Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe canalele online din Romania in luna ianuarie 2018.
Overview-ul pentru luna decembrie 2017 poate fi gasit aici
Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe canalele online din Romania in luna ianuarie 2018.
Overview-ul pentru luna decembrie 2017 poate fi gasit aici
Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (01 – 07 februarie 2018).
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
Evenimente, conferinte:
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.
Topul pe luna ianuarie 2018 acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.
Apa – 2018/01
Asigurari – 2018/01
Banci – 2018/01
Benzina & Petrochimie – 2018/01
Bere – 2018/01
Bookstores – 2018/01
Bricolaj/Mobila – 2018/01
Cafea – 2018/01
Carne&Mezeluri – 2018/01
Dulciuri – 2018/01
Electro Retail – 2018/01
Fashion – Multibrand stores – 2018/01
Hipermarket & Supermarket – 2018/01
Home Care – 2018/01
Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2018/01
IT&C – 2018/01
Lactate & Branzeturi – 2018/01
Magazine Online – 2018/01
Masini – 2018/01
Racoritoare – 2018/01
Sanatate – 2018/01
Servicii Online – 2018/01
Snacks – 2018/01
Telecommunication – 2018/01
Turism – 2018/01
Vin – 2018/01
Whisky & Vodka – 2018/01
Echipa Biz organizează cea de-a opta ediție a celui mai așteptat eveniment regional despre online și strategii de marketing prin social media. Social Media Summit București este conferința care îți prezintă la fiecare început de an tendințele și principalii jucători din social media și va avea loc pe 28 februarie la ARCUB Gabroveni.
Social Media Summit București se adresează profesioniștilor din companii, specialiștilor în comunicare & marketing și bloggerilor care vor să afle care sunt provocările din social media în 2018.
În exclusivitate, în cadrul evenimentului, Biz va lansa a doua ediție a proiectului editorial Digital Report. Booklet-ul este un instrument indispensabil pentru companiile care vor să cunoască peisajul online-ului și care doresc informații despre cele mai importante agenții de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera româneasca, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă, top cei mai urmăriți vloggeri, top conturi de Instagram, precum și top bloggeri cu care au colaborat agențiile și top agenții cu care au colaborat bloggerii în 2017.
Între speakerii acestei ediții se numără: Robert Katai, Visual Marketer & Content Strategist, Bannersnack; Tudor Galoș, Senior Consultant, Tudor Galoș Consulting; Radu Atanasiu, Adjunct Lecturer, Maastricht School of Management România; Mugur Pătrașcu, Founder, Screen native; Alexandru Negrea, Consultant social media, Cristian Manafu, www.manafu.ro.
Invitații conferinței vor vorbi despre reguli de comunicare și conținut în social media, noutățile acestui an și despre cum pot brandurile să transmită eficient mesajele în avalanșă de conținut din online.
La Social Media Summit București vei învăța cum să construiești strategia de social media și cum să transformi conținutul video într-o investiție cu rezultate rapide. Cea de-a 8-a ediție a evenimentului Social Media Summit București are loc pe 28 Februarie, la ARCUB Gabroveni, între orele 9:00 – 15:30.
Mai multe detalii despre speakeri, agendă și înscriere se găsesc pe pagină: http://www.revistabiz.ro/smsbucuresti2018.
“Marketerii online nu obtin rezultatele maxime din campanii pentru ca se concentreaza doar pe tehnologie”
Declarat de Forbes ca fiind in top 10 experti in marketing online, Tim Ash vine in premiera la TeCOMM Bucuresti, evenimentul premium de comert electronic care are loc pe 7-8 martie. Organizatorii anunta o editie inedita a evenimentului care inglobeaza o comunitate de peste 3000 proprietari ai magazinelor online si profesionisti in eCommerce.
„Comertul electronic este un domeniu cu ascensiune rapida, dar multi dintre marketerii online nu obtin rezultatele maxime din campanii pentru ca se concentreaza doar pe tehnologie. Cele mai eficiente instrumente de persuasiune sunt adanc inradacinate in creierul nostru. Pe durata prezentei mele la TeCOMM, voi expune cele mai puternice principii de neuromarketing care influenteaza subconstientul vizitatorului magazinului tau online!”, declara speakerul de origine americana.
In prezent CEO SiteTuners si autor al bestsellerului „Landing Page Optimization”, Tim Ash este pionier in materie de optimizare a ratei de conversie. In ultimii 20 de ani, companii precum Sears, Google, Expedia, eHarmony, Facebook, American Express, Canon, Nestle, Symantec, Intuit, Autodesk sau Yahoo! au beneficiat de capacitatea inovativa a lui Tim de a intelege comportamentului consumatorului, neuromarketing sau testari pe landing page.
De ce vanzarea catre partea logica a creierului nu va aduce rezultate pentru magazinul online?
Cand vine vorba de cumparaturi online, consumatorii nu iau decizii rationale. „Experienta pe care platforma de cumparare o expune acestora poate fi una buna din punct de vedere strategic, dar extrem de costisitoare. Pentru a avea ROI, magazinele online trebuie sa fie la curent cu ultimele tehnici folosite in neuromarketing si sa tina cont de instinctele de cumparare.“
Exclusiv la TeCOMM: Ecommerce Conversion Masterclass
Oportunitatea unica pe care TeCOMM o aduce anul acesta in a doua zi a evenimentului de la Bucuresti „Ecommerce Conversion Masterclass”, 4 ore de continut intensiv sustinut de vocea conversiilor online din America: Tim Ash. Mai multe detalii despre subiectele de discutie, numarul de locuri si modalitatea de inregistrare se regasesc pe site-ul oficial al evenimentului www.bucharest.tecomm.ro
Timp de doua zile, alaturi de Tim Ash, profesionistii in eCommerce vor afla ce motiveaza creierul primitiv al consumatorului si cum pot accelera ratele de conversie online.
Principalele puncte de discutie pe care Tim le pregateste pentru comunitatea TeCOMM:
Pe langa serviciile de consiliere strategica, Tim este keynote speaker, recunoscut in domeniul marketingului digital si prezent la conferinte de nivel mondial precum: Content Marketing World, DreamForce, Inbound, Internet Retailer, Affiliate Summit, Shop.org, PubCon sau SMX. Este fondatorul si presedintele evenimentului international Digital Growth Unleashed si colaborator pentru publicatii precum: ClickZ, Website Magazine, Visibility si altele. Din 1995, a scris peste 200 articole care au fost publicate si este autorul celor mai bine vandute doua carti despre optimizarea paginilor web, traduse in 6 limbi.
Evenimentul premium de eCommerce in Bucuresti
TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce impreuna oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online si profesionisti in eCommerce cu scopul de a educa si gasi solutii practice la problemele intalnite zi de zi in eCommerce.
Editia din acest an TeCOMM Bucuresti are loc in perioada 7 – 8 martie la Radisson Blu Hotel, iar organizatorii au mai anuntat reprezentanti eBay, Google, Citi Comercial Bank, Exponea, precum reprezentanti a celor mai importante magazine online din Romania.
Inscrierile au inceput pe website-ul oficial al evenimentului: www.bucharest.tecomm.ro si cei care doresc sa se inscrie beneficiaza inca de promotia Early Bird la achizitionarea biletului.
Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile ( 25 -31 ianuarie 2018).
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
Evenimente, conferinte:
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 22 – 28 ianuarie 2018.
Blog
1. | Australian Open, faza pe tusa. Ziua 11: Angel radios – mirceamester.ro 8506 Facebook interactions 6 Twitter trackbacks 8331 Twitter followers |
2. | Multumim, Simona Halep ! – radu-tudor.ro 7994 Facebook interactions |
3. | cite femei trebuie sa mai moara? – petronelarotar.ro 7929 Facebook interactions 2 Twitter trackbacks 1228 Twitter followers 2 Blog trackbacks |
4. | Teodora a murit pentru ca medicii nu si-au facut treaba. Pentru ca abuzurile sunt tolerate. Pentru ca Romania – printesaurbana.ro 7878 Facebook interactions |
5. | Australian Open, faza pe tusa. Ziua 13: Vrajitoarea din Woz – mirceamester.ro 6261 Facebook interactions 2 Twitter trackbacks 8238 Twitter followers |
6. | Ce nu s-a vazut pe 20 ianuarie 2018 si pe 20 decembrie 1989 – oanastanciulescu.ro 5945 Facebook interactions 3 Twitter trackbacks 197 Twitter followers |
7. | Despre jandarmi si statul de drept – adriannastase.ro 5448 Facebook interactions |
8. | Nic. Ultima lectie – bucurenci.wordpress.com 5074 Facebook interactions 2 Twitter trackbacks 169829 Twitter followers |
9. | Ultimul boier al romanilor – contributors.ro 4920 Facebook interactions 3 Twitter trackbacks 7087 Twitter followers |
10. | Atacul la Tudor Chirila e primul asalt pe fata impotriva libertatii cuvantului – lucianmindruta.com 4817 Facebook interactions |
Economic
Femei
Politic / Social
IT&C
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (18 – 24 ianuarie 2017).
Lansari, campanii, stiri:
Interviuri, opinii:
Evenimente, conferinte:
Comertul online din Romania este estimat in anul 2018 la peste 3 miliarde de euro, cu 30% mai mult decat anul precedent, afirma eCommerce Foundation. O piata care trece zilnic prin schimbari care au la baza comportamentul consumatorului, dar si automatizari care permit o mai mare eficientizare a procesului de cumparare. Zilnic, proprietarii de magazine online se lovesc de provocari si situatii care le arata cat e de important sa fie la curent cu toate tool-urile, informatiile reale din industrie si mijloacele care sa-i ajute sa-si dezvolte afacerea.
In eCommerce, se mizeaza pe tehnologii avansate, capabile sa personalizeze experienta fiecarui client in parte. Magazinele online trebuie sa tina pasul cu cele mai noi tehnologii de optimizare, iar anul 2018 anunta o serie noua de trenduri in eCommerce-ul din Romania.
1.Inteligenta Artificiala
Prezenta si stabila in ultimii ani in toate industriile, inteligenta artificiala redefineste procesul de eCommerce. Marketingul bazat pe analiza datelor de catre algoritmii deep learning poate estima valoarea cosului de cumparaturi si nu numai.
Un astfel de exemplu este matricea de Inteligenta Artificiala Cognitiva creata de Retargeting.biz, care se va lansa oficial in cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Aceasta permite analiza comportamentului colectiv, crearea unor ipoteze privind produsele recomandate si validarea sau invalidarea ipotezelor respective. Practic, se atinge aspectul esential pentru orice proprietar de magazine online: directionarea clientilor spre finalizarea mai multor tranzactii si personalizarea site-ului nu doar item to item (la nivel de produse) cat si item to user (la nivel de produse si de profil al clientului).
“Suntem prima companie din Romania care implementeaza Inteligenta Artificiala cognitiva pentru recomandarea de produse, ce ne permite sa identificam cu o acuratete de peste 80% care sunt produsele pe care un vizitator le va cumpara – in mai putin de 5 clickuri pe site”, declara Rares Banescu, CEO Retargeting.Biz, care va fi prezent in cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo in 7-8 martie.
2.Marketerii de top incheie parteneriate cu Google
In ziua de astazi, consumatorii se asteapta sa primeasca ajutor specializat la orice pas. Informatia are puterea de a aduce sau a pierde clienti, iar Google este locul catre care oamenii graviteaza pentru ajutor specializat. Marketeri de top fac parteneriate cu Google ca modalitate de a castiga inimile consumatorilor si de a ramane in mintea acestora.
Pe scena TeCOMM urca Marcin Misztal, Head of Channel Partnerships Development CEE @ Google Marketing Solutions care vorbeste despre marketing in era asistentei.
Marcin a ocupat timp de 6 ani rolul de consultant la The Boston Consulting Group si A.T. Kearney, iar de 4 ani ajuta partenerii Google sa dezvolte solutii de afacere unice si accesibile in digital advertising prin integrarea AdWords in ofertele lor de produs.
3. Add-uri pe produsele adaugate in cos sau pe produsele de cross-sell, ceea ce in Romania nu se puteau realiza pana in acest moment, din cauza limitarilor tehnice.
“Implementarea in Google cat si Facebook pe API pentru reclame create dinamic si personalizat ofera access la cateva features noi cum ar fi optimizarea in timp real a reclamelor dupa parametri ca ROI sau CPA” declara Rares Banescu.
4. Cresterea vanzarilor prin lookalike audience
Fiecare magazin online are ca obiectiv vanzari mai mari si cat mai multi clienti finali. Audientele asemanatoare ajuta magazinele online sa ajunga la persoane care sunt similare sau asemanatoare cu audientele care sunt deja interesate de businessul lor.
In cadrul evenimentului TeCOMM proprietarii de magazine online afla cum pot creste rata de conversie a vizitatorilor si a clientilor existenti ai magazinului astfel incat sa isi creasca atat veniturile cat si ROI-ul generat alaturi de Kiril Dinov, Chief Business Development Officer la Retargeting.Biz
In ultimii 6 ani, Kiril a detinut rolul de Marketing si Country Manager pe varii proiecte pentru regiunea CEE cum ar fi Stilago by Studio Moderna, FashionGroup, Click4Fashion by Massimo Plus, Tempo Stores si multe altele. Din 2016, Kiril activeaza ca International Business Developer pentru Retargeting.Biz
Printre profesionistii eCommerce care au confirmat prezenta in cadrul noii editii a evenimentului TeCOMM se afla reprezentanti eBay, Google, CitiBank, Exponea precum si reprezentanti a celor mai importante magazine online din Romania.
TeCOMM, evenimentul premium de eCommerce
Industria de comert electronic are un urias potential de crestere, atat din perspectiva pietei, cat si a resursei umane ce se formeaza in domeniu, iar cifrele confirma acest lucru. TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit in ultimii 7 ani peste 2500 de participanti si a inclus peste 300 de prezentari, workshop-uri si dezbateri sustinute de peste 350 de speakeri nationali si internationali.
Cea de-a 11-a editie TeCOMM eCommerce Conference & Expo powered by Retargeting.Biz are loc in 7-8 martie la Radisson Blu Hotel***** din Bucuresti.
Proiectul Retargeting.Biz a fost lansat in 2013 avand sedii in Los Angeles si Bucuresti si este un software care ajuta magazinele online sa comunice in mod automat cu fiecare client al lor. Software-ul invata din actiunile vizitatorilor si trimite mesaje personalizate pe baza calatoriei lor in magazinul online, oferind astfel motivatia sa finalizeze tranzactia.
Inscrierile au inceput pe website-ul oficial al evenimentului: bucharest.tecomm.ro.
IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibili Directori ai agentiilor de PR, in online si pe Facebook, in luna decembrie 2017.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online. Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.