Află cum arată un brand puternic în era digitală la Sales & Marketing Conference

Comunicate de presa Add comments

BusinessMark te invită la Sales & Marketing Conference pe 24 mai la JW Marriott Grand Hotel București să afli ce impact au poveștile pe care brandurile aleg să le spună. Puterea brandurilor pare a depinde tot mai mult, în ultimii ani, de capacitatea acestora de a construi relații.

De la consumator, la parteneri, orice colaborare este acum deschisă ochiului public. Valorile, atitudinea, experiența generate – toate sunt elemente esențiale pentru consumatorul modern, bine informat și agil. ‘Un brand puternic este unul care generează consistență și claritate. Dacă știi cu adevărat ce reprezintă brandul tău, iar acest lucru este ‘infiltrat’ în fiecare echipă a organizației, produsul sau serviciul tău va căpăta forma brandului. Nu există nicio discrepanță între ce dezvoltă echipa de producție, ce vinde echipa de sales și ce primește clientul.’, afirmă Lisa Krost Meyers, Global Marketing and Brand Manager, Alienware, DELL (USA). Lisa va fi alături de noi la Sales & Marketing Conference. Iată cine sunt invitații noștri:

PAULIINA JAMSA, Global Senior Online Marketing Manager, SIEMENS (UK)

LISA KROST MYERS, Global Marketing and Brand Manager, Alienware, DELL (USA)

LILIANA CAIMACAN, Business Transformation Strategist /Professor of practice HULT INTERNATIONAL BUSINESS SCHOOL (UK)

CRISTIAN TURCULEȚ, Regional Development Manager România & Bulgaria, AMREST (STARBUCKS)

MARINA ZARA, Head of Marketing and Communications, METRO CASH & CARRY România

RĂZVAN ORBULESCU, Director Marketing, FRIESLANDCAMPINA România

CRISTINA SIMULESCU, Commercial Activity Leader, IKEA

VIOREL RUSE, Marketing Manager, ING BANK România

CĂTĂLIN STANCU, Managing Partner, SFERA BUSINESS (moderator)

DANIEL DRĂGAN – Managing Partner, BUSINESSMARK (moderator)

Aceștia vor aborda principalele teme de discuție: https://bit.ly/2VW3jxr.

Mai multe detalii despre conferința Sales & Marketing Conference și modalitatea de înscriere puteți afla aici: https://bit.ly/2VW3jxr.

Comments are closed.