Cele mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook in luna februarie 2018

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook in luna februarie 2018

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook, in luna februarie 2018.

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara.

De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.

In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.

Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna februarie 2018

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna februarie 2018

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook, in luna februarie 2018.

Metodologie si Indicatori:

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara.

De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.

In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.

Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna februarie 2018

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna februarie 2018

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul pe luna februarie 2018 acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.

Apa – 2018/02

Asigurari – 2018/02

Banci – 2018/02

Benzina & Petrochimie – 2018/02

Bere – 2018/02

Bookstores – 2018/02

Bricolaj/Mobila – 2018/02

Cafea – 2018/02

Carne&Mezeluri – 2018/02

Dulciuri – 2018/02

Electro Retail – 2018/02

Fashion – Multibrand stores – 2018/02

Hipermarket & Supermarket – 2018/02

Home Care – 2018/02

Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2018/02

IT&C – 2018/02

Lactate & Branzeturi – 2018/02

Magazine Online – 2018/02

Masini – 2018/02

Racoritoare – 2018/02

Sanatate – 2018/02

Servicii Online – 2018/02

Snacks – 2018/02

Telecommunication – 2018/02

Turism – 2018/02

Vin – 2018/02

Whisky & Vodka – 2018/02

08 – 14 martie 2018 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 08 – 14 martie 2018 – Saptamana in Social Media

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile  (08 – 14 martie 2018).

Lansari, campanii, stiri:

  • Adrenallina, Sport PR and More: Saptamana trecuta am celebrat domnitele active, care merg la sala si fac sport, si le-am pregatit un colt de relaxare, impreuna cu 7th Heaven, masti de fata cu ingrediente naturale! S-a lasat cu masaj, ingrijire a tenului, hidratare cu suc natural din fructe, tombola cu invitatii VIP la Conventia Internationala de Fitness din Romania, editia a 8-a si mult zen :). Multumim partenerilor nostri: Happy-Gym Fitness Center, SLooP, Fitness Scandinavia!
  • BDR Associates:
    • Spotify vine in Romania
    • Spotify anunta partenerii de publicitate pentru lansarea din Romania
  • Confident.Communications: Maria Dermengiu, creatoarea brandului Marie Nouvelle, povesteste despre ce inseamna sa dai nastere unui brand pe care sa il poti lasa mostenire urmatoarelor generatii
  • Creative Business Management: Modelul de business cu produse fizice pe Amazon a ajuns la peste 50 milioane de USD, in Romania
  • CreativeHUBADATA XPG lanseaza SSD-ul de gaming 3D NAND SX950U
  • DC CommunicationThe Ark: o tranzitie creativa, de la fosta Bursa a Marfurilor la un Depozit de Viitor
  • EnTourage CommunicationsBizzeBikes prezinta, in premiera, la Salonul Bicicletei din Bucuresti, prima bicicleta electrica romaneasca de tip “chopper”
  • First PROPTEX lanseaza in Romania doi senzori de monitorizare a traficului auto
  • Free Communication recomanda articolul “Why Should You Hire A PR Agency? And How Do You Find the Right PR Firm?”
  • Galeriu & Partners PR:
  • Golin:
    • Colgate si Golin au cautat povestile din spatele zambetelor romanilor
    • Concepte inovatoare pentru constructia de ferestre, prezentate de VEKAin cadrul Fensterbau Frontale 2018
    • Cif curata Romania pentru al cincilea an consecutiv, prin programul “Impreuna Curatam Romania Calatorind!”
    • Guinness da startul petrecerilor de St. Patrick’s Day in Romania sub conceptul “Good Time for a Guinness”
    • Studiu iSense Solutions: Ce cred romanii despre criptomonede
    • Farmec si MullenLowe dedica anul centenarului Unirii la feminin
    • Romania merita zambete Colgate
  • Graffiti PR: LEVI’S® lanseaza colectia de primavara/vara 2018
  • Grayling Public Relations: Grupul MOL invita absolventii sa isi depuna candidaturile pentru cele aproape 180 de pozitii disponibile in cadrul programului Growww 2018
  • Image Factory: Caravana Guerilla Verde prezinta conceptul “Smart City” in scolile si liceele din Romania
  • ImagePR: Sarbatorim frumusetea impreuna – o noua campanie Dove
  • Infinit PR & Events a organizat evenimentul “Public Procurement Legislation – challenges and lessons learned conference” pentru clientul sau, Wolf Theiss Bucharest
  • More Than Pub  a realizat activari online pentru Podravka Romania, product placement RoStar in piesa de teatru si a generat continut pentru Asevi.  Agentia te invata cum sa-ti protejezi inima consumand peste
  • MSLGROUP The Practice:
    • Noua campanie Visa si Banca Transilvania: “Inca mai platesti cash in 2018?”
    • URSUS lanseaza noua bere URSUS RETRO care readuce distractia legendara de altadata
    • PENNY Market, alaturi de World Vision Romania, sustine programul Bursa Profesionala dedicat elevilor din mediul rural
    • IKEA Group (INGKA Holding B.V. si entitatile sale controlate) lanseaza Sustainability Summary Report pentru anul financiar 2017
  • Naked PR: Cum faci pentru a transforma oportunitatea asta imensa din fata noastra- agora digitala- intr-un mod de a te face remarcat in toata aceasta “aglomeratie” online, de a-ti impartasi ideile si de a avea impact?  De ce ai nevoie pentru a te transforma intr-un comunicator incredibil? Fara mega-influencers, macro-influencers sau micro-influencers. Doar voci autentice si relevante, care conecteaza oameni si comunitati si creeaza schimbare. Despre marci personale de-adevaratelea, sambata, cu Cristina Stanciulescu. Detaliile, aici
  • Ogilvy PRSonae Sierra si Impresa Pizzarotti & c. S.p.A isi unesc fortele pentru dezvoltarea unui nou district de shopping in Parma
  • Oxygen PRGrand Cinema & More, in topul preferintelor iubitorilor de film la Consumer Choice Award
  • PI 2 PR: Pentru noi anul acesta Pi =10. Sarbatorim 10 ani de activitate plini de munca, emotii, premii, colegi dragi si clienti fericiti! Sa sarbatorim cu o placinta de mere. Happy Pi Day! La multi ani, #Pi2PRteam!
  • PR BetaCultura ca business – in perspectiva unei viitoare Capitale Culturale Europene
  • Premium Communication mentioneaza atelierul #BASFChemgeneration din Romania
  • PRSteps: Ce software sau servicii online cumparati pentru voi sau companiile unde lucrati? Colegii de la 2Checkout cauta raspunsuri printr-un sondaj foarte interesant ale carui concluzii vor spune multe despre urmatorii ani in industria de software si servicii digitale
  • RanEvents Comm:
    • Testeaza-ti limitele alaturi de Lara Croft in “Tomb Raider. Inceputul
    • RESERVED o prezinta pe Cindy Crawford, noua imagine a campaniei globale SS18 “I LOVE YOU CINDY”
    • Destinatia hot a Bucurestiului este Starbucks Reserve
    • Fii extrordinara zi de zi cu MAX&Co.
    • Tu pana unde ai merge pentru a-ti razbuna familia?
  • Rogalski Damaschin Public Relations recomanda articolul “What an ‘infinite’ AI-generated podcast can tell us about the future of entertainment
  • Smart Point ConsultingPromenada Centennial Talks: Mituri despre feminism
  • The House PR AgencyThe House PR Agency aniverseaza 3 ani
  • The Public Advisors:
  • Tonic Advertising:
  • Total Public Relations:
    • Atos se alatura Charter of Trust, o initiativa de cybersecurity pentru protejarea infrastructurilor critice
    • De Ziua Internationala a Femeii, foodpanda prezinta doua povesti de succes din industria culinara romaneasca
  • Travel Communication prezinta imagini de la Air France-KLM Stylish Travelling Workshop
  • Unied:
    • CTP isi extinde colaborarea cu FRANKISCHE Romania, in CTPark Turda
    • Se lanseaza Dunwell, prima agentie de brokeraj specializata in segmentul industrial al pietei imobiliare
  • Velvetique: Compania Careless Beauty si-a prezentat povestea antreprenoriala la Copenhaga, in cadrul evenimentului “Entrepreneurship in Romania and Denmark”
  • White PR: In luna martie, Docbook ofera pacientelor pana la 50% reducere in clinicile partenere

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Marketing Focus recomanda un interviu cu Mirela Burlacu: De multe ori ajungi sa fii atat de prins in task-urile zilnice incat uiti sa dai un pas inapoi si sa incerci acea privire de ansamblu asupra companiei tale
  • Whatfontis creste calitatea vietii de designer. Alexandru Cuibari: Ideea a aparut dintr-o nevoie personala: in liceu faceam felicitari
  • Studioul de productie in FORMAT .AndraMireaTudorCioroiu

Evenimente, conferinte:

  • Afla cine sunt cei mai puternici antreprenori din Romania. Vino la Conferinta ADN Antreprenor 2018, organizata de revista Biz la ARCUB Gabroveni pe 28 martie, sa-i cunosti si sa inveti de la ei ce inseamna sa faci business in 2018!
  • Focus on GDPR – conferinta&workshop despre noul regulament privind protectia datelor personale. 29 Martie, Athenee Palace Hilton Bucharest
  • Duo-ul Fierbinteanu revine la CNDB cu “The Great Scheme Of Things” – un amestec caleidoscopic de muzica, proiectii video si elemente de coregrafie si teatru semnate de Gabriela si Cristian Fierbinteanu – in seara de duminica, 18 martie, de la ora 19.30, la Sala Stere Popescu
  • Disability HR Summit 2018 prima conferinta pe HR destinata angajatorilor privind integrarea persoanelor cu dizabilitati pe piata muncii
  • Scoala de duminica – Pe data de 25 martie 2018, profesorii Universitatii Nationale de Arta Teatrala si Cinematografica “I.L.Caragiale” Bucuresti, incep o noua sesiune de cursuri deschise publicului larg
  • Cea mai mare conferinta de branding a regiunii – Pe 25 si 26 octombrie, jurnalul international Brandingmag aduce in Romania 20 de experti de top in branding, marketing si tehnologie, in cadrul celei mai mari conferinte de specialitate a regiunii: REBELS AND RULERS – 1st Global Forum for Open Branding
  • BUSINESS DAYS: Principalul factor de stres al managerilor ieseni este pierderea angajatilor valorosi
  • Profesionistii in eCommerce si proprietarii de magazine online au luat parte la 2 zile de continut premium la TeCOMM

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 05 – 11 martie 2018?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 05 – 11 martie 2018?

Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 05 – 11 martie 2018.

Blog

1. MAME – irinab.com
17623 Facebook interactions
2. La multi ani, femeie fara flori! La multi ani, femeie inlacrimata… – paxlaur.com
7743 Facebook interactions
3. City break Milano, 112 euro! (zbor, cazare 3 nopti si mic-dejun) – aventurescu.ro
3418 Facebook interactions
4. Catre femei, de 8 martie – thediaryofadam.com
3168 Facebook interactions
5. Vacanta de primavara in Malta, 90 euro! (zbor si cazare 4 nopti) – aventurescu.ro
3129 Facebook interactions
6. Interior in spirit traditional decorat de Alina Alexe – adelaparvu.com
2936 Facebook interactions 2 Twitter trackbacks 1550 Twitter followers
7. Vacanta in Cipru, 89 euro! (zbor si cazare 4 nopti) – aventurescu.ro
2804 Facebook interactions
8. …si, uite asa, mi-am schimbat viata. – andreirosu.org
2798 Facebook interactions
9. O Masiva furtuna geomagnetica va atinge Pamantul in 18 Martie 2018 – daniilgaucan.wordpress.com
2785 Facebook interactions
10. Efectele supararii – alinablagoi.ro
2744 Facebook interactions

Economic

1. 8 martie: cine a creat Ziua Femeii si care sunt evenimentele care au condus la aceasta decizie – newmoney.ro
10534 Facebook interactions
2. Ne luam adio de la bormasini, frigider, caine, aer conditionat sau trasul apei la toaleta. Potrivit noii legi din Senat, va trebui sa vorbim in apartament in soapta, altfel trecem de limita de zgomot si primim amenda – zf.ro
4812 Facebook interactions
3. Fermierii incep sa livreze cutii cu carne proaspata direct la usa clientului: 250-500 de lei pentru 5 kg de vita angus – zf.ro
3922 Facebook interactions
4. “Made in Romania” a capatat valente pozitive intr-o perioada in care patriotismul castiga teren – zf.ro
1616 Facebook interactions
5. Astazi se asteapta sentinta in dosarul Hrebenciuc, una dintre cele mai mari acuzatii de frauda cu retrocedari ilegale de paduri din istoria Romaniei. Prejudiciul trece de 300 mil. euro – zf.ro
1596 Facebook interactions
6. Ordonanta de Urgenta 91 a fost adoptata: Majorari salariale de pana la 15% pentru mai multe categorii profesionale – zf.ro
1234 Facebook interactions
7. Kovesi: Cate miliarde de euro trebuie sa intre la bugetul statului in urma anchetelor DNA si de ce intarzie recuperarea prejudiciilor – newmoney.ro
1160 Facebook interactions
8. Farmacistul de 28 de ani, care vrea sa “ia fata” marilor branduri internationale – angajatorulmeu.ro
1088 Facebook interactions
9. 6 martie 1945: au trecut 73 de ani de la condamnarea Romaniei la comunism. Cum au ales sovieticii oamenii care sa puna mana pe putere – newmoney.ro
1059 Facebook interactions
10. De ce raman scazute dobanzile, mai ales cele la depozite. Bancile stau pe un exces de lichiditate record de aproape 20 de miliarde de lei – profit.ro
930 Facebook interactions

Femei

1. Ma scuzati, azi n-am putut sa fiu o doamna! – catchy.ro
4047 Facebook interactions
2. Cand doua suflete sunt menite sa fie impreuna… nimeni nu le poate desparti – kudika.ro
3274 Facebook interactions
3. Despre tine, mama – alistmagazine.ro
2939 Facebook interactions
4. Nu mai purta unghiile lungi. Cele mai frumoase idei de manichiura pentru primavara – kudika.ro
2880 Facebook interactions
5. (P) d’aucy. Cu dragoste, pentru femei – unica.ro
2057 Facebook interactions
6. Fetele virgine se marita, celelalte sunt curve – catchy.ro
1874 Facebook interactions
7. Universul te iubeste, trebuie doar sa ai rabdare – kudika.ro
1769 Facebook interactions
8. 5 Lucruri care se intampla atunci cand descoperi puterea ascunsa a sufletului tau– kudika.ro
1438 Facebook interactions
9. 4 Semne ca ghizii tai spirituali incearca sa comunice cu sufletul tau – kudika.ro
1152 Facebook interactions
10. Viata cu autism. Ep 157. Cum o fi viata cu trei copii autisti? Ma tem ca voi afla pe propria piele! – totuldespremame.ro
1137 Facebook interactions

Politic / Social

1. Hai sa-l ajutam pe David! La 3 ani sufera de leucemie, iar tratamentul nu se mai gaseste in Romania – jurnaldinromania.ro
125902 Facebook interactions
2. Sustineti Autostrada NORDULUI! Satu Mare-Baia Mare-Suceava – presasm.ro
43210 Facebook interactions
3. Cand moare un medic – republica.ro
43108 Facebook interactions
4. Studentul de aur din Iasi! A obtinut punctaj maxim la Olimpiada Europeana de Matematica – ziaruldeiasi.ro
27960 Facebook interactions
5. Orasul din Romania administrat de primar dupa cum scrie in carti. A fost desemnat cel mai eficient si sigur – stirileprotv.ro
26816 Facebook interactions
6. Tibi Useriu, singurul roman ramas in cursa de la Cercul Polar. E in continuare lider – timponline.ro
24652 Facebook interactions
7. Florin Calinescu inaintea Congresului PSD: Astept cu scarba sezatoarea comunistilor donatori in buzunarele lui livulica – adevarul.ro
19295 Facebook interactions
8. Profesor sarac in Romania, cercetator de succes in Occident: “Dadeam meditatii pana-mi curgea sangele pe nas, era foarte greu din punct de vedere financiar” – adevarul.ro
18883 Facebook interactions
9. Liviu Dragnea: anchetat in Brazilia pentru portocale – riseproject.ro
18248 Facebook interactions
10. Magda Vasiliu: Asa zisa emancipare a femeii a distrus practic femeia. Si asta pentru ca am fost proaste – 3dots.ro
18053 Facebook interactions 3 Twitter trackbacks 22435 Twitter followers

IT&C

1. Raiffeisen Bank, jefuita. Cum au fost golite bancomate cu sute de mii de euro – playtech.ro
1484 Facebook interactions
2. Stephen Hawking sustine ca stie ce a fost inainte de Big Bang – playtech.ro
644 Facebook interactions
3. Care este durata de viata a produselor Apple? – imagazin.ro
360 Facebook interactions
4. Huawei Mate 20 Pro va fi echipat cu noul procesor Kirin 980, 6 GB RAM, display OLED 2K si camera foto duala – ithot.ro
216 Facebook interactions
5. Telekom isi spala pacatele. Ofera internet mobil si taie din facturi ziua in care i-a cazut reteaua – gadgetreport.ro
214 Facebook interactions
6. Nokia 7 este un smartphone dotat cu procesorul Snapdragon 630, 4 GB de RAM si camera foto de 16 MP ZEISS – ithot.ro
209 Facebook interactions
7. LeEco Le 3 Pro (X651) este dotat cu procesorul deca-core Helio X23, 4 GB RAM si camera foto duala, la 850 lei – ithot.ro
193 Facebook interactions
8. Huawei P20 Lite dispune de procesor octa-core Kirin 659, display FHD+, 4 GB de RAM si camera foto duala Leica – ithot.ro
184 Facebook interactions
9. GTA 6 te-ar putea aduce inapoi in Vice City – playtech.ro
176 Facebook interactions
10. Insertia cu senzori cunoscuta ca notch ar putea fi complet eliminata de pe ecranele urmatoarelor iPhone-uri – imagazin.ro
175 Facebook interactions

Leisure & Timp Liber

1. Israela Vodovoz a murit. Cauza mortii – Ultimul ei mesaj te lasa fara cuvinte – teotrandafir.com
3889 Facebook interactions
2. Sapte femei au devenit ambasadoarele miscarii nationale Nu exista nu se poate, lansata de Andreea Marin si Top Line – adpm.ro
1900 Facebook interactions
3. Israela Vodovoz a murit – teotrandafir.com
1454 Facebook interactions
4. O italianca din Padova, de 4 ani la Bucuresti: “Aici simti ca respiri” – 24life.ro
1009 Facebook interactions 1 Twitter trackback 61 Twitter followers
5. S-a spus ca este insarcinata, iar acum Andreea Marin a tinut ca adevarul sa se afle de la ea – huff.ro
786 Facebook interactions
6. “Ionela Prodan s-a stins din viata” – Reactia Anamariei Prodan – teotrandafir.com
727 Facebook interactions
7. La un an de la moartea Ilenei Ciuculete, Cornel Gales scoate la iveala un detaliu teribil. Ce a vrut artista sa nu se afle: “Mi-a interzis… – teotrandafir.com
685 Facebook interactions
8. Ce sa nu faci de Sfintii 40 de Mucenici – teotrandafir.com
676 Facebook interactions
9. Horoscop 12 martie 2018. Ce zodii pasesc cu stangul in noua saptamana – teotrandafir.com
669 Facebook interactions
10. Irina Loghin isi marita fiica de 40 de ani. Cine e barbatul care a convins-o pe Irinuca sa mearga la altar – teotrandafir.com
655 Facebook interactions

Sport

1. Motiv de mandrie pentru Romania! Stadionul Craiovei, pe locul 4 in lume in 2017. “Ion Oblemenco” e peste noua arena a celor de la Atletico Madrid, care va organiza finala Ligii de anul viitor – prosport.ro
2320 Facebook interactions
2. Cinci ani de cand Steaua invingea detinatoarea UEFA Champions League! Rusescu: “Eram convinsi ca ne vom califica!” – eusunt12.ro
1901 Facebook interactions
3. VIDEO | CE TORPILA! Tamas i-a rupt mainile portarului advers! Gol FA-BU-LOS de la 30 de metri – sport.ro
1825 Facebook interactions 1 Twitter trackback 8027 Twitter followers
4. Imaginea ANULUI la Craiova! Un copil face semne obscene dupa golul lui Bancu! Oltenii, atacati cu PANTOFI pe teren! VIDEO – sport.ro
1618 Facebook interactions
5. Inca o persoana anunta revenirea lui Borcea: “Nu mai suporta situatia in care a ajuns Dinamo” – dinamo1948.club
1347 Facebook interactions
6. VICTORIE IN DERBY! Steaua a fost pusa la respect – dinamo1948.club
1337 Facebook interactions
7. Buffon nu s-a putut stapani cand a vazut fotografia lui Astori pe Juventus Arena! Cum a reactionat legenda lui Juve – sport.ro
1162 Facebook interactions
8. Avram Iancu si Levente Polgar au anuntat motivele retragerii de la Arctic Ultra 6633 – runningmag.ro
1038 Facebook interactions
9. Primul transfer realizat de Florin Bratu. Cine este jucatorul – dinamo1948.club
1019 Facebook interactions
10. Virginia Ruzici a fost prima campioana de Slam, dar, mai important, le-a aratat femeilor romance sa aiba curajul sa-si aleaga drumul in viata – treizecizero.ro
993 Facebook interactions

Tabloid / monden

1. REVOLTATOR! Voi stiti ce pensie are T.Toader? Si cate surse de venit are? Oameni buni, astia traiesc intr-o alta realitate! – comisarul.ro
27053 Facebook interactions
2. VIDEO Avem cel mai prost premier din istorie! Cu foaia-n fata a pronuntat de sase ori gresit un cuvant! – comisarul.ro
7918 Facebook interactions
3. Elena Udrea se plange de viata pe care o duce in Costa Rica:”Mancarea e de 4 ori mai scumpa decat in Romania – antenastars.ro
4233 Facebook interactions
4. INTERVIU Margareta Paslaru: “Chipul meu reflecta iubirea celor dragi” – okmagazine.ro
2745 Facebook interactions 4 Blog trackbacks
5. FOTO / Florin Salam nu o poate uita pe Fanica. Gestul facut de manelist te lasa fara cuvinte – spynews.ro
2122 Facebook interactions
6. Pe Cristina Pucean o stie toata lumea drept bomba sexy, dar stai sa vezi cum arata mama ei! Seamana leit – spynews.ro
1291 Facebook interactions
7. Dragoste ca in telenovele. Baiat de 16 ani, relatie cu o femeie de 26 de ani. Duhovnicul tanarului i-a despartit – spynews.ro
1219 Facebook interactions
8. Casa lui Dragnea e atat de mare incat e mai usor sa te ascunzi in ea decat sa fugi in Costa Rica! – comentacii.ro
1024 Facebook interactions
9. Incearca aceasta masca minune! Parul iti va creste garantat in mai putin de o luna – spynews.ro
1024 Facebook interactions
10. SUPER EXCLUSIV / Israela Vodovoz a murit – spynews.ro
1011 Facebook interactions

Umor

1. Congresul PSD: Sala Palatului s-a golit dupa ce cineva a strigat la misto “Sase, Codruta!” – kmkz.ro
31932 Facebook interactions 5 Twitter trackbacks 3497 Twitter followers
2. Puneti poza asta pe pachetele de tigari, ca vreau sa ma las! – kmkz.ro
25087 Facebook interactions 5 Twitter trackbacks 3211 Twitter followers
3. Imunogloaba. Femeia asta e complet imuna la inteligenta! – kmkz.ro
20334 Facebook interactions
4. Am ajuns sa ne conduca colegele ei, telectualele! – kmkz.ro
18845 Facebook interactions 2 Twitter trackbacks 1406 Twitter followers
5. Dragnea si gagica-sa anunta ca se vor casatori: “Vom fi hot si hotie!” – kmkz.ro
14260 Facebook interactions 4 Twitter trackbacks 3473 Twitter followers
6. Dancila a cerut la UE sa ne trimita “imunoglobila” si aia ne-au trimis oja, ca nu au stiut ce-i aia! – kmkz.ro
13960 Facebook interactions 3 Twitter trackbacks 1291 Twitter followers
7. Manda: “In Germania, protestatarii erau luati cu jeturi cu apa”. Fals! In Germania, voi erati la inchisoare! – kmkz.ro
10611 Facebook interactions 2 Twitter trackbacks 7969 Twitter followers
8. Doi repetenti si un sofer – ei fac legile justitiei! – kmkz.ro
9391 Facebook interactions 1 Twitter trackback 2926 Twitter followers
9. Sa fii anchetat pe doua continente – asta inseamna sa fii mafiot si presedinte PSD!– kmkz.ro
7072 Facebook interactions
10. Taranusul si-a adus gagica tanara la Congres sa-i arate cat de viril e Daddy si cum f… el toata tara – kmkz.ro
6178 Facebook interactions

Statistici Instagram Februarie 2018

social media Comments Off on Statistici Instagram Februarie 2018

 

Va prezentam situatia Instagram in Romania in luna februarie 2018, intr-un infografic realizat de Instagramology si ZeList Monitor. Statisticile complete le puteti gasi aici.

BUSINESS DAYS: Principalul factor de stres al managerilor ieșeni este pierderea angajaților valoroși

Comunicate de presa Comments Off on BUSINESS DAYS: Principalul factor de stres al managerilor ieșeni este pierderea angajaților valoroși

Business Days a întrebat 270 de antreprenori și manageri români din regiunea de nord-est a țării în ce investesc cel mai mare volum de energie, din punct de vedere profesional, iar cei mai mulți antreprenori implicați activ în business au indicat dezvoltarea afacerii. Directorii executivi, în schimb, alocă cea mai multă energie pe respectarea legilor și pe etica în afaceri, iar managerii de marketing se concentrează cel mai mult pe optimizarea muncii în departament. În același registru, principala provocare a managerilor de resurse umane e identificarea metodelor prin care să poată gestiona eficient relația dintre angajați și angajatori.

Studiul pe care l-am efectuat măsoară volumul de energie și timp investit în diferite activități, practic arată nevoile și prioritățile oamenilor de afaceri din nord-estul României. În contextul în care platforma Business Days găzduiește în fiecare an cei mai importanți specialiști din mediul de business local în conferințe și workshop-uri, era vital pentru noi să aflăm direct de la ei cum îi putem ajuta și mai eficient să-și atingă scopurile. Prin urmare, e pentru prima oară când o platformă de evenimente specializate realizează un studiu aprofundat pentru a afla nevoile publicului și pentru a-și adapta structura conferințelor, natura temelor dezbătute și alegerea speaker-ilor în consecință. – declară Laszlo Pacso, coordonatorul platformei Business Days.

Potrivit analizei Business Days, managerii sunt cei mai responsabili. Rezultatele studiului arată că directorii generali din companii sunt foarte eficienți în planificarea strategică a timpului și a energiei alocate sarcinilor profesionale. Peste 54% din timpul lor e alocat activităților importante și doar 2% celor nerelevante pentru profesie, dar mari consumatoare de timp si energie. În schimb, antreprenorii declară că 11% din timpul și energia lor se “pierd” cu lucruri neimportante, iar managerii de marketing și resurse umane sunt și mai ineficienți: aproape 20% din timpul lor e neproductiv.

Dezvoltarea parteneriatelor strategice e ultima pe lista de preocupări a antreprenorilor

Studiul Business Days, care a sondat modul în care antreprenorii din regiunea Moldovei își distribuie energia, arată că majoritatea oamenilor de afaceri locali nu sunt preocupați de consolidări și sinergii, deși alocă cel mai mult timp dezvoltării afacerii. Pe locul doi în topul preocupărilor acestora se află activități legate de comunicarea și implementarea misiunii, viziunii și a obiectivelor strategice ale organizației. Pentru marketing (mix de produse și servicii, poziționare și politici comerciale) însă, investesc mai puțină energie decât în dezvoltarea personală. Undeva la baza listei se află managementul fluxului de numerar, înțelegerea sistemului de fiscalitate și a legislației care reglementează domeniul de activitate al companiei și controlul bugetului de venituri și cheltuieli. Cea mai puțin importantă activitate în percepția antreprenorilor e identificarea unui partener de business. Cât despre dezvoltarea profesională proprie, investesc cel mai mult în dezvoltarea abilităților de a lua decizii.

Antreprenori:
• dezvoltarea afacerii
• dezvoltarea, comunicarea și implementarea viziunii, misiunii și obiectivelor strategice ale organizației
• dezvoltarea încrederii în sine
• stabilirea/validarea mixului de produse și servicii, strategiei de poziționare a acestora în piață, a politicilor și regulilor comerciale
• managementul fluxului de numerar în așa fel încât să fie asigurată funcționarea organizației și implementarea planului de afaceri
• înțelegerea sistemului de taxare și fiscalitate
• înțelegerea legislației care reglementează domeniul de activitate al companiei
• controlul bugetului de venituri și cheltuieli
• dezvoltarea de parteneriate strategice

Spre deosebire de antreprenori, atenția directorilor generali e îndreptată, în primul rând, spre legislație

Dacă în rândul antreprenorilor conformitatea cu legea nu e declarată ca fiind o prioritate, asigurarea respectării legii care guvernează activitatea companiei și etica în afaceri sunt activitățile care preocupă cel mai mult directorii generali ai societăților din sud-estul țării. Tot în contrast cu oamenii de afaceri, o mare parte din timpul managerilor e alocat dezvoltării parteneriatelor strategice și, astfel, a consolidării business-ului. Asta fiindcă creșterea accelerată a afacerii poate prezenta un risc dacă nu e gestionată corect, drept care managerii declară că dezvoltarea și implementarea strategiei comerciale în conformitate cu obiectivele organizației e vitală. Managerii sunt în schimb preocupați de dezvoltare profesională și investesc mult în dezvoltarea atenției pentru detalii, a abilităților de comunicare și modalități de sondare a percepției consumatorilor și clienților.

CEO/GM:
• asigurarea respectării legalității activităților companiei și etica în afaceri
• dezvoltarea de parteneriate strategice
• dezvoltarea și implementarea strategiei comerciale în conformitate cu obiectivele organizatorice, având în vedere creșterea accelerată

Marketerii pun mare accent pe automatizarea muncii în departament

Managerii din departamentele de marketing ale companiilor din sud-estul țării consumă cel mai mare volum de energie pe procesele de automatizare din departamente și, prin urmare, cea mai puțină atenție pe recrutarea noilor talente. Sunt, de asemenea, preocupați de coordonarea și managementul echipei și de activități specifice ale funcției: studii de piață, identificarea furnizorilor potriviți pentru realizarea și implementarea planului de marketing, generarea de conținut specific obiectivelor de campanie, dar și măsurarea rezultatelor. Tot ei se ocupă de managementul brand-urilor și de planificarea și organizarea activității de comunicare, deși declară că acestea nu sunt priorități. Marketerii se confruntă însă cu provocări atunci când vine vorba despre abilitatea de a organiza, planifica și prioritiza munca, prin urmare, sub aspectul dezvoltării personale, declară că investesc cel mai mult în dezvoltarea acestor capacități.

Managerii din departamentul de marketing:
• automatizarea proceselor și activităților din cadrul departamentului
• coordonarea și managementul echipei
• coordonarea studiilor de piață și interpretarea rezultatelor
• găsirea colaboratorilor potriviți pentru realizarea planului de marketing
• generarea de conținut targetat
• generarea de ROI pentru activitățile de marketing
• managementul brandului/brandurilor
• planificarea și organizarea activității de comunicare și PR
• recrutarea talentelor în echipă

Managerii de resurse umane nu se grăbesc cu digitalizarea

Planificarea și implementarea proiectelor de digitalizare sunt ultimele pe agenda specialiștilor HR. În schimb, sunt preocupați cu precădere de identificarea formulelor de gestionare eficientă a relației dintre angajat și angajator, iar pentru acest obiectiv investesc cea mai multă energie în dezvoltarea personală a angajaților. Declară că sunt interesați și de parteneriate strategice, colaborarea cu alte departamente și, în general, menținerea unui mediu de lucru pozitiv. Managementul performanței e însă prioritar în ce privește dezvoltarea personala a coordonatorilor de resurse umane, însă investesc cu precădere și în tehnici de identificare a nevoilor clienților.

Managerii din departamentul de HR
• gestionarea eficientă a relației dintre salariați și angajator
• identificarea nevoilor de dezvoltare profesională a angajaților din organizație
• dezvoltarea de parteneriate strategice
• colaborarea cu alte departamente
• menținerea unui climat organizațional pozitiv
• monitorizarea respectării legii și a regulilor interne ale organizației
• planificarea și implementarea proiectului de digitalizare a managementului resurselor umane

Cât despre dezvoltarea profesională a angajaților, cel mai mare accent, conform studiului, se pune pe abilitatea de a lua decizii și de a rezolva rapid și eficient provocările cu care se confruntă. Apoi, se pune mare accent pe capacitatea de comunicare, în special de ascultare activă și sunt importante și abilitățile de planificare și prioritizare. La baza listei aspectelor în care se investesc timp și energie stă respectul față de actul muncii.

• abilitatea de a lua decizii și de a rezolva probleme
(7,10%)
• comunicare (ascultare activă/vorbire/scriere)
(6,56%)
• creativitatea
(6,01%)
• abilitatea de a planifica/a organiza și a prioritiza munca
(4,37%)
• flexibilitate și adaptabilitate
(4,92%)
• leadership și abilitatea de a conduce echipa
(3,28%)
• abilitatea de a accepta critica și de a învăța din el
(3,28%)
• engagementul oamenilor din echipă
(3,28%)
• sales și marketing
(2,73%)
• tehnici de motivare
(2,73%)
• tehnici moderne și de succes în atragerea talentelor în organizație
(2,73%)
• atenția pentru detalii
(3,83%)
• încrederea în sine
(2,73%)
• respect puternic față de actul muncii
(3,28%)

Aceste categorii de specialiști au însă provocări comune, pe care le listează drept cele mai stresante situații cu care se confruntă la locul de muncă. Pierderea unui angajat foarte valoros pentru companie, spun ei, provoacă cea mai mare anxietate în rândul celor care sunt influențați de această situație în munca de zi cu zi. Apoi, oboseala cronică și epuizarea sunt marcate ca factori de stres în organizație, al egalitatea cu găsirea unui echilibru între viața profesională și cea personală, provocare ce poate afecta serios performanța la locul de muncă.

Orașul Iași este prima destinație a evenimentelor Business Days din acest an. Rezultatele studiului “Nevoi – probleme – provocări ale antreprenorilor și managerilor din zona Nord-Est“, realizat de platforma Business Days pe un eșantion de 270 de oameni de business din regiune, au influențat direct structura conferințelor, alegerea speakerilor și conținutul temelor dezbătute în evenimentul Business Focus Iași.

Acesta găzduiește, în 28 martie, la Hotel Internațional, 350 de antreprenori, directori executivi, directorii de departamente, 50 de speakeri profesionisti și experți cu recunoaștere internațională din mediul de business în două conferințe, trei masterclass-uri și 14 workshop-uri tematice. Participanții vor avea acces în cadrul acestor evenimente la metodologii revoluționare, soft-uri de auditare a departamentelor din companie sau a întregii afaceri, strategii și instrumente avansate de marketing, dezvoltarea produselor și a ofertelor și vor pleca cu o serie de instrumente și informații care să le faciliteze dezvoltarea și consolidarea afacerii.

Înscrierile se fac pe https://www.businessdays.ro/Evenimente/Business-Focus-Iasi/Tipuri-de-acces până în 27 martie, la ora 13.

Află cine sunt cei mai puternici antreprenori din România

Comunicate de presa Comments Off on Află cine sunt cei mai puternici antreprenori din România

Antreprenorii deschid mereu drumul în economie cu idei noi, pasiune pentru ceea ce fac și multă muncă. Sunt oamenii care creează și cresc companii, prin viziune, dinamism, dar și printr-o luptă continuă cu piedicile birocratice. Au businessul în sânge, lucrează cu aceeași pasiune și hotărâre indiferent de condițiile economice.
Vino la Conferința ADN Antreprenor 2018, organizată de revista Biz la ARCUB Gabroveni pe 28 martie, să-i cunoști și să înveți de la ei ce înseamnă să faci business în 2018!

În cadrul evenimentului se va lansa cea de-a doua ediție a cărții “Antreprenori de România“, care grupează pe județe companiile antreprenoriale românești cu cea mai mare cifră de afaceri. Anuarul include doar companii cu acționariat local, care nu apelează la structuri de acționariat de tip offshore, numele acționarilor, pachetul de acțiuni deținut de fiecare în parte, orașul în care își desfășoară activitatea, numărul de angajați, cifra de afaceri și domeniul de activitate. “Antreprenori de România” este un proiect Biz realizat în parteneriat cu UniCredit Bank.

Evenimentul ADN Antreprenor 2018 reunește nume puternice din mediul de afaceri din România: Cristian Constantinescu – antreprenor și angel investor, Sorin Stoica – fondator Eturia, Sergiu Biriș – fondator Trilulilu, LiveRail și Zonga, Octavian Bădescu – Antreprenor, Oliver Bauer – proprietar si enolog Crama Bauer. Alături de antreprenori de top, evenimentul aduce în prim plan sfaturi relevante și tendințe de la specialiști și profesioniști din mediul de business din România, precum Iancu Guda – director general Coface Credit Management Services; Dan Bucșa – Economist-șef ECE, UniCredit Bank.

Profită de oferta Early Bird: Înscrii trei participanți, plătești pentru doi!
*Ofertă valabilă până pe 16 martie

Mai multe detalii despre program și speakeri regăsiți pe site-ul evenimentului ADN Antreprenor (http://www.revistabiz.ro/adnantreprenor2018). Pentru detalii și acreditări de presă, vă rugăm să trimiteți mail la adresa lelia.petrescu@revistabiz.ro.

Profesionistii in eCommerce si proprietarii de magazine online au luat parte la 2 zile de continut premium la TeCOMM

Comunicate de presa Comments Off on Profesionistii in eCommerce si proprietarii de magazine online au luat parte la 2 zile de continut premium la TeCOMM

Pe 7 si 8 martie a avut loc evenimentul de referinta TeCOMM eCommerce Conference&Expo unde peste 350 de proprietari ai magazinelor online si speacialisti in e-commerce si-au dat intalnire pentru a lua parte la 2 zile de eveniment, 18 ore de continut premium in 5 sali de conferinta.

Cea de a 11-a editie a pus accentul pe importanta digitalizarii in eCommerce, ultimele tehnologii aparute in materie de inteligenta artificiala, dar si cum sa transformi marketingul in cel mai mare aliat al magazinului online. In cele doua zile de eveniment, participantii au avut posibilitatea sa ia parte la prezentari purtate de cei mai mari jucatori internationali in eCommerce si au avut ocazia sa se implice in dezbateri active si in prezentari interactive.

Dezbateri active purtate de liderii in eCommerce nationali si internationali

Prima zi a fost dedicata conferintei plenare impartita in discutii libere si prezentari sustinute de catre marii piloni in eCommerce precum eBay, Google, Retargeting.biz, Site Tuners, Holition sau DHL.

Ilya Kretov General Manager, Russia and Emerging Europe @eBay a prezentat statistici si o analiza comparativa completa pe segmente de industrii axata pe tendinta vendorilor romani de a vinde in intreaga lume pe eBay. Compania si-a propus sa-si creasca prezenta, iar Romania este una dintre tarile care se afla pe lista eBay ca prioritate din punct de vedere al dezvoltarii businessului.

Rares Banescu, Founder & CEO @ Retargeting.biz in cadrul prezentarii „AI at your fingertips” a realizat o trecere in revista a progresului AI si a prezentat faptul ca atat Siri, Cortana, Alexa sau Assistant iau decizii simple, adaptate comportamentului utilizatorului. De la nevoile simple de zi cu zi, la self driving cars pana la piete de tranzactionare, AI devine tot mai prezent la nivel global. Rares Banescu a prezentat importanta AI in eCommerce, pe care o putem avea la dispozitia noastra.

Prin prezentarea sa, Marcin Misztal, Head of Channel Partnerships Development CEE @ Google Marketing Solutions, a prezentat participantilor urmatoarele concluzii:

• Comportamentul consumatorului: curios, cu nevoi multiple, nerabdator;
• In ultimii doi ani, cautarile Google pentru formula „cel mai bun” au crescut cu 80% pe mobil;
• Cautarile de review-uri cu privire la produse au crescut cu 35%;
• Au crescut cautarile care cuprind „near me”;
• Cu 80% mai multi utilizatori cauta online pe mobil recomandari de tipul „is… worth it”, in timp ce formularea „where to buy” creste cu 85%.

Momentul cand Tim Ash – Digital Marketing Keynote Speaker & Expert @ Site Tuners a urcat pe scena a fost pe masura asteptarilor. Tim Ash a prezentat tematica: „Este irational! De ce vanzarea catre partea stanga a creierului nu va functiona?”

Cea mai mare parte din creierul tau este implicat in procesarea vizuala. Partea vizuala nu este pasiva – ai 10x mai multi neuroni care merg de la creier la ochi decat invers. Uneori trebuie sa subliniezi lucrurile care sunt diferite, nu cele care sunt asemanatoare. Trebuie sa faci optiunile vizuale mai usoare.” a declarat Tim Ash in exclusivitate pentru TeCOMM.

Tematici abordate la TeCOMM

Cea de a doua zi, 8 martie, a fost impartita in workshopuri purtate in 4 sali dedicate marketerilor ce au luat parte la un curs intensiv sustinut de vocea conversiilor online Tim Ash – top 10 marketeri online in lume.

Incepatorilor in marketing sau celor care au deja o experienta in spate le-au fost pregatite workshopuri concentrate pe dezbateri si prezentari pline de continut premium.

Proprietarii de magazine online au avut o sala dedicata, TeCOMM Cross-Border Forum, in care au putut discuta si gasi solutii pentru dezvoltarea afacerii lor la nivel international. S-au discutat subiecte privind provocarile concrete de business si posibilitati de extindere a magazinelor online si a furnizorilor de servicii.

Cele mai cunoscute companii au interactionat in cadrul zonei expozitionale

Zona expozitionala a fost o componenta esentiala pentru toti cei care activeaza in comertul electronic: comerciantii si furnizorii de servicii au beneficiat in aceste doua zile de trafic intens, companii precum Retargeting.biz, DHL, DWF, C-Solution, Frisbo, Moloso, CustomSoft sau BT Mic au reusit in acest timp sa stabileasca intalniri de business cu participantii si partenerii TeCOMM.

Focus on GDPR – conferinţă&workshop despre noul regulament privind protecţia datelor personale

Comunicate de presa 1 Comment »

Conferinţa Focus on GDPR – The Impact on the Romanian Business Market, organizată de Idea Events împreună cu Asociaţia Together for a Better Tomorrow, va avea loc în data de 29 martie, în Bucureşti. O discuţie aplicată, dublată de un workshop, pe diverse domenii de activitate, cu specialişti în protecţia datelor din legal, HR, marketing, IT, blockchain şi cyber security, outsourcing, data administration, comunicaţii şi servicii.

Invitatul special al evenimentului, Ivan Savov reprezentant EU GDPR Institute şi Chairman European Risk Policy Institute, va susţine, după eveniment, un workshop de 2 ore, cu măsuri practice de implementare a regulamentului GDPR într-o organizaţie, în urma căruia participanţii vor primi un certificat de participare emis de EU GDPR Institute şi ERPI – Best Practices in Achieving Compliance to GDPR.

Evenimentul va oferi participanților informații teoretice, dar, ceea ce este mai important, o transpunere în practică a reglementarilor GDPR, cu ajutorul specialiştilor invitaţi în calitate de speakeri: Andreea Bucur (WNS), Ana Maria Andronic (DLA Piper), Yugo Neumorni (Hidroelectrica), Fernanda Velter (IBM), Adrian Locuşteanu (Telekom), Mihai Truta (E.ON România), Alexandru Lapuşan (ANIS), Daniel Secareanu (IAB România), Lucia Ciucă (Quantum Data Science), Emil Munteanu (PowerNet Consulting), Cosmin Pătlăgeanu (Luxoft), Mădălin Bratu (Safetech), Sebastian Cochinescu (PhD in Blockchain), Marius Deak (Avandor Consumer Profiling).

Discuțiile vor fi structurate pe 3 paneluri: un prim panel dedicat conturării unui cadru legislativ general și unei discuții privind impactul concret al GDPR pe diferite sectoare (Marketing, HR, IT, Outsourcing), al doilea panel dedicat unei intervenții din partea invitatului special Ivan Savov și un ultim panel dedicat unei discuții aplicate privind sistemele de protecție a datelor, măsuri tehnice, portabilitatea datelor, securitate cibernetică și măsuri în cazul unor breșe de securitate.

Conferința se adresează specialiștilor din următoarele domenii:

Marketing | Communication | Brand identity | Social Media | Sales | HR | Advertising | Legal | Logistics | Facility Management | Database Administrators | Accountancy | Software | IT | Information Security Officers | Cyber Security | Software | Banking | Data Coordinators | Cloud specialists | Transporters | Hospitality | Hospitals and clinics

 

Pentru informații despre înscrierea la eveniment contactați echipa Idea Events la adresele: oana.bica@idea-events.com/ adinas@idea-events.com, la telefon: 0799.13.12.44 sau accesați site-ul www.idea-events.com.