Kooperativa 2.0 te invită la evenimentul „Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?" pentru o sesiune live de dezbateri în cadrul Cinemax, din Veranda Mall

social media, Zelist Research Add comments

Kooperativa 2.0 te invită la evenimentul „Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?” pentru o sesiune live de dezbateri în cadrul Cinemax, din Veranda Mall.

​Agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0 organizează luna aceasta o sesiune specială a evenimentului „Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?”, menită să aducă laolaltă autorul Cristian China-Birta și invitați de renume din industria de Influencer Marketing. Întâlnirea va avea loc pe 28 iulie, începând cu ora 17:30 și va fi găzduită în sala Ultra-X a cinematografului Cinemax, din cadrul Veranda Mall.

Evenimentul aduce în centrul atenției volumul care s-a bucurat de un mare succes în ultimele luni de la lansare și propune o sesiune live de dezbateri și Q&A deschise publicului larg, alături de nume sonore din industria de Influencer Marketing și Comunicare, dar și de cei care fac subiectul acestei întâlniri: influencerii. În cadrul întâlnirii vor fi prezenți pentru discuții Ioana Ginghină, Ela Crăciun și Cătălin Striblea, alături de autorul Cristian China-Birta, care vor dezbate diferite perspective asupra colaborărilor cu influencerii și vor expune avantajele realizării unor astfel de campanii pentru branduri și companii.

„Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?” este prima carte de marketing din România care prezintă întreaga strategie din spatele relaționării antreprenorilor și a oamenilor de marketing cu influencerii. Cartea a fost lansată în colaborare cu librăriile Cărturești în luna februarie a acestui an și a urcat rapid în topul celor mai vândute exemplare.

Pe lângă accesul la informațiile relevante despre obiective, rezultate și metrici setați în campaniile cu influenceri care vor fi prezentate în cadrul evenimentului, cei prezenți vor primi la final și cartea însoțită de autograful autorului. Înscrierile pentru participarea la eveniment pot fi realizate gratuit pe site-ul Veranda Mall și se vor desfășura în perioada 14 – 26 iulie, în limita locurilor disponibile.

Sesiunea va fi găzduită în sala Ultra-X a cinematografului aflat la nivelul 2 în incinta Veranda Mall, Cinemax punând la dispoziția participanților un spațiu generos recent lansat, dezvoltat la cele mai înalte standarde, care va funcționa la o capacitate de 70% conform normelor în vigoare. Pe parcursul întâlnirii, gazdele impun respectarea măsurilor actuale de siguranță, purtarea măștii de protecție, precum și distanțarea fizică prevăzută de reglementările autorităților.

Evenimentul „Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?” face parte dintr-un proiect mai amplu susținut de Kooperativa 2.0, agenție specializată în campanii integrate de marketing și comunicare cu aproape 10 ani de experiență în mediul digital. De-a lungul anilor, Kooperativa 2.0 a fost desemnată adesea printre cele mai vizibile Agenții Digitale în online de către Zelist Industries și în „Top 10 agenții care au lucrat cu bloggerii”, conform Digital Report realizat de Revista Biz.

Mai multe detalii despre eveniment și procesul de înscriere pot fi găsite pe pagina dedicată de Facebook, event și pe site-ul verandamall.ro.

Despre Cinemax

CINEMAX a deschis primul cinematograf în anul 2006 și a devenit în curând lider de piață în Slovacia. În prezent operează în 14 locații multiplex, cu 73 de ecrane și o capacitate de peste 12.000 de locuri. Sălile sunt dotate cu tehnologie de ultimă generație, au un design contemporan și cele mai înalte standarde de confort. Cinemax face parte din compania privată Continental Film, o afacere de familie fondată în 1997. În România, rețeaua de cinematografe este prezentă din decembrie 2019, când a deschis prima locație, în Veranda Mall din București.

Despre Veranda Mall

Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp.

Leave a Reply