Va prezentam mai jos situatia Instagram in Romania in luna octombrie 2016, intr-un infografic realizat de Instagramology si ZeList Monitor. Statisticile complete le puteti gasi aici.
Esti “owner” de zeci/sute de produse plasate pe magazinele online din .ro?
Zelist Monitor Comments Off on Esti “owner” de zeci/sute de produse plasate pe magazinele online din .ro?Daca da, vrem sa iti aratam ceva si sa te scoatem la o cafea.
Long story short, vrem sa facem un product sub Zelist numit Zelist Reviews. Si avem nevoie sa imbunatatim prototipul nostru ca sa iti fie cat mai util.
Pe scurt: vrem sa eliminam chinul zilnic de a trece prin zeci sau sute de pagini unde apar reviewuri la produsele pe care le “pastoresti” 🙂
Vrem sa te ajutam sa administrezi prezenta online a acestor produse chiar la punctul de vanzare, acolo unde se ia decizia: magazinul online. Pentru ca o reactie rapida este buna atat pentru clientul nemultumit, dar si pentru tine si pentru posibilii viitori clienti.
Functioneaza deja pe cele mai importante 14 magazine din online-ul romanesc, si putem adauga si alte surse.
Cont demo:
URL: https://www.zelist.ro/reviews
Email: demo@tree.ro
Pass: demo123
Iar daca vrei un cont personalizat, solicita-l aici.
Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 14 – 18 noiembrie 2016?
social media, Uncategorized, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 14 – 18 noiembrie 2016?Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 14 – 18 noiembrie 2016.
Blog
1. | Istoria ne spune ce va urma dupa Brexit si Trump – biziday.ro 16028 Facebook interactions 20 Twitter trackbacks 11815 Twitter followers 3 Blog trackbacks |
2. | Guvernul Ciolos ii obliga de azi pe managerii de spital sa dea examenul in fata comunitatii! – tolo.ro 11728 Facebook interactions 14 Twitter trackbacks 6067 Twitter followers 1 Blog trackback |
3. | Pentru prima data in istorie, diaspora cheama in judecata statul R. Moldova – elenarobu.wordpress.com 10404 Facebook interactions 1 Twitter trackback 930 Twitter followers |
4. | Da, oamenii cu suflete frumoase primesc multe greutati de la viata, dar aceste greutati ii ajuta sa fie oameni si mai frumosi. Ei nu se lasa descurajati de nimic si nu renunta, devin mai puternici… Oamenii cu suflete frumoase se incapataneaza adesea sa – damadetrefla.com 9749 Facebook interactions 1 Twitter trackback 5 Twitter followers |
5. | Iertarea nu are nimic de-a face cu celalalt – astrodeva.wordpress.com 8812 Facebook interactions |
6. | Devotamentul unei tinere asistente de la Spitalul Vatra Dornei a salvat miraculos viata unui nou-nascut – vatradorneilive.ro 7815 Facebook interactions 1 Twitter trackback 98 Twitter followers |
7. | Terapia de urgenta in socul anafilactic, Biblia din cabinet – otiliatiganas.ro 7317 Facebook interactions 1 Twitter trackback 5 Twitter followers |
8. | Astazi ne rugam pentru Cristian Barbosu! – rodiagnusdei.wordpress.com 5474 Facebook interactions 1 Twitter trackback 5 Twitter followers |
9. | Parintii nu-si asuma nefericirea copiilor lor – mirelaretegan.ro/blog 5023 Facebook interactions 2 Twitter trackbacks 4911 Twitter followers |
10. | 10 Moduri in Care Barbatii isi Distrug Relatia – andreilaslau.ro 4912 Facebook interactions |
Economic
Femei
Politic / Social
IT&C
1. | O flota de nave medievale scufundate de sute de ani a fost descoperita in Marea Neagra – playtech.ro 810 Facebook interactions 1 Twitter trackback 700 Twitter followers |
2. | WhatsApp a introdus apelurile video – imagazin.ro 724 Facebook interactions 1 Twitter trackback 122 Twitter followers |
3. | Aplicatia gratuita a saptamanii: Tayasui Sketches Pro – imagazin.ro 669 Facebook interactions 1 Twitter trackback 122 Twitter followers |
4. | Apple lucreaza la ochelari AR – imagazin.ro 423 Facebook interactions 1 Twitter trackback 122 Twitter followers |
5. | Black Friday la iStyle! Nu ratati cele mai bune oferte! – imagazin.ro 389 Facebook interactions 1 Twitter trackback 122 Twitter followers |
6. | Apple, regele inovatiei? – imagazin.ro 375 Facebook interactions 1 Twitter trackback 122 Twitter followers |
7. | Premiera in Romania: Vodafone ofera internet gratuit pe mobil pentru accesarea retelelor de socializare – go4it.ro 348 Facebook interactions 1 Twitter trackback 117 Twitter followers |
8. | Cum ne pregatim smartphone-ul pentru iarna? Iata cateva sfaturi si idei – geeks.eurogsm.ro 308 Facebook interactions 1 Twitter trackback 300 Twitter followers |
9. | Google Translate a devenit mai precis si mai sofisticat – playtech.ro 248 Facebook interactions |
10. | Top 6 cele mai bune telefoane ale lui 2016. Ce telefon cumparam de Black Friday?– stelianmuscalu.ro 245 Facebook interactions |
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
1. | Liviu Dragnea: “Dupa salarii, am marit si Luna cu 14%. Sa se bucure si strigoii care voteaza cu PSD!” – kmkz.ro 22589 Facebook interactions 9 Twitter trackbacks 1136 Twitter followers |
2. | Intram in postul alegerilor! Timp de o luna, romanii mananca doar ulei, faina si galeti – timesnewroman.ro 15400 Facebook interactions 17 Twitter trackbacks 5800 Twitter followers |
3. | Pentru a preveni alte accidente rutiere, PSD promite ca nu va construi autostrazi – timesnewroman.ro 14263 Facebook interactions 11 Twitter trackbacks 9481 Twitter followers |
4. | De Black Friday, Tariceanu a cerut acces pe toate site-urile cu o ora inainte, sa aleaga el primul – timesnewroman.ro 7579 Facebook interactions 8 Twitter trackbacks 8829 Twitter followers |
5. | Dupa Republica Moldova, Putin mai are nevoie de 2 tari si va fi stapan pe toata saracia planetei – timesnewroman.ro 6977 Facebook interactions 9 Twitter trackbacks 9461 Twitter followers |
6. | Eficienta! Adrian Severin e de 3 ore la puscarie si deja lanseaza o carte la Gaudeamus – timesnewroman.ro 6918 Facebook interactions 8 Twitter trackbacks 5299 Twitter followers |
7. | Echipa Romaniei, pe cont propriu in amicalul cu Rusia! NATO a anuntat ca nu va interveni – timesnewroman.ro 6058 Facebook interactions 10 Twitter trackbacks 12177 Twitter followers |
8. | Ponta, prins la Deveselu in timp ce scotea scutul din priza! – kmkz.ro 6052 Facebook interactions 3 Twitter trackbacks 19 Twitter followers |
9. | Liviu Dragnea si-a tras iubita un pic mai mare decat pedeapsa – kmkz.ro 5501 Facebook interactions 5 Twitter trackbacks 280 Twitter followers |
10. | Scandal. Unui roman nu i se poate retrage certificatul de revolutionar, pentru ca inca e minor – timesnewroman.ro 4993 Facebook interactions 6 Twitter trackbacks 4930 Twitter followers |
Black Friday in social media din Romania. Cat de interesata mai e social media de aceasta “sarbatoare”
Uncategorized 2 Comments »- Vizibilitate in social media, in ziua “Black Friday”
Black Friday / Vinerea Neagra, “sarbatoarea” reducerilor, a avut loc de 18 noiembrie 2016 si a inregistrat 15.343 de mentionari in social media.
Cele mai multe dintre mentionari s-au inregistat pe Facebook (54%), in agregatoare (14%), pe Twitter (14%) si in presa online (8%).
In 2015, Black Friday / Vinerea Neagra a avut loc pe 20 noiembrie si a inregistrat 16.403 mentionari in social media din Romania.
Cele mai multe dintre mentionarile din 2015 s-au inregistrat pe Facebook (48%), in agregatoare (15%), Twitter (14%) si in presa online (5%).
Ca o prima concluzie, se observa ca, spre deosebire de anul 2015, in 2016 numarul mentionarilor a scazut cu 6.5%. De asemenea, se mai observa ca fata de 2015, in 2016 a scazut interesul pentru Black Friday in randul conturilor social media din Moldova (2067 de mentionari in 2015 si 1335 de mentionari in 2016).
- Iata care este situatia in saptamana precedenta “sarbatorii” Black Friday
In perioada 11 – 17 noiembrie 2016, in social media din Romania s-au inregistrat 22.921 de mentionari referitoare la momentul “Black Friday”.
In perioada premergatoare “Vinerei Negre” din 2015, adica intre 13 si 19 noiembrie 2015, in social media au existat 21.820 de mentioanri.
Se poate observa astfel ca in perioada premergatoare din 2016 s-a discutat cu 5% mai mult decat in perioada similara din 2015.
- Top cele mai mentionate categorii de produse, achiztionate de Black Friday:
Dintre principalele categorii de produse aflate in mod traditional in ofertele de Black Friday si excluzand serviciile de telefonie mobila, cele mai vizibile au fost in acest an electronicele si electrocasnicele (34%) si produsele de imbracaminte si incaltaminte (21%).
Nr | Categorie de produs, masurate in contextul “Black Friday” | Nr. mentionari pe data de 18 noiembrie 2016 |
1 | Telefoane, tablete, laptopuri, aparatura foto, electronice, electrocasnice |
1880 |
2 | Imbracaminte, incaltaminte, accesorii (genti etc) | 1151 |
3 | Turism (bilete de avion, cazare, city break, vacante) | 516 |
4 | Jucarii | 503 |
5 | Parfumuri, cosmetice si produse pentru ingrijirea personala |
485 |
6 | Carti si materiale didactice | 390 |
7 | Home deco si produse pentru amenajarea casei | 324 |
8 | Articole si echipamente sportive | 188 |
9 | Anvelope, piese auto si asigurari auto | 80 |
In cele ce urmeaza va prezentam topurile vizibilitatii magazinelor participante la Black Friday 2016, in functie de specificul fiecaruia. Datele sunt valabile doar pentru ziua de 18 noiembrie 2016. Masurarea s-a efectuat in contextul Black Friday.
- Telefoane, laptopuri, electronice, electrocasnice, aparatua foto:
Nr | Magazine specializate in electronice si electrocasnice | Nr mentionari |
1 | Emag | 3162 |
2 | Evomag | 420 |
3 | Flanco | 278 |
4 | Altex | 215 |
5 | Cel.ro | 124 |
6 | QuickMobile | 87 |
7 | PC Garage | 58 |
8 | Germanos | 54 |
9 | Elefant.ro | 31 |
10 | ClickShop | 26 |
- Imbracaminte, incaltaminte, accesorii:
Nr | Magazine specializate in imbracaminte, incaltaminte | Nr mentionari |
1 | Fashion Days | 143 |
2 | Fashion Up | 82 |
3 | Zoot | 52 |
4 | StarShiners | 44 |
5 | Otter | 42 |
6 | Jolidon | 28 |
7 | Answear | 23 |
8 | Depurtat.ro | 22 |
9 | Kalapod | 18 |
10 | Elefant.ro | 13 |
- Jucarii:
Nr | Magazine specializate in jucarii | Nr mentionari |
1 | Elefant.ro | 36 |
2 | Bestkids.ro | 10 |
3 | Nichiduta.ro | 7 |
4 | Noriel.ro | 5 |
5 | Jucarie.ro | 2 |
- Parfumuri, cosmetice, produse de ingrijire personala:
Nr | Magazine specializate in parfumuri, cosmetice | Nr mentionari |
1 | Avon | 26 |
2 | Elefant.ro | 24 |
3 | Aoro.ro | 19 |
4 | Allbeauty.ro | 17 |
5 | Bottegaverde.ro | 15 |
- Carti si materiale didactice:
Nr | Magazine specializate in carti | Nr mentionari |
1 | Elefant.ro | 79 |
2 | Libris.ro | 77 |
3 | Nemira.ro | 34 |
4 | Okian.ro | 24 |
5 | Carturesti.ro | 17 |
- Home & deco, produse pentru amenajarea casei:
Nr | Magazine specializate in produse pentru amenajarea casei | Nr mentionari |
1 | Somproduct.ro | 24 |
2 | Elefant.ro | 20 |
3 | Culinar.ro | 19 |
4 | Piatraonline.ro | 16 |
5 | Sticker-decorativ.ro | 5 |
- Anvelope, piese auto, asigurari auto:
Nr | Magazine specializate in anvelope, piese auto, asigurari auto | Nr mentionari |
1 | Autohut.ro | 13 |
2 | Anvelomag.ro | 4 |
3 | Rca-ieftin.ro | 2 |
4 | Roviniete.ro | 2 |
5 | Upcar.ro | 2 |
10 – 16 noiembrie 2016 – Saptamana in Social Media
social media, Zelist Research Comments Off on 10 – 16 noiembrie 2016 – Saptamana in Social MediaVa prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (10 -16 noiembrie 2016).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR a organizat cina speciala Stella Artois si evenimentul PhilipsHue
- BDR Associates sustine dezvoltarea pietei de comunicare in Republica Moldova
- Brandient a revitalizat brandul Transavia. Fragedo, un brand-star romanesc, imbraca o haina noua
- Caracteristic PR:
- Vitacom Electronics pregateste de Black Friday reduceri la mii de produse si doua promotii speciale
- “Fotografia – pasiune si meserie“: Ilie-Micut Istrate, consultantul F64 indragostit de fotoreportaj
- Bilant dupa DefCamp#7: peste 1.100 de participanti la cea mai mare conferinta de securitate cibernetica
- Eleganta masculina, la reducere de Black Friday la London Tailors
- Editura Univers Enciclopedic anunta oferte de Black Friday pentru o saptamana
- Black Friday de Gaming la PC Garage: sute de produse cu pret redus in weekend
- Black Friday la Bonami: reduceri de pana la 70% la articole pentru casa si cadouri
- Centrade Cheil te invita sa descoperi campania dezvoltata impreuna cu Raiffeisen Bank si dedicata studentilor
- Chapter4 PR comunica noile ambalaje ale produselor #LaDorna
- Confident.Communications anunta ultimele zile de inscriere la seminarul despre Comunicare Corporativa Integrata, la Marcomm Pills – School
- Daescu Bortun Olteanu comunica pentru complexul rezidential Cosmopolis. Agentia mentioneaza si povestea pe care a scris-o impreuna cu Andreea Badala si Razvan Popovici intr-un Mobius fascinant (Murmur). Adizero adios boost 3.0 este recunoscut de catre Runner’s World International ca fiind pantoful cu cea mai apreciata imbunatatire
- DC Communication prezinta succesul PetStar, uzina de ambalaje cu cea mai mare capacitate de productie din regiunea Balcanilor
- EnTourage Communications: Despre partenerii nostri, Fitness Scandinavia, pe www.bebeh.ro
- First PR: ELKOTech Romania anunta lansarea de catre Milestone a unei versiuni gratuite de XProtect VMS, dar si disponibilitatea noului router Linksys WRT3200ACM
- Free Communication: Tenerife, propunerea Wizz Tours ca destinatie exotica de vacanta in sezonul rece 2016-2017
- Galeriu and Partners PR:
- Floraria Mobila lanseaza colectia de lux “flori in cutie”
- Redescopera armonia de cuplu in pasi de dans
- Henkel anunta rezultatele campaniei de CSR “Caravana Descopera-ti frumusetea”
- Golin:
- De sarbatori, surprinde-i pe cei dragi cu noul Christmas Bucket de la KFC
- KFC si Golin reinventeaza CV-ul pentru a angaja oameni pe bune
- Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Calatoria consumatorului de la descoperirea la achizitia unui produs sau serviciu
- Farmec a descoperit “Secretul frumusetii romancelor” si a castigat premiul pentru cea mai eficienta promotie la Premiile Piata
- Farmec deschide un magazin nou la Arad
- Carlsberg a recreat prima bere lager de calitate, folosind drojdia pura, care a revolutionat in 1883 industria mondiala a berii
- Pizza Hut relanseaza blatul Cheesy Bites Remix
- Graffiti PR prezinta imagini de la sesiunea de reinventare a clasicului prin creativitate cu Nescafe Dolce Gusto Romania si de la evenimentul de lansare Gillette Fusion ProShield in Romania. Agentia a primit doua nominalizari la European Excellence Awards: “Moto. Nu mofturi.” la categoria Balkans si “Lenovo. Game like a pro!” la Technology & Consumer Electronics
- Grayling Public Relations:
- Google lanseaza PhotoScan, o aplicatie pentru scanat poze imprimate pe hartie fotografica
- Google anunta publicarea listei celor 100 de lideri ai inovatiei din Europa Centrala si de Est, in cadrul proiectului New Europe 100 (NE100)
- Trei proiecte jurnalistice din Romania vor fi finantate cu 850.000 euro de Google prin fondul de inovare al Digital News Initiative
- Image PR: De Craciun, romanii vor oferi cadouri in valoare de 620 lei (Compari.ro)
- Infinit PR & Events a organizat conferinta New Public Procurement Legislation
- McCann PR:
- Sezonul de iarna incepe cu redeschiderea singurului patinoar la inaltime, pe teresa centrului comercial Promenada
- Cele mai tari noutati despre artistii tai preferati sunt pe CokeStream
- Meridian PR: Deichmann a deschis al treilea magazin din Ploiesti.
- MSLGROUP The Practice a implinit 10 ani si a sarbatorit intr-un mod inedit. Agentia aminteste de campania “Mi-e pofta sa fac bine” (Fundatia pentru Copii Ronald McDonald). Samsung lanseaza prima expozitie digitala pe Gear VR
- Naked PR: La cursul de PR pentru antreprenori, Mihai ne-a povestit despre cum folosesti Influencer Marketing pentru business-ul tau si cum alegi cea mai buna pozitionare
- Natural Public Relations te informeaza ca zece femei antreprenor au fost premiate in cadrul galei “Beauty of Entrepreneurship 2016“
- Ogilvy PR: Sushi KO a deschis un restaurant in noul centru comercial Parklake
- OMA Vision recomanda articolul “Google to Bar Fake-News Websites From Using Its Ad-Selling Software“
- Oxygen PR face o propunere de lectura prin articolul “Facebook Launches A Unified Inbox For Businesses“
- Plus Communication va coordona in Romania strategia de comunicare pentru unul dintre cele mai mari spitale din lume, Medical Park. Agentia desfasoara campanii umanitare pentru Agnesia (cu un pic de ajutor, copilul inca mai poate fi salvat) si pentru Alina. Agentia anunta succesul campaniei pentru Nectaria si asigura relatiile cu mass media pentru Asociatia Romana de Hipnoza, Centrelul International “Helen Doron English” si pentru Maratonului Nisipului
- Point IT: Reteaua Medicala Wellborn anunta deschiderea Maternitatii din Bucuresti
- PR Beta recomanda articolul “24 Predictions for Social Media and Social Media Marketing in 2017“
- Premium PR subliniaza prezenta clientilor sai, Xerox, Flanco si Mastercard la Zilele Biz 2016
- PRSteps te informeaza ca in Storia.ro Black Weekend sunt reduceri de 400.000 de euro si peste 100 de proprietati puse la vanzare cu preturi de pana la 25% mai mici. Elefant da startul Black Friday in noaptea de 17-18 noiembrie, la ora 00.00
- RanEvents Comm:
- Calatoreste de-a lungul Pacificului alaturi de “Vaiana”, in cel mai nou film Disney
- Magia trece dincolo de ecranul de cinema, in salile IMAX si 4DX
- “Doctor Strange” vrajeste box-office-ul si obtine incasari record in Romania
- Paharele rosii s-au intors la Starbucks
- Rogalski Damaschin Public Relations a lansat alaturi de Piraeus Bank Romania si Curtea Veche Publishing cea mai frumoasa carte de copii de anul acesta, Cartea Curajului
- Russenart Communications descrie o zi din viata unui PR-ist junior
- Smart Point Consulting scrie ca eMAG ofera peste 1 milion de produse la reducere de Black Friday, pe 18 noiembrie 2016 si ca Epson lanseaza o aplicatie inovatoare pentru laptopurile Chromebook
- Sunday PR: Askredit.ro – platforma revolutionara de micro finantare se lanseaza in Romania
- The Cover: Campania de publicitate Diesel Fall/Winter 16
- The House PR Agency promoveaza PR Nursery – Editia nr. 3
- The Public Advisors: Weekend aniversar la Ploiesti Shopping City: clientii sunt asteptati cu multe surprize. Mega Mall a dat startul faptelor bune
- Thinker Media: #Asus a lansat ROG Claymore si ROG Claymore Core, doua tastaturi mecanice pentru #gaming
- Travel Communication mentioneaza premiile obtinute de clientii sai la eTravel Conference 2016. In cursul zilei de ieri s-a desfasurat un live pe pagina RazvanPascu.ro despre ofertele de Black Friday ale Vola.ro
- Trust Communications: Suntem unul dintre uriasii PR-ului, potrivit Forbes :). Profitul a fost anul trecut de 112.020 euro.
- United semnaleaza 6 modalitati prin care putem crea continut vizual de calitate si de impact, pe retelele de socializare
- White PR: IBD Advanced Wear – oja semipermanenta la tine acasa
- The Institute: IAA Romania organizeaza cea de-a treia editie a Zilei Publicitatii
- IAB Romania: In culisele publicitatii online – o campanie de informare a utilizatorului despre publicitatea comportamentala online
- “Energie simpla pentru energie pozitiva” – o noua campanie Enel semnata de Publicis Romania
Statistici, topuri, trenduri:
- Overview Social Media in .ro – octombrie 2016
- Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna octombrie 2016
- Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna octombrie 2016
- Cele mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook in luna octombrie 2016
- Cele mai vizibile branduri din categoria Servicii Online in online si pe Facebook in luna octombrie 2016
- Cele mai vizibile Magazine Online in online si pe Facebook in luna octombrie 2016
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 07 – 11 noiembrie 2016?
- Studiul Amway Global Entrepreneurship Report (AGER) 2016: 52% dintre romani au o atitudine pozitiva fata de antreprenoriat
Interviuri, opinii:
- Petre Barbu: Cati telespectatori cu varste intre 18 si 44 de ani sunt in prime time? Mai putini decat pensionarii
- Radu Florescu: De ce nu trebuie sa ne speriem
- Serban Alexandrescu, Liviu David si Sorin Tranca: Cartile, in cautarea profesionistilor in marketing
Evenimente, conferinte:
- In data de 24 noiembrie, la Ramada Parc, are loc cea de-a 4-a editie a celui mai important eveniment dedicat noutatilor din media, advertising si mobile, Future of Media Conference. Rezerva-ti acum un loc la conferinta!
- UrbanEye Film Festival 2016: documentare despre oras, proiectii speciale, discutii, filme in competitie, 16 – 20 noiembrie 2016, Bucuresti
Cele mai vizibile Magazine Online in online si pe Facebook in luna octombrie 2016
social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Magazine Online in online si pe Facebook in luna octombrie 2016IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Magazine Online in online si pe Facebook, in luna octombrie 2016.
Metodologie si indicatori:
- Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
- Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
- Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara. De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
- Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.
- In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Cele mai vizibile branduri din categoria Servicii Online in online si pe Facebook in luna octombrie 2016
social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile branduri din categoria Servicii Online in online si pe Facebook in luna octombrie 2016IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile branduri din categoria Servicii Online in online si pe Facebook, in luna octombrie 2016.
IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile branduri din categoria Servicii Online in online si pe Facebook, in luna septembrie 2016.
Metodologie si indicatori:
- Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
- Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
- Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara. De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
- Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.
- In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Cele mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook in luna octombrie 2016
social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook in luna octombrie 2016IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook, in luna octombrie 2016.
Metodologie si indicatori:
- Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
- Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
- Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara. De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
- Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.
- In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna octombrie 2016
social media, Zelist Research Comments Off on Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna octombrie 2016IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook, in luna octombrie 2016.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna octombrie 2016
social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna octombrie 2016IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook, in luna octombrie 2016.
Metodologie si indicatori:
- Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
- Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
- Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara. De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
- Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.
- In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.