Nov 21
Bine te-am regăsit,
Ne bucurăm să îți prezentăm știrile din social media din ultimele 7 zile.
Lansări, campanii, știri
- Brain 4 Strategy
- Compania de tehnologie 2Performant – dezvoltatorul BusinessLeague.com, anunță consolidarea echipei de conducere prin numirea Anei Opriță ca Deputy CEO, cooptarea Mihaelei Bourceanu în poziţia de Chief Operations Officer (COO) și promovarea lui Bogdan Achim ca Chief Technology Officer (CTO)
- Platforma de marketing afiliat BusinessLeague.com, a companiei 2Performant, a generat, în perioada 27 octombrie – 13 noiembrie, care a inclus și Black Friday, 194.284 de vânzări, în valoare de 13,24 milioane de euro, în creștere cu 13,3% față de anul 2024:
- Adaptabilitatea, noua competență esențială în avocatura de business:
- Catalyst Solutions: Pe 14-15 noiembrie are loc Top Talents Romania. Peste 50% dintre participanți s-au angajat în urma prezenței la eveniment
- Confident Communications
- Academia EXEDA: cea mai accelerată creștere din educația executivă în doar 6 luni de la lansare și parteneriat Global MBA cu IE University
- “Pentru a atinge un succes major, ‘confort’ nu este niciodată cuvântul ideal”: Rafa Nadal a împărtășit liderilor de business viziunea sa despre reziliență, la VTEX Connect Europe
- Creative City:
- FilmulTati Full Timeeste acum in cinematografele din Romania
- BDO România își consolidează echipa de Audit cu doi noi parteneri
- Revista Capital a inclus Clinica Elithia, dedicată sănătății feminine, și Beauty Concept Clinic, clinică de chirurgie estetică, în Top 100 Performeri în Sănătate, la secțiunea dedicată clinicilor private
- GOYA PR
- Bucureștiul, insuficient pregătit și foarte vulnerabil la cutremur. Pregătirea individuală și un plan de reacție pentru primele 72 de ore, critice pentru depășirea următorului mare cutremur
- Colliers: Europa Centrală și de Est a înregistrat o creștere de 38% a investițiilor imobiliare în primele trei trimestre ale anului
- Cargus: Creștere de 15% a volumelor de colete în weekendul de Black Friday, susținută de clienții internaționali și de vânzările din segmentul fashion
- Golin Bucuresti
- Golin este Agenția de PR a Anului 2025 la Romanian PR Awards, competiție ajunsă la a XXIII-a ediție
- Galeria TDV ART by Mihai Ionescu – prima galerie de artă non-stop din lume marchează un an de existență printr-un eveniment care anunță câștigătorii primei ediții a Concursului Internațional de Bionantism
- “Magia unei biblioteci” se întoarce în 1.000 de școli din România. Doneazǎ o carte şi fă din vis realitate, alături de Bookster și Fundația Îmi Pasă
- MSLGROUP The Practice
- PENNY devine partener principal al competiției Cupa Satelor, o inițiativă care sprijină viitorul fotbalului românesc
- PENNY și Federația Română de Fotbal aduc culoare lângă Arena Națională: primul mural dedicat echipei naționale de fotbal a României
- Burger King deschide pe 14 noiembrie primul restaurant din Piatra Neamț
- Oxygen
- CITR prezintă rezultatele analizei privind unitățile proiectului Nordis Mamaia Wave
- 20 de ani de Burse Roberto Rocca: TenarisSilcotub ajunge la 760 de bursieri și susține o nouă generație de lideri tehnici
- RAN Communication: O poveste care continuă să inspire: JW Marriott Bucharest Grand Hotel sărbătorește 25 de ani în România
- Rogalski Damaschin
- Rogalski Damaschin semnează campania de comunicare a IPO-ului Cris-Tim Family Holding: ofertă încheiată cu succes, cu subscrieri record din partea investitorilor de retail
- Pe baza unui studiu exclusiv realizat de Ipsos în 10 țări, Pluxee face cunoscute noile reguli ale implicării angajaților
- Tudor Communications
- Simon, Iuga & Partners dezvoltă o analiză asupra pieței industrial-logistice din România, arătând că sectorul se află într-o etapă de transformare și creștere, cu potențial de extindere până la 15–17 milioane m², și subliniază necesitatea unor strategii integrate care includ selecția terenurilor, finanțarea, certificările ESG și dezvoltarea unor poli industriali competitivi în regiuni emergente.
- Spartan este premiată cu distincția “Fast Food Franchisor of the Year” pentru Europa Centrală și de Est, recunoaștere care confirmă evoluția rețelei românești de peste 70 de locații, soliditatea modelului de franciză și ambiția de extindere internațională, consolidând poziția brandului ca exemplu de succes în industria HoReCa.
- Hotline-ul #WeAreHalf oferă femeilor sprijin gratuit pentru reintrarea pe piața muncii — de la redactarea CV-ului și pregătire pentru interviu, până la reconversie profesională — și devine o resursă accesibilă într-un context în care participarea femeilor la muncă este încă redusă, contribuind activ la creșterea incluziunii și independenței economice.
- Zacke PR
- Maidan investește 1,2 milioane de euro în extinderea capacității de producție și lansează PIUA, linia proprie de produse ready to eat
- City Grill Group: Ieșitul la restaurant redevine o experiență socială
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 10 – 16 noiembrie 2025
Interviuri, opinii:
- Ciprian N. Isac: În condițiile în care în acest an s-a strâns funia tocmai la cultură, cercetare, educație, cred că singura noastră șansă e să strângem rândurile, să ne ajutăm reciproc și să achiziționăm noi, din resurse proprii, act cultural
- Ariana Stănescu (Start în industrie): Cred că educația este foarte importantă, dar nu este cea care îți dictează viitorul sau cariera. Cel mai mult am învățat din practică
- Diana Duca: Am tratat umorul ca pe o resursă strategică atunci când am creat “Te-am Pârlit”. La noi, râsul e o formă de supraviețuire, așa că de ce n-ar fi și o formă de business
- Dan Birtaș (Stand-up pe bune): Pare că stand-up-ul este o meserie unde ți se testează capacitatea de a te întoarce la durere
- Antonio Pisani: Nu avalanșa de imagini este problema – golul este. Fotografia ar trebui să creeze sens, nu să adauge la zgomot
- Viktor Condratov & Tudor Foca: CURENT a început ca o nevoie de a spune poveștile reale ale oamenilor care mișcă cultura urbană din România, de a documenta altfel ceea ce se intampla pe scena urbana
- Andreea Retea (PR Playbook): Lumea e sătulă de comunicare “perfectă”. De multe ori, cel mai bun PR e să spui adevărul simplu, fără ambalaj
- Raluca Durbacă: Nu doar unii dintre jucători ajung să fie dependenți de jocuri de noroc, dar și anumite sectoare sunt deja dependente de banii din industria de jocuri de noroc
- Laurențiu Rusescu: Meseria de artist este, în esență, o meserie a refuzului. O carieră construită dintr-o lungă serie de “nu”-uri, întrerupte, din când în când, de câte un “da” salvator
- Roxana Memetea (Pitch Report): Un pitch ar trebui să fie un exercițiu strategic și creativ, nu o cerere de plan de comunicare complet pe un an, cu toate direcțiile de business incluse
- Andreea Vîlcu: Misiunea cu care am pornit la drum e de a deschide o conversație pe care ne ferim să o purtăm de 35-36 de ani încoace. Despre sărăcia în care trăim, despre rușinea și vinovăția pe care le cărăm în spate
- Dragoș Mitran (Stand-up pe bune): Românii râd în clipa în care înțeleg că povestea spusă pe scenă reflectă, într-un fel, și realitatea din viața fiecăruia dintre ei
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor