18 – 24 octombrie 2018 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (18  – 24 octombrie 2018).

Lansari, campanii, stiri:

  • Action PR Group: Playlist pentru o scurta evadare cu Seat Arona FR
  • Anamaria Onisei, Communication Consultant: Festivalul Enescu 2019 – Lumea in armonie! Tripla premiera: interpreti, repertoriu, organizare
  • Caracteristic PR: Are afaceri de jumatate de milion de euro si investeste in prima scoala de SEO: Imi doresc sa cresc aceasta industrie
  • Centrade CheilRadu Florescu, CEO, Centrade: Este nevoie de un nivel nou de comunicare intre marketing, creatie, business si tehnologie
  • Conan PR anunta ca Cele mai frumoase carti din Romania si-a anuntat nominalizatele
  • Confident.Communications mentioneaza Global Women in PR Romania
  • Dakommunication:
    • Varsovia si Madrid: Anca Damian primeste doua premii internationale
    • “Leonce si Lena”, premiera lunii octombrie la unteatru
  • DC Communication:
    • Primul semnal, intr-un urias foaier cat urmatoarele 11 luni. George Enescu Festival, editia 2019, a inceput pregatirile. Programul este plin de surprize. Prezente uriase- Orchestra Filarmonicii din Berlin sau Concertgebouw, Matsuev, Oppolais,Yuja Wang etc-sunt completate de altele, in premiera: Diana Damrau, Joyce DiDonato, Rolando Villazón, Julia Fischer si desigur, actrita de Oscar, Marion Cotillard
    • Forumul Traditiilor Creative, editia a II-a, are loc in weekend la The Ark, Bucuresti
  • EnTourage Communications: Romanesc pentru mandre romance! Nympheumlanseaza pachetele cadou inspirate din basmele romanesti
  • Free Communication:
    • Mazda6 2018 a primit 5 stele la testele de siguranta Euro NCAP
    • Cel mai mare cros de sprijinire a persoanelor cu epilepsie ajunge in Bucuresti
  • Galeriu & Partners: www.acum100ani.ro: Istorie vizuala, creativitate contemporana si pasiune pentru generatiile viitoare
  • GolinAslavital si MullenLowe, calauziti de natura in drumul spre frumusete
  • GraffitiPR is a proud communication partner in cursa pentru inovare a Ashoka Romania. Primii fellows romani au fost dezvaluiti. 3 oameni care vor primi sustinere pe viata sa isi dezvolte inovatiile sociale din medicina, protectia mediului si jurnalism de investigatie
  • HatsbyA star is born – muzica si filmul
  • Headsome Communication: Horia Patapievici a deschis prima seara a Festivalului International de Literatura de la Timisoara
  • McCann PRMcCann Worldgroup Romania, desemnata Agency Of the Year
  • More Than Pub:
    • Incepe-ti ziua cu un smoothie din alimentele minune Sano Vita mixate cu Tefal. Si ia apoi aminte la sfaturile unui renumit nutritionist, la a carui cina Sano Vita a gatit. Apropo, stii care e noua colinda de Craciun a carcotasilor? Ginger bells, ginger bells…? De la berea cu ghimbir li se trage.
    • Dupa o zi plina, nu-i asa ca vrei sa te rasfeti cu o ciorba buna, ca la mama acasa, gatita cu Vegeta? Sau preferi ceva usor, adica o salata de ton cu legume de la EVA?
    • Koliba iti propune prin vocea lui Merisor chiftelute cu cascaval.
    • Faci curatenie apoi cu Asevi – poti verifica recenziile date produselor de catre bloggerul DIY Gabi Ralea Podravka Romania a donat produse Organizatiei Suedeze pentru Ajutor Umanitar Individual, spre bucuria unor oameni minunati.
    • Dresurile MERI au iesit pe scena, la propriu (purtati de actrita Daniela Nane)
  • MSLGROUP The Practice3 cocktailuri fabuloase cu bere
  • Naked PR: ROI nu mai inseamna Return on Investment, ci Return on Interaction. Este esential sa punem resurse in relatii, engagement in construirea de content valoros al interactiunilor. Asta va aduce mult mai multa valoare decât AD-urile sau comunicarea traditionala. Despre noile valori ale PR-ului in epoca digitala, experiential marketing, campanii de PR impachetate pe medii diferite ne vor povesti Imola Zoltan si invitatii ei.  Din 30 noiembrie, la Business PR workshop
  • Natural Public Relations recomanda articolul “2000 de lei / luna / angajat – mecanismul prin care coruptia naste saracie, emigratie si subdezvoltare”
  • OneTouch PR: S-a lansat oficial primul hotel ibis Styles din Bucuresti
  • Oxygen PR mentioneaza lansarea SKECHERS, by Camilla Cabello
  • PiArt Vision:
  • PRSteps face trimitere la articolul “Impactul influencerilor asupra consumatorilor romani: in ce categorii de produse reusesc sa determine o achizitie”
  • Pure Media: Arome si gust desavarsit cu Tefal Pain et Tresors
  • RanEvents Comm promoveaza filmul Aventurile lui SmallFoot si bijuteriile Pandora Reflexions
  • Rogalski Damaschin Public Relations:
  • Russenart Communications: Oferta petreceri corporate de Craciun la Jollero
  • Seven Media:
    • De la munca la relaxare in reteaua 7card. O echipa a Cavaleria.ro a descoperit boulderingul si escalada
    • Seven Media a fost premiata la BIZ PR Awards pentru performanta in PR, la categoria cifra de afaceri mai mica de 1 mil. de euro
  • Sunshine Digital livreaza pentru Provident Financial Romania platforma de educatie financiara prin jocuri online Stii cu banii
  • The House PR Agency: Impreuna cu gasca de la @taxiulcubomboane le-am impartasit elevilor de la Colegiul Tehnic Energetic din cunostintele noastre, in cadrul programului Youth Upgrade
  • The Public Advisors promoveaza campania “Accepta-ma, Sustine-ma, Apropie-te
  • Tonic Advertising:
  • Total Public Relations: Startup-ul fintech romanesc Instant Factoring a castigat finala CESA din Varsovia
  • Travel Communication: La inceputul lunii Octombrie am organizat mai multe evenimente de promovare a Israelului ca destinatie turistica catre agenti de turism, tour operatori, media si influenceri. Primul din seria de workshop-uri de promovare a Israelului a avut loc la Cluj Napoca unde peste 40 de agenti de turism si media locala au participat cu interes la prezentarea destinatiei. Colegul nostru Razvan Pascu impreuna cu Ami Alon, Director de Marketing pentru Europa Centrala si de Sud Est in Ministerul Turismului din Israel au povestit despre noutatile destinatiei, despre noi investitii in hoteluri si infrastructura dar si despre conexiunile excelente de calatorie dintre Israel si Romania
  • UnitedAegon Romania: Segmentul asigurarilor de viata traditionale creste cu aproximativ 11% In S1 2018
  • White PR: Cum am renuntat la corporatie si am devenit antreprenor?

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 15 – 21 octombrie 2018?
  • Top cele mai performante agentii de PR 2018
  • Studiu GPeC & Eureka Insights: 7 din 10 romani economisesc bani, asteptand reducerile de Black Friday si de Sarbatori pentru a face cumparaturi. Cele mai ridicate bugete sunt destinate categoriilor IT&C si Travel

Interviuri, opinii:

  • Cum va ajuta un curs de marketing strategic certificat international si cum se poate studia la distanta fara a abandona nici cariera de mamica si nici prioritatile de la serviciu?
  • Veronica Savanciuc, LOWE Group Romania: Suntem tinuti in loc de marimea pietei, care reuneste bugete semnificativ mai mici decat celelalte piete din regiune

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Leave a Reply