Insights despre sandale – cand se vorbeste cel mai mult in social media, unde si cum

social media, Zelist Research Add comments

Sandalele, produse cu utilizare sezoniera reprezinta subiectul analizei noastre de monitorizare.

Deloc surprinzator, perioada in care interesul pentru sandale incepe sa creasca este inceputul lunii martie (04 – 10 martie). Cresterea este una sustinuta, inregistrand mai multe puncte de vizibilitate maxima (15 – 21 aprilie 2019 – cand s-a inregistrat campanie de reduceri) si mijlocul lunii iunie. Sfarsitul lunii august si inceputul lunii septembrie marcheaza perioada in care sandalele nu mai sunt de interes pentru membrii social media.

In ultimul an, cele mai multe dintre mentionarile sandalelor s-au inregistrat pe Facebook (56%), presa online (14%) si Instagram (11%).

Daca berea este prindefinitie un produs care se consuma social, impreuna cu alte persoane si a caror mentionari au fost vizibile pe forumurile de discutii, in cazul sandalelor, canalul social media cu impact a fost Instagramul. Utilizatorii social media au simtit nevoia de a publica fotografii prezentand sandalele dar si comerciantii au desfasurat campanii de promovare in acest canal.

Cele mai folosite cuvintele care au insotit expresia “sandale” au fost: alege,  calitate, ecologica, elegante, online, pantaloni, pantofi, piele, reduceri, rochie, talpa, toc. Dintre culori, cele mai folosite au fost bej si negre. Dintre brandurile mentionate in contextul sandalelor, cele mai folosite in context au fost: avarca, depurtat, fundeal, zappatos

Va prezentam mai jos, top influenceri din blogosfera, presa, Instagram si Facebook care au mentioanat expresia in ultimul an.

Top influenceri din blogosfera: andreearaicu.ro, ro.blog-womantoday.com, blog.epantofi.ro.

Top Influenceri din presa online: verdict.ro, eva.ro, elle.ro

Top Inflencers Instagram: garkony, yvettes_shoes_atelier, moone_ro

Top Influenceri Facebook: Manos Shoes, Benaza, FunDeal.ro

Leave a Reply