GPeC SUMMIT 27-28 mai | Viitorul în e-commerce & digital marketing are un singur nume: clientul fericit

Comunicate de presa Add comments

Pe 27 și 28 mai, GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din Europa Centrală și de Est, a întins covorul roșu în centrul Bucureștiului pentru elita profesioniștilor din online din România, Bulgaria, Ungaria, Cehia și Polonia.

Peste 1000 de specialiști în digital marketing, antreprenori, business owneri, consultanți, developeri și digital entuziaști s-au reunit pe 27 mai la Conferința GPeC & E-Commerce Expo pentru a afla cum să-și crească afacerea online, ținând cont de ultimele tendințe la nivel internațional.

Ediția care aniversează 14 ani de GPeC s-a desfășurat la Sala Mare a Teatrului Național din București și s-a bucurat de cel mai rapid sold-out din istoria evenimentului. Sub sloganul „Not just speakers. The best digital know-how deliverers”, GPeC SUMMIT a pus în scenă 8 experți mondiali de top și 3 experți români cu o vastă experiență în e-commerce și marketing online pentru 360 de minute de prezentări și studii de caz care au acoperit cele mai importante aspecte în creșterea unui business online.

Cele mai importante idei pentru business discutate la GPeC SUMMIT

Investește în branding. Toți marii specialiști SEO invitați, printre care Wil Reynolds, Jono Alderson și Hannah Thorpe au accentuat faptul că o strategie de creștere a brandului este mai profitabilă decât nesfârșita bătălie în cuvinte-cheie.

Optimizează-ți site-ul pentru vizitatori, nu pentru Google. Gerry McGovern, specialist User Experience, a reamintit că cele mai importante elemente de usability prin care poți atinge obiectivele de vânzare sunt simplitatea și focusul pe site. Toți marii jucători în e-commerce au site-uri cu design banal, dar perfect funcțional, iar asta este cel mai important pentru utilizator.

Folosește-te de tehnologie pentru a satisface nevoile clienților. Ian Jindal, fondatorul Internet Retailing spune că tehnologia schimbă modul în care facem business și comunicăm cu clienții, dar că tehnologia nu trebuie să fie scopul, ci modul prin care îmbunătățim experiența clientului.

Concentrează-ți strategia în jurul clientului. Deși 80% din companii cred că au o strategie customer-centric, în realitate doar 8% dintre clienții lor pot afirma asta, spune Karl Gilis.

Îmbunătățește calitatea serviciilor. În e-commerce este singurul mod prin care poți crește sănătos. Florin Filote, director eMAG Marketplace spune că 68% dintre clienți nu vor mai comanda de pe un site dacă au avut o experiență neplăcută.

Intrăm în noua eră a marketing-ului. Jono Alderson a prezentat o idee controversată: pe măsură ce oamenii vor adopta mai mult asistenții vocali și chat boții, aceste sisteme vor avea mai mult control asupra a ceea ce vor vedea potențialii clienți online. Cum poți ajunge la client când nu mai ai control? Branding-ul pare să fie răspunsul și de data asta.

Richard, primul robot software din lume membru al unui juriu. Cristian Ignat, fondatorul Aggranda, a prezentat în premieră pe scena GPeC robotul care va evalua anul acesta site-urile magazinelor online înscrise în Competiția GPeC, alături de ceilalți 25 de membri umani. Richard este doar unul dintre roboții creați de Aggranda prin tehnologia UiPath, care preia și automatizează task-urile birocratice repetitive, eliminând 100% erorile umane și eficientizând de 3-4 ori procesele și costurile.

În paralel, în foaierul TNB s-a desfășurat una dintre cele mai mari și dinamice expoziții dedicate serviciilor și soluțiilor pentru e-commerce și marketing online. Anul acesta peste 30 de companii furnizoare au expus la standuri inovații, au discutat cu participanții și au creat parteneriate.

Noțiuni aprofundate de e-commerce & marketing online la GPeC SUMMIT

Pe 28 mai, a doua zi de eveniment a fost dedicată masterclass-urilor și cursurilor practice. 325 de participanți au învățat la Hotel Sheraton din București:
– cum să-și optimizeze magazinele online la Masterclass-ul Top Tasks susținut de Gerry Mcgovern;
– care sunt pașii unui start-up în e-commerce la Cursul de eCommerce & Marketing Online pentru începători susținut de Raluca Radu și Andrei Radu și avându-i ca invitați pe Dan Vîrtopeanu și Mihai Vînătoru;
– cum să configureze și să conecteze tool-urile Google Analytics, Google Tag Manager și Google Data Studio pentru a-și gestiona datele mai eficient în companie, la Masterclass-ul Google Tag Manager susținut de Jono Alderson;
– cum se creează o strategie de Facebook Ads câștigătoare folosind video, la Masterclass-ul Facebook Ads susținut de Dennis Yu și Tanner Laycock;
– ultimele tehnici de optimizare SEO la Masterclass-ul SEO susținut de Hannah Thorpe;
– cum să creeze site-uri și aplicații mobile de succes la Masterclass-ul Mobile UX susținut de Steven Hoober.

Următoarele evenimente GPeC 2019

După ediția de primăvară GPeC SUMMIT, în perioada 21 – 26 august, comunitatea de e-commerce se reunește la Școala de Vară GPeC, singura serie de cursuri intensive de Comerț Electronic și Marketing Online din România.

În cele 5 zile pe care le vor petrece alături de specialiști din domeniu, participanții vor participa la 12 cursuri de e-commerce și digital marketing – 18 ore de conținut intensiv axat pe „tips & tricks”, cu exemple concrete și studii de caz de la cei mai buni specialiști din România.

Pe 4-5 noiembrie, înainte să aflăm câștigătorii anului în e-commerce la Gala Premiilor GPeC 2019, ne revedem la Teatrul Național din București la GPeC SUMMIT ediția de toamnă de pe 4-5 Noiembrie, alături de noi speakeri excepționali, invitați pentru prima dată în România.

Leave a Reply