09 – 15 iunie 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (09 – 15 iunie 2016).

  • 2Active PR a implinit 16 ani. La multi ani! Corina Barladeanu a fost invitata emisiunii Look Who’s Driving (A List Magazine)
  • Arena Communications a fost in vizita la Cumpana
  • BDR Associates: 8 familii din Ploiesti vor avea un start nou in viata datorita echipei P&G Romania
  • Caracteristic PR prezinta topul celor mai populare destinatii pentru luna de miere (Terra Tourism), dar si modalitatile creative prin care companiile pot folosi noua tehnica de promovare online (RTB House). F64 a lansat concursul Calator si Fotograf
  • Centrade Cheil desfasoara o campanie din care a extras neasteptatul “Ce se intampla cand trimiti bani prin Smart Mobile“. Agentia anunta o victorie la IAB Mixx Awards, Best Mobile Branded App Winner
  • Chapter4Ericsson prezinta Internetul Tuturor Lucrurilor, 5G si cloud in aceasta saptamana la Bucuresti
  • Chelgate Public Affairs anunta ca Biroul de Informare al Parlamentului European in Romania organizeaza la Iasi, in perioada 16 – 17 iunie 2016, o serie de evenimente dedicate principalilor actori implicati in implementarea proiectelor cu fonduri europene, jurnalistilor si studentilor
  • Conan PR este mentionata in contextul TEDxBucharest si Redd’s
  • Confident PR: Studiu – Optiuni la nastere in Romania: Acasa sau la spital? Public sau privat? Daca apar complicatii?
  • Daescu Bortun Olteanu: Pentru a sarbatori Ziua Mondiala a Oceanelor, adidas si Parley for Oceans au anuntat lansarea unui numar limitat de perechi emblematice de pantofi pentru alergare
  • DC Communication: La Monte Carlo se deruleaza povestea antreprenorului Lavazza, care pare asemanatoare cu cea a candidatului roman din acest an la titlul Antreprenorul Anului, organizat la nivel global de EY Romania Careers. Agentia te invita la Spatiul Public European, pentru vineri cu film, cu jazz, cu de toate
  • EnTourage Communications relateaza un experiment de la ICEEfest 2016. Agentia a participat, la invitatia A&D Pharma, la evenimentul Urgo Spot Filmoge
  • Garajul de PR: Antreprenorul e un “personaj urban” aparte, care indrazneste sa viseze si sa zambeasca. Uneori rade cu o pofta molipsitoare, incat clientii ajung sa-l iubeasca pentru energia pozitiva, pe care le-o transmite. Pana in 1 iulie inscrie-te si indrazneste sa fii antreprenor cu zambet, ai curajul sa-ti duci afacerea la next level in Dubai
  • GMP PR: GMP Group comunica deschiderea expozitiei ce are in rol central opera lui Constantin Brancusi – “Cumintenia pamantului”. Aceasta poate fi vizitata la Muzeul Bancii Nationale a Romaniei
  • GolinOrange si Profero duc inima Romaniei la Euro 2016. Marti Bucket, una dintre cele mai apreciate oferte din meniul KFC, revine in restaurante. Bucataria Lidl cauta cea mai talentata familie pasionata de gatit. Paul reintroduce in meniu gama racoritoare de vara
  • Graffiti PR continua seria “Portret de zagger
  • Grayling Public Relations: Ed Stafford revine pe Discovery Channel cu sezonul doi din emisiunea Supravietuire extrema
  • Image PR: Cateva ganduri dupa doua zile de ICEEfest
  • Proderma este noul client al agentiei Infinit PR & Events
  • McCann PRCoca-Cola HBC Romania va distribui produsele Monster Energy, diversificand oferta de bauturi energizante
  • More Than PubMAPEI Romania incurajeaza constructiile de calitate prin campania nationala “Esti ceea ce construiesti”. Agentia scrie si despre marinada, asul din maneca pentru gustul desavarsit al carnii (Vegeta), despre cum se fabrica o conserva de peste (Eva) si despre Tabara coolturala BookLand
  • MSLGROUP The PracticeOMV Viva Cafe aduce certificarea FairTrade in Romania. 23 Communication Ideas a dezvoltat campania de comunicare pentru proiectul “Marea galagie!” (Penny Market)
  • Naked PR: Cluj, venim cu drag, cu bucurie si nerabdare. Intr-un oras al talentelor artistice, The Sillicon Valley of Europe, si pepiniera de artisti contemporani si designeri, PR-ul este doar o punte de legatura. Noi va facem PR de ceva vreme. Acum este randul vostru sa invatati si sa aveti curaj sa va promovati brandurile. Va pregatim un ABC al PR-ului de moda, iar apoi totul va fi foarte usor
  • OMA Vision: Comunicam visurile de a deveni mari muzicieni a sute de tineri inscrisi in ‪#‎ConcursulEnescu‬ 2016. Anul acesta, inscrierile sunt cu 40% mai multe decat la editia precedenta. Biletele pentru acest eveniment sunt disponibile si in Librariile Humanitas. Oana Marinescu este invitata la emisiunea “Zbor deasupra unui cuib de coachi” la RFI Romania. Ana-Maria Onisei aminteste de Oameni & Gusturi, povestea culturala spusa de Staropramen, la ‎FITS2016‬
  • Oxygen PRHeineken anunta parteneriatul global cu Formula One Management. Agentia mentioneaza si “Skoda Green Challenge
  • Plus Communication prezinta cu bucurie rezultatul campaniei de strangere de fonduri pentru Daria Dima. Agentia anunca ca, datorita generozitatii oamenilor, din aceasta campanie va fi ajutata si o alta fetita, cu o boala similara. In aceasta saptamana, Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru Lorand Soares SzaszAsociatia Romana de Hipnoza si pentru Asociatia Generatiei de Azi
  • PR & More prezinta rezumatul Conferintei Filadelfia Group din 14 Iunie 2016
  • PR Beta: Cum influenteaza schimbarea algoritmului prezenta brandurilor pe Instagram
  • Prais Corporate CommunicationsUberJET: curse cu avionul pana la mare, la apasarea unui buton
  • Premium PR scrie despre seria de interviuri  #pesteasteptari la FITS2016, proiect sponsorizat de Flanco Romania si despre #‎TurneulScoalaFlanco
  • PRSteps recomanda interviul cu Teodor Blidarus, Presedinte ANIS Romania, la ZF Live despre industria IT&C
  • RanEvents Comm promoveaza Mica Elvetie si Avincis. Agentia a organizat avanpremiera filmului “In cautarea lui Dory“‬ si pregateste evenimentul “Soirees de la Mode“, cel nou show de moda marca Alin Galatescu
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Rebranding si o noua identitate vizuala pentru Provident Financial Romania. Agentia anunta lansarea Scoala Mamei SAMAS in Timisoara si te invita la Saptamana Testarii pentru Cancer de Piele
  • Smart Point ConsultingEpson a lansat cea mai avansata gama de imprimante profesionale cu jet de cerneala la Drupa 2016
  • The House PR Agency: Charles Crocker a fost desemnat CEO al Camerei de Comert Britanica-Romana. Agentia a participat la Conferinta “Semiosis in Communication” sustinuta de SNSPA si Roehampton University
  • Travel Communication a organizat European Leadership Meeting 2016, evenimentul de aniversare pentru clientul Travelport, dar si o cina speciala pentru Air France. Agentia scrie despre campania social media pentru BT Flying Blue credit card by Banca Transilvania, Air France, KLM & Tarom, despre ‎BlaxyResort‬ si Pescariu Sports & SPA
  • White PR8 Jewellery – Bijuterii ca semnaturi cu diamante
  • Savana – prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna cu MRM//McCann Romania – Traieste Viata in Culori
  • Cea mai savuroasa distractie prezentata de Dr. Oetker si Ogilvy Romania
  • Ray Ban – “Tara, tara, vrem ostasi! Se cauta curajosi pentru o lupta cu contrafacerile Ray-Ban”
  • ICEEfest si-a dublat numarul de participanti in ultimii doi ani. Cifrele editiei 2016
  • Rezultate dupa primul an Foodwise Marketing
Statistici, topuri, trenduri:
  • Zelist: Overview social media in .ro – mai 2016
  • Zelist: Sanatate, online! O analiza a industriei pharma in spatiul online .ro
  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 06 – 12 iunie 2016?
  • Top 10 cele mai populare spoturi vizionate la nivel global de la Cannes 2015 si pana in prezent
  • Pink Crayon – serial de marketing, media si tehnologie
  • Zenith Media – 2016 aduce o crestere de 28% pentru consumul de internet pe dispozitivele mobile
  • Techsylvania: How to Get Good PR cu Shaun Saunders (Graffiti PR), Jen Wieczner (Fortune), Michaela Krause (Ballou PR), Peter Yared (Sapho)

Interviuri, opinii:

  • Serban Alexandrescu: Brieful NN venea in momentul cand, personal, ma enervasem rau vizavi de miopia si ignoranta breslei in ceea ce ne priveste
  • Judy Gombita, PR Conversations: It’s doubtful the typical client feels a sense of priority about the need for innovative PR services
  • Eduard Gongonie, Nestlé Romania: Comunicarea interna devine un instrument esential de leadership
  • Raluca Mateiu a fost invitata celui de-al doilea episod Pink Crayon
  • Interviurile Cristinei Bazavan – Matei Visniec despre ego, puterea cuvintelor
Evenimente, conferinte:
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.