Maximizează succesul campaniilor tale prin influencer marketing

Comunicate de presa Add comments

Într-o epocă în care publicul este adesea saturat de publicitatea tradițională și este din ce în ce mai sceptic față de mesajele directe ale brandurilor, influencerii oferă o cale unică de a ajunge la consumatori într-un mod credibil.

Toată „puterea” influencerilor se bazează pe relația de încredere dintre aceștia și publicul lor. Mesajele transmise de influenceri sunt adesea percepute ca fiind mai autentice și personale, concepute într-un limbaj familiar și menite să distreze sau să atragă atenția într-un mod în care multe branduri nu reușesc.

Cum putem însă lega colaborări de succes cu acești lideri de opinie? Răspunsul îl vei primi la primul masterclass intensiv dedicat influencer marketingului, ce va avea loc în cadrul evenimentului Influencer Marketing Conference, pe 14 septembrie, la Hotel JW Marriott din București.

Cinci specialiști în comunicare și marketing digital vor arăta pas cu pas cum se construiește o campanie cu influenceri de la A la Z. Raluca Radu (MTH Digital), Roxana Dibă (Golin), Bogdan Tomoiagă (GRF+), Octavian Gheorghe (GMP PR) și Andreea Logigan (MSL Consultants) vor împărtași noi idei, know-how aplicat și date utile și relevante pe scena conferinței.

Masterclass-ul Influencer Marketing Campaigns completează două sesiuni de conferință, cu prezentări susținute de experți internaționali și locali. Între vorbitorii invitați se află Rahul Titus (Ogilvy UK), Sarah Pinch (Ketchum London), Andreea Lupu (Starcom), Claudia Bodnar ( KFC, Pizza Hut & Taco Bell), Andreea Zanfir (Starcom), Raluca Radu (MTH Digital), Silviu Antohe (MullenLowe).

Studiu Exclusiv

Cea de-a 11-a ediție a studiului InfluenceMe, realizat de Starcom România, vine cu o serie de informații menite să aducă claritate în abordarea campaniilor cu influenceri. Este singurul studiu care documentează evoluția influencer marketingului în industria de comunicare locală. În fiecare an, studiul a venit cu noi date relevante și cu o abordare holistică a fenomenului – sintetizând atât percepțiile consumatorului, cât și dimensiunea pragmatică, cuantificabilă, din spatele campaniilor. 

Influencer Marketing Conference este un eveniment organizat de Evensys, în parteneriat cu Lidl România și cu sprijinul Banca Transilvania, Samsung, Sphera Franchise Group și Starcom România.

Comments are closed.