, CEO, Zenith Romania; Maria Dobre, Manager Dinamica Comerciala, Carrefour; Ana Maria Paslaru, Director Marketing, Unilever South Central Europe si Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, Leo Burnett Group.