Saptamana in Social Media – 15 – 21 iulie 2021

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (15 – 21 iulie 2021).

Lansari, campanii, stiri:

  • Brain 4 Strategy:
    • Gina Bradea ne inspira cum sa ne incepem ziua mai frumos cu un mic dejun special creat cu produsele lactate Campina.
    • ING Bank Romania ne sfatuieste cum putem beneficia de un schimb valutar avantajos cand plecam in concediu in strainatate.
    • ING Bank Romania, in parteneriat cu NN Romania, lanseaza asigurarea ING Health Protect care acopera riscul de interventie chirurgicala si serviciu de asistenta medicala 24/7.
    • #dreptullabanking ne prezinta un studiu prin care se observa ce aspecte importante sunt luate in calcul de romani cand aleg sa lucreze cu o banca
    • Prefera Foods, companie importanta pe piata producatorilor de conserve din Romania, a incheiat cu succes o oferta primara de vanzare de tip plasament privat de obligatiuni in valoare de 5 milioane EUR.
  • BuzzStore: Te-ai bucurat din plin de aceasta editie a BUZZbox si ai realizat postari creative cu produsele care ti-au placut? Intra in concurs pentru a castiga premii zilnice!
  • Caracteristic PR:
    • Declaratia RTB House privind propunerea Google pentru Privacy Sandbox. Atribuire: Lukasz Wlodarczyk, Private Ads Team Leader and Director of Global Inventory Partnerships, RTB House
    • Vanzarea hotelului Opera Plaza, finalizata. Universitatea Babes-Bolyai va folosi spatiul pentru Facultatea de Drept
    • Demo Day pentru primul curs de low-code din România: trei dintre absolventi vor fi recrutati de Plant an App
  • Chapter4: Holcim si Junior Achievement au finalizat prima editie a proiectului “ABCdar Verde“. Peste 500 de elevi din Arges, Bihor si Cluj au invatat cum pot proteja mediul inconjurator
  • Conan PR este grupul educativ si de suport care ajuta tinerii sa fie mai aproape de noi oportunitati de cariera.
  • Confident.Communications mentioneaza brandul Faunus Plant
  • Creative Business Management: Creative Communication devine partener de comunicare al echipei de polo CSS1 Masters
  • Daescu Bortun OlteanuEsports-ul va fi recunoscut prin lege ca sport oficial în Romania, pana la finalul anulu
  • DC Communication: Finisajul expozitiei “(In)toarcem canepa spre viitor
  • First PR Agency:
  • Galeriu & PartnersTrofeul Campionatului European de Volei isi incepe Turul in Romania
  • Golin:
  • Goya PR:
    • Prima initiativa pentru accelerarea pietei muncii din Romania pentru nevazatori si angajatori prin masuri la nivel de spatiu, tehnologie si echipa: AMAIS lanseaza “Ghid de angajare a nevazatorilor” si propune 9 meserii pentru acestia
    • Colliers: Romanii prefera sistemul de lucru hibrid, la fel ca majoritatea cetatenilor europeni. Optimismul general pe piata fortei de munca sugereaza o recuperare post-pandemica mult mai rapida comparativ cu criza financiara din 2008
    • PPD Romania prelungeste contractul de inchiriere pentru birourile din West Gate Business District cu inca 5 ani
  • Graffiti PR: 4 trofee intra in agentie. Două sunt de aur, unul de argint si unul de bronz. Care dintre ele cantareste mai mult? Pentru noi, toate premiile Effie sunt la fel de importante, pentru ca rasplatesc vise. Campaniile pentru Pampers, Always si Carrefour ne confirma ca “meaning +” chiar face diferenta.
  • Kooperativa 2.0 te invita la evenimentul “Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia?” pentru o sesiune live de dezbateri in cadrul Cinemax, din Veranda Mall
  • Line Agency: Line Agency Romania este noua agentie de brand a companiei Wu Xing
  • McCann PR: Cand pasiunea pentru tehnologie si dedicarea pentru a ajuta alti oameni se intalnesc, rezultatele pot schimba procesul de integrare a persoanelor cu dizabilitati la locul de munca. Ieri, Vocalio, aplicatia realizata de echipa Needs Assistance in cadrul Accessibility Hackathon, primul hackathon social lansat de Kaufland Romania, s-a lansat oficial in Google Play.
  • Media Pozitiv recomanda articolul “What is Authentic Marketing, and How Is It Different From Public Relations?
  • MSLGROUP The Pracice:
    • Samsung The Wall 2021 este acum disponibil la nivel mondial
    • URSUS anunta una dintre cele mai importante schimbari din ultimii ani la nivel de identitate vizuala, platforma de comunicare si ambalaje
    • Analiza Autovit.ro: Revenire spectaculoasa a pietei auto din Romania, dupa pandemie. Record de inmatriculari la masinile second-hand tranzacțtionate intern, in prima jumatate de an
    • Glovo a depasit 50.000 de abonati Prime, serviciul care ofera livrari nelimitate in Romania
    • Unilever introduce pe piata sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO. Sticla este realizata din plastic reciclat si este 100% reciclabila
    • Romanii au comandat aproximativ 22.500 de litri de bere in timpul EURO 2020. Pufuletii, in topul celor mai cumparate snacks-uri
  • Oxygen PR: BETANO a primit titlul onorific de Membru Sustinator al Crucii Rosii Romane
  • Pi2PRWiener Privatklinik – WPK Romania: Peste 520 de pacienti romani s-au tratat in primele 6 luni ale anului curent in spitalul privat Wiener Privatklinik, certificat in 2021 ca unul dintre cele mai bune #spitale din lume, cu 60% mai multi decat in perioada similara din 2020.
  • Prais Corporate Communications: Miscarea nationala “Si eu traiesc sanatos!” – SETS. Rezultatele metodologiilor noi de invatare rapida, la finalul celei de a XI-a editii
  • Rogalski Damaschin Public RelationsConnatix, lider al tehnologiei video, anunta investitii semnificative de la Court Square Capital Partners. Parteneriat pentru accelerarea inovarii video si a extinderii in Romania
  • Russenart CommunicationsAMC Strategy Consulting 2019-2021: Fonduri nerambursabile in valoare de peste 17,5 milioane de euro pentru Regiunea Nord-Est
  • Seven Media:
    • Modelul de business al Tavex este unul inovator pe piata din România, oferind posibilitatea de a utiliza aurul fizic ca produs financiar pentru a face tranzactii si investitii.
    • Cand ai nevoie de un sfat privind curatenia si dezinfectia casei, fie că este vorba de produse de curatenie, tehnici eficiente sau trucuri simple si rapide, comunitatea “Trecem Romania pe curat” este aici sa dea o mana de ajutor.
  • The Public AdvisorsAlimentele de sezon – Surse sanatoase de hidratare a organismului
  • Total PR:
    • Foodpanda iti va livra la sezlong: pe ce plaje este activa optiunea
    • Serviciul Click&Collect al Auchan, disponibil gratuit si in statiile Petrom
    • Solaris: Comenzile de autobuze cu hidrogen au crescut puternic la nivel european, dar niciun oras din Romania nu a plasat comenzi pentru autobuze cu hidrogen
    • CESAROM lanseaza zece noi colectii de gresie portelanata inspirate de elemente naturale precum lemn sau piatra
  • Travel Communication:
    • Evenimentul #AstraMulticultural vazut prin lentila lui Food of Bucharest. Un weekend despre traditii, oameni faini, mestesuguri, mancare gustoasa, povesti frumoase si multa bucuri
    • Air France – KLM anunta noi rute spre super destinatii. Schimbare gratuita a datelor de calatorie pentru bilete pana la 31 decembrie 2021
    • 27 de obiective turistice din Harghita pe care să le vizitezi
    • Top 10 joburi care nu existau acum un deceniu
  • Tudor Communication:
    • Poveste americana: Cu experienta in terapia durerii, dobandita peste ocean, medicul Ovidiu Palea a deschis in Romania o clinică si un spital
    • Cum reuseste Laura Sardescu să aibă unul dintre cele mai puternice magazine online de obiecte sanitare intr-o lume in care “factorul de decizie” trebuie sa fie un barbat? Si mai ales cum a reusit un nume ca Nea Kaisa.ro sa ajunga in topul comertului online?
    • Altex, liderul pietei de retail electro-IT din Romania, intră pe piata de servicii turistice in urma unui parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism, unul dintre cei mai mari jucatori locali din turism, controlat de Gheorghe Marginean
    • Mihai Arghire are 29 de ani si a avut primul business in clasa a X-a cand a conceput  o culegere de fizica pentru gimnaziu pe care a multiplicat-o si distribuit-o direct in scolile din Bacau. Tanarul este acum manager si consultant intr-un business de familie din care estimeaza afaceri de 400.000 de euro in acest an, din training si consultanta de business.
  • United:
    • Agroland a decis preluarea activitatii fabricii de nutreturi combinate de la Caransebes
    • Mosia Chindia, prima fermă de animale “crescute prin pasunare”, vrea sa aduca hrana sanatoasa pentru un milion de familii, in 10 ani
  • Zacke PR:
    • Cati bani cheltuie o companie cu amenajarea unui spatiu de lucru la birou in 2021
    • Restaurantul Yellow.Menu se dezvolta prin branduri virtuale si vrea triplarea cifrei de afaceri, pana la 1,5 mil. euro
    • Preferintele romanilor in materie de carne: antricot, cotlete de berbecut, muschi de capra si oase cu maduva
    • Laura Teposu, CEO Libris.ro, a fost invitata in cadrul emisiunii ReINVENTarea Romaniei de catre revista Forbes, la o dezbatere despre piata de carte
    • Adrian Ciucur, CEO Yellow Menu, invitat la Profit Tv, intr-o discutie despre management si antreprenoriat.
    • Silviu Petran, Managing Partner Exploratist: Principala schimbare in domeniul employee experience este faptul ca experientele online devin o normalitate
    • Start-up-ul tech BeeFast primeste o investitie de 500.000 de euro si vizeaza triplarea afacerii
  • Asociatia Magic: Alessia se mandreste cu peste 100 de carti citite pana la varsta de 9 ani
  • Godmother: Lipton Ice Tea si Nicole Cherry te invita la un uplift al distractiei prin campania “Simte vibe-ul verii cu Lipton Ice Tea”
  • Httpool Group: Un nou unicorn pe piata de publicitate digitala: Grupul Aleph, detinatorul Httpool in Romania, primeste o investitie CVC
  • Ogilvy&Mather: Ogilvy Romania si 888sport creeaza “momente de aur” impreuna cu legendarul fundas, Dan Petrescu
  • One World Radio, cel mai nou radio din Romania. Incepand de azi, romanii pot trai magia legendarului festival Tomorrowland si pe unde radio
  • ontheroof: Socializare, jocuri de strategie si gustul care se stie dintr-o felie: ontheroof semneaza cea mai noua campanie Jerry’s Pizza – “Strategie pentru urmatoarea felie”
  • Partener strategic al Project Agora, Taboola devine companie publica – un pas important pentru editorii web locali
  • Strategic Events and Communication: Stefas.ro, cel mai tanar brand romanesc in Times Square, NY
  • ThinkDigital: EIDOS Talks | Ep. 2: Interesul Public vs. Secretele Statului. Cum sunt compromise investigatiile de presa din cauza lipsei de transparenta?
  • Tuio: Tuio si Huawei au dat liber la creativitatea de copil intr-un spot cu peste 1 mil. de vizualizari pe Youtube
  • Zile si Nopti: Teatru si film la “Saptamana Comediei” Brasov
Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 12 – 18 iulie 2021?
  • Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna iunie 2021
  • Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna iunie 2021
  • Digitas: Liderii de categorie în Auto, Banci, Retail, Telecom, Farmacii, Clinici, DYI si Soft Drinks pentru luna iunie
  • Analiza e-commerce 2Performant: in prima jumatate a anului, romanii au inceput sa cumpere iar haine de strada si birou si au cheltuit online cu 22,3% mai mult decat anul trecut pe produse de fashion

Interviuri, opinii:

  • Alexa Andra Anastasia: Mai avem putin de educat oamenii care inca cred că ilustratia se face asa in cinci minute si ca nu merita acelasi statut ca pictura sau fotografia
  • Petre Barbu: Dimineata unui inotător impovarat de ganduri
  • Cristina Bazavan: Anonimul inseamna oameni foarte importanti din cultura mondiala care uita de covorul rosu
  • Cornel Brad: Ca purtator de aparat de fotografiat am invatat rabdarea, am descoperit magia intamplarilor neprevazute, petrecute netám-nesám.
  • Irina Cojocaru: Cele mai multe prajituri le fac dupa job si necesităa cateva ore bune de stat in picioare
  • Niki Georgiev: La fel cum muzica are un ritm, si imaginea are ritmul ei
  • Andreea Lupu: Frumusetea este (si) o forma de consum. Iar acest consum este influentat de gen, clasa sociala si o serie de markeri culturali
  • McVlad: Suntem spre bine. Pe masura ce ne indepartam de `89 si de prejudecati, suntem tot mai bine 🙂
  • Ancuta Mihet: Metehnele scolii romanesti sunt metodele punitive, accentul pe memorare si automatisme mentale
  • Catalin Munteanu: Daca esti entuziasmat de ceea ce faci si faci cu dragoste, consider ca ai toate ingredientele necesare sa faci din lumea asta un loc mai roditor
  • Sebastian Paunescu: Aparatul meu foto ar spune despre mine urmatorul lucru: Sebi, te rog, arata-mi si altceva in afara de masini!
  • Ana Maria Patrut: Nu cred ca este ceva fundamental care a disparut, cred ca lucrurile evolueaza si noi ne adaptam
  • Alexandru Popescu: La un lungmetraj lucrezi cam 3 luni, iar la un scurt in jur de 3 saptamani
  • Vava Stefanescu: Ma fascineaza coregrafia involuntara a oamenilor care nici nu stiu ca danseaza

Evenimente, conferinte:

  • Scoala de Vara GPeC se desfasoara in perioada 25-30 August la Moeciu de Sus, judetul Brasov. Agenda este disponibila pe site
  • Denissa Iancu si Oana Sav te asteapta cu sfaturi si metode de studiu pentru cursul de marketing si strategie digitala certificat international de Chartered Institute of Marketing (CIM). Sesiunea online are loc joi, 22 iulie, ora 18:00. Rezervari
  • Vineri, 21 iulie, de la 18:30, nu rata Consumer Strategy in Covid Times, eveniment gratuit din seria #MarketingKnowledge la care afli mai multe despre schimbarile in comportamentul consumatorului, trenduri si abordari strategice, avantajele tehnologiilor si canalelor digitale si multe alte informatii utile in strategiile de marketing. Rezerva un loc aici.
  • Centrul National al Dansului Bucuresti: Cum readuci in scena, după 18 ani, o lucrare coregrafica si politica? Vino la premiera “Stars High in Amnesia’s Sky (reactivari)

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.